یکشنبه ۱۳ خردادساعت ۰۲:۴۹Jun 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 13 اردیبهشت 1403 - felezatkhavarmianeh.ir

می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 29 اسفند 1402 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 1 فروردین 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 1 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 2 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 3 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 4 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 5 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 6 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 7 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 8 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 9 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 10 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 11 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 12 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 13 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 14 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 15 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 16 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 17 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 18 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 19 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 20 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 21 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 22 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 23 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 24 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 25 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 26 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 27 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 28 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 29 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 30 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 31 اردیبهشت 1403 
می متالز - براساس آمار چک های مبادله ای در فروردین ماه سال جاری، 91.7 درصد از کل چک های مبادله شده در سامانه چکاوک، وصول شده است. این نسبت از نظر مبلغی نیز معادل 88.4 درصد است.
می متالز - هر اسکناس دلار آمریکا به 44 هزار و 879 تومان و حواله دلار نیز به 41 هزار و 904 تومان رسید.
می متالز - مدیرکل صمت استان بوشهر اعلام کرد که با امضای تفاهم نامه های جدید، صادرات غیرنفتی استان بوشهر افزایش می یابد.
می متالز - انجمن تجارت الکترونیک تهران، در بیانیه ای اعلام کرد که اخذ مالیات بر ارزش افزوده از خدمات حمل ونقل درون شهری، خلاف قانون است.
می متالز - در آیین اختتامیه رویداد چادرو، مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو، به ارائه گزارشی از این رویداد و اهداف و وظایف مرکز نوچاد پرداخت.
می متالز - احمد مهدوی گفت: نامه تشکل ها به رهبری موضوع جدیدی نیست و موارد آن تا حد زیادی مرتفع شده است.
می متالز - ششمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (IRAN EXPO 2024) به عنوان بزرگ ترین رویداد صادراتی کشور با حضور فعال "شرکت معدنی و صنعتی گل گهر" در محل دائمی نمایشگاه های بین ...
می متالز - هدایت خادمی نوشت: امارات در آینده نزدیک رقیب عربستان در اوپک خواهد شد.
می متالز - تصمیم ایران برای تعطیلی پنجشنبه و جمعه تا به امروز، چالش های زیادی را برای کشور به وجود آورده و مانعی برای همگام شدن ایران با اقتصاد بین المللی و بازار های جهانی شده است ...
می متالز - دولت عراق از امروز قیمت بنزین بهبود یافته را 30 درصد و قیمت بنزین سوپر را 25 درصد افزایش داد.
می متالز - رئیس اتاق رشت در بازدید از نمایشگاه ایران اکسپو بر لزوم تسهیل شرایط با هدف تقویت تعاملات بین المللی تاکید کرد و گفت: برای جهش در تولید ...
می متالز - گروه صنعتی ایران خودرو، نخستین گردهمایی ایمنی و سلامت شغلی در صنعت خودروسازی کشور را برگزار می کند.
می متالز - ایران و روسیه با همکاری یکدیگر در جستجوی روش های جدید برای تسویه حساب های تجاری هستند.
می متالز - به مناسبت روز جهانی کارگر، دکتر محسن باقری معاون سرمایه انسانی و پشتیبانی شرکت ملی صنایع مس ایران با جمعی از کارگران مجتمع مس سرچشمه رفسنجان دیدار کرد و در فضایی صمیمانه دغدغه های آنها را ...
می متالز - رئیس قوه قضاییه از بخش نگهداری بیش از 900 دستگاه ماشین آلات راهسازی در بندرعباس بازدید کرد.
می متالز - مدیرعامل شرکت ملی مس تکمیل پروژه های توسعه ای با هدف افزایش ظرفیت تولید در صنعت مس را یک ضرورت و راهبرد اساسی برشمرد و گفت ...
می متالز - با حکم مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، سیاوش عبدی، به عنوان مشاور، مدیرحوزه مدیرعامل و مدیر گروه روابط عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران، منصوب شد.
می متالز - صدور برات الکترونیکی تامین مالی زنجیره تامین گام بزرگ بانک مرکزی در راستای تامین سرمایه در گردش فعالیت های اقتصادی محسوب می شود.
می متالز - رویداد چادرو در 12 اردیبهشت 1403 به کار خود پایان داد. با گذشت 8 ماه از فراخوان جذب ایده و طرح های خلاقانه از سوی مرکز نوآوری شرکت معدنی و صنعتی چادرملو (نوچاد) ...
می متالز - معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: مکان یابی برای ساخت شهرک های نهضت ملی مسکن در قالب 13 هکتار زمین صورت گرفته است.
می متالز - نایب رئیس اول اتحادیه مشاوران املاک تهران گفت: باید سامانه سوت زنی برای شناسایی تخلفات و جلوگیری از انعقاد قرارداد برای اتباع غیرمجاز راه اندازی شود.
می متالز - هم زمان با سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان، با رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری، بخش نامه مدیران میانی گمرک که براساس آن کالا های مجاز مشروط را مشمول کالا های ممنوعه قرار داده بود باطل شد.
می متالز - سازمان امور مالیاتی اعلام کرد: الزامی برای فعالان حوزه طلا و جواهر به ثبت همزمان صورتحساب الکترونیکی در دو سامانه مودیان و جامع تجارت وجود ندارد.
می متالز - سازمان همکاری و توسعه اقتصادی، پیش بینی رشد اقتصاد جهانی برای سال 2024 را به 3.1 درصد افزایش داد.
می متالز - دلار در برابر ین 2.45 درصد کاهش یافت و به زیر 154 ین رسید.
