دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۷:۴۲Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای فردا نیوز 17 اسفند 1401 - fardanews.com

فردا نیوز 29 اسفند 1393 فردا نیوز 29 اسفند 1394 فردا نیوز 30 اسفند 1395 فردا نیوز 25 اردیبهشت 1396 فردا نیوز 29 اسفند 1397 فردا نیوز 29 اسفند 1398 فردا نیوز 14 بهمن 1399 فردا نیوز 1 آبان 1401 فردا نیوز 30 آذر 1401 فردا نیوز 30 دی 1401 فردا نیوز 30 بهمن 1401 فردا نیوز 1 اسفند 1401 فردا نیوز 2 اسفند 1401 فردا نیوز 3 اسفند 1401 فردا نیوز 4 اسفند 1401 فردا نیوز 5 اسفند 1401 فردا نیوز 6 اسفند 1401 فردا نیوز 7 اسفند 1401 فردا نیوز 8 اسفند 1401 فردا نیوز 9 اسفند 1401 فردا نیوز 10 اسفند 1401 فردا نیوز 11 اسفند 1401 فردا نیوز 12 اسفند 1401 فردا نیوز 13 اسفند 1401 فردا نیوز 14 اسفند 1401 فردا نیوز 15 اسفند 1401 فردا نیوز 16 اسفند 1401 فردا نیوز 17 اسفند 1401 فردا نیوز 18 اسفند 1401 فردا نیوز 19 اسفند 1401 فردا نیوز 20 اسفند 1401 فردا نیوز 21 اسفند 1401 فردا نیوز 22 اسفند 1401 فردا نیوز 23 اسفند 1401 فردا نیوز 24 اسفند 1401 فردا نیوز 25 اسفند 1401 فردا نیوز 26 اسفند 1401 فردا نیوز 27 اسفند 1401 فردا نیوز 28 اسفند 1401 فردا نیوز 29 اسفند 1401 
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۹ - ۱۰:۲۷    
مشتاقان خرید این خودروی SUV (شاسی بلند) اگر موفق شوند هایما S7 پلاس را از مسیر طرح فروش فوق العاده ایران خودرو در اختیار بگیرند می توانند سودی حدود 109 درصدی را از مابه التفاوت قیمت کارخانه و بازار ...
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۸ - ۰۶:۱۳    
عضو هیئت مدیره اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران گفت که پیشنهاد بانک ها برای پرداخت تسهیلات خرید پوشاک برای بخش خصوصی جذاب نبوده و تا این لحظه برنامه اجرایی برای فروش اعتباری پوشاک در شب عید ...
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۸ - ۰۵:۴۲    
مدت هاست که جاماندگان سهام عدالت در انتظار دریافت این سهام هستند. حالا وزیر امور اقتصادی و دارایی از تعیین تکلیف سهام عدالت جاماندگان خبر داد.
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۸ - ۰۴:۱۲    
تارا که در حال حاضر با قیمت نجومی حدود یک میلیارد تومانی به فروش می رسد تفاوت قیمت فاحشی با رقیب خود یعنی پژو 301 فرانسوی دارد.
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۸ - ۰۳:۳۱    
فقط نوزادان نیستند که در طول روز چرت می زنند؛ بسیاری از بزرگ سالان نیز به چرت زدن علاقه دارند. پژوهش ها نشان می دهد که خواب بعد از ظهر و چرت زدن در طول روز برای بزرگ سالان نیز مفید است.
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۸ - ۰۱:۴۶    
یافته های یک بررسی جدید بوسیله پژوهشگران انگلیسی و کانادایی احتمال تاثیر ویتامین دی در پیشگیری از زوال عقل از نوع آلزایمر را مطرح می کند.
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۲۳:۱۵    
یک رسانه آمریکایی گزارش داده آمریکا و رژیم صهیونیستی در نشست چند روز پیش دیدگاه های نزدیکی در خصوص ایران داشتند.
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۲۳:۰۵    
مرحله نخست پرداخت سود سهام عدالت سال مالی منتهی به 29 اسفند سال 1400 اواخر آذرماه امسال به حساب 43 میلیون و 740 هزار سهامدار عدالت واریز شد و قرار بود مرحله دوم پرداخت سود نیز تا پایان سال انجام شود ...
