دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۱:۱۹Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 28 اردیبهشت 1403 - farhang.gov.ir

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 18 اسفند 1394 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 اسفند 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 28 اسفند 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 اسفند 1398 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 اسفند 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 اسفند 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 اسفند 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 اسفند 1402 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 فروردین 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 2 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 3 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 4 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 5 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 6 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 7 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 8 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 9 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 10 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 11 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 12 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 13 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 14 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 15 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 16 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 17 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 18 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 19 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 20 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 21 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 22 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 23 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 24 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 25 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 26 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 27 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 28 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 اردیبهشت 1403 
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۱:۰۲    
اختتامیه بزرگترین رویداد تولید و انتشار محتوای رسانه ای کشور با رویکرد پیشرفت و امیدآفرینی و تولید و انتشار خبر خوش و خوب با عنوان جام رسانه امید امروز یکشنبه (30 اردیبهشت) با حضور محمدمهدی اسماعیلی ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۱:۴۴    
نشست علمی پژوهشی رویداد ملی آواها و نواهای مادرانه امروز جمعه در مرکز بین المللی رشد جزیره قشم برگزار شد که با پنج سخنرانی همراه بود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۰:۰۲    
نمایشگاه نقاشی "بڕوانە من"، اثر هنرمند اشنویه ای روز پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403، با حضور اصحاب هنر و جمعی از مردم، در شهر مهاباد گشایش یافت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۸:۴۲    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان جشنواره "آواها و نواها" را فرصتی برای افزایش نشاط اجتماعی و معنوی در جامعه عنوان کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۸:۱۲    
با حضور استاد قطب الدین صادقی کارگاه بزرگ از ایده تا اجرا در اراک برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۰:۲۳    
چالش های نمایشگاه کتاب و کتابخوانی به زبان طنز در یک استندآپ کمدی مطرح شد. در این برنامه از کتاب بالاخره بامزه می نویسم نیز رونمایی به عمل آمد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۰:۱۸    
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو با اشاره به شعار بخوانیم و بسازیم برای نمایشگاه کتاب، گفت: پیشرفت و ساختن کشور در همه زمینه ها، نتیجه مطالعه مستمر و هدفمند و ارزش دادن به کتاب است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۰:۱۸    
یک پژوهشگر کودک گفت: وقتی کلمه مهارت را درکنار زندگی می گذاریم، باید این را بدانیم که قابلیت آموزش دارد و نباید فکر کنیم که خود به خود فرد آن را از محیط و خانواده کسب می کند ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۰:۱۸    
کتاب آن روایتی از عمرخیام نیشابوری، نوشته صادق یالسیزاوچانلار با ترجمه شراره کامرانی از انتشارات هزاره ققنوس در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران نقد و بررسی شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۰:۱۸    
پیشکسوت حوزه بهائیت شناسی گفت: اعتقاد مشترک بین همه مسلمانان شیعه و سنی در تمامی کشورها این است که بهائیان کافرند و سعی بر گسترش فرهنگ خود در کشورهای اسلامی دارند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۰:۱۳    
