دوشنبه ۳۱ اردیبهشتساعت ۰۹:۴۴May 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 2 اردیبهشت 1403 - farhang.gov.ir

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 18 اسفند 1394 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 اسفند 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 28 اسفند 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 اسفند 1398 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 اسفند 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 اسفند 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 اسفند 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 اسفند 1402 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 فروردین 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 2 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 3 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 4 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 5 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 6 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 7 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 8 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 9 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 10 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 11 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 12 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 13 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 14 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 15 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 16 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 17 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 18 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 19 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 20 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 21 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 22 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 23 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 24 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 25 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 26 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 27 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 28 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 اردیبهشت 1403 
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۷:۱۳    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی گفت: 536 اثر به دبیرخانه هجدهمین جشنواره بین المللی شعر رضوی به زبان ترکی آذری ارسال شده است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۱:۱۳    
بر اساس تازه ترین آمار در پایان اسفند ماه 1402، 3793 باب کتابخانه عمومی شامل 2780 باب کتابخانه نهادی، 849 باب کتابخانه مشارکتی ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۰:۰۹    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با تاکید بر ارائه برنامه های انجمن های فرهنگی هنری استان با محوریت شعار سال گفت: برنامه های شاخص جریان ساز در این حوزه حمایت می شوند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۰:۰۹    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان بر لزوم احیای نقش مساجد تاکید کرد و گفت: مساجد باید به یک پایگاه اجتماعی در تمام ابعاد مختلف فرهنگی و مذهبی تبدیل شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۹:۵۳    
چهل و ششمین جشنواره بین المللی فیلم مسکو با حمایت وزارت فرهنگ فدراسیون روسیه از 31 فروردین تا 6 اردیبهشت 1403 با حضور پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف آن، کار خود را آغاز کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۳:۵۶    
در سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مسئول مجتمع فرهنگی هنری اقبالیه با فرماندهی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهر اقبالیه دیدار و گفتگو کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۳:۴۰    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین با حضور در سازمان بسیج هنرمندان استان گفت: ابتکار حضرت امام خمینی (ره) در پایه گذاری و تشکیل بسیج؛ این شجره طیبه بسیار حق بوده است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۳:۰۳    
وظیفه مهم رسانه تببین واطلاع رسانی است ،تببین سازکارهای رسانه ای از دوجهت مورد توجه هست وبه همین جهت این جلسه واولین جلسه امسال شورای اطلاع رسانی با این موضوع برگزارشد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۲:۴۲    
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان،مهندس جمشیدی رئیس اداره نظارت بر پروژه های عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به اتفاق جمعی ازمهندسین و کارشناسان این وزارتخانه در سفر به ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۲:۲۲    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی از تخصصیص اعتبار از محل قرارگاه شهید آوینی در جهت تقویت انجمن های فرهنگی و هنری خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۲:۲۲    
مشاور برنامه ریزی و نظارت راهبردی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: انجمن های هنری بازوان مشورتی،تخصصی و اجرایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۰:۴۲    
هر زمان، خطری کشور عزیزمان را تهدید کرد، سپاه ورود کرده و علاوه بر عرصه های دفاعی و نظامی، در جنگ نرم و مقابله با تهاجم فرهنگی نیز نقش آفرین بوده است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۰:۳۶    