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۲۲:۵۳    
سفیر و نماینده دائم کشورمان نزد سازمان های بین المللی مستقر در وین گفت: هدف غربی ها پرهزینه کردن برنامه صلح آمیز هسته ای ایران به منظور بازداشتن ایران از پیگیری حق مسلم خود می باشد.
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۲۲:۵۳    
رییس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: درحال بررسی برای کاهش مدت خدمت سربازی از سال آینده هستیم.
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۲۲:۳۸    
اولیانوف در نشست شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی تصریح کرد که روسیه مصمم است مذاکرات برای تکمیل مذاکرات برجام در اسرع وقت انجام شوند.
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۲۲:۳۶    
امیرسعید ایروانی سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد گفت: متعهد هستیم که با همه کشورهای همسایه افغانستان و سایر شرکای مرتبط برای حمایت از مردم افغانستان در این دوران چالش برانگیز همکاری کنیم.
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۲۲:۱۷    
جامعه اطلاعاتی آمریکا در گزارش سالانه خود با بیان هراس واشنگتن از پیشرفت های برنامه هسته ای ایران و تکرار اتهامات علیه جمهوری اسلامی ایران در راستای سناریوی ایران هراسی ...
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۲۲:۱۵    
میخائیل بوگدانوف معاون وزارت امور خارجه روسیه روز چهارشنبه به خبرگزاری تاس گفت که مسکو و آنکارا در انتظار پاسخ دمشق و تهران به پیشنهاد برگزاری نشست مقدماتی برای عادی سازی روابط سوریه و ترکیه به سر می ...
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۲۲:۱۱    
رئیس ستاد کل نیرو های مسلح: با تایید مجلس، حقوق کارکنان وظیفه افزایش پیدا کرد .
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۲۲:۰۵    
وزیر خارجه ترکیه عنوان کرد که معاونان وزرای خارجه ایران، سوریه، ترکیه و روسیه هفته آینده در مسکو با یکدیگر دیدار خواهند کرد.
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۲۱:۲۹    
سفر سرزده و مخفیانه وزیر دفاع آمریکا به عراق که هیچ مقام رسمی این کشور در مراسم استقبال از وی در فرودگاه بغداد حضور نداشتند، واکنش منفی سیاستمداران و گروه های مقاومت را به دنبال داشته است.
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۲۱:۲۳    
رئیس جمهور با مرور آخرین وضعیت همکاری های اقتصادی تهران-بغداد بویژه توافقات سازنده صورت گرفته در سفر اخیر نخست وزیر عراق به ایران، بر لزوم تقویت همکاری ها بخصوص در حوزه های انرژی، صنعتی، تجاری ...
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۲۱:۰۹    
بارش رحمت الهی در نیمه شعبان سالروز میلاد با سعادت امام زمان (عج) حال و هوای متفاوتی را به مسجد مقدس جمکران این میعادگاه بزرگ عاشقان و منتظران ظهور بخشید.
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۲۱:۰۶    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به کشورهای این اتحادیه اطمینان داد که تامین سلاح برای اوکراین با استفاده از زرادخانه تسلیحاتی این بلوک، هیچ خطری را متوجه امنیت آنها نخواهد کرد!
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۲۰:۵۳    
جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در بیانیه ای به مناسبت هشتم مارس روز جهانی زن باز هم ژست حمایت از حقوق زنان در جهان از جمله افغانستان، ایران و اوکراین گرفت و با تکرار ادعاها علیه جمهوری اسلامی ایران ...
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۲۰:۴۵    
وزیر امور خارجه در توئیتی، شرح مختصری از سفر خود به ترکیه ارائه کرد.
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۲۰:۱۴    
وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران در جریان بازدید از مناطق زلزله زده ترکیه ابراز امیدواری کرد که دولت و مردم ترکیه هر چه زودتر این بحران را پشت سر بگذارند.
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۲۰:۱۴    
منابع آمریکایی از به تاخیر افتادن سفر وزیر دفاع دولت بایدن به فلسطین اشغالی به سبب تظاهرات مستمر صهیونیست ها علیه نتانیاهو خبر دادند.
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۲۰:۰۲    
وزارت اطلاعات در خصوص مسمومیت برخی دانش آموزان تعدادی از مدارس کشور، بیانیه ای صادر کرد.