هادی مقدم دوست، کارگردان و نویسنده سینما با بیان اینکه برای تولید آثار اقتباسی باید نسبت به سوژه خود در ادبیات اضطراب و دغدغه داشته باشیم، گفت: اضطراب مقدمه خلق شاهکار سینمایی از اقتباس است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۰:۱۳    
با حضور 22 گروه سرود و بیش از پنج گروه فعالیت های فرهنگی کودک و نوجوان، تاکنون بیش از 28 عنوان فعالیت و 550 اجرا به نمایش گذاشته است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۰:۱۳    
مهدی اسلام پناه، رییس سازمان استاندارد ایران از اعطاء گواهی استاندارد جهانی به ایران خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۰:۱۳    
علی مطهری، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در بازدید از نمایشگاه کتاب تهران گفت: هیچ چیزی جای کتاب را نمی گیرد، امیدوارم بتوانیم کاری کنیم که مردم انس بیشتری با کتاب پیدا کنند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۰:۱۳    
پنجمین شماره از نشریه کتابینا ویژه نامه سی وپنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران منتشر شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۰:۱۳    
رضا صادق پور گفت: مهارت های یادگیری درست بسیار مهم است. بسیاری از کودکان با وجود هوش بالا، بازیگوش و حواس پرت هستند و به خوبی درس ها را یاد نمی گیرند ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۰:۰۸    
دبیرکل کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین گفت: نبرد طوفان الاقصی نه تنها بشارت نابودی صهیونیست را داد، بلکه بشارت نابود هژمونی غرب را نیز داده است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۰:۰۸    
عثمان سالاری، منتخب مردم تربت جام در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، مقوله فرهنگ را عامل توسعه سیاسی، اقتصادی و اجتماعی توصیف کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۰:۰۸    
آرش آبایی در نشست معرفی کتاب هشت فصل در اخلاق یهود گفت: کارها و خدمات ابن میمون در یهود به قدری اهمیت دارد که مثلی در یهود است که از موسی تا موسی ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۰:۰۸    
سخنگوی نمایشگاه کتاب اعلام کرد: با فروش 425 میلیارد تومانی طی 9 روز از برگزاری نمایشگاه، رکورد فروش سال گذشته شکسته شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۰:۰۸    
طبق نظرسنجی از بازدیدکنندگان سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، این نمایشگاه محل اصلی خرید کتاب برای مردم در طول سال است و کتابفروشی های سطح شهر و فروشگاه های اینترنتی در رتبه های بعدی قرار ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۰:۰۳    
منصور ساعی، عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی در نمایشگاه کتاب با بیان اینکه رسانه های ما کنش گر نیستند ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۰:۰۳    
محمد دهقان، معاون حقوقی رییس جمهور ضمن تاکید بر اهمیت مطالعه در شناخت حقوق فردی و اجتماعی، گفت: برگزاری نمایشگاه کتاب بر میزان مطالعه افراد تاثیر دارد و حداقل به مدت یک هفته ذهن مردم را درگیر کتاب می ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۳:۲۶    
با حضور علاقمندان و دوستداران زبان پارسی همایش ادبی فرهنگی حکیم ابوالقاسم فردوسی در محل خانه ی هنر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مسجدسلیمان برگزار شد . ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۳:۱۳    
حجت الاسلام سیدعلی اصغر علوی نویسنده وقتی مدیر جواب تلفن را نمی دهد با بیان اینکه این کتاب دغدغه اجتماعی دارد، گفت: این کتاب اولین جلد از مجموعه کتاب های چالش های کار جمعی است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۳:۰۸    
نویسنده کتاب خون هایش در سی وپنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: جامعه ما به قهرمان نیاز دارد و ما در تاریخ خود قهرمان هایی داریم که لازم است با زبان امروز به مخاطب امروز بشناسانیم.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۳:۰۸    
عبدالجبار کاکایی، شاعر و ترانه سرا، گفت: انتشار کتاب های صوتی را توصیه می کنم، زیرا سلیقه مخاطب تغییر کرده و این روزها کتاب های صوتی فروش و مخاطب بیشتری دارند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۳:۰۸    
فائضه غفارحدادی گفت: استفاده از تجربه مادران دیگر در تربیت کودک بسیار مهم است، اما هر انسان نسخه واحدی از خودش است. ما باید تجارب دیگران را نسبت به فرزند خودمان متناسب و بعد از آنها استفاده کنیم.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۳:۰۸    
قائم مقام نمایشگاه کتاب تهران در نشست ارائه داده های رفتار مشتریان در نمایشگاه مجازی سی وچهارم (تکتا) گفت: طبق دریافت آمارها از خانه کتاب و ادبیات ایران و کتابخانه ملی ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۳:۰۳    
حسین امیرعبدالهیان، وزیر امورخارجه جمهوری اسلامی ایران، عصر نهمین روز از سی وپنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از این نمایشگاه بازدید کرد و با غرفه داران به گفت وگو پرداخت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۳:۰۳    
