دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۱۰:۱۰Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای جهان نیوز 31 تیر 1399 - jahannews.com

جهان نیوز 29 اسفند 1393 جهان نیوز 21 دی 1394 جهان نیوز 29 اسفند 1396 جهان نیوز 29 اسفند 1397 جهان نیوز 29 اسفند 1398 جهان نیوز 31 اردیبهشت 1399 جهان نیوز 31 خرداد 1399 جهان نیوز 31 مرداد 1399 جهان نیوز 31 شهریور 1399 جهان نیوز 30 مهر 1399 جهان نیوز 30 آبان 1399 جهان نیوز 30 آذر 1399 جهان نیوز 30 دی 1399 جهان نیوز 30 بهمن 1399 جهان نیوز 30 اسفند 1399 جهان نیوز 1 تیر 1399 جهان نیوز 2 تیر 1399 جهان نیوز 3 تیر 1399 جهان نیوز 4 تیر 1399 جهان نیوز 5 تیر 1399 جهان نیوز 6 تیر 1399 جهان نیوز 7 تیر 1399 جهان نیوز 8 تیر 1399 جهان نیوز 9 تیر 1399 جهان نیوز 10 تیر 1399 جهان نیوز 11 تیر 1399 جهان نیوز 12 تیر 1399 جهان نیوز 13 تیر 1399 جهان نیوز 14 تیر 1399 جهان نیوز 15 تیر 1399 جهان نیوز 16 تیر 1399 جهان نیوز 17 تیر 1399 جهان نیوز 18 تیر 1399 جهان نیوز 19 تیر 1399 جهان نیوز 20 تیر 1399 جهان نیوز 21 تیر 1399 جهان نیوز 22 تیر 1399 جهان نیوز 23 تیر 1399 جهان نیوز 24 تیر 1399 جهان نیوز 25 تیر 1399 جهان نیوز 26 تیر 1399 جهان نیوز 27 تیر 1399 جهان نیوز 28 تیر 1399 جهان نیوز 29 تیر 1399 جهان نیوز 30 تیر 1399 جهان نیوز 31 تیر 1399 
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۹:۵۴    
این روزها که در اکثر نقاط دنیا ویروس کرونا جولان می دهد بسیاری از کشورها برای عدم استفاده از ماسک جریمه هایی در نظر گرفتند تا به این ترتیب شیوع این بیماری را کنترل کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۷:۱۷    
یه مسابقه ساده و جذاب داریم براتون که این مسابقه 4 مرحله ساده داره: مرحله اول وارد سایت karpishe.com بشین و در قسمت جستجوی فرصت های شغلی، شهر محل زندگیتون رو تایپ کنین. مرحله دوم ...
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۰۹:۴۷    
فیلم سینمایی قطار آن شب به کارگردانی حمیدرضا قطبی در ژانر کودک و نوجوان ساخته شده و پس از یک ماه از بازگشایی سینما های کشور به فروشی معادل هشت میلیون تومان رسیده است ...
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۰۸:۰۵    
پس از گذشت چهار ماه از شیوع کرونا در ایران و تعطیلی پروازهای بین المللی، شرکت های هوایی خارجی به تدریج در حال ازسرگیری پروازها به ایران و بالعکس هستند.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۵:۱۴    
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون 284 هزار و 34 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند و با فوت 221 نفر در 24 ساعت گذشته ...
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۲:۲۹    
حمید بیشتر از فرزندان دیگرم در زندگی ام حضور دارد. خداوند می فرماید کسی که شهید می شود من خونبهایش می شوم. بعد از شهادتش، به عینه حضورش را دیدیم. من سه فرزند دیگر دارم، اما حمید را زنده تر می دانم ...
