چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۱۶:۱۱Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای پارس فوتبال 30 آذر 1399 - parsfootball.com

پارس فوتبال 29 اسفند 1393 پارس فوتبال 29 اسفند 1394 پارس فوتبال 29 اسفند 1396 پارس فوتبال 1 فروردین 1397 پارس فوتبال 29 اسفند 1398 پارس فوتبال 31 فروردین 1399 پارس فوتبال 31 اردیبهشت 1399 پارس فوتبال 31 خرداد 1399 پارس فوتبال 1 تیر 1399 پارس فوتبال 1 مرداد 1399 پارس فوتبال 1 شهریور 1399 پارس فوتبال 30 مهر 1399 پارس فوتبال 30 آبان 1399 پارس فوتبال 30 دی 1399 پارس فوتبال 30 بهمن 1399 پارس فوتبال 30 اسفند 1399 پارس فوتبال 1 آذر 1399 پارس فوتبال 2 آذر 1399 پارس فوتبال 3 آذر 1399 پارس فوتبال 4 آذر 1399 پارس فوتبال 5 آذر 1399 پارس فوتبال 6 آذر 1399 پارس فوتبال 7 آذر 1399 پارس فوتبال 8 آذر 1399 پارس فوتبال 9 آذر 1399 پارس فوتبال 10 آذر 1399 پارس فوتبال 11 آذر 1399 پارس فوتبال 12 آذر 1399 پارس فوتبال 13 آذر 1399 پارس فوتبال 14 آذر 1399 پارس فوتبال 15 آذر 1399 پارس فوتبال 16 آذر 1399 پارس فوتبال 17 آذر 1399 پارس فوتبال 18 آذر 1399 پارس فوتبال 19 آذر 1399 پارس فوتبال 20 آذر 1399 پارس فوتبال 21 آذر 1399 پارس فوتبال 22 آذر 1399 پارس فوتبال 23 آذر 1399 پارس فوتبال 24 آذر 1399 پارس فوتبال 25 آذر 1399 پارس فوتبال 26 آذر 1399 پارس فوتبال 27 آذر 1399 پارس فوتبال 28 آذر 1399 پارس فوتبال 29 آذر 1399 پارس فوتبال 30 آذر 1399 
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۵:۱۹    
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی یوونتوس از جدیدترین دستاورد خود رونمایی کرد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۳:۴۳    
حامد لک دروازه بان قرمزها در پایان مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در سال 2020 به عنوان بهترین دروازه بان این مسابقات انتخاب شد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۳:۲۲    
با توجه به توافق بین بشار و مدیران باشگاه پرسپولیس قرمزها سود چندانی از این ترانسفر دریافت نمی کنند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۲:۰۱    
پس از پایان بازی پرسپولیس و اولسان هیوندای در دیدار نهایی لیگ قهرمانان آسیا، می خواهیم نگاهی دقیق تر به این رویارویی داشته باشیم.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۱:۴۶    
پس از شکست سرخ پوشان در فینال لیگ قهرمانان آسیا قصد داریم به عملکرد شیری در خط دفاع پرسپولیس و حواشی پس از دعوتش به تیم ملی بپردازیم.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۱:۳۱    
استقلال به دنبال مذاکره با مدیران لیگ قهرمانان است تا اطلاعات بیشتری درباره زمان جدال با نماینده امارات در مرحله گروهی لیگ قهرمانان به دست آورند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۱:۲۲    
جواد نکونام کاپیتان سابق تیم ملی ایران بر سر مزار برزگان فوتبال و ورزش ایران حضور یافت.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۱:۱۹    
پیراهن تیم تراکتور به مناسبت روز پرستار به اعضای کادر درمان اهدا شد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۱:۱۹    
برایتون در حالی که مقابل رقیب ته جدولی قرار گرفته بود و از اواخر نیمه نخست یک یار هم بیشتر داشت، در نهایت به نتیجه ای بهتر از تساوی نرسید.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۱:۱۶    
محمود فکری سرمربی تیم فوتبال استقلال مشکلات این تیم را برشمرد و تأکید کرد که برای خوشحالی استقلالی ها مشغول جنگ در چند جبهه است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۱:۱۰    
یک منبع موثق درباره قرارداد مهدی رحمتی و شهرخودرو برای هدایت این تیم گفت: توافق آنها رقمی معادل یک میلیارد تومان بوده است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۰۸:۰۲    
رضا جباری ، پیشکسوت پرسپولیس با انتقاد از رفتار برخی از پیشکسوتان استقلال گفت : بعد از بازی فینال از سوی پیشکسوتان تیم رقیب اتفاقاتی افتاد ، که در دنیا این اتفاقات رخ نمی دهد .
