دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۷:۳۷Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر آنلاین 30 آبان 1402 - khabaronline.ir

خبر آنلاین 29 اسفند 1393 خبر آنلاین 29 اسفند 1394 خبر آنلاین 30 اسفند 1395 خبر آنلاین 29 اسفند 1396 خبر آنلاین 29 اسفند 1397 خبر آنلاین 29 اسفند 1398 خبر آنلاین 30 اسفند 1399 خبر آنلاین 29 اسفند 1400 خبر آنلاین 29 اسفند 1401 خبر آنلاین 31 فروردین 1402 خبر آنلاین 31 اردیبهشت 1402 خبر آنلاین 31 خرداد 1402 خبر آنلاین 31 تیر 1402 خبر آنلاین 31 مرداد 1402 خبر آنلاین 31 شهریور 1402 خبر آنلاین 30 مهر 1402 خبر آنلاین 30 آذر 1402 خبر آنلاین 30 دی 1402 خبر آنلاین 30 بهمن 1402 خبر آنلاین 29 اسفند 1402 خبر آنلاین 1 آبان 1402 خبر آنلاین 2 آبان 1402 خبر آنلاین 3 آبان 1402 خبر آنلاین 4 آبان 1402 خبر آنلاین 5 آبان 1402 خبر آنلاین 6 آبان 1402 خبر آنلاین 7 آبان 1402 خبر آنلاین 8 آبان 1402 خبر آنلاین 9 آبان 1402 خبر آنلاین 10 آبان 1402 خبر آنلاین 11 آبان 1402 خبر آنلاین 12 آبان 1402 خبر آنلاین 13 آبان 1402 خبر آنلاین 14 آبان 1402 خبر آنلاین 15 آبان 1402 خبر آنلاین 16 آبان 1402 خبر آنلاین 17 آبان 1402 خبر آنلاین 18 آبان 1402 خبر آنلاین 19 آبان 1402 خبر آنلاین 20 آبان 1402 خبر آنلاین 21 آبان 1402 خبر آنلاین 22 آبان 1402 خبر آنلاین 23 آبان 1402 خبر آنلاین 24 آبان 1402 خبر آنلاین 25 آبان 1402 خبر آنلاین 26 آبان 1402 خبر آنلاین 27 آبان 1402 خبر آنلاین 28 آبان 1402 خبر آنلاین 29 آبان 1402 خبر آنلاین 30 آبان 1402 
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۰۳ - ۰۹:۲۴    
ایسنا به نقل از سی ان ان نوشت: بیماری آنفلوآنزا یک بیماری شایع ویروسی است که معمولاً با سرد شدن هوا و در نیمه دوم سال از فصل پاییز تا اوایل بهار بسیاری از افراد را درگیر می کند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۰۲ - ۱۰:۴۶    
فرادیدنوشت: شکرگزاری با صحنه های چندش آور، هولناک و گاهی حتی خنده دارش، از آن فیلم هایی است که احتمالا از این به بعد جای ثابتی در فهرست بهترین اسلشرها خواهد داشت.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۰۲ - ۱۰:۴۰    
مهر نوشت: یک مطالعه جدید ارتباط بین برخی از غذاهای فوق فرآوری شده و خطر بالاتر ابتلا به بیماری های متعدد مانند بیماری قلبی و سرطان را نشان داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۰۲ - ۰۹:۳۸    
نمایشگاه گروهی از آثار هنرمندان منتخب شیوه خط به روش حسّی با عنوان کرِشِنْدو (Crescendo) می شود؛ برپا می شود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۰۲ - ۰۹:۱۰    
ایسنا نوشت:سریال کره ای کیمیاگر به کارگردانی کانگ شین هیونگ با درنمایه ای عاشقانه پس از پایان سریال مدار صفر درجه از شبکه دو سیما پخش می شود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۰۱ - ۲۲:۳۱    
صحبت های احمد قیومی فرماندار تهران در گفتگو با برنامه تلویزیونی درمورد بافت تهران و نو سازی شهر توضیحاتی داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۰۱ - ۲۰:۵۰    
ایران تئاتر نوشت: فراخوان پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر دانشجویی پودس که رویداد هنری ویژه دانشگاه نبی اکرم (ص) است، منتشر شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۰۱ - ۱۸:۲۵    
لاغرترین هتل جهان ساخته شده بر روی زمینی غیرقابل استفاده به عرض تنها 9 فوت (2.7 متر) دارای اتاق ها و همچنین یک تخت دو نفره و حمام است. منبع: فرارو
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۰۱ - ۱۷:۵۷    
