چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۲۰:۰۵Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر آنلاین 30 بهمن 1402 - khabaronline.ir

خبر آنلاین 29 اسفند 1393 خبر آنلاین 29 اسفند 1394 خبر آنلاین 30 اسفند 1395 خبر آنلاین 29 اسفند 1396 خبر آنلاین 29 اسفند 1397 خبر آنلاین 29 اسفند 1398 خبر آنلاین 30 اسفند 1399 خبر آنلاین 29 اسفند 1400 خبر آنلاین 29 اسفند 1401 خبر آنلاین 31 فروردین 1402 خبر آنلاین 31 اردیبهشت 1402 خبر آنلاین 31 خرداد 1402 خبر آنلاین 31 تیر 1402 خبر آنلاین 31 مرداد 1402 خبر آنلاین 31 شهریور 1402 خبر آنلاین 30 مهر 1402 خبر آنلاین 30 آبان 1402 خبر آنلاین 30 آذر 1402 خبر آنلاین 30 دی 1402 خبر آنلاین 29 اسفند 1402 خبر آنلاین 1 بهمن 1402 خبر آنلاین 2 بهمن 1402 خبر آنلاین 3 بهمن 1402 خبر آنلاین 4 بهمن 1402 خبر آنلاین 5 بهمن 1402 خبر آنلاین 6 بهمن 1402 خبر آنلاین 7 بهمن 1402 خبر آنلاین 8 بهمن 1402 خبر آنلاین 9 بهمن 1402 خبر آنلاین 10 بهمن 1402 خبر آنلاین 11 بهمن 1402 خبر آنلاین 12 بهمن 1402 خبر آنلاین 13 بهمن 1402 خبر آنلاین 14 بهمن 1402 خبر آنلاین 15 بهمن 1402 خبر آنلاین 16 بهمن 1402 خبر آنلاین 17 بهمن 1402 خبر آنلاین 18 بهمن 1402 خبر آنلاین 19 بهمن 1402 خبر آنلاین 20 بهمن 1402 خبر آنلاین 21 بهمن 1402 خبر آنلاین 22 بهمن 1402 خبر آنلاین 23 بهمن 1402 خبر آنلاین 24 بهمن 1402 خبر آنلاین 25 بهمن 1402 خبر آنلاین 26 بهمن 1402 خبر آنلاین 27 بهمن 1402 خبر آنلاین 28 بهمن 1402 خبر آنلاین 29 بهمن 1402 خبر آنلاین 30 بهمن 1402 
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ۲۱:۳۴    
پاپ فرانسیس در مراسم دعای هفتگی در حالی که از فلسطین نام برد و برای مردم مظلوم غزه دعا کرد، از ذکر نام رژیم اشغالگر اسرائیل خودداری کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ۲۰:۴۸    
همکار مرکز اسلامی هامبورگ با تقدیر از مدیریت چندفرهنگیِ کشور آلمان میگوید: امروزه فقط در شهر هامبورگ 45 مسجد تشکیل شده است که غیر از کتابخانه های اسلامی و سایر مراکز اسلامی است ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۲۲:۳۶    
هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران با حضور صد ها غرفه دار از استانهای مختلف کشور 23 لغایت 26 بهمن ماه در تهران، ظرفیت های گردشگری و فرهنگی ایران قوی را به هموطنان معرفی کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۲۱:۱۷    
مدیر توسعه فناوری بانک پارسیان از ارائه سفته الکترونیک با ویژگی های خاص به عنوان یک سند معتبر و قابل تأیید در راستای پیاده سازی دولت الکترونیک و ارائه خدمات الکترونیک به مردم، خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۱۶:۰۱    
در اخبار خودرو چند ماه قبل دیده شد پلاکی متعلق به دبی با قیمت 55 میلیون درهم برابر با حدود 15 میلیون دلار رکورد گرانترین پلاک دنیا را ثبت کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۱۵:۴۶    
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین گفت: در راستای ایجاد نظام هماهنگ و یکپارچه در قراردادهای شهرداری های استان، دومین نمونه قراردادهای همسان در حوزه فضای سبز ابلاغ شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۱۴:۵۲    
رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان گفت: تا کنون دوره آموزشی ویژه بازرسی برای 1040 نفر از سربازرسان و بازرسان شعب برگزاری انتخابات در سطح شهرستان های استان برگزار شده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۱۴:۲۹    
تصویر خودروی شاسی بلند روی سقف ساینا در اتوبانی در تهران خبرساز شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۱۴:۱۵    
مدیرعامل خبرگزاری میزان به سکینه پاد، دستیار رئیس جمهور جواب داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۱۴:۰۳    
شرایط فروش bac x3 توسط شرکت کرمان موتور اعلام شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۱۳:۴۴    