سیدعباس عراقچی نمایشگاه کتاب را قدرت نرم جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: بخش بین الملل نمایشگاه کتاب، قسمتی از دیپلماسی فرهنگی است که این روزها در کنار دیپلماسی عمومی نمایانگر قدرت نرم است که می تواند ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۳:۰۳    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دیدار با رییس نمایشگاه کتاب تهران بر ضرورت استفاده بیشتر از توان تولیدی کاغذ در کشور تاکید کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۳:۰۳    
سیدعباس حسینی نیک گفت: مجموعه شهر آفتاب به هیچ وجه مناسب برگزاری نمایشگاه کتاب نیست و امکانات مناسب این رویداد را در اختیار ندارد. دور بودن آنجا نیز جذابیت آن برای عموم مردم را کاهش می دهد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۱:۲۶    
جشن بزرگ روز دختر بمناسبت میلاد حضرت معصومه (س) در مجتمع فرهنگی هنری آفاق بهبهان برگزار شد به مناسبت دهه کرامت و همچنین روز دختر، جشن بزرگ میلاد حضرت معصومه (س) با حضور فرماندار ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۱:۲۶    
با حضورسردار خادم سید الشهدا فرمانده قرارگاه کربلا،مجید منادی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان،دکتر سید موسوی فرماندار ، حجت الاسلام والمسلمین حبیب پور امام جمعه ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۰:۱۲    
مراسم معنوی با حضور دوستاران اهل بیت علیه السلام به یمن برکت فرخنده زاد روز حضرت فاطمه معصومه (س) و حضرت ثامن الجج حضرت امام رضا(ع) در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آستارا روز پنجشنبه27 اردیبهشت ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۵:۱۲    
حسین براتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در دیدار فرماندار شهرستان بویین زهرا گفت ؛ با احداث سینما در شهرستان بویین زهرا موافقت شده است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۴:۲۶    
حسین براتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین با نماینده مردم شهرستان های بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۳:۴۲    
حجت الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری در خطبه های نماز جمعه این هفته تهران که در محل دانشگاه تهران برگزار شد با اشاره به برگزاری نمایشگاه کتاب در مصلای امام خمینی(ره) ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۲:۴۲    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه تهران به گزارشی از رونق نمایشگاه کتاب و خودکفایی کاغذ پرداخت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۲:۲۶    
مدیرکل برنامه ریزی و آموزش هنر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از مجید جلیلی کیا، مدیر آموزشگاه تجسمی شیوه تقدیر کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۲:۲۶    
مجید منادی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و دبیر شورای اطلاع رسانی دولت به مناسبت 27 اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی پیامی صادر کرد. در این پیام آمده است: ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۲:۱۲    
معاون هنری و امور سینمایی اداره کل با اشاره به برگزاری چهل و سومین آزمون ادواری و دومین آزمون جامع مهارتی بخش فرهنگ و هنر گفت: آمارهای رسمی حکایت از ثبت نام بیش از 1.5 هزار نفر در این رویداد دارند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۱:۱۲    
دهمین روز از سی وپنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با چهل و چهار برنامه فرهنگی همراه است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۱:۱۲    
ولینا مینکوف گفت: برای آمدن به ایران سر از پا نمی شناسم. بازدید از تهران و نمایشگاه کتاب برنامه ای بود که من و الک پوپوف، دیگر نویسنده بلغارستانی مدتها بود که می خواستیم محقق کنیم.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۱:۱۲    
شعرخوانی طنزپردازان در محفل شعر طنز سی وپنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با حضور جمعی از شاعران طنزپرداز برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۰۹:۴۴    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باشت گفت: کارگاه تعاملی خوشنویسی در این شهرستان برگزار می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۰۹:۲۷    
جشن اردیبهشت تئاتر شهرستان لنگرود با حضور هنرمندان و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد .
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۰۰:۵۲    
صد و هفتاد و سومین نشست تخصصی طنز دگرخند از سوی دفتر طنز حوزه هنری و با مشارکت معاونت امور رسانه ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی روز شنبه 29 اردیبهشت در محل تماشاخانه مهر برگزار می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۰۰:۵۲    
یاسر احمدوند در آیین رونمایی از کتاب تبلیغات و رسانه گفت: بسیار ارزشمند است که نویسنده این کتاب، تجربه کار در نمایشگاه را تبدیل به اثر مکتوب کرده است.