چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۰۲:۴۰Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 31 فروردین 1402 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 27 بهمن 1398 مشرق نیوز 30 اسفند 1399 مشرق نیوز 29 اسفند 1400 مشرق نیوز 29 اسفند 1401 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1402 مشرق نیوز 31 خرداد 1402 مشرق نیوز 31 تیر 1402 مشرق نیوز 31 مرداد 1402 مشرق نیوز 31 شهریور 1402 مشرق نیوز 30 مهر 1402 مشرق نیوز 30 آبان 1402 مشرق نیوز 30 آذر 1402 مشرق نیوز 30 دی 1402 مشرق نیوز 30 بهمن 1402 مشرق نیوز 29 اسفند 1402 مشرق نیوز 1 فروردین 1402 مشرق نیوز 2 فروردین 1402 مشرق نیوز 3 فروردین 1402 مشرق نیوز 4 فروردین 1402 مشرق نیوز 5 فروردین 1402 مشرق نیوز 6 فروردین 1402 مشرق نیوز 7 فروردین 1402 مشرق نیوز 8 فروردین 1402 مشرق نیوز 9 فروردین 1402 مشرق نیوز 10 فروردین 1402 مشرق نیوز 11 فروردین 1402 مشرق نیوز 12 فروردین 1402 مشرق نیوز 13 فروردین 1402 مشرق نیوز 14 فروردین 1402 مشرق نیوز 15 فروردین 1402 مشرق نیوز 16 فروردین 1402 مشرق نیوز 17 فروردین 1402 مشرق نیوز 18 فروردین 1402 مشرق نیوز 19 فروردین 1402 مشرق نیوز 20 فروردین 1402 مشرق نیوز 21 فروردین 1402 مشرق نیوز 22 فروردین 1402 مشرق نیوز 23 فروردین 1402 مشرق نیوز 24 فروردین 1402 مشرق نیوز 25 فروردین 1402 مشرق نیوز 26 فروردین 1402 مشرق نیوز 27 فروردین 1402 مشرق نیوز 28 فروردین 1402 مشرق نیوز 29 فروردین 1402 مشرق نیوز 30 فروردین 1402 مشرق نیوز 31 فروردین 1402 
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۲/۰۲ - ۰۷:۲۶    
آیت الله مدرسی در بیانیه ای به مناسبت عید سعید فطر ملت های جهان را به بازگشت به سوی خداوند و بهره گرفتن از تعالیم دین مبین اسلام دعوت کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۲/۰۲ - ۰۵:۳۶    
دانشمندان اعلام کردند که مزایا، مضرات جراحی با توجه به سن در بزرگسالان مبتلا به آپاندیسیت متفاوت است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۲/۰۱ - ۲۳:۰۳    
یک مقام آمریکایی گفته روسیه در حال یاد گرفتن دور زدن تحریم ها از ایران است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۲/۰۱ - ۲۳:۰۱    
مسکو معتقد است که تحریم های ضد روسیه می تواند باعث لطمه به اقتصاد جهان شده و بحرانی جدید را رقم بزند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۲/۰۱ - ۱۲:۱۴    
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با پیش بینی وزش باد شدید توسط سازمان هواشناسی نسبت به مقاوم سازی سازه های سست و تابلوهای تبلیغاتی در پایتخت هشدار داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۲/۰۱ - ۱۰:۵۶    
مراسم جزءخوانی قرآن کریم در خانه موزه مدرس با حضور قاری بین المللی محمدحسین سبزعلی و خواهر وبرادر نابغه قرآنی جهان اسلام حنانه خلفی و عماد خلفی در ایام ماه رمضان با حضور آقایان و بانوان برگزار می شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۲/۰۱ - ۰۹:۱۶    
مهدی عبدی ستاره تیم فوتبال پرسپولیس با پیشنهاد جدید خارجی روبرو شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۲/۰۱ - ۰۹:۰۴    
در ماجرایی از شهید برونسی نقل شده که می گوید: استوار به من گفت: بیا پایین و خودش رفت زنگ آن خانه را زد و بعد به من گفت: تو از این به بعد در اختیار صاحب این خانه هستی. هرچی بهت گفتند، گوش می کنی.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۲/۰۱ - ۰۸:۳۱    
متهمان قتل یک استاد دانشگاه جوان که یکی همسر وی و دیگری معشوق همسرش هستند، 2 بار قصد فرار به ترکیه را داشتند اما هر بار اتفاقی رخ داد که مانعشان شد و در نهایت دستگیر شدند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۲/۰۱ - ۰۷:۳۴    
