دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۹:۳۱Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای جهان نیوز 31 شهریور 1399 - jahannews.com

جهان نیوز 29 اسفند 1393 جهان نیوز 21 دی 1394 جهان نیوز 29 اسفند 1396 جهان نیوز 29 اسفند 1397 جهان نیوز 29 اسفند 1398 جهان نیوز 31 اردیبهشت 1399 جهان نیوز 31 خرداد 1399 جهان نیوز 31 تیر 1399 جهان نیوز 31 مرداد 1399 جهان نیوز 30 مهر 1399 جهان نیوز 30 آبان 1399 جهان نیوز 30 آذر 1399 جهان نیوز 30 دی 1399 جهان نیوز 30 بهمن 1399 جهان نیوز 30 اسفند 1399 جهان نیوز 1 شهریور 1399 جهان نیوز 2 شهریور 1399 جهان نیوز 3 شهریور 1399 جهان نیوز 4 شهریور 1399 جهان نیوز 5 شهریور 1399 جهان نیوز 6 شهریور 1399 جهان نیوز 7 شهریور 1399 جهان نیوز 8 شهریور 1399 جهان نیوز 9 شهریور 1399 جهان نیوز 10 شهریور 1399 جهان نیوز 11 شهریور 1399 جهان نیوز 12 شهریور 1399 جهان نیوز 13 شهریور 1399 جهان نیوز 14 شهریور 1399 جهان نیوز 15 شهریور 1399 جهان نیوز 16 شهریور 1399 جهان نیوز 17 شهریور 1399 جهان نیوز 18 شهریور 1399 جهان نیوز 19 شهریور 1399 جهان نیوز 20 شهریور 1399 جهان نیوز 21 شهریور 1399 جهان نیوز 22 شهریور 1399 جهان نیوز 23 شهریور 1399 جهان نیوز 24 شهریور 1399 جهان نیوز 25 شهریور 1399 جهان نیوز 26 شهریور 1399 جهان نیوز 27 شهریور 1399 جهان نیوز 28 شهریور 1399 جهان نیوز 29 شهریور 1399 جهان نیوز 30 شهریور 1399 جهان نیوز 31 شهریور 1399 
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۶:۱۳    
رهبر انصارالله یمن: عربستان گاو و امارات بز شیرده آمریکاست. کارتونیست: عباس گودرزی
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۵:۵۸    
خانواده محمدرضا شاه و معاونانش در زمان جنگ تحمیلی با کمک برخی از نزدیکان بختیار تلاش کردند تا صدام در جنگ پیروز شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۴:۲۲    
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با فوت 184 بیمار دیگر مبتلا به کرونا در 24 ساعت گذشته، شمار جانباختگان بیماری کووید19 در کشور به 24 هزار و 840 نفر رسید ...
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۴:۰۴    
رئیس مرکز پژوهش های مجلس دلایل پنج گانه به وجود آمدن شرایط فعلی کشور را تشریح کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۳:۱۰    
نماینده دولت انگلیس طی سخنرانی در کنفرانس عمومی آژانس اتمی، ضمن تکرار حمایت این کشور از توافق هسته ای ایران، خواستار بازگشت تهران به پایبندی به تعهدات برجامی شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۲:۵۲    
امیرآبادی فراهای ضمن تشریح چرایی اعطای خودرو دنا پلاس به نمایندگان مجلس گفت: همه نمایندگان اقدام به دریافت خودروهای مجلس نکرده اند و نمایندگانی که خودروی شخصی داشتند از دریافت این خودروها امتناع ...
