یکشنبه ۱۳ خردادساعت ۲۳:۰۹Jun 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1397 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1397 خبرگزاری ایمنا 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1397 خبرگزاری ایمنا 30 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1397 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 1 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 1 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 2 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 3 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 4 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 5 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 6 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 7 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 8 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 9 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 10 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 11 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 12 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 13 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 14 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 15 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 16 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 17 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 18 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 19 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 20 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 21 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 22 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 23 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 24 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 25 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 26 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 27 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 28 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 29 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1397 
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۷:۵۱    
اخیراً نامه ای درباره محدودسازی برای اینستاگرام منتشر و البته ازسوی سخنگوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام شده که ارتباطی با فیلترینگ این شبکه اجتماعی ندارد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۲۲:۱۵    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس معتقد است دخالت های آمریکا باعث می شود اوضاع کره رو به وخامت بگذارد و و شبه جزیره را وارد جنگ سرد کند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۹:۰۴    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم گفت: از ایجاد هرگونه پارکینگ موقت در نقاط مختلف شهر استقبال می کنیم تا افراد به صورت موقت پارکینگ ایجاد و درآمد کسب کنند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۵:۰۸    
رییس دفتر دولت اصلاحات در صفحه توییتر خود نوشت:به کارمند مؤدب گمرک که جلوی نماینده سراوان قانون مداری کرد، حکم مدیریت گمرک منطقه بدهید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۴:۲۹    
رییس کمیسیون گردشگری شورای اسلامی شهر شیراز گفت: بازار وکیل شمالی در حال فروریختن است و فریادرسی نیست.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۰۷:۳۲    
شورای امنیت سازمان ملل متحد پس از توافق استکهلم بین طرف های یمنی، نخستین قطعنامه خود را به شماره 2451 با اجماع آرا برای حمایت از این توافق و آتش بس در بنادر مهم این کشور تصویب کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۲۱:۴۱    
رئیس بانک مرکزی گفت: نه تنها ذخائر ارزی کشور در وضعیت مطلوبی هست بلکه تسلط و احاطه بانک مرکزی بر بازار ارز پرقدرت تر از همیشه است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۲۲:۱۷    
دادگاهی در پاریس شرکت انرژی توتال را به پرداخت 500 هزار یورو جریمه محکوم کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۲۱:۴۷    
وزیر امور خارجه روسیه اعلام کرد که آمریکا در موضوع فلسطین تنها به فکر تامین منافع اسرائیل بوده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۲۰:۱۴    
شش باشگاه بدهکار لیگ برتر برای ثبت قرارداد بازیکنان خود باید 20 درصد از مبلغ بدهی هایشان را بپردازند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۹:۵۳    
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص هزینه کرد پول هایی که داوطلبان برای ثبت نام و خرید دفترچه آزمون ها پرداخت می کنند، گفت: این پول ها جزو در آمدهای عمومی دولت است که وارد خزانه می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۹:۴۷    
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اهمیت تعیین تکلیف مدیریتی مؤسسه همشهری به عنوان یکی از بزرگترین بنگاه های رسانه ای کشور گفت ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۹:۴۱    
رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران، از کاهش 1800 تومانی قیمت تخم مرغ خبر داد و گفت: زمان آن رسیده که واردات متوقف شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۹:۲۷    
گوینده پیشکسوت رادیو گفت: زنده یاد مرتضی احمدی اسطوره بود و تا الان که چند سالی از فوت ایشان گذشته، هنوز فردی نتوانسته مثل آن باشد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۷:۵۷    
بروز مشکلات مالی و مالکیتی در باشگاه نساجی مازندران باعث شده برخی شایعات حول محور جدایی جواد نکونام از جمع سرخپوشان قائمشهری به گوش برسد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۷:۱۹    
تحلیلگران فعال در حوزه فناوری به تازگی در جدیدترین برآوردهای خود اعلام کردند که سهم اپل در بازار گجت های پوشیدنی هوشمند در سال آینده به میزان قابل توجهی کاهش پیدا خواهد کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۷:۱۸    
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه پیام نورگفت: چند طرح علمی پژوهشی و کاربردی این دانشگاه دوشنبه سوم دی رونمایی می شوند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۷:۰۸    
رئیس جمهور آمریکا می گوید اگر دموکرات های کنگره بودجه لازم را برای امنیت مرزی این کشور تصویب نکنند، دولت فدرال امروز تعطیل خواهد شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۷:۰۴    
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۷:۰۰    
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۶:۰۳    