همشهری آنلاین نوشت: کلسی هچر، مادر 32ساله آمریکایی، این روزها به خاطر اتفاقات عجیبی که در داخل بدنش افتاده، به یک پرونده معروف پزشکی در تاریخ تبدیل شده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۰۱ - ۱۷:۱۶    
ایسنا نوشت: کوچکترین سبیل جهان به منظور جلب توجه مردان به سنجش سلامت خود روی یک گلبول قرمز سوار شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۰۱ - ۱۶:۱۳    
مبلغ نوشت: فرخ عمر یکی از دو خبرنگار شبکه المیادین است که امروز سه شنیه در حمله پهبادی رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۰۱ - ۱۳:۵۸    
ایرنا نوشت: فرماندهی مرکزی ایالات متحده (سنتکام) امروز چهارشنبه مدعی شد که نیروهای این کشور در واکنش به حمله ای که روز گذشته علیه نیروهای آمریکایی و نیروهای ائتلاف صورت گرفت ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۰۱ - ۱۲:۴۸    
دنیای اقتصاد نوشت: عبدالإله القحطانی روزنامه نگار سعودی در رشته توییتی نوشت: سال 2002، زمانی که ملک عبدالله ولیعهد عربستان بود ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۰۱ - ۱۱:۵۷    
ایرنا نوشت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه رئیس جمهور دستور حمایت از ساخت فیلم سینمایی را در حوزه فلسطین داده است، از توافق برای تولید سریال تلویزیونی بازمانده 2 خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۰۱ - ۱۱:۰۹    
نماینده دبیرخانه جایزه معلم در استان کرمانشاه گفت: مسابقه جایزه معلم برای معلمان و مربیان برگزار و به منتخب آن جایزه یک میلیارد تومانی اعطا می شود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۰۱ - ۱۰:۵۳    
جعفر دهقان گفت: ترور سریالی درباره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است. من خودم وقتی صحبت این کار پیش آمد و عنوان شد که برای حاج قاسم است با جان و دل پذیرفتم.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۰۱ - ۱۰:۴۰    
استاندار گیلان با تاکید بر اجرای مصوبات سفر به شهرستان ها از سوی مدیران و نهادهای ذی ربط گفت: یکی از برنامه های ما در راستای اجرای سیاست های دولت مردمی سرکشی به شهرستان ها ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۰۱ - ۱۰:۳۷    
ایسنا نوشت:ساداتیان؛ تهیه کننده سینما با بیان اینکه فیلم های نسبتا متنوعی که در حال اکران هستند ولی فیلم های کمدی در صدر جدول فروش قرار دارند، گفت: این را رد نمی کنم که دوست دارم کمدی بسازم.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۰۱ - ۱۰:۳۷    
ایسنا نوشت:نویسنده پیشکسوت طنز رادیو و برنامه قدیمی و نوستالژیک صبح جمعه با شما درگذشت.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۰۱ - ۱۰:۳۵    
معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به وجود ظرفیت های ادبی استان در حوزه طنز و امکان معرفی تعداد بیشتری از نام آوران این حوزه به فضای ادبی کشور گفت ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۰۱ - ۱۰:۲۰    
مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد گفت: باتوجه به ظرفیت های ایجاد شده در شهرداری مشهد، طی تفاهم نامه ای تجربیات حاصل از چهار اقدام شهرداری در اختیار شهر دوشنبه قرار می گیرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۰۱ - ۱۰:۱۸    
محمدمهدی عسگرپور کارگردان و مدیرعامل خانه هنرمندان در برنامه جام جم اظهار کرد: بخش قابل توجهی از مردم ما لقمه حرام به خانه هایشان میبرند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۰۱ - ۰۹:۰۲    