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۱:۴۷    
سفر معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری به اصفهان
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۰:۵۳    
رهبرانقلاب خطاب به نخست وزیر عراق: آمریکایی ها، مهمان شما را در خانه شما کشتند.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۰:۲۰    
در این سه ماهه اخیر بیش از 50 درصد دستگیرشدگان در حوزه سرقت برای بار اول مرتکب جرم شده بودند و این نشان می دهد که این اتفاقات بی تاثیر از شرایط روز نیست.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۰۹:۰۳    
هدایت هفت تیم از 16 تیم لیگ برتر به عهده سرمربیانی است که سابقه حضور در استقلال به عنوان مربی یا بازیکن و یا هر 2 را دارند.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۰۹:۰۳    
خواندن نماز دهه اول ذی الحجه کمتر از 5 دقیقه طول می کشد و به حسب احادیث و روایات متواتر کسی که آن را بجای آورد در ثواب همه ی حاجیان شریک می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۰۸:۵۷    
مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق در اولین سفر خارجی خود پس از رسیدن به مقام نخست وزیری، وارد تهران شد و عصر سه شنبه 31 تیر 1399 با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۰۸:۵۱    
تارنمای رادیو پیام اسرائیل به نقل از یک کارشناس امور امنیتی نوشت: قرارداد 25 ساله ایران با چین، پیامدهای خطرناک نظامی دارد و امنیت منطقه را بهم می زند.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۰۸:۳۶    
امسال مناسک حج برگزار نخواهد شد و شهرها و خانه های ما از طعم بدرقه و استقبال حاجیان محروم است، چه خوب که دل خود را با خواندن کتابی که ذائقه رهبر معظم انقلاب را شیرین کرده، گوارا کنیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۰۸:۱۸    
یک رسانه عرب زبان با اشاره به بیانیه دربار پادشاهی عربستان درباره اینکه سلمان بن عبدالعزیز به بیمارستان منتقل شده، آورده است: این بیانیه نشان دهنده فوت ملک سلمان است.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۰۸:۱۸    
انسداد سیاسی اصلاح طلبان و گره خوردن وضعیت آنان با کارنامه ناموفق دولت، هر روز به شنیده شدن اخبار جدید از اوضاع بهم ریخته سازمانی آنها منجر می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۰۸:۱۸    
واکسن کرونایی که در دانشگاه سچنوف روسیه ساخته شده است مرحله دوم آزمایش ها را با موفقیت پشت سر گذاشت.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۰۴:۱۲    
روزنامه ابولا پرتغال با اشاره به عملکرد مهدی طارمی در تیم ریوآوه و حمایت مردم ایران از این بازیکن اعلام کرد در صورتی که طارمی آقای گل پرتغال شود ممکن است ایرانی ها جشن خیابانی برگزار کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۰۳:۱۲    
خیر نوجوان و جوان ترین خیر مدرسه ساز کشور گفت: تداوم راه سردار شهید سلیمانی با مشارکت در ساخت ایرانی سربلند امکان پذیر است.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۰۳:۱۲    
یک کارشناس اقتصادی با بیان اینکه مصوبه مجلس برای توزیع قیر رایگان رانت بزرگی را برای پیمانکاران پروژه های عمرانی به وجود می آورد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۰۱:۰۳    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با اشاره به دیدگاه مشترک ایران و روسیه درباره برجام و احترام به حقوق بین الملل عنوان کرد که در سفرش به مسکو پیام مهم روحانی خطاب به پوتین را تحویل داده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۰۰:۲۴    
حاشیه کرونایی دیدار محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و همتای روسی خود
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۲۳:۳۳    
براساس گزارش مرکز آمار ایران، از جمعیت مناطق 22 گانه شهر تهران در سال 95 بیشترین جمعیت در منطقه 4 مستقر هستند.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۲۳:۳۳    
عضو دفتر نشر آثار رهبر معظم انقلاب با اشاره به دیدار نخست وزیر عراق، این ملاقات را نخستین دیدار خارجی ایشان در ایام کرونا عنوان کرد و تاکید کرد پیش از این نیز رهبر انقلاب ملاقات هایی با مسئولان نظام ...
