شنبه ۱۲ خردادساعت ۱۵:۵۰Jun 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری کار ایران 10 اردیبهشت 1403 - ilna.ir

خبرگزاری کار ایران 7 اسفند 1393 خبرگزاری کار ایران 30 اسفند 1395 خبرگزاری کار ایران 29 بهمن 1396 خبرگزاری کار ایران 29 اسفند 1397 خبرگزاری کار ایران 29 اسفند 1398 خبرگزاری کار ایران 30 اسفند 1399 خبرگزاری کار ایران 29 اسفند 1400 خبرگزاری کار ایران 29 اسفند 1401 خبرگزاری کار ایران 29 اسفند 1402 خبرگزاری کار ایران 31 فروردین 1403 خبرگزاری کار ایران 1 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کار ایران 2 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کار ایران 3 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کار ایران 4 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کار ایران 5 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کار ایران 6 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کار ایران 7 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کار ایران 8 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کار ایران 9 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کار ایران 10 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کار ایران 11 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کار ایران 12 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کار ایران 13 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کار ایران 14 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کار ایران 15 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کار ایران 16 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کار ایران 17 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کار ایران 18 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کار ایران 19 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کار ایران 20 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کار ایران 21 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کار ایران 22 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کار ایران 23 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کار ایران 24 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کار ایران 25 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کار ایران 26 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کار ایران 27 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کار ایران 28 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کار ایران 29 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کار ایران 30 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کار ایران 31 اردیبهشت 1403 
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۴:۴۲    
تغذیه باعث ایجاد زیرشاخه اپی ژنتیک تغذیه ای شده است. این رشته با مفاهیمی مرتبط است مانند این جمله معروف که شما همان چیزی هستید که می خورید و شما همان چیزی هستید که مادربزرگ تان خورده است.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۷:۳۰    
شایعاتی مبنی بر اینکه ممکن است توپ طلای سال 2020 با تأخیر چندساله به لواندوفسکی اهدا شود منتشر شده است.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۷:۲۹    
مدافع برزیلی چلسی، بالاخره رسماً با چشمانی اشکبار اعلام کرد که در پایان فصل این باشگاه را ترک خواهد کرد
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۷:۲۷    
بیستمین دور مسابقات جهانی کمپو در شهر زیبای آنتالیا ترکیه با حضور بیش از 45 کشور از سراسر جهان از تاریخ 3 الی 9 اردیبهشت1403 برگزار شد.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۱:۰۲    
با توجه به اهمیت و جایگاه نوآوری در بخش معدن و صنعت، ایجاد بستر مناسب برای تقویت ارتباط صنعت و دانش ضرورت داشت ...
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۰:۵۹    
پروژه PCI به منظور تزریق پودر زغال به کوره بلند امسال وارد مدار تولید می شود، پلنت اکسیژن در مرحله تست گرم قرار دارد، LF3 از پیشرفت خوبی برخوردار است ...
