دوشنبه ۳۱ اردیبهشتساعت ۰۶:۵۱May 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای پارس فوتبال 30 اسفند 1399 - parsfootball.com

پارس فوتبال 29 اسفند 1393 پارس فوتبال 29 اسفند 1394 پارس فوتبال 29 اسفند 1396 پارس فوتبال 1 فروردین 1397 پارس فوتبال 29 اسفند 1398 پارس فوتبال 31 فروردین 1399 پارس فوتبال 31 اردیبهشت 1399 پارس فوتبال 31 خرداد 1399 پارس فوتبال 1 تیر 1399 پارس فوتبال 1 مرداد 1399 پارس فوتبال 1 شهریور 1399 پارس فوتبال 30 مهر 1399 پارس فوتبال 30 آبان 1399 پارس فوتبال 30 آذر 1399 پارس فوتبال 30 دی 1399 پارس فوتبال 30 بهمن 1399 پارس فوتبال 1 اسفند 1399 پارس فوتبال 2 اسفند 1399 پارس فوتبال 3 اسفند 1399 پارس فوتبال 4 اسفند 1399 پارس فوتبال 5 اسفند 1399 پارس فوتبال 6 اسفند 1399 پارس فوتبال 7 اسفند 1399 پارس فوتبال 8 اسفند 1399 پارس فوتبال 9 اسفند 1399 پارس فوتبال 10 اسفند 1399 پارس فوتبال 11 اسفند 1399 پارس فوتبال 12 اسفند 1399 پارس فوتبال 13 اسفند 1399 پارس فوتبال 14 اسفند 1399 پارس فوتبال 15 اسفند 1399 پارس فوتبال 16 اسفند 1399 پارس فوتبال 17 اسفند 1399 پارس فوتبال 18 اسفند 1399 پارس فوتبال 19 اسفند 1399 پارس فوتبال 20 اسفند 1399 پارس فوتبال 21 اسفند 1399 پارس فوتبال 22 اسفند 1399 پارس فوتبال 23 اسفند 1399 پارس فوتبال 24 اسفند 1399 پارس فوتبال 25 اسفند 1399 پارس فوتبال 26 اسفند 1399 پارس فوتبال 27 اسفند 1399 پارس فوتبال 28 اسفند 1399 پارس فوتبال 29 اسفند 1399 پارس فوتبال 30 اسفند 1399 
پارس فوتبال   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۲۰:۲۱    
در جریان دیدار دیشب تیم پورتو با پورتیموننزه ، په په کاپیتان و ستاره تیم پورتو مصدوم شد و جای خود را به بازیکن دیگری داد تا تیم پرتغالی با مشکلی بزرگ روبرو شود.
پارس فوتبال   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۲۰:۰۰    
مهدی قایدی ، ستاره استقلال به تیم ملی دعوت شد تا مزد تلاش و پشتکارش در این دو سال را گرفت و حالا برای تحقق رویا های بزرگتر در تیم ملی تلاش می کند.
پارس فوتبال   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۳:۵۱    
حجت نظری سخنگوی باشگاه استقلال و رئیس کمیته ورزش شورای شهر تهران از نامگذاری دو فضای شهری به نام انصاریان و میناوند دو پیشکسوت فقید پرسپولیس خبر داد.
پارس فوتبال   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۰۹:۱۸    
محمد عباس زاده ، بهترین گلزن تیم تراکتور ، پس از تعویض در بازی با سپاهان با کادرفنی تراکتور درگیری لفظی پیدا کرده و از گروه واتساپی تراکتور هم لفت داده است.
پارس فوتبال   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۰۷:۰۳    
در لیست جدید تیم ملی بازیکنان جوان زیادی حضور دارند . اللهیار صیادمنش ، مهدی تیکدری ، جعفر سلمانی و ابوالفضل جلالی ، شاخص ترین زیر بیست و سه ساله های جدید تیم ملی هستند.
