دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۵:۵۴Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای فردا نیوز 18 اردیبهشت 1396 - fardanews.com

فردا نیوز 29 اسفند 1393 فردا نیوز 29 اسفند 1394 فردا نیوز 30 اسفند 1395 فردا نیوز 31 فروردین 1396 فردا نیوز 1 اردیبهشت 1396 فردا نیوز 2 اردیبهشت 1396 فردا نیوز 3 اردیبهشت 1396 فردا نیوز 4 اردیبهشت 1396 فردا نیوز 5 اردیبهشت 1396 فردا نیوز 6 اردیبهشت 1396 فردا نیوز 7 اردیبهشت 1396 فردا نیوز 8 اردیبهشت 1396 فردا نیوز 9 اردیبهشت 1396 فردا نیوز 10 اردیبهشت 1396 فردا نیوز 11 اردیبهشت 1396 فردا نیوز 12 اردیبهشت 1396 فردا نیوز 13 اردیبهشت 1396 فردا نیوز 14 اردیبهشت 1396 فردا نیوز 15 اردیبهشت 1396 فردا نیوز 16 اردیبهشت 1396 فردا نیوز 17 اردیبهشت 1396 فردا نیوز 18 اردیبهشت 1396 فردا نیوز 19 اردیبهشت 1396 فردا نیوز 20 اردیبهشت 1396 فردا نیوز 21 اردیبهشت 1396 فردا نیوز 22 اردیبهشت 1396 فردا نیوز 23 اردیبهشت 1396 فردا نیوز 24 اردیبهشت 1396 فردا نیوز 25 اردیبهشت 1396 
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۶:۰۹    
مدیرعامل کارخانه لوله و اتصالات پلیمیری بسپار شیرکوه یزد از تعطیلی این واحد تولیدی خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۵:۵۱    
ده ها زائر پاکستانی که پس از زیارت عتبات عالیات به کشور خود بازگشته اند روزهاست در شهر مرزی تفتان پاکستان محبوس شده اند و اجازه تردد ندارند.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۳:۵۷    
سید محمدرضا حسینیان با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از آرزویی که داشت گفت.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۱:۲۳    
رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف گفت که بداخلاقی های رسانه ای به دلیل اقبال خوب مردم به سمت قالیباف است.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۰:۵۴    
رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه های کشور با تشریح آخرین وضعیت راه های مواصلاتی کشور از ترافیک نیمه سنگین در آزاد راه کرج- تهران خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۰۷:۳۸    
خون وظیفه حمل عناصر مغذی و مورد نیاز سلول ها را بر عهده دارد تا هر کدام به وظایف خود عمل کنند.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۰:۱۲    
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دورود گفت: برای جلوگیری از آسیب رسیدن به تنوع گیاهی و جانوری دریاچه گهر ورود گردشگران به این منطقه تا 15 خردادماه سال جاری ممنوع است.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۰۸:۰۶    
مصرف به اندازه قند یکی از موضوعاتی است که برای حفظ سلامت باید توجه ویژه ای به آن داشته باشید زیرا مصرف بیش از اندازه آن می تواند زمینه ساز شکل گیری برخی مشکلات جدی از جمله بیماری دیابت شود.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۰۷:۳۳    
محققان با مطالعه بر روی موش ها دریافتند مصرف دارچین موجب کاهش مضرات رژیم غذایی پرچرب می شود.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۰۵:۳۲    
محققان هلندی در این مطالعه متوجه شدند، به رغم این واقعیت که مردان در قیاس با زنان مغزهای بزرگتری دارند اما زنان در آزمون های حافظه عملکرد بهتری دارند.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۳:۴۴    
سازمان بهداشت جهانی در بیانیه ای آماری از تعداد شهروندان یمنی مبتلا به بیماری وبا اعلام کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۸:۳۲    
بخش سخنان محمدباقر قالیباف از شبکه چهار سیما آغاز شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۶:۱۱    
این هفته مالک یکی از گران ترین خودروهای دنیا یعنی پرستون هن از دنیا رفت. این احتمال وجود دارد که خودروی او در روزهای بعد از مرگش و در جریان یک حراجی لقب گران ترین خودروی دنیا را به خود اختصاص دهد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۵:۵۳    
وزارت صنعت بالاخره با صدور یک اطلاعیه رسمی اعلام کرد که در دولت یازدهم 5100 واحد صنعتی و تولیدی تعطیل شده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۱:۵۳    
مشاور معاون رفاه اجتماعی وزارت رفاه گفت:دهک اول درآمدی که 2 میلیون و 300 هزار خانوار هستند تا 45 درصد به درآمد یارانه وابسته بوده و دهک دهم کمتر از 5 درصد وابسته به درآمد یارانه بوده که ترجیح داده شد ...