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۰۷:۳۲    
آبی پوشان در حالی برای دیدار با گل گهر آماده می شوند که وضعیت دو مدافع آنها برای حضور در این بازی مشخص نیست.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۰۷:۲۶    
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس از مهدی شیری حمایت کامل کرد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۰۷:۱۷    
سیامک نعمتی از فینال لیگ قهرمانان آسیا خاطره خوبی ندارد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۰۷:۰۸    
فنونی زاده پیشکسوت باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارد، این تیم بعد از دریافت گل دوم از اولسان می توانست یک دفاع کم و به خط حمله اضافه کند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۰۷:۰۲    
در حال حاضر قرار نیست دستیار جدیدی به کادر فنی استقلال اضافه شود.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۰۶:۴۷    
هافبک عراقی قرمزها بعد از بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا اعلام کرد که همراه قرمزها به تهران نمی آید تا بحث انتخاب جانشین او برای حضور در ترکیب پرسپولیس به یکی از دغدغه های کادر فنی این تیم تبدیل شود.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۰۶:۳۲    
اعضای تیم فوتبال اولسان هیوندای کره جنوبی شب گذشته پس از قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا در هتل مشترک با پرسپولیسی ها جشن قهرمانی گرفتند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۰۲:۰۰    
دروازه بان جوان تیم آلومینیوم از شرایط گذشته اش در استقلال سخن گفت.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۰۱:۰۳    
دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران شب یلدا را تبریک گفت.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۰۰:۰۳    
پیشکسوت استقلال اعتقاد دارد این تیم از لحاظ کیفیت بازی پیشرفتی نداشته است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۲۳:۴۸    
پیشکسوت فوتبال ایران با اشاره به نقش مهم سرمربی پرسپولیس در کسب عنوان نایب قهرمانی آسیا گفت: صعود به فینال این تورنمنت معتبر با یک مربی ایرانی عالی و ماندگار است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۲۳:۳۳    
باشگاه پرسپولیس قصد ندارد دهم دی ماه با ذوب آهن بازی کند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۲۳:۱۸    
فرشید اسماعیلی این هفته در کمیته انضباطی استقلال حضور پیدا می کند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۲۳:۰۳    
وایله در هفته سیزدهم رقابت های لیگ فوتبال دانمارک در مصاف با لینگبی به تساوی دست یافت.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۲۳:۰۳    
منچستریونایتد در هفته چهاردهم لیگ برتر انگلیس در حالی که میزبان لیدزیونایتد بود، در یک نمایش درخشان با نتیجه 6 بر 2 به پیروزی رسید.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۲۲:۴۲    
شیخ دیاباته از باشگاه استقلال درخواست کرده تا اقدامات لازم جهت حضور خانواده اش در تهران انجام شود.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۲۲:۲۱    
شاگردان یحیی گل محمدی برای حضور در ادامه رقابت های لیگ برتر فوتبال از فردا استارت می زنند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۲۲:۰۳    
وکیل باشگاه پرسپولیس گفت که بخشش مهاجم محروم تیم فوتبال این باشگاه با سپری شدن سه ماه از محرومیت، با توجه به مقررات انضباطی AFC امکان پذیر نیست.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۲۱:۵۱    
علیرضا جهانبخش که در نیمه دوم دیدار با شفیلدیونایتد وارد میدان شد، با بدشانسی یک موقعیت گل را در دقایق پایانی از دست داد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۲۱:۳۳    
سرمربی، مدیرعامل و بازیکن محروم تیم فوتبال پرسپولیس پس از بازگشت کاروان این تیم از قطر در فرودگاه جلسه ای را با یکدیگر برگزار کردند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۲۱:۱۸    
عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت که فسخ قرارداد بشار رسن پس از فینال لیگ قهرمانان آسیا 380 هزار دلار به نفع پرسپولیس بوده است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۲۱:۰۹    
ابراهیم شکوری ، معاون باشگاه پرسپولیس گفت: ما 3 بازی کمتر در لیگ داریم و قطعا برای پنجمین قهرمانی پیاپی می جنگیم.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۲۰:۴۸    
سرمربی پرسپولیس گفت: بشار یک بازیکن مهم برای ما بود. اینکه چرا از جمع ما رفت، من هنوز باور نمی کنم و نمی دانم چرا این اتفاقات افتاد و چرا باید یک بازیکن خوب مان را هفته چهارم به بعد از دست بدهیم.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۲۰:۲۱    
کاوه علی اسماعیلی ، مدیر روابط عمومی پرسپولیس یک توئیت زد و شایعات منتشر شده در فضای مجازی درباره پرسپولیس را تکذیب کرد .