سومین خردسرای فردوسی کشور با حضور مدیران خردسراهای فردوسی خراسان و گیلان به عنوان پیشگامان ترویج فرهنگ شاهنامه و زبان فارسی در اردکان یزد افتتاح خواهد شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۸:۰۳    
شورای صدور پروانه ساخت آثار غیر سینمایی با ساخت 4 فیلم کوتاه داستانی غیرسینمایی موافقت کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۷:۰۳    
با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان دوازدهمین همایش شعر حضرت دوست به مناسبت روز بزرگداشت سعدی و روز نثر فارسی در تالار فرهنگ و هنر کرمان برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۵:۵۳    
نشست هماهنگی المپیاد آموزش هنر با مدیران مسئول آموزشگاه های آزاد هنری استان در سالن گفتگوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۵:۴۰    
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی آذربایجان غربی گفت: توجه به مناطق کم برخوردار در حوزه برنامه های هنری از دغدغه های ما بوده است که در این راستا باید برنامه ریزی هایی صورت گرفته در دو ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۵:۲۳    
دومین جلسه شورای راهبردی آموزش زبان خارجی در محل دفتر معاونت فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۵:۲۲    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس خبر داد: شیراز در پایان اردیبهشت ماه 1403 میزبان نخستین جشنواره کورال ملی با حضور گروه های کر کشور خواهد بود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۵:۱۷    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: 587 اثر از هفت استان شرق کشور در بخش های مختلف به دبیرخانه دومین جشنواره منطقه ای مطبوعات شرق کشور در این استان ارسال شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۵:۱۳    
مدیرکل دفتر برنامه ریزی و آموزش های هنری در سفر خود به لرستان از افتتاح طرح ملی تابا تجلیل از الگوهای برتر آموزشگاهی خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۴:۵۳    
وزیر فرهنگ با اعلام خبر احداث مجموعه هنری فاخر برای برگزاری همزمان 5 جشنواره بین المللی گفت: طبق زمان بندی فراخوان انتخاب طرح برگزیده اولیه این مجموعه اعلام خواهد شد و جایزه 4 میلیارد تومانی به طرح ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۴:۵۳    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز: احیای انجمن تخصصی موسسات فرهنگی و هنری استان البرز لازمه ی برنامه ریزی برای حمایت از موسسات فرهنگی و هنری استان است
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۴:۴۱    
عباس محمدیان گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، متولی همه عرصه های تبلیغاتی کشور در حوزه های چاپی، محیطی، فضای مجازی، صوتی و تصویری و VODها است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۴:۴۱    
قادر آشنا به سمت دبیر هفتمین دوره جایزه پژوهش سال سینمای ایران منصوب شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۴:۴۱    
سید کلیم اصغر گفت: در نمایشگاهی که در تهران برگزار می شود، مردم با ذوق و شوق شرکت می کنند و کتاب می خرند و من این کیفیت حضور مردم را در جاهای دیگر ندیده ام. ایرانیان همیشه کتاب را دوست داشته اند ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۴:۴۱    
یک کارشناس و فعال حوزه گردشگری ادبی گفت: نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به عنوان یک رویداد بزرگ و جذاب برای توسعه گردشگری ادبی نیاز به استراتژی و برنامه های بلند مدت دارد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۴:۳۹    
در نشست شورای اطلاع رسانی استان کهگیلویه و بویراحمد همراه ترین مدیر با حوزه فرهنگ از سوی مدیرکل ارشاد معرفی شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۴:۲۳    
جابری انصاری: در راستای طرح های حمایتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، این نکته حائز اهمیت است که هنر کارت شامل ارائه خدمات، تسهیلات، تخفیفات و ... می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۴:۲۲    
از سوی حراست کل استان گلستان، بتول عسگری مدیر واحد حراست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان به عنوان مدیر حراست برتر استان در سال 1402 معرفی و تقدیر شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۳:۳۹    
حجت الاسلام رضا نوری نماینده ولی فقیه در استان ضمن تقدیر از فراجا در خصوص اجرای موفقیت آمیز طرح نور در استان بر تداوم این طرح تا نهادینه شدن آن تاکید نمود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۳:۳۲    
آیین بزرگداشت استاد علی نظمی تبریزی و رونمایی از کتاب "در سایه گل" در تبریز برگزار می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۳:۰۳    
حمیدرضا بصیری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابرکوه گفت: همنوا با سعدی پژوهان در شیراز ، اهالی فرهنگ و هنر ابرکوه در ویژه برنامه ی شب شعروموسیقی بر خوان نعمت نثر فارسی حضرت سعدی نشستند و از آن ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۲:۵۶    
وزیر فرهنگ گفت: فراخوان بین المللی برای طراحی مجموعه آسمانه هنر ایران انجام خواهیم داد و جایزه ای که برای نفر برتر این طراحی در نظر گرفته ایم مبلغ 4 میلیارد تومان است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۲:۵۳    
مراسم بزرگداشت استاد حسن امین در سالن کوثر شهرداری کرج ، برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۲:۴۴    
اولین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان لاهیجان با موضوع برگزاری همایش دکتر حشمت در یکصدو پنجمین سالگردشهادت وی با حضور اعضا در فرمانداری برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۲:۲۲    
تالار اندیشه ی مجتمع فرهنگی و هنری شهر کنارتخته محل اجرای نمایش شاد و خاطره انگیز با عنوان "تماشاخونه" کاری ازگروه تجربی کبکاب کنارتخته به نویسندگی استاد علی نصیریان و کارگردانی حسن مظلوم رضایی است .
