دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۷:۳۵Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای فرادید 30 مهر 1401 - faradeed.ir

فرادید 29 اسفند 1394 فرادید 30 اسفند 1395 فرادید 29 اسفند 1396 فرادید 11 اسفند 1397 فرادید 14 دی 1398 فرادید 30 اسفند 1399 فرادید 29 اسفند 1400 فرادید 31 فروردین 1401 فرادید 31 اردیبهشت 1401 فرادید 31 خرداد 1401 فرادید 30 تیر 1401 فرادید 31 مرداد 1401 فرادید 31 شهریور 1401 فرادید 30 آبان 1401 فرادید 30 آذر 1401 فرادید 1 دی 1401 فرادید 30 بهمن 1401 فرادید 29 اسفند 1401 فرادید 1 مهر 1401 فرادید 2 مهر 1401 فرادید 3 مهر 1401 فرادید 4 مهر 1401 فرادید 5 مهر 1401 فرادید 6 مهر 1401 فرادید 7 مهر 1401 فرادید 8 مهر 1401 فرادید 9 مهر 1401 فرادید 10 مهر 1401 فرادید 11 مهر 1401 فرادید 12 مهر 1401 فرادید 13 مهر 1401 فرادید 14 مهر 1401 فرادید 15 مهر 1401 فرادید 16 مهر 1401 فرادید 17 مهر 1401 فرادید 18 مهر 1401 فرادید 19 مهر 1401 فرادید 20 مهر 1401 فرادید 21 مهر 1401 فرادید 22 مهر 1401 فرادید 23 مهر 1401 فرادید 24 مهر 1401 فرادید 25 مهر 1401 فرادید 26 مهر 1401 فرادید 27 مهر 1401 فرادید 28 مهر 1401 فرادید 29 مهر 1401 فرادید 30 مهر 1401 
فرادید   ۱۴۰۱/۰۸/۰۱ - ۲۰:۴۸    
یک شغال نگون بخت با گروهی از یوزپلنگ ها مواجه شد و برای رهایی از چنگال این حیوانات درنده تلاش کرد.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۸/۰۱ - ۱۱:۵۰    
این تیم 16 نفره داده های طبقه بندی نشده ای که توسط نهاد های دولتی غیرنظامی، نهاد های تجاری و سایر منابع به دست آمده را بررسی خواهند کرد ...
فرادید   ۱۴۰۱/۰۸/۰۱ - ۱۱:۲۰    
باستان شناسان اخیراً کتیبه ای را از بندر باستانی برنیکه در مصر باستان کشف کردند که اشاره ای به آیین رازآلود بلیمی در مصر باستان دارد.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۸/۰۱ - ۱۰:۰۰    
تا کنون 5 نفر از درون ساختمان که حریق در آن رخ داده است، به سلامت خارج کردیم، اما هنوز مشخص نیست که چه تعداد دیگر در داخل ساختمان باشند.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۸/۰۱ - ۰۹:۵۲    
این مرد برزیلی در حین انجام این حرکت، توانایی دیدن را برای چند ثانیه قبل از تمرکز مجدد چشم، از دست می دهد و می تواند هر بار 20 تا 30 ثانیه کره چشم خود را بیرون بیاورد.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۸/۰۱ - ۰۸:۲۲    
کشف اسکلت زنی 30ساله در منطقه مولوی و نیز وجود تپه های باستانی در تهران، مانند تپه باستانی قیطریه، سندی موجه برای ارائه قدمت و سابقه سکونت در تهران است.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۸/۰۱ - ۰۸:۱۲    
افرادی را که از این قبض ها استفاده می کنند، گزینش نمی کنیم و مبنای مان بر اعتماد وجدان افراد است. وقتی کسی این رسید را به صندوق تحویل می دهد، حتم داریم که نیازمند است ...
فرادید   ۱۴۰۱/۰۸/۰۱ - ۰۸:۰۲    
یک آسانسور شیشه ای دوطبقه در کنار یک صخره عظیم ترسناک ترین آسانسور جهان است.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۸/۰۱ - ۰۶:۱۷    
قیمت بیت کوین امروز اول آبان ماه با 0.12 درصد افزایش نرخ به 19,180 دلار معادل 637,593,244 تومان رسید.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۲۱:۵۷    
معما های زیادی در اینترنت وجود دارد که یکی از آن ها این معما است. من از هوا سبک ترم، اما صد ها نفر نمی توانند مرا بلند کنند. مراقب باشید، من شکننده هستم. من چی هستم؟
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۲۱:۰۲    
این منظره باورنکردنی که در آن دسته ای از پرندگان خشمگین آشکار می شوند و به یک مار حمله می کنند در حیات وحش آفریقای جنوبی رخ داده است. اما آیا مار موفق به فرار از این پرندگان خواهد شد؟
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۲۰:۴۷    
در ویدئوی منتشر شده مرد و تمساح که دستان یکدیگر را گرفته اند، در حال والس زدن از رقص های سبک و رمانتیک آمریکایی در آب دیده می شوند ...
