دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۰:۳۱Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1397 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1397 خبرگزاری ایمنا 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1397 خبرگزاری ایمنا 30 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1397 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 1 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 1 خرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 2 خرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 3 خرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 4 خرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 5 خرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 6 خرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 7 خرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 8 خرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 9 خرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 10 خرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 11 خرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 12 خرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 13 خرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 14 خرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 15 خرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 16 خرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 17 خرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 18 خرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 19 خرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 20 خرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 21 خرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 22 خرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 23 خرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 24 خرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 25 خرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 26 خرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 27 خرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 28 خرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 29 خرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 30 خرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1397 
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۵:۰۷    
قیمت سکه امامی در بازار امروز با افزایش 105 هزار تومانی به 2 میلیون و 658 هزار تومان رسید و سایر انواع سکه نیز روند رو به رشدی را ثبت کردند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۳:۲۹    
خوانسار- فرماندار خوانسار گفت: با توجه به توریستی بودن خوانسار و در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی شهرستان از نبود اورژانس اجتماعی رنج می برد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۲:۱۲    
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با تاکید بر اینکه تشکیل وزارت محیط زیست به صلاح و نفع کشور نیست، گفت: مشکلات محیط زیست با تغییر ساختار سازمانی حل نمی شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۱:۴۸    
دادستان کل کشور آخرین وضعیت پرونده موسسات غیرمجاز را اعلام کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۰۹:۴۲    
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: جنگ امروز جنگ آتش ها نیست، جنگ اقتصادی و روانی است، این را که می توانیم اداره کنیم، خطر زیادی ندارد، همت، اراده، عزم، روحیه انقلابی، تدبیر و تفکر ابزار این جنگ است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۰۰:۵۵    
فرجام خواهی پرسپولیس به دادگاه عالی ورزش مورد تایید فیفا قرار نگرفت .
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۰۰:۴۳    
تیم ملی آرژانتین با شکست 3 بر صفر برابر کرواسی در آستانه حذف از جام جهانی 2018 قرار گرفت.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۲:۵۶    
شهردار اصفهان گفت: درخت هویت اصفهان است و وظیفه ما حفظ و نگهداری هویت این شهر پر آوازه جهانی است، نگاه مدیران کلان شهرها نیز به این شهر باید جهانی باشد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۲:۳۶    