پارس فوتبال   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۰۶:۳۳    
مهدی عبدی ، ستاره تیم پرسپولیس ، عکسی از گلش در فینال لیگ قهرمانان آسیا را در اینستاگرام منتشر کرد و این گل زا تلخ ترین گل سال 99 نامید.
پارس فوتبال   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۰۶:۰۹    
لیست تیم ملی درحالی اعلام شد که از تیم صدرنشین لیگ برتر یعنی سپاهان ، سه بازیکن حضور دارند . امید نورافکن و پیام نیازمند و خرید جدید طلایی پوشان ، احسان حاج صفی.
پارس فوتبال   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۰۲:۰۲    
پس از اعلام فهرست تیم ملی از سوی دراگان اسکوچیچ، نقدهای زیادی می توان به آن داشت. یکی از این نقدها، غیبت حامد لک در این فهرست است ...
پارس فوتبال   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۰۱:۰۲    
در میان تمام نکات عجیب فهرست تیم ملی ، شاید عجیب ترین آن ها غیبت مسعود شجاعی و اشکان دژاگه باشد، آن هم برای دومین بار متوالی. غیبتی که می تواند به معنای پایان عصر این دو کاپیتان در عرصه ملی باشد.
پارس فوتبال   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۰۰:۰۲    
تنها چند روز تا پایان دوران محرومیت شش ماهه عیسی آل کثیر باقی مانده است. حالا با بازگشت این بازیکن، دردسر جدیدی در پرسپولیس به وجود می آید ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۲۳:۴۷    
اعلام فهرست تیم ملی برای اردوی نوروزی، نکات جالب توجهی دارد. یکی از این نکات حضور مهدی تیکدری برای پست دفاع راست است ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۲۳:۳۲    
پس از اعلام فهرست تیم ملی برای دیدار دوستانه با سوریه، شاید عجیب ترین نامی که به چشم می خورد، نام عارف غلامی در این فهرست باشد ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۲۳:۱۷    
زمان اندکی تا آغاز لیگ قهرمانان آسیا باقی مانده است. اتفاق مثبتی که برای استقلال در حال رخ دادن است، افت شدید الاهلی عربستان است ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۲۳:۰۲    
ساعاتی پیش لیست تیم ملی برای دیدار دوستانه با سوریهاعلام شد و نکته عجیب درباره آن، غیبت لژیونرهای سرشناس بود ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۲۲:۴۱    
ساعاتی پیش اسامی دعوت شدگان به اردوی تیم ملی برای مصاف با سوریه اعلام شد. فهرستی که شامل 7 بازیکن از استقلال و پرسپولیس می شود ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۲۲:۲۳    
رامین رضاییان از جمله لژیونرهای موفق فوتبال ایران در لیگ ستارگان قطر است. اما مدافع راست تیم ملی این بار با السیلیه ناموفق بود ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۲۲:۰۲    
با فرا رسیدن بازی های ملی، فهرست تیم ملی برای دیدار دوستانه با تیم ملی سوریه از سوی دراگان اسکوچیچ اعلام شد. فهرستی جذاب که دارای نکات جالبی است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۲۱:۴۷    
در طول سالیان اخیر شایعات زیادی مبنی بر علاقه شخصی مسعود سلطانی فر به تیم های پرطرفدار پایتخت نشین منتشر شده است ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۲۱:۳۲    
با فرا رسیدن عید باستانی نوروز بسیاری از چهره های خارجی فوتبال ایران، این مناسبت را تبریک می گویند. یکی از آن ها آندره آ استراماچونی است ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۲۱:۱۷    
با فرا رسیدن زمان بازی های ملی در سراسر دنیا، تیم ملی ایران باید در دیداری دوستانه به مصاف تیم ملی سوریه برود ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۲۱:۰۲    
لیست تیم ملی فوتبال برای دیدار دوستانه با سوریه درحالی اعلام شد که امید ابراهیمی ، هافبک تیم الاهلی قطر ، پس از مدت ها به تیم ملی دعوت شده است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۲۰:۵۰    
در لیست جدید تیم ملی ، مهدی تیکدری ، مدافع تیم تراکتور هم حضور دارد و این بازیکن جوان برای اولین بار به لیست تیم ملی دعوت شده است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۲۰:۲۶    
علی شجاعی مدافع باشگاه پرسپولیس با حضور در یک برنامه تلویزیونی از اتحاد بازیکنان پرسپولیس سخن گفت و رسیدن به پنجمین قهرمانی متوالی را از اهداف بزرگ این باشگاه در سال 1400دانست .