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۱:۰۸    
وزیر دادگستری در نامه ای از رئیس صدا و سیما خواست فرصتی برای پاسخگویی به صحبت های سخنگوی دستگاه قضا درباره پرونده واردات کالا توسط فرزند وزیر آموزش و پرورش، در اختیار وی قرار گیرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۰:۰۹    
تردد کامیون و کامیونت از ساعت 12 روز پنجشنبه هفته جاری تا ساعت 24 روز جمعه هفته جاری از میدان 72 تن قم به سمت جمکران ممنوع است ...
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۰:۰۰    
ایرانیان خارج کشور که شناسنامه خود را گم کرده اند می توانند با مراجعه به دفاتر نمایندگی ایران در کشور محل اقامت خود برای دریافت شناسنامه ایرانی اقدام کنند.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۰۹:۳۶    
جدیدترین اجرای ناگفته شهرام و حافظ ناظری در حالی به روی صحنه رفت که دوبار برق سالن اجرا قطع شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۰۹:۳۳    
پرسپولیس در یک روز به یادماندنی بهاری موفق شد در تهران 4 بر 2 از سد الوحده امارات بگذرد و به لطف پیروزی الهلال مقابل الریان، به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا برسد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۰۹:۱۲    
در این گزارش نگاهی داریم به بلندترین آسمان خراش های ساخته شده در کشورهای مختلف جهان.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۰۹:۰۶    
در آستانه انتخابات ریاست جمهوری، شایعاتی درباره قطع یارانه مردم در صورت تغییر دولت فعلی در برخی مناطق روستایی کشور منتشر شده است!
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۰۸:۵۷    
همایون شجریان در اینستاگرامش از حال این روزهای پدرش پستی منتشر کرد و از سلامتی ایشان خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۰۸:۵۱    
یک رسانه آمریکایی مدعی شد که ایران یک اژدر جدید در نزدیکی تنگه هرمز آزمایش کرده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۰۸:۳۳    
بر اساس ماده 5 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی ، رسیدگی به اعتراضات قبوض جرایم رانندگی در دو مرحله انجام می شود.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۰۸:۰۰    
شهرزاد کمال زاده با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت: قلبم با دیدن این عکس واقعاً به درد اومد چه قدر زود خیلی چیزها و خیلی از آدمها رو فراموش می کنیم...
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۰۷:۵۷    
فیلم سینمایی "بزرگترین شعبده باز" به کارگردانی "مایکل گریسی" و با بازی "هیو جکمن" 27 دسامبر 2017 اکران بین المللی خود را از امریکای شمالی آغاز خواهد کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۰۷:۴۲    
فریب سهامداران تازه کار و ناآشنا در فضای مجازی به بهانه افزایش چندین برابر سود در زمانی کوتاه مدت سال هاست که درفضای مجازی و اینترنت جریان دارد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۰۷:۴۲    
این تصاویر از گورستان کشتی ها در میانه بیابان ازبکستان گرفته شده است. این منطقه زمانی یک بندر پرتردد ماهیگیری و یکی از بزرگترین دریاچه های جهان محسوب می شد ...
