دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۵:۲۰Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای فردا نیوز 25 اسفند 1401 - fardanews.com

فردا نیوز 29 اسفند 1393 فردا نیوز 29 اسفند 1394 فردا نیوز 30 اسفند 1395 فردا نیوز 25 اردیبهشت 1396 فردا نیوز 29 اسفند 1397 فردا نیوز 29 اسفند 1398 فردا نیوز 14 بهمن 1399 فردا نیوز 1 آبان 1401 فردا نیوز 30 آذر 1401 فردا نیوز 30 دی 1401 فردا نیوز 30 بهمن 1401 فردا نیوز 1 اسفند 1401 فردا نیوز 2 اسفند 1401 فردا نیوز 3 اسفند 1401 فردا نیوز 4 اسفند 1401 فردا نیوز 5 اسفند 1401 فردا نیوز 6 اسفند 1401 فردا نیوز 7 اسفند 1401 فردا نیوز 8 اسفند 1401 فردا نیوز 9 اسفند 1401 فردا نیوز 10 اسفند 1401 فردا نیوز 11 اسفند 1401 فردا نیوز 12 اسفند 1401 فردا نیوز 13 اسفند 1401 فردا نیوز 14 اسفند 1401 فردا نیوز 15 اسفند 1401 فردا نیوز 16 اسفند 1401 فردا نیوز 17 اسفند 1401 فردا نیوز 18 اسفند 1401 فردا نیوز 19 اسفند 1401 فردا نیوز 20 اسفند 1401 فردا نیوز 21 اسفند 1401 فردا نیوز 22 اسفند 1401 فردا نیوز 23 اسفند 1401 فردا نیوز 24 اسفند 1401 فردا نیوز 25 اسفند 1401 فردا نیوز 26 اسفند 1401 فردا نیوز 27 اسفند 1401 فردا نیوز 28 اسفند 1401 فردا نیوز 29 اسفند 1401 
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۷ - ۱۸:۲۲    
اعلام دلیل تیراندازی پلیس در جنوب تهران
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۷ - ۱۳:۴۵    
صندوق ذخیره فرهنگیان از اعضای شاغل و بازنشسته خود خواست که نسبت به ثبت کد بورسی جهت تخصیص حق مالکانه اعضاء که در قالب سهام بورسی انجام خواهد شد اقدام کنند.
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۷ - ۰۷:۰۹    
دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان که بعد از توافق ایران و عربستان با مقامات اماراتی نیز در ابوظبی دیدار کرد، گفت: همکاری و همگرایی در منطقه خلیج فارس باید جایگزین واگرایی و خصومت شود ...
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۶ - ۱۳:۲۱    
وزیر کشور گفت: نخستین موضوع در خصوص مشهد ایمنی و سلامت زائران است. بر همین اساس مبادی ورودی این شهر در این خصوص باید تقویت شود.
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۶ - ۰۹:۵۵    
سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش با تکذیب خبر محدودیت ورود برخی خودروها به جزیره کیش در ایام نوروز گفت: شعار ما "کیش برای همه ملت عزیز و شریف ایران است."
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۶ - ۰۹:۰۰    
مدیر اعتبارات بانک مرکزی گفت: 185 هزار نفر به مبلغ 122.5 همت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج دریافت کردند.
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۶ - ۰۷:۱۹    
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: شبکه ملی اعتبار که به اختصار شما نام دارد، بستر مدیریت و اختصاص اعتبارهای حمایتی براساس سیاست گذاری های رفاهی کلان دولت به صورت دقیق بر اساس هر کدملی ...
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۶ - ۰۳:۳۲    
ویدئویی از یک فود بلاگر آمریکایی را می بینید که در حال تست قورمه سبزی و ته دیگ است. این ویدئو در فضای مجازی پربازدید شده است.
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۶ - ۰۲:۱۸    
زن و شوهر کریستالی که ماجراهای وحشتناکی را با زورگیری از راننده تاکسی اینترنتی در مشهد رقم زده بودند، درحالی برای آخرین بار پای میز محاکمه ایستادند که مدعی بودند مواد مخدر از نان شب هم واجب تر است!