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۰:۵۹    
ذوب آهن اصفهان با تولید ریل، ایران را در جایگاه هفدهمین کشور تولید کننده ریل در جهان قرار داد.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۰:۴۹    
مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: کیفیت هوای هشت منطقه کلانشهر مشهد امروز در دوازدهمین روز اردیبهشت 1403 در شرایط "پاک" قرار دارد.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۸:۱۵    
بررسی گزارش های مالی پتروشیمی مارون در سال گذشته حکایت از آن دارد که این شرکت همواره سعی در حفظ ثبات تولید خود داشته است و جزو بهترین ها در لیست شرکت های بورسی قرار گرفت.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۶:۳۵    
استاندار اصفهان با تاکید بر اینکه باید ظرفیت های دانشگاه ها را برای درآمدزایی به جریان انداخت، گفت: دانشگاه ها خود را محدود به بودجه ها و اعتبارات دولتی نکنند.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۵:۴۹    
اخیرا در فرودگاه مک دیل (پایگاه نیروی هوایی فلوریدا) در آمریکا، یکی از هواپیماها نتوانست پرواز کند. علت آن هم وجود تمساحی در باند فرود بود.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۵:۴۵    
معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور گفت: هنرهای سنتی و صنایع دستی، رونق دهنده و تقویت کننده اقتصاد هویت بنیان است.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۵:۴۴    
راه آهن اعلام کرد: راه آهن ج.ا.ا از روز دوشنبه سوم اردیبهشت ماه آمادگی خود جهت اعزام 10 واگن موجود در مرز شمتیغ به ترکیه را اعلام کرده است.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۵:۴۱    
استاندار خراسان رضوی گفت: در نمایشگاه اکسپو 2024 2 زنجیره ارزش زیارت و گردشگری و زنجیره فولاد توسط استان معرفی می شوند.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۵:۱۹    
روز دوشنبه 10 اردیبهشت، مجلس تقدیر و تشکر از عوامل سازنده ی مستندمسابقه ی نامیرا ، به میزبانی موسسه ی جامعه معلولین ایران صورت گرفت.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۵:۱۸    
رئیس امور ایثارگران سپاه فجر استان فارس گفت: با انجام آزمایش دی.ان.ای و نمونه گیری از پیکر شهدا و تطبیق با دی.ان ...
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۵:۰۶    
مدیر جهاد کشاورزی مهران گفت: امسال بیش از هفتاد هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان به کاشت محصولات صیفی اختصاص یافته است.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۴:۲۸    
برندهای مختلف مراقبت از پوست در دنیا وجود دارند. محصولات پوستی چینی با قیمت مناسب و کیفیت خوب، جایگاه خود را در بین این محصولات پیدا کرده اند ...
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۴:۲۵    
نویسنده و شاعر خوزستانی می گوید: حوزه هنری خوزستان طی این سال ها نشان داده که توجهی به هنرمندان واقعی انقلابی در گوشه و کنار استان ندارد و انتخاب برخی چهره های برتر هنر انقلابی همواره بر اساس رابطه و ...
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۴:۱۰    
گزارش پاییز 1402 رگولاتوری: میانگین سرعت ایرانسل و همراه اول کاهش یافت، رایتل رشد کرد.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۴:۰۱    
صولت مرتضوی گفت: امیدواریم عدد تورم نقطه به نقطه تا پایان سال جاری به کانال زیر 30 درصد برسد.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۳:۵۷    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین از محمد رستمی، کارشناس رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان که به عنوان پژوهشگر برتر استان قزوین برگزیده شده بود، تجلیل کرد.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۳:۵۷    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی از افزایش دو برابری سطح زیر کشت کلزا در استان خبر داد.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۳:۵۰    
رئیس فدراسیون ورزش کارگری گفت: برای رونق ورزش کارگری نیاز به سرمایه گذاری کارخانه ها و مجموعه های صنعتی است، اما عملکرد مجموعه ها نشان می دهد که در این بخش سرمایه گذاری کمتری شده است.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۳:۴۹    
سفری کوتاه به تاریخ خواهیم داشت و مروری بر سرزمین هایی خواهیم کرد که زمانی جزئی از ایران بودند.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۳:۱۸    
شهردار کرمانشاه گفت: اخیرا طرح دو فوریتی لایحه بودجه امسال را به صحن شورا بردیم و باید بر اساس قانون دو فوریتی بودن آن به رای اعضای شورا گذاشته می شد، اما رئیس شورا در یک حرکت عجیب که نقض قانون است ...
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۳:۰۳    
6 مرحله برای مشاهده ایجاد و یا ترمیم سوابق تحصیلی در قالب اینفوگرافیگ منتشر شد.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۳:۰۰    
بازدید میدانی از پروژه های عمرانی شاخص شهرداری منطقه پنج شیراز و روند پیشرفت آن با حضور افسانه خواست خدایی، عضو و ناظر شورای اسلامی شهر شیراز، یاوران و رابطین شورای محلات ...