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۰۷:۳۶    
رئیس جمهوری روسیه به ملاقات لازار ماتویو رئیس سابق آژانس جاسوسی شوروی درشهر درسدن آلمان رفت.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۰۷:۳۳    
حسین رفیعی با اشاره به برخی حواشی خبری و شایعه پراکنی در شبکه های مجازی اظهار کرد: آسیبی که حین نجاری به پایم وارد شد، حواشی زیادی به دنبال داشت ...
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۰۷:۲۴    
شبنم قلی خانی با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت: سورپرایز خوب این کیک زیبا بود از طرف شاگرد کوچکم در سالهای دور، به مناسبت روز بازیگر که چند روز پیش بود. ممنون از مهرتان.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۰۷:۲۱    
زهرا نعمتی ورزشکار زن سرشناس ایرانی در خواست طلاق داد!
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۰۷:۱۵    
یک تریلی کشنده به دلیل بارندگی و لغزندگی جاده قیچی کرد و درون زیرگذر مقابل بیمارستان فولادشهر افتاد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۰۷:۱۲    
انتشار عکس مدل سرشناش آمریکایی روی جلد نشریه ووگ هندوستان با واکنش های منفی بسیاری در این کشور مواجه شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۰۷:۰۶    
آتش گرفتن یک معترض پس از انفجار مخزن گاز موتورسیکلت پلیس در جریان تظاهرات خشونت آمیز علیه "نیکلاس مادورو"-رئیس جمهور ونزوئلا-
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۰۶:۵۱    
در پی جلسه کمیسیون امور خارجی پارلمان ترکیه یکی از مقام های ارشد اعلام کرد، یک پایگاه ارتش ترکیه در دوحه قطر ایجاد خواهد شد و ژنرال های قطری و ترکیه ای هدایت آن را برعهده خواهند داشت.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۰۶:۴۲    
یک دستگاه آپارتمان در محدوده ی فاطمی بالاتر از میدان جهاد با زیر بنای 350 متر به قیمت یک میلیارد و 750 میلیون تومان است.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۰۵:۴۲    
رییس اتاق اصناف ایران گفت: فروشگاه های زنجیره ای هنوز به جایگاه واقعی خود در کشور دست نیافته و سهم ناچیزی در زنجیره توزیع دارند.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۰۴:۴۲    
ظرفیت تولید کنسانتره سنگ آهن در کشور با رشد 54 درصدی همراه شد، این رشد اقدامی برای ایجاد ارزش افزوده بخش معدن در داخل کشور است.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۰۴:۰۰    
فضاپیمای "X-37B" پس از سپری کردن 718 شبانه روز در مدار زمین در پایگاه فضایی کندی فرود آمد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۰۳:۵۷    
سالن های تئاتر در منطقه ما کم نیستند، اما برخی سالن ها با وجودی که کیفیت مناسبی برای اجرای نمایش دارند و معمولاً آثار ارزشمندی هم در آن ها روی صحنه می روند...
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۰۳:۵۴    
مثبت شدن تراز تجاری صادرات و واردات در سال 95 در حالی از سوی دولتمردان مثبت ارزیابی می شود که کارشناسان با رد این موضوع براین باورند که کاهش واردات کالاهای مواداولیه و سرمایه ای به دلیل رکود اقتصادی ...
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۰۳:۴۸    
سخن از آن نیست که بین توسعه برون زا و توسعه درون زا کدام رویکرد باید انتخاب شود...
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۰۳:۴۵    
در اقدامی عجیب و موهن، از دانش آموزان دختر حاضر در امتحان تیزهوشان شهر قم خواسته شده تا چادرهای خود را بردارند و بدون چادر امتحان دهند.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۰۳:۴۵    
در شرایطی وزیر بهداشت از افزایش حداقل 10 درصدی تعرفه های پزشکی در سال جدید خبر داده است که هزار میلیارد ارزش سهام وزارت بهداشت است و در عین حال این وزارتخانه بدهی 20 هزار میلیاردی هم دارد!
