چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۲۲:۱۸Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری کار ایران 22 اردیبهشت 1403 - ilna.ir

خبرگزاری کار ایران 7 اسفند 1393 خبرگزاری کار ایران 30 اسفند 1395 خبرگزاری کار ایران 29 بهمن 1396 خبرگزاری کار ایران 29 اسفند 1397 خبرگزاری کار ایران 29 اسفند 1398 خبرگزاری کار ایران 30 اسفند 1399 خبرگزاری کار ایران 29 اسفند 1400 خبرگزاری کار ایران 29 اسفند 1401 خبرگزاری کار ایران 29 اسفند 1402 خبرگزاری کار ایران 31 فروردین 1403 خبرگزاری کار ایران 1 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کار ایران 2 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کار ایران 3 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کار ایران 4 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کار ایران 5 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کار ایران 6 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کار ایران 7 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کار ایران 8 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کار ایران 9 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کار ایران 10 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کار ایران 11 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کار ایران 12 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کار ایران 13 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کار ایران 14 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کار ایران 15 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کار ایران 16 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کار ایران 17 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کار ایران 18 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کار ایران 19 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کار ایران 20 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کار ایران 21 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کار ایران 22 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کار ایران 23 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کار ایران 24 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کار ایران 25 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کار ایران 26 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کار ایران 27 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کار ایران 28 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کار ایران 29 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کار ایران 30 اردیبهشت 1403 خبرگزاری کار ایران 31 اردیبهشت 1403 
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۷:۵۱    
فیلیپ دوم پادشاه مقدونیه قصد نداشت اسکندر را به عنوان جانشین خود انتخاب کند؛ زیرا او را فردی ضعیف و ناتوان می دانست.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۶:۵۶    
استاندار فارس گفت: مدیران اجرایی، قضایی، فرماندهان نیروهای مسلح و منتخبان مردم در خبرگان و مجلس شواری اسلامی برای اجرای 64 کلان پروژه فارس هم قسم شدند.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۶:۴۹    
مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان کانون پرورش فکری با معرفی سه گروه نمایشی برگزیده استان پایان یافت.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۶:۲۳    
بخش رادیولوژی دهان، فک و صورت OPG منطقه پدافند هوایی شمال شرق با حضور فرمانده و جمعی از مسئولین این منطقه به بهره برداری رسید.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۶:۱۹    
استقلال و فولاد خوزستان در هفته بیست و هفتم به مصاف هم می روند.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۵:۴۷    
شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان به لوکوموتیو پیشران کشاورزی اقتصادی نوآور و دانش بیان در سطح کشور تبدیل می شود.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۵:۱۲    
رئیس اداره ارتباطات و نظارت مردمی و خدمات نوین مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان، خبر از برپایی میز خدمت هفتگی اداره ارتباطات مردمی و خدمات نوین مدیریت درمان تامین اجتماعی استان درپلی کلینیک حکیم ...
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۵:۰۴    
معاون فنی و راه روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان همدان از پیشرفت 70 درصدی راهدارخانه دولایی تویسرکان خبر داد.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۴:۴۶    
در روز پایانی برگزاری بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران، شرکت فولاد اکسین خوزستان سه قرارداد بزرگ تولید و تامین ورق های API و آلیاژی را به امضاء رساند.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۴:۴۱    
مدیرعامل هلدینگ صدر تامین (تاصیکو) مطرح کرد: اقدامات مربوط به تکمیل زنجیره ارزش فولاد در شرکت فولاد اکسین خوزستان را پیگیری و به مرحله اجرایی می رسانیم تا شاهد افزایش سودآوری و جهش تولید در این شرتت ...
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۴:۱۲    
در این ویدئو یک استاد کانادایی نحوه استفاده اصولی و خلاقانه از ناخن گیری را برای جلوگیری از پرتاب شدن ناخن ها یاد می دهد.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۳:۱۱    
کیم جونپیو که به تازگی به عنوان سفیر کره جنوبی در ایران مشغول فعالیت شده است تنها چند ماه بعد از شروع به کارش تصمیم گرفت کله پاچه خوری را به همراه همسرش تجربه کند.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۳۹    
فرماندار لنگرود، با اشاره به آب شستگی جداره رودخانه چمخاله در اثر بارندگی های دو روز گذشته، گفت: باید در اسرع وقت محدود شود که در غیر این صورت، تخریب اراضی را افزایش می دهد.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۲۲    
دوومیدانی کاران کشورمان در رقابت های قهرمانی مسابقات دوومیدانی لیگ الماس، در ماده های 800، 400 متر با مانع و 100 متر به ترتیب قهرمان، نایب قهرمان و هشتم شدند.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۱۱    
بازیگوشی یک کودک در پشت فرمان خودرو، سبب شد تا زنی را در پارکینگ ساختمان زیر بگیرد.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۰۷    
هنرمند برجسته آلمانی دیتر هالروردن معروف به دی دی (که سریال مشهور او به همین نام در تلویزیون ایران هم به نمایش درآمده) شعری درباره غزه منتشر کرد و در آن با انتقاد از دولت آلمان برای حمایت تسلیحاتی از ...
