دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۱:۴۴Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 31 تیر 1402 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 27 بهمن 1398 مشرق نیوز 30 اسفند 1399 مشرق نیوز 29 اسفند 1400 مشرق نیوز 29 اسفند 1401 مشرق نیوز 31 فروردین 1402 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1402 مشرق نیوز 31 خرداد 1402 مشرق نیوز 31 مرداد 1402 مشرق نیوز 31 شهریور 1402 مشرق نیوز 30 مهر 1402 مشرق نیوز 30 آبان 1402 مشرق نیوز 30 آذر 1402 مشرق نیوز 30 دی 1402 مشرق نیوز 30 بهمن 1402 مشرق نیوز 29 اسفند 1402 مشرق نیوز 1 تیر 1402 مشرق نیوز 2 تیر 1402 مشرق نیوز 3 تیر 1402 مشرق نیوز 4 تیر 1402 مشرق نیوز 5 تیر 1402 مشرق نیوز 6 تیر 1402 مشرق نیوز 7 تیر 1402 مشرق نیوز 8 تیر 1402 مشرق نیوز 9 تیر 1402 مشرق نیوز 10 تیر 1402 مشرق نیوز 11 تیر 1402 مشرق نیوز 12 تیر 1402 مشرق نیوز 13 تیر 1402 مشرق نیوز 14 تیر 1402 مشرق نیوز 15 تیر 1402 مشرق نیوز 16 تیر 1402 مشرق نیوز 17 تیر 1402 مشرق نیوز 18 تیر 1402 مشرق نیوز 19 تیر 1402 مشرق نیوز 20 تیر 1402 مشرق نیوز 21 تیر 1402 مشرق نیوز 22 تیر 1402 مشرق نیوز 23 تیر 1402 مشرق نیوز 24 تیر 1402 مشرق نیوز 25 تیر 1402 مشرق نیوز 26 تیر 1402 مشرق نیوز 27 تیر 1402 مشرق نیوز 28 تیر 1402 مشرق نیوز 29 تیر 1402 مشرق نیوز 30 تیر 1402 مشرق نیوز 31 تیر 1402 
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۵/۰۲ - ۰۳:۲۳    
به گزارش مشرق، مهدی جمشیدی در کانال ایتا خود متنی را با عنوان (انقلاب عاشورایی در دورۀ پساانقلابی ) منتشر کرد: ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۵/۰۱ - ۱۵:۲۲    
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، طی پنج روز آینده آسمانی صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و در بعضی ساعت ها به ویژه هنگام بعد از ظهر و شب در بیشتر نواحی استان پیش بینی می شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۵/۰۱ - ۱۵:۲۲    
کتابی که امروز درباره آن صحبت می کنیم کتابی است که نویسنده و ناشر نه خودشان و نه نمایندگانشان در جلساتی که نقد و بررسی کتاب صورت می گیرد حاضر نمی شوند. نقد یا وارد است یا نیست.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۵/۰۱ - ۰۷:۵۵    
اجازه سوزاندن کتاب مقدس مسلمانان و مسلمان ستیزی از زمان جنگ های صلیبی در میان سیاستمداران سوئد و اروپا نهادینه شده است. لذا جای تعجب نیست که سوئد کاری برای جلوگیری از سوزاندن قرآن انجام نمی دهد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۵/۰۱ - ۰۱:۳۵    
محققان طی مطالعات جدیدی بر روی کارکرد نانوذرات طلا روی سلولهای بدن به کشفیاتی دست یافتند که می تواند زمینه های جدیدی در بخش نانوپزشکی باز کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۵/۰۱ - ۰۱:۲۷    
کراس لایف به چه معناست؟ ایکس 33 کراس، کراس اور جدید ام وی ام سرانجام توسط مدیران خودرو رونمایی شد ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۲۳:۲۸    
در پی انتشار تصاویری از عدم رعایت حجاب کارمندان یکی از بخش های دیجی کالا پرونده قضایی تشکیل شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۲۳:۰۱    
تیم ملی والیبال لهستان با پیروزی مقابل ژاپن به فینال لیگ ملت های والیبال صعود کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۲۳:۰۱    
همزمان با حضور صهیونیست ها در خیابان ها، در فضای مجازی عبری زبانان پوستری از نتانیاهو دست به دست می شود که بر روی آن به زبان عبری نوشته شده است "نابود کننده کشور".