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۰۳:۴۲    
طی روزهای اخیر حسن روحانی در جمع حامیانش و نیز در مناظره ها، به موضوعاتی می پردازد که...
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۰۳:۴۲    
رئیس اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ای گفت: اکثر اقدامات در راستای دانش بنیان کردن این صنعت بوده و بهبود زیرساخت ها برای توسعه فروشگاه های زنجیره ای از برنامه های اجرایی است.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۰۳:۰۹    
در سال های اخیر تحولات حمل ونقلی تهران با سرعتی بیش از همیشه رشد داشته و دوره سال های 92 تا 96 را باید پربار ترین محدوده زمانی دانست که در آن سامانه های حمل ونقلی تهران متحول شده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۰۲:۴۸    
در مناظره دوم میان شش کاندیدای انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری که روز جمعه پانزدهم اردیبهشت ماه به صورت زنده از صدا و سیمای جمهوری اسلامی پخش گردید...
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۰۲:۴۲    
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: اجرای سند 2030 یونسکو به معنای عبور از ارزش های اخلاقی و اسلامی در سطوح مختلف از خانواده تا مدارس است.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۰۲:۲۷    
در دوره اخیر مدیریت شهری تهران با خارج شدن مشاغل آلاینده و مزاحم از مرکز شهر و انتقال آنها به مناطق حاشیه ای پایتخت کاهش محسوس آلودگی های صوتی، هوا و بصری برای پایتخت نشینان به ارمغان آورده شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۰۲:۱۲    
رزروشن آژانس که در جریان سرقت از خانه زنی 93 ساله او را به قتل رسانده بود بعد از 12 سال بلاتکلیفی در زندان، با موافقت دادگاه دیه مقتول را به طور قسطی پرداخت می کند تا آزاد شود.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۰۲:۰۹    
زن جوانی که مدعی بود شوهرش نوزادش را دقایقی پس از تولد به قتل رسانده، هنگام بازسازی صحنه جنایت مدعی شد که قتل کار خودش بوده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۰۲:۰۳    
بر اساس آخرین تحقیقات و کاوش های صورت گرفته باستان شناسان، غار کلدر خرم آباد به عنوان نخستین سکونتگاه انسان های مدرن جهان شناخته می شود که 54 هزار و 400 سال قبل در دره خرم آباد می زیسته اند.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۰۱:۵۱    
خانواده شجریان نامه ای را که با عنوان تقدیم حنجره محمدرضا شجریان به حسن روحانی در فضای مجازی منتشر شده است، تکذیب کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۰۱:۴۲    
نماینده مردم جیرفت در مجلس گفت: اگر به مافیای پشت پرده قاچاق کالا و ارز نپردازیم و آنها را شناسایی و برخورد نکنیم، در حوزه قاچاق کالا امیدی به توفیق نیست.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۰۱:۲۱    
آیا روحانی اموال خود و وزرای چندصد میلیاردی را منتشر خواهد کرد؟
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۰۱:۰۶    
داستان را می شد همین جا به سرآورد، اگر برخی انقلابیون ترمز بریده، از این سو و آن سوی کاخ سعدآباد (در ولنجک و فرمانیه) سر در نمی آوردند ...
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۰۰:۴۲    
به نظر می رسد سازمان هواپیمایی کشوری به عنوان متولی حمل ونقل هوایی کشور نظارت چندانی بر فعالیت آژانس های مسافرتی ندارد ...
