چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۱۴:۳۶Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای کبنا نیوز 30 آذر 1394 - kebnanews.ir

کبنا نیوز 27 مهر 1394 کبنا نیوز 30 آبان 1394 کبنا نیوز 30 دی 1394 کبنا نیوز 30 بهمن 1394 کبنا نیوز 29 اسفند 1394 کبنا نیوز 1 آذر 1394 کبنا نیوز 2 آذر 1394 کبنا نیوز 3 آذر 1394 کبنا نیوز 4 آذر 1394 کبنا نیوز 5 آذر 1394 کبنا نیوز 6 آذر 1394 کبنا نیوز 7 آذر 1394 کبنا نیوز 8 آذر 1394 کبنا نیوز 9 آذر 1394 کبنا نیوز 10 آذر 1394 کبنا نیوز 11 آذر 1394 کبنا نیوز 12 آذر 1394 کبنا نیوز 13 آذر 1394 کبنا نیوز 14 آذر 1394 کبنا نیوز 15 آذر 1394 کبنا نیوز 16 آذر 1394 کبنا نیوز 17 آذر 1394 کبنا نیوز 18 آذر 1394 کبنا نیوز 19 آذر 1394 کبنا نیوز 20 آذر 1394 کبنا نیوز 21 آذر 1394 کبنا نیوز 22 آذر 1394 کبنا نیوز 23 آذر 1394 کبنا نیوز 24 آذر 1394 کبنا نیوز 25 آذر 1394 کبنا نیوز 26 آذر 1394 کبنا نیوز 27 آذر 1394 کبنا نیوز 28 آذر 1394 کبنا نیوز 29 آذر 1394 کبنا نیوز 30 آذر 1394 
کبنا نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۲۳:۲۴    
اعضای باند سرقت مسلحانه از طلافروشان در تازه ترین اعتراف خود به سرقت شش کیف پر از طلا و مجروح کردن یکی از طلافروشان اعتراف کردند.
کبنا نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۲۲:۱۵    
طبق برخی اخبار تایید نشده امروز صبح حجت الاسلام محمد موحد با حضور در فرمانداری تهران برای دهمین دوره انتخابات مجلس از حوزه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده نام نویسی کرد.
کبنا نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۹:۰۶    
فرماندار شهرستان بویراحمد خواستار تکمیل آسفالت 8 کیلومتر باقی مانده از محور روستایی منطقه زیلایی شد.
کبنا نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۸:۴۰    
مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در همه ادوار انتخابات مجلس خبرگان رهبری حضوری با مشارکت بالا داشته اند.
کبنا نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۸:۱۰    
تیم نفت و گاز این شهرستان قهرمان رقابت های تنیس روی میز لیگ برتر نونهالان و نوجوانان کشور شد.
کبنا نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۷:۵۰    
تاکنون 16 نفر برای انتخابات مجلس دهم در استان کهگیلویه و بویراحمد ثبت نام کرده اند.
کبنا نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۷:۲۰    
بیش از 200 نفر از مردم روستای تنگ سرخ بویراحمد در تجمع چند ساعته مقابل استانداری کهگیلویه و بویراحمد خواستار پرداخت مطالبات خود شدند.
کبنا نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۴:۵۵    
نشست خبری جشنواره پیوند و پوشاک اقوام ایرانی پیش از ظهر امروز (دوشنبه 30 آذرماه) در فرهنگستان هنر برگزار شد.
کبنا نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۴:۵۵    
با گذشت دو روز از ثبت نام کاندیداهای انتخابات مجلس در کهگیلویه و بویراحمد هنوز چهره های شاخصی که همه انتظار حضور آنها را داشتند برای ثبت نام وارد نشده اند.
کبنا نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۴:۴۵    
مدیران مسئول دو روزنامه اصلاح طلب، روز گذشته با مشایعت جمعی از مدیران مسئول دیگر روزنامه ها و سایت های خبری، برای ثبت نام در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در محل ستاد انتخابات کشور حاضر شدند.
کبنا نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۳:۴۱    
در سومین روز از ثبت نام کاندیداهای نمایندگی مجلس دهم محسن دلاویز یکی از مدیران خوشنام نفتی با حضور در ستاد انتخابات کشور برای انتخابات مجلس دهم مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد.
کبنا نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۲:۵۱    
سومین روز نام نویسی از کاندیداهای انتخابات دهم مجلس در فرمانداری بویراحمد آغاز شد.
کبنا نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۲:۳۱    
میثم ظهرابی جوان 25 ساله که به علت سرما و کولاک دوست خود و معلم روستا را در جاده چرام طسوج چرام از دست داده و خود پس از بستری دربیمارستان دهدشت با تلاش پزشکان نجات یافته است،
کبنا نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۲:۲۱    
ختار دهراب پور از معلولان نخبه کهگیلویه و بویراحمد و استاد رشته حقوق دانشگاه پیام نور یاسوج است.
کبنا نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۱:۴۶    
سومین روز نام نویسی از کاندیداهای انتخاباتی حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده آغاز شد.
کبنا نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۱:۳۱    
نکته پایانی نقد بر رفتار کبنانیوز است. این پایگاه خبری متاسفانه نظارت مطلوبی بر اخبار و گزارشات خروجی ندارند و گاهی اجازه انتشار به هر مطلب سخیف و ضعیفی را می دهد ...