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۲۲:۰۴    
عکس های یادگاری آقای آقامحمدی با چندین سمت رسمی و غیررسمی با رئیس غیرقانونی اتاق بازرگانی ایران این سؤال را مطرح می کند که آقای آقامحمدی دقیقاً چه کاره مملکت است؟
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۲۲:۰۴    
وزرای خارجه جمهوری اسلامی ایران و ترکیه عصر امروز در گفتگوی تلفنی اهانت به قرآن کریم در سوئد و دانمارک را محکوم کردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۲۲:۰۴    
مدیرعامل توزیع برق پایتخت به اعلام اسامی ادارات پرمصرف ملی و استانی در آخرین روز تیرماه پرداخت و از بی توجهی به مصرف زیاد گلایه کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۲۲:۰۰    
دولت دانمارک امروز در واکنش به هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم در این کشور اعلام کرد: سوزاندن متون مقدس و نمادهای دینی دیگر، اقدامی ننگین است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۲۱:۵۷    
طبق آمار منتشره در بولتن آماری سالانه 2023 اوپک، ارزش صادرات نفتی ایران در سال 2022، به 42.6 میلیارد دلار رسید که در مقایسه با ارزش صادرات نفتی سه سال گذشته، بالاتر بود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۲۱:۳۳    
بازی دوستانه بارسلونا و یوونتوس لغو شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۲۱:۲۵    
به گزارش مشرق، متن بیانات حضرت آیت الله خامنه ای که در این فیلم می بینید نماز جمعه تهران 1364/7/5 | ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۲۱:۲۰    
به گزارش مشرق، علیرضا تقوی نیا، تحلیلگر در صفحه توئیتر خود به شرح ماجرایی از عبور فانتوم ایرانی از روی ناو هواپیمابر پرداخت: ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۲۱:۰۶    
دروازه بان تیم امید ایران به استقلال پیوست و به نظر می رسد باتوجه به این مساله، جدایی گلر دوم آبی ها از این تیم قطعی باشد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۲۰:۳۹    
سیدصادق موسوی مدیرکل دفتر جشنواره ها و همکاری بین الملل بیام کرد که انتشار هرگونه پوستر بی حجاب در اقلام تبلیغی جشن ها و جشنواره ها خلاف قانون است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۲۰:۳۱    
به گزارش مشرق، محمد ایمانی، در کانال تلگرامی خود نوشت: خاتمی امروز به بهانه حضور در مراسم تشییع آیت الله حسن صانعی (ره)، به حسینیه جماران رفت. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۲۰:۲۹    
نخست وزیر مجارستان امروز اعلام کرد: جایگاه آمریکا در جهان حال سقوط است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۲۰:۱۷    
وزارت خارجه عراق از برگزاری نشست فوق العاده سازمان همکاری اسلامی بنابه درخواست این وزارتخانه با هدف بررسی اهانت های اخیر به قرآن کریم، خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۲۰:۱۷    
به گزارش مشرق، یکی از کاربران توئیتری با انتشار تصاویری از پیام های علی کریمی در اینستاگرامش نوشت: انتشار اخبار جعلی توسط علی کریمی پایانی ندارد. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۲۰:۱۵    
قیمت طلا در آخرین روز کاری بازارهای جهانی با کاهش ارزش دلار و نزدیک شدن به نشست بانک مرکزی آمریکا بیش از 7 دلار کاهش یافت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۲۰:۰۱    
سرمربی تیم ملی والیبال توضیحاتی را در مورد جلسه کمیته فنی و دعوت نشدن معنوی نژاد به اردوی تیم ملی ارائه داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۱۸:۵۳    
سرمربی تیم ملی والیبال ایران 18 بازیکن را به نخستین اردوی آماده سازی این تیم برای حضور شایسته در رقابت های قهرمانی مردان آسیا دعوت کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۱۸:۲۸    
عضو کمیسیون قضایی مجلس از انجام پیگیری ها و رایزنی ها با دولت برای مسکوت ماندن تشکیل وزارت بازرگانی خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۱۷:۴۶    
به گزارش مشرق ، جنگل های حوالی شهر برده ره شه شهرستان مریوان چند روز است دچار حریق شده و از بعدازظهر پنجشنبه 29 تیر 1402 آتش شدت بیش تری گرفته است ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۱۵:۴۲    
داوید سیلوا ستاره پیشین منچسترسیتی و فعلی رئال سوسیداد به احتمال زیاد خداحافظی خواهد کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۱۵:۳۶    