فوق تخصص بیماری های کلیوی بزرگسالان با تاکید بر رژیم غذایی مناسب گفت: آب جوشیده شده به دلیل دارا بودن املاح بالا بر احتمال ایجاد سنگ کلیه می افزاید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۱/۳۱ - ۲۳:۴۱    
سفر پر از حاشیه رضا پهلوی به سرزمین های اشغالی و خوش گذرانی اش در آن مناطق صدای خبرنگار اسرائیلی اینترنشنال را هم درآورد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۱/۳۱ - ۲۳:۴۱    
موشک فضایی دو مرحله ای شرکت اسپیس ایکس متعلق به ایلان ماسک میلیاردر و بنیانگذار شرکت تسلا پس از پرتاب موفقیت آمیز صبح پنجشنبه به وقت محلی، از بوکا چیکا، تگزاس، بر فراز خلیج مکزیک منفجر شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۱/۳۱ - ۲۳:۴۱    
معاون عملیات ارتش گفت:بخشی از طرح های عملیاتی ارتش متکی به پهپاد است و به این وسیله ما می توانیم اقدامات آفندی علیه اهداف دور دست را اجرا کنیم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۱/۳۱ - ۲۳:۲۳    
مدیرعامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع، گفت: اکنون در تولید زیرسامانه های پهپادی به بلوغ کامل رسیده ایم و تولیدکنندگان ما که در زنجیره تأمین قرار دارند می توانند تولید بالا را در آینده نزدیک نوید ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۱/۳۱ - ۲۳:۲۰    
شماری از مردم فرانسه در مخالفت با قانون افزایش سن بازنشستگی، بار دیگر به خیابان های پاریس آمدند و خواستار استعفای ماکرون شدند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۱/۳۱ - ۲۳:۲۰    
مراسم استهلال ماه شوال عصر پنجشنبه ( 31 فروردین 1402 ) در بیست و نهمین روز از ماه مبارک رمضان در ارومیه برگزار شد. بنابر اعلام ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری در ایران جمعه آخرین روز ماه رمضان است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۱/۳۱ - ۲۲:۵۴    
شاید برای برخی کاربران این سوال ایجاد شود که چرا حجم بسته های اینترنتی شان زود تموم می شود، برای پاسخ به این سوال چند راهکار وجود دارد که در ادامه می خوانید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۴    
نماز باشکوه عید سعید فطر به امامت حضرت آیت الله خامنه ای در مصلای امام خمینی (ره) تهران اقامه خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۱/۳۱ - ۲۲:۳۲    
پس از غارت های متوالی والمارت 4 فروشگاه بزرگ خود را در شیکاگو تعطیل کرد. محله های تخریب شده و غارت مغازه ها نشان از وضع بد اقتصادی شهروندان این شهر دارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۱/۳۱ - ۲۲:۲۰    
نخستین محفل قرآنی بانوان جهان اسلام عصر پنجشنبه (31 فروردین 1401) با حضور جمیله علم الهدی همسر رئیس جمهور و نمایندگان کشورهای مسلمان در تالار وحدت برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۱/۳۱ - ۲۲:۲۰    
نتایج تکان دهنده تحقیقات صورت گرفته در انگلیس نشان می دهد که طی سه سال گذشته 6 هزار و 500 فقره آزار جنسی در بیمارستان های این کشور ثبت شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۱/۳۱ - ۲۲:۲۰    
امروز پنجشنبه 31 فروردین ماه و همزمان با 29 ماه مبارک رمضان، استهلال ماه شوال در رصد خانه امام علی(ع) قم برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۱/۳۱ - ۲۲:۲۰    
تصاویری از توران، آذر، ایران، فیروز و دلبر در سایت مرکز تحقیقات یوزپلنگ آسیایی.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۱/۳۱ - ۲۲:۲۰    