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۹:۳۲    
در نظرسنجی مارکا، پرسپولیس توانست بالاتر از رئال مادرید و میلان محبوب ترین تیم دنیا شناخته شود.
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۹:۲۶    
مرجع تقلید شیعیان بر اهتمام طلاب نسبت به تبیین حوادث آخرالزمان برای مردم تاکید کرد و گفت: ما باید با مردم ارتباط داشته و در کنارشان باشیم و در حد ممکن برای رفع مشکلات مردم کوشا باشیم.
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۹:۲۰    
آمریکا در ادامه سیاست های شکست خورده خود علیه جمهوری اسلامی ایران، بار دیگر از حربه نخ نما شده تحریم استفاده کرد.
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۹:۱۴    
آخرین خبرها از بدحالی برخی دانش آموزان از زبان وزیر آموزش وپرورش/ وقتی فرزند آقای وزیر هم بوی بد را حس می کند
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۹:۰۵    
وزیر امور خارجه در بازدید از مناطق زلزله زده:اردوگاهی که امروز بازدید کردیم توسط سپاه پاسداران ایجاد شده و همچنین هلال احمر و ارتش ایران در حوزه تفحص ...
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۸:۵۳    
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان که به ترکیه سفر کرده است، با حضور در شهر زلزله زده آدیامان از کمپ اسکان موقت جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در این شهر بازدید کرد.
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۸:۵۰    
سه کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان موسوم به تروئیکا با صدور بیانیه ای مشترک در نشست شورای حکام خواستار اجرای سریع و کامل توافقات صورت گرفته میان ایران و اژانس بین المللی انرژی اتمی درباره حل وفصل ...
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۸:۴۴    
چهار تن مواد مخدر با ضربه اساسی وزارت اطلاعات به بزرگ ترین سرشبکه و مافیای قاچاق بین المللی مواد مخدر در کشور کشف شد.
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۸:۴۱    
سند راهبردی اصلاح نظام بانکی با هدف هدایت نقدینگی به سمت فعالیت های مولد و اشتغال آفرین و افزایش دسترسی خانوارها و فعالان اقتصادی به تسهیلات و اعتبارت بانکی در ستاد هماهنگی اقتصادی دولت به تصویب رسید.
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۸:۳۵    
وزیر امور خارجه گفت: هلال احمر و ارتش جمهوری اسلامی ایران در جریان زلزله ترکیه در حوزه تفحص و کمک رسانی و ایجاد کلینیک و ارائه خدمات درمانی اقدامات به موقع و بسیار موثری انجام داده اند.
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۸:۳۵    
سخنگوی سازمان هواپیمایی گفت: با هدف ارتقای خدمت رسانی به مسافران هوایی، ستاد تسهیل سفرهای هوایی نوروز 1402 برای نخستین بار در سازمان هواپیمایی کشوری از هفته آینده تشکیل می شود.
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۸:۱۷    
دولت انگلیس روز چهارشنبه در ادامه رویکرد مداخله جویانه در امور داخلی ایران ستاد امر به معروف و نهی از منکر و همچنین دبیر آن سید محمد صالح هاشمی گلپایگانگانی را به بهانه مسائل حقوق بشری تحریم کرد.
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۸:۱۴    
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط کریم از دستگیری معاون سابق شهردار به اتهام تخلفات مالی خبر داد.
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۸:۱۱    
وزیر خارجه عربستان سعودی گفت که کشورش آماده گفت وگو با ایران است.
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۸:۰۲    
منابع خبری اعلام کردند که وزیر خارجه کشورمان فردا به سوریه می رود.
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۷:۵۳    
سود سهام عدالت به صورت سالیانه پرداخت می شود.پس از برگزاری مجامع عمومی 49 شرکت سرمایه پذیر، دریافت سود سهام عدالت از شرکت ها و مشخص شدن سود سهام عدالت قابل تقسیم بین مشمولین پرداخت می گردد.
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۷:۳۵    
معاون مرکز مدیریت راه ها با اشاره به دو طرفه شدن کندوان، گفت: دوربین های نظارت تصویری در حال حاضر تردد روان در محورهای کندوان و فیروزکوه ...