فوتبال 360 نوشت: مهدی قایدی با وجود درخشش در امارات جایی در فهرست تیم ملی ندارد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۰۱ - ۰۸:۵۴    
نخستین کارگاه های کالج رادی خوانی زیر نظر واحد فن آور افرامانا مستقر در مرکز رشد و کارآفرینی دانش گاه هنر برگزار می شود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۰۱ - ۰۸:۳۸    
فرمانده انتظامی دزفول از دستگیری سارقان به عنف و کشف خودروی مسروقه در کمتر از 3 ساعت در این شهرستان خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۰۱ - ۰۸:۳۵    
دنیای اقتصاد نوشت: نمایندگان مجلس با متناسب سازی حقوق بازنشستگان در طول اجرای برنامه هفتم موافقت کردند ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۰۱ - ۰۸:۲۶    
بهداشت نیوز نوشت: پنیر یکی از خوراکی های مغذی و محبوب در میان مردم جهان است که در قالب ها و گونه های مختلفی تولید می شود و همه ما می توانیم از آن در وعده های غذایی صبحانه ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۰۱ - ۰۸:۲۱    
فعال سیاسی اصلاح طلب نوشت: انتظار شنیدن صاحبان قدرت را نداشته باشید، بلکه باید کاری کرد که مجبور به شنیدن شوند ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۰۱ - ۰۸:۱۶    
فشار تماشاگران ازبکستان در نیمه دوم پیشران شاگردان کاتانچ برای حمله به ایران بود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۰۱ - ۰۷:۵۱    
همشهری نوشت:به دنبال وقوع سرقت های سریالی از رانندگان در سطح شهر تهران از سوی یک مرد زن نما، رسیدگی به این پرونده در دستورکارگروهی از کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی قرار گرفت.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۰۱ - ۰۷:۳۹    
برخی از کودکان مشمول یارانه جدید 600 تا یک میلیون تومانی شده اند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۰۱ - ۰۷:۲۲    
زومیت نوشت: اگر تابه حال فکر می کردید که دایناسورها ترسناک ترین ساکنان زمین بودند؛ احتمالاً خوک های دوزخی را نمی شناسید. باید ممنون باشیم که این گونه منقرض شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۰۱ - ۰۵:۵۹    
رامین رضاییان در سال جاری میلادی عملکرد بسیار خوبی در تیم ملی داشته است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۰۱ - ۰۱:۵۰    
ایسنا نوشت: گردان های عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس شامگاه سه شنبه از حمله موشکی گسترده به تل آویو خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۰۱ - ۰۱:۱۰    
فرادید نوشت: ناصرالدین شاه در خاطره روز شنبه چهارم خرداد سال 1257 به حضورش در کشور روسیه و شهر سن پطرزبورگ پرداخته و در بین بازدیدهای روزانه اش به تماشای یک سیرک نیز رفته است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۰۱ - ۰۰:۳۴    
وریا غفوری آخرین کاپیتان استقلال است که توانسته جام قهرمانی لیگ برتر را بالای سر ببرد. او به همراه استقلال در لیگ بیست و یکم موفق شد با یک رکورد خاص به عنوان قهرمانی لیگ برتر برسد و بدون شکست آبی های ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۰۱ - ۰۰:۰۳    
هیچ کسی نمی داند که کیهان تا چه اندازه بزرگ است ولی اجرام بزرگی در کیهان وجود دارند که تصوری از مقیاس دیوانه کننده کیهان را برایمان ایجاد می کنند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۰۱ - ۰۰:۰۲    
قیمت طلا در بازار جهانی با رشدی سنگین، در مرز کانال 2 هزار دلار قرار گرفت.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۸/۳۰ - ۲۳:۴۶    
عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در برنامه به افق فلسطین درمورد توییت خبرسازش توضیحاتی داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۸/۳۰ - ۲۳:۴۳    
یک پدر فلسطینی که دخترش را در حمله بی رحمانه رژیم صهیونیستی از دست داده او را در آغوش گرفته و اشک می ریزد. انتشار این تصاویر در رسانه ها بازتاب زیادی داشته است. منبع: فارس
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۸/۳۰ - ۲۳:۲۹    
تجارت نیوز نوشت: بورس تهران در حالی به آخرین ماه پاییز رسید که برآیند معاملات تالار شیشه ای در آبان ماه، عقب نشینی 12 هزار واحدی نماگر اصلی تالار شیشه ای بوده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۸/۳۰ - ۲۳:۱۳    
علامه محمد حسین اکبر گفت: در میان سران ارتش 57 کشور اسلامی جهان، او تنها کسی است که حافظ قرآن است، نه تنها حافظ قرآن، بلکه قرآن پژوه است ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۸/۳۰ - ۲۳:۱۳    
زومیت نوشت: در تلاش برای تسلط بر بازار چین، نیو و چانگان برای ساخت خودروهای الکتریکی با قابلیت تعویض باتری همکاری می کنند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۸/۳۰ - ۲۳:۰۵    
مهر نوشت: تازه ترین کنسرت مجید رضوی در حالی با اجرای قطعات منتخب برگزار شد که دست اندرکاران برنامه برای اولین بار از یک فناوری جدید برای طراحی جلوه های تصویری این کنسرت استفاده کردند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۸/۳۰ - ۲۳:۰۰    
در خلال دیدار دوستانه دو تیم آلمان و ترکیه هیجان بالای گزارشگر ترکیه ای در بازی دوستانه کشورش مقابل آژرمن ها سوژه رسانه های اجتماعی شد ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۸/۳۰ - ۲۲:۵۸    
هاشمی رفسنجانی در خاطرات سی ام آبان سال 79 از ملاقات با نماینده ایران در بانک جهانی، نماینده هشترود و البته دیدار با بهزاد نبوی نوشته است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۸/۳۰ - ۲۲:۴۵    
در مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 و در بازی فلسطین و استرالیا،چفیه های فلسطینی در دقیقه 7 به نشانه طوفان 7 اکتبر تکان داده شد. منبع: viral vids
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۸/۳۰ - ۲۲:۴۵    
تیم ملی نوجوانان ایران در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی مقابل مراکش شکست خورد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۸/۳۰ - ۲۲:۲۹    
پروژه کسپا با هدف ایجاد یک سیستم مالی غیرمتمرکز و کارآمد و تلاش برای حل مشکل مقیاس پذیری که هم زمان تضمین کننده امنیت تراکنش ها هم باشد پا به عرصه ی رقابت با بزرگان بازار گذاشته است ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۸/۳۰ - ۲۲:۲۶    
سرکو کاتانچ سرمربی اسلوونیایی تیم ازبکستان با جملاتی عجیب در مورد اتفاقات بازی با ایران صحبت کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۸/۳۰ - ۲۲:۱۲    
فارس نوشت: عضو هیأت علمی طب اورژانس می گوید اگر بعد از برق گرفتگی علائم آشکاری هم نداشتید باید به مراکز درمانی مراجعه کنید.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۸/۳۰ - ۲۱:۵۷    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس حمایت خود را از تیم ملی نوجوانان ایران نشان داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۸/۳۰ - ۲۱:۴۴    
فتاح 1 با برد 1400 کیلومتر نخستین موشک بالستیک هایپرسونیک ایرانی بود که امکان رسیدن به اهداف در سرزمین های اشغالی را داشت و حالا می توان فتاح 2 را نخستین موشک کروز هایپرسونیک ایرانی دانست که با بردی ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۸/۳۰ - ۲۱:۳۹    