در بسیاری از کشورها اهدای تخمک روشی برای درمان ناباروری است، اما در برخی جوامع اسلامی استفاده از تخمک های اهدا شده بسیار بحث برانگیز است. آیت الله شبیری زنجانی به پرسشی در این رابطه پاسخ گفته اند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۱۳:۱۲    
شهردار بندرعباس با اشاره به ظرفیت بالای بندرعباس در بحث سیمامنظری گفت: ما باید به استانداردهای یک بندر ایده آل در متر و معیارهای بنادر شاخص دنیا توجه کنیم.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۱۲:۰۰    
اگر راهبرد عمومی اطلاع رسانی از انفعال به فعال تغییر یابد مشکل ارتباط با افکار عمومی به صورت خودکار و مبنایی حل می شود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۱۱:۰۰    
انیمیشن سینمایی بچه زرنگ که از ابتدای فصل پاییز اکران شده با جابه جایی رکوردهای مختلف در حوزه سینمای کودک، این روزها مرز فروش 62 میلیارد تومانی را نیز رد کرده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۱۰:۰۲    
احمد داوود اوغلو، نخست وزیر سابق ترکیه در واکنش به حمایت های اردوغان از رژیم صهیونیستی گفت: برگرد و به نتانیاهو بگو تجارت را با تو قطع می کنم.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۰۹:۴۸    
طبق روال معمول، پس از پایان جشنواره فیلم فجر، اکران نوروزی به مهم ترین مسئله سینمای ایران بدل شده است؛ اکرانی که هم برای مخاطبان جذاب است و هم برای سینمایی ها اهمیت دارد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۰۹:۲۲    
سخنگوی شورای نگهبان از اتمام فرایند بررسی صلاحیت داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۰۸:۴۱    
نزدیک خورشید چه می گذرد؟ برای کمک به کشف این موضوع، ناسا کاوشگر خورشیدی پارکر (PSP) را برای بررسی مناطق نزدیک تر به ستاره پرتاب کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۰۸:۲۹    
رییس هیات والیبال همدان گفت: 12 بانوی مستعد همدانی به ششمین مرحله از اردوی انتخابی تیم ملی والیبال زیر 18 سال دختران دعوت شدند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۰۸:۲۶    
ایرنا نوشت: معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: باپایان یافتن سال آبی 1401-1402 چهارمحال و بختیاری شانزدهمین سال متوالی خشکسالی خود را پشت سر گذاشت.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۰۸:۱۷    
تعداد بالای کاندیداها، برای یک انتخابات ، هر چند لازم است ولی کافی نیست. مردم باید در بین کاندیداهای پرشماری که در دسترس دارند، افراد همسوی فکری و سیاسی خود را بیابند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۰۷:۲۷    
پس از 200 سال و با وجود مطالعات مختلف بر روی تارموهای به جا مانده از بتهوون مشخص شد که این تار موها اصلا متعلق به بتهوون نیستند بلکه ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۰۶:۳۰    
عضو جامعه مدرسین با بیان اینکه "جامعه مدرسین از پیش از انقلاب اسلامی تا به امروز برای همه نیروهای انقلاب، جریان های حوزوی و انقلابی مرجع بوده است" ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۰۶:۲۱    
ویدیویی از خوانندگی سیدجواد هاشمی در فضای مجازی منتشر شده است. سید جواد هاشمی جزو دسته بازیگرانی است که کمتر زندگی او دچار حاشیه شده است ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۰۱:۲۳    
سازمان تجارت دریایی انگلیس از وقوع یک حادثه دریایی در فاصله 90 مایل دریایی غرب جازان عربستان خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۲۳:۵۴    
به گفته موسسه ملی پیری، خطرات انزوای طولانی مدت برای سلامتی معادل کشیدن 15 نخ سیگار در روز است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۲۳:۳۹    
انجمن واردکنندگان موبایل با ارسال نامه ای به مدیرعامل استقلال در خصوص اسپانسر این باشگاه هشدار داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۲۳:۲۸    
ساخت یک ویدیو با استفاده از هوش مصنوعی از پدر دونالد ترامپ، تازه ترین ساخت جعلی است که این تکنولوژی جدید ایجاد و نگرانی ها را نسبت به تاثیر مخرب این فناوری در جوامع افزایش داده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۲۳:۱۱    
