دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۳:۳۰Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 23 اردیبهشت 1403 - iscanews.ir

باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 29 اسفند 1393 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 10 مهر 1394 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 30 اسفند 1395 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 29 اسفند 1396 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 29 اسفند 1397 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 29 اسفند 1398 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 30 اسفند 1399 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 29 اسفند 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 29 اسفند 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 29 اسفند 1402 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 31 فروردین 1403 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 1 اردیبهشت 1403 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 2 اردیبهشت 1403 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 3 اردیبهشت 1403 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 4 اردیبهشت 1403 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 5 اردیبهشت 1403 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 6 اردیبهشت 1403 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 7 اردیبهشت 1403 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 8 اردیبهشت 1403 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 9 اردیبهشت 1403 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 10 اردیبهشت 1403 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 11 اردیبهشت 1403 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 12 اردیبهشت 1403 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 13 اردیبهشت 1403 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 14 اردیبهشت 1403 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 15 اردیبهشت 1403 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 16 اردیبهشت 1403 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 17 اردیبهشت 1403 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 18 اردیبهشت 1403 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 19 اردیبهشت 1403 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 20 اردیبهشت 1403 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 21 اردیبهشت 1403 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 22 اردیبهشت 1403 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 23 اردیبهشت 1403 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 24 اردیبهشت 1403 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 25 اردیبهشت 1403 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 26 اردیبهشت 1403 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 27 اردیبهشت 1403 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 28 اردیبهشت 1403 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 29 اردیبهشت 1403 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 30 اردیبهشت 1403 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 31 اردیبهشت 1403 
ایسکانیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۰۹:۰۱    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصویب کردند که روزهای جمعه و شنبه به عنوان تعطیلات پایان هفته باشد البته باید این مصوبه به تایید شورای نگهبان برسد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۵:۰۳    
پزشکان استدلال می کنند که ژنتیک در مورد سلامتی یک فرد سرنوشت ساز نیست و نتایج یک مطالعه از این فرضیه حمایت می کند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۵:۵۹    
مجمتع آزمایشگاهی سازه- زلزله و مصالح پیشرفته در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد راه اندازی شد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۳:۱۵    
سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه اعلام کرد: در سومین هفته اردیبهشت، 11 ناشر سود سنواتی و جاری سهامداران خود را از طریق اطلاعات سامانه سجام برای بیش از 500 هزار سهامدار واریز کردند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۲:۴۱    
امروز (دوشنبه) قیمت سیمان تهران (تیپ2) پاکتی در بازار تهران 72 هزار تومان است.
ایسکانیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۰:۰۷    
مدیرکل فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: رویداد سراسری کرسی های آزاداندیشی علاوه بر ترویج فرهنگ گفت وگو باعث ایجاد رقابت بین شرکت کنندگان هم می شود و همچنین انگیزه دانشجویان را نیز برای تفکر ...
ایسکانیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۹:۵۳    
فرد معترضی که خانه اش در رانش زمین آسیب دیده، در صحن شورای شهر گرگان برهنه شده و فریاد می زند: من خانه ام رفته، دیگر چیزی برای از دست دادن ندارم.
ایسکانیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۹:۳۵    
رئیس جمهور قانون تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی (سپند) را ابلاغ کرد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۹:۲۳    
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: بالاترین آمار تجاوز جنسی مربوط به آمریکاست که آزادی مطلق جنسی است. در آنجا حتی آدم ها با حیوانات ازدواج می کنند ...
ایسکانیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۳:۴۱    
محققان اظهار کردند که علائم اولیه آلزایمر در دهان فرد آشکار می شود.
ایسکانیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۳:۲۶    
با دستور دادستان شهرستان آبادان؛ مواد غذایی غیربهداشتی و مواد شوینده تقلبی در یک کارگاه غیرمجاز خانگی کشف شد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۳:۲۰    
رئیس بیمارستان بوعلی زاهدان گفت: توصیه می کنیم افرادی که دارای علائم سرماخوردگی و آنفلوآنزا هستند، حتما از ماسک استفاده کرده و در روزهایی که علائم تب دارند، یک تا سه روز در منزل بمانند و استراحت کنند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۲:۴۱    
نیمکت نشیبنی های ژائو فلیکس در روزهای اخیر احتمالا به منزله رفتن او از بارسلونا در پایان فصل است.
ایسکانیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۲:۳۵    
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی با اشاره به عملیات موفق تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی با وجود کمک آمریکا و غرب به این رژیم برای مقابله با موشک های ایرانی ...
ایسکانیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۲:۲۷    
رئیسی به مدیران دستگاه های دولتی توصیه کرد با نظارت مستمر بر زیر مجموعه های خود، از رعایت کرامت انسانی در دستگاه تحت مدیریت خود اطمینان حاصل کنند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۲:۲۰    
یک زمین شناس و مورخ هنر رنسانس معتقد است که بالاخره معمای یکی از مشهورترین نقاشی های جهان را حل کرده است.
ایسکانیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۰:۴۱    
جانشین فرمانده انتظامی ایرانشهر از دستگیری قاتل شهروند ایرانشهری پس از 2 سال زندگی مخفیانه توسط کارآگاهان پلیس در این شهرستان خبر داد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۸:۴۱    
مسئول امور زنان و خانواده دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان با صدور حکمی از سوی رئیس این دانشگاه منصوب شد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۸:۴۱    
کشف جسد یک پسر جوان در خانه اش در حالی که با ضربات چاقو به قتل رسیده بود و بررسی تلفن همراه او پلیس را به دوست مقتول رساند که عامل جنایت بود.
ایسکانیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۸:۱۷    
معلم فداکار چلیچه ای، ماجرای نجات دادن دانش آموزان خود از سیلاب را برای خبرنگار ایسکانیوز روایت می کند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۷:۰۷    
کووید 19 ویروسی بود که کل دنیا را به چالش و بحران کشید، اما دانشمندان بر این باورند که ویروس بعدی که در جهان همه گیر خواهد شد، ویروس زامبی است که از آب شدن یخ های قطب شمال زنده خواهد شد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۷:۰۷    
رمان نوجوان خاک سپاری دوّم بانوی مرگ یکی از تازه ترین آثار انتشارات انقلاب اسلامی است که به نمایشگاه بین المللی کتاب تهران رسید.
ایسکانیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۷:۰۵    
مولوی منتخب مجلس دوازدهم گفت: انسجام و همدلی خوبی بین منتخبان این دوره شکل گرفته و امیدواریم در پیگیری مسائل استان همه علمای بزرگ استان و نخبگان ما را پشتیبانی کنند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۶:۵۲    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: فرسودگی ناوگان خودرویی جمعیت هلال احمر استان مهمترین دغدغه این جمعیت است که باید با حمایت دولت نوسازی شوند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۶:۴۱    
مدیرعامل اتحادیه سراسری دامداران کشور گفت: هر کیلو گرم دام سنگین در کشور بسته به وزن دام، به طور میانگین بین 190 تا 200 هزار تومان خرید و فروش می شود.
ایسکانیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۶:۴۱    
دکتر طهرانچی از رویداد صدرا و دبیرستان دخترانه سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد بازدید کرد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۶:۲۹    
یک سایت اسرائیلی با افشای اطلاعات دانشجویان آمریکایی شرکت کننده در تظاهرات حمایت از فلسطین، آن ها را تروریست معرفی می کند ...
ایسکانیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۶:۲۹    
عضو هیئت علمی دانشگاه شاهد اعتقاد دارد که انجام فعالیت های هیجان انگیز برای سنین نوجوانان و جوانان جذاب است. البته این هیجان در فعالیت های فرهنگی دانشگاه ها وجود ندارد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۶:۲۷    
فعالان رسانه ایِ دارای پرونده در سامانه جامع رسانه ها از امروز یک شنبه 23 اردیبهشت می توانند برای تهیه بن یک میلیون تومانی خرید کتاب به سامانه سی و پنجمین نمایشگاه کتاب تهران مراجعه کنند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۶:۱۲    
شهردار منطقه 5 شیراز ساعتی پیش توسط افراد ناشناس به قتل رسید.
ایسکانیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۶:۰۷    
شماره های 52 و 53 ماهنامه خبری تحلیلی کد ویژه فروردین و اردیبهشت ماه 1403 همراه با گفتارها و نوشتارهایی از صاحب نظران حوزه تنظیم گری صوت و تصویر فراگیر و شبکه نمایش خانگی منتشر شد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۶:۰۲    
فرمانده فراجا با تاکید بر اینکه پلیس در سطح امنیت عمومی مسئول و از ارکان امنیت داخلی است، گفت: از طرفی پلیس در امنیت ملی نیز اثرگذار است و با توجه به اینکه با سطوح امنیت در ابعاد عمومی، داخلی ...
ایسکانیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۵:۴۱    
با هدف تأمین نیروی انسانی ماهر مورد نیاز واحدهای تولیدی و صنعتی و ایجاد فرصت های شغلی جدید، تفاهم نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی و مجموعه گچ کوه سفید سمنان امضاء شد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۵:۳۲    
تحصیل رایگان برای همه چیزی است که در اصل سی ام قانون اساسی به آن اشاره شده است. در این میان برخی دانش آموزان به دلایل مختلف از روند تحصیل خارج می شوند ...
ایسکانیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۴:۳۵    
رئیس سازمان برنامه و بودجه با تاکید بر اینکه جداول بودجه تا آخر اردیبهشت ماه از سوی مجلس شورای اسلامی ارسالخواهد شد، گفت: براساس زمانبندی طراحی شده در قانون ...
ایسکانیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۴:۲۰    
دنا پلاس اتوماتیک آپشنال که یکی از گرانقیمت ترین سواری های داخلی است، امروز یکشنبه 23 اردیبهشت در بازار آزاد معادل یک میلیارد و 160 میلیون تومان فروخته می شود.
ایسکانیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۴:۱۱    
مدافع ملی پوش پرسپولیس پس از پیروزی مهم این تیم به هواداران پیام داد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۳:۵۶    
رییس پلیس راه البرز با اشاره به پیش بینی بارش رگباری باران ، رعدوبرق و تگرگ به ویژه در جاده کرج - چالوس گفت: مسافران به دلیل خطر احتمال سقوط سنگ در حاشیه این جاده توقف نکنند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۳:۵۰    
مشمولان سهام عدالت که تاکنون به دلایل مختلف سود سهام سال 1401 خود را دریافت نکرده اند، در خرداد ماه منتظر واریز این سود از سوی دولت باشند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۳:۳۵    
سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی خوزستان، گفت: تصادف یک دستگاه تریلی با پژو 405 منجر به کشته شدن دو نفر شد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۳:۱۱    
سازمان جهانی هواشناسی در گزارشی به برخی مخاطرات جوی و رویدادهای شدید آب و هوایی ایران در سال گذشته پرداخته و نسبت به چالش های اقلیمی ایران به ویژه سیل و خشکسالی ابراز نگرانی کرد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۵۷    
بنا بر مصوبه شورای شهر تهران، قیمت قبر رزروی در بهشت زهرا(س) برای خانواده هایی که دارای متوفی هستند از 3 میلیون و 900 هزار تومان در سال 1402 به 15 میلیون تومان در سال 1403 رسید.
ایسکانیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۵۰    
وزیر بهداشت با اشاره به آغاز تزریق دو واکسن روتاویروس و پنوموکوک در هفت استان کشور گفت: درمان رایگان کودکان زیر هفت سال در تمام مراکز دولتی وابسته به وزارت بهداشت انجام می شود.
ایسکانیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۴۱    
آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان در دور دوم سفرهای استانی پنجشنبه 27 اردیبهشت ماه به استان مازندران سفر می کند و تا روز جمعه در استان حضور خواهد داشت.
ایسکانیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۲۶    
عضو هیأت علمی گروه جامعه شناسی واحد علوم و تحقیقات گفت: نباید جامعه شناسی به عنوان یک رشته نظری تحلیلی و جامعه شناس را حافظ نظریه ها نشان داد بلکه باید تلاش کرد جامعه شناسی وارد صحنه جامعه شود و ...
ایسکانیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۲۰    
رنکینگ جدید تیراندازان ایرانی در رده بندی فدراسیون جهانی اعلام شد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۱:۵۰    
هافبک فرانسوی تیم فوتبال استقلال با وجود آسیب دیدگی اعلام کرد دوست دارد به میادین بازگردد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۱:۴۸    
در پی قطعی شدن برخی احکام پرونده های قضایی صادق زیبا کلام، این فرد جهت اجرای احکام صادره وارد زندان شد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۱:۱۵    
قیمت دلار با کاهش محدود به کف کریدور ششم برگشت.
ایسکانیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۱:۰۶    
رئیس سازمان سنجش گفت: تشکیل سازمان ملی سنجش به معنای جدایی از وزارت علوم نیست بلکه قرار است با وزارتخانه های بهداشت، علوم، آموزش و پرورش و کار همکاری داشته باشیم.
ایسکانیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۱:۰۶    
مسعود مثنوی گفت: معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری در دو بخش امور فرهنگی سال گذشته و خدمات امدادی و بشردوستانه نوروزی سال 1403 به ترتیب حائز رتبه های عالی و برتر کشور شد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۰:۴۶    
بررسی و ارزیابی شایستگی های عمومی و اختصاصی معرفی شدگان آزمون استخدامی صندوق تأمین خسارت های بدنی در دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۰:۴۶    
رئیس بیمارستان فرهیختگان از اجرای موفق و نتیجه مطلوب فاز یک و ایمنی واکسن آلزایمر در مرکز تحقیقات این بیمارستان خبر داد و گفت ...
ایسکانیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۰:۲۱    
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به 44هزار و 879 تومان و حواله دلار نیز به 41هزار و 904 تومان رسید.
ایسکانیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۰:۱۸    
عضو هیئت علمی دانشگاه هنر اصفهان معتقد است که بخش زیادی از هر پروژه در ایران، صرف بروکراسی می شود. تا جایی که عمق پروژه های صنعتی به دلیل موانع اداری کم می شود.
ایسکانیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۰:۰۹    
راه آهن سراسری جنوب به دلیل خروج قطار از ریل مسدود شد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۹:۵۱    
جنگ در غزه در حالی وارد دویست ونوزدهمین روز خود شده که بمباران مناطق شمالی و مرکز غزه تشدید شده و آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل متحد برای فلسطینیان (آنروا) امروز گزارش داد که تاکنون تنها 300 ...
ایسکانیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۸:۳۰    
سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی تشدید فعالیت سامانه بارشی در 12 استان به کشاورزان 24 استان در خصوص جلوگیری از بروز خسارت توصیه های مهمی را ارائه کرد.