کبنا نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۱:۲۱    
وی همچنین افزایش آگاهی اقشار مختلف مردم نسبت به مقوله ایمنی در برابر زلزله و بلایای طبیعی را بسیار مهم دانست و گفت: رسانه های جمعی می توانند در این زمینه هرچه بیشتر ورود پیدا کنند.
کبنا نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۰:۵۷    
با همه ی این اوصاف اما حاج غلام محمد زارعی با تمام توان پای مشکلات منطقه ای ایستاد و همه ی همت خویش را به آبادانی و پیشبرد مسایل حوزه ی انتخابیه فارغ از جار و جنجال های سیاسی و رسانه ای و با وجود ...
کبنا نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۰:۱۷    
شیطنت هائی که برخی کامنت گذاران برای ایجاد محدودیت در انجام وظایف کبنانیوز می کنند با مدیریت بیشتر بر کامنت ها و مطالب، به شکست خواهد انجامید.
کبنا نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۰:۰۷    
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: کتابخانه های عمومی این استان در دو سال اخیر عملکرد مطلوب و ارزنده ای در زمینه های مختلف داشته است.
کبنا نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۹:۴۷    
دویست و هفتاد و دومین نشست کتاب خوان استان کهگیلویه و بویراحمد و اولین نشست کتاب خوان روستایی استان با حضور جمعی از علاقه مندان کتاب و کتابخوانی در شهرستان بویراحمد برگزار شد.
کبنا نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۹:۲۷    
شورای هماهنگی اصلاحات استان کهگیلویه و بویراحمد با انتشار بیانیه ای از اصلاح طلبان واجد شرایط برای ثبت نام و اعلام کاندیداتوری دعوت به عمل آورد.
کبنا نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۹:۲۷    
اگر برخی خرده نگیرند که چرا برخلاف شعار سال که مردم و دولتیان را به همدلی دعوت نموده، بحث از اختلافات و رقابت زده می شود.
کبنا نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۹:۰۸    
بحث رد صلاحیت ها را به میان آوردید که برداشت بنده این است منظور شما اصولگرایان نیست و غیر مستقیم شورای نگهبان را زیر سوال می برید که خارج از هرگونه جناح بندی سیاسی و حزبی تا کنون عمل کرده است ...
کبنا نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۸:۲۳    
این زایمان به صورت طبیعی انجام گرفت و حال فرزند پسر و مادر هر دو مطلوب است .
کبنا نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۷:۰۸    
چرا پس از نوروز، تنها آیین شب یلدا همچنان به قوت خود باقی است، چنین به دید می آید، چون آیین شب یلدا – اگر هم ریشهای دینی ( دین طبیعی ) دارد – تنها از سوی کشاورزان و دهقانان ...
کبنا نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۶:۴۸    
تازه مگه نگفته بودی مدت هاست دلت برای یک سیخ کباب لک زده پس تو هم با دار و دسته ی نامزدها و متملقانی که مثل بادمجان دور قابچی روز گار ناصری که البته همیشه دل تاریخ از اینها پر بوده است ...
کبنا نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۶:۰۹    
محموله کالای قاچاق کفش ورزشی به ارزش یک میلیارد ریال در محور شیراز یاسوج کشف شد.
کبنا نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۲:۲۹    
محمود منطقیان از چهره های شاخص اصلاح طلبان کهگیلویه با حضور در فرمانداری این شهرستان نامزد انتخابات دوره دهم مجلس در حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده شد.
کبنا نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۲:۱۹    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه گفت: همزمان با فرا رسیدن شب یلدا جشن بزرگ فرهنگ و هنر با موضوع شب همدلی در فرهنگسرای دهدشت برگزار می شود.
کبنا نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۲:۱۹    
صفحه اول روزنامه های سیاسی، اجتماعی و ورزشی دوشنبه 30 آذر 1394
کبنا نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۱:۴۹    
عباس صلاحی اردکانی در حوزه انتخاباتی شیراز نامزد دهمین دوره مجلس شورای اسلامی شد.
کبنا نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۱:۳۹    
دانشجویان دانشگاه های یاسوج با اجتماع در دانشگاه یاسوج عمل وقیحانه ارتش نیجریه در هتک حرمت به شیعیان نیجریه و کشتار آنان را محکوم کردند.
کبنا نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۱:۱۹    
در این ایام و روزهای مبهم و خاکستری، خواسته یا ناخواسته نقل هر مجولس و در هر کوی و برزن، وزش نسیم انتخابات است که آرام آرام می رود تا شرر شعله های سرکشش، در این زمهریر و سوز و سرمای زمستان ...
کبنا نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۰:۵۹    
کسی که 23 سال از عمر خود را معطوف به حفظ طبیعت کرد و همواره کوبنده و پرشور از حرمت جنگل سخن گفت و از آن دفاع کرد.
کبنا نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۰:۴۹    
مدیرعامل مجتمع ورزشی تفریحی و اقامتی آزادی یاسوج گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد به شرایط میزبانی اردوهای تیم های ملی با افتتاح این مجتمع بزرگ ورزشی دست می یابد.
کبنا نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۰:۴۹    
این دیدار دوستانه در تهران و با مهمانان ویژه ای چون غلامرضا تاجگردون، علی پروین، پرویز مظلومی، افشارنیا و به یاد زنده یاد سرهنگ پاسدار جهان پناه سینا برگزار شد.
کبنا نیوز   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۰:۰۴    
نمایشگاه نمایشگاه مبل و لوستر با حضور 60 تولید کننده در یاسوج با حضور 60 تولیدی و عرضه کننده در یاسوج افتتاح شد.