دوشنبه ۳۱ اردیبهشتساعت ۲۰:۵۳May 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 15 اردیبهشت 1403 - felezatkhavarmianeh.ir

می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 29 اسفند 1402 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 1 فروردین 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 1 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 2 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 3 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 4 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 5 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 6 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 7 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 8 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 9 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 10 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 11 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 12 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 13 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 14 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 15 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 16 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 17 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 18 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 19 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 20 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 21 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 22 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 23 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 24 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 25 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 26 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 27 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 28 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 29 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 30 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 31 اردیبهشت 1403 
می متالز - کارشناسان معتقدند برای رفع مشکل ازدیاد مصرف سوخت به نسبت استاندارد ها باید اقدام شود. محصولات خودروسازان داخلی متاسفانه در هر 100کیلومتر 12لیتر بنزین می سوزانند که این میزان 2 تا 3برابر ...
می متالز - 75درصد از ارزشی که هوش مصنوعی خلق می کند، مربوط به عملیات مشتری ، بازاریابی و فروش ، مهندسی نرم افزار و تحقیق و توسعه است.
می متالز - مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان از مهار سیلاب های سامانه بارشی توسط سد های این استان خبر داد.
می متالز - علیرضا حسین پور، مدیرعامل کارگزاری اندیشه و بینش پیشرو با اعلام این که حاکمیت شرکتی قوی بر جریان سرمایه تأثیر به سزایی دارد ...
می متالز - مدیرعامل مرکز ملی شماره گذاری کالا ایران از امضای تفاهم نامه سازمان استاندارد مشترک با اورسیا جهت صادرات کالا به این کشور ها خبرداد و گفت: تجار ایران باید برای هر کالا 10 روبل پرداخت کنند.
می متالز - گمرک ایران اعلام کرد: 40 دستگاه آشکارساز چمدانی به زودی در گمرکات اجرایی کشور نصب و راه اندازی می شود.
می متالز - مدیرعامل شرکت توانیر گفت: تبلیغ کولر های گازی در مناطق عادی و معتدل ممنوع و تاکنون 800 مگاوات ماینر غیرمجاز کشف شده است.
می متالز - با توجه به تعطیلی آخر هفته بازار های طلا، سکه و ارز و از سوی دیگر حاکمیت ثبات و آرامش در بازار های ارز ایران، همچنان مشاهده می شود که نرخ گذاری در کانال های تلگرامی ادامه دارد.
می متالز - سرپرست شرکت گاز استان فارس از بهره مندی 123 شهر و 2هزار و 469 روستای استان فارس از گاز طبیعی خبر داد.
می متالز - اصحاب رسانه پس از حضور در مراسم اختتامیه نخستین رویداد چادرو روز پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 از معدن و واحد دیسپچینگ مجتمع معدنی چادرملو بازدید کردند.
می متالز - تولیدکنندگان گروه سیمان در فروردین 1403 درآمد بیش از 3300 میلیارد تومانی کسب کردند. بالاترین فروش این گروه را سآبیک با کسب درآمد 216 میلیارد تومانی به ثبت رساند ...
می متالز - قیمت سنگ آهن در بازار های جهانی طی ماه های گذشته التهابات بسیاری را تجربه کرد با این حال چهار تولیدکننده داخلی سنگ آهن تنها در طول فروردین ماه به درآمد 12130 میلیارد تومانی دست پیدا کردند ...
می متالز - رکورد تولید روزانه جدید آهن اسفنجی در واحد احیا مستقیم 2 در فولاد مبارکه ثبت شد.
می متالز - حفاری های اکتشافی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران در سال گذشته با ثبت رکورد جدید به 556 هزار متر رسید.
می متالز - کارشناس سیاست گذاری مسکن گفت: روند قرارداد های اجاره مسکن از طریق سامانه خودنویس تسهیل و ما شاهد بهبود و آرامش در این بازار از سال گذشته به ویژه در تهران هستیم.
می متالز - حائری گفت: با توجه به اقدامات و برنامه ریزی های صورت گرفته و با همکاری مشترکان صنعت برق امسال خاموشی نخواهیم نداشت.
می متالز - عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: تسریع در اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن در گرو مشارکت های مردمی و عرضه زمین است.
می متالز - نایب رئیس اول اتحادیه مشاوران املاک تهران گفت: تغییر در قانون پیش فروش مسکن، زمینه ساز انتقال و جذب سرمایه گذاران مسکن می شود.
می متالز - در هفته کاری که گذشت شاخص کل بورس با کاهش 1.72 درصدی در ارتفاع 2 میلیون و 264 هزار واحدی ایستاد.
می متالز - کارشناس بازار سرمایه گفت: صندوق های با درآمد ثابت در هفته کاری که گذشت هر روز شاهد ورود نقدینگی بودند.
می متالز - یک سازمان نظارتی در آمریکا یک مدیر اجرایی سابق نفت را متهم کرد که وی به منظور افزایش سود شرکت خود اقدام به تبانی با اعضای اوپک کرده تا قیمت بنزین در این کشور افزایش یابد.
می متالز - طبق آخرین گزارش درآمد شرکت آمریکایی اپل، فروش گوشی های آیفون تقریبا در تمام بازار های جهان کاهش یافته است.
می متالز - شرکت گازپروم روسیه در پی کاهش صادرات ناشی از تحریم های غرب، اولین ضرر سالانه خود از سال 1999 را گزارش کرد.
