پنجشنبه ۰۳ خردادساعت ۱۶:۳۰May 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای العالم 24 آذر 1397 - fa.alalam.ir

العالم 29 اسفند 1393 العالم 29 اسفند 1394 العالم 30 اسفند 1395 العالم 29 اسفند 1396 العالم 31 فروردین 1397 العالم 31 اردیبهشت 1397 العالم 31 خرداد 1397 العالم 31 تیر 1397 العالم 31 مرداد 1397 العالم 31 شهریور 1397 العالم 30 مهر 1397 العالم 30 آبان 1397 العالم 1 آذر 1397 العالم 2 آذر 1397 العالم 3 آذر 1397 العالم 4 آذر 1397 العالم 5 آذر 1397 العالم 6 آذر 1397 العالم 7 آذر 1397 العالم 8 آذر 1397 العالم 9 آذر 1397 العالم 10 آذر 1397 العالم 11 آذر 1397 العالم 12 آذر 1397 العالم 13 آذر 1397 العالم 14 آذر 1397 العالم 15 آذر 1397 العالم 16 آذر 1397 العالم 17 آذر 1397 العالم 18 آذر 1397 العالم 19 آذر 1397 العالم 20 آذر 1397 العالم 21 آذر 1397 العالم 22 آذر 1397 العالم 23 آذر 1397 العالم 24 آذر 1397 العالم 25 آذر 1397 
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۲۰:۰۳    
صائب عریقات دبیر کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین (ساف) در واکنش به تصمیم استرالیا برای انتقال سفارتش از تل آویو به بیت المقدس گفت ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۹:۵۱    
اتحادیه عرب، تصمیم استرالیا را برای انتقال سفارتش به قدس غربی به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی محکوم کرد و آن را ناقض تمامی قطعنامه های شورای امنیت دانست.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۹:۴۵    
العالم _ سوریه خبر: "سیبان حمو" سخنگوی قسد امروز از دولت سوریه در برابر حمله قریب الوقوع ترکیه به شمال شرق سوریه طلب کمک کرد. تحلیل: ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۹:۳۹    
در این ویدیو که در شبکه های اجتماعی دست به دست می چرخد، مجری تلویزیونی، ترامپ را مقابل تماشاگران در شرایط سختی قرار می دهد و از می خواهد که به موهایش دست بزند و آن را به هم بریزد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۹:۳۶    
پس از آنک اردوغان رییس جمهور ترکیه از یک عملیات نظامی جدید علیه کردها در شرق رودخانه فرات در سوریه خبر داد ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۹:۳۳    
گروهک تروریستی منافقین فردا یکشنبه به صورت همزمان در بیش از 50 شهر در اروپا، آمریکای شمالی و استرالیا نشستی ضدایرانی برگزار می کنند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۹:۲۷    
شماری از کاربران شبکه های اجتماعی در عربستان از برگزاری مراسم جشن و پایکوبی در شهر درعیه در استان ریاض همزمان با مسابقات اتومبیل رانی فرمول E انتقاد کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۹:۲۱    
شماری از منتقدان سیاست های دولت بلژیکی در اعتراض به برنامه های اقتصادی به خیابان های پایتخت آمده اند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۹:۰۳    
پایگاه اینترنتی روزنامه لوموند گزارش داده، به دنبال کشته شدن عامل تیراندازی شهر استراسبورگ فرانسه، شک و شبهه ها درباره علل این تیراندازی و اینکه این موضوع توطئه از جانب دولت برای سرکوب کردن اعتراض ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۸:۴۵    
برنده جایزه صلح نوبل ضمن دیدار با فالح الفیاض رئیس هیات الحشد الشعبی و هادی العامری رئیس ائتلاف الفتح عراق گفت که الحشد عامل اصلی نجات ما از دست داعش بوده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۸:۱۵    
یک داعشی به نام صدام حسین صالح یک زن و کودکش را 10 هزار دلار به داعشی دیگری فروخت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۸:۰۹    
پارلمان عربی در بیانیه خواستار بازگشت سوریه به اقدام مشترک عربی و لغو تعلیق عضویت سوریه در نهادهای اتحادیه عرب شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۸:۰۶    
وزرای امور خارجه ایران و قطر روند روابط دوجانبه و تحولات منطقه را در دوحه بررسی کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۷:۵۷    
جنبش مقاومت فلسطین (حماس) ضمن محکوم کردن حمله نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان به تظاهرکنندگان فلسطینی در کرانه باختری، این حرکت را 'وحشیانه' و 'خیانت به خون شهدای مقاومت' خواند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۷:۵۱    