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۰:۵۵    
شیشه عطر پنهان در جان حاج قاسم و هم رزمانش، به سنگ خباثت دشمن شکست. اما خدا می داند این عطر جاری شهادت، چند ده هزار جوان غیرتمند را برای شکستن شیشه عمر استکبار بی قرار کرده و به تکاپو در آورده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۰:۵۵    
باور کنید مردم نان برای خوردن نداشتند، ولی کمک به جبهه را فراموش نمی کردند. اصلا یک دید آرمان خواهانه عجیبی در مردم وجود داشت، یک حس نوع دوستی و انسان دوستی شدیدی در همه موج می زد.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۰:۵۲    
وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران در توییتی تاکید کرد: ایران هیچ ترجیحی در خصوص نتیجه انتخابات ایالات متحده ندارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۰:۲۲    
تصویری از الهام چرخنده و همسرش در افتتاحیه جشنواره فیلم مقاومت را مشاهده می کنید.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۰۸:۴۳    
کرباسچی در خصوص دغدغه های مطرح شده کروبی در این دیدار گفت: همیشه دغدغه او مردم و انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی و منافع کشور بوده است و او همه عمرش را به پای این دغدغه گذاشته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۰۸:۱۶    
با توجه به حمایت های اصلاح طلبان از نوید افکاری و محمدعلی نجفی به عنوان دو قاتل ، حمایت اصلاح طلبان از قتل نیز در پرونده اصلاحات ثبت شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۰۸:۱۳    
برای رهن کامل واحد 60 متری در محدوده تولید دارو به سرمایه 85 میلیون تومانی نیاز است.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۰۷:۰۱    
استاندار تهران گفت: با توجه به تعطیلات ابتدای محرم و اوج گیری مسافرت ها، اکنون شاهد تکمیل ظرفیت تخت های بیمارستانی در سراسر کشور و استان تهران هستیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۰۶:۰۱    
تساوی بدون گل سپاهان با العین امارات باعث خداحافظی زودهنگام محرم نویدکیا از لیگ قهرمانان 2020 آسیا شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۰۵:۰۱    
رئیس جمهور آمریکا در ادامه اقدامات خصمانه این کشور علیه ایران از صدور دستور اجرائی خود در این خصوص خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۰۳:۰۱    
رئیس پلیس راهور فاتب گفت: از اول مهرماه 1399 ترخیص خودروهای توقیفی از طریق دفاتر پلیس +10 صورت می گیرد و دیگر نیازی نیست مالکین به مراکز اجراییات مراجعه کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۰۲:۰۱    
حجت الاسلام سیدمحمدباقر علوی تهرانی سخنران مذهبی و امام جماعت مسجد حضرت امیر(ع) بر اثر ابتلا به کرونا از روز گذشته 30 شهریورماه در بیمارستان بستری شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۰۱:۰۱    
یکی از تشکل های سیاسی که پیش بینی نوع رفتار انتخاباتی آن مهم به نظر می رسد، حزب اعتدال و توسعه است. در این گزارش ...
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۳:۱۶    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام کشور گفت: تفکر انتقام سخت که از مدرن ترین پایگاه نظامی شروع شد تا اخراج آمریکا از منطقه ادامه دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۲:۴۰    
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: ما به قوانین بین المللی احترام می گذاریم، ما به برجام به عنوان یک توافق بین المللی احترام می گذاریم و هیچ گاه به کشوری یورش نبرده ایم.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۲:۱۰    
وال استریت ژورنال در گزارشی به نقل از منابع اطلاعاتی درباره ادامه تنش ها با ایران در نتیجه شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی نوشت ...
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۰:۴۰    
دولت آمریکا تحریم های بیشتری علیه برخی نهادها و اشخاص جمهوری اسلامی ایران از جمله وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۰:۳۷    
تیم فوتبال پرسپولیس که صدرنشین گروه سوم مرحله مقدماتی بود در دیداری که می توانست با پیروزی در آن صعودش به مرحله بعد را قطعی کند، متحمل شکست شد تا کارش برای صعود پیچیده شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۰:۲۲    
رئیس مجلس با اشاره به اینکه برای برخی خانوارها کالاهای اساسی هم دست نیافتنی شده است بر حفظ و افزایش قدرت خرید کالاهای ضروری و سبد غذایی توسط مردم تاکید کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۰:۱۶    
هم زمان با آغاز هفته دفاع مقدس، دیوارنگاره میدان ولی عصر(عج) تهران با طرح دیگری از پویش ما ملت شهادتیم به روز شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۰:۰۷    
ظهور فناوری شاهد پیشرفت در هر جنبه از زندگی بشر بوده است. صنعت چاپ بخشی جدایی ناپذیر در هر واحد کاری مانند صنعت خدمات ، صنعت تولید و سایر جنبه های تجاری است ...