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۲:۴۵    
مدیرعامل شرکت پتروشیمی شیراز، از رشد 104 درصدی تولید این شرکت در سال گذشته خبر داد.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۲:۳۸    
معاون سیاسی و امنیتی استانداری گیلان با بیان اینکه آنطور که در شأن رسانه بوده به رسانه نپرداختیم و توجه نکردیم ...
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۲:۳۶    
از پیش از ظهر امروز سه شنبه سامانه بارشی در برخی مناطق خوزستان فعال شد.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۲:۳۶    
از تاریخ 1403/02/01 سرویس ارسال فوری فروشگاه اینترنتی تکنولایف در شهر تبریز راه اندازی شد. هموطنان عزیز تبریزی اکنون می توانند سفارش های خود از تکنولایف را در سریع ترین زمان، در کمتر از 24 ساعت ...
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۲:۳۴    
1هزار و 109 نفر از مراجعان بیمارستان امام خمینی(ره) خاش، در 8ماه گذشته از خدمات مرکز ام آر آی این بیمارستان بهره مند شده اند.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۱:۳۳    
مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: 3625 نفر از ایتام تحت حمایت معلمان استان اردبیل قرار دارند.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۱:۲۱    
علی ربیعی به حملات دولت به مرکز پژوهش های مجلس که نتیجه یک پژوهش را منتشر کرده و به مذاق دولت خوش نیامده، واکنش نشان داد.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۱:۱۵    
استاندار لرستان با اشاره به اینکه 71 طرح بهداشتی و درمانی در استان در دولت سیزدهم بهره برداری شده است افزود: رشد پیشرفت طرح های خدمات درمانی در این استان 550 درصد یعنی 6 ...
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۱:۱۱    
طی مراسمی که در غرفه استان فارس در نمایشگاه اکسپو ایران از کتابچه دوزبانه صنایع دستی فارس ،کمپین کرامت مثلت نور با رویکرد گردشگری مذهبی بین سه استان فارس، خراسان رضوی و قم، همچنین کمپین مثلث طلایی ...
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۱:۰۳    
مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان فارس از اهدا بن های تخفیف خدمات اقامتی در تاسیسات گردشگری این استان در نمایشگاه ایران اکسپو خبر داد.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۱:۰۱    
نماینده ولی فقیه در لرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کارگر و تأکید بر اینکه امنیت شغلی کارگر باید تأمین باشد، گفت: کار و کارگر حیات یک جامعه هستند و با کار و تلاش جامعه همیشه پویا و زنده است.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۰:۴۴    
از آنجا که تغذیه برای سلامتی مهم است، یک رژیم غذایی ناسالم می تواند به متابولیسم شما صدمه برساند، باعث افزایش وزن و حتی آسیب به اندام هایی مانند قلب و کبد شما شود.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۰:۲۰    
مربای کامکوات را معمولا به عنوان دسر بعد از غذا یا همراه با چای می خورند.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۰:۱۱    
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: 18 هزار و 915 کارگاه فعال در استان داریم.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۰:۱۱    
سونی دیکسون، در یک اقدام عجیب تصویر آیفون 16 را در پلتفرم X منتشر کرده است و ادعا کرده که اطلاعاتی از ویژگی سری جدید این گوشی محبوب دارد.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۹:۵۱    
باستان شناسان در کاوش آموزشی تپه پیرزال سیستان ، علاوه بر اشیاء 4300 ساله، بقایای معماری به قدمت حدودی 4500 سال را کشف کردند.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۹:۳۹    
شرایط فروش و واریز وجه 10 خودرو شرکت سایپا اعلام شد.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۹:۲۵    
وزیر اسبق کار در یادداشتی به مناسبت روز کارگر نوشت: روز کارگر فرصت مناسبی است تا در این بازه زمانی، مروری بر وضعیت اقتصادی و اجتماعی کارگران و تغییرات بازار کار داشته باشیم ...
