دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۱۰:۳۱Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای فرهیختگان 25 اردیبهشت 1403 - fdn.ir

فرهیختگان 29 اسفند 1393 فرهیختگان 29 اسفند 1394 فرهیختگان 29 اسفند 1398 فرهیختگان 1 فروردین 1399 فرهیختگان 23 فروردین 1400 فرهیختگان 29 اسفند 1401 فرهیختگان 29 اسفند 1402 فرهیختگان 31 فروردین 1403 فرهیختگان 1 اردیبهشت 1403 فرهیختگان 2 اردیبهشت 1403 فرهیختگان 3 اردیبهشت 1403 فرهیختگان 4 اردیبهشت 1403 فرهیختگان 5 اردیبهشت 1403 فرهیختگان 6 اردیبهشت 1403 فرهیختگان 7 اردیبهشت 1403 فرهیختگان 8 اردیبهشت 1403 فرهیختگان 9 اردیبهشت 1403 فرهیختگان 10 اردیبهشت 1403 فرهیختگان 11 اردیبهشت 1403 فرهیختگان 12 اردیبهشت 1403 فرهیختگان 13 اردیبهشت 1403 فرهیختگان 14 اردیبهشت 1403 فرهیختگان 15 اردیبهشت 1403 فرهیختگان 16 اردیبهشت 1403 فرهیختگان 17 اردیبهشت 1403 فرهیختگان 18 اردیبهشت 1403 فرهیختگان 19 اردیبهشت 1403 فرهیختگان 20 اردیبهشت 1403 فرهیختگان 21 اردیبهشت 1403 فرهیختگان 22 اردیبهشت 1403 فرهیختگان 23 اردیبهشت 1403 فرهیختگان 24 اردیبهشت 1403 فرهیختگان 25 اردیبهشت 1403 فرهیختگان 26 اردیبهشت 1403 فرهیختگان 27 اردیبهشت 1403 فرهیختگان 28 اردیبهشت 1403 فرهیختگان 29 اردیبهشت 1403 فرهیختگان 30 اردیبهشت 1403 فرهیختگان 31 اردیبهشت 1403 
فرهیختگان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۱:۰۱    
حسینعلی حاجی دلیگانی، درباره تعداد آرای قالیباف برای رسیدن به ریاست مجلس شوراس اسلامی توضیح داد.
فرهیختگان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۴:۰۲    
سجاد صفارهرندی، عضو پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی گفت: تعطیلی شنبه درواقع نوعی جراحی فرهنگی رادیکال با پیامدهای مهم است و از قضا به ضرر جریان های فعالیت های کشور اقتصادی اداری آموزشی خواهد بود.
فرهیختگان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۰۷:۴۷    
دکتر طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد در ادامه سفرهای استانی خود پس از نجف آباد به استان فارس سفر کرد و در دانشگاه آزاد واحد شیراز حضور یافت ...
فرهیختگان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۲:۵۷    
روزنامه ایندیپندنت طی تحقیقی اعلام کرد که جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در قحطی و گرسنگی ویرانگر در غزه شریک است.
فرهیختگان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۰:۰۷    
یکی از معاونان سابق شرکت مس از جمله متهمان پرونده بزرگ فساد در فوتبال است که بر اساس اظهارات برخی دیگر از متخلفان این پرونده تحت تعقیب قرار گرفت.
فرهیختگان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۰:۰۷    
مسئولان فدراسیون فوتبال برای شرکت در کنگره فیفا به تایلند سفر می کنند. اما اینکه احمدرضا براتی از طرف فدراسیون فوتبال با کلی هزینه به تایلند برود تا در کنگره فیفا شرکت کند غلط است.
فرهیختگان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۹:۲۲    
لحظاتی پیش اسفندیار عظیمی بخشدار گوهرکوه شهرستان تفتان استان سیستان وبلوچستان توسط افراد مسلح ترور شد.
فرهیختگان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۷:۲۲    
روزنامه فرهیختگان طی انتشار یک ویژه نامه به گردآوری گفتگو با اهالی فرهنگ پرداخته و نگاه ها و آرای متکثر و متنوع آن ها را بررسی کرده است.
