دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۷:۴۴Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای فردا نیوز 19 اردیبهشت 1396 - fardanews.com

فردا نیوز 29 اسفند 1393 فردا نیوز 29 اسفند 1394 فردا نیوز 30 اسفند 1395 فردا نیوز 31 فروردین 1396 فردا نیوز 1 اردیبهشت 1396 فردا نیوز 2 اردیبهشت 1396 فردا نیوز 3 اردیبهشت 1396 فردا نیوز 4 اردیبهشت 1396 فردا نیوز 5 اردیبهشت 1396 فردا نیوز 6 اردیبهشت 1396 فردا نیوز 7 اردیبهشت 1396 فردا نیوز 8 اردیبهشت 1396 فردا نیوز 9 اردیبهشت 1396 فردا نیوز 10 اردیبهشت 1396 فردا نیوز 11 اردیبهشت 1396 فردا نیوز 12 اردیبهشت 1396 فردا نیوز 13 اردیبهشت 1396 فردا نیوز 14 اردیبهشت 1396 فردا نیوز 15 اردیبهشت 1396 فردا نیوز 16 اردیبهشت 1396 فردا نیوز 17 اردیبهشت 1396 فردا نیوز 18 اردیبهشت 1396 فردا نیوز 19 اردیبهشت 1396 فردا نیوز 20 اردیبهشت 1396 فردا نیوز 21 اردیبهشت 1396 فردا نیوز 22 اردیبهشت 1396 فردا نیوز 23 اردیبهشت 1396 فردا نیوز 24 اردیبهشت 1396 فردا نیوز 25 اردیبهشت 1396 
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۰۷:۴۳    
به تازگی تصویری از یک جانور عجیب در فضای مجازی منتشر شده است که کرم موکوزدار نام دارد و دی اکسید کربن می خورد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۰۲:۱۹    
در حالی که معلمان منتظر شنیدن خبر خوش وعده داده شده هستند اخبار وزارتخانه آموزش و پرورش، حول اختلاس صندوق، واردات دختر وزیر و سند 2030 می چرخد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۰۶:۰۱    
ماش یکی از حبوبات بسیار مفید و غنی است. با این که زادگاه اولیه آن ایران است اما روز به روز کمتر استفاده می شود و در حال فراموش شدن است.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۰۷:۰۲    
شما تصور می کنید با انتخاب این رژیم غذایی حتی 1گرم هم به وزنتان اضافه نمی شود. اما نمی دانید که کاملا در اشتباه هستید ...
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۰۵:۰۱    
برای اینکه سند ازدواج، رسمی محسوب شود انجام مراحلی نیاز است و باید علاوه بر زن و شوهر افرادی دیگر یعنی مجری یا مجریان صیغه (عاقد) و سه شاهد و دو معرف آن را امضا کنند.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۰۴:۰۱    
ک فیر، نوشیدنی تخمیری حاصل از شیر و دانه های کفیر است که سر منشاء آن کوه های قفقاز در روسیه است.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۰۳:۰۰    
این مایع همان اسانس رز (گل محمدی) است که تا امروز 200 نوع از آن شناسایی شده است، اما تنها دسته محدودی از آن را در تهیه گلاب مورد استفاده قرار می دهند.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۰۰:۵۰    
دبیر علمی انجمن شنوایی شناسی ایران گفت: استفاده بیش از حد از انواع رسانه های صوتی و تصویری موجب کاهش سن پیر گوشی به زیر 40 سال شده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۰۱:۳۶    
یک کارشناس ارشد تغذیه معتقد است: مصرف پاستیل به ترمیم مفاصل در بزرگسالان کمک می کند.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۰۱:۰۲    
ابرهای پف کرده با مرکز زرد رنگ، غذایی جدید در سایت های اجتماعی برای علاقمندان به صبحانه است.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۰۲:۰۲    
نام آلوورا در لغت به معنای ماده تلخ درخشان می باشد که از کلمه عربی آلوئه بر گرفته میباشد آلوورا در ایران به نام صبر زررد مشهور است آلوورا چنان خواص چشمگیر ومتعددی داردکه نامها والقاب زیادی از قبیل ...