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۰:۵۶    
مدارس نوبت صبح تمامی مقاطع تحصیلی 6 شهرستان خوزستان فردا سه شنبه به صورت غیرحضوری برگزار می شود.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۰:۵۱    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از حادثه گم شدن یک کودک 4 ساله در روستای یلی بدراق کلاله خبر داد و گفت نیروهای امدادی و مردمی در حال جست وجو هستند.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۰:۳۹    
ابراهیم بازیان، رئیس سازمان خصوصی سازی، درباره چگونگی فرآیند واگذاری سرخابی ها صحبت کرد.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۰:۱۶    
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از آزادی فردی که برای دریافت 500 میلیارد ریال تتر ربوده شده بود، با پیگیری های پلیس، خبر داد.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۰:۱۵    
احمد وحیدی بر برگزاری مطلوب مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۰:۱۵    
امیر سرتیپ الهامی با بیان اینکه عملیات وعده صادق اقتدار نظام را به نمایش گذاشت، گفت: امروز با تکیه بر سلاح ها و تجهیزات کاملا ایرانی ...
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۰:۱۵    
مدیر کنسرسیوم توسعه ریلی ایران و افغانستان با بیان اینکه کریدور ریلی خواف هرات، افغانستان را از محاصره خشکی بیرون می آورد و به شبکه ریلی ایران متصل می کند ...
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۳:۵۵    
مدیرکل روابط عمومی راه آهن اعلام کرد: بلیت قطارهای فوق العاده مشهد برای ایام شهادت امام جعفر صادق علیه السلام، از فردا سه شنبه 11 اردیبهشت ساعت 9 صبح به فروش می رسد.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۳:۴۹    
سخنگوی جدید قوه قضاییه گفت: یکی از روش های نوین در پیشگیری از وقوع جرم، بحث اطلاع رسانی و آگاهی بخشی عمومی است که تلاش ها در این زمینه را مثمرثمر می کند.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۳:۱۵    
مصوبات جلسه کارگروه دائمی پدافند غیرعامل کشور از سوی رئیس ستادکل نیروهای مسلح ابلاغ و تکالیف جدیدی برای دستگاه های اجرایی کشور تعیین شد.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۳:۱۵    
دومین جلسه ستاد هماهنگی و پشتیبانی اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش عصر امروز - دوشنبه - به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۳:۱۵    
جامعه اسلامی مهندسین با انتشار بیانیه ای اعضای لیست انتخاباتی این تشکل سیاسی برای دور دوم انخابات مجلس را معرفی کرد.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۳:۰۳    
نفت مسجد سلیمان با شکایتی روبرو شده که ممکن است منجر به کسر امتیاز از این تیم شود.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۲:۳۱    
تمرین امروز استقلال یک میهمان ویژه داشت.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۲:۲۸    
مدیرعامل شرکت توانیر از اختصاص پاداش 4 برابر بیشتر از هزینه های تامین برق به مشترکان کشاورزی خبر داد که در طرح های مدیریت مصرف تابستان امسال مشارکت فعال تری داشته باشند.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۲:۱۸    
محمدعلی گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۲:۱۷    
در پی تشدید بیماری صدیقه وسمقی محقق و پژوهشگر وی ساعتی قبل از زندان آزاد شد.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۲:۱۷    
سخنگوی صنعت آب ایران با اشاره به پرشدگی 64 درصدی مخازن سدهای کشور گفت: حجم آب موجود در مخازن سدهای کشور معادل سال گذشته است اما ورودی به مخازن نسبت به سال گذشته دارای کاهش 8 درصدی است.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۲:۱۶    
سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن گفت: برد خیلی خوبی برای ذوب آهن بود، امیدوارم این روند ادامه داشته باشد، از الان به بازی بعدی فکر می کنیم که نفس گیر است.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۲:۱۶    
بازیکن تیم بسکتبال ذوب آهن پس از دیدار دوم نیمه نهایی گفت: هر بازی حکم فینال را دارد و ما 5 فینال داریم. فعلا با حساب 1 بر 1 مساوی و تنها تمرکزمان به بازی بعدی در تهران است.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۵۵    
سرمربی تیم پیکان با اشاره به اینکه در بازی فردا با شمس آذر اگر هر 2 تیم با بازیکنان جوان بازی کنند هیجان بازی بیشتر می شود، گفت: سیاست باشگاه پیکان جوان گرایی است ...