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۲۰:۱۸    
علی دایی اسطوره فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس در ویدیویی کوتاه شب یلدا را به مردم ایران تبریک گفت و با توجه به شرایط سخت فعلی با آن ها ابراز همدردی کرد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۲۰:۰۳    
حامد لک در بازی های لیگ قهرمانان آسیا گلی را در جریان بازی دریافت نکرد تا همچنان از از مهم ترین گزینه های خط دروازه تیم ملی باشد .
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۹:۴۸    
اسامی بازیکنان تیم ملی نوجوانان ایران برای برگزاری دو دیدار تدارکاتی با تیم ملی نوجوانان تاجیکستان از سوی حسین عبدی سرمربی تیم ملی اعلام شد .
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۹:۱۸    
سید جلال حسینی پس از شکست پرسپولیس در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا در برابر اولسان هیوندای کره جنوبی یک استوری معنادار را منتشر کرد .
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۹:۰۳    
سیامک نعمتی یک توییت جنجالی را در توئیتر منتشر کرد و نوشت : همین که خوشحالی و ناراحتیتون به باخت و برد ما بستگی داره کافیه ، داریم بر می گردیم ، واسه پنجمین قهرمانی .
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۸:۴۸    
نیما نکیسا پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت که نباید با یک اشتباه تمام زحمات مهدی شیری و احمد نوراللهی را فراموش کنیم و خط بطلانی روی تمام زحمات این بازیکنان بکشیم.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۸:۳۳    
هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس می گوید هواداران باید همیش از کادر فنی و بازیکنان این تیم حمایت کنند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۸:۰۳    
باشگاه ماشین سازی تبریز برای صدور رضایت نامه بابک مرادی و صرف نظر از شکایت علیه این بازیکن درخواست مبلغ یک میلیارد تومان کرده است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۷:۴۸    
ادموند اختر پیشکسوت ارمنی استقلال معتقد است که استقلالی بودن تمام کادر فنی آبی ها نقطه قوت این تیم است و در عملکرد موفق آن ها موثر خواهد بود.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۷:۳۳    
سیامک نعمتی مدافع و هافبک پرسپولیس در پاسخ به کری های حریفان سرخ ها پس از شکست این تیم، به آن ها کنایه زد و نوشت برای قهرمانی پنجم به ایران برمی گردند و اینگونه پاسخ داد که ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۷:۲۴    
ستاره عراقی جدا شده پرسپولیس خطاب به هواداران گفت: حرفی ندارم با هواداران، واقعا سخت است. هواداران پرسپولیس همیشه در قلب من می مانند. ان شا الله پرسپولیس همیشه قهرمان و سربلند باشد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۷:۲۱    
پس از اشتباه و خطای هند مهدی شیری در فینال آسیا مهدی مهدوی کیا و دیگر پیشکسوتان پرسپولیس از این بازیکن حمایت کردند تا با آرامش بیش تری به فوتبالش در پرسپولیس ادامه دهد ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۷:۰۶    
برای توصیف عملکرد آرسنال فصل 21-2020 نمی توان کلمه ای محترمانه تر از فاجعه به کار برد. سومین تیم پرافتخار انگلیس که حالا در باتلاق ناکامی در حال دست و پا زدن است ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۷:۰۳    
افشین پیروانی سرپرست سرخ ها معتقد است که وقتی بزرگانی مانند رئیس فیفا، ژاوی و اینیستا از پرسپولیس یاد می کنند، نشانه بزرگی این تیم است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۶:۴۸    
افشین پیروانی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در اینستاگرام خطاب به بازیکنان سرخ پس از شکست در فینال آسیا متن احساسی را منتشر کرد و نوشت: “بازیهای ما تقابل نابرابر ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۶:۳۳    
سلطان المهوس خبرنگار سعودی مدعی شد که قرعه کشی فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا از ماه ژانویه 2021 (دی ماه 99) انجام می شود ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۶:۱۸    
بشار رسن هافبک عراقی و موثر پرسپولیس پس از فینال آسیا از جع سرخ های پایتخت جدا شد و در این باره گفت که دوست داشته با قهرمانی در آسیا پرسپولیس را ترک کند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۶:۰۳    
پس از شکست پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا 2020 میلیچ، سید احمد موسوی و ارسلان مطهری سه بازیکن استقلال در استوری هایی برای سرخ ها کری خوانده بودند که آن ها را شبانه پاک کردند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۶:۰۳    
ابراهیم قاسمپور کارشناس فوتبال گفت: دو بازیکن با تجربه پرسپولیس با اشتباهات کودکانه جام قهرمانی را از این تیم گرفتند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۵:۵۷    
بهروز پرورش خواه پیشکسوت استقلال گفت: شیوه بازی استقلال امیدوار کننده نیست و به طور حتم آبی پوشان با ادامه این روند به مشکلات اساسی روبرو خواهند شد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۵:۵۷    
مجتبی محرمی پیشکسوت پرسپولیس گفت: سرخپوشان نمایش خوبی در فینال لیگ قهرمانان داشتند و با تمام مشکلات نایب قهرمان آسیا شدند و این چیزی از ارزش های آنان کم نمی کند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۵:۴۸    
حامد لک سنگربان پرسپولیس در بین تمام دروازه بان های باشگاه های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا 2020 با 5 کلین شین (بسته نگهداشتن دروازه) بهترین دروازه بان آسیا شد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۵:۴۵    
