دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۲۰:۲۳Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای فرهیختگان 9 اردیبهشت 1403 - fdn.ir

فرهیختگان 29 اسفند 1393 فرهیختگان 29 اسفند 1394 فرهیختگان 29 اسفند 1398 فرهیختگان 1 فروردین 1399 فرهیختگان 23 فروردین 1400 فرهیختگان 29 اسفند 1401 فرهیختگان 29 اسفند 1402 فرهیختگان 31 فروردین 1403 فرهیختگان 1 اردیبهشت 1403 فرهیختگان 2 اردیبهشت 1403 فرهیختگان 3 اردیبهشت 1403 فرهیختگان 4 اردیبهشت 1403 فرهیختگان 5 اردیبهشت 1403 فرهیختگان 6 اردیبهشت 1403 فرهیختگان 7 اردیبهشت 1403 فرهیختگان 8 اردیبهشت 1403 فرهیختگان 9 اردیبهشت 1403 فرهیختگان 10 اردیبهشت 1403 فرهیختگان 11 اردیبهشت 1403 فرهیختگان 12 اردیبهشت 1403 فرهیختگان 13 اردیبهشت 1403 فرهیختگان 14 اردیبهشت 1403 فرهیختگان 15 اردیبهشت 1403 فرهیختگان 16 اردیبهشت 1403 فرهیختگان 17 اردیبهشت 1403 فرهیختگان 18 اردیبهشت 1403 فرهیختگان 19 اردیبهشت 1403 فرهیختگان 20 اردیبهشت 1403 فرهیختگان 21 اردیبهشت 1403 فرهیختگان 22 اردیبهشت 1403 فرهیختگان 23 اردیبهشت 1403 فرهیختگان 24 اردیبهشت 1403 فرهیختگان 25 اردیبهشت 1403 فرهیختگان 26 اردیبهشت 1403 فرهیختگان 27 اردیبهشت 1403 فرهیختگان 28 اردیبهشت 1403 فرهیختگان 29 اردیبهشت 1403 فرهیختگان 30 اردیبهشت 1403 فرهیختگان 31 اردیبهشت 1403 
فرهیختگان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۶:۴۸    
قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی امروز انجام شد و تیم ها حریف هایشان را شناختند.
فرهیختگان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۷:۲۳    
کتاب جرات و حقیقت عضو جدید خانواده برنا (کتاب های نوجوان نشر معارف) وارد بازار نشر شد.
فرهیختگان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۶:۳۷    
یک منبع آگاه خبر بازداشت موعود شمخانی معاون فنی سابق سازمان منطقه آزاد اروند و برادرزاده علی شمخانی دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی را تایید کرد و گفت ...
فرهیختگان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۶:۲۲    
نماینده ویژه رئیس جمهور در مناطق آزاد از بهبود عملکرد بسته های سرمایه گذاری در سال گذشته گفت: معرفی بسته های سرمایه گذاری مناطق آزاد از اکسپو 1402 شروع شد و این روند تا پایان سال گذشته در سه بازه ...
فرهیختگان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۱:۰۷    
رئیس جمهور گفت: استمرار روند کاهشی تورم، رشد نقدینگی و قیمت ارز نیازمند مراقبت جدی است.
فرهیختگان   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۷    
آیت الله مکارم شیرازی تاکید کرد: مردم از گرانی فوق العاده، رنج می برند باید کاری کرد که این گرانی مهار شود.
فرهیختگان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۳:۵۱    
وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال در سالروز شهادت شهید حمیدرضا الداغی، قهرمانی تیم ایران در رقابت های قهرمانی آسیا را به شهید غیرت اهدا کرد.
فرهیختگان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۲:۱۷    
مواد اولیه و تجهیزات مصرفی پزشکی مشمول ارز ترجیحی در سال 1403 توسط معاون اول رییس جمهور ابلاغ شد.
فرهیختگان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۲:۱۷    
تیم فوتبال دختران ایران با 4 پیروزی و یک تساوی در تورنمنت کافا، عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد.
فرهیختگان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۲:۰۲    
گروه فلسطینی روایت غزه تصمیم گرفتند در کنار کمک رسانی، پیام های محبت آمیز مردم را ترجمه و بین مردم غزه توزیع کنند.
فرهیختگان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۷:۲۷    
وزیر دارایی رژیم اسرائیل با انتقاد از نخست وزیر این رژیم گفت که چنانچه او به منطقه رفح در جنوب غزه حمله نکند، کابینه فعلی اش دیگر اختیار ادامه فعالیت نخواهد داشت.
فرهیختگان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۶:۳۲    
تیم ملی فوتسال ایران با پیروزی چهار یر یک برابر تایلند برای سیزدهمین بار به عنوان قهرمان فوتسال آسیا معرفی شد.
فرهیختگان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۴:۵۲    
تصمیم کادر فنی کشتی آزاد در مورد انتخاب ملی پوش وزن 86 کیلوگرم اعلام شد.