تصاویری از جلسه علنی امروز مجلس می بینید.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۸/۳۰ - ۲۱:۳۷    
همین اول کار بگویم؛ سیخ گرفتن کبابِ کوبیده یا همان آدانا، مطلقا کار راحتی نیست. الکی خودتان را گرفتار صفحات آموزشی دنیای مجازی نکنید و دون کیشوت این میدان نشوید.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۸/۳۰ - ۲۱:۲۸    
ایرنا نوشت: مرکز فوریت های امنیتی و اطلاعات وزارت کشور به حادثه تیراندازی امروز مقابل مجلس شورای اسلامی واکنش نشان داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۸/۳۰ - ۲۱:۱۷    
فیلم هندی سرباز محصول 2023 است که برای علاقه مندان به سینمای بالیوود با دوبله اختصاصی از فیلیمو منتشر شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۸/۳۰ - ۲۱:۱۴    
مهاجم تیم ملی ایران پس از این که سردار آزمون از زمین مسابقه بیرون رفت، قبول نکرد بازوبند کاپیتانی را به بازو ببندد و آن را به عزت اللهی داد ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۸/۳۰ - ۲۱:۰۸    
چهره مطرح داوری در ایران به صحنه مشکوک به پنالتی روی طارمی در بازی ایران و ازبکستان واکنش نشان داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۸/۳۰ - ۲۱:۰۶    
ایسنا نوشت :قهرمانان ورزش کشور و مدال آوران مسابقات آسیایی و پارا آسیایی با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۸/۳۰ - ۲۱:۰۲    
ایسنا به نقل از ساینس نوشت: نتایج تحقیقات نشان می دهد که سطوح بالای ویتامین در بدن با کاهش وزن و از دست دادن بیشتر چربی های شکمی مرتبط است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۸/۳۰ - ۲۰:۵۹    
بسیاری از خودروها حداقل از سال 2013 یعنی حدود ده سال پیش در گمرکات کشور متوقف شده اند و حتی تاریخ توقف برخی از آن ها در گمرک مربوط به سال 2014 است و باتری ها و لاستیک های آن ها کاملا از بین رفته است ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۸/۳۰ - ۲۰:۵۳    
پارک ملی یلوستون یکی از قدیمی ترین و معروف ترین مناطق تفریحی در ایالات متحده است. با این حال، زنگ خطر در روزهای اخیر به صدا درآمده است زیرا مقامات به بازدیدکنندگان هشدار داده اند که از گوزن ها دوری ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۸/۳۰ - ۲۰:۴۸    
خبرگزاری فارس عکسی از یک نماینده مجلس در حال عکسبرداری در صحن مجلس را منتشر کرده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۸/۳۰ - ۲۰:۴۶    
ورزش سه نوشت: تیم النصر با حضور رونالدو و تالیسکا خطرناک ترین شرایط ممکن را مقابل پرسپولیس خواهد داشت.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۸/۳۰ - ۲۰:۴۰    
بارش زیبای برف پاییزی از دقایقی پیش در کلانشهر تبریز آغاز شده و شاهد سرمای شدید هوا در این شهر هستیم. منبع: viral vids
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۸/۳۰ - ۲۰:۲۱    
سرنوشتی یک مردی که با تمساح بازی می کرد، عاقبت خوشایندی نداشت و به شکل دردناکی همراه شد. این نکته قابل توجه است که در طبیعت و در مواجه با حیوانات حیات وحش از هرگونه رفتار پر خطر جدا پرهیز باید کرد ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۸/۳۰ - ۲۰:۱۰    
فرارو نوشت: آیفون 14 و 15 در رنگ ها و نسخه های مختلف مثل نقل ونبات در بازار پیدا می شود و آنطور که پیداست، فعلا از برخورد و جمع آوری مدل های ممنوعه خبری نیست.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۸/۳۰ - ۲۰:۰۰    