یونس شاکری مهاجم تیم فوتبال گل گهر سیرجان با پایان یافتن دوران مصدومیتش در تمرینات گروهی این تیم حضور پیدا خواهد کرد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۵:۴۲    
هوشنگ نصیرزاده معاون ورزشی باشگاه تراکتور گفت: ما حتی با وحید هاشمیان هم صحبت کردیم که او گفت تیم ملی به من نیاز دارد و نمی توانم بیایم.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۵:۴۲    
فینال آسیا برای مهدی عبدی به تلخ ترین شکل ممکن تمام شد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۵:۳۶    
روزنامه قطری به ستایش از عملکرد داور دیدار پرسپولیس برابر اولسان کره جنوبی پرداخت
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۵:۳۰    
روز 26 آذر بود که احمد مددی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال به عنوان مدیرعامل این باشگاه معرفی شد و حمیدرضا آصفی به عنوان نفر پنجم عضو هیات مدیره باشگاه انتخاب شد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۵:۳۰    
در ماجرای جدایی هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس ردپایی از بی درایتی در مدیریت گذشته این باشگاه وجود دارد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۵:۲۷    
باشگاه پرسپولیس پس از شکست این تیم در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا برنامه استقبال از کاروان این تیم را لغو کرد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۵:۲۴    
هفته هشتم لیگ بیستم از روز سه شنبه با دیدار مس رفسنجان و سپاهان در کر مان آغاز می شود.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۵:۲۴    
اسماعیل حلالی پیکشسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پس از گل دوم اولسان دستیاران گل محمدی به وی کمک نکرده و فقط نظاره گر بازی شدند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۵:۱۳    
رضا ترابیان بازیکن و مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با تمجید از عملکرد این تیم در فینال لیگ قهرمانان آسیا، گفت: اگر ضربات پنالتی نبود، اولسان نمی توانست در جریان بازی به پرسپولیس گل بزند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۵:۱۰    
فقط شکست نبود. نوع شکست بود. بیم تکرار قصه های تکراری. پیمودن همان راه همیشگی. آن چه رخ داد و این شکستگی دل ها را عمیق تر کرد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۵:۰۷    
یازدهمین گل سردار آزمون در رقابتهای این فصل لیگ روسیه را می توان متفاوت ترین گل این بازیکن در سالهای اخیر دانست.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۴:۵۸    
رونالد کومان سرمربی بارسلونا با وجود اختلاف 8 امتیازی با صدر جدول لالیگا از قهرمانی ناامید نیست.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۴:۵۵    
رسانه های کره جنوبی از احتمال جدایی جونیور نگرائو مهاجم گلزن تیم اولسان هیوندای و حضورش در چین یا خاورمیانه خبر داده اند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۴:۵۲    
پارک جوی هو، مدافع اولسان که با اشتباهش گل اول پرسپولیس را تقدیم این تیم کرد واکنش جالبی به این موضوع داشت.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۴:۴۶    
دریافت دو گل از روی نقطه پنالتی توسط دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس هر چند منجر به شکست این تیم و نرسیدن به قهرمانی در آسیا شد اما تاثیری بر عملکرد فوق العاده حامد لک نداشت.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۴:۴۰    
مدافع تیم پرسپولیس درخصوص اشتباه عجیبش در بازی مقابل اولسان هیوندای توضیحاتی را ارائه کرد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۴:۴۰    
با وجود ناکامی در کسب جام، 6 بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در تیم منتخب فینال لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفتند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۴:۳۷    
رکورد حامد لک، دروازه بان پرسپولیس مقابل اولسان هیوندای هم شکسته نشد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۴:۳۴    
آث میلان ، این تیم پرافتخار ولی از اسب افتاده فوتبال ایتالیا سال هاست که از قدرت و کسب افتخار دور مانده است ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۴:۲۲    
گادوین منشا مهاجم تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: گفته بودم که اگر پرسپولیس قهرمان شود خوشحالی من کمتر از بازیکنان این تیم نیست ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۴:۱۹    
سایت فیفا نوشت: اولسان با قهرمانی در آسیا ناکامی های داخلی خود در فصل های گذشته را جبران کرد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۴:۱۰    
تراکتور در روزهایی که مربی داشت، نه بازی قابل قبولی می داشت و نه نتایج قابل قبولی به دست می آورد! حالا چه شده است که تراکتور بی مربی، تراکتوری که همه کار می کند با یک بازیکن ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۴:۰۷    
پیشکسوت استقلال گفت: تیم فکری هنوز تیم نشده است. دلیل هم برای این موضوع زیاد است ولی دیگر فکر می کنم 6 بازی برای یک تیم که بخواهد جا بیفتد تقریباً زمان بدی نیست.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۴:۰۴    
در کره جنوبی هرگز نمی بینیم که ژوزه، کالدرون، حتی در قیاس با باشگاه های دیگر استراماچونی و ... بی هیچ هدف خاصی وارد فوتبال این کشور شوند، پول هم بگیرند و بروند!
