دوشنبه ۳۱ اردیبهشتساعت ۱۶:۵۲May 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای اتحاد خبر 10 اردیبهشت 1403 - ettehadkhabar.ir

اتحاد خبر 30 اسفند 1395 اتحاد خبر 29 اسفند 1396 اتحاد خبر 29 اسفند 1397 اتحاد خبر 29 اسفند 1398 اتحاد خبر 30 اسفند 1399 اتحاد خبر 29 اسفند 1400 اتحاد خبر 29 اسفند 1401 اتحاد خبر 29 اسفند 1402 اتحاد خبر 31 فروردین 1403 اتحاد خبر 1 اردیبهشت 1403 اتحاد خبر 2 اردیبهشت 1403 اتحاد خبر 3 اردیبهشت 1403 اتحاد خبر 4 اردیبهشت 1403 اتحاد خبر 5 اردیبهشت 1403 اتحاد خبر 6 اردیبهشت 1403 اتحاد خبر 7 اردیبهشت 1403 اتحاد خبر 8 اردیبهشت 1403 اتحاد خبر 9 اردیبهشت 1403 اتحاد خبر 10 اردیبهشت 1403 اتحاد خبر 11 اردیبهشت 1403 اتحاد خبر 12 اردیبهشت 1403 اتحاد خبر 13 اردیبهشت 1403 اتحاد خبر 14 اردیبهشت 1403 اتحاد خبر 15 اردیبهشت 1403 اتحاد خبر 16 اردیبهشت 1403 اتحاد خبر 17 اردیبهشت 1403 اتحاد خبر 18 اردیبهشت 1403 اتحاد خبر 19 اردیبهشت 1403 اتحاد خبر 20 اردیبهشت 1403 اتحاد خبر 21 اردیبهشت 1403 اتحاد خبر 22 اردیبهشت 1403 اتحاد خبر 23 اردیبهشت 1403 اتحاد خبر 24 اردیبهشت 1403 اتحاد خبر 25 اردیبهشت 1403 اتحاد خبر 26 اردیبهشت 1403 اتحاد خبر 27 اردیبهشت 1403 اتحاد خبر 28 اردیبهشت 1403 اتحاد خبر 29 اردیبهشت 1403 اتحاد خبر 30 اردیبهشت 1403 اتحاد خبر 31 اردیبهشت 1403 
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۲:۱۲    
اتحادخبر: مرحله دوم لیگ آبهای آرام امروز با برگزاری 16 دور مسابقه در مسافت 500 متر و 200 متر به پایان رسید.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۰:۵۲    
اتحاد خبر: پریان نظام زاده عضو و لیدر تیم سفیر هوش مصنوعی ایران (رساله تحقیقاتی دانشگاه تهران) در اردیبهشت ماه 1403 در مسابقات بزرگ و بین المللی کشور ترکیه با شرکت بیش از 200تیم از سرتاسر جهان در ...
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۲:۵۲    
اتحاد خبر:با گذشت سومین روز از برگزاری اکسپو 2024، ششمین نمایشگاه معرفی توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران، غرفه شرکت پتروشیمی پردیس میزبان مهمانان زیادی از کشورهای آسیایی ...
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۲:۰۲    
اتحادخبر: مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: از اواخر وقت امروز سه شنبه تا روز جمعه نسبت به فعالیت سامانه بارشی در این استان هشدار سطح نارنجی (اقدام ضروری) داده می شود.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۰:۲۲    
اتحادخبر: از ریشه شیرین بیان در اکثر فارماکوپه ها به عنوان دارو یاد شده است.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۰:۲۲    
اتحادخبر: وزیر خارجه عربستان سعودی امروز (دوشنبه) از نزدیکی موعد امضای توافق امنیتی میان این کشور و آمریکا خبر داد.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۰:۲۲    
اتحادخبر: ام اس (Multiple sclerosis) یک بیماری ناتوان کننده است که مغز و نخاع را تحت تأثیر قرار می دهد و باعث از دست دادن کنترل، دید، تعادل و حواس (بی حسی) می شود.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۰:۲۲    
اتحادخبر: وزیر امورخارجه گفت: امنیت خلیج فارس فقط با مشارکت تمامی کشور های ساحلی تامین خواهد شد و در این راستا استثنا و تجاهل نسبت به هیچ کدام از کشور ها پذیرفته نیست.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۹:۵۲    
اتحادخبر: استاندار بوشهر از کسب رتبه سوم استان در ارزیابی توسعه اقتصاد دانش بنیان توسط وزارت کشور خبر داد ...
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۹:۲۲    
اتحادخبر: امروز سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 با ورود سامانه بارشی از غرب کشور، برای استان های ایلام، کرمانشاه، کردستان، لرستان و جنوب آذربایجان غربی بارش پیش بینی می شود.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۹:۰۲    
اتحادخبر: در حالی پرخوری قبل خواب برای برخی افراد تبدیل به عادت شده است که عوارض جدی را به همراه دارد، به طوری که بیماری قلبی و سکته مغزی تنها دو نمونه از این عوارض است!
