دوشنبه ۳۱ اردیبهشتساعت ۱۳:۴۰May 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 1 اردیبهشت 1403 - iscanews.ir

باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 29 اسفند 1393 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 10 مهر 1394 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 30 اسفند 1395 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 29 اسفند 1396 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 29 اسفند 1397 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 29 اسفند 1398 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 30 اسفند 1399 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 29 اسفند 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 29 اسفند 1401 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 29 اسفند 1402 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 31 فروردین 1403 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 1 اردیبهشت 1403 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 2 اردیبهشت 1403 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 3 اردیبهشت 1403 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 4 اردیبهشت 1403 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 5 اردیبهشت 1403 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 6 اردیبهشت 1403 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 7 اردیبهشت 1403 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 8 اردیبهشت 1403 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 9 اردیبهشت 1403 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 10 اردیبهشت 1403 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 11 اردیبهشت 1403 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 12 اردیبهشت 1403 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 13 اردیبهشت 1403 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 14 اردیبهشت 1403 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 15 اردیبهشت 1403 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 16 اردیبهشت 1403 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 17 اردیبهشت 1403 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 18 اردیبهشت 1403 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 19 اردیبهشت 1403 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 20 اردیبهشت 1403 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 21 اردیبهشت 1403 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 22 اردیبهشت 1403 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 23 اردیبهشت 1403 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 24 اردیبهشت 1403 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 25 اردیبهشت 1403 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 26 اردیبهشت 1403 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 27 اردیبهشت 1403 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 28 اردیبهشت 1403 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 29 اردیبهشت 1403 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 30 اردیبهشت 1403 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 31 اردیبهشت 1403 
ایسکانیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۹:۰۳    
به نظر می رسد این روزها برخی کاربران پیام رسان ویراستی از انگاره هایی که همیشه از آن دفاع کرده عبور کرده اند و اصرار دارند موضع گیری های رهبر انقلاب درباره طرح نور باید به طور مسقیم توسط خود ایشان ...
ایسکانیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۸:۵۷    
مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهر از اهدای اعضای پسر خرمشهری با رضایت خانواده بعد از مرگ مغزی به 2 بیمار خبر داد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۲:۰۱    
نایب رییس انجمن علمی گفتاردرمانی ایران، مداخلات زودهنگام را در رفع اختلالات گفتار و زبان بسیار مهم دانست و گفت: به محض بروز مشکلات گفتار، زبان و بلع در هر سنی ...
ایسکانیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۱:۰۱    
متخصص تغذیه بالینی و رژیم درمانی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی خواب مناسب و سبک زندگی را دو فاکتور موثر در تناسب اندام افراد دانست و گفت ...
ایسکانیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۳:۴۲    
ارزش غذایی برخی از ابر (سوپر) غذاها فراتر از تغذیه صرف است. این مواد غذایی دارای خواص منحصر به فردی هستند که بر روحیه و سلامت روان ما تأثیر مثبتی می گذارند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۱:۴۰    
رئیس انجمن علمی مطالعات بیماری های کبدی ایران: با توجه به کاهش بیش از 90 درصد مبتلایان در بیماران خاص در کشور ...
ایسکانیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۹:۲۱    
در این مقاله، نحوه عملکرد طبیعی سیستم ایمنی بدن و اتفاقاتی که در ام اس رخ می دهد، می خوانید. همچنین درباره اینکه چگونه داروهای مختلف اصلاح کننده بیماری می توانند به مهار چنین حملاتی کمک کنند ...
ایسکانیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۴:۵۷    
رییس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی، مجتبی ملکی چوبری را به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان و واحد رشت منصوب کرد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۲:۲۷    
رییس سازمان سنجش آموزش کشور از انتشار کارت ورود به جلسه نوبت اول آزمون سراسری سال 1403 از روز دوشنبه 3 اردیبهشت ماه خبر داد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۰:۴۰    
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، گفت: در جبهه ادارک، کار اصلی بر عهده مراکز علمی و حوزوی و کار استادان، طلاب و دانشجویان است و در واقع این جنگ، یک جنگ علمایی و دانشی است.
ایسکانیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۰:۳۷    
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان با بیان اینکه آخرین وضعیت اقتصادی خانوارها در پایان سال 1402 مجددا بررسی شد، گفت: پس از بررسی ها، 13 هزار و 408 خانوار همدانی مشمول دریافت یارانه شدند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۰:۳۱    
بازار سرمایه دومین روز کاری هفته را با رشدی 27 هزار واحدی به پایان رساند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۰:۲۰    
سید مجتبی حسینی در راستای ساماندهی میدان عرضه دام از میدان دام تحت مدیریت اتحادیه دامداران استان بازدید و با عوامل متولی گفت وگو کرد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۰:۲۰    
فرماندار شهرستان دالاهو اظهار کرد: برنامه ریزی و اقدامات لازم جهت برگزاری مسابقات پاراگلایدر کشوری به میزبانی شهرستان دالاهو انجام می شود.
ایسکانیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۰۸:۵۰    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز با اکثریت آرا مجازات قاچاق سلاح گرم یا سرد جنگی یا سلاح شکاری با قطعات مؤثر یا مهمات را تعیین کردند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۰۷:۰۱    
ظاهرش نشان نمی دهد؛ این که بیماری ساده ای مانند غلظت خون، می تواند حرکت خون در رگ ها را کند کرده، کم آبی شدید ایجاد کند ...
ایسکانیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۰۵:۰۱    
بدن درد و لرز اغلب پیش از تب یا همراه با تب اتفاق می افتد. اما ممکن است بدون تب و آبریزش بینی و احساس بیماری هم دچار بدن درد شوید.
ایسکانیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۰۴:۰۱    
داروی جدید مسیر واکنش سلول به اکسیژن را هدف قرار می دهد بدون اینکه بر تولید طبیعی سلول های خونی در مغز استخوان تاثیر بگذارد
ایسکانیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۰۳:۰۱    
در یک مطالعه جدید، افراد مبتلا به اچ آی وی که داروهای استاندارد برای دور نگه داشتن ویروس دریافت می کردند، نرخ بسیار پایین تر ابتلا به بیماری آلزایمر داشتند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۰۱:۰۱    
متخصص تغذیه و رژیم درمانی با بیان اینکه استفاده از قرص ناف برای لاغری مبنای علمی ندارد، گفت: درمان چاقی کلید جادویی ندارد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۲۳:۴۰    
تربیت کودکان بیش فعال با کودکان دیگر تفاوت می کند. به دلیل مشکل پرتحرکی و کم توجهی این کودکان، نوع برخورد و انتظار از آنها باید متفاوت با کودکان عادی باشد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۲۳:۱۰    
دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد در یک اردیبهشت 1362 تأسیس و فعالیت خود را شروع کرد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۲۳:۰۱    
از آنجا که انسان در تمام طول عمر خود با پول و مشتقات آن سر و کار دارد و جزء جداناپذیر زندگی است، وقت گذاشتن برای آموزش این مهارت از وظایف والدین محسوب می شود ...
ایسکانیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۲۲:۰۶    
حجت الاسلام اسلامی در گفت وگو با ایسکانیوز گفت: "وعده صادق" ساختار قدرت جهانی را به هم ریخت و درس بزرگی برای جهان غرب بود.
ایسکانیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۲۱:۵۷    
صد و پنجاه و سومین کاغذ خبر ایسکانیوز شنبه 1 اردیبهشت 1403 منتشر شد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۲۱:۲۱    
دادستان کل کشور با بیان اینکه ما بنا نداریم برای نوامیس این مملکت پرونده قضائی درست کنیم و بعد از تذکر و تعهد و اصلاح پوشش فرد به منزل برمی گردد گفت ...
ایسکانیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۲۱:۰۲    
مدیر کل اداره سلامت شهرداری تهران از چاقی 48 درصد کودکان تهرانی خبر داد و گفت: این کودکان در معرض انواع بیماری ها قرار دارند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۲۰:۲۲    
فیبر و پروتئین دانه چیا می تواند به کاهش اشتها کمک کند و باعث شود وزن بیشتری کم کنید. فیبر محلول آن نیز مقدار زیادی آب را جذب می کند و در معده منبسط می شود که ممکن است سیری را افزایش دهد و جذب غذا را ...
ایسکانیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۹:۲۰    
یبوست در میان کودکان و نوزادان امری رایج است اما برخی خانواده ها بخصوص زوج های جوان که تجربه فرزندآوری نداشته اند ...
ایسکانیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۸:۴۱    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت پرویز داودی را تسلیت گفتند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۷:۰۱    
با توجه به رشد نرخ ارز حمایتی دولت از سفرهای زیارتی و گرانی هزینه این سفرها از امروز اول اردیبهشت، سازمان حج قیمت های جدید اعزام های عتبات را اعلام کرد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۶:۴۷    
شرایط بازی های لیگ برتر به گونه ای است که یکی از بازیکنان استقلال اگر افت نکند، از همین حالا اولین دعوت شده به تیم ملی محسوب می شود.
ایسکانیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۶:۴۷    
کارشناس آموزش و پرورش گفت: علت اصلی ترک تحصیل در روستاهای مرزی مشکلات اقتصادی است اما جذاب نبودن مدرسه و نبود الگوی موفقی در روستا که تحصیل منجر به موفقیت او شده باشد هم در ترک تحصیل کودکان و ...
ایسکانیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۶:۳۷    
اشتباهات مدیریتی، بدرفتاری کادردرمان و مشکلات فرهنگی باعث شده تا شاهد افزایش زایمان سزارین در ایران باشیم که می تواند عواقب بدی برای سلامت زنان داشته و یکی از موانع بر سر راه افزایش جمعیت و فرزندآوری ...
ایسکانیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۶:۳۲    
بررسی قانون بودجه 1403 نشان می دهد که بودجه پارک علم و فناوری خلیج فارس (قشم) 29 درصد کاهش یافته است، در حالی که وعده داده شده بود قشم قطب نوآوری کشور شود.
ایسکانیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۶:۳۲    
امروز نرخ جدید کرایه های حمل و نقل عمومی اعمال شد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۶:۲۷    
عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد تهران مرکزی با اشاره به دستاوردهای ایران در حوزه موشکی، دفاعی و پدافند هوایی گفت: این موفقیت ها حاصل جهاد علمی دانشمندان و اساتید دانشگاه ها است.
ایسکانیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۶:۲۷    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان از راه اندازی سرای نوآوری کشاورزی اهواز و سبزی و صیفی دزفول در نیمه اول امسال و سرای نوآوری دامپروری بهبهان و سلامت اجتماعی اهواز در نیمه دوم سال 1403 خبر داد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۶:۱۷    
محمد نوری گفت: بعضی از سوت هایی که علیه استقلال زده می شود عمدی است و کمیته داوران نظر مساعدی را روی آبی پوشان ندارد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۵:۵۷    
حدود 13 هزار نفر از اساتید دانشگاه های کشور در نامه ای ابعاد حمله موشکی و پهپادی به سرزمین های اشغالی را تبیین کرده و گفتند: هر گونه دهن کجی و اقدام مذبوحانه احتمالی دشمن بسرعت ...
ایسکانیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۵:۵۲    
به دنبال کشف جسد سوخته شده یک مرد گمشده در ارتفاع لواسانات تحقیقات تیم جنایی آغاز و 3 زن و مرد در رابطه با این پرونده، بازداشت شدند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۵:۴۲    
اداره کل هواشناسی استان تهران از وقوع رگبار و رعدوبرق در استان از دوشنبه (3 اردیبهشت) خبر داد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۵:۳۷    
آمریکا دیگر حکمرانی خود را در دنیای علم و فناوری از دست داده یا در حال از دست دادن است و در این میان، کشورهایی مانند چین و هند در حال گرفتن گوی سبقت از کشورهای غربی هستند ...
ایسکانیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۵:۲۲    
یکی از مسئولان ارشد حزب الله با تأکید بر حمایت دائمی همه جبهه های مقاومت از غزه اعلام کرد: پاسخ محکم ایران به تجاوز رژیم اشغالگر همه معادلات و محاسبات را در منطقه تغییر داد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۵:۱۶    
در حال حاضر 2500 خودرو و تاکسی برقی از گمرک ترخیص شده است و در سه ماه آینده 8 تا 10 هزار خودروی برقی که بخشی از آنها در حال حمل و ترخیص است در معرض واگذاری قرار می گیرد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۵:۱۰    
بعد از اینکه لیونل مسی استایل ظاهری خود را عوض کرد و ریش گذاشت، بسیاری از کاربران به این فکر فرو رفتند که اگر رقیب دیرینه او یعنی کریستیانو رونالدو هم از او پیروی کند و ریش بگذارد ...
ایسکانیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۵:۰۱    
جدیدترین قیمت رهن و اجاره واحدهای مسکونی در منطقه 16 تهران و براساس اطلاعات میدانی نشان می دهد که برای رهن یک واحد 90متری در محله جوادیه حدود 550 میلیون تومان پول لازم است.
ایسکانیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۴:۴۶    
رهبر معظم انقلاب در پیامی به کنگره بزرگداشت مصلح الدین سعدی شیرازی گفتند: سعدی یکی از پایه های بنای استوار ادب پارسی است.
ایسکانیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۴:۴۲    
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور پیامی از حمایت ملت ایران در جریان اجرای عملیات وعده صادق قدردانی کرد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۴:۳۵    
رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری اراذل و اوباشی که اقدام قدرت نمایی و عربده کشی در شرق تهران کرده بودند، خبر داد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۴:۲۶    
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده درباره اینکه چرا اسم پدر و مادر از کارت ملی حذف می شود و چه چیزی جایگزین آن می شود ...
ایسکانیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۴:۱۵    
در بین محصولات سایپا کوییک 20 میلیون و تیپ های دنده ای و اتومات شاهین 10 میلیون کمتر از هفته قبل در بازار آزاد قیمت دارند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۳:۵۷    
ثبت نام بدون آزمون (ویژه استعدادهای درخشان) مقطع دکتری تخصصی سال 1403 دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۳:۴۵    
باشگاه پرسپولیس قصد دارد قرارداد اوسمار ویرا را برای فصل آینده تمدید کند که این موضوع با چراغ سبز این مربی برزیلی مواجه شده است.
ایسکانیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۳:۳۷    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی مرتضی طاهری را به عنوان مشاور وزیر در امور مرجعیت علمی، فناوری و نوآوری منصوب کرد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۳:۳۰    
رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی تهران با اشاره به برگزاری دومین جلسه برای رسیدگی به افزایش حقوق بازنشستگان اظهار کرد ...
ایسکانیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۲:۵۱    
کادر پزشکی پرسپولیس با وجود بهبود وضعیت دست دروازه بان اول این تیم خواستار ادامه استراحت او هستند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۲:۴۲    
جزئیات واگذاری باشگاه پرسپولیس مشخص شد و بر این اساس سرخپوشان به 6 بانک با درصدهای مختلف واگذار خواهد شد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۲:۳۶    
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و کشف پرونده با موضوع اخاذی و تهدید در شبکه اجتماعی اینستاگرام خبر داد و گفت مجرم با پوشش روانشناس با خانم ها ارتباط گرفته و پس از ملاقات حضوری ...
ایسکانیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۲:۳۰    
بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی احضار شد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۲:۱۲    
نشست هم اندیشی اعضای شورای مرکزی جامعه اسلامی واحد تهران جنوب با مدیر کل تشکل های اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۲:۰۲    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز از انسداد مسیر جنوب به شمال محور کرج -کندوان به علت انجام عملیات عمرانی طی روزهای دوم تا سوم اردیبهشت ماه خبر داد .
ایسکانیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۱:۵۲    
سخنگوی آتش نشانی کرمان از وقوع یک مورد آتش سوزی در یکی از جایگاه های عرضه بنزین کرمان خبر داد و گفت: در این حادثه یک خودرو در حال سوختگیری جهت قاچاق بود.
ایسکانیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۱:۴۲    
معاون وزارت آموزش و پرورش از افزایش حقوق سرایداران مدارس علاوه بر افزایش سالانه خبر داد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۱:۳۲    
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس وعده پرداخت بخش دیگری از مطالبات بازیکنان پس از بازی با صنعت نفت آبادان را داد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۱:۳۰    
اولین حامی سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتور از حالا معلوم است؛ شجاع خلیل زاده.
ایسکانیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۱:۱۸    
شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (شنبه یکم اردیبهشت) با 77 هزار و 643 واحد افزایش در ارتفاع 2 میلیون و 285 هزار و 857 واحدی قرار گرفت.
ایسکانیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۰:۵۱    
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.54 درصد افزایش به 2391 دلار و 93 سنت رسید.
ایسکانیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۰:۳۰    
تصویب کمک 61 میلیاردی آمریکا به کی یف، آمادگی واشنگتن برای از سرگیری ارسال تسلیحات به اوکراین، اعتراف به تمام شدن منابع اروپا برای کی یف ...
ایسکانیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۰:۰۶    
رییس کمیته ملی ربوکاپ با بیان این که انجمن های دانشگاهی مهندسان حرفه ای پرورش دهند و نه فقط مهندسانی که کتاب خوانده اند، گفت: اگر هنوز برخی مدیران به خوبی حمایت نمی کنند ...
ایسکانیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۰:۰۰    
زنجیره انسانی مردم استان مازندران به صورت همزمان در سراسر سواحل مازندران به حمایت از عملیات وعده صادق جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم صهیونیستی، تشکیل شد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۰:۰۰    
سهمیه های بنزین اردیبهشت خودروهای شخصی و عمومی بدون هیچ گونه تغییری، ساعت صفر بامداد امروز یکم اردیبهشت در کارت های هوشمند سوخت شخصی شارژ شد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۰۹:۵۱    
سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: بر اساس جدول زمان بندی، تبلیغات از ساعت صفر بامداد روز 13 اردیبهشت آغاز شده و به مدت هفت روز تا ساعت 8 صبح پنج شنبه 20 اردیبهشت ادامه خواهد داشت.
ایسکانیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۰۹:۰۰    
از امروز(شنبه، یکم اردیبهشت) دامنه نوسان سهام شرکتها در بازارهای مختلف بورس و فرابورس به روال عادی بازمی گردد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۰۸:۵۱    
کمیته انضباطی رای خود را در خصوص دعوی باشگاه ذوب آهن به طرفیت تیم پرسپولیس مبنی بر نشر اکاذیب صادر کرد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۰۸:۴۲    
صفحه اول روزنامه های مورخ شنبه 1 اردیبهشت 1403 را در این خبر ملاحظه می کنید.
ایسکانیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۰۳:۰۷    
تخم مرغ یکی از مقوی و کامل ترین غذاها در سراسر دنیا است، این غذای محبوب جایگاه ویژه ای در بین مردم باز کرده ...
ایسکانیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۰۲:۰۲    
بیکینگ پودر و بیکینگ سودا، دو جادوگر حیاتی در آشپزخانه، در تحولات و پف آوری خمیرها و دسرها نقش اساسی ایفا می کنند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۰۱:۰۲    
گردش خون ضعیف در پاها می تواند منجر به مشکلاتی مانند درد، بی حسی، تورم و حتی زخم شود.