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۶ - ۰۱:۱۳    
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری عاملان درگیری منجر به قتل در حسن آباد خبر داد.
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۶ - ۰۰:۰۶    
نخست وزیر امارات و امیر دوبی در دیدار دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: سیاست قطعی ما این است که به هیچ کشور یا بازیگر ثالثی اجازه ندهیم میان دو کشور تفرقه افکنی کرده یا از جغرافیای امارات علیه ایران ...
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۲۳:۴۱    
نخست وزیر عراق از خانواده شهدای ایرانی مبارزه با تروریسم در عراق استقبال کرد و خواستار تکریم خانواده های شهدایی شد که به دولت و مردم عراق در جنگ با داعش کمک کرده اند.
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۲۳:۲۲    
طبقات مختلف سهام عدالت در مرحله دوم سال 1401 چه مقدار سود دریافت می کنند؟
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۲۳:۰۶    
رهبر معظم انقلاب از ساعت 15 روز سه شنبه یکم فروردین ماه 1402 در حرم مطهر رضوی سخنرانی می کنند.
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۲۳:۰۲    
رئیس کانون بازنشستگان شهر تهران گفت: در تعیین حقوق و دستمزد بازنشستگان فرمایشات مقام معظم رهبری در سیاست های ابلاغی به تامین اجتماعی و همچنین نرخ تورم مورد توجه قرار گیرد.
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۲۲:۵۲    
وزیر خارجه ایران و مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا تلفنی درباره موضوعات مختلف از جمله برجام رایزنی کردند.
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۲۲:۵۱    
منابع خبری از سفر قریب الوقوع شمخانی به عراق و امضای یک توافق امنیتی مهم خبر دادند.
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۲۲:۴۲    
مراکز لرزه نگاری از وقوع زمین لرزه در مرز ایران و عراق خبر دادند.
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۲۲:۲۹    
خلاصۀ صحبت های محمدباقر قالیباف در گفت وگوی ویژۀ تلویزیونی دربارۀ بودجۀ 1402
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۲۲:۲۳    
رئیس شورای اطلاع رسانی دولت درباره سفر دبیر شورای عالی امنیت ملی به امارات تاکید کرد: این سفر بعد از ماموریت پکن به عنوان نماینده رئیس جمهور و با همراهی دستگاه دیپلماسی کشور به سایر کشورهای منطقه ...
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۲۲:۱۴    
بر اثر تصادف شاخ به شاخ یک دستگاه پژو پارس با اتوبوس مسافربری در مسیر ارومیه سلماس، 3 سرنشین سواری جان خود را از دست دادند.
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۲۲:۰۵    
چطور وقتی هر ماه، تورم نقطه به نقطه ی خوراکی ها بالای 60 و 70 درصد بوده، سبد معیشت 9 میلیونیِ اسفند پارسال در عرض یکسال، فقط سه میلیون و خرده ای افزایش یافته و به 12 میلیون و 479 هزار تومان رسیده؟
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۲۱:۵۶    
شیخ محمد بن راشد آل مکتوم در دیدار با دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران نسبت به حل مشکلات اتباع و نهادهای ایرانی مستقر در دوبی قول مساعد داد.
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۲۱:۵۳    
یک کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه آمریکایی ها در عمل با این جنگ اقتصادی دست به تروریسم اقتصادی زده اند و اسم آن را تحریم گذاشته اند ...
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۲۱:۵۳    
نشست توجیهی رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی 2023 ایران، چین و روسیه با حضور فرماندهان یگان های شناور و پروازی نیرو های دریایی ارتش و سپاه جمهوری اسلامی ایران و نیروی دریایی کشور های چین و روسیه ...
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۲۱:۴۱    
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی بر پرهیز از اختلافات درون جبهه انقلاب تاکید کرد و گسترش تشکیلاتی، حضور بانوان و جوانان در شورا را ماموریت سال جدید دانست.
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۲۱:۱۹    
محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس، در حساب توییتری خود نوشت:مجلس برای سال 1402 حداقل حقوق ها را 20٪ افزایش داد. همچنین، افرادی که کم تر از 10 میلیون تومان درآمد دارند را از پرداخت مالیات معاف کرد.