سفارش عمده هدایای تبلیغاتی در ایران یکی از راه های تبلیغات با هزینه کمتر است و بسیاری از صاحبین کسب و کار در تلاش هستند که با استفاده از استراتژی های بازاریابی ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۲۳:۰۹    
امیر قلعه نویی مهمان برنامه فوتبال برتر است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۲۳:۰۷    
مبلمان، آن بخشی از دکوراسیون داخلی است که حضور آن در خانه شما ضروریست و بدون آن، خانه شما کامل نمی شود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۲۳:۰۷    
باشگاه پرسپولیس اقدام به انتشار اسناد پرداخت مالیات برانکو ایوانکوویچ و بوژیدار رادوشوویچ کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۲۲:۵۶    
امرزه برای بسته بندی دقیق، بهداشتی و سریع نیازمند ماشین آلات مختلفی هستیم که دستگاه پرکن پودری از جمله این ماشین آلات است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۲۲:۵۳    
سردار آزمون، مهاجم رم، بعد از سپری کردن شبی موفق و گلزنی برای تیمش در بازی شب گذشته مقابل فروزینونه، امشب به همراه زبیگنیو بونیک، ستاره سابق رم ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۲۲:۵۰    
خانه اندیشمندان علوم انسانی با همکاری جمعی از انجمن های علمی و نهادهای مدنی آیین یادبود شهریار اندیشه ایرانشهر زنده یاد دکتر سید جواد طباطبایی را به مناسبت اولین سالگشت درگذشت استاد برگزار می کند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۲۲:۴۸    
در دنیای امروز که پیچیدگی ها و نگرانی ها درباره امنیت افراد و وسایل نقلیه روز به روز بیشتر می شوند، ردیاب های مخفی به عنوان ابزاری حیاتی در کاهش دزدی و افزایش ایمنی مورد توجه قرار می گیرند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۲۲:۴۱    
به منظور تسهیل در فرآیند بازاریابی و افزایش رضایتمندی بیمه گزاران، از ابتدای اسفندماه سال 1402 مدت زمان استفاده از تخفیف صفر کیلومتر در بیمه بدنه اتومبیل بیمه ملت از سه ماه به شش ماه افزایش یافت.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۲۲:۳۴    
در مورد اهمیت نقش مشاوره ای استارت آپ های بیمه، باید گفت که محصول بیمه، چه بیمه های خودرویی مانند بدنه، ثالث و.. ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۲۲:۱۸    
تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان با پیروزی مقابل تاهیتی به عنوان درنشین گروه B به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۲۱:۵۲    
چهل و هشتمین برنامه مستندات یکشنبه که زیرمجموعه سینماتک خانه هنرمندان ایران به پخش فیلم های مستند می پردازد، یکشنبه 29 بهمن 1402 ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۲۱:۴۰    
عضو جامعه مهندسان کشور در نشست تخصصی چالش های حمل ونقل ریلی و نقش آن در توسعه متوازن اقتصاد ملی گفت: بالغ بر 80 هزار طرح نیمه تمام ملی و استانی در کشور که زمینه ساز اتلاف سرمایه های ملی و عدم اثربخشی ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۲۱:۳۷    
در فرانسه مدعی هستند که کیلیان امباپه و رئال مادرید هنوز قراردادی با هم امضا نکرده اند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۲۱:۱۸    
براساس ادعای افشاگری با نام ماجین بو، آیفون 16 پرو اپل ممکن است در رنگ های کاملاً جدید Desert Titanium و Titanium Grey عرضه شود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۲۱:۱۷    
بازیکن ناراضی استقلال که چند روزی در تمرینات تیمش حضور نیافت، پس از مذاکره و توافق با علی خطیر از فردا در تمرینات آبی پوشان شرکت خواهد کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۲۱:۱۳    
سازمان هدفمندسازی یارانه ها اعلام کرد: یارانه بهمن ماه دهک های 4 تا 9 به حساب سرپرستان خانوار واریز شد و از ساعت 24 امشب قابل برداشت است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۲۱:۱۱    
رییس جمهور سابق آمریکا مرگ الکسی ناوالنی و پرونده فساد مالی خود را به شیوه ای عجیب به هم ارتباط داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۲۱:۱۰    
