دوشنبه ۳۱ اردیبهشتساعت ۱۶:۲۱May 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای اتحاد خبر 16 اردیبهشت 1403 - ettehadkhabar.ir

اتحاد خبر 30 اسفند 1395 اتحاد خبر 29 اسفند 1396 اتحاد خبر 29 اسفند 1397 اتحاد خبر 29 اسفند 1398 اتحاد خبر 30 اسفند 1399 اتحاد خبر 29 اسفند 1400 اتحاد خبر 29 اسفند 1401 اتحاد خبر 29 اسفند 1402 اتحاد خبر 31 فروردین 1403 اتحاد خبر 1 اردیبهشت 1403 اتحاد خبر 2 اردیبهشت 1403 اتحاد خبر 3 اردیبهشت 1403 اتحاد خبر 4 اردیبهشت 1403 اتحاد خبر 5 اردیبهشت 1403 اتحاد خبر 6 اردیبهشت 1403 اتحاد خبر 7 اردیبهشت 1403 اتحاد خبر 8 اردیبهشت 1403 اتحاد خبر 9 اردیبهشت 1403 اتحاد خبر 10 اردیبهشت 1403 اتحاد خبر 11 اردیبهشت 1403 اتحاد خبر 12 اردیبهشت 1403 اتحاد خبر 13 اردیبهشت 1403 اتحاد خبر 14 اردیبهشت 1403 اتحاد خبر 15 اردیبهشت 1403 اتحاد خبر 16 اردیبهشت 1403 اتحاد خبر 17 اردیبهشت 1403 اتحاد خبر 18 اردیبهشت 1403 اتحاد خبر 19 اردیبهشت 1403 اتحاد خبر 20 اردیبهشت 1403 اتحاد خبر 21 اردیبهشت 1403 اتحاد خبر 22 اردیبهشت 1403 اتحاد خبر 23 اردیبهشت 1403 اتحاد خبر 24 اردیبهشت 1403 اتحاد خبر 25 اردیبهشت 1403 اتحاد خبر 26 اردیبهشت 1403 اتحاد خبر 27 اردیبهشت 1403 اتحاد خبر 28 اردیبهشت 1403 اتحاد خبر 29 اردیبهشت 1403 اتحاد خبر 30 اردیبهشت 1403 اتحاد خبر 31 اردیبهشت 1403 
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۲:۱۳    
اتحادخبر: یکی از محورهای این تحقیق بررسی تاثیر انگور بر کبد چرب بود، وضعیتی که با رژیم های غذایی پرچرب رایج در جوامع غربی یک نگرانی اصلی است.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۲:۱۳    
اتحادخبر: سیستم دنده اتوماتیک خودرو نیاز به مراقبت های ویژه ای دارد. در گیربکس های دستی شما با فشردن پدال کلاچ و تغییر دنده به صورت دستی، قادر به تغییر دنده خودرو خواهید بود ...
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۱:۵۳    
اتحادخبر: رییس کل دادگستری فارس در جریان سفر به فسا از احیای یک کشتارگاه صنعتی طیور در فسا و بازگرداندن آن به چرخه تولید با اشتغالزایی برای 100کشتارگاه طیور فسا با 100 کارگر به کارگر خبر داد.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۱:۵۳    
اتحادخبر: رییس سابق شورای شهر شیراز گفت: فراجا مظلومانه اما با اقتدار در انتهای خط مقابله با بی حیایی ها ایستاده اما سایر دستگاه ها نیز در این خصوص وظایفی دارند که باید به آن عمل کنند.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۱:۳۳    
اتحادخبر: ایالات متحده آمریکا توصیه های سفر به آلمان را به دلیل افزایش تهدید تروریسم در این کشور تشدید کرده است.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۰:۱۳    
اتحادخبر: ششمین مرحله اردوی تیم ملی دوومیدانی نابینایان و کم بینایان در هرندی تهران آغاز شد.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۹:۲۳    
اتحادخبر:پژوهشگر و محقق زمین شناسی گفت: یک نمونه سنگ فلزی که دارای چگالی بالا و جذب آهنربای قوی بوده را مورد آزمایش قرار دادیم. در این آزمایشات تخصصی و دقیق مشخص شد...