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۲۱:۰۳    
معاون اول رئیس جمهور در آیین بهره برداری از 888 طرح تعاونی، توجه به بخش تعاونی را از بهترین ابزارهای مردمی سازی اقتصاد دانست.
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۲۰:۴۸    
علی اکبر عیوضی گفت: ماده 111 قانون تامین از ماده 41 قانون کار تبعیت می کند و ماده 96 قانون تامین اجتماعی نیز تکلیف افزایش مستمری بازنشستگان را به صراحت روشن کرده است ...
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۲۰:۴۰    
نماینده دائم روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین، از عدم اشاره به برجام در دیدار مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی با نماینده آمریکا در امور ایران انتقاد کرد.
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۲۰:۲۸    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی از سفر معاون پادمانی آژانس بین المللی انرژی اتمی به ایران و ادامه گفتگوهای فنی و پادمانی خبر داد.
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۲۰:۲۱    
سخنگوی وزارت صمت، گفت: متقاضیان خرید خودروهای داخلی از فردا 26 اسفند می توانند با مراجعه به سامانه http://www.esalecar.ir نسبت به ثبت نام خودروی مورد نظر اقدام کنند.
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۲۰:۰۵    
مراسم هفتمین روز درگذشت مرحوم دکتر حسن غفوری فرد صبح فردا جمعه 26 اسفند برگزار می شود.
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۹:۵۹    
پارلمان اروپا در تداوم تلاش های نافرجام برای افزودن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نهاد رسمی نظامی ایران در فهرست سازمان های تروریستی خارجی اروپا ...
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۹:۵۶    
فرمانده ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) روز پنجشنبه به وقت محلی در نشست استماع کمیته نیروهای مسلح مجلس نمایندگان آمریکا با اذعان به اینکه ایران از 5 سال قبل قدرتمندتر است ...
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۹:۵۶    
معاون سیاسی وزارت امور خارجه گفت: سفیر ایران در امارات تعیین شده و مراحل نهایی کارهای اداری را طی می کند و در آینده نزدیک به ابوظبی اعزام خواهد شد.
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۹:۵۰    
صدراعظم آلمان در واکنش به تهدیدات ماجراجویانه نخست وزیر رژیم صهیونیستی علیه فعالیت های صلح آمیز هسته ای ایران گفت: دیپلماسی اولویت ما برای حل موضوع هسته ای ایران است.
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۹:۴۴    
رئیس اتحادیه شرکت های تعاونی مسافربری با اشاره به افزایش 25 درصدی قیمت بلیت اتوبوس، گفت: در ایام نوروز 14 هزار دستگاه اتوبوس به مردم خدمات رسانی می کنند.
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۹:۳۲    
رئیس یک سازمان تحقیقاتی ترکیه امروز (پنجشنبه) اعلام کرد که محبوبیت کمال قلیچداراوغلو به 47 درصد و محبوبیت رجب طیب اردوغان به 42 درصد رسیده است.
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۹:۳۲    
وزیر کشور گفت: با توجه به پیش بینی حضور 10 میلیون زائر نوروزی در مشهد، شورای ملی زیارت تمهیدات لازم را در این خصوص انجام داده است.
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۹:۲۴    
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی از گفت وگوی به موقع با معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا درباره برنامه هسته ای ایران خبر داد.
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۹:۱۸    
اعضای هیئت امنای بنیاد ایران شناسی ضمن بحث و تبادل نظر درباره موضوع پایه ریزی و تشکیل مرکزیت هویت ملی ایرانی-اسلامی مقرر کردند دستگاه های ذیربط با محوریت و پیگیری بنیاد ایران شناسی ...
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۹:۱۸    
این توافق واکنش هایی را از سوی دولت های مختلف جهانی در پی داشت؛ تمامی کشورهای عربی و منطقه ای از این توافق استقبال کرده اند ...
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۹:۰۹    
شماره سیصد و هشتاد و چهارم هفته نامه خط حزب الله با عنوان طنین پیام شهیدان منتشر شد.
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۹:۰۶    
یک پژوهشگر امور ترکیه پیش بینی کرد که ترکیه به زودی نیروهایش را از سوریه خارج کند.