بعد از آن که نیروی دریایی ارتش ایران جزئیاتی از هشدار به یک زیردریایی آمریکایی در تنگه هرمز را تشریح کرد، ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا با طرح ادعاهای متناقض، روایت ایران را اطلاعات نادرست خواند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۱/۳۱ - ۲۲:۲۰    
"خلیل طریقت پیما" معروف به پهلوان عقاب که با بلندکردن فیل 2 تنی نامش در کتاب گینس به ثبت رسید سرانجام در سن 98 سالگی شامگاه پنجشنبه در بیمارستانی در شیراز جان را جان آفرین تقدیم کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۱/۳۱ - ۲۲:۲۰    
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در اولین نشست وبیناری با اعضای این شورا به تبیین مواضع شورای ائتلاف درباره مسائل روز کشور پرداخت و گزارشی از برخی اقدامات صورت گرفته توسط شورا را ارائه کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۱/۳۱ - ۲۲:۲۰    
باند سارقان خشن که با استفاده از سلاح های سرد اقدام به زورگیری در شهر مقدس قم می کردند توسط پلیس دستگیر شدند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۱/۳۱ - ۲۱:۰۷    
سخنگوی دولت گفت: تجارت خارجی جمهوری اسلامی ایران در سال 1401 از 100 میلیارد دلار هم عبور کرد و به 112 میلیارد دلار رسید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۱/۳۱ - ۲۱:۰۷    
براساس اعلام فراجا ظرف مدت 2 ماه اجرای عملیات جدید پلیس برای مقابله با سرقت 30 هزار سارق منزل و خودرو در تور اطلاعاتی و عملیاتی پلیس قرار گرفته و دستگیر شدند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۱/۳۱ - ۲۱:۰۷    
حکم دادگاه تجدیدنظر پرونده یوونتوس اعلام شد و 15 امتیاز کسر شده از این باشگاه تا زمان برگزاری جلسه جدید دادگاه رسیدگی به اتهامات به بیانکونری برگردانده خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۱/۳۱ - ۲۱:۰۷    
سه کشور عربستان، قطر و ترکیه روز جمعه را عید سعید فطر اعلام کردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۱/۳۱ - ۱۹:۴۶    
ستاد ملی استهلال پاکستان عدم رویت هلال ماه شوال در شامگاه پنجشنبه را تایید و با اعلام 30 روزه شدن ماه مبارک رمضان، روز شنبه را عید سعید فطر و اولین روز از ماه شوال در این کشور اعلام کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۱/۳۱ - ۱۹:۲۵    
الی کوهن وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در سفر به عشق آباد، سفارت این رژیم را در پایتخت ترکمنستان همسایه شمالی ایران افتتاح کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۱/۳۱ - ۱۹:۲۵    
رئیس جمهور در آستانه عید فطر ضوابط بخشودگی یا تخفیف در محدودیت ها و ممنوعیت های اداری، انتظامی و صنفی افرادی که در اغتشاشات سال گذشته مرتکب اعمال خلاف قانون شده بودند را ابلاغ کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۱/۳۱ - ۱۹:۰۵    
در آستانه عید سعید فطر رهبر معظم انقلاب اسلامی با عفو یا تخفیف مجازات تعدادی از محکومان موافقت کردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۱/۳۱ - ۱۸:۴۶    
هادی چوپان برترین ورزشکار مرد کشور شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۱/۳۱ - ۱۸:۳۴    
سخنگوی دولت گفت: بنا بر پیشنهاد وزارت جهاد کشاورزی و با تصویب هیئت دولت، قیمت خرید تضمینی گندم کشاورزان عزیز هر کیلوگرم 15 هزار تومان تعیین شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۱/۳۱ - ۱۸:۲۹    
کیوان صمیمی از عناصر مرتبط با سازمان منافقین به علت ارتباط دوباره با گروهک های ضدانقلاب خارج از کشور بازداشت شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۱/۳۱ - ۱۸:۲۹    
زمان تحویل خودرو به برخی متقاضیان در طرح عرضه یکپارچه خودروهای داخلی به قدری با زمان اعلام شده در زمان ثبت نام تفاوت دارد که افکار عمومی آن را به نوعی فریب تشبیه می کند!
