پنجشنبه ۲۴ خردادساعت ۰۹:۲۹Jun 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 1 اسفند 1393 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 30 دی 1393 روزنامه همشهری 30 بهمن 1393 روزنامه همشهری 1 اسفند 1393 روزنامه همشهری 2 اسفند 1393 روزنامه همشهری 3 اسفند 1393 روزنامه همشهری 4 اسفند 1393 روزنامه همشهری 5 اسفند 1393 روزنامه همشهری 6 اسفند 1393 روزنامه همشهری 7 اسفند 1393 روزنامه همشهری 10 اسفند 1393 روزنامه همشهری 11 اسفند 1393 روزنامه همشهری 12 اسفند 1393 روزنامه همشهری 13 اسفند 1393 روزنامه همشهری 14 اسفند 1393 روزنامه همشهری 15 اسفند 1393 روزنامه همشهری 16 اسفند 1393 روزنامه همشهری 17 اسفند 1393 روزنامه همشهری 18 اسفند 1393 روزنامه همشهری 19 اسفند 1393 روزنامه همشهری 20 اسفند 1393 روزنامه همشهری 21 اسفند 1393 روزنامه همشهری 22 اسفند 1393 روزنامه همشهری 23 اسفند 1393 روزنامه همشهری 24 اسفند 1393 روزنامه همشهری 25 اسفند 1393 روزنامه همشهری 26 اسفند 1393 روزنامه همشهری 27 اسفند 1393 روزنامه همشهری 28 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۲۳:۵۱    
- همشهری آنلاین: اخباری در مورد پروژه جدید اپل منتشر شده که بر اساس آن ها این غول فن آوری آمریکا با همکاری مهندسان خودروسازی روی خودروی "آی کار" (iCar - محصول اپل) کار می کند.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۲۳:۰۱    
- بخشنامه اخیر دولت که افزایش 35 درصدی حقوق کارمندان ستادی و وزارتخانه ای را به دنبال داشته است، موجب نارضایتی سایر کارمندان دولت شده است و همزمان هم برخی نمایندگان مجلس این بخشنامه را مصداق تبعیض ...
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۲۲:۵۸    
- همشهری آنلاین: رهگذران و کارگران روز 19 فوریه (28 بهمن) 2015 از کنار یک چیدمان هنری به صورت ماشینی وارونه در یک پارکینگ ماشین در ساوث بنک در لندن عبور می کنند.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۲۲:۵۳    
- عبدالله آلبوغبیش: درحالی که گروه تروریستی داعش جهان عرب را آشفته تر از گذشته کرده و باعث قتل هزاران شهروند در گوشه و کنار این کشورها شده است، اما از سوی دیگر ...
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۲۲:۴۸    
- همشهری آنلاین: گروه موسیقی جز انیمیشن از کشور آمریکا پنج شنبه 30 بهمن به رهبری و آهنگسازی باب بلدن در سی امین جشنواره موسیقی فجر در تالار وحدت به اجرای برنامه پرداخت.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۲۲:۴۰    
- همشهری آنلاین: سوم اسفندماه (22 فوریه 2015) مراسم اهدای جوایز اسکار برگزار و برندگان هشتادو هفتمین دوره ی آکادمی علوم سینمایی معرفی خواهند شد.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۲۲:۳۷    
- وین: یک قاشق چایخوری از گران ترین غذای دنیا قیمتی معادل 40 هزار دلار دارد و در برخی رستوران های لوکس جهان هر روز سرو می شود.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۲۲:۱۴    
- رئیس شورای شهر تهران با همراهی مدیران منطقه 18شهرداری تهران از پروژه های دردست اجرای جنوب غرب تهران بازدید کرد اما تذکر چمران درباره فعالیت معادن شن و ماسه در جنوب غرب تهران را نیز باید جدی گرفت.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۲۱:۴۴    
- روند بررسی بودجه سال 94 تهران مهم ترین موضوع مورد بحث شورای شهر تهران در روزهای جاری است.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۲۱:۳۳    
- جوان سابقه داری که با ایجاد تصادف های ساختگی از شهروندان زورگیری می کرد، با حکم دادگاه به اتهام سرقت مسلحانه و ضرب و جرح برخی شاکیان در مجموع به تحمل 13سال حبس محکوم شد.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۲۱:۳۳    
- سید محمد فخار: ترافیک آخرین ماه سال از امروز با تشدید تردد در معابر و توقف های طولانی مدت وسایل نقلیه در تهران آغاز می شود.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۲۱:۳۰    
- نیلوفر قدیری: کمتر دوره ای از تاریخ اخیر جهان را می توان از نظر آشفتگی و آشوب، با این روزها مقایسه کرد. همچنین از این نظر، کمتر نقطه ای ازجهان را می توان با خاورمیانه قیاس کرد.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۲۱:۱۲    
- شدت گرفتن اختلافات میان کنگره جمهوریخواه با دولت دمکرات آمریکا به جنگ لفظی میان آنها منجر شده است.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۲۱:۰۹    
- از روز شنبه حجم مبنای سهام شرکت های بورس تغییر می کند. اما تصمیم گیری برای تغییر دامنه نوسان به سال آینده موکول شده است ...