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۲۳:۳۳    
وزیر دفاع اسبق آمریکا در مصاحبه ای که به تازگی منتشر شده گفته کشورش تقریباً در تمام جبهه ها علیه ایران شکست خورده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۲۲:۲۱    
حجت الاسلام سید محمدحسن طباطبایی استاد اخلاق حوزه های علمیه و مدیر مدرسه علمیه الحجه (ع) مشهد صبح امروز در 73 سالگی دارفانی را وداع گفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۲۱:۳۰    
دیدگاه آمریکایی ها درباره عراق درست در نقطه مقابل ماست زیرا موافق عراق مستقل، قوی و دارای حکومتی با رأی اکثریت نیست.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۲۱:۰۹    
با تصمیم سرمربی تیم فوتبال استقلال، مدافع این تیم در اختیار باشگاه استقلال قرار گرفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۲۰:۳۳    
مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق عصر امروز (سه شنبه) با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۹:۰۹    
به منظور توسعه تعامل صنعت و دانشگاه، تفاهم نامه همکاری مشترک میان گروه صنعتی ایران خودرو و دانشگاه علم و صنعت ایران در زمینه آموزشی، پژوهشی و فناوری امضا شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۸:۵۱    
تصویری زیبا و دیدنی از یک زمین فوتبال بسیار زیبا در مازندران را در ادامه خواهید دید.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۸:۲۱    
نخست وزیر عراق گفت: عراق اجازه نمی دهد تهدیدی از خاک آن متوجه کشور ایران شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۷:۱۲    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: مجلس با ریل گذاری مناسب در تلاش است تا موانع و مشکلات را از سر راه خودروسازان در جهت رسیدن به اهداف شان بردارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۷:۰۳    
رئیس کمیته دیوان محاسبات و امور مالی و اموال مجلس گفت: مهرداد بذرپاش و لطف الله فروزنده را به عنوان دو گزینه نهایی این کمیسیون برای ریاست دیوان محاسبات به صحن علنی مجلس معرفی کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۶:۴۸    
طوس که نامش امروز مشهد مقدس است و یکی از پایتخت های فرهنگی جهان اسلام است، دسته های متفاوتی از هنر و صنایع دستی را در خود جا داده است ...
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۶:۴۲    
طلاق به مفهوم پایان قانونی یک ازدواج است که در دنباله آن هم زن هم مرد حق و حقوقی دارند که قانون برای هرکدام آن ها تعیین کرده است که در ادامه به آن ها می پردازیم . ...
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۶:۳۶    
یک کارشناس اقتصادی گفت: درصورت وجود و شکل گیری موضوعاتی مانند حجم بالای نقدینگی و عدم تعدیل مناسب و به موقع نرخ ارز می توان انتظار داشت که شوک هایی خارج از چارچوب های اقتصادی منجر به ایجاد بی ثباتی ...
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۵:۵۷    
60 لیتر سهمیه بنزین مردادماه خودروهای شخصی بدون هیچ گونه تغییری ساعت 24 بامداد چهارشنبه، (یکم مردادماه) در کارت های هوشمند سوخت شارژ می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۵:۴۵    
رئیس جمهوری اسلامی ایران در مراسمی رسمی از نخست وزیر عراق در تهران استقبال کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۵:۳۰    
یکی از کاربران توییتر در صفحه شخصی خود به حجاب بازیگر دخترم نرگس واکنش نشان داده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۵:۲۱    
سید عزت الله ضرغامی عضو شورای عالی فضای مجازی در صفحه شخصی خود در توییتر به بزرگترین خدمت روحانی اشاره کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۵:۲۱    
از جمله فاکتورهای جدایی ناپذیر در روند ساخت و ساز و بازسازی ساختمان ، استفاده از مصالح ساختمانی می باشد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۵:۰۳    
یکی از کاربران توییتر در صفحه شخصی خود به طراحی زیبای یک کاربر فلسطینی واکنش نشان داده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۵:۰۳    
من بارها گفتم در چنین شرایطی که در تحریم قرار داریم، یا باید تسلیم آمریکا بشویم یا اقتصاد ریاضتی پیشه کنیم. نه اینکه شعارهای بی خاصیت بدهیم. اگر قرار بر مقاومت است به مردم بگویید که باید ریاضت بکشید ...