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۲:۲۲    
در آخرین روزهای فروردین 1403، هنرجویان موسیقی گراش آموخته هایشان را در دومین کنسرت موسیقی هنرجویی کِل 2 به نمایش گذاشتند. این کنسرت پنجشنبه 30 فروردین ساعت 20 در سالن شوری برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۲:۲۲    
از هنرمندان برتر شهرستان لار، در هفته هنر انقلاب اسلامی تقدیر شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۲:۲۲    
هنرمندان با سرهنگ سلمان پور و تعدادی از دبیران انجمن ها به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۲:۱۱    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی امیر محمدخانی را به عنوان رئیس دبیرخانه هنر معماری منصوب کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۱:۳۹    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب زینت نظام اسلامی است گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در طول حیات مبارک خود خدمات شایانی را انجام داده و زینت نظام اسلامی است و ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۱:۲۹    
عصری با شعر با حضور شاعران و جوانان شهرستان آستارا در سالن گالری معراج اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا به مناسبت روز بزرگداشت شیخ اجل سعدی شیرازی روز شنبه 1 اردیبهشت 1403 برگزار گردید.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۱:۲۲    
معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از تشکیل جلسه ای با هدف برپایی شایسته آیین نکوداشت دویست و نود و یکمین سالروز تولد مختومقلی فراغی خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۱:۰۳    
مجتبی لاله زاری با اشاره به اجرای نمایش تئاتر پفکی ویژه کودکان و نوجوانان در یزد گفت: این نمایش با هدف آموزش و همچنین ایجاد محیطی شاد برای کودکان و نوجوانان و همچنین خانواده ها طراحی و در حال اجرا ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۰:۵۹    
مجموعه شعر " غوغای سپید یاس ها" و "نسترن های باران خورده "ی دو بانوی شاعر لاهیجانی با حضور اصحاب فرهنگ و هنر در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان رونمایی شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۰:۵۴    
جلسه دبیرخانه هنر معماری با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هم اکنون (1403/2/2) در محل وزارت فرهنگ در حال برگزاری است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۰:۵۴    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، اشاعه فرهنگ مشارکت مردمی در اقتصاد را از اولویت های برنامه ریزی شورای فرهنگ عمومی استان عنوان کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۰:۴۰    
اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین آیین بزرگداشت شاعر اندرزهای نغز؛ سعدی بزرگ را در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد قزوین برگزار کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۰:۲۴    
با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار آذربایجان شرقی و جمعی از مدیران استانی، یکصد و نوزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی آذربایجان شرقی تشکیل شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۰۹:۵۳    
خوانش دو نمایش نامه "کمی پائین تر از سفید" و "نفسی که نکشیدیم" به کارگردانی علی حقیقت از امروز یکشنبه در تالار حکیم الهی سمنان آغاز شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۰۹:۵۳    
نمایش شاد و موزیکال "پیتزا قرمه سبزی" به کارگردانی حسین نصیری از شنبه شب در تالار آفتاب سمنان به روی صحنه رفت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۰۹:۲۳    
آیین بزرگداشت روز جهانی تئاتر با حضور جمعی از اهالی هنر نمایش و مسوولان فرهنگی هنری در سالن تئاتر شهر مجتمع فرهنگی هنری کومش سمنان برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۰۹:۲۳    
آزمون طرح ملی قرآنی بشری با حضور جمع کثیری از شرکت کنندگان روز شنبه در شاهرود برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۰۹:۱۰    
دبیرخانه هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه ( طنز پهلو ) طی اطلاعیه ای اعلام نمود : مهلت ارسال آثار به این دوره از جشنواره تا فردا روز یکشنبه 2 اردیبهشت ماه 1403 تمدید شد .
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۰۸:۱۳    
اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایوان با همکاری سایر نهادهای فرهنگی از 19 دختر دانشجو در این شهرستان در راستای مشارکت در اجرای برنامه های فرهنگی در حوزه عفاف و حجاب تقدیر کرد.