می متالز - در فروردین ماه حدود 440 میلیارد تومان منابع برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان فراهم شد.
می متالز - رئیس بخش زلزله شناسی و خطرپذیری مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی گفت:حدود 30 درصد مساحت خوزستان (20 هزار کیلومتر) تحت تاثیر فرونشست زمین قرار گرفته است.
می متالز - بررسی گزارش عملکرد نیمه اول بودجه 1402 نشان می دهد، 150 شرکت دولتی در این دوره زیان ده بوده اند.
می متالز - درحالی حدود یکماه به آغاز فصل جابجایی در بازار اجاره مسکن باقیمانده که این بازار در برخی شهر های جدید کشور در وضعیت نابسامانی به سر می برد و نرخ ها به شدت افزایش یافته است.
می متالز - قیمت هر انس طلا امروز با 0.09 درصد کاهش به 2301 دلار و 74 سنت رسید.
می متالز - قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 71 سنت معادل 0.85 درصد کاهش به 82 دلار و 96 سنت رسید.
می متالز - جیانپیترو بندتی Gianpietro Benedetti کارآفرین و مدیرعامل سابق گروه دانیلی Danieli Group درگذشت.
می متالز - دکتر میرسینا امیرشنوا مدیر تکنولوژی و توسعه شرکت چادرملو و مدیر مرکز نوچاد و دبیر نخستین رویداد چادرو گفت ...
می متالز - رئیس کانون عالی شورا های اسلامی کار با بیان اینکه تاکنون اراده جدی برای ساماندهی قرارداد های کار نبوده است ...
می متالز - ترکمنستان 2.4 میلیارد دلار از صادرات گاز به چین در سه ماهه اول سال 2024 درآمد داشت، در حالی که روسیه 2 میلیارد دلار درآمد داشته است.
می متالز - غول کشتیرانی مرسک هشدار داد در بحبوحه عدم نشانه ای از کاهش تنش ها در دریای سرخ و کانال سوئز، اختلالات کشتیرانی در این منطقه، ممکن است در سال 2025 هم ادامه یابد.
می متالز - معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی گفت: با توجه به اقدامات و برنامه ریزی های صورت گرفته و با همکاری مشترکان صنعت برق امسال خاموشی نخواهیم نداشت.
می متالز - کانادا با کاهش صادرات طلا در ماه مارس، با کسری تجاری غافلگیرکننده مواجه شد و این انتظارات را تقویت کرده است که بانک مرکزی کانادا دلایل بیشتری برای کاهش هزینه های استقراض در ماه ژوئن داشته ...
می متالز - در حالی هفته گذشته، رئیس سازمان توسعه تجارت از عرضه اولین خودرو های برقی از فردا (یکشنبه 16 اردیبهشت ماه) خبر داد که طبق شنیده ها ...
می متالز - شرکت موتورسیکلت سازی باجاج (Bajaj) به زودی از اولین موتورسیکلت در جهان که با سوخت CNG کار می کند ...
می متالز - شرکت ذوب آهن اصفهان در یک افزایش سرمایه بی سابقه در پایان سال گذشته سرمایه شرکت را از 7 هزار میلیارد تومان (همت) به 70 همت ارتقا داد.
می متالز - دانشجویان ایرانی خارج از کشور و مورد تایید وزارت علوم و بهداشت می توانند با ارائه مدارک لازم سالیانه 13 هزار یورو ارز دانشجویی دریافت کنند.
می متالز - قیمت طلا برای دومین سقوط هفتگی متوالی تعیین شد و می تواند نشانه های بیشتری در مسیر سیاست گذاری فدرال رزرو ارائه دهد.
می متالز - عضو هیات رئیسه اتحادیه مشاوران املاک گفت: اخیرا شنیده می شود که برخی مبادلات در بازار مسکن از طریق دلار و بیت کوین انجام می شود که به نظر من علت آن ایجاد سامانه خودنویس و نبود واسطه برای ...
می متالز - مصطفی نخعی، سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس گفت: حضور و مشارکت مردم در بازار سرمایه کمک بزرگی به تامین نقدینگی واحد های تولیدی می کند.
می متالز - عضو کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی ایران گفت: با ورود بخش خصوصی به توسعه میادین نفت و گاز قطعا در آینده نزدیک، این اقدام راهکاری موثر و مفید در زمینه افزایش تولید در این حوزه ها خواهد بود.
می متالز - بازار طلای تهران دوباره شاهد اعتراض بخشی از فعالان این صنف در هفته گذشته بود؛ برخی از طلافروشان می گویند مگر ما عامل تورم هستیم که باید مالیات بدهیم؟ چرا دولت موجب فرار سرمایه ها شده است!
می متالز - محمود گودرزی، مدیرعامل بورس تهران، تقویت بورس را زمینه ساز ورود سرمایه های خرد مردم به سمت تولید دانست و گفت ...
می متالز - ذوب آهن اصفهان به معنای قدمت ذوب آهن در ایران و نماد این صنعت ارزشمند در کشور عزیزمان محسوب می شود ...
می متالز - در پایان معاملات هفته منتهی به پنجشنبه دوم می (13 اردیبهشت) بازار کریپتوکارنسی شاهد افت قیمت بیشتر رمزارز ها بود.