دوشنبه ۳۱ اردیبهشتساعت ۱۰:۵۰May 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای کبنا نیوز 29 اسفند 1394 - kebnanews.ir

کبنا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۰:۳۵    
در آخرین جلسه شورای شهر دهدشت در سال 94 باز هم شاهد فضای ناسالم و متشنج و بحث و جدل هایی بودیم که در این دو سال برای مردم شهر دهدشت عادی شده است و دیگر هیچکس امیدی به انجام کار مفید از اعضای این شورا ...
کبنا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۰:۳۱    
شهردار دهدشت با بیان این که اگر می خواهید کمک نکنید حداقل اتهام نزنید، تصریح کرد: کدام یک از اعضای شورا چه مخالف و چه موافق طی این دو سال شهردار را در گرفتن بودجه از مقامات کشوری همراهی کردند؟
کبنا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۰:۲۶    
چرا نامه تعلیق شهردار از طرف وزارت کشور در استانداری مسکوت ماند چرا بعضی از مسئولین استانداری مسائل خویش قومی را مطرح می نمایند
کبنا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۰:۱۶    
عضو منتقد شهردار که حضور خود در جلسات شورا را به مثابه حضور در سلول انفرادی قلمداد می کند افزود: شهرداری که باید مانع سد معبر باشد خود شهردار با نصب کیوسک هایی سد معبر می کند.
کبنا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۰:۰۱    
حالا هم مننننننننطقیان با سکوت خود حاج هاشمی را به مجلس برد! اما تفاوت این دو سکوت اینجاست که سکوت لاهوتی فقط *سودار* بود اما سکوت منطقیان هم *سودار* بود و هم *بودار* بود!
کبنا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۹:۵۱    
یکی از شهروندخبرنگاران فیلمی از جاده ورودی شهر سی سخت مرکز شهرستان دنا را منتشر کرد که به طرز عجیبی از زباله پر شده است.
کبنا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۹:۴۱    
باحضور مسئولان شهرستان، نمایشگاه صنایع دستی در دهدشت افتتاح شد.
کبنا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۹:۲۲    
نمایشگاه بهار مرکز استان از 17اسفند ماه در محل پارک مهرورزی شهر یاسوج دایر شد و با اقبال خوبی هم روبه بود ...
کبنا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۸:۴۲    
مدیرکل گردشگری کهگیلویه و بویراحمد از اسکان 30 هزار مسافر در این استان خبر داد و گفت: بیشترین آن ها با 17 هزار نفر مربوط به شهرستان گچساران بوده است.
کبنا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۸:۳۷    
بزرگترین ماشین چوبی ایران امروز در شهرستان گچساران رونمایی و نصب شد.
کبنا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۸:۱۷    
دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: صاحبان تالار ها و سایر مراکز تفریحی نسبت به رعایت قوانین اهتمام جدی داشته باشند.
کبنا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۶:۳۱    
این دور را هم منتطر سید باقر ماندم و سرانجام به همراه کثیری از همفکران طایفه ای و ایلی برای آقای زارعی تلاش کردم و بدو رای دادم ...
کبنا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۵:۵۶    
مجمع به عنوان یک ستون وخیمه گاه قوی در برابر ناملایمات روزگار، حفظ شده دست از تخریب مجمع و تخریب بزرگان برداریم و به جای غوغاسالاری و تشویش اذهان عمومی، با دوراندیشی و تحلیل های عمیق و نه سطحی ...
کبنا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۵:۳۴    
مدیرانی که در آینده کار خواهند کرد هم باید با روحیه انقلابی و مدیریت جهادی همانند اوایل انقلاب کمربند را ببندد و با تعامل با دولت در جهت محرومیت زدایی کار کنند.
کبنا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۵:۲۹    
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در نوروز 1395 بخش عمده تبلیغات و اطلاع رسانی جاذبه های گردشگری استان به صورت الکترونیک انجام می شود.
کبنا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۵:۲۴    
با حضور معاونت سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد و برخی از مدیران استانی صبح امروز نمایشگاه صنایع دستی و سوغات محلی در ورودی شهر یاسوج افتتاح شد.
کبنا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۵:۱۴    
با امضای میثاق نامه ای، مسئولان کهگیلویه و بویراحمد به کمپین ملی نه به تصادفات جاده ای پیوستند.
کبنا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۵:۰۵    
رئیس اوقاف و امور خیریه گچساران گفت: یک کودک 25 ماهه نورآبادی پس از سقوط از ارتفاع شش متری در حرم بی بی حکیمه (س) به طرز معجزه آسایی از مرگ نجات یافت.
کبنا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۴:۵۶    
امام جمعه شهر لیکک گفت: یکی از مشکلات اساسی آن زمان بحث اعتماد به آمریکایی ها بود؛ الان هم در کشور به مناسبت همین روز ها اشتباهاتی می کنند ...