اعضای باند سرقت از خانه ها عادت عجیبی داشتند. آنها ابتدا به سراغ یخچال و فریزر می رفتند و محتویات آن را داخل گونی می ریختند و بعد دست به سرقت طلا، دلار و پول های نقد می زدند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۱۵:۱۵    
به گزارش مشرق، پیکر شهیدان سیروس درخشان فر و مهدی امینی مهر با حضور گسترده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد و پرسنل انتظامی و نظامی و با حضور جانشین فراجا شنبه 31 تیر 1402 در شهر یاسوج تشییع شد ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۱۵:۱۱    
شهروند عراقی سوئدی که پیش تر در سوئد، به قرآن توهین کرده و اقدام به آتش زدن آن کرده بود، برای بار دوم در مقابل سفارت عراق و تحت حمایت پلیس به قرآن کریم اهانت و پرچم عراق را نیز لگدمال کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۱۵:۰۵    
به گزارش مشرق، مراسم تشییع پیکر حجت الاسلام شیخ حسن صانعی یار دیرین امام و عضو فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز شنبه 31 تیر 1402 با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی به نمایندگی از مقام معظم ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۱۵:۰۳    
به بهانه اولین گل لیونل مسی در اولین بازی با اینترمیامی مروری بر اولین بازی های این فوق ستاره در تیم هایش داشته ایم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۱۴:۵۶    
مهرداد محمدی به درخواست باشگاه استقلال مبنی بر کاهش 40 درصد از رقم قراردادش پاسخ منفی داد و حاضر شد چهار میلیارد تومان از رقمی که با مدیریت قبلی توافق کرده بود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۱۴:۵۲    
پیکر آیت الله حسن صانعی عضو فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز بعد از تشییع در قم در قبرستان وادی السلام به خاک سپرده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۱۴:۴۳    
یک سایت روسی در گزارشی به حضور ششمین ایرانی در لیگ این کشور پرداخته است که رویایش حضور در جام جهانی است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۱۴:۴۲    
محفل عزاداری شب دوم محرم 1445 هیأت آیین حسینی با سخنرانی حجت الاسلام حامد کاشانی و با نوای سیدمجید بنی فاطمه در حسینیه ریحانه الحسین سلام الله علیها برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۱۴:۴۰    
فرمانده اسبق ارتش روسیه که به عنوان فرمانده در مناطق دونباس خدمت می کرد، در مسکو بازداشت شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۱۴:۳۴    
بی بی سی فارسی درحالی که با انتشار یک پست اینستاگرامی سعی کرد، مراسم عزاداری را زیر سوال ببرد، اما ناخواسته دست به یک اعتراف زد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۱۴:۳۴    
بازیکن اسبق پرسپولیس در یک قدمی جدایی از تراکتور قرار گرفته است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۱۴:۳۳    
رئیس جمهور برزیل با امضای فرمانی، دسترسی به سلاح گرم در این کشور را محدود کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۱۴:۳۴    
رسانه فرانسوی جزئیات پیشنهاد نجومی باشگاه الهلال به پاریسن ژرمن برای جذب امباپه را فاش کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۱۴:۳۳    
رئیس اداره فرهنگی اجتماعی پلیس آگاهی فراجا به شهروندان در ارتباط با کلاهبرداری به شیوه فروش حواله خودرو هشدار داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۱۴:۳۳    
نماهنگی زیبا با عنوان "بنشین تا به تو گویم زینب" از کربلایی محمدحسین پویانفر در رثای حضرت ام المصائب زینب کبری سلام الله علیها را ملاحظه کنید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۱۴:۳۳    
خیل کثیری از زائران و مجاوران در اعتراض به هتک حرمت قرآن کریم در کشور سوئد تجمع کردند و با برافراشته کردن قرآن ها در دستانشان بار دیگر با این کتاب الهی تجدید بیعت کردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۱۴:۳۳    
والیبال ایران در یک دهه اخیر از جانب کسانی متضرر شد که افکار عمومی آنها را همیشه مورد ستایش قرار داده اند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۱۴:۳۳    
با وجود اینکه دولت نرخ مصوب مرغ را کیلویی 73 هزار تومان تعیین کرده است، این روزها مرغ در فروشگاه های زنجیره ای و میادین میوه و تره بار بالاتر از نرخ مصوب عرضه می شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۱۴:۳۳    