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۹:۳۱    
فیلم نمایش ترومن (The Truman Show) (1998) در ضمن داستان جذاب و حتی مفرحی که دارد، مجموعه ای شگفت انگیز و عمیق از مفاهیم فلسفی را نیز به مخاطب ارائه می کند.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۷:۵۱    
درگیری بین ورزشکاران قزاقستان و ترکیه بر سر نمایش پرچم روی سکوی قهرمانی را ادامه خواهید دید.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۷:۴۱    
وقتی به بیمارستان رفتند، پزشکان آپاندیس ایمانی را برای درمان آپاندیسیت خارج کردند. سپس آن ها همچنین یک تومور عصبی غدد درون ریز را در آپاندیس او کشف کردند که نوعی سرطان نادر در کودکان است.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۷:۴۱    
وی افزود: با توجه به اینکه مریض بدحال بود بعد از معاینه اولیه احیا شروع و در حین احیا به بیمارستان شهید مدنی منتقل می شود.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۷:۲۶    
ممکن است شما این اثر را پیش درآمدی برای رساله پیام آور ستارگان در نظر بگیرید، چون اثری بود که تاریخ علوم و نجوم را به کلی تغییر داد ...
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۵:۵۱    
اگر بتوانید حیوان پنهان شده را در این بازی فکری ببینید، چشمانی شبیه شاهین دارید. این بازی فکری بینایی و همچنین مهارت های مشاهده شما را آزمایش می کند ...
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۵:۲۶    
کمیسیون هندی همچنین معتقد است که گوگل از موقعیت برتر خود برای از بین بردن رقبا در بازار های جستجو، استور های برنامه، مرورگر وب و خدمات ویدیویی استفاده می کند.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۵:۲۱    
همزمان با افزایش قیمت برخی از مدل های داخلی، امروز قیمت سمند EF7 دوگانه سوز و تیبا صندوقدار یک میلیون تومان کاهش پیدا کرد و این مدل به ترتیب 346 و 198 میلیون تومان ارزش دارند.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۵:۱۱    
بر اساس آمار، فوتی های کرونا امروز 30 مهرماه 3 نفر اعلام شد.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۴:۴۱    
این بازیگر که والدینش در جوانی طلاق گرفتند، توضیح داد که نبودن پدرش سخت بود. او نمی دانست برای پدر شدن چه چیزی لازم است و از اینکه پدر خوبی نباشد یا اشتباهات مشابهی را با بچه هایش تکرار کند می ترسید.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۴:۴۱    
به استناد ماده 6 قانون متعهدین خدمت به وزارت آموزش و پرورش، معرفی شدگان پس از ارائه تاییدیه گزینش و سپردن تعهد خدمتی، از آغاز تحصیل به استخدام آزمایشی پذیرفته می شوند.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۴:۳۶    
اسکلت بیرونی به سرعت به اهداف توانبخشی می رسد که با استفاده از روش های سنتی معمولا ماه ها طول می کشد.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۴:۳۶    
اردیبهشتی ها همیشه دوست دارند بهترین سفر را داشته باشند و در لوکس ترین هتل ها اقامت کنند. آن ها از هزینه کردن برای سفر لذت می برند. در صورتی که یک همسفر اردیبهشتی دارید، حتما پول زیادی با خود ببرید ...
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۴:۲۱    
برخی دانشمندان موافق اند که این مطالعه به قدر کافی شواهد در اختیار می گذارد که وجودِ ردیفِ ذهنیِ اعداد در مغزِ زنبور های عسل را تأیید کند ...
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۴:۱۶    
از مشهورترین فیلم هایی که پردیس احمدیه در آن بازی کرده می توان به لاک قرمز، مجبوریم، لامینور و فیلم تومان است. نوبت لیلی، سرکوب، دلم می خواد، خفه گی و خانه دختر از دیگر آثار او است.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۴:۰۶    
کبوترانِ آب شکاف در طوفان های سهمگین تر، که با سرعتِ وزش 75 کیلومتر در ساعت اوج می گرفت، بیش تر احتمال داشت که به سمتِ کانونِ طوفان پرواز کنند.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۳:۳۶    
پردیس احمدیه از حضور در برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری ابراز پیشمانی کرده و گفته است که اگر چهره حقیقی اش را می شناخت هرگز در این برنامه شرکت نمی کرد.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۳:۳۱    
روان شناسان در حال کشف پدیده آشناپنداری هستند، حالت عجیبی که در آن فرد پس از دیدن صحنه ای احساس می کند قبلاً آن را دیده است.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۳:۰۱    
خرمالو حاوی مواد مغذی ضروری است؛ آنتی اکسیدان هایی قوی وکالری ای کم دارد و همین ویژگی، آن ها را به غذایی مناسب برای کاهش وزن تبدیل می کند.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۲:۵۶    
در حال پیگیری برای دریافت مجوز ویژه برای دستگاه هایی هستیم که برای واگذاری اموال مازاد خود همکاری نمی کنند، در این رابطه نامه ای از سوی سران سه قوه به دفتر مقام معظم رهبری ارسال شده است.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۲:۴۶    
پس از گمانه زنی های مختلف و متفاوت در مورد کامران نجف زاده، حالا او ویدیویی در واکنش به این ادعا ها منتشر کرده است ...