وزیر امور خارجه عربستان سعودی در گفت وگویی با تاکید بر این که بیش از هر زمان دیگری به آتش بس در غزه و متوقف کردن رنج انسانی در آن نیاز است ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۲۱:۰۰    
مینو محرز می گوید: این زیرسویه علی رغم سرعت شیوع مرگ و میر ندارد، هرچند که برای گروه های پرخطر که دارای بیماری های زمینه ای و ضعف ایمنی بدن هستند و خصوصا در سالمندان و کودکان می تواند خطرناک باشد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۲۰:۴۷    
تیم ملی فوتبال ساحلی امارات در آخرین بازی گروه اول، در ضربات پنالتی از سد ایتالیا گذشت.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۲۰:۲۷    
بوژیدار رادوشویچ در مورد مسئله مالیاتی خود یک استوری را منتشر کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۲۰:۲۱    
دبیر شورای عالی فضای مجازی درباره رفع فیلتر تلگرام و اینستاگرام در ایران توضیح داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۲۰:۰۹    
بهشتی پور گفت: افرادی که در طرف مقابل آقای ظریف هستند، به دلیل محبوبیت ایشان نگران شده و به او حمله می کنند. ایشان یک سرمایه است و باید از این سرمایه در عرصه سیاست خارجی استفاده کنیم
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۲۰:۰۸    
بسیاری از مردم در جوامع کوچک در سراسر جهان با وجود درآمد بسیار کم، رضایت از زندگی بالایی دارند. گزارش جدید یورونیوز این دیدگاه را به چالش می کشد که افراد، تنها در جوامع ثروتمند می توانند شاد باشند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۲۰:۰۶    
رئیس انستیتو پاستور ایران از شناسایی اولین نمونه ابتلا به سویه جدید ویروس کرونا موسوم به JN1 خبر داد و گفت: علائم خفیف و شبیه سرماخوردگی است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۹:۵۵    
محمد مهاجری گفت: آقای رئیسی اگر بخواهد دولتش را متحول کند، لااقل باید 15 تا وزیر را عوض کند و به نظرم تیم اقتصادی را کلا باید مرخص کند؛ حتی بعضی از وزرای سیاسی دولت را باید کنار بگذارد ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۹:۵۲    
توضیحات کارشناس در برنامه تلویزیونی از نحوه محاسبه حقوق و دستمزد در قانون جدید بازنشستگی را بینید.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۹:۴۸    
هافبک مد نظر پرسپولیس فعلا در تمرینات مس رفسنجان حضور دارد و امروز هم زیر نظر محرم نویدکیا تمرین کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۹:۴۷    
دستیار رئیس جمهور گفت: در 16 دی ماه نامه مستند و مستدلی خدمت معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه ارسال کردم و از آنها خواهش کردم به موضوع کوروش کمپانی و یکی دیگر از توزیع کنندگان گوشی ورود ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۹:۳۲    
علیرضا بیرانوند در بازگشت به تمرین تیمش تغییر چهره داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۹:۳۰    
عضو شورای مرکزی جبهه شریان با بیان اینکه محسن رضایی خواستار جلسه برای اعطای سهمیه به شریان بود اما ما قبول نکردیم، گفت: مذاکرات بین شریان و شورای وحدت برای ائتلاف وجود دارد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۹:۰۸    
محمد تقی شاهچراغی در نشست خبری، تاکید کرد: تا الان حدود 15 هزار نفر تایید صلاحیت شده اند که 12 درصد خانم و 88 درصد آقا هستند. در خبرگان رهبری 144 نفر تایید صلاحیت شده اند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۹:۰۸    
به گزارش خبرآنلاین ، متن نامه حسین امیرعبداللهیان خطاب به آنتونیو گوترش بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم 19 فوریه 2024 جناب آقای آنتونیو گوترش دبیر کل سازمان ملل متحد عالیجناب، ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۹:۰۸    
مربی جنجالی تیم فوتبال استقلال پس از چند جلسه غیبت در کمپ حجازی حاضر شد و مورد استقبال مربیان و بازیکنان این تیم قرار گرفت.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۹:۰۵    
شورای نگهبان با تغییر حوزه انتخابیه نوبخت از تهران به رشت و خمام رسماً موافقت شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۹:۰۱    