تارنمای خبری "المانیتور" روز شنبه گزارش داد: کنگره آمریکا و کاخ سفید در مورد اقدام حقوقی علیه سازمان کشورهای صادر کننده نفت (اوپک) به استناد قانون ضد تراست آمریکا به تفاهم بی سابقه رسیده اند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۷:۴۲    
معاون اول رییس جمهوری با بیان این که افزایش همکاری میان تهران و دهلی نو به نفع دو کشور و منطقه است، گفت: باید از همه ظرفیت ها برای توسعه مناسبات ایران و هند در همه سطوح استفاده کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۷:۳۰    
مقامات آگاه آمریکایی با استناد به ارزیابی محرمانه ارتش این کشور گفتند، کره شمالی با نقل و انتقال نفت در دریا همچنان از تحریم های سازمان ملل سرپیچی می کند و نیروهای ائتلاف تحت امر آمریکا در جلوگیری از ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۶:۵۴    
نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور سوریه که به تهران سفر کرده با جابری انصاری دستیار ارشد وزیر خارجه ایران در امور ویژه سیاسی دیدار می کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۶:۵۱    
"عبدالباری عطوان" تحلیلگر مشهور مسائل خاورمیانه در روزنامه فرامنطقه ای "رأی الیوم" با اشاره به تنش ها و درگیری های اخیر در کرانه باختری تاکید کرد، مقاومت توانست کرانه باختری و نوار غزه را متحد کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۶:۴۲    
وزیر امور خارجه ایران تأکید کرد، اگر آمریکا می خواهد با ایران گفت وگو کند، باید هدف مشخصی برای این مذاکره وجود داشته باشد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۶:۱۵    
آمریکا هواپیمای رئیس جمهور کره جنوبی را در لیست سیاه این کشور قرار داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۵:۵۷    
یکی از دروازه بان های تیم ملی فوتبال عراق در حالی که چند روز تا آغاز جام ملت های آسیا باقی است برای این کشور مشکل ساز شده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۵:۵۱    
قیمت سکه تمام بهار آزادی در بازار تهران 3 میلیون و 560 هزار تومان شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۵:۳۹    
محمد جواد ظریف در حاشیه نشست مجمع دوحه ضمن رد اظهارات مقام های آمریکایی درباره نقض قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل توسط ایران تاکید کرد که واشنگتن به وضوح این قطعنامه را نقض کرده و در موقعیتی ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۵:۳۶    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به سؤالی درباره الحاق کشورمان به معاهده پاریس گفت: امروز مسأله اشتغال و تولید خیلی مهم است و هر لایحه ای که بخواهد به این 2 امر مهم ضربه وارد کند ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۵:۲۷    
"'شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی" وزیر خارجه قطر اقدام برخی کشورهای عربی برای عادی سازی رابطه با رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۴:۴۲    
شرکت "اسپلش دیتا" فهرست سالانه گذرواژه های خود را منتشر کرد که بر مبنای بیش از 5 میلیون رمز عبور درزکرده در اینترنت طبقه بندی شده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۴:۳۰    
معترضان فرانسوی برای پنجمین هفته متوالی به خیابان های پاریس آمدند تا اعتراض خود را به سیاست های دولت فرانسه ,و نظام سرمایه داری اعلام کنند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۴:۰۳    
ترکیه پس از مطرح شدن انتقادهایی جدی از سوی بغداد می گوید قصد دارد همچنان به حملاتش در شمال عراق به قصد مقابله با گروه هایی که آن ها را تروریستی می نامد ادامه دهد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۳:۵۱    
سخنگوی کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل تحقیقات عربستان درباره جنایت قتل جمال خاشقچی روزنامه نگار منتقد رژیم سعودی در کنسولگری این کشور در شهر استانبول ترکیه را "کافی ندانست" و خواهان تحقیقات بین ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۳:۴۵    