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۷:۵۵    
رهبر انصارالله یمن در سخنانی به مناسبت انقلاب 21 سپتامبر (2014) به بررسی شرایط یمن پیش از آن تاریخ پرداخت و گفت که سفیر آمریکا در امور تمامی وزارتخانه ها دخالت آشکار داشت.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۷:۵۲    
در جلسه مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده بانک گردشگری که با حضور اکثریت سهامداران برگزار شد، صورت های مالی منتهی به 29 اسفند سال 1398 به تصویب رسید.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۷:۴۹    
عضو هیئت رئیسه مجلس ماجرای اعطای خودروی دنا پلاس اتومات به نمایندگان مجلس را تشریح کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۶:۱۶    
وزیر ارتباطات با بیان اینکه اختلال شبکه پیام رسان واتس اپ ارتباطی به شبکه ایران ندارد، گفت: همکارانم در حال پیگیری موضوع هستند.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۶:۰۷    
یک روز قبل از سقوط خرمشهر، بهرام محمدی فرد این عکس را ثبت کرده است که طی آن، 5 رزمنده به سمت ارتش پرشمار عراق در آن سوی پل قدیم می روند؛ پلی که بعدها به پل آزادی مشهور شد و اکنون 60ساله است.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۵:۵۸    
آشنایی مهدی مختاری مداح معروفی که بسیاری او را می شناسند با عبدالمالک ریگی، ماجرایی خواندنی است که توجه شما را به آن جلب می کنیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۵:۵۵    
وزیر نفت در حاشیه مراسم امضای 13 قرارداد پژوهشی با دانشگاه های کشور شایعات افزایش قیمت گازوییل را تکذیب کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۵:۵۲    
در پایان معاملات امروز بازار سهام شاخص کل با افت 57 هزار واحدی و شاخص هم وزن نیز با افت 1.4 درصدی مواجه شدند. ارزش معاملات در آستانه 8 هزار میلیارد تومان ایستاد و 462 سهم، کاهش بیش از یک درصد داشتند.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۵:۴۹    
حاج علی فضلی از فرماندهان دفاع مقدس که ماه های پیش به خاطر عوارض جانبازی در بیمارستان بستری شده بود، امروز در آئین تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس حاضر بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۵:۴۶    
محمد هاشم زاده یکی از مربیان تیم ملی فوتسال از تیم ملی استعفا کرد و به تیم گیتی پسند اصفهان پیوست.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۵:۴۳    
قائم مقام ستاد نماز در یادداشتی با اشاره به اینکه در هم شکستن قدرتمندترین ارتش خاورمیانه و حامی صدام فقط با سلاح و تدبیر نظامی میسر نبود، گفت: اگر نماز و عشق های آسمانی نبود ...
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۵:۳۴    
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه آمریکا از درون پوسیده است و در بیرون هم منزوی است ، گفت: ملت عزیز ایران هیچ نگران نباشند و با آرامش زندگی کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۵:۳۱    
ان شا الله بتوانیم برای دیگر اقشار جامعه که با این قیمت ها امکان خرید مسکن ندارند راهکاری پیدا کنیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۵:۱۳    
پایان این فوتبال نابودی است چرا که بسیاری از باشگاه ها علیرغم مشکلات مالی، متاسفانه قراردادهای چند میلیاردی می بندند.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۵:۰۷    
قیمت دنا پلاس دنده ای توربو امروز به 375میلیون تومان رسید.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۵:۰۴    
بسیاری از کسانی که امروز به خانه ملت راه یافته اند، منتقد مجالس گذشته بودند و می گفتند که مسئولان و به طور خاص وکلای ملت نباید از هیچ گونه رانتی برخوردار باشند؛ آیا این وعده فراموش شد؟
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۴:۵۵    
مالک شریعتی نماینده مردم تهران در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به مناسبت هفته دفاع مقدس توئیتی را با موضوع جنگ اقتصادی منتشر کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۴:۵۵    
نگاهی داشته ایم به بازیگرانی که بازی در یک سریال، تجربه ای ناخوشایند و پشیمانی برای آن ها به جا گذاشته است و نظرشان در این باره را علنی کرده اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۴:۴۶    
برج های مسکونی سرسبز در شهر "چنگدو" چین را مشاهده می کنید.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۴:۳۷    
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون 429 هزار و 193 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 178 نفر در 24 ساعت گذشته ...