به گزارش مشرق، کانال روزمرّگی های یک محیط بان در تلگرام، ویدئویی از لحظات منصرف شدن یک پلنگ برای حمله به گله گوسفندان که در تاریخ 25 تیر ماه ثبت شده است، منتشر کرد و در توضیحات آن نوشت: ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۱۴:۳۳    
علی کریمی در روزهای عزاداری شیعیان، مجموعه ای از دروغ ها را با کلیدواژه محرم منتشر می کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۱۴:۳۳    
جنبش تحریم رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه ای از دعوت به عمل آمده از نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای سفر به ترکیه انتقاد کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۱۴:۳۳    
مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون بولینگ و بیلیارد که پیش از این در تاریخ 11 تیرماه لغو شده بود، صبح امروز شنبه 31 تیرماه در حالی که قرار بود به ریاست پولادگر برگزار شود با رایزنی اعضا، بار دیگر لغو شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۱۴:۳۳    
رهبر انقلاب اسلامی در پیامی، جسارت به ساحت مقدس قرآن را محکوم و محاکمه و مجازات عامل این جنایت را خواستار شدند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۱۴:۳۳    
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی این استان در بعضی ساعات به ویژه عصر و شب در بیشتر نواحی به ویژه در ارتفاعات و نیمه جنوبی وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک پیش بینی می شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۱۴:۳۳    
ویدئوی از دودمه شب گذشته سیدرضا نریمانی در محکومیت اهانت به قرآن کریم در هیئت فداییان حسین(ع) اصفهان را ملاحظه کنید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۱۴:۳۳    
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: از همه خانواده والیبال و مردم عذرخواهی می کنم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۱۴:۳۳    
رییس مجلس شورای اسلامی قانون الحاق موادی به قانون ساماندهی صنعت خودرو مربوط به واردات خودروهای کارکرده را برای اجرا ابلاغ کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۱۴:۳۳    
هفته جاری، روزهای سرنوشت سازی پیش روی کارخانه آزمایش است، این واحد مستعد صنعتی بار دیگر روی میز فروش قرار گرفته و مالکان در حال گفت وگو با سرمایه گذار معرفی شده از سوی استان هستند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۱۴:۳۳    
حضرت آیت الله خامنه ای در پیامی درگذشت آیت الله آقای حاج شیخ حسن صانعی را تسلیت گفتند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۱۴:۳۳    
بازیکن پیشین پرسپولیس گفت: اگر پرسپولیس در پست های مختلف از بازیکنان خوب خارجی استفاده کند و یک مهاجم دیگر که عملکرد خوبی داشته باشد جذب کند، قهرمانی دور از انتظار نیست.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۱۴:۳۳    
معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اجرای مرحله جدید طرح ملی کالابرگ الکترونیکی از امروز (31 تیرماه) خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۱۴:۳۳    
استقلال و پرسپولیس طی روزهای آینده در شرایطی قرار می گیرند که شاید بتوانند قرارداد چند بازیکن خود را فسخ کنند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۱۴:۳۳    
روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان از بازداشت 2 وکیل دادگستری در رشت به اتهام مفاسد مالی خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۱۲:۵۰    
مقامات روسیه می گویند تنها شرط بازگشت به توافق صادرات غلات با اوکراین اتصال بانک کشاورزی این کشور به سوئیفت است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۱۲:۰۳    
رسانه های ژاپنی اعلام کردند که کشتی جنگی آمریکا برای مقابله با چین برای نخستین بار فعالیت خود را در آبهای استرالیا آغاز کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۱۱:۴۹    
رئیس پلیس فتا تهران بزرگ گفت: در سال جاری 5 باند کلاهبرداری دستگیر کردیم که مبدا آنها در زندان بود. این افراد در تماس با شهروندان و درخواست اطلاعات فرد و جلب اعتماد کلاهبرداری می کردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۱۱:۳۲    
مدیران باشگاه پاریس با انتقال امباپه به عربستان موافقت کردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۱۱:۲۱    
وزیر امور اقتصادی و دارایی با صدور احکامی حسین قربان زاده را به عنوان مشاور خود و مالک رحمتی را به عنوان رییس سازمان خصوصی سازی منصوب کرد .