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۷:۲۹    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در همایش سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: لازمه حاکم بودن رای مردم و دموکراسی ...
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۷:۲۶    
عضو جامعه مدرسین با بیان اینکه انقلاب اسلامی در راستای اهداف ظهور است، گفت: همه شیعیان باید از دغدغه های اصلی شان این باشد که حضرت چه مطالبه ای از آنها دارد؟ دغدغه روحانیت این باشدکه چه مطالبه ای از ...
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۷:۲۰    
کاخ سفید اعلام کرد که جو بایدن و امانوئل ماکرون در گفت وگویی تلفنی مسائلی را از جمله حمایت از اوکراین و تحمیل هزینه هایی بر روسیه به دلیل حمله به این کشور، مورد بررسی قرار دادند.
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۷:۱۴    
یک روزنامه صهیونیستی در گزارشی به ناتوانی این رژیم در قرار دادن کشورهای غربی در برابر ایران اذعان کرد.
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۷:۱۴    
اسکای نیوز به نقل از منابعی مدعی شد که ایران کشتی های حامل مهمات و تسلیحاتی برای استفاده در جنگ اوکراین به روسیه ارسال کرده است.
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۷:۱۱    
رئیس جمهور بلاروس معتقد است که اوکراین با "خرابکاری" در رابطه با هواپیمای رادار آ-50 در فرودگاه ماچولیشچی، بلاروس را به چالش کشیده و به همین خاطر رئیس جمهور اوکراین را یک "شپش" خطاب کرد.
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۷:۰۸    
فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه پایگاه زیرزمینی عقاب 44 یکی از اقدامات ما برای رسیدن به قدرت بازدارندگی بیشتر در مقابل تهدیدات دشمنان است ...
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۶:۵۳    
در یک تحول بی سابقه ای که دولت عربستان با آن روبه رو است؛ یک نیروی نظامی اعلام کرد، از سرویس امنیت عمومی کشورش جدا شده و همزمان یکی از واعظان عربستان پس از انتقاد علنی از سیاست های ولیعهد این کشور ...
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۶:۵۳    
دبیرکل وزارت خارجه قطر با تمجید از بیانیه مشترک ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی، از همه کشورها خواست از رویکرد جدید تهران و آژانس حمایت کنند.
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۶:۴۷    
وزیر خارجه کشورمان بعد از دیدار با همتای ترکیه ای خود وارد شهر آدیامان شد.
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۶:۴۱    
طرح فروش فوری ایران خودرو برای مالکین خودروهای فرسوده و طرح ویژه مادران از دیروز آغاز شده است.
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۶:۱۱    
سه کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان موسوم به تروئیکا با صدور بیانیه ای مشترک در نشست شورای حکام خواستار اجرای سریع و کامل توافقات صورت گرفته میان ایران و اژانس بین المللی انرژی اتمی درباره حل وفصل ...
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۶:۰۵    
یک طرح نیمه کاره دیگر که با پیگیری مستمر در دولت سیزدهم به نتیجه رسید.
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۶:۰۲    
کلان بیمارستان هوشمند حضرت مهدی (عج) پیش از ظهر چهارشنبه ( 17 اسفند 1401) با حضور آیت الله سید ابراهیم رییسی؛ رئیس جمهور به بهره برداری رسید ...
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۵:۵۶    
سفیر عربستان در بیروت در دیدار با اسقف مارونی های لبنان در بکرکی با ادعای حمایت کشورش از ثبات در لبنان و حاکمیت و شکوفایی آن ...
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۵:۵۳    
یک روزنامه رژیم صهیونیستی نوشت که نخست وزیر این رژیم به دلیل اعتراضات در اراضی اشغالی با استفاده از یک فروند بالگرد برای سفر به ایتالیا استفاده کرد.
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۵:۳۸    
در جدول زیر قیمت روز انواع فیدلیتی را در بازار مشاهده می کنید.
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۵:۲۳    
مشاور ارشد ایالات متحده در مذاکرات قفقاز گفت که جمهوری آذربایجان و ارمنستان باید خودشان شرایط توافق صلح را تعیین کنند.
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۵:۲۰    
اجتماع عظیم منتظران ظهور صبح امروز با حضور گسترده زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی در مشهد برگزار شد.
