دوشنبه ۳۱ اردیبهشتساعت ۰۶:۵۹May 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری گسترش نیوز 11 اردیبهشت 1403 - gostaresh.news

پایگاه خبری گسترش نیوز 28 آذر 1396 پایگاه خبری گسترش نیوز 29 اسفند 1398 پایگاه خبری گسترش نیوز 30 اسفند 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 29 اسفند 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 29 اسفند 1401 پایگاه خبری گسترش نیوز 29 اسفند 1402 پایگاه خبری گسترش نیوز 31 فروردین 1403 پایگاه خبری گسترش نیوز 1 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری گسترش نیوز 2 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری گسترش نیوز 3 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری گسترش نیوز 4 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری گسترش نیوز 5 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری گسترش نیوز 6 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری گسترش نیوز 7 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری گسترش نیوز 8 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری گسترش نیوز 9 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری گسترش نیوز 10 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری گسترش نیوز 11 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری گسترش نیوز 12 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری گسترش نیوز 13 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری گسترش نیوز 14 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری گسترش نیوز 15 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری گسترش نیوز 16 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری گسترش نیوز 17 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری گسترش نیوز 18 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری گسترش نیوز 19 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری گسترش نیوز 20 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری گسترش نیوز 21 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری گسترش نیوز 22 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری گسترش نیوز 23 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری گسترش نیوز 24 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری گسترش نیوز 25 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری گسترش نیوز 26 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری گسترش نیوز 27 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری گسترش نیوز 28 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری گسترش نیوز 29 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری گسترش نیوز 30 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری گسترش نیوز 31 اردیبهشت 1403 
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۰:۳۲    
در سی و پنجمین جشنواره امتنان، که با حضور سیدصولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد و از شرکت مجتمع فولاد خراسان به عنوان واحد نمونه استان خراسان رضوی تقدیر شد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۳:۰۲    
رییس پلیس فتا استان سمنان درباره نصب نرم افزارهای همراه بانک جعلی به شهروندان هشدار داد و توصیه کرد که کاربران فقط از منابع معتبر برای دریافت نرم افزارهای همراه بانک استفاده کنند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۶:۰۱    
هفته ای که گذشت طلا فروشان بازار تهران دوباره دست به اعتراض دسته جمعی زدند و نسبت به ثبت اموال خود در سامانه جامع تجارت واکنش نشان دادند و دلیل این اتفاق هم اجرای مالیات بر عایدی سرمایه است .
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۲:۳۲    
دبیرکل جامعه صرافان ایران بر این باور است که روند نزولی قیمت دلار ادامه دار است و بازار ارز در روزهای آینده شاهد ریزش بیشتر قیمت ها خواهد بود.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۰۸:۰۲    
قرار است تولید گاز در جهت تامین خوراک پتروشیمی ها افزایش پیدا کند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۸:۰۲    
مدیرکل روابط کار وزارت تعاون اظهار کرد: با توافق نمایندگان کارگری و کارفرما، تصمیم گرفته شد به جای افزایش حق مسکن، حقوق حداقل و مزایای دیگر افزایش یابد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۶:۳۲    
پس از وقوع حوادث شهریور سال 1401 در ایران، دسترسی به اینستاگرام به صورت مقطعی محدود شد، اما این فیلترینگ به طور پیوسته ادامه یافت ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۴:۳۲    
آمارها نشان داد که تولید کارخانه ژاپن در مارس با افزایش 3.8 درصد نسبت به ماه قبل، بیشتر از میانگین پیش بینی بازار برای افزایش 3.5 درصد بود.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۷:۰۲    