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۱:۴۰    
معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر با اشاره به در پیش بودن فصل گرم و اوج گیری مصرف برق گفت: مشترکان با مدیریت مصرف برق در قالب پویش با انرژی جایزه بگیرند.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۱:۲۱    
نشست پژوهشی موسیقی دستگاهی ایرانی با موضوع بررسی ردیف استاد ابوالحسن صبا، با مشارکت مکتب صبا در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۱:۲۱    
شرکت کرمان موتور شرایط فروش اقساطی کی ام سی X5 و شرایط فروش نقدی T9 را اعلام کرد.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۱:۰۷    
به گفته رایزن بازرگانی ایران در لبنان چشم انداز پنج ساله تجارت ایران با لبنان رسیدن به افق یک میلیارد دلاری است
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۰:۵۷    
مطالعه صورت گرفته توسط محققان دانشگاه نیویورک نشان می دهد، با توجه به دست به دست شدن مداوم پول، اسکناس حامل انواع مختلف باکتری است.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۰:۵۵    
طبق قانون، مستأجران واجد شرایط می توانند وام کمک ودیعه 40 تا 300 میلیونی تومانی دریافت کنند و در 5 سال اقساط آن را بپردازند.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۰:۴۷    
ملزومات تحول دیجیتال در نسل جدید رسانه ها و ارائه مدل نوین اتاق خبر برای رسانه ها موضوع اصلی کتاب اتاق خبر پلتفرمی است.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۰:۳۰    
دور جدید واگذاری شماره های رند همراه اول از روز یکشنبه 23 اردیبهشت 1403، آغاز می شود و متقاضیان می توانند برای مشاهده و شرکت در حراج ...
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۰:۲۸    
تفاهم نامه همکاری همراه اول و شرکت انتقال گاز ایران با هدف توسعه و ارتقا همکاری های متقابل و بهبود کمی و کیفی خدمات مخابراتی صبح امروز شنبه 22 اردیبهشت 1403 در حاشیه نمایشگاه نفت و گاز ...
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۰:۲۱    
دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی از توسعه گردشگری دریایی و حمل و نقل مسافر دریایی در مناطق آزاد کشور خبر داد و گفت: در نظر داریم تا علاوه بر توسعه خطوط دریایی داخلی ...
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۰:۲۰    
سید محمد حسینی در بازدید از پروژه پیشران احداث کارخانه احیا مستقیم یک میلیون و 600 هزار تنی در شهرستان بیجار ...
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۹:۲۵    
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور در تشریح آمار واردات محصولات پروتئینی در سال گذشته از واردات 1975 کانتینر گوشت قرمز و گوشت مرغ به وزن 53 هزار تن از بندر شهید رجایی در سال گذشته خبر داد.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۹:۰۶    
مسئول اجرایی باشگاه تراکتور گفت: مشاهده صحنه ها نشان می دهد که اخراج شجاع خلیل زاده منصفانه نبود و قصد این بازیکن به عنوان کاپیتان تیم، فقط جدا کردن بازیکنان جوان دو تیم بود.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۸:۲۵    
سفیر کشور هندوستان و رئیس مرکز فرهنگی سفارت هندوستان در ایران، ضمن بازدید از پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی، از نزدیک با فعالیت ها و دستاوردهای این پارک آشنا شدند.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۷:۱۰    
مدیر پایگاه میراث جهانی پاسارگاد با بیان اینکه فاز مطالعاتی پروژه پاکسازی، استحکام بخشی و مرمت جداره بیرونی آرامگاه کوروش رو به اتمام است ...