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۵:۰۸    
حسین امیرعبداللهیان وزیرامور خارجه کشورمان که به منظور بازدید از مناطق زلزله زده ترکیه به این کشور سفر کرده است ...
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۴:۵۶    
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: یکی از مهمترین دستاوردهای نیروی هوایی در سال جاری ارتقای مدت زمان پروازی به واسطه سوخت گیری های متوالی در آسمان کشور بویژه بر فراز خلیج فارس است.
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۴:۴۷    
رئیس کارگروه روابط خارجی مجلس با اشاره به جلسه کمیته متبوعش درباره آخرین وضعیت پرونده حمید نوری ، گفت: پرونده حمید نوری یک مسئله قضایی نیست و یک موضوع سیاسی و امنیتی است.
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۴:۳۱    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: ما جلسات زیادی با مسئولان دولت برگزار کردیم و در همه این جلسات هشدارهای لازم را درباره گرانی ها و راهکارهای کنترل ارز به دولتمردان دادیم.
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۴:۳۱    
رئیس کل دادگستری کردستان از بازداشت 3 نفر از شایعه پراکنان درباره بدحالی دانش آموزان در استان خبر داد.
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۴:۳۱    
تجهیزات پزشکی و اتاق عمل ایران به دست شرکت های دانش بنیان و متخصصان ما تولید شده که قابل رقابت با تجهیزات پزشکی دنیاست.
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۴:۳۱    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تعیین میزان افزایش حداقل دستمزد کارگران برای سال آینده با رویکرد سه جانبه گرایی در مرحله کارشناسی و در حال بررسی است.
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۴:۳۱    
گروه صنعتی ایران خودرو در حالی از صبح روز گذشته (سه شنبه) از اجرای طرح فروش فوق العاده تعدادی از محصولات خود برای سه گروه متقاضیان خبر داده که هنوز در لیست بخشنامه های خود ...
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۴:۳۱    
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران بارش باران در ارتفاعات بارش برف و در مناطق مستعد تگرگ طی سه روز آینده پیش بینی می شود.
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۴:۳۱    
حضور اسرائیل در قفقاز یکی از موضوعات مهم است و ایران به همه طرف ها هشدار می دهد که درباره اسرائیل با هوشمندی عمل کنند و پای اسرائیل را به قفقاز باز نکنند.
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۴:۳۱    
با برخی مقامات کشورهای دیگر که ملاقات می کنم، به من می گویند که مردم کشورشان دوست دارند به جای اروپا برای درمان به ایران بیایند چون سطح پزشکی جمهوری اسلامی را بالا می دانند.
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۴:۳۱    
وزیر بهداشت: کلان بیمارستان حضرت مهدی کاملا دولتی است و با همه بیمه ها قرارداد دارد. چند اتاق عمل بیمارستان هیبریدی است و همه امکانات تشخیصی و آزمایشی در داخلش وجود دارد ...
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۴:۳۱    
وزیر امور خارجه حضور صهیونیست ها در قفقاز را تهدید جدی علیه صلح و ثبات منطقه خواند و گفت: به همه طرف ها هشدار می دهیم که نسبت به رفتار این رژیم جعلی هوشمندانه عمل کرده و در قفقاز و سایر مناطق پای این ...
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۲:۴۳    
رئیس شورای اطلاع رسانی دولت از آمادگی بهره برداری پروژه های گازرسانی به سیستان و بلوچستان خبر داد.
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۲:۳۵    
برنامه دولت سیزدهم تکمیل و به سامان رساندن کارها و پروژه های نیمه تمامی است که سال ها بر زمین مانده اند ...
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۲:۱۶    
رئیس جمهور پس از افتتاح بیمارستان هزار تختخوابی حضرت مهدی (عج) گفت: برنامه دولت تکمیل و به سامان رساندن کارها و پروژه های نیمه تمام است.
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۱:۵۳    
رئیس کمیسیون عمران مجلس با بیان "امضای تفاهمنامه با چینی ها در بخش مسکن را از رسانه ها شنیده ام"گفت:جزئیات این تفاهمنامه ها پس از لایحه بودجه بررسی می شود.