کره شمالی و کره جنوبی برای انجام مذاکره با کمیته بین المللی المپیک برای ارائه پیشنهاد میزبانی مشترک بازی های المپیک تابستانی 2032 موافقت کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۳:۳۶    
سه هفته مانده تا آغاز مسابقات جام ملت های آسیا، تیم ملی عراق درگیر یک حاشیه بزرگ شده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۳:۳۶    
آزمایش موشکی اخیر در حالی صدای آمریکا را در آورده و برای مایک پمپئو وزیر خارجه این کشور گران تمام شده که اقدامی متعارف و روتین بوده و بنابر اعلام سردار جاجی زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۳:۳۶    
مسئولان مصری از کشف و ضبط دو پهپاد جاسوسی در فرودگاه بین المللی قاهره خبر دادند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۳:۲۷    
وزیر خارجه بحرین به دعوت امیر قطر برای گفت وگو جهت حل بحران به وجود آمده در روابط چهار کشور عربی با دوحه، واکنش نشان داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۳:۰۹    
طبق اعلام مقامات افغان، کاخ ریاست جمهوری افغانستان امروز(شنبه) میزبان نمایند گان کشورهای پاکستان، چین و افغانستان به منظور بررسی نحوه مذاکرات صلح با طالبان و متقاعد کردن این گروه به حضور در این ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۲:۵۱    
هواگردهای سبک نیروهای مسلح به بمب های جدید هواسُر جمرات با خطای اصابت زیر 10 متر مجهز شدند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۲:۲۷    
در دیدار وزیر خارجه ایران با نخست وزیر قطر ضمن گفتگو درباره توسعه و تعمیق روابط دوجانبه، بر امنیت و ثبات منطقه تأکید و از پیشرفت مذاکرات صلح در یمن حمایت شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۲:۲۱    
وزیر مشاور در امور خارجه امارات درباره سیاست های ترکیه مبنی بر هدف قرار دادن عربستان سعودی هشدار داد و تأکید کرد که این سیاست ها جایگاه ترکیه را تضعیف می کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۲:۱۸    
رسانه های فرانسوی جزئیات جالبی درباره عامل تیراندازی مرگبار اخیر در شهر استراسبورگ این کشور منتشر کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۲:۱۵    
وزیر خارجه آمریکا که جمعه شب در واشنگتن میزبان همتای اسلوونیایی بود، با او درباره مسائلی از قبیل برنامه موشکی ایران و لزوم حفظ تحریم روسیه رایزنی کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۱:۵۴    
نویسنده و روزنامه نگار عرب گفت که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اسرائیل از بحران های سرنوشت سازی در درون فلسطین اشغالی رنج می برد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۱:۵۱    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در نشست بین المللی دوحه در قطر شرکت کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۱:۳۶    
سفیر روسیه در یمن به تشریح جزئیات توافقی که طرفین یمنی در خصوص بندر الحدیده و تبادل اسرا به آن دست پیدا کرده اند، پرداخت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۱:۳۰    
صدها نفر از شهروندان "تل آویو" پایتخت رژیم صهیونیستی با پوشیدن جلیقه زرد و با الهام از معترضین به سیاست های نظام سرمایه داری در سراسر اروپا، به سیاست ها و غارت گری های نتانیاهو اعتراض کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۱:۰۰    
یک روزنامه آمریکایی نوشته رئیس جمهور این کشور با دخالت در پرونده دستگیری و استرداد یکی از مدیران یک شرکت چینی اجرای تحریم ها علیه ایران را تضعیف کرده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۰:۵۴    
محمد کشاورززاده سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در چین امروز (شنبه) وارد پکن شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۰:۳۹    
فرمانده هوانیروز ارتش اعلام کرد: جمهوری اسلامی ایران قوی ترین و عظیم ترین ناوگان بالگردی خاورمیانه را در اختیار دارد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۰:۳۹    
امیر قطر با اشاره به اینکه موضع دوحه در خصوص بحران به وجود آمده در روابط با چهار کشور عربی تغییری نکرده است، بر گفت وگو تأکید کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۰:۳۰    
نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی امروز منزل یک خانواده فلسطینی را در رام الله در کرانه باختری اشغالی منفجر کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۰:۲۴    