فرهیختگان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۷:۲۲    
محمّدصادق فرامرزی به مناسبت روز بزرگداشت فردوسی در اینستاگرامش نوشت: در یک جهان موازی نه چندان دور، امروز و امشب در طوس جای سوزن انداختن نبود.
فرهیختگان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۶:۵۷    
رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت معیشتی مردم خوب نیست، مردم به جای سایر خدمات دندان پزشکی، دندان را می کشند.
فرهیختگان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۶:۵۷    
محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در برنامه جهان آرا در رابطه با نظارت بر آثار سینمایی و تلویزیونی توضیحاتی ارائه داد.
فرهیختگان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۶:۰۷    
با توقف سپاهان و پیروزی پرسپولیس و استقلال در این هفته تنها دو قطب سنتی پایتخت شانس قهرمانی در این فصل را خواهند داشت.
فرهیختگان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۵:۳۲    
معاون دادستان مرکز استان فارس اعلام کرد: نتایج آخرین تحقیقات و بررسی های علمی و تخصصی، فرضیه قتل شهردار منطقه پنج شیراز را رد می کند.
فرهیختگان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۵:۲۷    
رییس قوه قضاییه در نشست با دانشجویان دانشگاه یاسوج اظهار داشت: تاکنون 45 نفر در رابطه با چای دبش تفهیم اتهام شده اند.
فرهیختگان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۴:۲۷    
به مناسبت سالروز حکیم ابوالقاسم فردوسی و روز بزرگداشت زبان فارسی پاره ای از سخنان رهبر معظم انقلاب را ببینیم.
فرهیختگان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۳:۴۷    
رژیم اشغالگر طی حدود 8 ماه جنگ نسل کشی علیه نوار غزه، به شکل سیستماتیک برای نابودی همه نشانه های زندگی در این منطقه و از بین بردن هویت فلسطینی ها تلاش و از هیچ اقدام وحشیانه ای به این منظور دریغ ...
فرهیختگان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۳:۰۷    
شایعات زندگی همایون شجریان و سحر دولتشاهی توسط یک پاپاراتزی که در خارج از کشور اقامت دارد به بیرون درز کرده است.
فرهیختگان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۲:۳۵    
طبق روایت خبرگزاری تسنیم تعداد زیادی از منتخبین مجلس دوازدهم با ریاست محمدباقر قالیباف در مجلس آتی موافق هستند.
فرهیختگان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۲:۲۰    
الناز شاکردوست با انتشار عکسی از مادر و فرزند فلسطینی روز مادر را تبریک گفت.
فرهیختگان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۰:۳۷    
رئیس کمیته فرهنگی ستاد مرکزی اربعین اعلام کرد: با تایید و هماهنگی مسئولان ایرانی و عراقی شعار اربعین 1446 قمری و 1403 شمسی کربلا طریق الاقصی انتخاب و نام گذاری شد.
فرهیختگان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۷:۳۷    
دبیر کل حزب الله، سیدحسن نصرالله، مطرح کرد: امروزه جنگ علیه غزه بزرگترین نبرد ملت فلسطین با رژیم دشمن است.
فرهیختگان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۷:۱۷    
پرسپولیس بعد از کسب یک برد شیرین مقابل هوادار طی دو روز گذشته تمریناتش را تعطیل کرد تا از امروز برای مصاف با استقلال خوزستان استارت بزند.
فرهیختگان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۷:۱۷    
اگر هدف زیستن را بازگشت به حقیقت خویشتن بدانیم، پس هرآنچه ما را به خود نزدیک کند باید ارزشمند شمارد.
فرهیختگان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۷:۱۷    
تعدادی از خانم هایی که در غرفه های اطلاع رسانی نمایشگاه حضور داشتند هم بعد از چند دقیقه ای وارد شدند و مدام می پرسیدند: آقا را می بینیم؟ و در جواب شان گفته می شد: صبر کنید.
فرهیختگان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۷:۱۲    
در پاسخ به سوال چرا در چنین وضعیتی هستیم؟ از زاویه های مختلفی می شود بحث کرد؛ یکی از این زوایا تلاش برای ارائه یک فهم ارتباطاتی است، یک جهان رادیکال دیوارکشی شده توییتری ...