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۸:۵۷    
وزیر بهداشت، در تماس تلفنی با رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی، دستور رسیدگی فوری به مصدومان زلزله امروز خوی را صادر کرد.
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۸:۳۶    
منابع فلسطینی از یورش نظامیان صهیونیست به جنین و شهادت سه جوان فلسطینی خبر دادند.
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۸:۰۵    
ولادیمیر پوتین امروز (پنجشنبه) با اشاره به اینکه روسیه در حال مواجهه با "جنگ تحریم ها" است، گفت که براساس یک طرح جدید، اقتصاد روسیه شروع به بهبود می کند.
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۷:۵۰    
یکی از آئین های کهن پیش از عید نوروز یاد کردن از درگذشتگان است و ایرانیان به این مناسبت در آخرین پنجشنبه سال به زیارت اهل قبور می روند.
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۷:۳۵    
رئیس جمهوری ترکیه گفت، این کشور به تلاش ها برای سازماندهی گفت وگوها میان روسای جمهوری روسیه و اوکراین ادامه خواهد داد.
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۷:۳۲    
کرملین در واکنش به اظهارات کاخ سفید مبنی بر اینکه مسکو هنوز به مفاد پیمان استارت نو پایبند است، تاکید کرد که روسیه از این معاهده کنترل تسلیحاتی خارج شده است.
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۷:۳۰    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به کاربران پیام رسان های داخلی به مناسبت سال جدید عیدی داد.
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۷:۲۴    
رئیس جمهوری سوریه که در حال حاضر در روسیه به سر می برد، در مصاحبه ای جدید به مسائل مهم مختلف و در رأس آنها تحریم های غرب علیه کشورش و موضوع دیدار احتمالی با همتای ترکیه ای خود پرداخت.
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۷:۲۴    
دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران با رئیس دولت امارات دیدار و رایزنی کرد.
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۷:۱۷    
وزیر خارجه عربستان در جدیدترین موضع گیری خود به توافق ریاض با تهران و اوضاع اراضی اشغالی اشاره کرد.
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۷:۰۸    
یک منبع سعودی امروز پنجشنبه، ضمن اشاره به جزییات جدیدی از توافق ایران و عربستان، اعلام کرد: اراضی عربستان برای حمله نظامی علیه ایران مورد استفاده قرار نخواهد گرفت.
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۷:۰۸    
ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران در واکنش به بیانیه سوئد درخصوص تروریست فرج الله چعب، گزارشی را از اقدامات و عملیات های تروریستی گروهک حرکةالنضال منتشر کرد.
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۷:۰۴    
رییس مرکز پژوهش های مجلس با بیان اینکه بدون کنترل فساد کلان، نمی توان فساد خرد را جمع کرد، گفت: دفاتر مرکز پژوهش های مجلس مصادیق فساد ...
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۶:۵۹    
جانشین فرمانده سپاه پاسداران با بیان اینکه دشمنی دشمنان پایان پذیر نیست گفت: از دشمنان به غیر از دشمنی انتظاری نیست و ضرورت دارد تا به وظایف خود عمل کنیم.
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۶:۴۲    
سخنگوی کمیسیون اصل نود گفت: کمیسیون کشاورزی و فراکسیون محیط زیست مجلس گزارش مشروح خود از میزان اجرای احکام قانون هوای پاک و همچنین مستنکفان از قانون را به صحن علنی مجلس ارائه کرده اند و پرونده ای نیز ...
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۶:۳۳    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: نه تنها هیچ فیلمی در دولت سیزدهم توقیف نشده است بلکه امسال بیش از 117 مجوز برای تولید فیلم در کشور صادر شده است.
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۶:۳۳    
نماینده ویژه و سفیر ایران در کابل با اشاره به سفر اخیر وزیر صنعت و تجارت افغانستان اظهار داشت در سفر هیئت افغانستان به ایران درباره افزایش تعاملات تجاری گفتگو شده و نتایج خوبی داشته است.
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۶:۳۰    
رئیس کل دادگستری استان فارس از صدور رأی دادگاه در مهلت قانونی مطابق ماده 404 قانون آئین دادرسی کیفری و پیش از اتمام سال خبر داد.