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۱/۳۱ - ۱۸:۱۸    
با اعلام باشگاه استقلال تهران بدهی های ارزی این باشگاه که مانعی برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا بود، پرداخت شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۱/۳۱ - ۱۸:۱۳    
فرانسوی هایی که به اصلاحات قانون بازنشستگی اعتراض دارند، به ساختمان بورس یورونکست در شمال پاریس یورش برده و آنجا را به تصرف خود درآوردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۱/۳۱ - ۱۸:۱۳    
مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت سپهبد محمدولی قرنی نخستین رئیس ستاد مشترک ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز پنجشنبه (31 فروردین ماه) در ستاد ارتش برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۱/۳۱ - ۱۸:۱۳    
رئیس جمهور در پیامی انتخاب مجدد میگل دیاز کانال به عنوان رئیس جمهور کوبا از سوی مجلس ملی این کشور را تبریک گفت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۱/۳۱ - ۱۸:۱۳    
دادستان خرم آباد گفت: در حال حاضر دو موضوع مهم است؛ یکی سلامت آب و دیگری گل آلود بودن آن، لذا باید توجه کنیم که آزمایش ها دقیق باشد تا به سلامت مردم لطمه وارد نشود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۱/۳۱ - ۱۸:۰۳    
به گزارش مشرق ، بگومگوی روز گذشته توئیتری میان امید قالیباف سخنگوی وقت وزارت صنعت، معدن، تجارت با امیر سیاح رئیس مرکز کسب و کار وزارت اقتصاد ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۱/۳۱ - ۱۸:۰۳    
به گزارش مشرق ، دعوای دولتی ها بر سر ماجرای خودرو ادامه دارد! توئیت امید قالیباف با امضای خبرنگار صداوسیما می تواند در این باره بدین معنا باشد که او به وضعیت شغلی سابق خود بازگشته و دیگر سخنگوی صمت ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۱/۳۱ - ۱۷:۲۳    
مردم عرب آبادان در آستانه عید فطربرای تهیه آجیل و شیرینی، لباس نو به خرید می روندبه همین دلیل این بازار تا صبح روز عید، فعال می باشد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۱/۳۱ - ۱۷:۰۶    
وزیر ورزش و جوانان گفت: دیروز کارهای اداری مربوط به پرداخت بدهی استراماچونی انجام شده بود. از سوی دیگر بنا بر مدارک باشگاه، تا 20 اردیبهشت برای مذاکره با کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز زمان داریم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۱/۳۱ - ۱۷:۰۱    
پنجمین جلسه رسیدگی به پرونده پولشویی در موسسه نور در دادگستری گلستان برگزار شد که متهم ردیف اول پرونده عناوین ارتکابی را نپذیرفت و معتقد بود جرمی مرتکی نشده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۱/۳۱ - ۱۶:۵۴    
حجت الاسلام انصاریان گفت: خدایا! ما مهمان آخر شب های رمضان هستیم، شیعه هم هستیم پس تا سحر نشده جیب ما را پر کن...!