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۸:۵۲    
اتحادخبر: بلینکن : آمریکا و عربستان در طول ماه گذشته میلادی اقدامات فشرده ای را برای عادی سازی روابط ریاض و تل آویو انجام دادند.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۸:۵۲    
اتحادخبر: تمرین تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 17 در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد. پیش از شروع تمرین، اوسمار ویرا برای دقایقی با بازیکنان صحبت های جدی خود را در خصوص دیدار با سپاهان انجام داد.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۸:۵۲    
اتحادخبر: طبق گزارش تایمز اسرائیل و بنا بر اعلام وزارت خارجه آمریکا پنج واحد از ارتش اسرائیل مسئول نقض فاحش حقوق بشر در حوادث بیرون از غزه شناخته شدند.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۸:۴۲    
اتحادخبر: دیوید کامرون وزیر خارجه انگلیس روز دوشنبه و در اظهاراتی گفت پیشنهاد سخاوتمندانه ای برای آتش بس 40 روزه در غزه در مقابل آزادی اسرا اسرائیلی وجود دارد.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۸:۴۲    
اتحادخبر: اشغالگران طی 24 ساعت گذشته مرتکب سه کشتار گروهی علیه خانواده های فلسطینی در نوار غزه شد که به شهادت 34 نفر و زخمی شدن 68 نفر منجر شده است.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۸:۴۲    
اتحادخبر: در روز پنجم اردیبهشت 1403 مالکیت باشگاه استقلال و پرسپولیس رسماً به بخش خصوصی واگذار شد و 85 درصد سهم باشگاه استقلال در اختیار هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس قرار گرفت.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۸:۴۲    
اتحادخبر: ارتش اسرائیل از تداوم شلیک موشک ها از جنوب لبنان به سمت اسرائیل خبر داد.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۸:۴۲    
اتحادخبر: سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی که برای شرکت در اجلاس 50 امین سال تاسیس بانک توسعه اسلامی به عربستان سفر کرده است ...
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۸:۳۲    
اتحادخبر: سلنا گومز، خواننده و بازیگر 31 ساله آمریکایی که بالاترین تعداد دنبال کننده را با 429 میلیون کاربر به عنوان یک زن در اینستاگرام دارد، اعلام کرد که خود از این رسانه اجتماعی بیرون آمده.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۸:۳۲    
اتحادخبر: ایمن الصفدی وزیر خارجه اردن امروز طی سخنانی در نشست گفت وگو محوری که حاشیه نشست مجمع جهانی اقتصاد در ریاض برگزار شد ...
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۸:۲۲    
اتحادخبر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهرخواستار ایجاد اردوگاه بزرگ در استان شد و گفت: اردوگاه دانش آموزی با منظر گردشگری مقاومت در بوشهر احداث شود.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۸:۲۲    
اتحادخبر: معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از انجام 2 عملیات موفق امدادرسانی در آب های بوشهر و خارگ خبر داد.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۸:۱۲    
اتحادخبر: مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر از برگزاری بیش از 200 برنامه ویژه هفته کار و کارگر در این استان خبر داد.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۸:۱۲    
اتحادخبر: با تلاش آتش نشانان هر 2 پای دختر بچه سه ساله که میان کفی بالابر و دیوار مجاور گرفتار شده بود، رهاسازی شد.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۸:۵۲    
اتحادخبر-زینب رنج کش: مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان، در تشریح این خبر گفت: در دشتستان حدود یک هزار و 723 کلاس داریم و همه کولر ها قدیمی است و اگر سهمیه ای داده شود ارم و بوشکان در اولویت است ...
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۵:۵۲    
اتحاد خبر: شب پنجم پانزدهمین دوره مسابقات فوتسال محلات شهر برازجان و مناطق دشتستان ، یکشنبه شب 1403/02/09 با انجام 4 بازی در سالن امام خمینی برازجان پیگیری و دنبال شد.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۵:۳۲    
اتحاد خبر:روز یکشنبه 19 اردیبهشت ماه در دیداری آقای دکتر متین دیداری مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت پتروشیمی زاگرس با آیت الله حسینی بوشهری دیدار و گفتگو کردند.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۲:۲۲    
اتحادخبر: قابلیت ها و ظرفیت های اقتصادی بی شماری در خلیج فارس وجود دارد که باید به منظور جهش تولید با مشارکت مردم از این فرصت ها و پتانسیل ها به خوبی استفاده شود ...
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۲:۱۳    
اتحادخبر: مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: در فروردین ماه امسال میزان تخلیه و بارگیری کالاهای غیرنفتی در بنادر این با افزایش 34 درصدی به یک میلیون و 21 هزار و 407 تن رسید.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۱:۵۳    
اتحادخبر: مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از افزایش 34 درصدی تخلیه و بارگیری کالاهای غیرنفتی در بنادر استان بوشهر در ماه گذشته خبر داد و گفت ...