فرمانده نیروی زمینی سپاه اظهار داشت: رزمایش پبامبر اعظم 12 از سلسله رزمایش های نیروی زمینی سپاه در آذرماه و دی ماه سال جاری در منطقه خلیج فارس برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۵:۵۷    
نطنز-امام جمعه نطنز گفت: مشکلات امروز نظام اسلامی سر منشأ آن؛دنیاطلبی و ثروت اندوزی برخی مسئولان و کارگزاران نظام است
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۵:۳۷    
نجف آباد- امام جمعه نجف آباد گفت: به نظر می رسد برخی مدیران دستگاه های اجرایی عالمانه و عامدانه جلوی تولید و توسعه اشتغال سنگ اندازی می کنند و نمی خواهند کار مثبتی در این کشور انجام شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۵:۳۷    
تیران-امام جمعه تیران و کرون گفت: کاهش قیمت ارز باید بر آرامش بازار و کاهش قیمت اجناس اثر بگذارد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۵:۲۸    
نطنز- امام جمعه بادرود گفت: مطالبات و خواسته های مردم و مسئولان برای تکمیل باند دوم بادرود – کاشان سریعتر محقق شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۵:۱۳    
گلپایگان- امام جمعه موقت گلپایگان گفت: این نظام، نظام ارباب رعیتی نیست. در این شرایط زمانی مسؤولان باید به مردم خدمت واقعی کنند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۵:۰۱    
شهرضا – امام جمعه شهرضا گفت: سیاست های یکجانبه و استعماری آمریکا در منطقه خاورمیانه با بن بست مواجه شده و رهبران این کشور چاره ای جز برگرداندن نیروهای خود ندارند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۴:۲۵    
امام جمعه اصفهان گفت: نظر من این است که نمایندگان مجلس دستور رییس جمهور را تا اجرایی شدن پیگیری کنند و استعفای خود را ادامه ندهند و مجلس را تضعیف نکنند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۴:۱۳    
یکی پس از دیگری کنار هم آمدند تا مانند پازل بنشینند و روایتگر اصفهان باشند، سه اثری که شاید در نگاه اول مخاطب را متعجب کنند اما در عمق هر کدام داستان هایی از یک شهر نشسته است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۴:۰۷    
برخوار- امام جمعه دولت آباد گفت: یکی از دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی اهتمام مبارزه با فساد است که در طول این مدت هر موقع که فساد از هر کسی سر می زده است، نظام جلوی آن ایستاده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۳:۱۳    
دبیر فدراسیون کشتی گفت: میزبانی ایران در جام جهانی کشتی فرنگی در ماه دسامبر سال 2019 میلادی تقریباً قطعی شده است و منتظر ثبت آن در تقویم اتحادیه جهانی کشتی هستیم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۳:۰۳    
کارشناس مسئول کیفیت هوای محیط زیست استان اصفهان گفت: کیفیت هوای کلانشهر اصفهان طی 24 ساعت گذشته تا 12 ظهر امروز جمعه سی ام آذرماه با میانگین 115 در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس ثبت شده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۳:۰۳    
کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: میانگین دمای هوا در اکثر نقاط استان سه تا پنج درجه کاهش می یابد و بارش برف و باران برای مناطق غرب و شرق استان پیش بینی می شود
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۲:۵۲    
تیم فوتبال بانوان سپاهان امروز جمعه با نتیجه یک بر صفر از راه یاب ملل مریوان شکست خورد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۱:۵۵    
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: ثبت نام مرحله دوم وام ضروری پنج میلیون تومانی بازنشستگان این صندوق از اول بهمن ماه آغاز می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۱:۳۷    
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۱:۲۸    
بازیگر تئاتر شاهرخ خان گفت: تئاتر آزاد و جنگ نمایشی باید جایگاهی منحصر داشته باشد زیرا برگزار کنندگان این گونه نمایش ها قصد آسیب به جنس های دیگر تئاتر را ندارند .
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۱:۲۵    
مدافع تیم ملی کشورمان و عضو باشگاه تراکتورسازی گفت:به نظرم ما تجربه خوبی کسب کردیم و می توانیم به نتیجه خوبی در این مسابقات برسیم و بعد از سال بتوانیم قهرمان آسیا شویم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۰:۴۱    
کاشان - مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: کاشان از لحاظ خیرین مدرسه سازی و ساخت فضاهای ورزشی توسط خیرین این شهرستان هیچ گاه دچار رکود و تعطیلی نشده است و این افتخار بزرگ "پایتخت کتاب ایران" ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۰۹:۴۷    
رئیس جمهوری آمریکا در ادامه تغییرات پی در پی در کاخ سفید اعلام کرد که وزیر دفاع این کشور و رئیس پنتاگون تا دو ماه دیگر از سمت خود کناره گیری می کند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۰۹:۳۸    
سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای از بارش برف، باران و مه گرفتگی در محورهای 15 استان کشور خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۰۹:۲۶    
مدیر تیم های ملی والیبال نشسته مردان ایران از پیشنهاد چهار تیم قدرتمند جهان برای برپایی دیدارهای دوستانه با بلندقامتان نشسته کشورمان خبر داد و گفت ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۰۹:۱۹    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: در حال حاضر بیش از 80 درصد تقاطع های سطح شهر اصفهان برای عبور آسان سالمندان، معلولان و روشندلان مناسب سازی شده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۰۹:۰۸    
نشست مشورتی سفرای ایران در سوئد، دانمارک و نروژ درباره آخرین تحولات سیاست خارجی با حضور عراقچی در استکهلم برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۰۸:۴۷    
ویکی دوستدار یادمان ها (Wiki Loves Monuments) یک مسابقه عکاسی سالیانه بین المللی است که در ماه سپتامبر در سراسر جهان توسط اجتماع ویکی پدیا برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۰۸:۴۷    
طبق آخرین مصوبه شورای عالی فضای مجازی، تمام دستگاه های اجرایی و تمامی پایگاه های اطلاعاتی پایه کشور باید در مدت یک سال به هم متصل و هرگونه استعلام و مبادله اطلاعات بین دستگاهی به شکل الکترونیکی انجام ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۰۸:۳۸    
معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان گفت: در وزارت نیرو منعی برای استفاده آب شرب در ساخت و ساز وجود ندارد و تنها در خصوص تغییر تعرفه ها اقدام شده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۰۸:۳۲    
نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه چهارشنبه در هیأت وزیران مصوب شده که ستاد احیای زاینده رود تشکیل شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۰۵:۵۹    
نمایندگان استان اصفهان در هفته ای که گذشت فعالیت های مختلفی در حوزه رفع مشکل آب استان انجام دادند، اما شرکت نکردن در جلسات علنی روزهای یکشنبه و سه شنبه مجلس و تجمع در منزل امام جمعه اصفهان ...