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۲۰:۵۲    
- سهامداران بورس تهران هفته گذشته 3 میلیاردو 102 میلیون سهم به ارزش 6 هزارو 295 میلیون ریال در بورس دادوستد کردند که این میزان به لحاظ حجم و ارزش 16درصد افزایش داشت ...
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۲۰:۳۸    
- پسر جوان وقتی تصمیم به جدایی از دختر مورد علاقه اش گرفت نمی دانست گرفتار نقشه انتقام جویی خواهر او خواهد شد.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۲۰:۳۵    
- پلیس آگاهی در حال تحقیق درباره دستبرد میلیونی به خانه یکی از گزارشگران مشهور فوتبال است.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۲۰:۰۶    
- همشهری آنلاین: محمد نهاوندیان رییس دفتر رئیس جمهور در روزهای پنجشنبه ( 30 بهمن) و جمعه با تعدادی از مراجع تقلید دیدار و گفت گو کرد.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۹:۵۱    
- همشهری آنلاین: مقامات عراقی از کشته شدن حدود هشت هزار عضو گروهک تروریستی داعش در استان نینوای عراق از زمان اشغال شهر موصل خبر دادند.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۹:۳۳    
- همشهری آنلاین: تیم ملی کشتی فرنگی ایران با نتیجه 6 بر 2 ترکیه را شکست داد و بر سکوی سوم جام جهانی ایستاد.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۹:۳۳    
- همشهری آنلاین: تیم ملی آذربایجان با غلبه بر روسیه در فینال جام جهانی کشتی فرنگی عنوان قهرمانی این رقابت ها را به خود اختصاص داد.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۹:۰۵    
- همشهری آنلاین: سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد که همچنان شمار مبتلایان به ویروس ابولا در کشورهای واقع در غرب قاره آفریقا در حال افزایش است.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۸:۰۷    
- همشهری آنلاین: بر طبق جدیدترین ویرایش رتبه بندی بهترین دانشگاه های دنیا (Best Global Universities) که توسط یو.اس. نیوز منتشر می شود، دانشگاه تهران، با کسب 34 ...
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۷:۴۳    
- همشهری آنلاین: دادگاه وین فردی که به آموزه های اسلامی و پیامبر اسلام (ص) توهین کرده بود را به پرداخت 480 دلار محکوم کرد.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۷:۴۳    
- همشهری آنلاین: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پس از بازگشت از عراق در وب سایت شخصی خود نوشت: در این سفر قریب به 200 بازرگان ایرانی توافقاتی با طرف های عراقی امضا کردند و در آینده نزدیک شاهد ...
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۷:۱۶    
- همشهری آنلاین: دستگیری شهردار کاراکاس از سوی پلیس ونزوئلا به اتهام تلاش برای کودتا در این کشور موجب ایجاد تنش در این کشور شده است.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۷:۰۷    
- همشهری آنلاین: زاون قوکاسیان در سال 1329 در اصفهان چشم به جهان گشود و در سال 1393 جان به جان آفرین تسلیم کرد.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۷:۰۴    
- همشهری آنلاین: دیدار تیم های گسترش فولاد و استقلال در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال با تساوی بدون گل پایان یافت.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۷:۰۴    
- همشهری آنلاین: نویسنده و مورخ مشهور آمریکایی از داعش به عنوان ارتش مخفی آمریکا یاد کرد و گفت: ابوبکر البغدادی (سرکرده گروه تروریستی داعش) دوست صمیمی جان مک کین سناتور تندروی جمهوری خواه است.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۶:۵۶    
- همشهری آنلاین: زاون قوکاسیان منتقد و صاحب نظر سینمای ایران امروز اول اسفند ماه درگذشت. این منتقد که مدتی در بیمارستانی در اتریش تحت درمان بود و اوایل بهمن ماه به ایران بازگشته بود ...