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۱:۲۴    
آلودگی هوای لامرد مدارس پیش دبستانی و دبستان روز یکشنبه ( 23اردیبهشت) را غیرحضوری کرد.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۰:۲۲    
شکست فینالیست لیگ قهرمانان اروپا در خانه تیم ماینتس باعث شد نتواند فصل را در جایگاهی بالاتر از جایگاه فعلی اش به پایان برساند.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۰:۰۴    
رئال مادرید پس از مسجل کردن قهرمانی اش، در هفته سی و پنجم لالیگا مقابل گرانادا به پیروزی 4_0 رسید.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۲:۵۶    
معاون وزیر جهاد کشاورزی به خلاء پایانه گل و گیاه در استان مازندران اشاره کرد و گفت: اگر این پایانه در استان راه اندازی شود علاوه بر ارتقای تولید و صنعت بر توسعه گردشگری کشاورزی هم کمک می کند.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۲:۵۰    
تیم فوتبال شمس آذر قزوین در هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ برتر توانست میزبان خود تیم ملوان بندر انزلی را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۲:۵۰    
امیر دریادار خواجه امیری معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع در آخرین روز از نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری INOTEX2024 از این نمایشگاه بازدید کرد.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۲:۲۳    
با شکست کشتی گیر قزاق مقابل اسپنسر لی ، علیرضا سرلک از دور رقابت های گزینشی جهانی حذف شد.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۲:۱۸    
امید شریفی نسب مربی نفت معتقد است بازی های رقبای آن ها برای بقا سخت تر است و امیدوار است که در لیگ برتر بمانند.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۲:۱۷    
بزرگداشت کیانوش عیاری به مناسب افتتاح گنجینه جوایز او در موزه سینما با حضور جمعی از هنرمندان، مدیران فرهنگی و علاقه مندان به سینمای او برگزار شد.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۲:۰۸    
مربی تیم فوتبال تراکتور گفت: در 15 دقیقه اول، تراکتوری که می خواستم نبود و انگار تیم دیگری بود.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۲:۰۸    
مجتبی حسینی سرمربی آلومینیوم در نشست خبری پس از بازی با صنعت نفت حاضر شد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۲:۰۴    
رئیس هیئت فوتبال تهران می گوید در فوتبالی که اینقدر علاقه مند وجود دارد، برخی قصد نهادینه کردن فساد در آن را دارند و باید دست شان قطع شود.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۱:۵۳    
قهرمان فصل گذشته سری A در ادامه فصل ناامیدکننده اش برای یازدهمین بار تن به شکست داد.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۱:۵۲    
فرزام شیرزادی در نشست بزرگداشت زنده یاد محمدعلی علومی گفت: علومی نویسنده محنت کشیده و درد کشیده و قدر ندیده این روزگار بود ...
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۱:۵۲    
سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی از اینکه تیمش سرنوشت قهرمانی را در دستان خود نگه داشت، ابراز خرسندی کرد.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۱:۴۸    
مدافع پرسپولیس می گوید سبک بازی تیم شجاعی را می پسندد و تیم های لیگ برتری باید مثل هوادار هجومی بازی کنند.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۱:۴۸    
سرمربی تیم فوتبال هوادار گفت: برابر پرسپولیس حق مان شکست نبود و می توانستیم مساوی کنیم یا حتی ببریم.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۱:۴۷    
مدافع مس رفسنجان نسبت به وضعیت پرداخت طلب بازیکنان این تیم صحبت کرد.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۱:۴۶    
دیدار تراکتور و گل گهر با حواشی همراه بود.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۱:۴۶    
هافبک تیم فوتبال هوادار تهران گفت که تیم شان با حضور مسعود شجاعی متحول شده است.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۱:۴۶    
منوچهر متکی گفت: هر وقت به توصیه غرب گرایان توجه مان معطوف به سوی غرب شده محصولش جز غرب زدگی نبوده است.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۱:۴۲    
محمدباقر مهدوی در نشست کتاب و شیوه های انتقال پیام دینی در عرصه بین الملل و آیین رونمایی از کتاب ارتباط موثر و انتقال پیام دینی گفت ...
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۱:۴۱    
رئیس حوضه آبریز رودخانه ارس از پیگیری راه اندازی بانک اطلاعاتی و سامانه کیفیت آب ارس خبر داد و گفت: در حال حاضر وضعیت عمومی کیفیت آب سدهای شرب رودخانه ارس از نظر شاخص استاندارد در کلاس نسبتا خوب و ...