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۲۲:۲۶    
زمین لرزه ای به قدرت 3.8 در مقیاس ریشتر در عمق 8 کیلومتری از سطح زمین کوهپایه در اصفهان را لرزاند.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۲:۱۰    
تردد کامیون، کامیونت و تریلر از ساعت 12 امروز تا ساعت 24 فردا از عوارضی اتوبان قم-کاشان به سمت میدان 72 تن قم ...
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۷:۳۱    
سماق، به عنوان چاشنی برای بسیاری از غذاها به کار می رود و دارای خواص دارویی فراوانی، از جمله رفع درد دندان، تقویت لثه، برطرف نمودن تب، نقرس و رماتیسم است.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۶:۰۱    
پنجاه بدر از آئین های باستانی مردم قزوین است که با حاجت خواهی از خداوند برای بارش باران در 19 اردیبهشت ماه هر سال در مصلی و طبیعت سرسبز این شهر برگزار می شود.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۵:۳۱    
پیش از آن که از دافع پشه مبتنی بر DEET استفاده کنید می توانید استفاده از گزینه هایی طبیعی را مد نظر قرار دهید.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۳:۳۱    
شیر، هم می تواند چاق کننده باشد هم لاغر کننده، هم می تواند بیماری زا باشد هم سلامتی بخش. شیر با بسیاری از بیماری ها ارتباط دارد زیرا پایه تغذیه نوزادی و کودکی به شیر وابسته است.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۲:۳۱    
افراد مبتلا به میگرن به برخی بوها، نور شدید و سر و صدا حساسیت دارند اما برخی موارد غیر عادی نیز ممکن است در بروز حملات این بیماری موثر باشد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۲:۰۴    
بسیاری از علاقمندان به دوچرخه سواری دوست دارند در محیط های باز و صعب العبور هم رکاب بزنند، اما محدودیت های این وسیله نقلیه در مواردی موجب وقوع مشکل می شود.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۳:۵۴    
جمعیت الوفاق بحرین در بیانیه ای سفر یک هیئت صهیونیستی به این کشور را به شدت محکوم کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۱:۵۰    
سارا و نیکا سریال پایتخت را ببینید.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۶:۴۲    
این قرارداد میان اکلیل حکیمی و یو جینگ در کابل به امضاء رسید و دو طرف اعلام کردند که این پول در بخش خانه سازی و ساخت ادارات دولتی هزینه خواهد شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۶:۱۲    
خواسته ی مرکز مطالعات اقتصادی بسیج دانشجویی علم و صنعت به عنوان نماینده قشر عظیمی از متقاضیان درمانده در صف های طویل دریافت وام ازدواج آن است که کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی ضمن پیگیری مسائل مطرح ...
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۳:۵۱    
مدیر استانی ستاد احیای دریاچه ارومیه گفت: مطالعه انتقال آب دریاچه وان به دریاچه ارومیه در دستور کار ستاد احیا قرار گرفت و در صورت موافقت طرفین عملیاتی می شود.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۵:۰۶    
رئیس سازمان ملی بهره وری با تشریح نتایج تعیین سهم بهره وری در رشد اقتصادی سال 95 گفت: سهم میانگین رشد سالانه بهره وری از رشد اقتصادی در سالهای 93 تا 95 معادل 62 درصد بوده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۳:۱۸    
سال گذشته و درحالی که بیش از 8 ماه تا پایان ریاست جمهوری اوباما باقی مانده بود کاخ سفید در اقدامی بی سابقه ویدئویی را منتشر کرد که بر اثر سناریویی از پیش تعیین شده پیش می رفت.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۲:۳۹    
کلیپی در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که پرده از یک واقعیت بر می دارد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۲:۳۹    
اولین تصاویر از فیلم سینمایی "درخشان" به کارگردانی "دیوید آیر" و با بازی "ویل اسمیت" منتشر شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۱:۲۳    
رئیس کارگروه کشاورزی اتاق بازرگانی، صنایع ومعادن ایران گفت: فقط 5 درصد از واردات و مصرف سموم کم خطر است.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۲:۲۲    
سینما همیشه برای علاقمندان به بازیگری جذاب و هیجان انگیز بوده و از سالها پیش تاکنون خواننده های بسیاری خود را در این عرصه محک زده اند. این خوانندگان چه کسانی هستند و در چه آثاری بازی کرده اند؟
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۱:۴۰    
ایندیپندنت نوشته است که خواننده شهیر آمریکایی، مایکل جکسون حادثه مرگش را پیش بینی کرده بود.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۱:۴۰    
احتمال اقدام نظامی امریکا و انگلیس از طریق مرز اردن علیه سوریه هر روز قوت بیشتری می گیرد، پس از تغییر قابل توجه مواضع مقامات امان حالا منابع خبری از تجمع بی سابقه نیرو ها و تجهیزات نظامی این کشور در ...