می متالز - سخنگوی دولت گفت: مجموع تجارت خارجی در فروردین 1403، 10.4 میلیارد دلار بوده است که نزدیک 50 درصد بیشتر از فروردین 1402 است و مشکلی در تأمین منابع ارزی نداریم.
می متالز - جلسه بررسی مسائل، راهکار های رفع موانع و تامین مالی مهم ترین طرح های ریلی کشور با حضور رئیس جمهور برگزار شد.
می متالز - رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی بر ظرفیت بالای 3 هزار شرکت دانش بنیان فعال در حوزه صنایع معدنی و توانمندی این شرکت ها، برای رفع نیاز های فناورانه این حوزه تأکید کرد.
می متالز - مجری طرح توسعه گوهرسنگ سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران می گوید: براساس سند ملی توسعه صنعت گوهرسنگ، سهم ایران تا سال 1405، از تجارت جهانی گوهرسنگ ها باید به یک درصد برسد.
می متالز - در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو در سالن شماره شش که صنایع فولادی و معدنی حضور داشتند با استقبال بسیار خوب بازدیدکنندگان از جمله مسوولین، هیات های تجاری، دست اندرکاران صنعت فولاد ...
می متالز - ششمین نمایشگاه توانمند ی های صادراتی (ایران اکسپو 2024) با حضور 2 هزار تاجر و نمایندگان 65 کشور در نمایشگاه بین المللی تهران به کار خود پایان داد.
می متالز - عطا تفضلی معاون خرید فولاد خوزستان اظهار داشت: این شرکت، سعی در استفاده از منابع مختلف داخلی بر اساس کیفیت های مدنظر دارد ...
می متالز - رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی از سرمایه گذاری 18 هزار و 173 میلیارد تومانی و اشتغال هفت هزار و 827 نفری در بخش معدن و صنایع معدنی استان خبر داد.
می متالز - بر اساس آمار ارائه شده از معاونت مسکن و ساختمان، آمار قرارداد های ثبت شده در سامانه خودنویس در 40 روز ابتدای امسال 41 درصد رشد یافت.
می متالز - رئیس کل گمرک گفت: اعمال کنترل های هوشمند در گمرکات مرزی کشور و مناطق آزاد و ویژه نیازمند استقرار 350 دستگاه آشکارساز کامیونی در مبادی ورودی است.
می متالز - فرشید پورحاجت، دبیر انجمن انبوه سازان با بیان این که بازار سرمایه نقش کلیدی در کاهش حباب بازار مسکن دارد ...
می متالز - غلامرضا منتظری، نماینده مجلس، با بیان این که پیش بینی پذیری اقتصاد، رکن اصلی اعتماد مردم به بازار سرمایه است ...
می متالز - در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به 44هزار و 314 تومان و حواله دلار نیز به 41هزار و 376 تومان رسید.
می متالز - کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا قصد دارد مانع شود که هواوی، ZTE و سایر شرکت های خارجی که نگرانی امنیت ملی ایجاد می کنند، برای تجهیزات بی سیم، تاییدیه صادر کنند.
می متالز - طبق اعلام گمرک، تجارت خارجی کشور (مجموع صادرات و واردات) با احتساب نفت خام، میعانات گازی، خدمات فنی مهندسی و برق در فروردین ماه سال جاری با 47 ...
می متالز - مدیرکل گمرک آستارا، گفت: رشد میزان صادرات و ترانزیت و سایر رویه ها از مرز های مختلف شهرستان آستارا در شمال غربی استان گیلان سبب شده است تا شاهد افزایش درآمد عمومی این گمرک در سال 1402 ...
می متالز - وزیر نیرو با اشاره به اینکه با اصلاح قوانین مالی صنعت برق، سرمایه گذاری در حوزه تولید برق برای بخش خصوصی اقتصادی شده است ...
می متالز - هند طی ماه میلادی گذشته، نفت بیشتری از روسیه و نفت کمتری از عراق و عربستان سعودی وارد کرد.
می متالز - شرکت خودروسازی رنو اعلام کرد که مدل های جدید فروش 2024 را افزایش می دهد و چشم انداز سود را تأیید می کند.
می متالز - طبق داده های انجمن فروشندگان خودرو های جدید کالیفرنیا، ثبت نام خودرو های تسلا در کالیفرنیا در سه ماهه اول سال 2024 برای دومین دوره سه ماهه متوالی حدود هشت درصد کاهش یافت.
می متالز - تحلیلگران در نظرسنجی ماهانه رویترز، برآورد خود از قیمت نفت در سال 2024 را با فرض عقب ماندن رشد عرضه از تقاضا در بحبوحه تنش های ژئوپلیتیکی ...
می متالز - داده ها نشان داد که اقتصاد آلمان در ابتدای سال از رکود عبور کرد و به لطف بخش ساخت وساز و صادرات بیش از حد انتظار رشد کرد.
می متالز - درجا زدن فدرال رزرو آمریکا نردبان طلای جهانی شد
می متالز - شرکت جانجا یکی از بزرگ ترین شرکت های کشور در امر تولید کنسانتره خواهد شد و امیدواریم بتوانیم 130 هزار تنی دوم را هم احداث کنیم.
می متالز - جشن بزرگ روز جهانی کارگر که با همت واحد روابط عمومی برپا شد، با استقبال جمع بسیاری از کارکنان شرکت فولاد خوزستان همراه بود.
می متالز - آیین بزرگداشت مقام معلم به میزبانی مدیریت آموزش و توسعه منابع انسانی با حضور دکتر علیرضا مخبر دزفولی قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسوولیت های اجتماعی ...