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۱/۳۱ - ۱۶:۴۷    
رئیس جمهور، تأمین امنیت غذایی را نیازمند همکاری بخش های مختلف دانست و گفت: امنیت غذایی زیربنای امنیت اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی است و اگر امنیت غذایی مختل شود، آثار سوئی در همه بخش ها خواهد داشت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۱/۳۱ - ۱۶:۴۱    
شماری از فرماندهان نظامی رژیم صهیونیستی از وقوع جنگی هولناک در چندین جبهه که طی آن جبهه داخلی در معرض ویرانی بی سابقه قرار گیرد، ابراز نگرانی می کنند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۱/۳۱ - ۱۶:۴۱    
ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا در واکنش به گزارش نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران درباره هشدار به زیردریاییِ اتمی ایالات متحده در تنگه هرمز، به تناقض گویی پرداخت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۱/۳۱ - ۱۶:۳۱    
نادرترین کسوف یا خورشیدگرفتگی سال 2023 در استرالیا تحت عنوان خورشیدگرفتگی مرکب یا هیبریدی به وقوع پیوسته و رصد شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۱/۳۱ - ۱۶:۲۳    
آیا سخنان رهبر انقلاب به معنای نفی همه پرسی و قدرت تحلیل مردم است؟ ؛ این پرسشی است که در لفافه اش می توان طیفی از شبهات تا حملات سیاسی علیه جمهوری اسلامی به ویژه عالی ترین مسئول نظام را به چشم دید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۱/۳۱ - ۱۶:۱۹    
بازگشت عربستان بر مدار واقع گرایی و عمل گرایی حاصل درک حکام ریاض از هزینه بالای جنگ و امکان نداشتن ایجاد بازدارندگی در برابر محور مقاومت است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۱/۳۱ - ۱۶:۱۶    
در اثر برخورد خودرو پژو پارس با پراید پارک شده خودروی پراید به داخل حیاط یکی از خانه ها در روستای سررود جوانرود استان کرمانشاه سقوط کرده بود و خوشبختانه این حادثه تلفات جانی در پی نداشت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۱/۳۱ - ۱۶:۱۶    
طرح شفافیت قوای سه گانه، دستگاه های اجرایی و سایر نهادها ، اختلافی بین مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان در جلسه کمیسیون حقوقی و قضائی مجمع تشخیص مصلحت نظام مورد بررسی قرار گرفت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۱/۳۱ - ۱۶:۱۶    
سخنگوی کاخ کرملین با بیان اینکه پیوستن اوکراین به ائتلاف ناتو خطر بزرگی برای روسیه است، گفت که به همین دلیل عملیات نظامی ویژه آغاز شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۱/۳۱ - ۱۶:۱۶    
فرماندار ورامین با تکذیب کلیپ منتشر شده در فضای مجازی از وجود پوست سگ، کشتار این حیوان و توزیع گوشت آن در سطح شهرستان گفت: پوست های تلنبارشده، پوست گوسفند بود که به صورت غیر اصولی رها شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۱/۳۱ - ۱۶:۱۶    
جزئیات برگزاری آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش - ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی - سال 1401 اعلام شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۱/۳۱ - ۱۶:۱۶    
پایگاه خبری میدل ایست مانیتور در گزارشی می نویسد: جاه طلبی های ژنرال حمیدتی یا وی را به قدرت می رساند یا او را روانه زندان خواهد کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۱/۳۱ - ۱۶:۱۶    
مهران رجبی مجری خودمونی پس ازحواشی ایجاد شده درباره قسمتی از این برنامه که درآن از صدای زنده یاد سهراب محمدی خواننده موسیقی شمال خراسان برای اجرای یکی از آیتم ها استفاده شده بود توضیحاتی را ارائه داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۱/۳۱ - ۱۶:۱۶    
یک رسانه ایتالیایی در مقاله ای با اشاره به جایگاه سردار شهید قاسم سلیمانی در منطقه، عنوان کرد: قدرت های غربی، علی رغم نفوذ بیش از حد در شبکه های اجتماعی، هرگز قادر به حذف او از اذهان نخواهند بود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۱/۳۱ - ۱۶:۱۶    