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۲:۱۶    
این مجری تلویزیون در اینستاگرام با حمایت از مهسا امینی، اعتراضات و نهایتا دفاع از علی کریمی، به طور مشخص به بیان دیدگاهش در این زمینه پرداخت و بعد خبر رسید به همین دلیل از تلویزیون کنار گذاشته شده ...
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۲:۱۶    
ب کمپلکس همه ویتامین های گروه ب به جز ب 12 را در خود دارد، اما نوروبیون، نام تجاری مشهوری که گاهی تصور می شود از ب کمپلکس هم بهتر است تنها سه ویتامین ب 1، ب 6 و ب 12 را در ترکیب خود دارد.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۲:۱۱    
در اینجا 11 مورد از اولین های تاریخ عکاسی را خواهید دید؛ عکس هایی که بعضی از آن ها نقاط عطفی در تاریخ پیشرفت های علمی نیز هستند.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۱:۵۱    
تلفن تاکر که به منبع برق بسیار قوی متصل می شد، وسیله ای بود که به اندام های خصوصی قربانیان وصل می شد تا به آن ها شوک الکتریکی دهد ...
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۱:۴۶    
در این تست هوش از شما خواسته می شود که حدس بزنید رئیس و کارمند تصویر زیر کیست؟
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۱:۲۶    
آژانس پناهندگان نگران این گروه از مهاجران است که در مرز میان ترکیه و یونان بدون لباس رها شده اند؛ این اقدام به شدت محکوم می شود ...
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۱:۲۱    
بازار واحد های ریزمتراژ یا کوچک متراژ از گذشته تاکنون پرتقاضاترین بخش بازار مسکن شهر تهران را به خود اختصاص داده است.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۱:۱۶    
به عبارتی در آخرین روز معاملاتی هفته گذشته کمترین مقدار ارزش معاملات خرد از 29فروردین ماه سال 1400 تاکنون به ثبت رسید. رویدادی که می تواند از منظری دیگر عدم استقبال سرمایه گذاران خرد را به تصویر بکشد.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۱:۱۱    
پس از ثبت شکایت جسد سحر برای تحقیقات بیشتر و مشخص شدن علت تامه مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد و کارشناسان پس از معاینات لازم در گزارشی اعلام کردند: علت فوت مصرف متامفتامین یا شیشه مخدر بوده است.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۰:۳۶    
برای یک چالش پر از سرگرمی آماده اید؟ بیایید شروع کنیم. حالا وقت آن است که تمام 10 تفاوت را در 25 ثانیه پیدا کنید ...
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۰:۱۶    
تفال به حافظ 30 مهرماه را بخوانید.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۰:۱۱    
سریال The Peripheral در قالب یک داستان منسجم، معمایی و جذاب، مضمون سفر در زمان را با مضمون ورود به یک دنیای مجازی پیوند می زند.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۰۹:۳۶    
به تصویر زیر دقت کنید و در کمتر از دوازده ثانیه پاسخ دهید که در تصویر زیر عدد 3 کجا قرار گرفته است.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۰۸:۲۶    
جعفر پناه پور، عکاس محیط زیست چند ماه قبل در صفحه اینستاگرامش تصاویری از یک خرس قهوه ای ماده را در حال شیر دادن به توله اش در پارک ملی گلستان منتشر کرد ...
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۰۸:۰۱    
این شرکت اعلام کرده که اولین پرواز آزمایشی خود با نمونه اولیه این کپسول فضایی را در ماه دسامبر در هند انجام خواهد داد.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۰۷:۵۱    
کافئین بیش از حد می تواند شما را به طور کلی مستعد سردرد کند. تحقیقات نشان می دهد که برای کاهش خطر سردرد، افراد مبتلا به میگرن باید مصرف روزانه کافئین خود را به 200 میلی گرم محدود کنند.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۰۵:۴۶    
قیمت بیت کوین امروز 30 مهرماه با 0.69 درصد افزایش نرخ به 19171 دلار معادل 63884461 تومان رسید.