به گفته "امید شریفی"، مدیر روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، ورود خودروهای خارجی با پلاک بین المللی به ایران مجاز شده است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۷:۳۲    
معاون وزیر راه وشهرسازی از آغاز بکار نسخه اولیه انعقاد قراردادهای خرید و فروش مسکن در سامانه خودنویس از خردادماه اطلاع داد و بیان کرد ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۶:۰۲    
وزیر صمت اعلام کرد که آیین نامه خودروهای کارکرده به تصویب رسیده و به دولت ارسال شده است. او گفت تا زمانی که این آیین نامه مراحل خود را طی و ابلاغ نشود ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۵:۲۲    
سخنگوی کمیسیون اصل نود بیان کرد: براساس گزارش مدیران سامانه املاک و اسکان، تاکنون تعداد 570 هزار واحد مسکونی خالی در شهرهایی با جمعیت بیش از 100 هزار نفر شناسایی شده اند و اخطارهای لازم مبنی بر ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۵:۲۲    
اخیراً نمایندگان مجلس با هدف تأمین نظر شورای نگهبان، ایرادات مواد 8 و 11 به همراه بند "و" و تبصره 2 ماده 13 را از طریق تصویب، از بین بردند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۵:۰۲    
برخی هنوز قادر نیستند نقش آموزش و پرورش را در پیشرفت همه جانبه ی کشور درک کنند. نتیجه اش هم همین می شود که به هزینه های آن به عنوان هزینه های مصرفی نگریسته می شود در حالی که عین سرمایه گذاری است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۳:۲۷    
معاون بین الملل بانک مرکزی اظهار داشت که با تلاش های بانک مرکزی، ارز مربوط به حج امسال از منابع مسدودشده ارزی ایران تأمین و منتقل گردید.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۲:۴۰    
مدیرعامل اتحادیه تعاونی های عمرانی تهران با اشاره به اینکه ساخت 2هزار و500 واحد مسکن اقتصادی شروع شد ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۰:۰۷    
مرتضی علی اکبری، مدیرعامل تجلی ، در حاشیه این مراسم بیان کرد: شرکت تجلی یکی از اعضای کنسرسیوم جانجا و از سهامداران این شرکت است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۰:۰۳    
محمدیاسر طیب نیا، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه:فولاد مبارکه با صادرات 1.4 میلیون تن محصولات فولادی به ارزش بیش از 700 میلیون دلار، عنوان بزرگ ترین صادرکننده غیرنفتی-پتروشیمی کشور را به خود تخصیص داد ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۸:۴۲    
قیمت دلار در روز سه شنبه به ارزش 1000 و 500 تومان افزایش یافت، هرچند با وجود برخی اخبار مثبت درباره آزادسازی دلارهای مسدود شده ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۸:۰۲    
بر اساس داده های جدید درباره پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن، آمار نشان می دهد که تا پایان 31 فروردین 1403، 18 بانک به طور تقریبی هیچ وامی را پرداخت نکرده اند ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۷:۰۰    
هلدینگ خلیج فارس شروع پرقدرتی داشته و حالا استقلالی ها با امیدواری های بسیاری فصل را به اتمام خواهند برد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۵:۰۲    
شرکت اپراتور فرودگاه های اصلی در بانکوک، پایتخت تایلند، که با نام "فرودگاه های تایلند" شناخته می شود، اعلام کرده است که در طرحی به ارزش تقریبی 4 ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۳:۰۱    
یک کارشناس اقتصادی در حاشیه پرداخت تسهیلات بزرگ بانک ها به شرکت های زیرمجموعه خود، انتقاداتی را مطرح کرده است ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۲:۰۲    
افزایش قیمت محصولات تولیدی خودروسازان در حال ادامه است، در حالی که مدیران صنعت همچنان ترجیح می دهند سکوت کنند ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۱:۰۲    
آخرین وضعیت آبگیری تالاب ها در کشور بررس شد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۰:۰۲    
سود سامسونگ در فصل اول 2024 منتشر شد و این شرکت اعلام کرده است که درآمد آن نسبت به دوره مشابه در سال 2023، 13 درصد افزایش یافته و تقریباً ده برابر شده، به 933 درصد رسیده است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۳:۳۲    
کارشناسان بر این عقیده هستند که بهره برداری از میدان نفتی سهراب، خطر خشکسالی به همراه دارد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۲:۳۲    
برای ورود به دنیای کریپتوکارنسی، آشنایی با بهترین صرافی های ارز دیجیتالی که خدمات خود را به ایرانیان ارائه می دهند بسیار ضروری است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۲:۰۲    
ثابت نگه داشتن نرخ ارز در تورم های بالا سیاستی قابل تداوم نیست. کنترل نرخ ارز از طریق سیاست گذاری چند بعدی معتبر و باورپذیر که باعث کاهش نااطمینانی های اقتصادی و سیاسی شده و انتظارات تورمی را لنگر می ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۱:۳۲    