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۶:۵۳    
- همشهری آنلاین: دکتر حداد عادل گفت: دعوت مقام معظم رهبری از مسلمانان برای بازگشت به سبک زندگی اسلام جدای از دعوت به سمت تمدن اسلامی نیست ...
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۶:۵۳    
- همشهری آنلاین: بر اساس قانون معافیت از پرداخت سهم حق بیمه فعالان قرآنی توسط کارفرما و تأمین آن توسط دولت، مشکل بیمه فعالان قرآنی حل می شود.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۶:۵۰    
- همشهری آنلاین: معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با انتقاد از پژوهشی که آن را پژوهش نفتی خواند، با اشاره به رویه هایی که از دهه های گذشته و با تکیه به پول نفت در کشور شکل گرفته است ...
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۶:۴۷    
- همشهری آنلاین: قیمت فلزات گرانبها در بازارهای آسیایی امروز اول اسفند در مقایسه با روز گذشته نوسان داشته است.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۶:۲۸    
- همشهری آنلاین: ارزش ین ژاپن در بازارهای مبادلات ارز آسیایی در مقابل دلار آمریکا در روز اول اسفند با مقداری کاهش همراه شده است.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۶:۱۹    
- همشهری آنلاین: محققان دانشگاه ایالتی نیویورک به روشی دست یافته اند که با استفاده از بزاق، بیماری اوتیسم در 10 دقیقه تشخیص داده می شود.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۶:۱۹    
- همشهری آنلاین: منابع خبری از انفجار سه دستگاه خودروی بمب گذاری شده در شرق لیبی خبر دادند که بر اثرآن، بیش از 30 تن کشته شدند.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۵:۵۷    
- همشهری آنلاین: بورس های آسیایی جمعه اول اسفند به گزارش شبکه تلویزیونی بلومبرگ نوسان داشتند.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۵:۵۷    
- همشهری آنلاین: محمدسعید ایزدی مدیرعامل شرکت عمران و بهسازی شهری ایران و معاون وزیر راه و شهرسازی رمز موفقیت ساماندهی سکونتگاه های غیررسمی را توجه به اقدام های اجتماعی ...
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۵:۴۸    
- همشهری آنلاین: سازمان های جاسوسی آمریکا و انگلیس به بخش عظیمی از مکاتباتی که با تلفن های همراه در جهان صورت می گیرد، دسترسی داشته اند.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۵:۳۹    
- همشهری آنلاین: بارش ها در فارس خوشحالی مردم و کشاورزان را به همراه داشته است. با استقرار سامانه بارشی در استان فارس شاهد بارندگی خوبی در سطح استان بودیم.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۵:۳۹    
- همشهری آنلاین: مسئولان دانشگاه ماساچوست آمریکا که به پیروی از قوانین تحریم وزارت خارجه آمریکا، با صدور بخشنامه هایی ...
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۵:۳۹    
- همشهری آنلاین: یک بانوی آمریکایی روز پنجشنبه در حرم حضرت علی بن موسی الرضا (ع) طی مراسمی به دین اسلام مشرف شد و مذهب تشیع را برای خود برگزید.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۵:۳۹    
- همشهری آنلاین: حدود دو سال پیش بود که عنوان "پلیس افتخاری" به مجموعه لغات پلیسی کشور وارد و بنا شد تا شهروندان علاقه مند به همکاری با پلیس با رعایت یکسری ضوابط و قوانین با نیروی انتظامی همراه ...
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۵:۳۹    
- همشهری آنلاین: مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور با گزارش آخرین پیش بینی ها از وضعیت آب و هوای کشور از کاهش دمای 14 استان کشور به زیر صفر درجه خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۵:۳۹    
- همشهری آنلاین: کمیته عالی انقلابیون حوثی یمن، تشکیل نهادهای دولتی را آغاز کرده است.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۵:۳۰    
- همشهری آنلاین: مرکز تحقیقات راه و مسکن و شهرسازی مرکز تحقیقات راه و مسکن و شهرسازی، به عنوان تنها سازمان رسمی و مسئول ...