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۴:۳۷    
یین تجلیل و تکریم از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس سراسر کشور از سوی فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه ای دوشنبه 31 شهریور 1399 برگزار شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۴:۲۵    
با شروع هفته دفاع مقدس و نزدیک شدن به اربعین حسینی، از جدیدترین دیوارنگاره ی میدان حضرت ولیعصر(عج) رونمایی شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۴:۲۲    
رئیس مجلس در پیامی درگذشت مادر شهید والامقام سردار حاج محمد ابراهیم همت، فرمانده لشکر مقتدر محمد رسول الله(ص) در دوران دفاع مقدس را تسلیت گفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۴:۱۰    
الهام چرخنده بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان، از زندگی خود و همسرش در کربلا خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۴:۰۴    
رهبر معظم انقلاب در مراسم تجلیل از یک میلیون رزمنده و پیشکسون دفاع مقدس فرمودند: وقتی می توانیم عظمت رزمندگان را تشخیص دهیم که عظمت میدان مشخص شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۴:۰۴    
نماینده روسیه در سازمان ملل در نامه ای خطاب به "آنتونیو گوترش"، ادعای آمریکا درباره بازگشت به تحریم های شورای امنیت علیه ایران را غیرقانونی خواند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۳:۴۰    
با رسیدن خبر تهاجم دشمن به شهر های جنوبی و غرب کشور، حضرت آیت الله خامنه ای سلاح به دست در کنار بقیه رزمندگان به سوی جنوب شتافتند.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۳:۳۴    
محمد اکبرزاده، فعال رسانه ای در صفحه شخصی خود در توییتر به موردی اشاره کرده است که خطرناک تر از تحریم است.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۳:۳۴    
اسناد محرمانه لو رفته بانک های بزرگ جهان نشان می دهد کره شمالی سال های سال با استفاده از بانک های بزرگ آمریکا و شرکت های پوسته ای خود و با کمک شرکت های چینی پول شویی می کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۳:۲۸    
متأسفانه در شرایطی که در بعضی از استان ها وارد موج سوم کرونا می شویم رعایت بهداشت و استفاده از ماسک کاهش داشته و این موضوع بسیار خطرناک است.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۳:۲۲    
هیات دولت با فروش حداکثر تا 18 هزار میلیارد تومانی سهام برای متناسب سازی دریافت های بازنشستگان و مستمری بگیران و افزایش سهام چهار پالایشگاه حاضر در دومین ETF از 20 به 30 درصد موافقت کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۳:۱۹    
عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه لایحه بسته محرک اقتصادی در شهرداری با هدف افزایش ساخت و ساز در پایتخت فعلا کارایی خود را از دست داده است، گفت:طرح ترافیک در موج های جدید کرونا لغو نمی شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۲:۴۹    
آیت الله رئیسی گفتند: داشتن روحیه جهادی و کار انقلابی گره گشاست؛ ممکن است برخی به لفظ نگویند، ولی عملا امیدشان به نتیجه انتخابات فلان کشور باشد.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۲:۰۷    
در دفاع مقدس درس هایی می گرفتیم تا برای عملیات های بزرگ تر، با تجربه تر و پخته تر عمل کنیم؛ ما جنگ را تبدیل به دانشگاه کردیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۱:۴۹    
ترجمه آیه منقوش بر کتیبه حسینیه امام خمینی (ره) در سخنرانی رهبر انقلاب همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس را در این مطلب بخوانید.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۱:۴۶    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: 31 هزار میلیارد تومان اعتبار برای طرح تأمین کالاهای اساسی ویژه اقشار آسیب پذیر اختصاص می یابد.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۱:۴۰    
یک مشاور تحصیلی به بیان نکاتی در خصوص نحوه برخورد والدین با فرزندان کنکوری خود بعد از آمدن نتایج اولیه کنکور پرداخت.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۱:۳۴    
انار یک میوه خوش طعم و پرطرفدار پاییزی است که فواید درمانی زیادی دارد، اما خوردن آن برای برخی از افراد ممنوع است.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۱:۳۴    
بعد از آنکه تصویر شکنجه کروبی در تفریح با سایر شیوخ اصلاحات منتشر شد روز گذشته تصویر دیگری از دیدار او با کرباسچی و محمد قوچانی منتشر شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۱:۳۱    
یک قاضی دادگاه فدرال در آمریکا دستور ممنوعیت دانلود اپ چینی وی چت را لغو کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۱:۲۸    
قیمت میتسوبیشی لنسر 1،8 لیتری به 883 میلیون تومان رسید.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۱:۲۸    
ما وظیفه خود می دانیم که دوران زرین دفاع مقدس را زنده نگه داریم و از آن پاسداری کنیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۱:۲۲    
مدیرعامل شرکت تحقیق، طراحی و تولید موتور ایران خودرو (ایپکو) با اشاره به پروژه ارتقای موتور XU گفت: تا اواخر مهر ماه ...
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۱:۱۰    
رحمان باقریان بازیگر سریال مختارنامه به نقش مهم و موثر داوود میرباقری کارگردان این سریال در به سرانجام رسیدن آن اشاره و تأکید کرد بدون مقاومت و پشتکار او این سریال ساخته نمی شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۱:۱۰    
ارزش واقعی سهام عدالت نیز تحت تاثیر نوسانات اخیر بازار سرمایه قرار گرفته و درحالی که به حدود 20 میلیون تومان نیز رسیده بود ...