شواهد نشان می دهد که تعدادی از کشاورزان، آب ارومیه را به سمت زمین های خود هدایت می کنند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۰:۰۲    
طی سال 1402 شاهد کسری در بخش هایی از بودجه و تحقق درآمدهای پیش بینی شده در حوزه های دیگر بودیم. به طور مثال عملا شاهد کسری قابل توجهی در تبصره 14 که درآمد و هزینه یارانه ها در آن قرار دارد بودیم ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۹:۰۲    
از ابتدای فروردین ماه تا دهم اردیبهشت ماه سال 1403، مجموعاً 4 میلیارد و 845 میلیون دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی، دارو، کالاهای تجاری و بازرگانی، واردات در مقابل صادرات و خدمات تامین شده است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۸:۱۲    
در گزارش مالی فصل اول 2024، سامسونگ اعلام کرد که سود عملیاتی شرکت با افزایش 932.8 درصدی روبرو بوده است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۸:۰۲    
دبیرکل خانه کارگر بیان کرد: تلاش برای حل مشکل مسکن کارگری و تلاش دولت برای حل مسئله مسکن کارگران، ارتباط و انگیزه دولت و کارگران را تقویت می کند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۷:۵۷    
شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور در فروردین ماه رکورد تولید سنگ آهن، کنستانتره و گندله را از بدو تأسیس شکست.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۷:۵۱    
نایب رئیس اتحادیه فرش دستباف اعلام کرد که در حال حاضر صادرات فرش به میزان میلیارد دلاری رسیده است که در گذشته تنها یک تاجر برای خود انجام می داد ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۷:۴۲    
با توجه به آخرین دستورالعمل ارزی که در سامانه جامع تجارت منتشر شده است، اعلام می شود که واردکنندگان حداکثر 20 روز پس از دریافت تخصیص وارداتی مهلت دارند تا ارز مورد نیاز برای واردات را تامین کنند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۷:۳۱    
قطعات یدکی خودرو با مشکل تقلب مواجه هستند. این مسئله نه تنها به اقتصاد و بودجه مصرف کنندگان آسیب می رساند، بلکه می تواند خطرات جانی هم در پی داشته باشد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۷:۲۲    
حمایت هفت ساله از تولید محصولات خانگی و خودرو در داخل کشور نقش مهمی در تقویت صنایع داخلی و ایجاد اشتغال داشته است ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۷:۰۱    
کلنگ پالایشگاه جدید نفت خام در کهگیلویه با حضور محسن منصوری ، معاون رئیس جمهور به زمین زده شد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۶:۵۲    
رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی اعلام کرد که کالاهای اساسی مانند شکر، روغن و برنج در بازار وفور دارند ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۶:۴۲    
صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جشنواره ملی امتنان از کارگران که امروز (سه شنبه) برگزار شد ؛ از تحقق وعده یک میلیون اشتغال در دولت سیزدهم سخن گفت.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۶:۳۷    
معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادرودریانوردی با اشاره به شعار " جهش تولید با مشارکت مردم" تاکید کرد ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۶:۲۶    
مدرسه صادرات به عنوان مرکز تخصصی آموزش دوره های بازرگانی و صادراتی با هدف آموزش، مشاوره، اطلاعات تجاری و ارتباطات تجاری همزمان با نمایشگاه توانمندی های صادراتی اکسپو 2024 افتتاح شد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۶:۲۲    
وضعیت بازارهای پولی و مالی امروز 11 اردیبهشت 1403 را در این گزارش مشاهده می کنید.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۶:۱۷    
متاسفانه بسیاری از خودروهای داخلی دارای ضعف امنیتی شدید هستند. به گونه ای که در عرض سه سوت توسط یک سارق حرفه ای به سرقت برده می شوند ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۶:۱۱    
تلفن های همراه، یکی از ابزارهای پرکاربرد در سطح جهان محسوب می شوند. از زمان ظهور این ابداع تا به امروز، تحولات زیادی در این زمینه رخ داده که این واقعیت را نمی توان انکار کرد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۶:۰۲    
هادی حق شناس، کارشناس اقتصاد کلان، اظهار داشت که یکی از الزامات تحقق شعار سال 1403، اجرای قانون "اعلام دستورالعمل ها ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۵:۵۶    
آیین امضاء قرارداد و آغاز عملیات اجرایی احداث کارخانه 130 هزار تنی کنسانتره مس جانجا صبح امروز با حضور دکتر اردشیر سعدمحمدی، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات؛ حسین ابراهیمی نسب ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۵:۵۲    
در جلسه امروز (سه شنبه)، سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور، به مسائل و چالش های مربوط به کارگران اشاره کرده و وعده حل این مشکلات را به آنان داده است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۵:۴۱    