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۵۴    
سرمربی تیم ملی والیبال ایران براساس گزارش پزشکی به بردیا استراحت داد و سعادت با اظهار تاسف از این اتفاق قول داد تا پرقدرت تر به تیم ملی برگردد.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۵۴    
سرمربی رئال مادرید دیدار برابر بایرن مونیخ در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را سخت توصیف و تاکید کرد که هدف رئال فینالیست شدن است.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۱۷    
سازمان لیگ فوتبال ایران با اعلام برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر، یکی از هفته های حساس و شاید حساس ترین هفته این رقابت ها را به عنوان صرفه جویی در مصرف آب نام گذاری کرد.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۱۳    
معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه ای مازندران گفت: روند اجرای عملیات ساخت بدنه سد هراز که طی سه سال اخیر و در دولت سیزدهم سرعت بیشتری گرفت در حال حاضر به پیشرفت فیزیکی 60 درصدی رسیده است.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۱۰    
سرمربی تیم شمس آذر گفت: شهرداری قزوین سهامدار عمده بانک شهر محسوب می شود و حالا این بانک نزدیک 40 درصد مالکیت باشگاه پرسپولیس را در اختیار دارد ...
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۱۰    
وزیر نیرو در جمع کارگران گروه تولیدی مپنا گفت:فعالان حوزه تولید و صنعت و تلاشگران این حوزه، نقش مهم و بسزایی در ارتقای اقتصاد و افتخارآفرینی برای ایران در عرصه جهانی دارند.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۰۸    
معاون استاندار و فرماندار ویژه چابهار گفت: 2 فروند شناور صیادی لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار طعمه حریق شدند و در این حادثه یک نفر فوت و یک لنج طعمه حریق شده و یک لنج دیگر خسارات وارد شده است.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۰۳    
تیم فوتبال پرسپولیس، تمرین امروز (دوشنبه) را از ساعت 17 در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کرد.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۰۱    
تیم های ملی امید مردان و زنان ایران در پایان دور نهم مسابقات شطرنج شهرهای آسیا به ترتیب در رده های دوم و ششم ایستادند.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۰۰    
مدیرکل ثبت و حریم آثار و حفظ و احیاء میراث معنوی و طبیعی وزارت میراث فرهنگی با اشاره به نگاه این اداره کل در شناساندن واقعیت های ارزشمند نقاط تاریخ ساز کشور ...
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۰:۵۹    
شرکت ملی نفت ایران با هدف مطالعه توسعه میدان های گازی و تولید روزانه 127 میلیون مترمکعب گاز هفت تفاهم نامه همکاری به ارزش 6 میلیارد و 400 میلون دلار با هلدینگ ها ...
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۰:۵۵    
سالار آقاپور پس از بازگشت از مسابقات جام ملت های فوتسال آسیا صحبت کرد.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۰:۵۰    
محمدرضا سنگ سفیدی پس از بازگشت از مسابقات جام ملت های فوتسال آسیا صحبت کرد.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۰:۴۹    
بزرگترین کمپین اطلاع رسانی کشور به لحاظ وسعت و مدت زمان توسط صنعت برق اجرایی می شود که همه مردم ایران از مشوق های صنعت برق برای تابستان، را هکارهای مصرف بهینه برق و .. به صورت رسمی رونمایی شد.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۰:۴۶    
باقر محمدی دروازه بان تیم ملی فوتسال پس از بازگشت مسابقات جام ملت های آسیا صحبت کرد.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۰:۴۶    
در این ویدئو، سرقت کامپیوتر یک خودرو در چند ثانیه توسط یک موتور سوار را مشاهده می نمایید.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۰:۴۵    
عضو انجمن تولیدکنندگان روغن موتور ایران از قاره آفریقا به عنوان هدف ویژه صادراتی این کشور نام برد و گفت: به دلیل دسترسی آسان در شرایط حاضر به بازارهای آفریقا، با حضور در نمایشگاه ایران اکسپو ...