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۰۰:۳۹    
رئیس جمهور در حالی در دومین مناظره نامزدهای انتخاباتی، حجت الاسلام والمسلمین رئیسی را متهم به بی اطلاعی در توافق هسته ای کرد که مشی خود وی در خوش بینانه ترین نگاه، از بی خبری حکایت می کند.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۰۰:۲۷    
محافل و رسانه های رژیم صهیونیستی از سخنان خلاف امنیت ملی روحانی درباره قدرت موشکی ایران استقبال کردند.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۰۰:۱۸    
مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان گفت: با تلاش نیروهای متخصص امدادی اجساد هفت معدنکار دیگر محبوس شده در حادثه انفجارمعدن زمستان یورت آزادشهر عصر کشف شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۰۰:۰۶    
دروازه بان پرسپولیس می گوید از چند تیم خارجی پیشنهادهای خوبی دارد اما نمی خواهد به زور از این تیم جدا شود.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۰۰:۰۳    
زلزله ای به بزرگی 3 و 5 دهم ریشتر کرمان را لرزاند.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۰۰:۰۰    
به نظر می رسد باشگاه ویارئال اسپانیا پیشنهاد جدی جهت به خدمت گرفتن علیرضا بیرانوند ارائه کرده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۲۳:۵۱    
بعد از پایان دیدار پرسپولیس و الوحده امارات، برانکو تمام بازیکنان و اعضای کادر فنی سرخپوشان را به ناهار دعوت کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۲۳:۴۸    
هماهنگ کننده امور انسانی سازمان ملل در یمن، حمایت مالی فوری از طرح امدادرسانی انسانی در این کشور را خواستار شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۲۳:۴۸    
سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: وقتی صحبت از قرارداد می شود یعنی در هیأت فوتبال ثبت شده است اما ما با منشا تفاهم کرده ایم.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۲۳:۴۲    
پیکر 6 تن دیگر از معدنکاران جان باخته معدن زمستان یورت آذرشهر کشف شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۲۳:۳۹    
وزیر دفاع با بیان اینکه حکومت سوریه هرگز تسلیم تروریسم نمی شود، گفت: همگان پذیرفتند که تنها راه حل بحران سوریه این است که بپذیرند نظام سیاسی مشروع حاکم در سوریه به کار و فعالیتش ادامه بدهد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۲۳:۳۳    
رسانه ها از شب ناآرام پاریس به دنبال اعلام پیروزی امانوئل ماکرون خبر دادند؛ شبی که در آن نیروهای پلیس ضمن توسل به گاز اشک آور، 143 فرانسوی را بازداشت کردند.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۲۳:۲۷    
با توجه به حضور یک دستگاه فیات 1100 در این تصویر، گمان می رود این پمپ بنزین مربوط به دهه 30 شمسی باشد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۲۳:۲۴    
انفجاری قوی در پایتخت سومالی 5 کشته و10 زخمی بر جای گذاشت.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۲۳:۲۱    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه نتیجه بازی با الوحده شگفتی نبوده است، گفت: کار سرمربی الوحده امارات در بازی مقابل ما ناجوانمردانه بود.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۲۳:۱۸    
یک شبکه خبری از امنیت پایدار در منطقه القلمون سوریه پس از خروج افراد مسلح از این مناطق خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۲۳:۱۸    
مدیر واحد صدور آرم شهرداری تهران جزئیات توزیع طرح ترافیک خبرنگاران را تشریح کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۲۳:۰۹    
مسئول نقل و انتقالات پرسپولیس بعد از بازی با الوحده امارات عکسی را مبنی بر عقد قرارداد با گادوین منشا به هواداران نشان د اد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۲۳:۰۶    
تیم فوتبال پرسپولیس ایران در آمارها نیز از الوحده امارات بهتر عمل کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۲۳:۰۳    
ژاپن یک نوع توت فرنگی با جهش ژنتیکی به رنگ آبی تولید کرده است..
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۲۳:۰۰    
سخنگوی شورای نگهبان ضمن تشریح نظر شورای نگهبان درباره چند مصوبه مجلس شورای اسلامی از استمهال شورای نگهبان برای بررسی طرح اصلاح موادی از قانون تشکیلات ...