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۴:۴۵    
عضو انجمن پزشکان عمومی ایران گفت: شستن و ضدعفونی کردن ماسک های معمولی پزشکی اثربخشی آنها را از بین می برد.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۴:۴۲    
در سفرهای وزیر خارجه به هر کشوری فقط در دیدار رسمی با همتای وی، پرچم کشور مقام مهمان نیز باید در نشست قرار داده شود و در بقیه دیدارها این کار نه رسم است و نه لازم.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۴:۳۹    
عضو شورای شهر تهران با اشاره به افزایش 3 برابری آمار متوفیان کرونا در پایتخت گفت: جهت پیشگیری از شیوع کرونا باید مترو تعطیل و طرح ترافیک هم لغو شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۴:۳۳    
سخنگوی دولت کاهش نرخ ارز را حاصل زحمات دولت خواند و گفت: زندگی مردم یک دلشوره برای دولت است و مدام دولت در این زمینه تلاش می کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۴:۱۸    
علی ربیعی درباره حذف بودجه خودکفایی گندم و نقش سعید حجاریان در واردات گندم و فرآورده های مرتبط که از سوی یکی از نمایندگان مجلس مطرح شده است، پاسخ گفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۳:۱۲    
سرکه سیب فواید سلامت و زیبایی بسیاری را ارائه می کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۳:۰۹    
ستاد ملی کرونا باید در مورد تعطیلی احتمالی مترو تصمیم گیری کند که بعید می دانم بتوانند این کار را انجام دهند.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۳:۰۹    
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان تهران از انشعابات غیر مجاز در سطح استان خبر داد و گفت: جمع آوری انشعابات غیرمجاز باعث برطرف شدن ضعف ولتاژ و رفع مشکلات منطقه ای خواهد شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۳:۰۳    
سفارت چین در لندن، انگلیس را از بابت لغو توافق استرداد مظنونین با هنگ کنگ، به دخالت در امور داخلی خود متهم کرد و درباره عواقب این اقدام هشدار داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۳:۰۰    
رئیس مجلس شورای اسلامی هوشمندسازی، شفافیت، مردمی سازی و کارآمدسازی را جزو اصول 4 گانه مجلس یازدهم دانست و بر اجرای این اصول تاکید کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۲:۵۷    
استقلال از قدیم همواره بازیکنان ملی پوش زیادی داشت.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۲:۵۷    
دانشگاه آکسفورد از نتایج نویدبخش یک واکسن کرونا که در مراحل ساخت قرار دارد، خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۲:۵۴    
قیمت سکه تمام بهار آزادی در بازار تهران امروز 9 میلیون و 880 هزار تومان، طلای 18 عیار 916 هزار و 300 تومان و قیمت دلار در بازار آزاد 20 هزار و 600 تومان است.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۲:۳۶    
به گزارش جهان نیوز ، حضرت امام جواد(ع) در حدیثی می فرمایند: سه خصلت جلب محبت می کند؛ انصاف در معاشرت با مردم، همدردی با مشکلات آن ها، همراه و همدم شدن با معنویات .
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۲:۳۶    
گروه خودروسازی سایپا با وجود محدودیت های پیش آمده در فرآیند زنجیره تامین قطعات به دلیل نوسان قیمت ارز و نیز مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا ...