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۰:۴۰    
امین منوچهری مهاجم سابق استقلال امروز در اتوبان چمران با صحنه وحشتناکی رو به رو شد و در ترافیک مورد حمله سارقین قرار گرفت و گردنبند طلا او به سرقت رفت.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۰:۳۷    
مدیر عامل توانیر در پاسخ به ایلنا گفت: در ابتدای دولت رقم ناترازی حدود 14 هزار مگاوات بود پیش بینی این است امسال با اقداماتی که صورت می گیرد به حدود 10 تا 11 هزار مگاوات برسیم.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۰:۱۵    
معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از رشد بیش از 22 درصدی تعاونی های زنان در دولت مردمی سیزدهم خبر داد و گفت: دولت توجه ویژه ای به فعالیت بانوان در قالب تعاونی دارد.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۰:۱۵    
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از رئیس سازمان صداوسیما در پی نقش آفرینی رسانه ملی در انعکاس اقدام حماسی عملیات وعده صادق و بازخوانی ابعاد آن در شبکه های مختلف ملی و برون مرزی صداوسیما قدردانی ...
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۹:۴۹    
مدیر کل آموزش پرورش آذربایجان غربی از جذب 50 درصدی بازماندگان تحصیلی مقطع ابتدایی در استان خبر داد.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۹:۲۹    
مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان در نشست خبری بمناسبت هفته معلم درجمع خبرنگاران استان، گفت: با مشارکت سازمان صمت هرمزگان اولین هنرستان تجارت استان در سال تحصیلی جدید آغاز به کار می کند.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۹:۲۵    
بازیکن تیم ملی فوتسال ایران معتقد است شاگردان شمسایی توانایی صعود به فینال جام جهانی فوتسال را دارند.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۸:۵۱    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز از قرار گرفتن استان به ویژه نیمه جنوبی آن در وضعیت هشدار سطح زرد خبر داد.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۸:۵۰    
پس از عرضه محدود این قابلیت، اکنون گوگل پلی امکان دانلود و نصب هم زمان برنامه ها را در اختیار کاربران گذاشته است.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۸:۳۰    
بازیکن تیم ملی فوتسال ایران گفت، شاگردان وحید شمسایی از روز اول مسابقات جام ملت های آسیا عهد بسته بودند با قهرمانی به ایران بازگردند.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۸:۲۸    
دبیرکل فدراسیون فوتبال از افزایش پاداش تیم های زیرمجموعه این فدراسیون با یکسری پروتکل ها خبر داد.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۸:۲۲    
این روزها وضعیت قیمت ها در بازار اجاره مغازه به حدی عجیب است که برخی سراغ اجاره راه پله می روند. به عنوان مثال فردی یک مغازه در راه پله را برای اجاره گذاشته است.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۸:۱۹    
سخنگوی فدراسیون فوتبال در خصوص قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در آسیا گفت که حواله خودرو را ما نمی دهیم ولی درخواست آن را پیگیری خواهیم کرد .
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۸:۱۷    
سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: اعتبار همه ما وسط است، باید بهترین باشیم و اگر بهترین باشیم می توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۸:۱۷    
کاپیتان تیم ملی فوتسال کشورمان وعده داد، وحید شمسایی و شاگردانش می خواهند تیم های حاضر در جام جهانی فوتسال را سورپرایز کنند.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۸:۱۷    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز -دوشنبه- اعلام کرد که انتظار می رود چندین کشور عضو این اتحادیه تا پایان ماه می، کشور فلسطین را به رسمیت بشناسند.