هزاران نفر از نیروهای پلیس فرانسه امروز برای برگزاری تظاهرات اعتراضی دیگری در این کشور به حالت آماده باش درآمده اند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۰:۱۵    
یک منبع رسمی اردنی اعلام کرد که از زمان بازگشایی گذرگاه نصیب در مهر ماه تا کنون 5703 آواره سوری توانسته اند از اردن به کشور خود بازگردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۰۹:۰۹    
نگرانی نظامی و امنیتی کابینه رژیم صهیونیستی در قبال تونل ها در دو جبهه شمالی و جنوبی فلسطین اشغالی و پس لرزه های روانی و اجتماعی آن واقعیت جدیدی را برملا می کند که نه اسرائیلی ها با آن میانه ای ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۰۹:۰۳    
سخنگوی وزارت خارجه چین تصویب لایحه ورود برابر به تبت در کنگره آمریکا را محکوم کرد و آن را مداخله در امور داخلی چین و مخالف اصول روابط بین المللی خواند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۰۸:۵۴    
ارتش رژیم صهیونیستی در جریان حمله به خانه ای در کرانه باختری 56 فلسطینی را زخمی و یکصد تن را نیز بازداشت کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۰۸:۴۱    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران صبح امروز (شنبه) برای شرکت و سخنرانی در نشست بین المللی دوحه عازم قطر شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۰۸:۱۵    
نگرانی ها از کاهش رشد اقتصادی چین و افزایش ابهام در توافق انگلیس با اتحادیه اروپا پیرامون برگزیت، بازار سهام آمریکا را این هفته با سقوطی کم سابقه مواجه کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۰۸:۱۱    
ائتلاف به سرکردگی عربستان تنها در 24 ساعت نخست توافقنامه سوئد 21 بار آن را نقض کرده و به شکل های مختلف به شهر الحدیده حمله کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۰۸:۰۳    
کره جنوبی و هفت کشور دیگر در اوایل ماه نوامبر برای تداوم واردات نفت ایران از آمریکا معافیتی موقت را دریافت کردند که از همان ماه به اجرا گذاشته شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۰۷:۵۴    
نخست وزیر استرالیا سرانجام روزشنبه به رغم مخالفت های گسترده داخلی و خارجی، درتبعیتی کورکورانه از آمریکا اعلام کرد سفارتش را در اراضی اشغالی به بیت المقدس منتقل می کند که بلافاصله با واکنش های تند ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۰۷:۴۸    
ائتلاف آمریکایی به اصطلاح مبارزه با گروه تروریستی داعش بر ادامه عملیات نظامی خود در خاک سوریه تاکید کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۰۷:۱۱    
صربستان و روسیه قصد دارند از شورای امنیت بخواهند برای بررسی تبعات تشکیل ارتش کوزوو تشکیل جلسه دهد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۰۶:۳۹    
نظامیان اشغالگر صهیونیست برای ویران کردن خانه یک فلسطینی به اردوگاه الامعری در رام الله یورش بردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۰۵:۳۳    
وزیر کشور دولت مستعفی یمن و متحد سیاسی-نظامی ائتلاف سعودی با وجود امضای توافق صلح سوئد از سوی هیات اعزامی دولت متبوع خود از هم اکنون با کوک کردن ساز مخالف ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۰۵:۲۶    
رئیس جمهور آمریکا میک مولوینی را به عنوان رئیس دفتر موقت خود و جایگزین جان کلی معرفی کرد که انتهای سال جاری کاخ سفید را ترک می کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۰۵:۱۱    
گروهی از نمایندگان جمهوری خواه کنگره آمریکا طرحی را به سنا و مجلس نمایندگان برده اند که هدف آن قطع نظام بانکی ایران از شبکه بین المللی و فشار به پول ملی ایران است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۰۱:۲۲    
وزارت بازرگانی چین اعلام کرد، با توجه به آنکه پکن و واشنگتن به دنبال مذاکره برای حل اختلافات تجاری خود هستند ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۰۰:۱۹    
سران کشورهای اتحادیه اروپا تصمیم دارند تا با استفاده از نشست آتی اتحادیه عرب در مورد پرونده قتل جمال خاشقجی، روزنامه نگار سعودی و نقش عربستان در جنگ یمن، نگرانی خود را به مقامات سعودی ابراز کنند.