دوشنبه ۳۱ اردیبهشتساعت ۰۷:۳۵May 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1403 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1399 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1400 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1401 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1402 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1403 خبرگزاری ایمنا 1 اردیبهشت 1403 خبرگزاری ایمنا 2 اردیبهشت 1403 خبرگزاری ایمنا 3 اردیبهشت 1403 خبرگزاری ایمنا 4 اردیبهشت 1403 خبرگزاری ایمنا 5 اردیبهشت 1403 خبرگزاری ایمنا 6 اردیبهشت 1403 خبرگزاری ایمنا 7 اردیبهشت 1403 خبرگزاری ایمنا 8 اردیبهشت 1403 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1403 خبرگزاری ایمنا 10 اردیبهشت 1403 خبرگزاری ایمنا 11 اردیبهشت 1403 خبرگزاری ایمنا 12 اردیبهشت 1403 خبرگزاری ایمنا 13 اردیبهشت 1403 خبرگزاری ایمنا 14 اردیبهشت 1403 خبرگزاری ایمنا 15 اردیبهشت 1403 خبرگزاری ایمنا 16 اردیبهشت 1403 خبرگزاری ایمنا 17 اردیبهشت 1403 خبرگزاری ایمنا 18 اردیبهشت 1403 خبرگزاری ایمنا 19 اردیبهشت 1403 خبرگزاری ایمنا 20 اردیبهشت 1403 خبرگزاری ایمنا 21 اردیبهشت 1403 خبرگزاری ایمنا 22 اردیبهشت 1403 خبرگزاری ایمنا 23 اردیبهشت 1403 خبرگزاری ایمنا 24 اردیبهشت 1403 خبرگزاری ایمنا 25 اردیبهشت 1403 خبرگزاری ایمنا 26 اردیبهشت 1403 خبرگزاری ایمنا 27 اردیبهشت 1403 خبرگزاری ایمنا 28 اردیبهشت 1403 خبرگزاری ایمنا 29 اردیبهشت 1403 خبرگزاری ایمنا 30 اردیبهشت 1403 خبرگزاری ایمنا 31 اردیبهشت 1403 
ایمنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۳۰    
شهردار منطقه تاریخی یزد گفت: اتصال فاضلاب به قنات هم جرم است و هم مشکلات فراوانی به همراه دارد.
ایمنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۰:۲۴    
رئیس شورای اسلامی شهر اراک گفت: شوراها از ارکان مهم تصمیم سازی و یکی از بی واسطه ترین حلقه های ارتباطی مردم با حاکمیت و نماد تجلی خرد جمعی هستند.
ایمنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۵:۲۲    
رئیس سازمان صدا و سیما با تاکید براینکه نمایشگاه بین المللی کتاب تهران را بزرگترین رویداد فرهنگی کشور و یک فرصت بی نظیر می دانیم، گفت: صدا و سیما امسال نیز با تمام توان در خدمت نمایشگاه کتاب است.
ایمنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۳:۴۷    
معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز با اشاره به هشدار هواشناسی درباره بارندگی های پایان هفته بر لزوم در نظر گرفتن همه تدابیر لازم، همچنین احتمالات مختلف تأکید کرد.
ایمنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۲:۵۹    
به مناسبت روز ملی خلیج فارس، بسته های پرتخفیف مکالمه توسط همراه اول ارائه شده است.
ایمنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۲:۲۱    
سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه گفت: امروز دست ما پُر است و دشمن هم این نکته را می داند؛ عملیات وعده صادق، رزمایش نبود، بلکه صحنه عملیات واقعی بود.
ایمنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۱:۲۷    
آن طور که کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان خبر داده است، اواخر هفته مناطقی از این استان شاهد سامانه بارشی خواهند بود.
ایمنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۱:۲۱    
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: سال 1403 در هدف گذاری سازمان تأمین اجتماعی، سالی است که همه پروژه های عمرانی حوزه درمانی ما باید به اتمام برسد و این از اولویت های قطعی سازمان در سال جدید است.
ایمنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۹:۵۱    
مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی گفت: با انجام مشاوره های روان شناسی برای زوج های متقاضی طلاق در مراکز مشاوره ای این مجموعه، 21 درصد درخواست های طلاق منجر به سازش شد.
ایمنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۹:۳۶    
مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه ایلام گفت: سال 1402 از محل پایش و کنترل فروش در باک مرز مهران، 231 میلیارد ریال درآمد کسب و به خزانه دولت واریز شد.
ایمنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۸:۵۷    
قیمت انواع میوه و تره بار در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.
ایمنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۸:۵۷    
تیم ملی والیبال دانش آموزی ایران در مرحله فینال با شکست تیم آلمان قهرمان جهان شد.
ایمنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۸:۰۲    
رئیس شورای اسلامی شهر مهاباد با توجه به بازپس گیری املاک و قطعات شهرداری گفت: ارزش این اموال بیش از شش هزار میلیارد ریال یا به عبارتی بودجه عمرانی دو سال شهرداری مهاباد است.
ایمنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۷:۵۰    
مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان با اشاره به اجرای پروژه زیباسازی، عمرانی و زیرساختی مجموعه تفریحی بولینگ صفه گفت: با اجرای این طرح ...
ایمنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۷:۳۹    
رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش وپرورش اعلام کرد که فرایند مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان ورود به دانشگاه ها از روز یکشنبه آغاز شده است و تا یک هفته نیز ادامه خواهد داشت.
ایمنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۱۰    
شهردار مهاباد گفت: شورا نماد و تجلی مشارکت مردم در اداره امور شهر و روستا بوده و برگزاری انتخابات متعدد نشان دهنده لزوم و اهمیت حضور مردم در تصمیم گیری های خرد و کلان شهرها، روستاها و کشور است.
ایمنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۷    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان از نجات جوان 33 که از ارتفاعات کوه های صاحب الزمان(عج) سقوط کرده بود، با تلاش آتش نشانان و اورژانس خبر داد.
ایمنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۳:۵۸    
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: بر اساس اطلاعات پلاک های ثبت شده در فروردین از مجموع بیش از 10 میلیون و 512 هزار تردد ثبت شده در استان ...
ایمنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۳:۵۶    
بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه های کشور، محور کرج - چالوس (محدوده کندر) به دلیل انجام عملیات عمرانی (فنس کشی سنگ) از کیلومتر یک تا شش ...
ایمنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۳:۵۳    
آیین رونمایی از الگوی حکمرانی و مدیریت مشارکتی شهرداری رفسنجان، عصر امروز نهم اردیبهشت با حضور دستیار ویژه رئیس جمهور در امر مردمی سازی دولت و استاندار کرمان از الگوی حکمرانی و مدیریت مشارکتی شهرداری ...
ایمنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۳:۴۴    
مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه با اعلام سطح هشدار نارنجی گفت: سامانه بارشی از بعدازظهر فردا دوشنبه دهم اردیبهشت وارد شده و تا شنبه هفته آینده پانزدهم اردیبهشت جو منطقه را تحت تأثیر قرار می دهد.
ایمنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۳:۴۴    
باشگاه صنعت مس رفسنجان با فسخ دوجانبه قرارداد، به همکاری خودش با علی عدنان بازیکن عراقی پایان داد.
ایمنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۳:۳۸    
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس ...
ایمنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۳:۳۵    
امام جمعه کرمانشاه با اشاره به جایگاه رفیع شغل معلمی گفت: اهمیت کار معلمی به اندازه ای است که اگر بخواهیم آینده جامعه بشری را ببینیم، باید به تلاش امروز معلمان و اساتید نگاه کنیم.
ایمنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۳:۲۶    
رئیس پلیس آگاهی گیلان از شناسایی و دستگیری 22 سارق و هفت مالخر در طرح سه روزه عملیاتی مبارزه با سرقت مغازه در استان خبر داد و گفت: این افراد به 22 فقره سرقت اعتراف کردند.
ایمنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۳:۲۶    
دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه از به تعویق افتادن زمان برگزاری ویژه برنامه صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز در سالروز این عملیات و آغاز سال راهیان نور کشور به دلیل پیش بینی ...
ایمنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۳:۲۳    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان غربی از اجرای طرح تشدید برخورد با خودروهای هنجار شکن در سطح استان خبر داد.
ایمنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۳:۲۰    
رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه کرمانشاه در 645 شعبه اخذ رأی برگزار می شود.
ایمنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۳:۱۷    
فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: اگر کارفرمایان بتوانند اعتماد نیروهای خود در محیط کار را فراهم کنند، به بهره وری بیشتری دست می یابیم.
ایمنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۳:۱۷    
نماینده مردم نجف آباد و تیران و کرون و عضو کمسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: سیاسی بازی و ورود به مسائل حاشیه ای مانع خدمت رسانی و چالشی برای شوراهای اسلامی محسوب می شود.
ایمنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۳:۱۷    
سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت: انفجار گاز در بستان آباد 6 نفر را راهی بیمارستان کرد.
ایمنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۲:۵۷    
سرپرست فرمانداری ویژه کاشان گفت: تاکنون اقدامات خوبی در سطح شهرستان انجام شده، اما وضعیت اطلاع رسانی در کاشان مطلوب نیست، مدیران ما با وجود اینکه تلاش می کنند اما اطلاع رسانی از خدماتشان نمی کنند.
ایمنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۲:۴۵    
فرماندار همدان در شورای ترافیک شهرستان همدان با بیان اینکه وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده و اقدامات کارشناسی خوبی در حال انجام است ...
ایمنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۲:۴۲    
سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی گفت: در اثر انفجار در پارک پرواز تبریز، چهار نفر مصدوم شدند.
ایمنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۲:۳۳    
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: برای حل مشکلات معیشتی کارگران باید برنامه ریزی های دقیق تری صورت بگیرد تا او با خیال راحت و تمرکز کافی بتواند در محیط کار حاضر شود و از طرف دیگر لذت آسایش و رفاه را در کنار ...
ایمنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۲:۱۶    
دستیار ویژه رئیس جمهور با تحسین الگوی حکمرانی مردمی و مدیریت مشارکتی گفت: تحقق این الگو زمانی رخ می دهد که دولت اسلامی شکل بگیرد و کارگزار و شیوه اداره آن اسلامی و مردم در آن تصمیم گیر باشند و باید ...
ایمنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۲:۱۳    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از نشست زمین و آب گرفتگی در خیابان علامه مجلسی خبر داد.
ایمنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۲:۰۳    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان از اجرای طرح بزرگ آموزش ایمنی تردد عابران و موتورسواران به مدت دو هفته در 50 روستای استان خبر داد و گفت ...
ایمنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۱:۵۷    
مدیرکل فنی و حرفه ای مازندران گفت: تشکیل بانک اطلاعاتی با کمک مجمع خیرین به منظور ترویج اشاعه کارآموزی در فنی و حرفه ای ضروری است.
ایمنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۱:۴۲    
استاندار کرمان با تحسین اقدام شهرداری و شورای شهر رفسنجان در راه اندازی پویش شهردار شو با حضور دهه هشتادی ها گفت ...
ایمنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۱:۳۶    
امام جمعه رفسنجان گفت: اقدام شهرداری و شورای شهر رفسنجان در راه اندازی پویش شهردار شو همان کاری بود که امام (ره)به عنوان بنیانگذار در دوران دفاع مقدس انجام داد و جوانانی مانند دهه هشتادی های امروزی ...
ایمنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۱:۲۷    
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: امسال 27 هزار دانش آموز استان در امتحانات نهایی شرکت می کنند و اوراق امتحانی در استان تصحیح نمی شود.
ایمنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۱:۱۲    
معاون شهردار رفسنجان گفت: در حال حاضر 48 شهردار آقا و 46 شهردار خانم که هرکدام دارای یک تیم نه نفره هستند، داریم و در مجموع 1040 دهه هشتادی پای کار محلات رفسنجان آمده اند.
ایمنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۱:۰۹    
امام جمعه قزوین گفت: هر روز رسیدگی به پرونده شرکت های پیش فروش خودرو با شتاب بیشتری انجام شود تا این همه مردمی که گرفتار شده اند، نجات پیدا کنند.
ایمنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۱:۰۳    
بعد از پیروزی تیم ملی فوتسال و کسب جام قهرمانی آسیا، وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در ویدئویی، این جام را به شهید غیرت حمیدرضا الداغی و خانواده وی اهدا کرد.
ایمنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۰:۳۳    
مدیرکل شیلات مازندران گفت: با شناسایی 42 فرصت سرمایه گذاری و افزایش 45 هزار تن تولید اولیه محصولات شیلاتی در مازندران یک هزار شغل جدید ایجاد می شود.
ایمنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۰:۲۴    
امام جمعه اصفهان گفت: در شهرداری مدارا با مردم بسیار مهم است و پیامبر اسلام در روایتی می فرمایند یکی از کارهای عظیم پیامبر (ص) که مساوی با رسالت است ...
ایمنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۰:۲۴    
کمیته نظارتی شورای اسلامی شهر اصفهان عصر امروز یکشنبه نهم اردیبهشت در منطقه 12 شهرداری اصفهان برگزار شد.
ایمنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۰:۰۰    
سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: اجرای طرح های نهضت ملی مسکن در اولویت دولت بوده و در این راستا در این استان می توان از ظرفیت بنیاد مسکن نهایت بهره برداری را کرد.
ایمنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۹:۵۷    
رئیس جمهور ضمن ابراز رضایت از گزارشات مسئولان اقتصادی دولت درباره کاهش تورم، کنترل و کاهش رشد نقدیندگی و کاهش قیمت ارز ...
ایمنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۹:۵۷    
دیدار تیم های آرسنال و تاتنهام در چارچوب هفته سی وپنجم لیگ برتر انگلیس با برتری آرسنال به پایان رسید.
ایمنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۹:۵۱    
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: شاخص های حوزه اشتغال نشان می دهد که در استان اتفاق خوبی رقم خورده و نرخ بیکاری استان قزوین به 4.7 درصد کاهش پیدا کرده است.
ایمنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۹:۴۵    
مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان با اشاره به فرادستگاهی بودن حدنگاری و وجود موانع متعدد، بر نقش محوری فرمانداران در رفع موانع حدنگاری تاکید کرده و خواستار ورود جدی فرمانداران به این حوزه شد.
ایمنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۹:۴۲    
دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج با برپایی تجمع خودجوش از دانشجویان حامی فلسطین در کشورهای غربی حمایت کردند.
ایمنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۹:۳۹    
رئیس سازمان صمت استان زنجان گفت: باید 2250 میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن سال گذشته به استان تخصیص می یافت در حالی که هم اکنون شاهد اختصاص تنها 530 میلیارد ریال به استان هستیم که پس از پیگیری های ...
ایمنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۹:۳۳    
شهردار زنجان گفت: پارکینگ طبقاتی توفیق در مساحت 8340 متر مربع، شامل 23 مغازه، 147 پارکینگ مسقف و 18 پارکینگ روباز برای رستوران طراحی شده است.
ایمنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۹:۲۴    
دومین نمایشگاه حمل ونقل دانش بنیان در اصفهان، یازدهم تا چهاردهم اردیبهشت با حضور سازمان ها و شرکت های فعال در حوزه حمل ونقل و با شرکت شرکت های دانش بنیان در محل دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شود.
ایمنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۹:۲۱    
مدیر منطقه 6 شهرداری اصفهان گفت: پل عابر پیاده خیابان آبشار با هزینه بالغ بر 30 میلیارد ریال، پیشرفت 85 درصدی داشته و ردیف بودجه تامین شده است که به پروژه تزریق می شود.
ایمنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۹:۰۶    
کتاب نامداران موسیقی سنندج به نویسندگی احسان مردوخ روحانی امروز به مناسبت هفته فرهنگی سنندج رونمایی شد.
ایمنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۸:۵۴    
یکصد و پنجاه و یکمین جلسه علنی شورای شهر شیراز به مناسبت روز شوراها میزبان مدیریت ارشد استان و شهری بود.
ایمنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۸:۳۶    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: همدلی و همراهی شوراها در کنار اختلاف نظرها، موجب امیدواری مردم و رفع مشکلات آن ها می شود.
ایمنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۸:۲۴    
قرارداد سرگروهی تاوان ، نیلگون و قلهک ثبت شد.
ایمنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۸:۲۱    
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: طی دو سال گذشته، 46 فضای آموزشی با اعتبار حدود 500 میلیارد تومان افتتاح و عملیات ساخت 55 مدرسه با 600 میلیارد تومان در استان آغاز شد.
ایمنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۸:۱۵    
شهردار سنندج گفت: پارک شهدای شهر سنندج به پاتوق فرهنگی تبدیل می شود و امیدواریم بتوانیم امسال عملیات اجرایی ساخت این مجموعه را که شامل های بخش های مختلف فرهنگی و هنری است، آغاز کنیم.
ایمنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۸:۱۲    
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سمیرم از پیدا شدن دو مفقودی در ارتفاعات این شهرستان خبر داد.
ایمنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۸:۰۹    
تصویبنامه هیئت وزیران موضوع تعیین فهرست دارو، مواد اولیه آن و تجهیزات مصرفی پزشکی مشمول ارز ترجیحی در سال 1403 توسط معاون اول رئیس جمهور ابلاغ شد.
ایمنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۸:۰۳    
استاندار خراسان جنوبی گفت: سال گذشته 176 طرح عمرانی با اعتبار 7300 میلیارد ریالی با کمک شوراهای اسلامی در استان افتتاح شد.
ایمنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۸:۰۰    
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در رقابت های جام ملت های آسیا 2024 در تایلند، توانمندی قهرمانان کشورمان را فراتر از عرصه قاره پهناور آسیا توصیف کرد.
ایمنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۷:۵۷    
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی از شوراهای اسلامی روستاها خواست تا برای تولید و رونق اقتصادی برنامه ریزی کنند و گفت: مردم باید شوراها را کانون همیاری، همفکری ...
ایمنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۷:۴۸    
رئیس اداره ورزش همگانی و محلات شهرداری و رئیس دبیرخانه اصفهان پایتخت فرهنگ پهلوانی گفت: ویژه برنامه ایرانی پهلوان با حضور بیش از 1200 نفر ورزشکار در میدان تاریخی امام (ره) برگزار شد.
ایمنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۷:۴۲    
رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: امروز در استان قزوین گرفتار مشکلات ریز و درشت هستیم که ذهن همه را به خود مشغول کرده و بیانگر این است که در پیشگیری از جرم توجه لازم نشده است.
ایمنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۷:۳۹    
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: اعضای شورا باید توجه کنند شورای شهر یا روستا هستند نه شورای شهرداری ...
ایمنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۷:۳۶    
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی گفت: 110 فرصت اقتصادی خراسان جنوبی برای معرفی به سرمایه گذاران به 2 زبان معرفی شده است.
ایمنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۷:۳۰    
رئیس حفاظت اطلاعات قوه قضائیه گفت: پشتیبانی از نیروهای نظامی و انتظامی را رسالت خود می دانیم؛ وحدت مهم ترین رکن جامعه است و اگر هر اقدامی در فضای مجازی و سایر عرصه ها به وحدت آسیب بزند ...
ایمنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۷:۳۰    
تیم ملی فوتسال ایران با پیروزی چهار بر یک مقابل تایلند برای سیزدهمین مرتبه عنوان قهرمانی جام ملت های آسیا را تصاحب کرد.
ایمنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۷:۲۱    
فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به اینکه عفاف و حجاب، ضامن امنیت و آرامش روانی در جامعه است، گفت:مشارکت همه جانبه متولیان فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه لازم و ضروری است.
ایمنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۷:۱۷    
فرماندار شهرستان ارومیه با اشاره به غرق شدن دو جوان 33 و 34 ساله در رودخانه نازلوچای این شهرستان و پیدا شدن جسد یک نفر از غرق شدگان گفت ...
ایمنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۷:۱۲    
مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به روند کاهش دما از فردا گفت:از روز چهارشنبه تا اواخر روز شنبه (به ویژه پنجشنبه و جمعه) استان تحت تأثیر سامانه بارشی فراگیری قرار خواهد گرفت که سبب رگبار و رعد و برق ...
ایمنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۷:۰۹    
سرپرست منطقه یک شهرداری اراک از همکاری گسترده این منطقه با تعاونی های ساخت مسکن خبر داد و گفت: تنها در فروردین ماه سال 1403 با بررسی و تأیید 18 مجوز ساخت بیش از 10 هزار متر پروانه ساختمانی توسط ...
ایمنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۷:۰۶    
رئیس شورای اسلامی اراک گفت: اراک،شهری با ظرفیت های متعدد و پتانسیل شهری بالاست که با مدیریت تعاملی به سمت توسعه و تعالی پیش می رود.
ایمنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۶:۵۷    
فرمانده سپاه استان قزوین گفت: در دوره ای که در نبرد پنجه با پنجه دشمن و در فشار اقتصادی، تحریم و تنگناهای اقتصادی قرار داریم، کارگران رزمندگان حقیقی نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می روند.
ایمنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۶:۵۷    
شهردار پیرانشهر گفت: شوراهای اسلامی شهر، رکن مردم سالاری در کشور هستند که در گسترده ترین حالت ممکن، مردم را در تأثیرگذاری بر سرنوشت خویش و چگونگی تعیین وضعیت محل و مکان زندگی خود کمک می کنند.
ایمنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۶:۵۴    
رئیس جمهور در پیامی پیروزی مقتدرانه و غرورانگیز تیم ملی فوتسال کشورمان و کسب مقام قهرمانی رقابت های جام ملت های آسیا 2024 در تایلند را تبریک گفت.
ایمنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۶:۵۱    
فرمانده انتظامی شهرستان نقده از دستگیری 5 نفر از اراذل و اوباش که با انجام اقدامات مجرمانه، امنیت و آسایش شهروندان را سلب کرده بودند، خبر داد.
ایمنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۶:۴۸    
استاندار مرکزی گفت: شوراها به واسطه ارتباطات مستقیمی که با مردم، شورایاری ها و سازمان های غیر دولتی دارند، مهم ترین پل ارتباطی و نهاد گردآوری مسائل، مشکلات و مطالبات مردمی هستند.
ایمنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۶:۴۵    
دانشجویان دانشگاه اصفهان در حمایت از جنبش دانشجویان دانشگاه های آمریکا ظهر امروز یکشنبه نهم اردیبهشت پس از اقامه نماز ظهر تجمع کردند.
ایمنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۶:۴۳    
معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم گفت: جشنواره استعدادیابی ستاره های شهر در قم با هدف تکریم خانواده بزرگ همکاران شهرداری قم و استعدادیابی فرزندان کارکنان شهرداری قم برگزار می شود.
ایمنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۶:۴۲    
با حضور دستیار رئیس جمهور در امر مردمی سازی دولت و مسئولان استانی و محلی، فعالیت شهرداران دهه هشتادی در رفسنجان آغاز شد.
ایمنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۶:۳۹    
دانشجویان و اساتید ایرانی هم صدا با دانشجویان آزادی خواه آمریکا و اروپا که نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی دست به اعتراض زده بودند، با برپایی تجمعاتی در دانشگاه های سراسر کشور ...
ایمنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۶:۳۰    
دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه های شهرکرد در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا تجمع کردند.
ایمنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۶:۲۱    
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: در حال حاضر قریب به 90 پروژه در حوزه گردشگری استان اردبیل در حال اجرا است که سرمایه گذاری بیش از 20 همتی در این پروژه ها انجام می شود و ...
ایمنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۶:۲۱    
از مارسی و ملبورن تا ونکوور و نیویورک، مجسمه هایی در شهرهای سراسر جهان ساخته شده اند که با القای مفاهیم هنری، اجتماعی و سیاسی تاکنون توجه طیف وسیعی از علاقه مندان را به خود جلب کرده اند.
ایمنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۶:۱۸    
رئیس شورای اسلامی شهر سنندج گفت: انتقاد سازنده به دور از تخریب موجب تصمیم گیری و تصمیم سازی های درست مدیران و خدمت هرچه بهتر به جامعه می شود.
ایمنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۶:۱۷    
رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به صدور دو هشدار هواشناسی سطح نارنجی و زرد ...
ایمنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۶:۱۵    
شهردار سنندج از کلنگ زنی 2 پروژه تقاطع تکیه و چمن و پارکینگ طبقاتی در این شهر خبر داد.
ایمنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۶:۱۲    
اهمیت زمان و مدیریت صحیح آن در دنیای امروز بیش از پیش احساس می شود و چرخه فعالیت، صنعت و زندگی بر مدیریت صحیح زمان استوار است؛ در واقع زمان، منبعی مهم، اما فناپذیر و مدیریت صحیح این منبع گرانبها ...
ایمنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۶:۰۳    
معاون استاندار تهران با بیان اینکه سال گذشته 12 جلسه شورای حل اختلاف برای شوراها در استانداری تشکیل شده است گفت ...
ایمنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۶:۰۳    
رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اردبیل از راه اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه ای خودرو خبر داد.
ایمنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۶:۰۰    
استاندار ایلام با بیان اینکه استقرار تیپ مستقل ارتش در ایلام از مطالبات دیرینه مردم است گفت: با توجه به 430 کیلومتر مرز مشترک، استقرار یک بالگرد نیروهای مسلح در ایلام ضرورت دارد.
ایمنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۶:۰۰    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به استان خبر داد و گفت: مرکز رادیوتراپی یاسوج تا یک سال دیگر راه اندازی می شود.