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۱:۰۴    
هزینه مسکن بیشترین تاثیر را در هزینه زندگی تهران داشته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۱:۰۴    
عاقبت رونی کلمن ستاره دنیای پرورش اندام که این روز ها حتی توانایی راه رفتن هم ندارد تلنگر هایی درباره خطرات روش های غیرعلمی در رشته پرورش اندام دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۱:۰۴    
رهبر معظم انقلاب در مراسم تجلیل از یک میلیون رزمنده و پیشکسون دفاع مقدس فرمودند: وقتی می توانیم عظمت رزمندگان را تشخیص دهیم که عظمت میدان مشخص شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۰:۵۸    
سهمیه بنزین خودروها و موتورسیکلت ها امشب به کارت های سوخت خودروها واریز خواهد شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۰:۴۶    
مرزهای رسمی خسروی و پرویزخان برای تردد زائران و مسافران بسته است و هیچ گونه ورود و خروجی از این مرزها انجام نمی شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۰:۴۶    
رئیس جمهور آمریکا بار دیگر ضمن آنکه برجام را احمقانه ترین توافق توصیف کرد، مدعی شد که با وجود این توافق امکان توافقات اخیر میان رژیم صهیونیستی و کشورهای عربی خلیج فارس وجود نداشت.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۰:۲۵    
برای اصلاح ساختار بودجه نیاز به تحول در حوزه نفت و گاز داریم.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۰:۲۲    
یکی ادعاهایی که مخالفان حجاب الزامی مطرح می کنند این است که در کشورهایی مانند ترکیه عدم الزام حجاب باعث گرایش بیشتربه حجاب شده است. این ادعا تا چه اندازه درست است؟
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۰:۱۹    
قیمت چانگان CS 35 مونتاژ امروز به 430 میلیون تومان رسید.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۰:۰۷    
انجام پروژه های دکوراسیون و بازسازی به معنی صرف پول و زمان زیاد است. اگر مجموعه ای که برای انجام پروژه انتخاب میکنیم، تخصص کافی نداشته باشد، پول و زمان صرف شده، به هدر می رود.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۰:۰۴    
یکی از کاربران توییتر در صفحه شخصی خود به اعتماد دولتی ها به آمریکا اشاره کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۰۹:۵۸    
افراد زیادی هستند که با انجام تمرینات حرفه ای بدنسازی در خانه به کسانی که امکان رفتن به باشگاه را ندارند، ثابت می کنند که هر کاری شدنی است.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۰۹:۵۲    
رئیس مرکز تحقیقات بیماری های نوپدید انستیتو پاستور گفت: همه افراد در خطر مشابه ابتلا به آنفلوآنزا و فرم های شدید این بیماری نیستند.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۰۹:۴۶    
انتظار داریم افرادی که آلرژی های تنفسی مانند آسم و سرفه دارند، در فصل پاییز مشکلات بیشتری داشته باشند؛ در نتیجه اگر از اسپری استفاده می کنند، به هیچ عنوان نباید مصرف اسپری و داروها را قطع کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۰۹:۴۳    
امروز هر اتفاقی رخ دهد بازدهی شاخص کل برای دومین ماه پیابی زیر صفر بسته می شود و باید گفت پاییز به بورس تهران زودتر رسید.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۰۸:۳۷    
در حاشیه برنامه بدون توقف با سردار نقدی
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۰۸:۲۸    
ما با اتوبان های شمال-جنوب فاصله زمانی و فیزیکی شمال و جنوب را کم کرده ایم اما این نه تنها به رفع فاصله طبقاتی کمکی نکرده است که به دیده شدن این فاصله و افزایش حس محرومیت و بحران سبک زندگی انجامیده ...
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۰۸:۲۲    
منابع خبری عراق از حمله به یک کاروان نظامی آمریکا در الحله در استان بابل خبر دادند.
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۰۸:۲۲    
صادق زیبا کلام که از تئوریسن های جریان اصلاحات محسوب می شود، در آخرین مجموع استدالال های اصلاح طلبان برای بهتر بودن رئیس جمهور شدن جوی بایدن گفته است که فشار حقوق بشری بایدن به نفع اصلاح طلبان است!
جهان نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۰۱:۰۱    
حجت الله عبدالملکی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) در توئیتر خود نوشت: دو تا از ده ها ماشه ای که می توانیم فعال کنیم: 1 ...