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۰۷:۳۳    
افراطیون که حمله به ساختارهای نظام را صراحت می نامند ! در تیترهای دیروز خود رسماً تأیید کردند که روحانی از اعتدال ادعایی خارج شده است
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۰:۱۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان گفت: خواستار روابط دوستانه با کشور همسایه خود ایران هستیم و بین دو کشور روابط برادرانه و دوستانه برقرار است و هیچ اختلافی وجود ندارد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۰:۱۲    
مدیر کل مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش گفت: افزایش 17 درصدی شهریه تمام مدارس غیردولتی صحت ندارد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۰:۱۲    
وزیر سابق اقتصاد گفت: شاخص رفاه اجتماعی در 8 سال دولت نهم و دهم بدون در نظر گرفتن نفت 44 درصد افزایش یافت و در سال 91 تا 94 با کمال تأسف 6 درصد کاهش یافت.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۰:۱۲    
رئیس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه فردا صبح (پنج شنبه) اسامی 600 کاروان حج با 8 گروه قیمتی اعلام می شود گفت ...
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۰:۱۲    
نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: مردم ایران فریب شعارهای رنگین را نخواهند خورد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۰۸:۱۰    
طی روزهای اخیر پلاکارد معروف مربوط به شعار انتخاباتی در کانادا بین ورزشکاران و هنرمندان معروف در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۰۸:۰۶    
سایت هسته ای هانفورد در 150 مایلی جنوب شرقی سیاتل (در ایالت واشنگتن) قرار دارد. این مرکز پیش از این مواد هسته ای تولید می کرد و همچنین عملیات پرمخاطره پاکسازی زباله های اتمی را انجام می داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۰۹:۰۱    
محمد جواد ظریف وزیر خارجۀ کشورمان، به استقرار نیروهای آمریکایی، انگلیسی و اردنی در جنوب سوریه واکنش نشان داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۰۹:۰۱    
روحانی که در تمام دوهفته گذشته وعده قالیباف برای ایجاد سالی یک میلیون شغل را فریبکاری و غیرممکن و خیال پردازانه می نامید حالا خود همین را وعده می دهد ...
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۰۹:۰۱    
سیف از همان ابتدا و طرح سؤال هدفدار مشخص کرد که از اساس هدفش ارائه عملکرد بوده یا زدن رقیب!
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۰۹:۰۱    
محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهور که این روزها در کنار حسن روحانی در برنامه های تبلیغاتی رئیس دولت یازدهم دیده می شود ...
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۰۹:۰۱    
دبیر سابق ستاد هدفمندی یارانه ها با اعلام اینکه درآمد یارانه ای دولت 85 هزار میلیارد تومان است و یک ریال هم کسری ندارد ...
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۰۹:۰۱    
حسین زارعی اظهار کرد: بامداد امروز پیکر 7 جسد معدنچی حادثه معدن آزادشهر به پزشکی قانونی شهرستان گنبد کاووس منتقل شد که پس از انجام معاینه و تعیین هویت، تعداد 5 جسد شناسایی شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۰۷:۳۳    
امضای اسناد الزام آور بین المللی با مفادی که هم برای کشورمان بار حقوقی دارد و هم با فرهنگ ارزش ها و اسناد بالا دستی همخوانی ندارد...