فرهیختگان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۳:۳۷    
استان کرمانشاه با ثبت نرخ بیکاری 17.4 درصدی، بیشترین سطح این رقم را در کشور داشته و نشان می دهد که در این استان، از هر 10 فرد جویای کار تقریبا دو نفر موفق به پیدا کردن یک کار شده اند.
فرهیختگان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۳:۱۲    
برخلاف اعلام قبلی قائم مقام نمایشگاه کتاب تهران مبنی بر انتخاب یمن به عنوان مهمان ویژه نمایشگاه، معاون فرهنگی وزارت ارشاد این انتخاب را قطعی ندانست.
فرهیختگان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۲:۳۷    
کلیه بیمارستان های دولتی و واحد های تابعه دانشگاه مکلف شدند درمان کودکان زیر هفت سال بیمه شده را به صورت رایگان انجام دهند.
فرهیختگان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۱:۴۷    
اولین جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال پس از فرآیند واگذاری، با حضور رئیس هلدینگ خلیج فارس برگزار شد.
فرهیختگان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۱:۳۷    
حضور دانشجویان یهودی در میان معترضان؛ سیلی محکمی به نتانیاهوست که مدعی یهودستیزی علت تظاهرات دانشجویان آمریکایی است. آنها حتی کیپای یهودی خود را به رنگ پرچم فلسطین درآورده اند.
فرهیختگان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۹:۴۷    
روزنامۀ صهیونیستی معاریو در گزارشی نوشت: نتانیاهو دچار ترس و پریشانی از احتمال صدور قرار بازداشت علیه خود در دادگاه لاهه شده است.
فرهیختگان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۹:۳۷    
اشکان خطیبی بارها در طول مصاحبه اش تاکید می کند که به هیچ جایی نه در ایران و نه در خارج از کشور وابسته نیست.
فرهیختگان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۷:۵۷    
حدود 27 درصد از مردم جهان ترجیح می دهند از فناوری های بیومتریکی چون اثر انگشت یا اسکن صورت برای ورود به حساب های آنلاین و دستگاه های هوشمند خود استفاده کنند که بالاترین سهم را به خود اختصاص می دهد.
فرهیختگان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۷:۴۲    
دو هفته از عملیات ایران می گذرد اما عملیات روانی آمریکا علیه این عملیات به اتمام نرسیده است. این مساله نشان دهنده موثر بودن عملیات است نه بی اهمیت بودن تسلیحات به کاررفته.
فرهیختگان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۷:۴۲    
مست عشق در ارائه تصویری واضح از مهم ترین کاراکترهایش، یعنی مولانا و شمس تبریزی، گرفتار بی مبالاتی های فاحشی است. یک ساعت از فیلم می گذرد و به سختی می توان سکانس های مشوش را کنار هم چید.
فرهیختگان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۷:۳۲    
فتحی برای ورود به زندگی مولانا و شمس قصه اش به زیست عادی و روزمره این دو می پردازد و از توجه به دریای حکمت میان شان غافل می ماند و داستان را از جایی شروع می کند که سیر خطی حوادث به انتها رسیده و همه ...
فرهیختگان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۷:۳۲    
به نظر می رسد فیلمساز مست عشق بیشتر تلاش کرده با استفاده از نام مولانا و شمس فیلمی اکشن و ملودرام از قصه های شخصی اش را بسازد.
فرهیختگان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۷:۲۲    
هفته بیست و یکم لیگ برتر امارات در حالی برگزار شد که تنها 5 هفته دیگر تا پایان این رقابت ها باقی مانده است ...
فرهیختگان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۷:۲۲    
طبق شنیده های خبرنگار فرهیختگان تا به امروز از سوی هلدینگ خلیج فارس هنوز واریزی برای باشگاه استقلال انجام نشده اما قرار است طی امروز و فردا در جلسه ای بین مدیران هلدینگ و مدیران باشگاه در این خصوص ...
فرهیختگان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۷:۲۲    
علیرضا بیرانوند بعد از باز کردن گچ دست خود به تقویت مچ دستش مشغول بوده و هنوز در کنار دروازه بان های تیمش به تمرین سنگین گلری نپرداخته است.
فرهیختگان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۷:۲۲    
نهاد دانشگاه در آمریکا طی دو هفته گذشته دست به یک خیزش زده است. به لحاظ پوشش خبری و تصاویر منتشر شده این تحولات یادآور خاطرات تظاهرات علیه جنگ ویتنام -دهه های 1960 و 1970- و جنبش اشغال وال استریت ...
فرهیختگان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۷:۱۲    
درخصوص چگونگی آشنایی مولانا با او در روایات آمده روزی شمس وارد مجلس مولانا می شود و درحالی که مولانا درکنارش چند کتاب وجود دارد، شمس از او می پرسد، اینها چیست؟ مولانا جواب می دهد قیل وقال است ...