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۲۰:۲۳    
حمید درخشان ، سرمربی پیشین تیم پرسپولیس گفت : با جذب شهریار مغانلو و مهدی ترابی ، پرسپولیس برای قهرمانی مسلح شده است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۲۰:۰۲    
مهدی امینی ، بازیکن پیشین پیکان و کاپیتان سابق تیم ملی امید که به تازگی به پاشین سازی تبریز پیوسته بود ، از این تیم تبریزی جدا شد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۹:۴۷    
شیخ دیاباته که پیش از دیدار با ماشین سازی ایران را ترک کرد و به فرانسه رفت ، به فرهاد مجیدی قول داده که در شروع دوباره تمرینات استقلال در ایران باشد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۹:۳۲    
علی فتح الله زاده مدیر عامل اسبق باشگاه استقلال با حضور در یک ویژه برنامه نوروزی بار دیگر برای پرسپولیسی های کری خواند ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۹:۳۲    
رسول خطیبی ، در جدید ترین مصاحبه اش ، اظهرات تندی علیه علیرضا منصوریان داشت که دلیل این مصاحبه ، خودداری منصوریان از معاوضه بازیکن آلومینیوم با یکی از بازیکنان تراکتور بوده است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۹:۳۲    
کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی یوونتوس پس از دریافت جایزه بهترین بازیکن فصل سری آ، از تلاش بیش تر خود و یارانش برای فتح اسکودتو خبر داد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۹:۲۰    
نشریه ABC مدعی شد که داوید آلابا ستاره اتریشی بایرن مونیخ با باشگاه رئال مادرید به توافق کامل رسیده است و برای چهار فصل 10 میلیون یورو از لوس بلانکوس دستمزد خواهد گرفت.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۹:۱۷    
تیم بایک موتور پکن که سعید معروف ، کاپیتان تیم ملی بزرگسالان والیبال را در اختیار دارد ، در بازی های این هفته سوپرلیگ چین سه بر صفر مقابل هنان به پیروزی رسید.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۹:۰۸    
ترکیب تیم فوتبال ترابزون اسپور برای بازی مقابل آنکاراگوچو در هفته سی و یکم سوپر لیگ ترکیه اعلام شد که باز هم سید مجید حسینی در نیمکت ذخیره ها حضور دارد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۹:۰۲    
تیم استقلال برای اولین بار در این فصل در سه بازی متوالی پیروز شد . استقلال در این سه بازی اخیر در لیگ برتر و جام حذفی ، مقابل فولاد ، پیکان و ماشین سازی به پیروزی رسید.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۸:۵۰    
تیم فوتبال برنتفورد در حالی که از دقیقه 71 سامان قدوس لژیونر ایرانی خود را در ترکیب داشت، از هفته سی و هفتم چمپیونشیپ انگلیس مقابل ناتینگهام فارست به تساوی 1-1 رضایت داد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۸:۴۷    
کارلوس پویول ، اسطوره باشگاه بارسلونا و تیم ملی اسپانیا با انتشار یک پیام ویدیویی در اینستاگرام رسمی خودش ، عید نوروز را به مردم ایران تبریک گفت.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۸:۳۲    
جهانیار محبی دستیار ایرانی – اتریشی افشین قطبی ، سرمربی پیشین پرسپولیس ، از تیم شیجیاژوانگ چین جدا شد راهی تیم هنان جیانی شد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۸:۱۷    
وفا هخامنش ، مدافع نیم فصل اول تیم تراکتور که در ابتدای فصل از ذوب آهن به این تیم تبریزی پیوسته بود و در فهرست مازاد رسول خطیبی قرار گرفته بود ، به تیم راتچاپوری در تیم تایلند پیوست.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۸:۰۲    
در روز 16 اسفند سال 1356 ، پرویز مظلومی در تیم تاج دو گل به ناصر حجازی در شهبا زد و تاج این بازی را با نتیجه دو بر یک شهبا را شکست داد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۷:۴۷    
زنده یاد علی انصاریان که در سال 1399 به علت بیماری کرونا جان باخت ، در سال 1385 یک مصاحبه عیدانه داشت و صحبت های خواندنی ای را انجام داد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۷:۳۲    
در تاریخ 30 اسفند سال 1351 تیم پرسپولیس با شش گل ، سپاهان را شکست داد. همایون بهزادی ، دو گل و علی پروین ، اصغر ادیبی ، محمود خوردبین و رضا وطن خواه ، یک گل به ثمر رساندند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۷:۲۹    
علی دایی اسطوره فوتبال ایران در یک پیام ویدیویی نوروز سال 1400 را به هموطنان عزیزمان تبریک گفت .