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۴:۰۱    
استعفای هادی زبده عضو هیئت مدیره استقلال پذیرفته شد و او دیگر سمتی در باشگاه نخواهد داشت.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۴:۰۱    
حضور هواداران فوتبال ایران در اینستاگرام باشگاه اولسان بعد از قهرمانی این تیم در آسیا هم ادامه یافت و این باشگاه پیام های زیادی به زبان فارسی برای تبریک قهرمانی دریافت کرد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۳:۵۸    
مجوز حرفه ای باشگاه فولاد خوستان 2021 توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا صادر شد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۳:۵۵    
کنفدراسیون فوتبال آسیا مدال تیم دوم فصل 2020 لیگ قهرمانان آسیا را به کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس داد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۳:۴۹    
مهدی مهدوی کیا و علیرضا جهانبخش دو چهره مطرح فوتبال ایران در یک ویدئو کلیپ ظاهر شدند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۳:۴۹    
مهدی پاشازاده پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: همانطور که کادر فنی استقلال گفته بود، ایرادات باید برطرف شوند و به همین دلیل باید صبر کرد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۳:۴۶    
فینال لیگ قهرمانان آسیا نیز به پایان رسید و باز هم دست نمایندگان ایران از جام قهرمانی کوتاه ماند. این دومین شکست پرسپولیس در فینال این رقابت ها طی دو سال گذشته بود و نکته ای که شاید غم قرمزها را ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۳:۴۶    
باشگاه پرسپولیس با نایب قهرمانی تیمش در لیگ قهرمانان آسیا، 2 میلیون و 750 هزار دلار پاداش دریافت خواهد کرد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۳:۴۳    
میکل آرتتا اعتراف کرد نتایجی که آرسنال گرفته اصلاً در شأن این باشگاه نیست و برای جبرانش تلاش می کنند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۲:۴۶    
پیشکسوت استقلال گفت: خیلی مهم است که استقلال دربی را با برد پشت سر بگذارد چون بعد از آن هم دیدارهای حساس تر با تیم های بالای جدولی از راه می رسند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۲:۰۱    
ستاره پیشین تیم ملی تحلیل جالبی از حضور تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا دارد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۱:۱۹    
امشب برای محمود فکری تداعی کننده خاطره جالبی است که 19 سال پیش در عربستان رخ داد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۱:۱۹    
عملکرد محمود فکری در استقلال به گونه ای بوده که اعتراضاتی از سوی طرفداران داشته اما او به لحاظ آماری بهتر از استراماچونی تا اینجای کار نتیجه گرفته است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۱:۱۳    
پرسپولیس که پیشتر دو بار در جام حذفی آسیا (جام در جام) به فینال رسیده بود، حالا برای دومین بار به فینال لیگ قهرمانان آسیا هم رسید اما از کسب جام بازماند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۱:۱۳    
نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن خارج از مستطیل سبز کم حاشیه ندارد و روابطش همیشه زیر ذره بین است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۱:۰۴    
بازی جذاب استقلال و گل گهر سیرجان، جدال بازیکنان پیشین استقلال با این تیم است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۱:۰۱    
ناصر محمدخانی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که سرخپوشان با دو اشتباه فردی بازیکنانش بازنده فینال لیگ قهرمانان بود و قهرمانی آسیارا خیلی مفت از دست دادند.
  • ۱