رئیس سازمان هواپیمایی گفت: بنا به پیشنهاد انجمن شرکت هواپیمایی، بحث تغییر قیمت بلیت های هواپیما مطرح شد، این درحالی است که قیمت بلیت هواپیما 22 ماه بدون تغییر حفظ شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۱/۳۱ - ۱۶:۱۶    
منابع رسانه ای از بالا گرفتن اختلاف و تنش میان وزیر امنیت قومی و رئیس پلیس رژیم صهیونیستی خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۱/۳۱ - ۱۶:۱۶    
رسولی سخنگوی شورای ائتلاف: هر دو هفته یک بار شورای مرکزی ائتلاف تشکیل می شود. نگاه شورای ائتلاف صرفا انتخاباتی نیست. برای انتخابات پیش روی مجلس شورای ائتلاف یک کمیته نظارت و ارزیابی را تشکیل داده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۱/۳۱ - ۱۶:۱۶    
خانواده مایکل شوماخر از مجله آلمانی به خاطر انتشار مصاحبه هوش مصنوعی با این راننده اسطوره ای فرمول یک شکایت کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۱/۳۱ - ۱۶:۱۶    
سازمان بهداشت جهانی، امروز اعلام کرد که شمار قربانیان درگیری های نظامی در سودان به 330 کشته و 3200 زخمی نفر افزایش یافت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۱/۳۱ - ۱۶:۱۶    
قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه اعلام کرد: رزمندگان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان دو نفر از اعضای گروهک تروریستی جیش الظلم را که قصد ورود به کشور را داشتند، دستگیر و به مقامات قضایی تحویل دادند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۱/۳۱ - ۱۶:۱۶    
وزیر کشور ترکیه با بیان اینکه انتخابات سراسری پیش رو در این کشور به آمریکا و اروپا نشان می دهد که چیزی از دموکراسی نمی دانند، از مردم کشورش خواست که بازیچه آمریکا و جنبش های انحرافی نشوند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۱/۳۱ - ۱۶:۱۶    
هیئت دولت تعرفه خدمات تشخیصی و درمانی سال 1402 در بخش دولتی، خصوصی، عمومی غیردولتی و خیریه و موقوفه را تصویب کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۱/۳۱ - ۱۶:۱۶    
مدافع سابق استقلال با بیان این که سرخابی ها شرایط خوبی برای حضور در صدمین دربی تهران دارند گفت: زمانی که می خواستم پنالتی را به عابدزاده بزنم حرفی زد که بعد از گل شدن جوابش را دادم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۱/۳۱ - ۱۶:۱۶    
رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر با دانشجویان: رسانه های جورواجورِ بدخواه، اصرارشان این است که ثابت کنند ملّت ایران از اعتقادات دینی و انقلابی روگردان شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۱/۳۱ - ۱۶:۱۶    
بعد از هشدارهای مقام های روس، یک مقام ارشد ریاست جمهوری کره جنوبی اعلام کرد، سئول تسلیحات در اختیار رژیم کی یف قرار نداده زیرا حفظ روابط با مسکو را ضروری می داند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۱/۳۱ - ۱۴:۱۸    
دادگاه بدوی تونس، امروز حکم حبس راشد الغنوشی رئیس حزب النهضه را پس از ساعت ها بازپرسی، صادر کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۱/۳۱ - ۱۴:۰۹    
دانمارک و هلند در بیانیه ای مشترک گفتند احتمال می رود 14 تانک لئوپارد 2 در سه ماهه اول سال 2024 به اوکراین تحویل دهند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۱/۳۱ - ۱۳:۰۰    
آیین الحاق بیش از 200 فروند پهپاد راهبردی که توسط وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با همکاری ارتش طراحی و تولید شده با حضور فرمانده کل ارتش و وزیر دفاع و پشتیبانی در چند منطقه از کشور انجام شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۱/۳۱ - ۱۱:۵۴    
درپی انتشار فایلی صوتی که حاوی مطالبی درباره کشتن خبرنگاران و افراد سیاهپوست بود، یکی از مقامات مسئول این ایالت مجبور به استعفا شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۱/۳۱ - ۱۱:۲۵    
مهدی توتونچی مجری صداوسیما، سرمربی تیم امیدهای نیروی زمینی شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۱/۳۱ - ۱۱:۲۵    
سخنگوی صنف جایگاهداران کشور گفت: خوشبختانه نسبت به قبل از اجرای طرح مربوط به کارت های آزاد جایگاه ها، استفاده مردم از کارت سوخت شخصی برای دریافت بنزین 3000 تومانی، چهار برابر شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۱/۳۱ - ۱۱:۱۷    