ایسنا نوشت: سنگین وزن تیم بانک شهر بار دیگر در جریان رقابت های لیگ با بکار بردن الفاظ ناشایست باعث ایجاد درگیری شدید در سالن مسابقات شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۸/۳۰ - ۱۹:۵۷    
فدراسیون والیبال ایران با بی برنامگی و بی تفاوتی وزارت ورزش جوانان مهمترین رکن موفقیتش یعنی ثبات مدیریت خود را از دست داد و پس از 34 سال نخستین روز بدون رئیس خود را تجربه کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۸/۳۰ - ۱۹:۵۳    
جام فصل ریاض بین النصر، الهلال و اینتر میامی آمریکا برگزار خواهد شد
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۸/۳۰ - ۱۹:۴۴    
پیام فروتن ،طراح صحنه و استادیار دانشگاه با انتشار تصویری در صفحه شخصی خود به افزایش سن بازنشستگی واکنش نشان داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۸/۳۰ - ۱۹:۴۲    
ورزش سه نوشت: یک صحنه مشکوک به پنالتی روی مهدی طارمی، داوری دیدار ایران و ازبکستان را تحت تاثیر قرار داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۸/۳۰ - ۱۹:۲۹    
فتاح 2 عضو جدید خانواده موشکی سپاه در زمره تسلیحات اسرائیل زن، در صورت دیده شدن توسط آواکسهای دشمن هم فرصت کافی را برای مقابله به سامانه دفاعی طرف مقابل نمی دهد در نتیجه دفاع در برابر چنین مهاجمی ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۸/۳۰ - ۱۹:۲۸    
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان تأکید کرد، در نیمه دوم دیدار مقابل ازبکستان شاگردانش روی زمین راه رفته اند، اما ازبک ها با قلب شان بازی کرده اند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۸/۳۰ - ۱۹:۲۸    
احمد علیرضابیگی، نماینده تبریز در مجلس با بیان اینکه اظهارات نادران چیزی نبود که مجلس مدعیِ شفافیت، تصور کند مردم نباید این مطالب را بشنوند ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۸/۳۰ - ۱۹:۲۳    
فارس نوشت:رئیس دولت سیزدهم گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی باید بدانند که نمی توانند در برابر اراده ملت ها بایستند و در نظم عادلانه جدید بین المللی اشغالگری و نسل کشی جایی نخواهد داشت⁨.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۸/۳۰ - ۱۹:۱۹    
بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: در نیمه دوم ریتم بازی از دست ما در رفت و تساوی عادلانه بود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۸/۳۰ - ۱۹:۱۸    
محمد اصغری، کارشناس معروف هواشناسی در برنامه "ای کاش"، با جزئیات مستدل و مثال، پاسخ می دهد. دماسنج ما در شرایط استاندارد(در سایه و در 1/5متری سطح زمین) قرار دارد و ما درباره این اطلاعات ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۸/۳۰ - ۱۹:۱۱    
سرمربی تیم فوتبال نوجوانان کشورمان بابت ناکامی این تیم در راهیابی به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی زیر 17 سال از مردم ایران عذرخواهی کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۸/۳۰ - ۱۸:۵۵    
روابط عمومی مجلس به تیراندازی در اطراف مجلس واکنش نشان داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۸/۳۰ - ۱۸:۵۰    
دومین رویداد ادبی تهران به روایت دختران پس از چهار روز برگزاری دوره ی آموزشی و ماراتن نویسندگی ، به کار خود پایان داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۸/۳۰ - ۱۸:۴۶    
ایسنا نوشت: سران کشورهای عضو بریکس بر توقف حملات رژیم صهیونیستی به غزه تاکید کردند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۸/۳۰ - ۱۸:۴۲    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوش از اعزام 1400 دانش آموزان دختر متوسطه دوم به مناطق عملیاتی یادمان های دفاع مقدس در قالب راهیان نور خبر داد