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۰۷:۳۳    
در حالی که بیش از نیمی از جمعیت جوان کشور در آستانه ازدواج قرار دارند، متأسفانه به دلیل نبود شغل و سایر آسیب های اجتماعی بنا بر آمار از هر دو ازدواج یکی در شهرهای بزرگ به طلاق ختم می شود.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۰۷:۳۳    
شبنم فرشادجو مارال فرجاد مائده طهماسبی هانیه توسلی
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۰۷:۳۳    
جدایی ماریا کری از نیک کنن بازیگر و کمدین مشهور تلویزیونی بسیار جنجالی بود و حواشی فراوانی داشت، به همین دلیل بازگشت احتمالی آنها به یکدیگر با واکنش های زیادی همراه شده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۰۷:۲۶    
تهمینه میلانی به ممنوع الخروج شدن زهرا نعمتی اعتراض کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۰۷:۰۰    
دولت یازدهم که آخرین روزهای خود را سپری می کند، اگرچه گیروگور زیاد دارد لیکن جز این نیست که در حوزه اقتصاد، از همه حوزه ها ضعیف تر ظاهر شده، اما...
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۰۶:۱۶    
نیمه شعبان در تقویم رسمی کشور به مناسبت میلاد حضرت ولی عصر (ارواحنافداه) به عنوان روز جهانی مستضعفین نام گذاری شده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۰۵:۴۱    
مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی اعلام کرده که در شرایط فعلی اقتصاد ایران، هر 50 هزار تومان افزایش یارانه برای هر ایرانی، می تواند در سال اول اثر تورمی معادل افزایش 6.4 درصد داشته باشد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۰۴:۴۷    
بخش های تولید کننده پارازیت باوزارت بهداشت همکاری داشته باشند
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۰۴:۴۴    
یکی از سیاستگذاران ارشد فدرال رزرو آمریکا گفت: تقریبا به اهداف اقتصادی از پیش تعیین شده خود رسیده ایم و دیگر تعلل در روند افزایش نرخ بهره بانکی جایز نیست.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۰۴:۳۶    
با این که رسانه ها از اسامی مختلفی مانند اکبر نبوی، فرزاد حسنی، محمدرضا شهیدی فرد، محمد حمیدی مقدم و محمود گبرلو به عنوان گزینه های اجرای سری چهارم برنامه هفت نام می بردند ...
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۰۴:۱۸    
وزارت امور خارجه که مسئولیت سنگینی در دفاع از حقوق ملت ایران بر عهده دارد، در مقابل گستاخی و عهدشکنی های مکرر آمریکا به فشار ایمیلی و پیام توئیتری و گلایه محترمانه بسنده می کند اما از سوی دیگر در ...
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۰۳:۰۴    
پلیس آمریکا از دستگیری مردی خبر داد که مسوول تیراندازی های مرگبار سال گذشته میلادی (2016) در شهر "فینیکس"، مرکز ایالت آریزونا بوده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۰۴:۰۳    
خبرگزاری بلومبرگ با اظهار نگرانی نسبت به سرنوشت روحانی در انتخابات نوشت ناامیدی مردم از نتیجه برجام می تواند منجر به شکست روحانی شود.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۰۳:۴۲    
صندوق بین المللی پول اعلام کرد، با توجه به شرایط حاکم بر ونزوئلا پیش بینی می شود که نرخ تورم این کشور در سال 2018 میلادی به 2000 درصد افزایش پیدا کند.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۰۳:۱۶    
حمله دشمن به بعضی نهادها به این معنا نیست که هویت در کارزار دشمنی یک امر غیرمهم و یا ثانویه است.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۰۲:۵۳    
اقتصاد مقاومتی یعنی اینکه وزیر آموزش و پرورش مملکت به واردات- قاچاق یا غیرقاچاق- کالای خارجی مشغول شود؟
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۰۲:۴۷    
علی رغم واکنش مثبت کاندیداهای انقلابی به پیشنهادی مبنی بر اعلام عمومی اموال و دارایی ها، اما روحانی، جهانگیری و هاشمی طبا کاندیداهای دولت به این پیشنهاد واکنش منفی نشان دادند.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۰۲:۴۱    
عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به تخلفات صورت گرفته درروند واگذاری پالایشگاه نفت کرمانشاه گفت:متاسفانه این پالایشگاه درزیر سایه کارهای سیاسی وتبلیغاتی دولت روحانی بسیارارزان واگذار شده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۰۲:۳۳    
اتاق عملیات افراطیون یعنی همان هایی که در ظاهر همواره شعار دموکراسی سر می دهند خوابهای آشفته ای برای روحانی دیده اند که بازتولید فضای ملتهب پس از انتخابات سالهای گذشته و شایعه سازی و بر هم زدن قواعد ...