فرهیختگان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۷:۰۷    
، نشست افق تحول2 دانشگاه با حضور رئیس دانشگاه آزاد در واحد شاهرود برگزار شد و ضمن ارائه اهداف افق تحول در حوزه معماری و شهرسازی، رئیس دانشگاه ...
فرهیختگان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۷:۰۷    
آنها که فرهنگ را عامل تعیین کننده می دانند اغلب درباره فرآیندی که فرهنگ را از جامعه به فرد و برعکس منتقل می کند، توضیحی نمی دهند ...
فرهیختگان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۷:۰۲    
ماموریت محققان از پیشبرد این گزارش، ارائه داده های بی طرفانه و بررسی دقیق براساس منابع گسترده است تا سیاست گذاران، محققان، مدیران اجرایی ...
فرهیختگان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۷:۰۲    
کتاب خوان است و اهل جمع کردن کتاب تا حدی که کتابخانه شخصی او نزدیک به چهل هزار کتاب دارد. او خاطرات جالبی دارد از اینکه چطور در دوران نوجوانی و جوانی اش کتابخوان شده است ...
فرهیختگان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۶:۵۷    
اولین نفری که موفق به کسب سهمیه شد، فاطمه مجلل بود که در رویینگ تک نفره بانوان با زمان7:37.07 دقیقه به عنوان قایق سوم از خط عبور کرد و با کسب مدال برنز مسابقات جواز حضور در المپیک را به دست آورد.
فرهیختگان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۶:۵۷    
کتاب خواندن و اصلا خواندن برای هر کدام از ما از یک جایی شروع شده، یکی با کتابی که از دوستی رسیده است، دیگری با دیدن یک کتابخانه، یکی در مدرسه و آن یکی با کتابی که از عمو یا دایی هدیه گرفته است.
فرهیختگان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۶:۵۲    
در فرهیختگان با علی چینی درباره آخرین وضعیت سلامتی اش به گفت وگو پرداخته ایم که متن آن را در زیر می خوانید.
فرهیختگان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۶:۴۷    
سی وپنجمین دوره نمایشگاه کتاب تهران از 19 تا 29 اردیبهشت ماه با شعار بخوانیم و بسازیم در دو قالب نمایشگاه مجازی و فیزیکی در حال برگزاری است ...
فرهیختگان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۶:۳۷    
حوزه آموزش عالی هم مانند همه دیگر حوزه ها، نیازمند سرمایه گذاری است تا بتواند حیطه های فعالیت خود از پژوهشی گرفته تا آموزشی و ورود جدی در عرصه فناوری و نوآوری را گسترده تر کند ...
فرهیختگان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۶:۳۲    
تیم فوتبال ملوان با وجود تقویت در نیم فصل، برخلاف نیم فصل اول نتوانسته توقعات را برآورده کند و در نیم فصل دوم نوسان زیادی داشته است.
فرهیختگان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۶:۳۲    
با خرید 85 درصد از سهام باشگاه استقلال توسط هلدینگ خلیج فارس، این هلدینگ طی روزهای گذشته اقدامات مرتبط با این باشگاه را پیش برده است.
فرهیختگان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۶:۳۲    
باشگاه سپاهان به دنبال این است تا اسکلت اصلی تیمش را برخلاف سال های قبل حفظ کرده و با کمترین خرید در فصل نقل و انتقالات تابستانی برای فصل آینده آماده شود.
فرهیختگان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۶:۳۲    
شمس آذر و ملوان که هرکدام برای حضور در فصل جاری سبک خاص و خیره کننده خود را داشتند در بیست وهفتمین هفته از رقابت های لیگ برتر مقابل یکدیگر به میدان رفتند و درنهایت این سعید دقیقی بود که مچ تارتار را ...
فرهیختگان   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۶:۳۲    
به نظر می رسد در جهان کنونی نقطه ثقل تعیین کننده پیروز جنگ، میدان ذهنی باشد. این دو به یکدیگر مرتبطند و بر همدیگر تاثیر دارند.