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۵:۲۱    
- همشهری انلاین: انتخاب ایران برای برگزاری اجلاس دوسالانه کنوانسیون راهنمایان گردشگری جهان در سال 2017 نتیجه تلاش صنعت گردشگری کشور در معرفی جاذبه های گردشگری ایران به جهان است.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۵:۲۱    
- همشهری آنلاین: ساختمان مسکن پژوهشکده ساختمان و مسکن در سال 1375 با موافقت شورای گسترش آموزش عالی و مجوز رسمی از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تأسیس گردید.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۵:۰۹    
- همشهری آنلاین: سازمان ملی زمین و مسکن سازمان ملی زمین و مسکن، شرکتی دولتی و وابسته به وزارت راه و شهرسازی می باشد ...
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۵:۰۳    
- همشهری آنلاین: معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران با ارائه توضیحاتی در خصوص اعلام اسامی 25 هزار واجد شرایط دریافت آرم طرح ترافیک از کارتی شدن آرم های امسال خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۵:۰۳    
- همشهری آنلاین: نخستین نماز جمعه اسفند ماه در تهران به امامت آیت الله موحدی کرمانی در مصلای تهران برگزار شد.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۵:۰۰    
- همشهری آنلاین: با گذشت حدود یک ماه از ابلاغ مقررات ناظر بر عملیات صرافی ها، هنوز اثری از اجرایی شدن این دستور العمل نیست ...
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۴:۵۱    
- همشهری آنلاین: رئیس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی گفت که محمدرضا رحیمی در در بند محکومان مالی نگهداری می شود و از امکانات خاصی هم برخوردار نیست.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۴:۴۸    
- همشهری آنلاین: بسته نرم افزاری دیپلماسی فطرت، تحلیل نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان آمریکای شمالی و اروپا در موسسه فرهنگی هنری راسخون تولید و منتشر شد.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۴:۰۳    
- همشهری آنلاین: گاردین گزارشی دارد در این زمینه که مجلس اعیان انگلیس در گزارشی دولت این کشور را به سوء برداشت فاجعه بار از بحران اوکراین متهم کرد.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۳:۴۵    
- همشهری آنلاین: بارش باران و برف از صبح جمعه اول اسفند موجب لغزندگی محورهای مواصلاتی استان خوزستان شده است. پلیس راه توصیه هایی در این زمینه دارد.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۳:۴۰    
- همشهری آنلاین: برخورد دو قطار مسافربری در نزدیکی شهر زوریخ در سوئیس، جمعه اول اسفند تعدادی مجروح برجای گذاشت و باعث اختلال در سیستم حمل و نقل ریلی در پیرامون این شهر شد.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۳:۲۸    
- همشهری آنلاین: جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران گفت: حزب الله لبنان درس مجاهدت را به تمام آزادگان عالم آموخته است و ما می بینیم که در فلسطین و سوریه و عراق و سایر کشورهای منطقه موج اسرائیل ...
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۳:۲۲    
- همشهری آنلاین: جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امروز ما به دنبال انتقال ارزش هایی هستیم که روزگاری از سوی فرزندان همین سرزمین تولید شده اند و همین ارزش ها در سالهای رهبری حضرت امام(ره) ...
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۳:۱۹    
- همشهری آنلاین: فرزند امیر سرلشگر خلبان شهید علیرضا یاسینی گفت: مقام معظم رهبری توجه و عنایت خاصی به پدرم داشتند.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۳:۱۶    
- همشهری آنلاین: فرمانده کمیته جست وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح کشور گفت: یک هزار و 400 مکان در کشور برای میزبانی از شهدای گمنام در نوبت قرار دارند.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۳:۱۶    
- همشهری آنلاین: فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه متناسب با تهدیدات، ظرفیت های دفاعی لازم در حال طراحی است، گفت: در باب تولید تجهیزات نظامی هیچ مشکلی نداریم.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۳:۱۴    
- همشهری آنلاین: کارشناس سازمان هواشناسی از بارش برف و باران در اکثر نقاط کشور خبر داد و گفت: انتظار داریم که فردا دوم اسفند ماه تهران سپید پوش شود و تهرانی ها روی برف قدم بزنند.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۳:۰۸    
- همشهری آنلاین: قائم مقام باشگاه پرسپولیس اعلام کرد هفتمین مدیر فصل جاری این باشگاه است. وی همچنین اعلام کرد که گزینه اولش حمید درخشان است اما قطبی و برانکو هم دو گزینه ای است که با آنها مذاکره و ...