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۱:۳۹    
هژیر فتحی گفت: تکنولوژی جدید می تواند یک دستیار هوشمند برای روزنامه نگاران باشد و به این صورت روزنامه نگاران می توانند دسترسی بهتر و دقیق تری به منابع داشته باشند.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۱:۳۶    
مدیرعامل شرکت توانیر گفت: حدود 2.5 درصد از مشترکان برق در کشور بسیار پرمصرف هستند و حدوداً چندین برابر الگوی مصرف از برق استفاده می کنند.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۱:۳۳    
دقیقی سرمربی شمس آذر معتقد است تیمش با ایجاد موقعیت های بیش تر، فوتبالی که می خواسته را به حریف دیکته کند.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۱:۳۳    
سیدباقر میرعبداللهی گفت: زنان 29.2 درصد بیش از مردان، کتاب های غیردرسی می خوانند.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۱:۲۷    
نویدکیا سرمربی مس رفسنجان در نشست خبری پس از بازی با سپاهان از مدیران مس ئرخواست کرد حقوق بازیکنانش را پرداخت کنند.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۱:۱۹    
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس، نخستین بازیکن تاریخ باشگاه پرسپولیس شد که تعداد بازی های خود برای پرسپولیس در لیگ برتر را به عدد 200 رساند.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۱:۱۸    
مهاجم تیم فوتبال هوادار تأکید کرد، شاگردان مسعود شجاعی با آگاهی از نقاط ضعف پرسپولیس مقابل این تیم صف آرایی کردند اما در نهایت تن به شکست دادند.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۱:۱۵    
دروازه بان تیم فوتبال هوادار در مورد آخرین وضعیت مصدومیتش در جریان بازی برابر پرسپولیس توضیحاتی ارائه کرد.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۱:۱۳    
سرمربی تیم ملوان بندر انزلی با انتقاد از داوری بازی شمس آذر و ملوان، گفت: انتظاری که از کمیته داوران و کمیته انضباطی دارم این است که با داورانی که اشتباهات تأثیرگذار در جریان بازی دارند برخورد شدید ...
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۱:۱۳    
معاون باشگاه پرسپولیس به انتقاد از احکام صادره کمیته انضباطی پرداخت.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۱:۱۳    
الهلال در هفته سی و یکم رقابت های لیگ عربستان با نتیجه 4 بر یک الحزم را شکست داد تا مقتدرانه قهرمانی خود را قطعی کند.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۱:۱۳    
تیم تحت هدایت وینسنت کمپانی به دسته اول فوتبال انگلیس بازگشت.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۱:۰۴    
بازی دو تیم آلومینیوم اراک و صنعت نفت آبادان در هفته بیست و هفتم لیگ برتر با نتیجه 1-1 به پایان رسید.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۱:۰۴    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به این نکته اذعان کرد که شاگردان مسعود شجاعی در بازی عصر شنبه کار را برای سرخپوشان دشوار کرده بودند.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۱:۰۴    
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: موقعیت های خیلی زیادی را از دست می دهیم، شاید به دلیل این است که سپاهان سوپراستارهای زیادی دارد.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۱:۰۲    
تراکتور در هفته بیست و هفتم لیگ برتر مقابل گل گهر به برتری 2-0 دست یافت.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۰:۵۲    
سخنگوی نمایشگاه کتاب تهران از فروش 142 میلیارد تومانی سی وپنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران طی 3 روز نخست برپایی خبر داد و گفت ...
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۰:۴۹    
خورش ریواس از قدیم در دستورهای آشپزی ما جا داشته است اما هنوز به آن جایگاه واقعی خودش نرسیده است. با توجه به خاصیت هایی که ریواس دارد بهتر است آن را به حقش برسانیم و هر از گاهی به آشپزخانه مان دعوتش ...