رئیس مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: بازنشستگان باید اطمینان داشته باشند که دولت و مجلس شورای اسلامی قصد دارند متناسب سازی حقوق بازنشستگان را اجرا کنند ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۵:۳۲    
در جلسه علنی امروز، نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اکثریت آرا، کلیات گزارش کمیسیون تلفیق بودجه 1403 را درباره جدول 14 در خصوص هدفمندی یارانه ها تصویب کردند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۵:۲۴    
روز 11 اردیبهشت ماه، در تقویم رسمی کشورمان که با عنوان کار و کارگر زینت یافته، یادآور نقش ارزنده و بی بدیل کسانی است که حاصل نیروی فکر و بازوی ایشان ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۵:۲۱    
در شروع چهارمین روز هفته، قیمت طلا و سکه با افزایش بازگشایی شد. این روند صعودی قیمت ها به دنبال اعتراض صنف طلا به سامانه جامع تجارت و عدم توجه به درخواست های این صنف رخ داده است ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۵:۱۵    
اردشیر سعدمحمدی، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات (ومعادن) صبح امروز با حضور در برنامه سلام خبرنگار شبکه خبر ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۵:۱۲    
رئیس جمهور اعلام کرد که حدود 10 هزار کارخانه و کارگاه به مدار تولید بازگشته اند و بر ضرورت حل مشکل مسکن برای کارگران تأکید کرد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۵:۰۲    
قیمت آپارتمان های دو میلیاردی در تهران را در این گزارش بخوانید.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۴:۵۱    
مدیرعامل شرکت عمران پرند بیان کرد: خرید و فروش امتیاز نهضت ملی مسکن غیرقانونی بوده و در پی آن امکان سلب امتیاز نهضت ملی مسکن در ادامه پروژه وجود دارد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۴:۴۵    
به گزارش مرکز ااطلاع رسانی، مجتبی حمیدیان؛مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی در پیامی ضمن تبریک روز جهانی کار و کارگر ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۴:۴۵    
شهر مشهد به دلیل وجود حرم امام رضا (ع) و جاذبه های دیدنی بسیار زیاد خود، به یکی از شهرهای پرجمعیت و پررفت وآمد برای گردشگران تبدیل شده است ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۴:۴۲    
مقرر شد بازنشستگانی که در فواصل بین مهر 99 تا بهمن 1400 بازنشسته شده اند بر اساس ماده 4 بخشنامه میانگین 24 ماه حقوق آنها بعد از اجرای متناسب سازی صورت گیرد
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۴:۴۲    
یازدهم اردیبهشت مصادف با روز جهانی کارگر فرصتی است ارزنده تا از تلاشهای بی دریغ پیش قراولان خط مقدم سنگر اقتصاد و تولید که در مسیر استقلال کشور گام برمی دارند تقدیر نماییم ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۴:۳۲    
یکی از اعضای کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در اسفند ماه سال گذشته ، اظهار کرد: طرح کالا برگ الکترونیک، که به منظور حمایت از سبد معیشتی خانوار توسط دولت اجرا شده است ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۴:۲۱    
وزیر نفت اعلام کرده است که قرار است در تولید بنزین از متانول استفاده شود.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۴:۱۲    
وزیر نفت اعلام کرده است که 50 درصد رشد اقتصاد کشور مربوط به درآمدهای نفتی است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۴:۰۲    
وزیر آموزش و پرورش درباره رای دیوان عدالت اداری گفت: هیئت امنای دانشگاه فرهنگیان موظف است تصمیم دیوان عدالت اداری را اجرا کرده و هر فرد باید به اندازه از خدمات دانشگاه بهره مند شده ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۳:۵۱    
قبل از انتشار صندوق قابل معامله در بورس هنگ کنگ، قیمت اتریوم و بیت کوین سه درصد کاهش یافت.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۳:۴۲    
در این گزارش قیمت محصولات 2 خودرو ساز بزرگ را مشاهده می کنید.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۳:۳۲    
چرخ های خیاطی قدیمی، دوباره در سایت ها و فروشگاه های آنلاین ظاهر شده اند، این بار با قیمت های میلیونی. اما چرا باید این چرخ ها اینقدر گران باشند ؟
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۳:۲۷    
معاون بین الملل بانک مرکزی اظهار کرد: در حاشیه اجلاس بانک توسعه اسلامی، فرصتی به وجود آمد تا با مقامات و بانک های مرکزی کشورهای مختلف در تبادل نظر شرکت کنیم.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۳:۰۲    
بر اساس داده های بانک مرکزی، بانک های خصوصی، به همراه بانک آینده، در صدر لیست تسهیلات ارائه شده به اشخاص مرتبط قرار دارند ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۲:۲۷    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی جدول شماره 14 لایحه بودجه 1403 کل کشور (بخش دوم- جداول) با عنوان جدول منابع و مصارف هدفمندسازی یارانه ها (تبصره 8 قانون بودجه 1403) را تصویب کردند