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۰۲:۲۷    
عاملان درگیری مرگبار در جنوب شرق تهران، پس از جنایت به ترکیه گریختند اما در آنجا با سرنوشتی عجیب روبه رو شدند تا جایی که به عنوان تروریست دستگیر شده و به زندان افتادند و در نهایت برای فرار از زندان ...
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۰۲:۱۳    
زندان بهترین جایی بود که قاتل فراری می توانست در آنجا مخفی شود. او که از 9 سال قبل از سوی پلیس تحت تعقیب قرار داشت وقتی به اتهام قاچاق مواد مخدر دستگیر شد خودش را با نام دیگری معرفی کرد و توانست مدتی ...
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۰۱:۵۹    
مربی جوانِ کشتی که به اتهام دستبرد به خانه های پایتخت دستگیر شده است دیروز در غیاب همدست فراری اش در دادگاه محاکمه و نماینده دادستان خواستار قطع دست او شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۰۱:۴۲    
مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران گفت: خوشبختانه مدیریت شهری پایتخت طی سالیان گذشته با داشتن برنامه ای جامع و ارائه سیاست های تشویقی تأثیرگذار توانسته پیشرفت قابل توجهی در نوسازی بافت های فرسوده تهران ...
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۰۱:۴۲    
یک نماینده اهل سنت مجلس نسبت به اظهارات حسن روحانی در مناظره هفته گذشته و کوبیدن بر طبل تفرقه و تشتت اقوام و مذاهب تذکر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۰۱:۲۲    
یک تماس اینترنتی کافی بود تا جست وجوی زن میانسال برای پیدا کردن دختری که 21 سال پیش به او گفته شده بود فوت کرده است، آغاز شود.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۰۰:۱۲    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه اگر از دیوار کشیدن در پیاده رو حرف می زنند می خواهند بین عملکردشان در 4 سال گذشته و آینده دیوار بکشند ...
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۰۱:۰۳    
در شرایطی که 6 نامزد دوره دوازدهم انتخابات ریاست جمهوری، سعی در معرفی برنامه ها و اهداف دولت آینده خود دارند؛ موضوع اشتغال، هم در کلام نامزدها و هم از سوی مردم بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۳:۵۵    
وزیر ورزش و جوانان به اعضای باشگاه، تیم و هواداران استقلال تهران و استقلال خوزستان بابت صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا تبریک گفت.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۰۰:۴۰    
نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران گفت: اعضای هیات نظارت انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاهای کردستان مشخص اند و من هیچ گونه دخالتی در تائید و رد صلاحیت ها نداشتم.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۰۰:۳۲    
مهدی طارمی با هت تریک دیشب به مرز 50 گل با پیراهن پرسپولیس رسید. وی در این فصل 24 گل برای پرسپولیس به ثمر رساند که رکورد جدیدی برای این باشگاه محسوب می شود.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۰۰:۲۳    
استقلال باید اول خرداد در ورزشگاه آزادی میزبان العین امارات باشد و پرسپولیس هم دوم خرداد میزبان لخویای قطر خواهد بود.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۳:۵۸    
نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز اخباری از کرمان و زنجان به گوش ما می رسد مبنی بر اینکه بخشداران مردم را تهدید کرده اند اگر به روحانی رای ندهند منابع آنها را قطع می کنند.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۳:۵۸    
با شکست التعاون استقلال به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۳:۵۵    
سخنگوی پنتاگون می گوید آمریکا برای استفاده از توانایی نظامی کُردهای سوریه و جنگ برای فتح رقه، آنها را تسلیح کرده ولی پایتخت خودخوانده داعش پس از آزادی، سهم اعراب خواهد بود.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۳:۵۵    
حزب کنگره مردمی یمن خبر منتشر شده درباره اختلاف علی عبدالله صالح ریاست این حزب با جنبش انصارالله را تکذیب و اعلام کرد که انتشار چنین اخباری با اهداف ایجاد شکاف بین جبهه های داخلی یمن صورت می گیرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۳:۵۵    
فخیم زاده سال ها پیش و پس از فیلم سینمایی تاواریش در سال 72، به تلویزیون مهاجرت کرد و 8 سریال تلویزیونی ساخت که پنج تای آن ها در گونه مورد علاقه اش یعنی پلیسی - حادثه ای بود.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۳:۴۷    
استقلال خوزستان امشب با تساوی مقابل الجزیره امارات در آخرین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مرحله یک شانزدهم نهایی راه یافت اما علاوه بر این صعود ...