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۷:۱۷    
تمرینات شاگردان مهدی رحمتی در تیم پدیده مشهد از روز چهارم فروردین برای دیدار با تیم پرسپولیس در هفته نوزدهم لیگ برتر آغاز خواهد شد .
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۷:۰۲    
نیما انتظاری ، هافبک تیم نفت مسجد سلیمان گفت : اگر در بازی با تیم پرسپولیس زرنگ تر بودیم ، می توانستیم مساوی را از این تیم بگیریم.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۶:۴۷    
محمد نادری ، در لحظه سال تحویل در منزل کودک هوادار استقلال حاضر شد و مبلعی را که برای درمان بیماری او جمه کرده بود ، تحویل به خانواده اش داد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۶:۲۳    
یحیی گل محمدی اعلام کرد که شجاع خلیل زاده با الریان قرارداد دارد و نمی تواند به پرسپولیس برگردد و شماره پیراهن او هم به فرجی داده شد تا پرونده بازگشت او بسته شود.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۵:۴۷    
باشگاه العین امارات ، رقیب فولاد در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا به دنبال جذب اتاویو ، ستاره تیم پورتو پرتغال و هم تیمی مهدی طارمی می باشد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۵:۳۲    
باشگاه ترابوزان اسپور ترکیه در تلاش است که سیدمجید حسینی ، مدافع ایرانی و جوان تیمش را راضی به تمدید قرارداد کند و به او پیشنهاد دستمزد سالیانه 900 هزار یورو را ارائه کرده است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۵:۲۰    
یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس با به اشتراک گذاشتن تصویری از بزرگان درگذشته عرصه هنر و همچنین مهرداد میناوند و علی انصاریان، سال نو را تبریک گفت.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۵:۰۲    
محمد انصاری از پرسپولیس جدا شد و به مس رفسنجان پیوست . انصاری در شش سال حضور در پرسپولیس در 106 بازی حضور داشت و 69 پیروزی هم کسب کرد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۵:۰۲    
پس از اعلام رسمی AFC مبنی بر میزبانی بحرین در مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 قطر، فدراسیون فوتبال تلاش جدی خود را برای پس گرفتن این میزبانی با ارسال نامه های مختلف به کنفدراسیون فوتبال آسیا آغاز کرده ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۴:۴۴    
گابریل کالدرون سرمربی پیشین پرسپولیس به مناسبت سال نو شمسی پیام تبریکی را برای مردم ایران و همچنین هواداران پرسپولیس منتشر کرد و نوشت : “از آرژانتین سال نویی پر از شادی و خوشبختی برایتان آرزو می کنم”.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۴:۲۳    
سعید آقایی مدافع چپ پرسپولیس که از زمان حضور در جمع شاگردان یحیی گل محمدی عملکرد موفقی را از خود به جا گذاشته است، مدعی شد سرخ ها در سال 1400 نیز موفقیت های گذشته را تکرار خواهند کرد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۴:۰۸    
کارلوس کی روش سرمربی پیشین تیم ملی ایران به مناسبت فرا رسیدن نوروز 1400 پیام تبریکی را برای مردم ایران در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۳:۲۳    
میثم حسینی بازیکن پیشین استقلال و پرسپولیس که به همراه تیم فوتبال شهرداری نوشهر عازم شمال بود در بین راه دچار سانحه شدید شد ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۳:۰۲    