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۲:۱۱    
حبیبی گفت: امیدوارم دیوان عدالت اداری مصلحت اندیشی را کنار کذشته و وفق مواد 1 و10 قانون دیوان عدالت اداری ضمن ابطال بخشنامه 276716 رایی شایسته مبتنی بر عدالت صادر کند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۲:۱۱    
رئیس مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که مجلس یازدهم در زمینه حمایت از تولید و اشتغال عملکرد برجسته ای داشته است ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۲:۱۱    
در تاریخ سه شنبه 11 اردیبهشت 1403، قیمت خودروها، به ویژه در شرکت سایپا به جز وانت زامیاد، تغییر چندانی نکرده است و می توان گفت که بازار به نوعی رکود داشته است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۲:۱۱    
قرارداد احداث کارخانه 130 هزارتنی تولید کنستانتره در مس جانجا توسط شرکت توسعه صنایع و معادن مس نجا و شرکت فکور صنعت امضا شد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۲:۱۱    
طلافروشان ادعا می کنند که ثبت سرمایه آنها در سامانه جامع تجارت برای این صنف دچار چالش شده است. سازمان امور مالیاتی اعلام کرده است که میانگین مالیات ابرازی طلا فروش ها در سال گذشته نه میلیون و ششصد ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۲:۱۱    
احمد نادری گفت: هیچ تضمینی نباید اصل سه جانبه گرایی را در تعیین مزد مخدوش کند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۲:۱۱    
شواهد نشان می دهد که اکتشافات جهانی نفت و گاز، سقوط کرده است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۱:۰۲    
قیمت روز و جدید انواع خودروی پژو پارس در تاریخ 11 اردیبهشت بررسی شده است. آخرین قیمت های انواع خودروی پژو پارس برای امروز 11 اردیبهشت 1403 به شرح زیر است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۰:۵۳    
منوچهری گفت: پروسه تولید و کشت زعفران در دسته بندی محصولات پر هزینه به حساب می آید. بنابراین قیمت تمام شده زعفران، کاملا منطقی است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۰:۴۲    
در روزهای اخیر، رسانه های غیررسمی و فضای مجازی درباره اعتصاب بازار طلا خبر می دهند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۰:۱۱    
در سال گذشته، فقط دو شرکت خودروساز دولتی بیش از یک میلیون دستگاه خودرو تولید کرده و ادعا کرده اند که تمام این تعداد را به فروش رسانده اند ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۰:۰۲    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بیان کرد: به باور من، این مبالغ دردی از کسی دوا نمی کند و برای کمک به اقشار کم درآمد جامعه، دولت باید مبلغ وام مسکن را افزایش دهد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۹:۴۱    
قیمت نفت در معاملات امروز، همچنان در مسیر کاهش قیمت مانده است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۹:۳۲    
مدیرکل فرودگاه های استان کرمان اظهار کرد: به منظور بهبود سرویس دهی و خدمات به مسافران و با تاکید وزیر راه وشهرسازی ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۸:۵۱    
در این گزارش به بررسی قیمت نان خشک در بازار پرداخته ایم.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۸:۳۶    
به عقیده برخی کارشناسان، سالانه معادل 500 میلیون بشکه نفت خام با ارزش 25 میلیارد دلار در کشور اتلاف انرژی وجود دارد که بهینه سازی 50 درصد از این ظرفیت در کشور امکان پذیر است ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۸:۲۷    
دیروز شاخص بورس برای دومین روز ریزش کرد و فاصله خود با محدوده 2 میلیون و 300 هزار واحدی را زیاد کرد. نمادهای فولاد، فملی، کچاد و کگل بیشترین اثر کاهشی را بر شاخص داشتند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۸:۲۷    
فقر؛ واژه ای است ناخوشایند که مدت هاست نمود آن در جامعه مشاهده می شود. زمانی این واژه از نظر بسیاری از اقشار جامعه بعید و دور از وقوع بود ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۸:۱۷    
این روزها تصمیمات مالیاتی بهارستان نشینان، اثرگذاری جدی بر عملکرد بازار سرمایه داشته است. طی روزهای گذشته و به دنبال انتشار خبر تعدیل بند س تبصره 6 قانون بودجه 1403 کشور ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۸:۱۲    
یک استارتاپ چینی قصد دارد باتری تلفن همراهی تولید کند که تا 50 سال شارژ برای استفاده داشته باشد. در این گزارش به بررسی این موضوع پرداختیم. با ما همراه باشید.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۰:۰۲    
تلفن های همراه یکی از پر استفا ده ترین دستگاه ها در سراسر دنیا هستند. از زمان ظهور تلفن های همراه تاکنون تحولات زیادی رخ داده که قابل انکار نیست.