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۹:۲۳    
آفتاب نیوزنوشت: امروز با ورود سامانه بارشی به کشور در بیشتر مناطق واقع در نیمه غربی کشور رگبار و رعدوبرق وزش باد شدید و در برخی نقاط بارش تگرگ پیش بینی می شود. ...
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۹:۱۳    
اتحادخبر: سزار لوئیس منوتی، یکی از بزرگ ترین اسطوره های تاریخ فوتبال آرژانتین، در سن 85 سالگی درگذشت.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۹:۱۳    
اتحادخبر: فسیل پستاندار 65 میلیون ساله ای در کلرادو اسپرینگز آمریکا یافت شده که حدود یک کیلوگرم وزن دارد و به گفته دانشمندان، جد همه گاوها، گوزن ها و دیگر سم داران است.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۸:۵۳    
اتحادخبر: در بازار ارز تهران شاهد عقب نشینی محسوس قیمت ها بودیم و قیمت لیر ترکیه در پایان معاملات ارزی، 40 تومان کاهش پیدا کرده و 1885 تومان معامله شد.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۸:۴۳    
اتحادخبر: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: تعداد پایگاه های امداد دریایی در استان بوشهر باید افزایش یابد.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۸:۴۳    
اتحادخبر: مسابقات کونگ فو تو آ بانوان قهرمانی استان بوشهر در بخش ممای (تکنیک)، در سالن کونگ فو شهید علیرضا ماهینی شهر بوشهر به مناسبت روز خلیج فارس برگزار شد
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۸:۴۳    
اتحادخبر: مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر از افزایش ولادت در این استان خبر داد و گفت: روند ولادت در استان بوشهر پس از هفت سال صعودی شد.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۸:۴۳    
اتحادخبر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر بر انسجام روحانیت و نیروهای انقلابی و رشد عقلانیت تحلیلی آنها تاکید کرد.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۸:۴۳    
اتحادخبر: نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه بوشهر گفت: برای مراسم سالروز شهادت رئیسعلی دلواری به عنوان روز ملی مبارزه با استعمار برنامه ای ویژه تدوین شود تا سطح بین الملل را در بر بگیرد.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۸:۴۳    
اتحادخبر: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: بارش های اخیر در استان باعث آسیب به بخشی از جاده ها از جمله در شهرستان های دشتی و کنگان شد.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۸:۴۳    
اتحادخبر: معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته، استان بوشهر از مزیت های اقتصاد دریایی بهره مند می شود.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۲:۱۳    
اتحادخبر: در پی کشف تعداد زیادی گور دسته جمعی در نوار غزه، شورای امنیت سازمان ملل در این باره تشکیل جلسه خواهد داد.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۲:۰۳    
اتحادخبر: خانواده های اسرای صهیونیست در پیامی خطاب به نخست وزیر رژیم صهیونیستی خواهان توافق با نیروهای مقاومت برای بازگرداندن این اسرا شدند.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۱:۴۳    
اتحادخبر: بخشی از گردش مالی حساب های شخصی بعضی افراد یارانه بگیر مربوط به تنخواه شرکت ها بوده که ضروری است این گردش مالی با حساب شرکت باشد تا افراد از فهرست مشمولان دریافت یارانه حذف نشوند.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۱:۴۳    
اتحادخبر: ویژگی های مختلف صورت هر فرد از بهترین قسمت ها برای تشخیص شخصیت فرد می باشد، همچنین تشخیص مشکلات جسمی افراد از روی چین و چروک های صورت امکان پذیر است.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۱:۳۳    
اتحادخبر: سه داور بوشهر ی در دوره داوران فدراسیون تیراندازی با کمان شرکت کردند.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۱:۲۳    
اتحادخبر: مسابقات آزاد منطقه ای تنیس روی میز جام خلیج فارس با حضور 51 ورزشکار در شهرستان دیر برگزار شد
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۱:۲۳    
اتحادخبر: تیم مینی فوتبال شاهین چاهکوتاه با کسب رتبه اول قهرمان مینی فوتبال جام پرچم شهرستان بوشهر شد و به مرحله استانی راه یافت
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۱:۱۳    
اتحادخبر: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: پروژه 432 واحدی خورموج باید تا پایان سال تکمیل شود.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۱:۰۳    
اتحادخبر: مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان بوشهر گفت: حجم ذخیره آب سد رئیس علی دلواری در شهرستان دشتستان به 53 درصد رسید ...