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۰:۴۸    
رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس با کنایه به فدراسیون فوتبال می گوید: اینجا هر چیزی ممکن است زخ بدهد.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۰:۳۵    
نخستین گروه عوامل حج تمتع 1403 تهران را به مقصد مدینه منوره ترک کرد. تمامی شرایط مهیای استقبال از زائران کشورمان است که فردا رهسپار سرزمین وحی می شوند.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۰:۳۱    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر اردبیل، از اعزام 14 تیم ارزیاب به مناطق زلزله زده مرز آستارا و آذربایجان خبر داد.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۰:۳۰    
پرسپولیس به لطف دو گل مهاجم خود موقتاً به صدر جدول لیگ برتر فوتبال رسید.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۰:۲۹    
معاون وزیر نفت در امور گاز و معاون شرکت دولتی گاز ترکمنستان با تأکید بر اهمیت همکاری های دوجانبه در صنعت گاز، صدور خدمات فنی و مهندسی و سوآپ گاز را دو سرفصل مهم در این زمینه اعلام کردند.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۰:۲۷    
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به هشدار زرد هواشناسی از بازگشت باد و باران به پایتخت خبر داد و گفت: مردم از فردا تا پایان هفته ضمن عدم صعود به ارتفاعات، کنار رودها اتراق نکنند.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۰:۲۴    
انتهای پیام/ لینک کوتاه لینک کپی شد زباله کوه عظیم سد کارون سد کارون 4 نرم افزار موبایل ایلنا
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۰:۲۴    
زمان پرینت کارت و برگزاری آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش - ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموز - سال 1403 اعلام شد.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۰:۱۴    
تفاهم نامه همکاری لازم برای شناسایی و تحلیل چالش های صنعت نفت و شناخت نیازهای اساسی فناوری و تعیین اولویت های نوآوری در حوزه اکتشاف و تولید در دستور کار قرار می گیرد.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۰:۱۰    
گل دوم پرسپولیس به هوادار توسط عیسی آل کثیر زده شد.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۹:۵۵    
بازی دو تیم سپاهان و مس رفسنجان در هفته بیست و هفتم لیگ برتر با نتیجه 1-1 به اتمام رسید.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۹:۵۱    
انتهای پیام/ لینک کوتاه لینک کپی شد کفش فیلم انواع تمیز تمیز کردن انواع کفش نرم افزار موبایل ایلنا
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۹:۵۱    
گل اول آلومینیوم به نفت آبادان توسط شروین بزرگ زده شد.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۹:۴۱    
وزارت نفت، شرکت ملی نفت ایران و معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری در روز پایانی بیست وهشتمین نمایشگاه بین المللی نفت ...
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۹:۳۸    
اجتماع بزرگ مردم گیلان در حمایت از مجریان طرح نور با سخنرانی سردار احمدرضا رادان فردا در پیاده راه فرهنگی رشت برگزار می شود.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۹:۳۸    
مدیرکل مدیترانه و شرق اروپای وزارت امور خارجه ایران با بیان اینکه اگرچه صادرات گاز به ترکیه ادامه دارد اما می تواند ظرفیت های بیشتری در این حوزه ایجاد شود ...
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۹:۳۷    
دبیر اجرایی نخستین رویداد بین المللی همتایابی در اقتصاد دریامحور ایران از حضور قطعی سفیران 10 کشور در این رویداد به میزبانی جزیره قشم خبر داد.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۹:۳۵    
قرارداد حفاری 24 حلقه چاه طرح افزایش تولید میدان مشترک نفتی یادآوران با هدف نگهداشت تولید و افزایش تولید به 42 هزار بشکه در روز و به ارزش 350 میلیون دلار امضا شد.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۹:۳۴    
گل اول تراکتور به گل گهر توسط گوستاو واگنین زده شد.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۹:۳۰    
500 واحد مسکونی بر اساس تفاهم نامه کمیته امداد و بنیاد مسکن توسط این دو نهاد در استان گیلان ساخته می شود.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۹:۳۰    
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان فارس گفت: به منظور افزایش سطح دانش و مهارت عمومی و تخصصی نیروی کار در صنعت برق استان و همچنین ارتقاء مهارت فنی و عملی شاغلین این حوزه تفاهم نامه هایی با شرکت توزیع ...
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۹:۳۰    
گل اول مس رفسنجان به سپاهان توسط جلال الدین علی محمدی زده شد.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۹:۲۹    
گل اول نفت آبادان به آلومینیوم اراک توسط حسین شنانی زده شد.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۹:۲۷    
از پروژه بومی سازی دانش فنی و تولید بار اول ماده بیولوژیکی امحاکننده لکه های نفتی دریایی رونمایی شد.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۹:۲۲    
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: برای سال جاری تعهد اشتغال استان 44 هزار و 498 نفر است که تاکنون با همراهی مسئولان دستگاه های اجرایی 848 شغل ایجاد شد.
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۹:۲۲    
استاندار لرستان گفت: در حوزه ی میراث فرهنگی و گردشگری استان باید به گونه ای عمل شود که سهم گردشگری در اقتصاد امسال به نسبت سال گذشته 2 و نیم برابر شود. .
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۹:۱۹    
معاون بازرسی کالا و تجهیزات صنعتی یک شرکت دانش بنیان گفت: در صنعت نفت برای صدور گواهی استاندارد و بازرسی دانش کافی وجود دارد و می توان گفت دانش روز بازرسی در تجهیزات صنعت نفت را در داخل کشور کسب کرده ...
ایلنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۹:۱۵    
شمس آذر مقابل ملوان به برتری 1-0 دست یافت.