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۶:۲۴    
بنابراین شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه همزمان با واریز مرحله دوم سود سهام مربوط به عملکرد سال 1400 شرکت های بورسی سهام عدالت ...
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۶:۱۳    
ناوهای نیروی دریایی چین و روسیه با استقبال ناوهای ایرانی برای حضور در این رزمایش وارد منطقه عملیاتی شدند.
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۶:۰۱    
بنابر اعلام وزارت بهداشت طی شبانه روز گذشته 990 مبتلای جدید به کرونا در کشور شناسایی شدند و 16 بیمار نیز بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست دادند.
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۵:۵۵    
خبرگزاری تاس از وقوع انفجار و آتش سوزی با یک نفر کشته و دو نفر مجروح در ساختمان اداری گشت مرزی وابسته به سازمان اطلاعات فدرال روسیه در شهر روستوف-نادونو در جنوب این کشور خبر داد.
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۵:۵۲    
برقراری و بهبود مناسبات ایران و عربستان اتفاق حائز اهمیتی بود که قطعا در تقویت همکاریهای منطقه ای ایران و سایر همسایگان تأثیر مثبت خواهد داشت.
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۵:۴۳    
یک منبع آگاه از دستگیری دو عضو شورای شهرقدس خبر داد.
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۵:۴۰    
یک رسانه آمریکایی با اشاره به نقش چین در شکل گیری توافق دیپلماتیک میان ایران و عربستان سعودی نوشته پکن فرضیه سلطه آمریکا در خاورمیانه را از بین برده است.
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۵:۲۹    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در بحبوحه تظاهرات علیه وی در سرزمین های اشغالی، به منظور گفت وگو درباره مسائلی از جمله ایران، در سفری دو روزه عازم برلین شده است.
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۵:۲۳    
احتمال اولین عرضه خودروهای وارداتی از 27 اسفند
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۵:۱۸    
دبیر شورای عالی امنیت ملی در دیدار با همتای اماراتی خود گفت: باید با گفتگو و تعامل و گسترش همکاری ها ضمن جلوگیری ایفای نقش غیر سازنده بیگانگان، برای افزایش امنیت، آرامش و رفاه مردم منطقه تلاش نماییم.
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۵:۱۳    
بازیکنان تیم فوتبال استقلال به دلیل پرداخت نشدن مطالبات شان حاضر نشدند امروز تمرین کنند.
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۵:۰۸    
استاندار استانبول اعلام کرد که ساعت 13:55 دقیقه، زلزله ای به قدرت 4/8 ریشتر در این شهر رخ داده و تاکنون خسارتی در پی نداشته است.
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۵:۰۳    
امروز تظاهراتی علیه اقدامات بنیامین نتانیاهو در بنی براک برگزار شد که درگیری بین پلیس رژیم صهیونیستی و معترضان صورت گرفت.
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۵:۰۳    
عضو کمیسیون انرژی مجلس از تکلیف مجلس به وزارت نفت برای جلوگیری از قطعی گاز صنایع و منازل، افزایش ظرفیت ذخیره سازی گاز و نصب و جایگزینی شمارشگرهای هوشمند گاز خبر داد.
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۴:۵۹    
عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان، جهاد تبیین را نیازمند شجاعت دانست و اضافه کرد: علما و حزب الهی ها از تخریب ها و هتک حرمت های فضای مجازی آلوده نترسند ...
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۴:۴۸    
ماجرای سریال حبیب در قسمت امشب خود عملیاتی را به نمایش درمی آورد که مدیریت آن برعهده حاج قاسم سلیمانی است.
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۴:۳۳    
اطلاعات جامع در خصوص بهترین وزگیر شینیون مو با نام وزگیر تی جی که به موهای شما طراوت و شادابی می بخشد.
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۴:۳۰    
وزیر کشور گفت: حفظ هویت اسلامی ایرانی شهرها مهم است و این هویت هم در ساخت و سازها و نیز در فضاها باید مشهود باشد.
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۴:۳۰    
آغاز فروش فوری 6000 خودروی پرفروش ایران خودرو | سود 500 میلیونی خریداران در 1 روز | برگشت فروش لیزینگی خودروها ...