شهردار اصفهان گفت: باید سازمان قطارشهری اصفهان تمرکز خود را روی فعالیت خط دو به صورت جدی تر معطوف کند تا با فعالیت سه شیفته، احداث خط دو سرعت بیشتری می گیرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۲:۰۰    
رییس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: اصل موضوع ربایش یک دختر را تکذیب نمی کنم، موضوع اتفاق افتاده اما نه آنطور که مولوی گفته و در رسانه ها منتشر شده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۱:۴۷    
نماینده استان اصفهان در شورای عالی استان ها گفت: به دلیل بعضی سیاست های اشتباه، بیش از نیمی از شهرداری ها در کشور رو به ورشکستگی هستند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۱:۴۱    
تیم ملی فرانسه با پیروزی برابر پرو صعود خود را به مرحله حذفی مسجل کرد و امیدهای پرو را برای ماندن در جام، قبل از بازی آخر از بین برد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۰:۱۶    
تیران-مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: زیرساخت های گازرسانی برای فضاهای گلخانه ای شهرستان تیران و کرون توسعه می یابد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۹:۵۸    
سمیرم- فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم از توقیف یک دستگاه اتوبوس حامل کالای قاچاق در این شهرستان خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۹:۲۸    
شهرضا - رییس تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرضا از تأسیس شرکت تعاونی توسعه و عمران شهروندی، باهدف ایجاد شرایط مناسب برای واگذاری پروژه های عمرانی شهرضا به پیمانکاران این شهرستان خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۹:۲۵    
لنجان-شهردار زرین شهر گفت: کوچ مشاغل مزاحم از درون شهر به شهرک مشاغل کارگاهی نه تنها از بعد اقتصادی بلکه به لحاظ کاهش هزینه های تولید برای اصناف مقرون به صرفه خواهد بود و از نظر اجتماعی برای کاهش ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۹:۰۶    
مبارکه- یکی از دوستداران طبیعت یک قطعه سارگپه را به اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مبارکه تحویل داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۸:۴۷    
دیدار تیم های دانمارک و استرالیا با نتیجه تساوی به پایان رسید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۸:۰۶    
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۵:۵۷    
نمایشگاه بین المللی گردشگری اصفهان فرصتی برای نمایش داشته ها و بازاریابی است، فرصتی که می توان از آن برای شناسایی نقاط ضعف و قوت گردشگری و بهبود آن استفاده کرد ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۵:۳۶    
فرهاد رحیمی به عنوان رئیس هیئت تنیس استان اصفهان انتخاب شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۵:۰۲    
پیام مقام معظم رهبری به کاروان تیم ملی جمهوری اسلامی ایران در روسیه ابلاغ شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۴:۵۴    
صادرات غیرنفتی کشور با افزایش 21 درصدی به 11 میلیارد و 242 میلیون دلار رسیده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۴:۵۱    
اعضای شورای عالی استان ها در نامه ای خواستار دیدار با مقام معظم رهبری شدند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۴:۴۷    
رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به ساختار بیمارگونه وضعیت بودجه کشور که باعث شده حجم بودجه عمومی نسبت به طرح عمرانی زیاد باشد ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۴:۴۷    
همه می دانند که کودکان نسبت به بزرگسالان زبان های جدید را زودتر یاد می گیرند، اما بهترین سن برای یادگیری یک زبان جدید چه سنی است؟ مطالعات جدید موفق به کشف یک بازه زمانی شده که بهترین سن برای یادگیری ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۴:۴۴    
مبارکه- محمد گنج خانلو رکاب زن ملی پوش تیم سپاهان اصفهان در بخش استقامت مسابقات دوچرخه سواری تور بین المللی مولانا قهرمان شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۴:۴۰    
کارت آزمون سراسری سال 1397 کلیه داوطلبان گروه های آزمایشی پنج گانه از روز یکشنبه 3 تیرماه جاری بر روی سایت این سازمان قرار می گیرد و قابل چاپ است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۴:۳۸    
کارشناس فوتبال اصفهان گفت: تیم ملی فوتبال ایران یکی از بهترین جام ها را تجربه کرد و نشان داد می تواند مقابل پرتغال پیروز شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۴:۲۹    