برانکو ایوانکوویچ سرمربی پیشین تیم ملی ایران و باشگاه پرسپولیس به مناسبت فرا رسیدن نوروز 1400 پیام تبریکی را خطاب به مردم ایران منتشر کرد و نوشت : “در سال نو پیروزی، مهر ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۲:۴۷    
دراگان اسکوچیچ سرمربی کروات تیم ملی ایران در واکنش به سوالی پیرامون دعوت از رضا قوچان نژاد لژیونر محبوب ایران در فوتبال هلند پاسخ معناداری داد و مدعی شد تیم ملی مهاجمان توانمند زیادی را در اختیار ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۲:۳۵    
دانیال اسماعیلی فر که در ابتدای فصل و قبل از پیوستن به سپاهان از پرسپولیس و استقلال نیز پیشنهاد داشت، مدعی شد که سپاهان را به دلیل اینکه بهترین باشگاه ایران است،انتخاب کرده است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۲:۱۱    
جواد کاظمیان پیشکسوت پرسپولیس که برای حضور در یک برنامه نوروزی دعوت شده بود، متوجه ممنوع التصویری خود شد و بلافاصله نسبت به آن واکنش نشان داد و نوشت : “تو 40 سالگی ممنوع التصویر هم شدیم ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۱:۴۷    
باشگاه پرسپولیس سال جدید را تبریک گفت.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۱:۰۲    
مسئولان تیم و باشگاه پرسپولیس در ماجرای مدافع جدید خود عملکرد هوشمندانه ای داشتند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۰:۴۱    
مدیرعامل باشگاه استقللال تهران درخصوص وضعیت این باشگاه توضیح داد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۰:۲۳    
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: از تغییراتی که منجر به کسب این نتایج شد خوشحالم؛ این تغییرات به تیم شوک مثبت وارد کرد و باعث شد آبی پوشان جان تازه ای بگیرند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۰:۰۲    
یک رسانه بلژیکی مدعی شد علیرضا بیرانوند، دروازه بان آنتورپ هنوز برای حضور در اردوی تیم ملی فوتبال ایران تصمیم نگرفته است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۰۹:۴۷    
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: محمد انصاری یکی از بهترین مدافعان فوتبال ایران به حساب می آید و باشگاه پرسپولیس نباید او را از دست می داد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۰۸:۴۱    
تیم آلومینیوم اراک با هدایت علیرضا منصوریان درحالی تیم مس رفسنجان را در هفته هجدهم لیگ برتر شکست داد که در این بازی کمترین تعداد پاس لیگ بیستم را با ثبت 190 پاس به نام خود ثبت کرد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۰۷:۳۲    
طبق اعلام دراگان اسکوچیچ ، سرمربی تیم ملی ، فهرست بازیکنان تیم ملی جهت برگزاری اردوی تدارکاتی و دیدار دوستانه با تیم ملی سوریه امروز اعلام خواهد شد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۰۷:۰۲    
تیم پرسپولیس در سال 99 با وجود عملکرد فنی خیلی خوب در ایجاد موقعیت ، در گلزنی به خوبی موفق نبود و یحیی گل محمدی امیدوار است با بازگشت عیسی آل کثیر این مشکل حل شود.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۰۶:۳۲    
دیدار سوپرجام فوتبال ایران بین تیم های تراکتور و پرسپولیس ، هنوز برگزار نشده است به همین دلیل باشگاه پرسپولیس از سازمان لیگ در این باره استعلام گرفته است.