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۲:۱۸    
با توجه به وضعیت خاصی که در اثر کرونا در جامعه ایجاد شده است، حجت الاسلام علیرضا پناهیان، چند پیشنهاد در ارتباط با ماه محرم امسال و نحوه برگزاری مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) ارائه داده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۲:۱۲    
یکی از کاربران توییتر در صفحه شخصی خود در سالروز شهادت امام جواد(ع) توییتی را منتشر کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۲:۰۳    
وزیر امور خارجه کشورمان دقایقی پیش برای دیدار و گفتگو با مقامات روسیه، تهران را به مقصد مسکو ترک کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۱:۴۸    
به منظور حل مشکل مسکن اقشار آسیب پذیر جامعه و ارتقای سطح کیفی و بهبود شرایط محیطی و سکونتی خانواده های دارای حداقل دو معلول، 3500 واحد مسکونی برای این خانواده ها در 31 استان کشور ساخته می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۱:۴۸    
ابراهیم رضایی منتخب جدید مردم دشتستان در صفحه شخصی خود در توییتر به پیشرفت دوباره مجتمع های غنی سازی فردو و نطنز اشاره کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۱:۴۵    
قیمت سکه تمام بهار آزادی در بازار تهران امروز 9 میلیون و 880 هزار تومان، طلای 18 عیار 916 هزار و 300 تومان و قیمت دلار در بازار آزاد 20 هزار و 600 تومان است.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۱:۳۹    
معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: در سال جاری پیش بینی شده است که 300 میلیون یورو داخلی سازی در صنعت خودرو صورت گیرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۱:۳۰    
به گفته رییس پلیس آگاهی پایتخت، کرونا باعث کاهش سرقت های منازل و مغازه شد، اما سرقت خودرو و موتورسیکلت را افزایش داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۱:۳۰    
طبق آمار رسمی وزارت بهداشت در سال 96، هر روز 1000 جنین در کشور توسط والدین کشته می شود که تنها حدود 10 مورد آن قانونی است! با توجه به آمار 18 هزار فوتی تصادفات سالانه ...
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۱:۲۴    
یک باشگاه روسیه ای خواهان خرید مهاجم تیم پرسپولیس شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۱:۲۱    
با توجه به ابلاغیه ستاد ملی مبارزه با کرونا به شماره 31. 104 به منظور حفظ سلامت سهامداران، مراسم مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام و همچنین مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده ایران خودرو فردا ...
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۱:۱۲    
معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس از توافقات اولیه این باشگاه با سرمربی پیشین سرخپوشان خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۱:۰۳    
معاون وزیر اقتصاد و دارایی گفت: دو ETF (صندوق سرمایه گذاری) دولتی دیگر تا پیش از پایان نیمه اول سال عرضه خواهند شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۱:۰۰    
تعداد زیاد دستفروشان مترو نمی گذارد پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در مترو اجرا شود به گونه ای که ویروس به راحت توسط این افراد جابه جا می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۰:۵۴    
علی اشرف ریاحی که داماد محمدرضا نعمت زاده، وزیر صنعت دولت یازدهم و یکی از متهمان پرونده فساد 6.6 میلیارد یورویی پتروشیمی است، متواری شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۰:۵۱    
سربازان گمنام امام زمان (عج) در عملیاتی موفقیت آمیز جاعل مهر و اسناد رسمی دفتر مقام معظم رهبری را در شمال سیستان و بلوچستان شناسایی و دستگیر کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۰:۳۹    
عضو هیأت علمی جامعة المصطفی با تأکید بر اینکه نسبت به مسائل جدید اتفاقا به روزترین شخصیت ها در جامعه، مراجع ما هستند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۰:۲۷    
تیم های ایرانی هیچ نشانی از فوتبال روز دنیا ندارند و هنوز سرمایه گذاری روی فوتبالیست های سابق و سرمایه های ارزشمند تیم هایشان خبر ندارند.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۰:۲۱    
درمان افسردگی شدید و متوسط و خفیف شامل ترکیبی از خودیاری، روان درمانی (توسط دکتر روانشناس) و دارو درمانی (توسط روانپزشک) است. درمان پیشنهادی مبتنی بر نوع افسردگی است. درمان افسردگی خفیف ...