رییس ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: زلزله پیش از ظهر امروز در خور و بیابانک خسارتی را به دنبال نداشته است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۴:۲۰    
کاشان - فرماندار کاشان، از تغییر ساعت کار ادارات کاشان در ماه های تیر و مرداد در این شهرستان خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۴:۲۰    
رییس کل دادگستری استان اصفهان گفت: کمبود نیروی انسانی در دستگاه قضایی استان اصفهان محسوس است به گونه ای با چهار هزار و 600 کارمند تنها 36 درصد از پست های اداری مراکز دادگستری استان اصفهان متصدی دارد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۴:۰۶    
مشاور قضایی رییس قوه قضاییه گفت: قوه قضاییه، قوه قهریه نیست، نقش درمانگاه و بیمارستان دارد، باید پیشگیری و درمان کند و هر روز احساس سرافرازی کند که یک نفر را از جهنم به بهشت رسانده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۴:۰۶    
لایحه افزایش قیمت بلیط قطار شهری اصفهان از 700 به هزار تومان، پیشنهادی بود که در سی و هفتمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان مطرح شد، اما به تصویب شورای شهر نرسید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۳:۵۰    
مدیر منطقه 11 شهرداری اصفهان گفت: با توجه به بحران آب در اصفهان به منظور فرهنگ سازی نحوه صحیح مصرف آب در بین شهروندان، اجرای تئاتر خیابانی در منطقه 11 برنامه ریزی شده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۳:۲۱    
چه کسی فکرش را می کرد همان شهرداری که تلویزیون را بر صحبت هایش خاموش کردم همسرم شود و بخواهد اسلحه را بر دوشم بیندازد؟ همان که اسلحه را به گونه ای همراهی کرد که پیکرش هم برنگشت و مرا در میدان مبارزه ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۲:۲۵    
مسابقات فوتبال جام جهانی امسال فرصت خوبی بود تا تکلیف برخی اختلافات دیرینه سیاسی و اجتماعی در ایران مشخص شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۲:۰۰    
رییس دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در اصفهان گفت: اگر مقامات استان بخواهند از طریق برگزاری نمایشگاه در کشورهای دیگر به معرفی اصفهان بپردازند، باید چند ده هزار دلار برای آن هزینه کنند ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۱:۲۸    
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: توسعه دیپلماسی شهری باید مورد توجه قرار گیرد تا بتوان ارزش ها فرهنگ کشور و شهر را به دیگر نقاط دنیا صادر کرد و متقابلا از علم و فرهنگ دیگر کشورها نیز بهره برد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۱:۱۹    
کاشان - رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: یکی از دغدغه های سلامت افزایش شیوع سرطان در جامعه است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۱:۰۶    
پیشنهاد این هفته برای مطالعه از پیشخوان، شماره جدید مجله تزرو است که کافه های شهری، هنر گرافیتی و مجسمه های شهری تا تصویر شهر در سینما و هنر شهر و ادبیات دوره مشروطه، شعر در مکتب نیویورک ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۰:۵۸    
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به گفته برخی مبنی بر اینکه خودرو احتکار شده است گفت: این موضوع غیر قابل تصور است زیرا محصول تولید شده نمی تواند در انبار و یا سوله ای نگهداری شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۰:۵۴    
سمیرم- فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم از کشف 1500 کیلو گرم چوب بلوط جنگلی توسط ماموران ایست بازرسی شهید رییسیان این شهرستان خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۰:۴۹    
سومین ویژه برنامه " فوتبال به وقت اصفهان" به همت معاونت فرهنگی شهرداری منطقه دو اصفهان به منظور نقد و بررسی دیدار تیم های ایران و اسپانیا برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۰:۴۳    
رییس پلیس راهور استان اصفهان در خصوص افزایش تعرفه های آموزش های رانندگی گفت: این تعرفه ها بر اساس نظر سازمان صنعت، معدن و تجارت در نیمه دوم امسال افزایش می یابد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۰:۴۰    
روزنامه دنیای اقتصاد در گزارشی، مشکل مبارزه با پولشویی را در اجرای قانون جستجو کرده است و گفته در زمان تصویب قانون مبارزه با پولشویی در مجلس اتفاقاتی نظیر سه هزار میلیارد تومان رخ نداده بود!