صادق زیبا کلام می گوید: کاش مسئولان خالص گرا بیایند و بررسی کنند که چرا این همه از مردم دنال مهاجرت هستند ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۸:۵۵    
گفت: پیکر بی جان پدر و کودک 5 ساله بعد از چند روز در کوهستان بردسیر پیدا شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۸:۴۸    
متکی گفت: شورای وحدت در تهران و کشور از فهرست جامعه روحانیت مبارز حمایت می کند و دفاتر شورای وحدت در استان ها اقدام به تنظیم فهرست جداگانه نمی نماید.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۸:۴۱    
عضو حقوقدان و رییس پژوهشکده شورای نگهبان، با اشاره به نقش مردم در شکل گیری و استمرار نظام جمهوری اسلامی ایران ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۸:۳۹    
علیرضا بیرانوند امروز به تمرین پرسپولیس بازگشت.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۸:۳۱    
این ستاره ی هالیوود که نگران امنیت دختران بزرگ ترش، سوفیای 27 ساله و سیستین 25 ساله بود، مجبور شد دست به اقدام مضاعف بزند و اینگونه شد تصمیم گرفت ترتیب یک دوره ی آموزش دفاع شخصی نظامی را برای دخترانش ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۸:۲۳    
دولت آلمان به موضع گیری اخیر معاون رئیس شورای امنیت روسیه درباره تهدید کشورهای غربی واکنش نشان داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۸:۲۰    
نمایش هوش پشه ای نوشته و کارگردانی سامان کرمی از 3 اسفند ساعت 19 به تالار هنر می آید.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۸:۱۳    
سردار آزمون از همبازی بودن با روملو لوکاکو خوشحال است و از این مهاجم باسابقه تجربیات زیادی کسب می کند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۸:۱۳    
منابع آگاه فاش کردند که آمریکا از سرنگونی پهپادش در الحدیده غافلگیر شده است و کشتی انگلیسی که در خلیج عدن توسط نیروهای مسلح یمن هدف قرار گرفت، حامل آمونیاک بود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۸:۱۰    
شهر شیراز شهر غنی و فرهنگی است که دارای جاذبه های مذهبی، تاریخی و گردشگری فراوانی است. به همین علت گردشگران زیادی سالانه به این شهر سفر می کنند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۸:۰۸    
با پیشرفت تجارت الکترونیک و استفاده ی گسترده از اینترنت، می توانید به راحتی کالاهای مورد نیازتان را از سایت های خارجی یا سایت های اصلی برندها بدون نگرانی از تقلبی بودن محصول یا پرداخت هزینه بیشتر ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۸:۰۱    
در این مطلب سعی کردیم تا به طور کامل به این سوال پاسخ دهیم که کود هیومیک اسید برای چه گیاهانی مناسب است و چه افرادی به آن نیاز دارند ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۸:۰۱    
یکی از معضلات همه در چربی سوزی، چربی های شکم است؛ نقطه ای از بدن که نه تنها بسیار در چشم است، بلکه لاغر کردن اش مستلزم رد کردن هفت خان رستمی است که آن هم شایدهای خودش را دارد و احتمال این که به نتیجه ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۸:۰۰    
برای کسانی که انعطاف بیشتر در معاملات خود می خواهند و از مزایای امکاناتی مانند معاملات اسپات، معاملات مشتقات، اهرم و مارجین، کپی تریدینگ، گرید تریدینگ و دسترسی به بازارهای سنتی استقبال می کنند ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۸:۰۰    
یافتن یک ساعت مناسب با استایل شما در حالی که قیمت بسیار مناسب و از طرفی کیفیت بالایی نیز داشته باشد بسیار چالش برانگیز است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۸:۰۰    
در دنیای پر از فناوری امروزی، ماشین های کنترلی به عنوان یکی از مواردی که جذابیت بسیاری از افراد را به خود جلب کرده اند، شناخته می شوند ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۷:۵۷    
وزیر راه و ترابری در دولت اصلاحات خطاب به شورای نگهبان گفت: وزیری که از روز اول انقلاب مسئول بوده؛ بعد از 35 سال متوجه شدید این شخص التزام به اسلام و جمهوری اسلامی ندارد؟