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۱:۴۶    
دبیرکل کانون صرافان اظهار داشت: با توجه به ریزش شدید قیمت ارز در روزهای گذشته، برخی دلالان و افرادی که از پایین آمدن قیمت دلار ناراحتند، اقدام به انتشار اخبار دروغ به نقل از کانون صرافان کرده اند.
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۱:۴۶    
نرخ دلار اعلامی صرافی ملی امروز 46 هزار و 629 تومان ثبت شده است.
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۱:۳۷    
ایمپلنت دندان یکی از مهمترین روش های جایگزینی دندان های خالی افراد می باشد. از مراکزی با تخصص و تجربه بالا در زمینه ایمپلنت دندان استفاده کنید.
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۱:۳۷    
هزاران فلسطینی در مناطق مختلف کرانه باختری درحمایت از گردان جنین پس از حمله ددمنشانه نظامیان صهیونیست دست به راهپیمایی زدند.
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۱:۳۱    
درحالی سازمان هواپیمایی از ممنوعیت فروش اجباری بلیت هواپیما خبر داده که برخی ایرلاین ها بی توجه به این بخشنامه همچنان بلیت پروازهای خود را با پکیج های اجباری به فروش می رسانند.
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۱:۳۱    
هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام به ریاست محمدباقر ذوالقدر تشکیل جلسه داد و بندهایی از بودجه 1402 کشور را از نظر انطباق با سیاست های کلی بررسی کرد.
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۱:۲۵    
اروپا از تحریم 9 عضو طالبان از جمله دو وزیر تحصیلات عالی و امر به معروف به دلیل وضع محدودیت علیه زنان در افغانستان توسط این گروه خبر داد.
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۱:۲۰    
آغاز بزرگترین حراج شب عید ایران خودرو از دم قسط | فروش فوری 4 خودرو پرطرفدار ایران خودرو | سود 400 میلیونی همه خریداران در یک ساعت ...
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۱:۱۰    
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: روز سه شنبه با کاهش فوق العاده حوادث در مدارس کشور روبرو بودیم.
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۱:۱۰    
فدراسیون فوتبال ایران به عنوان میزبان این مسابقه هنوز تصمیم نهایی خود را اتخاذ نکرده است. با این وجود امکان حضور تماشاگران در بازی ایران و روسیه کم است.
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۱:۱۰    
جزئیات یارانه نقدی جدید دولت به همه مردم اعلام شد.
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۱:۰۵    
قطعا تا بحال با صحنه هایی در سطح شهر روبه رو شده اید که نمای یک ساختمان دچارشوره شده است. این شوره ها باعث ایجاد آلودگی بصری در سطح شهر می شوند ...
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۱:۰۵    
مجلس از شنبه هفته گذشته وارد بررسی بودجه 1402 شد که روز گذشته و پس از 25 جلسه بررسی بودجه به اتمام رسید که در این گزارش مهمترین مصوبات بودجه ای مجلس را می خوانیم.
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۰:۵۹    
ایران خودرو به مناسبت فرارسیدن عید نیمه شعبان برنامه فروش فوق العاده محصولات خود را به اجرا می گذارد.
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۰:۵۳    
آغاز بزرگترین حراج شب عید ایران خودرو از دم قسط | فروش فوری 4 خودرو پرطرفدار ایران خودرو | سود 400 میلیونی همه خریداران در یک ساعت ...
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۰:۵۳    
نماینده آمریکا در جلسه شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی به قرائت بیانیه ای علیه ایران پرداخت.
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۰:۵۰    
به مناسبت نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران مراسم نورافشانی انجام شد.
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۰:۳۷    
حسین امیرعبداللهیان و مولود چاووش اوغلو وزرای امور خارجه ایران و ترکیه در آنکارا با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۰:۳۲    
رئیس پلیس راه شرق استان تهران گفت: محور هراز پنجشنبه و جمعه به سوی تهران یکطرفه می شود.
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۰:۲۵    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران همکاری های داوطلبانه خود با آژانس را ادامه می دهد اظهار داشت: طبق بیانیه اخیر ایران و آژانس ...
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۰:۱۶    
آغاز بزرگترین حراج شب عید ایران خودرو از دم قسط | فروش فوری 4 خودرو پرطرفدار ایران خودرو | سود 400 میلیونی همه خریداران در یک ساعت میزان قیمت روکش دندان جلو در سال 1402 ...
  • ۱