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۱:۵۳    
اتحادخبر: در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به 44هزار و 314 تومان و حواله دلار نیز به 41هزار و 376 تومان رسید.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۱:۵۳    
اتحادخبر: آمار ابتلا به مالاریا در کشور رو به افزایش است؛ پس از ده سال کاهش ابتلا، تعداد بیماران در 1402 نسبت به مدت مشابه گذشته 2 برابر شده و از حدود 5 هزار کیس در 1401 به 10 هزار کیس در سال گذشته ...
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۱:۳۳    
اتحادخبر: موافق نائب رئیس هیات دو چرخه سواری در دیدار صمیمی از گرشاسبی و خوشبخت دو عضو شورای اسلامی شهر بوشهر و همچنین و راستیان مسئول ورزش پارک بانوان بندر بوشهر قدردانی کرد.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۱:۳۳    
اتحادخبر: نوجوانان بوشهری متین عباسی و علی رضا رضایی به مدت 3 روز در تهران ، در محل کمپ تیم های ملی فدراسیون دوچرخه سواری حاضر شدند.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۱:۳۳    
اتحادخبر: محمدرضا احمد نوجوان دشتستانی موفق به کسب مقام اول مسابقات مرحله نخست مسابقات آزاد کشوری تپانچه آقایان شد
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۱:۰۳    
اتحادخبر: آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا روز دوشنبه وارد عربستان شده تا به ادعای خودشان شانس دستیابی به آتش بس بین اشغالگران و جنبش مقاومت اسلامی (حماس) و ورود کمک های بشردوستانه بیشتر به نوار ...
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۱:۰۳    
اتحادخبر: این میوه خوشمزه که در کشور ما بسیار هم پرطرفدار و مورد مصرف است محصولی است که در گروه آلوده ترین میوه ها در بالاترین رتبه لیست قرار دارد.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۰:۵۳    
اتحادخبر: گروهی از پرستاران بیمارستان های شهدای تجریش تهران، بیمارستان طالقانی چالوس، بیمارستان طالقانی آبادان و پرستاران چندین مرکز درمانی یزد، با استعفای دسته جمعی شان در ماه های گذشته ...
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۰:۵۳    
اتحادخبر: چند ماه پیش قزاقستان 117 فروند جنگنده باقیمانده از دوران شوروی در این کشور را که سال ها زمین گیرند را برای فروش گذاشته بود.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۰:۴۳    
اتحادخبر: در چارچوب هفته سی ویکم لیگ پرتغال پورتو در دراگائو مقابل صدرنشین لیگ پرتغال متوقف شد.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۰:۴۳    
اتحادخبر: ضرب المثل های ایرانی با هوش مصنوعی....
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۰:۴۳    
اتحادخبر: مدیران هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس، در نخستین اقدام خود پس از خرید سهام باشگاه استقلال، درصدد تغییر نام این باشگاه برآمده اند.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۰:۴۳    
اتحادخبر: سازمان آرشیو خشونت های مسلحانه (GVA) پیشتر اعلام کرده بود که در سال 2023 بیش از 42 هزار نفر در آمریکا با سلاح ها گرم و سرد جان خود را از دست دادند.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۰:۳۳    
اتحادخبر: روغن نوعی گل خواص فراوانی برای انسان دارد جلوگیری از پیری زود رس گرفته تا کاهش تب، بهبود بو و رایحه اتاق، درمان مشکلات گوارشی.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۰:۲۳    
اتحادخبر: اما و صد، اما که خود آقای شمخانی زیرک نیز می داند چرا بازتاب اجتماعی عمل مجاهدانه آن ها گونه ای دیگر است ...
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۹:۵۳    
اتحادخبر:حسن یزدانی که قرار بود به مسابقات مجارستان برود و در صورت رضایت کادر فنی به المپیک اعزام شود دو روز پیش در جلسه با کادر فنی و دبیر درخواست کرده بدون اعزام به تورنمنت بین المللی مستقیم در ...
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۹:۲۳    
اتحادخبر: رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شورای شهر آب پخش گفت: ساماندهی فرودگاه کشاورزی شهر آبپخش در دستور کار قرار گیرد.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۹:۲۳    
اتحادخبر: اولین نشست تخصصی تاریخ مقاومت خلیج فارس در افق رسانه در بوشهر برگزار شد.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۹:۱۳    
اتحادخبر: بخشدار مرکزی دشتستان گفت: با حضور فرماندار دشتستان، شوراهای برتر این شهرستان تجلیل شدند. هادی عدالت یکشنبه شب در اجتماع اعضای شورای اسلامی شهر و روستا در دشتستان با گرامیداشت روز شوراها ...
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۸:۵۳    
اتحادخبر: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: امنیت منطقه خلیج فارس باید توسط کشورهای همین منطقه تامین شود و نیازی به حضور بیگانگان در این زمینه نیست ...
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۸:۴۳    
اتحادخبر-زینب رنج کش: شوراهای شهر و روستا پارلمان های محلی هستند که به نمایندگی از مردم برای شهر و روستای خود برنامه ریزی و تصمیم گیری می نمایند ...
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۷:۴۳    
اتحادخبر: فال روزانه 1403.02.10