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۰:۱۵    
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران (سمگا) اعلام کرد: نماد شرکت سمگا یکی از پربیننده ترین نماد شرکت های پذیرفته شده در فرابورس است و در ردیف 20 شرکت نخست فرابورس از نظر ارزش ...
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۰:۱۲    
آیت الله محمدباقر قدوسی، پدر معنوی شهر مشکین دشت دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۰:۰۶    
با توجه به اینکه امکان ابتلا به ویروس از هر طریقی ممکن است اما آیا امکان ابتلا به کرونا از طریق غذا خوردن هم وجود دارد؟
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۰۹:۵۷    
دانشمندان انگلیسی خارش پوست را به عنوان جدیدترین نشانه ابتلا به کووید 19 معرفی کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۰۹:۴۵    
شرکت مازراتی تولید خودروهای جدید برقی و هیبریدی را جدی گرفته است و از اولین اتومبیل هیبریدی خود رونمایی کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۰۹:۳۳    
احسان علیخانی مجری صدا وسیما در پی در گذشت روح الله رجایی سر دبیر روزنامه جام جم، تصویری از این مرحوم را در استوری صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۰۹:۱۵    
ستاره تیم فوتبال یوونتوس با درخشش خود در مقابل لاتزیو رکورد جدیدی را به نام خود ثبت کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۰۹:۱۵    
منابع خبری از مقابله نیروهای حشدشعبی عراق با حمله تروریست های داعش به جنوب سامرا خبر دادند.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۰۹:۰۶    
چه خوب که او را به ذکر و یاد اباعبدالله الحسین(ع) می شناسند. در همین چند روز چقدر یاد و نام ارباب را میان رفقایش با شور و حرارت محرم زنده کرد این جوانمرد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۰۹:۰۶    
رئیس جمهور آمریکا که این روزها از بابت استفاده از پلیس مخفی برای سرکوب معترضان مورد انتقاد قرار گرفته است، از اعزام نیروهای امنیتی بیشتر به شهرهایی خبر داد که تحت کنترل دموکرات ها هستند.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۰۹:۰۰    
برترین های رقابت های فوتبال لالیگای اسپانیا در پایان فصل 20-2019 را مشاهده می کنید.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۰۸:۵۷    
امام جواد علیه السلام در کلامی گهربار فرموده اند عظمت و بزرگی نعمتهای الهی بر کسی معلوم نمی شود مگر آنکه مردم از او درخواستهای بزرگی بکنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۰۸:۵۷    
تصویر هوایی از برگزاری سینما برای کشاورزان شهر هوده (Hude) در آلمان.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۰۸:۴۸    
یکی از کاربران توییتر در صفحه شخصی خود به شهیدی که شاهد ترور کودک و همسرش بود اشاره کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۰۸:۳۹    
بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون گفت: بازیگری برای بعضی ها تکیه بر سخیف ترین روش های دنیای سرمایه داری است.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۰۸:۳۰    
امام جواد(ع) در روایتی می فرمایند: تَوَسَّدِ الصَّبْرَ . صبر را بالشت زیر سر خود قرار دهید. این توصیه امروز خیلی به درد ما می خورد. شیعه همواره باید صبور باشد.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۰۸:۳۰    
شاخصی که وزیر نفت به آن اشاره می کند، مرهون عملکرد گذشتگانی است که بارها مورد شماتت دولت تدبیر و امید قرار گرفته اند، اما به هنگام دروی سیاسی ، گویی که دم مسیحایی وزارت نفت همه چیز را به سود کشور کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۰۸:۲۴    
درحالی که بانک ها و کارگزاری ها فروش مبلغ سهام عدالت را قطره چکانی انجام می دهند و هیچ شفافیتی در این زمینه وجود ندارد، رئیس جمهور از آزاد سازی 30 درصد دیگر تا عید غدیر خبر داده است.