پیام حیدری در حالی به عنوان داور دربی انتخاب شد که چند هفته قبل بازی پرسپولیس مقابل سپاهان را سوت زده بود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۱/۳۱ - ۱۱:۱۶    
پایگاه اینترنتی فلایت رادار 24 اعلام کرد آخرین باری که یک پهپاد آمریکایی گلوبال هاوک بر فراز دریای سیاه در سواحل کریمه پرواز کرد، 21 ماه مارس گذشته یعنی حدودا یک ماه پیش بوده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۱/۳۱ - ۱۱:۱۶    
رئیس سابق کمیته انضباطی فدراسیون عربستان از مجازات احتمالی ابرستاره پرتغالی خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۱/۳۱ - ۱۱:۱۶    
در حالی که تنها چند ساعت از زمان آغاز اجرای آتش بس موقت در سودان می گذرد، درگیری ها در مناطق مختلف این کشور از سر گرفته شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۱/۳۱ - ۱۱:۱۲    
مهران رجبی مجری برنامه خودمونی پس از حواشی پیش آمده درباره یکی از قسمت های این برنامه که با محوریت صدای زنده یاد سهراب محمدی به وجود آمد، توضیحاتی را ارائه داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۱/۳۱ - ۱۱:۰۴    
بنا بر اعلام سازمان هواشناسی در جنوب شرق کشور به ویژه در بخش هایی از استان های هرمزگان، سیستان و بلوچستان، کرمان و شمال و شرق فارس رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی رخ می دهد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۱/۳۱ - ۱۰:۴۸    
به گزارش مشرق ، سپهر خلجی رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در صفحه کاربری خود در توئیتر نوشت: در پی اقدام خلاف ضابطه سخنگوی صمت و رییس مرکز کسب و کار وزارت اقتصاد در طرح مطالب اختلافی در فضای رسانه هر دو ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۱/۳۱ - ۱۰:۴۲    
پیام حیدری دیدار تیم های پرسپولیس و استقلال را قضاوت خواهد کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۱/۳۱ - ۱۰:۴۲    
وزارت خارجه روسیه در بیانیه ای رسمی به کره جنوبی هشدار داد که هرگونه ارائه سلاح به اوکراین، اقدام خصمانه آشکار علیه مسکو محسوب می شود و تأثیر منفی بر روابط دوجانبه دارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۱/۳۱ - ۱۰:۴۲    
رئیس جمهور: هجوم ددمنشانه به نمازگزاران و روزه داران در مسجدالاقصی و غزه محکوم است. برای مقابله با رژیم صهیونسیتی و در حمایت از فلسطینی ها اقدام و عمل کشورهای اسامی نیاز است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۱/۳۱ - ۱۰:۴۲    
دبیرکل فدراسیون فوتبال روسیه اعلام کرد که پیوستن آنها به ای اف سی منتفی است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۱/۳۱ - ۱۰:۴۲    
داروی بیماریِ ام اس که پیشتر دانش فنیِ آن بومی سازی شده بود بعد از کسب مجوزهای لازم وارد بازار شد. دسترسیِ آسان و قیمت پایین از مزایای تولید این داروی راهبردی در کشور است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۱/۳۱ - ۱۰:۴۲    
وزیر خارجه رژیم صهیونیستی قرار است امروز پنجشنبه سفارت این رژیم را در عشق آباد افتتاح کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۱/۳۱ - ۱۰:۰۴    
نهمین آئین اعتکاف رمضانیه روزهای بیست و هشتم الی سی ام فروردین 1402 مصادف با 26 الی 28 ماه مبارک رمضان در مسجد جامع تبریز به همت هیأت رزمندگان اسلام آذربایجان شرقی برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۱/۳۱ - ۱۰:۰۴    
همزمان با مقابله رزمندگان مقاومت با یورش صهیونیست ها به اردوگاهی در شرق طولکرم در کرانه باختری، دو فلسطینی زخمی و شماری نیز بازداشت شدند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۱/۳۱ - ۰۹:۵۶    
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در دیدار با سفرا و کارداران کشورهای اسلامی: دشمنان با هدف متوقف کردن ایران، تحریم های سختی علیه کشورمان اعمال کردند اما شکست خوردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۱/۳۱ - ۰۹:۵۱    
سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه در راس هیاتی سیاسی و در ادامه سفر خود به کشورهای آمریکای لاتین، امروز وارد کوبا شد.
  • ۱