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۰:۳۱    
گلپایگان- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان گفت: در سال جاری با توجه به پیگیری های صورت گرفته دو واحد اقامتگاه بوم گردی راه اندازی شده است و امروز شاهد افتتاح چهارمین اقامتگاه ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۰:۲۵    
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۰:۲۵    
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان گفت: تاپایان سال جاری شش هزار هکتار از اراضی مورد اختلاف اداره کل اوقاف استان اصفهان و اداره کل منابع طبیعی استان تعیین تکلیف می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۰:۰۷    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از خرید تجهیزات به روز و مکانیزه در این سازمان خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۰:۰۲    
به بهانه سی وهشتمین جشنواره کارتون "نصرالدین حجا" گشتی در فضای مجازی می زنیم تا ببینیم این نصرالدین هوجا کیست؟ نتایج نشان می دهد که نصرالدین حجا همان ملانصرالدین خودمان است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۰۹:۵۳    
وزیر اطلاعات در دیدار مردمی که به مناسبت عید سعید فطر برگزار شده بود، گفت: امنیت حق مردم است و حکومت اسلامی موظف است برای مردم امنیت ایجاد کند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۰۹:۵۳    
متخصص تغذیه و رژیم درمانی مصرف بالای نمک در سبد غذایی خانوار را از دلایل بروز سکته مغزی عنوان کرد و گفت ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۰۹:۵۲    
کاشان - معاون اجتماعی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: اجتماعی کردن سلامت با رویکرد مشارکت جامعه مهم ترین هدف مجمع سلامت است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۰۹:۴۶    
بارها دلش شکسته، بالا و پایین مسیر را تاب آورده و باز هم ادامه داده تا آب دیده شده و حالا در سالروز تولد 30 سالگی اش موفقیت بزرگش را باخانواده و دوستانش جشن می گیرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۰۹:۴۳    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان با بیان اینکه اجرای طرح پارکومتر 30 درصد از پارک های غیرمجاز خودروها را کاهش داده است ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۰۹:۳۶    
رییس حزب ندای ایرانیان شعبه اصفهان گفت: باتوجه به سیاست های اخیر آمریکا و به وجودآمدن تلاطم های سیاسی و اقتصادی، در شرایط فعلی به وحدت بیشتری نیازمند هستیم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۰۹:۲۲    
بازار مسکن پس از پنج سال رکود در نیمه های سال گذشته وارد دوره ای از رونق شد به گونه ای که افزایش تعداد معاملات و افزایش قیمت قابل توجهی را تجربه کرد ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۰۹:۱۹    
"راه و رسم سفر با کودکان" با برگزاری سه کارگاه چگونگی همراهی کودکان در طبیعت"، "طراحی قصه و بازی در بناهای تاریخی" و "کودک، موزه، فرهنگ: قصه دیروزها راز فردا" و با هدف آموزش گردشگری کودک و خانواده ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۰۸:۴۳    
محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه با تاکید براینکه دوران سلطه جهانی و منطقه ای به سر آمده و تلاش در این مسیر برای هر قدرتی بیهوده است ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۰۸:۳۱    
"دلم می خواد" به کارگردانی "بهمن فرمان آرا" سال 92 تولید شد و بالاخره با تغییر نام، از 23 خردادماه امسال در سینماهای کشور به اکران درآمد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۰۳:۵۲    
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۰۳:۳۷    
در چارچوب رقابت های دور دوم گروه B جام جهانی 2018 روسیه، از ساعت 22 و 30 دقیقه شب گذشته به وقت ایران ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۰۲:۵۱    
خوانسار- مدیرکل بهزیستی استان اصفهان گفت: دولت به این نتیجه رسیده است که کار با دید دولتی با کیفیت خوبی اجرا نمی شود بلکه با دید غیر دولتی کار با کیفیت و کمیت بهتری در سازمان بهزیستی و مراکز مشاوره ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۰۲:۳۲    
شهرضا – فرماندار شهرضا گفت: زمانی اداره امور کشور به شایستگی انجام می شود که مدیران و کارگزاران براساس اصل پاسخگویی، شفافیت، عدالت، کارآمدی و قانونمندی عمل کنند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۰۲:۳۰    
خوانسار- رییس اداره بهزیستی خوانسار گفت: در کشور آمار کم توانان جسمی و نوزادان مادرزادی از میانگین جهانی بالاتر است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۰۱:۰۷    
سرمربی تیم ایران بعد از بازی به طور ضمنی از نحوه داوری گلایه کرد هرچند او هنوز هم به آینده تیم ایران امیدوار است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۰۰:۴۶    
دیدار تیم های ایران و اسپانیا با تک گل تصادفی دیگو کاستا به سود اسپانیا به پایان رسید.