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۷:۴۹    
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در تمرین نوبت عصر امروز (دوشنبه) تیمش حاضر شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۷:۴۹    
به مدارس در انگلیس دستورالعمل های جدیدی برای جلوگیری از استفاده از تلفن همراه در طول روز داده شده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۷:۴۵    
یک جنبش دموکراسی در اروپا خواهان تعلیق فوری ورزش اسرائیل از حضور در تمامی رقابت های بین المللی به خاطر جنایت جنگی علیه مردم غزه شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۷:۳۵    
جمعی از مهمانان همایش بین المللی مطالعات قرآنی و سیره نبوی از آستان مقدس حضرت زینب بنت موسی (س) بازدید کردند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۷:۳۴    
مدیرکل امور مالیاتی کردستان خبر داد: تا دی ماه 1402، رقمی بیش از 3 هزار و 436 میلیارد ریال عوارض مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری ها و دهیاری های کردستان پرداخت شده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۷:۱۷    
با مرور آنچه در ارتباط با منابع عرفی و شرعی حقوق ایران گفتیم مشاهده می شود که این منابع رویکردی کاملاً حمایتگرانه و تایید کننده از قواعد تعارض منافع دارد و لذا با توجه به آثار و کارکردهای مثبتی که ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۶:۴۵    
جایزه ویکتور بلگراد برای مشارکت برجسته در هنر سینما در پنجاه و دومین جشنواره بین المللی فیلم بلگراد (FEST) به اصغر فرهادی کارگردان ایرانی اهدا می شود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۶:۴۰    
چهار دهه پیش از حضور اسکورسیزی با قاتلان ماه کامل در برلین، وی اولین حضور خود را در این جشنواره با گاو خشمگین تجربه کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۶:۲۷    
پیام نیازمند با کمک 100 میلیون تومانی چهار زندانی غیرعمد در اصفهان را آزاد کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۶:۲۷    
معاون صنایع و انرژی ستاد مدیریت حمل و نقل گفت: لازم است تا دفاتر بیمه، اطلاعات خودرویی بیمه نامه شخص ثالث را با دقت درج کنند تا در فرآیند صدور کارت سوخت و تخصیص سهمیه، خللی ایجاد نشود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۶:۱۲    
سکینه سادات پاد دستیار رئیس جمهور و مسئول پیگیری حقوق و آزادی های اجتماعی ریاست جمهوری در مورد توئیت اخیرش که مدعی شده بود در مورد کوروش کمپانی و یکی دیگر از توزیع کنندگان گوشی ماه پیش به قوه قضائیه ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۵:۵۵    
امیر قلعه نویی امشب نخستین گفتگوی تلویزیونی خود پس از جام ملت های آسیا را انجام می دهد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۵:۵۳    
مدیر اجرایی بیست وچهارمین نمایشگاه رسانه های ایران گفت: کافه رسانه های نمایشگاه فرصتی برای تعامل مخاطبان با انسان رسانه هاست.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۵:۵۳    
یک خصوصیت مهم جمهوری اسلامی این است که در اسلام همان طور که یک فرد نمی تواند بر دیگران سلطه داشته باشد و برای هیچ کس حتی انبیا هم این حق وجود ندارد ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۵:۲۸    
علی خطیر تصمیم خود برای حضور در فوتبال برتر را تغییر داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۵:۲۴    
رئیس مجلس شورای اسلامی با تشریح عملکرد مجلس یازدهم گفت: برای فسادستیزی 4 وعده دادم: 1. شفافیت، 2. مدیریت تعارض منافع، 3. حمایت از سوت زنی، 4. مبارزه با انحصار. همه شان، دقت کنید! همه شان تصویب شدند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۵:۰۹    
ائتلاف احزاب زنان اصلاح طلب اعلام کرد که در انتخابات پیش ِرو خود را تابع تصمیمات جبهه اصلاحات ایران هستند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۵:۰۷    
دبیرکل حزب ندای ایرانیان درباره امکان رای آوری لیست اصلاح طلبان گفت: رای آوری ما به مشارکت مردم بستگی دارد.
  • ۱