فرهیختگان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۷:۱۲    
اوسمار و شاگردانش در طول هفته ای که گذشت غیر از روز قبل از مسابقه اصلا تمرین پنالتی نداشتند از این جهت که فکرش را نمی کردند بازی به ضربات پنالتی بکشد و به نوعی از برد تیم شان در اراک مطمئن بودند.
فرهیختگان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۷:۱۲    
یورگن کلوپ مدتی پیش اعلام کرد در انتهای این فصل می خواهد از هدایت قرمزها کناره گیری کند. جمعه اعلام شد که آرنه اسلات، سرمربی کنونی فاینورد قرار است از فصل آینده هدایت این تیم را برعهده بگیرد.
فرهیختگان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۷:۰۲    
سینما و تلویزیون در ترکیه سال هاست تبدیل به صنعت شده و رگ خواب مخاطب را می شناسد. در شرایطی که سریال های این کشور در ایران نیز مورد استقبال قرار می گیرد ...
فرهیختگان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۷:۰۲    
همه چیز در مست عشق سردستی است. چه رابطه مرید و مرادی مولانا با شمس باشد چه خواستگاری دفعی شمس از کیمیا خاتون ...
فرهیختگان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۷:۰۲    
بعد از نتایج نسبتا موفق تیم ملی نوجوانان در جام جهانی، حسین عبدی، سرمربی این تیم راهی تیم ملی جوانان شده است و حالا او قرار است افکار ...
فرهیختگان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۶:۴۷    
حسن فتحی با توجه به سابقه عامه پسند بودن کارنامه اش، چه تمهیدی برای حل معضل نامأنوس بودن دریای وسیع عرفان به ذهنش رسیده است؟ او به سراغ خرده داستان های فرعی دم دستی و -در مقیاس فربهی سوژه اصلی- نازل ...
فرهیختگان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۶:۴۷    
مست عشق ساخته جدید حسن فتحی که از روز پنجم اردیبهشت به اکران درآمد، توانسته بعد از گذشت تنها سه روز، بیش از17 میلیارد بفروشد.
فرهیختگان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۶:۴۷    
با اینکه دو روز از شکست پرسپولیس مقابل آلومینیوم در رقابت های جام حذفی می گذرد اما همچنان اتفاقات آن بازی و کامبک تیم آلومینیوم مقابل شاگردان اوسمار ورد زبان هاست.
فرهیختگان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۶:۴۷    
پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با شکست مقابل آلومینیوم اراک از این رقابت ها کنار رفت تا دومین جام در این فصل را از دست داده باشد.
فرهیختگان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۶:۲۷    
کارشناسان حوزه هیدروپلیتیک، نگرانند که امسال هم امارت اسلامی، خلف وعده کند و حقابه ایران را به طور کامل رهاسازی نکند.
فرهیختگان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۶:۲۷    
10 پایان نامه ای پرداختیم که سال گذشته به عنوان برترین های تقاضامحور از سوی وزارت علوم معرفی شدند را بررسی کردیم.
فرهیختگان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۶:۲۷    
سال هاست که ذخایر آبی کشور دچار بحران شده و حتی سازمان های بین المللی هم هشدارهایی مبنی بر وقوع این بحران در کشور داده اند. سیستان وبلوچستان یکی از استان هایی است که با این بحران دست وپنجه نرم می کند.
فرهیختگان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۶:۱۷    
دانشگاه های آمریکایی از ابتدای درگیری های خونین رژیم صهیونیستی در جنگ اخیر مواضع مختلفی ضد رویکرد جنگ طلبانه و عملکرد وحشیانیه غاصبان قدس شریف ابراز کرده اند.
فرهیختگان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۶:۱۷    
اقتصاد مردمی دارای چهارچوب ها و بایسته هایی است که باید در فرآیند مردمی کردن اقتصاد مورد توجه قرار گیرند. یکی از بایسته ها بدون تردید شفافیت است ...
فرهیختگان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۶:۱۷    
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان دیروز در نوزدهمین ماه حضورش در این مجموعه بار دیگر مقابل خبرنگاران حاضر شد و به سوالات مختلف نمایندگان رسانه ها پاسخ گفت.
فرهیختگان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۶:۰۷    
امسال هم تولید محور شعار سال است و نقش مردم در جهش تولید مورد توجه قرار گرفته تا باری دیگر تاکید شود که همچنان مساله اول کشور اقتصاد است و اهتمام کشور باز هم روی حل مشکلات اقتصادی خواهد بود.
فرهیختگان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۶:۰۷    
مجلس یازدهمی ها در کمتر از یک ماه دیگر، به پایان دوران چهارساله حضور در بهارستان می رسند و مجلس دوازدهم بعد از برگزاری دور دوم انتخابات مجلس و تعیین تکلیف 45 کرسی باقی مانده ...
فرهیختگان   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۶:۰۷    
از 7 اکتبر 2023، پس از طوفان الاقصی، نهادهای همکاری نظامی خارجی ایالات متحده 599 پرونده فروش نظامی خارجی فعال به ارزش 23.8 میلیارد دلار بین آمریکا و رژیم صهیونیستی ثبت کردند ...