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۴:۳۰    
یک مسئول عربستانی ناگفته های جدیدی از توافق میان ایران و عربستان فاش کرد و به نقش چین در پایداری این توافق اشاره کرد.
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۴:۲۰    
آغاز فروش فوری 6000 خودروی پرفروش ایران خودرو | سود 500 میلیونی خریداران در 1 روز | برگشت فروش لیزینگی خودروها نرم افزار ERP چیست؟ ...
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۴:۲۰    
آغاز فروش فوری 6000 خودروی پرفروش ایران خودرو | سود 500 میلیونی خریداران در 1 روز | برگشت فروش لیزینگی خودروها ...
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۴:۱۴    
رئیس کل بانک مرکزی صبح امروز به همراه شمخانی؛ دبیر شورای عالی امنیت ملی برای پیگیری توافقات پولی، بانکی و ارزی تهران را به مقصد ابوظبی ترک کرد.
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۴:۱۱    
در انتخاب اسباب بازی های دخترانه جذابیت اسباب بازی را مورد توجه قرار دهیم یا کارایی و آموزشی بودن آن؟
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۴:۰۸    
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی این استان، آسمانی ابری تا نیمه ابری همراه با رگبار و رعد وبرق و در ارتفاعات به صورت بارش برف و کولاک پیش بینی می شود.
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۴:۰۵    
آغاز فروش فوری 6000 خودروی پرفروش ایران خودرو | سود 500 میلیونی خریداران در 1 روز | برگشت فروش لیزینگی خودروها راهنمای خرید عروسک + (معرفی 8 تا از پرفروش ترین عروسک ها) ...
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۴:۰۱    
بررسی های میدانی نشان می دهد که وفور گوشت قرمز در بازار موجب ثبات قیمت ها در شب عید شده و از روند افزایشی جلوگیری کرده است که به نظر می رسد ادامه این روند کاهش قیمت ها را در ایام نوروز در پی داشته ...
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۴:۰۱    
بازیکنان استقلال امروز به دلیل تاخیر در پرداخت مطالباتشان، تمرین نکردند.
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۳:۵۳    
رئیس مرکز مدیریت راه های مازندران از مسدودبودن جاده کندوان به دلیل بارش برف و ریزش سنگ خبر داد و گفت: این مسیر دو طرفه در حال حاضر بسته است.
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۳:۴۷    
وزارت خارجه آمریکا افکار عمومی را درباره خروج از افغانستان گمراه کرده است
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۲:۴۰    
آخرین جلسات علنی مجلس در هفته پایان سال برگزار شد که در این گزارش مصوبات نمایندگان را می خوانیم.
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۲:۳۹    
نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس گفت: سفر شمخانی به امارات قطعاً منجر به افزایش دوستی ها و روابط بین ایران و کشورهای عربی می شود و نقش آمریکا را در منطقه کمرنگ می کند.
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۲:۳۳    
عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: دولت سیزدهم در عمل نشان داده به دنبال تنش زدایی است و سفر شمخانی به امارات می تواند بسیار مفید و مؤثر باشد.
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۱:۴۸    
دومین مرحله واریز سود سهام عدالت از امروز پنجشنبه از طریق شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه به حساب سهامداران واریز می شود.
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۱:۰۶    
کارشناس مرکز مدیریت راه های کشور از ترافیک سنگین در محورهای شهریار - تهران و چالوس مسیر جنوب به شمال خبر داد و اعلام کرد: در محورهای استان های البرز، قزوین، مازندران، گیلان ...
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۰:۳۲    
یک مقام شورای امنیت ملی کاخ سفید در گفت وگویی به رزمایش دریایی مشترک ایران، چین و روسیه واکنش نشان داده و گفت که آمریکا به دقت آن را رصد می کند.
فردا نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۰۹:۵۱    
رئیس سازمان بورس خبر داد، دومین مرحله واریز سود سهام عدالت از امروز (پنجشنبه) از طریق شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه به حساب 43 میلیون و 864 هزار نفر سهامداران مستقیم و غیر مستقیم ...
  • ۱