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۰۸:۲۳    
خبرنگار بلژیکی پشت پرده ماجرای شکست انتقال ستاره ایرانی به میلان را فاش کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۰۸:۲۳    
وزارت خارجه امارات در اعتراض به هتک حرمت قرآن کریم در سوئد، کاردار سفارت این کشور در ابوظبی را احضار کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۰۸:۲۰    
ابرستاره آرژانتینی در ثانیه های پایانی اولین بازی اش برای اینتر میامی، گل زیبایی مقابل کروزازول به ثمر رساند تا تیمش 3 امتیاز بازی را کسب کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۰۸:۲۰    
به گزارش مشرق، داود مهدوی زادگان در کانال خود در ایتا متنی را با این پرسش که؛ چرا اندیشه سکولار با حضور خیابانی دین مخالف است منتشر کرد: ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۰۸:۱۸    
به نظر می رسد دوران ستاره فرانسوی با باشگاه پاری سن ژرمن به پایان رسید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۰۸:۱۸    
به اعتقاد جامعه شناسان، برخی سلبریتی ها در قبال فرهنگ و وطن خود مسؤولیت ندارند لذا بودن آنها در ایران یا یک کشور خارجی مهم نیست، برای آنها چنگال کشیدن به صورت فرهنگ و دین هم اهمیتی ندارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۰۸:۱۱    
مهدی ترابی و محمد عمری در بازی دوستانه مقابل صنعت نفت به میدان نرفتند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۰۸:۱۱    
امروز در برخی استان ها رگبار و رعد و برق گاهی وزش باد شدید موقت پیش بینی می شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۰۸:۰۹    
ارتش کره شمالی در واکنش به تحرکات نظامی تنش زای میان کره جنوبی و آمریکا، بامداد شنبه چندین موشک کروز به سمت دریای زرد شلیک کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۰۸:۰۷    
رئیس سرویس جاسوسی انگلیس، رئیس جمهور چین را شریک در حمله به اوکراین معرفی کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۰۸:۰۷    
بعد از سوئد این بار در دانمارک، یک گروه افراطی پرچم عراق و قرآن کریم را به آتش زدند. در پی این اهانت، معترضان عراقی با تجمع در اطراف منطقه سبز بغداد خواستار اخراج سفیر دانمارک از عراق شدند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۰۱:۳۱    
به گزارش مشرق، یکی از فعالان رسانه ای در صفحه توئیتر خود ویدئویی از تظاهرات مردم نسبت به هتک حرمت قرآن کریم در سوئد منتشر کرد و نوشت: ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۰۱:۱۳    
براساس گزارش رسانه ها، کیلیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن، از اردوی این تیم در ژاپن کنار گذاشته شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۰۱:۱۰    
مشرق نیوز   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۰۱:۰۷    
به گزارش مشرق، علیرضا جهانبخش، کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان به مناسبت فرارسیدن ایام محرم در صفحه اینستاگرام خود نوشت: رخت عزامو پیرهن سیاهمو از بقچه بیرون میکشم دلتنگیامو ...