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۲۲:۵۱    
رییس جمهور آمریکا پیروزی مکرون در انتخابات ریاست جمهوری فرانسه را تبریک گفت.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۲۲:۴۸    
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری فردا سه شنبه به خوزستان سفر می کند.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۲۲:۴۲    
منابع آگاه در کاخ سفید به رسانه ها گفته اند رئیس جمهور آمریکا با مشاور امنیت ملی این کشور مشاجره کرده و بر سرش فریاد کشیده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۲۲:۳۹    
وزارت خارجه رژیم صهیونیستی به دنبال اظهارات روز دوشنبه رجب طیب اردوغان درباره قدس شریف و مسجد الاقصی، واکنش تندی علیه ترکیه نشان داده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۲۲:۳۶    
هنوز از اتفاقی که برای هافبک غنایی پسکارا رخ داد یک هفته نگذشته بود که یک بار دیگر معضل نژادپرستی به وجهه کالچو خدشه وارد کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۲۲:۳۳    
رئیس جمهوری ترکیه از سند جدید سیاسی حماس که رژیم صهیونیستی آن را بشدت رد کرده، استقبال و تصمیم آمریکا برای انتقال سفارت از تل آویو به قدس را رد کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۲۲:۳۳    
یک منبع خبری آمریکایی از شلیک یک اژدر سرعت بالا از سوی ایران در نزدیکی تنگه هرمز اشاره کرده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۲۲:۲۷    
دیدار تیم های ذوب آهن اصفهان و الاهلی عربستان با برتری نماینده عربستان خاتمه یافت و نماینده کشورمان از صعود به مرحله بعدی بازماند.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۲۲:۲۴    
سرمربی تیم فوتبال الوحده امارات در دقایق پایانی بازی با پرسپولیس دست به حرکت عجیبی زد و با توپ جمع کن و کادر پزشکی درگیر شد. وی به شدت جو ورزشگاه را به هم زد و تماشاگران علیه او شعار دادند.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۲۲:۲۰    
تمرین روزانه پرستاران چینی برای لبخند زدن به بیماران را ببینید.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۲۲:۱۵    
دبیر شورایعالی مناطق آزاد و تجاری کشور از صادرات 130 میلیون یورو کالا از مناطق هفتگانه آزاد کشور در سال گذشته خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۲۲:۱۲    
سرمربی تیم فوتبال الوحده امارات از دقایق ابتدایی بازی با پرسپولیس اعتراضاتش را آغاز کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۲۲:۰۶    
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس بهترین بازیکن دیدار این تیم مقابل الوحده امارات شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۲۲:۰۳    
رئیس جمهور سابق آمریکا در دیدارش با دونالد ترامپ ، رئیس جمهور فعلی این کشور به وی درباره انتصاب مایکل فلین به سمت مشاور امنیت ملی هشدار داده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۲۲:۰۰    
در پی تلاشهای وزارت خارجه و سفارت کشورمان در تفلیس و پس از سفر اخیر ظریف به گرجستان سه زندانی ایران در این کشور آزاد و به ایران بازگشتند.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۲۲:۰۰    
پرسپولیس ایران با برتری 4 بر 2 بر الوحده امارات و با توجه به شکست الریان قطر برابر الهلال عربستان، به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا راه یافت.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۲۱:۵۷    
حیدر العبادی روز دوشنبه در سفر به شهر کربلای معلا، با مقتدا صدر در منزلی در منطقه الاسکان این شهر دیدار وگفت و گو کردند.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۲۱:۴۸    
سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه نتایج نهایی بررسی صلاحیت ها انتخابات میان دوره ای مجلس به وزارت کشور اعلام شد، گفت که اسامی که به وزارت کشور اعلام شده قطعی و نهایی است.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۲۱:۳۹    
ذوب آهن ایران و الاهلی عربستان در نیمه نخست به تساوی بدون گل رضایت دادند.