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۲:۳۰    
- همشهری آنلاین: گزارش یوکیا آمانو مدیرکل آژانس بین المللی انرژی هسته ای درباره برنامه هسته ای جمهوری اسلامی ایران در سال جدید میلادی 30 بهمن ماه منتشر شد.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۲:۱۶    
- همشهری آنلاین: تیم مذاکره کننده هسته ای ایران به منظور انجام رایزنی های دوجانبه با هیأت آمریکایی بامداد اول اسفند ماه راهی ژنو شد.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۲:۰۳    
- همشهری آنلاین: آخرین سهمیه سوخت سال 93 شب گذشته در کارت سوخت خودروها با تغییراتی واریز شد.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۱:۳۴    
- همشهری آنلاین: آخرین وضعیت قیمت اوراق تسهیلات مسکن نشان می دهد که قیمت این اوراق که در هفته اول بهمن ماه در محدوده 80 هزار تومان معامله می شد ...
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۱:۰۸    
- همشهری آنلاین: بعد از دستورالعمل وزیر صنعت، مبنی بر سپردن کار واردات خودرو به 30 نمایندگی رسمی واردات خودرو ...
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۰:۵۳    
- همشهری آنلاین: رییس اتحادیه طلا و جواهر پیش بینی کرد در چند ماه آینده قیمت طلا در همین سطح باقی بماند و نوسان چندانی نداشته باشد.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۰:۴۴    
- همشهری آنلاین: مامان بیسکویت به بابابیسکویتی گفت: این بچه خیس شده ها! بعد از ناهار ببریمش آمپول آب گرفتگی بزنه!
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۰۷:۳۲    
- همشهری آنلاین: یک شرکت بین المللی اعلام کرد تا پایان امسال رایحه های و رنگ مصنوعی را از فراورده هایش حذف خواهد کرد.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۰۶:۳۵    
- همشهری آنلاین: شرکت هواپیمایی ایرفرانس روز پنجشنبه همزمان با انتشار عملکرد سالانه خود اعلام کرد اعتصاب 14 روزه خلبانان این شرکت تاثیر بسیار مخربی روی درآمدهای دومین شرکت هواپیمایی بزرگ اروپا ...
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۰۴:۲۴    
- همشهری آنلاین: باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا روز پنجشنبه جنیفر ساکی (Jen Psaki) سخنگوی رسمی وزارت امور خارجه آمریکا را به عنوان مدیر ارتباطات کاخ سفید معرفی کرد.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۰۳:۳۵    
- همشهری آنلاین: بهای نفت پنجشنبه در آغاز به کار بازار نیویورک به شدت کاهش یافت و به زیر 50 دلار در هربشکه رسید زیرا بازار افزایش ذخایر نفت آمریکا را در گزارش هفتگی واشنگتن پیش بینی می کند.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۰۲:۴۴    
- همشهری آنلاین: یادواره شهدای جنوب غرب تهران پنج شنبه شب با حضور عده ای از شهروندان منطقه 10 تهران و همچنین جمعی از خانواده شهدا و بسیجیان در مسجد علی ابن حسین (ع) برگزار شد.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۰۲:۰۹    
- همشهری آنلاین: سفیر و نماینده دایم ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت: نخستین گزارش آژانس در سال 2015 و در آستانه ادامه مذاکرات در ژنو ...
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۰۱:۳۶    
- همشهری آنلاین: رئیس جمهور آمریکا با اذعان به توانمندی های سایبری روسیه، چین و ایران گفت: واشنگتن برای مقابله با حملات سایبری این کشورها با آنها دائم گفتگو می کند.
همشهری   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۰۰:۳۷    
- همشهری آنلاین: یک شهروند دوست دار محیط زیست به سختی توانست عقابی کمیاب را از چنگال سگ های روستایی در مشگین شهر نجات داده و تحویل اداره حفاظ محیط زیست دهد.