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۳:۴۷    
کاپیتان استقلال یک بار دیگر به اهالی فوتبال نشان داد که اگر آماده باشد می تواند کارهای خارق العاده ای را در زمین بازی انجام بدهد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۳:۴۱    
حمایت مردم و شهروندان بحرینی از رهبر خود با قدرت ادامه دارد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۳:۳۸    
آرایش عجیب شترها در یک جشنواره را ببینید.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۳:۳۵    
توافق اخیر آستانه درباره مناطق کاهش تنش در حالی صورت می گیرد که واشنگتن در ضمانت آن نقشی ندارد که بخواهد به نفع اسرائیل باشد و از سوی دیگر شرایط بحران سوریه به گونه ای است که دیگر امکان دخالت مستقیم ...
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۳:۳۲    
دولت فدرال کانادا با درخواست ایران برای استقرار مراکز رأی گیری در این کشور برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری مخالفت کرده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۳:۲۶    
یک مقام آمریکایی مدعی شده دولت دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا علی رغم مخالفت های ترکیه با ارسال سلاح های سنگین تر به کردهای سوریه موافقت کرده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۳:۲۰    
منابع رسمی در ایالت پوئبلا (Puebla) مکزیک امروز اعلام کردند که براثر انفجار یک انبار وسایل آتش بازی در این ایالت واقع در مرکز مکزیک و در 150 مایلی مکزیکو سیتی پایتخت این کشور دست کم 12 نفر کشته و 30 ...
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۳:۱۱    
حمید جبلی تازه ترین مطلب صفحه شخصی خود را به فردوس کاویانی اختصاص داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۳:۰۵    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس از استقرار سفرای ایران در عراق، سوریه و عمان خبر داد و گفت: صدور حکم اعدام شیخ عیسی قاسم سه هفته به تاخیر افتاد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۲:۵۹    
سرمربی تیم فوتبال استقلال از بازی مقابل التعاون به عنوان آزمایشی بزرگ برای جوانان تیمش یاد کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۲:۵۶    
تیم فوتبال استقلال در آخرین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با برتری مقابل نماینده عربستان راهی مرحله یک هشتم نهایی این رقابت ها شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۲:۵۶    
مهاجم تیم فوتبال استقلال عنوان بهترین بازیکن دیدار تیمش برابر التعاون عربستان را به خود اختصاص داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۲:۵۶    
حزب الله لبنان نسبت به هرگونه اقدام نسجیجده اردن، انگلیس و آمریکا در مرزهای سوریه هشدار داده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۲:۵۰    
فرماندهی عملیات مشترک عراق با انتشار بیانیه ای موفقیت های نیروهایش را علیه گروه تروریستی داعش در استان الانبار اعلام کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۲:۵۰    
عضو هیئت رئیسه مجلس از مهلت یک ماهه کارشناسان دولت و مجلس برای بررسی مجدد لایحه جامع مدیریت بحران خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۲:۴۷    
سیل کانادا باعث شد تا این سوژه اینترنت را فرا بگیرد.