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۸/۳۰ - ۱۸:۳۹    
زومیت نوشت: 100 برند برتر جهان بر اساس معیارهای ارزش برند معرفی شدند. چهار شرکت نخست این فهرست، غول های آمریکایی صنعت فناوری هستند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۸/۳۰ - ۱۸:۳۶    
ایسنا نوشت: به دنبال انتشار خبری درباره تیراندازی در محدوده مرکزی تهران، پلیس پایتخت توضیحاتی را ارائه کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۸/۳۰ - ۱۸:۳۶    
ایسنا نوشت: بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز (سه شنبه) درمورد توافق قریب الوقوع با جنبش حماس برای تبادل اسیران صحبت کرد و عنوان داشت که پیشرفتی حاصل شده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۸/۳۰ - ۱۸:۳۵    
جماران نوشت: یادگار امام در پیامی درگذشت احمد کریمی اصفهانی دبیرکل جامعه ی اسلامی اصناف و بازار را تسلیت گفت.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۸/۳۰ - ۱۸:۳۱    
دیدار تیم های ملی ایران و ازبکستان با تساوی 2-2 به پایان رسید.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۸/۳۰ - ۱۸:۱۰    
در ادوار 11 گانه مجلس شورای اسلامی بارها نمایندگان طرح استعفای خود را به هیات رئیسه مجلس داده اند اما تنها برخی از این طرح ها پذیرفته شده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۸/۳۰ - ۱۸:۰۵    
تیم فوتبال نوجوانان کشورمان با شکست مقابل تیم فوتبال نوجوانان مراکش از جام جهانی زیر 17 سال حذف شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۸/۳۰ - ۱۸:۰۱    
مهر نوشت:60 لیتر سهمیه بنزین آذر ماه خودروهای شخصی بدون هیچ گونه تغییری امشب شارژ می شود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۸/۳۰ - ۱۷:۵۹    
مدیر کل کمیته امداد استان کردستان در مراسم نواخته شدن زنگ همت و کارآفرینی از آموزش فنی و حرفه ای دو هزار و 87 دانش آموزش تحت حمایت کمیته امداد کردستان خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۸/۳۰ - ۱۷:۵۹    
طی مراسمی با حضور استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان، تاسیسات پالایشگاهی جلوگیری از آلایندگی محیط جهت انتقال به جزیره خارک و استفاده در پالایشگاه آن ساخته شده توسط شرکت رآکتورساز اهواز افتتاح شد و به ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۸/۳۰ - ۱۷:۴۴    
مروارید سبز ارسنجان در استان فارس واقع است. مروارید سبز ارسنجان تک درخت روییده بر یک تخته سنگ بزرگ است که به سنگ صبور نیز شهرت دارد ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۸/۳۰ - ۱۷:۴۰    
علی لاریجانی، در پیامی درگذشت همسر حاج حسین جواهری را تسلیت گفت.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۸/۳۰ - ۱۷:۳۹    
به گزارش - آیا تا به حال درباره ی مفهوم مرگ، آگاهی و ترس از مرگ فکر کرده اید؟ در این مصاحبه، محمود اسعدی با دکتر غلامحسین ابراهیمی دینانی در مورد این مسئله پرسش هایی جذاب می پرسد ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۸/۳۰ - ۱۷:۳۶    
ایسنا به نقل از وب ام دی نوشت: نخود فرنگی گیاهی از دسته حبوبات است که برای سلامتی ما فواید مختلفی دارد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۸/۳۰ - ۱۷:۳۵    
در بازی ایران و مراکش، یعقوب براجعه در سمت راست زمین نیما اندرز را راه انداخت که ارسال زیبا و چیپ این مدافع راست پیشتاخته از کنار زمین را اسماعیل قلی زاده با ضربه سر زد و توپ پس از برخورد به تیرک ...