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۰:۴۳    
اتحادخبر: کارشناس فوتبال با بیان اینکه تغییرات مدیریتی در استقلال کار نکونام را سخت تر کرده است گفت: این تیم باید با آرامش به فکر پیروزی در پنج دیدار باقی مانده باشد تا به قهرمانی برسد.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۰:۴۳    
اتحادخبر: کنفدراسیون فوتبال آسیا از نظارت معصومه شکوری در دیدار فینال جام باشگاههای فوتبال بانوان آسیا خبر داد.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۰:۴۳    
اتحادخبر: مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: با توجه به شرایط آب و هوایی در استان، نخلداران استان بوشهر مراقب آفت کنه گردآلود خرما باشند.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۰:۳۳    
اتحادخبر: تیم فوتبال پورتو توانست با درخشش مهدی طارمی از سد حریف خود عبور کند.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۰:۳۳    
اتحادخبر: مسابقات تنیس کمتر از 14سال سطح یک آسیا در شرایطی به میزبانی عربستان برگزار شد که نمایندگان ایران در این مسابقات و در بخش دونفره موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۰:۳۳    
اتحادخبر: تیم ملی والیبال ساحلی ایران یک با شکست استرالیا یک به فینال رقابت های قهرمانی زیر 19 سال پسر آسیا رسید.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۰۹:۳۳    
اتحادخبر: طب سنتی چین در حال حاضر هزاران سال است که برقرار است و اولین نوشته های آن به 200 سال قبل از میلاد با اشاره به طب گیاهی و طب سوزنی از تئوری و عمل تا تشخیص و درمان باز می گردد.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۰۹:۳۳    
اتحادخبر: این مقام حماس همچنین گفته است که بنیامین نتانیاهو به خاطر برخی مسائل شخصی مانع رسیدن به توافقی شده است ...
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۰۹:۳۳    
اتحادخبر: زمانی که در سرتاسر بدنتان درد احساس می کنید، به احتمال زیاد این وضعیت ناشی از عفونت، بیماری یا دارویی است که مصرف کرده اید.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۰۹:۳۳    
اتحادخبر: تغذیه و مواد غذایی نقش بسیار مهمی در تقویت چشم و بینایی دارد اگر می خواهید چشم های سالم و قوی داشته باشید باید نکاتی را در رژیم غذایی خود رعایت کنید.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۰۹:۲۳    
اتحادخبر-احمد خواجه حسنی:امروز برای چندمین بار به متنی درباره ی جاده و مسیر قدیمی بوشهر به شیراز برخوردم ...
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۰۸:۳۳    
اتحادخبر: سازمان هواشناسی از جوی آرام در اکثر نقاط کشور برای امروز خبر داد و اعلام کرد: فردا با ورود سامانه بارشی جدید، رگبار، رعد و برق وزش باد شدید همچنین در برخی نقاط بارش تگرگ پیش بینی می شود.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۰۸:۳۳    
اتحادخبر: مدیرکل دامپزشکی استان بوشهر از تقویت نظارت ها بر پرورش میگو در استان خبر داد و گفت: فصل تولید میگوی پرورشی در اراضی ساحلی استان بوشهر آغاز شد ...
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۰۸:۲۳    
اتحادخبر: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر، تهیه و بازنگری طرح هادی روستایی و مقاوم سازی واحدهای مسکونی را از اولویت های اصلی این نهاد بر شمرد.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۰۸:۰۳    
اتحادخبر: دومین دوره مسابقه بنچ رست در کلاس 50 متر تفنگ بادی استان بوشهر در برازجان برگزار شد.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۰۸:۰۳    
اتحادخبر: شنبه های اتحاد خبر با سید حمید شهبازی...
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۰۷:۳۳    
اتحادخبر: فال روزانه 1403.02.16
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۰۱:۲۳    
اتحاد خبر:نمایشگاه نقاشی هنرمند برازجانی بانو فاطمه شمس خو در گالری شمس افتتاح شد.