یکشنبه ۱۳ خردادساعت ۲۳:۱۷Jun 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای پول نیوز 4 اسفند 1393 - poolnews.ir

پول نیوز 30 بهمن 1393 پول نیوز 1 اسفند 1393 پول نیوز 2 اسفند 1393 پول نیوز 3 اسفند 1393 پول نیوز 4 اسفند 1393 پول نیوز 5 اسفند 1393 پول نیوز 6 اسفند 1393 پول نیوز 7 اسفند 1393 پول نیوز 10 اسفند 1393 پول نیوز 11 اسفند 1393 پول نیوز 12 اسفند 1393 پول نیوز 13 اسفند 1393 پول نیوز 14 اسفند 1393 پول نیوز 15 اسفند 1393 پول نیوز 16 اسفند 1393 پول نیوز 17 اسفند 1393 پول نیوز 18 اسفند 1393 پول نیوز 19 اسفند 1393 پول نیوز 20 اسفند 1393 پول نیوز 21 اسفند 1393 پول نیوز 22 اسفند 1393 پول نیوز 23 اسفند 1393 پول نیوز 24 اسفند 1393 پول نیوز 25 اسفند 1393 پول نیوز 26 اسفند 1393 پول نیوز 27 اسفند 1393 پول نیوز 28 اسفند 1393 پول نیوز 29 اسفند 1393 
پول نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۲:۵۸    
در این دیدار وزیر بهداشت ژاپن بر توسعه همکاری های دو کشور در عرصه سلامت تاکید کرد.
پول نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۲:۴۶    
رئیس گروه ششم طرح جهادی فجر عظیم با تاکید بر اهمیت طرح و ضرورت تلاش بیشتر، افزود: مشتریان فعلی می توانند ما را در تحقق برنامه های جذبی یاری کنند بنا بر این باید با در اولویت قراردادن و حفظ مشتریان ...
پول نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۲:۳۷    
در بیستمین همایش ملی انجمن متخصصان محیط زیست ایران، بانک پاسارگاد به عنوان سازمان حامی محیط زیست شناخته شد.
پول نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۲:۱۶    
افخمی: بانک صنعت و معدن در حال حاضر نمود بیشتری پیدا کرده و اکثر طرح های بزرگ فولادی، پتروشیمی، سیمانی و نیروگاهی توسط این بانک گشایش اعتبار شده اند.
پول نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۲:۱۰    
این بانک در فرآیند سنجش و ارزیابی تعالی سازمانی که به همت سازمان مدیریت صنعتی و مرکز مطالعات بهره وری و منابع انسانی برگزارشد، موفق دریافت تقدیر نامه سه ستاره تعالی سازمانی شد.
پول نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۲:۰۴    
در این دیدار مدیرعامل بانک ملی ضمن تشریح عملکرد بانک ملی در حمایت از تولید و اقشار مختلف مردم در بیش از 3200 شعبه بانک در سراسر کشور شاخص های موفقیت بانک را بر اعضای فراکسیون فرندان شاهد تشریح کرد.
پول نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۱:۵۸    
تحقیقات نشان می دهد که پروتئینی به نام میوزون – پروتئین C عامل ضربان منظم قلب است و سبب می شود که رشته های عضلانی قلب به صورت هماهنگ فعالیت کنند. این پروتئین در تمام عضله های قلب وجود دارد.
پول نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۱:۴۹    
به گفته سرپرست معاونت عملیات سازمان امداد و نجات 17 فروند بالگرد هلال احمر نیز برای امداد رسانی هوایی پیش بینی شده است و امکان اسکان اضطراری 90 هزار مسافر در راه مانده و ارائه تغذیه به 160 هزار نفر ...
پول نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۱:۴۳    
با پیشنهاد مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی و تصویب هیأت مدیره این سازمان، به مناسبت گرامیداشت ولادت با سعادت حضرت زینب (س)و روز پرستار مبلغ 2 میلیون ریال به پرستاران شاغل در تأمین اجتماعی به عنوان ...
پول نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۱:۳۴    
تراز تبادل برق ایران با کشورهای همسایه روز گذشته به مثبت 729 مگاوات رسید.
پول نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۱:۳۱    
محمدرضا شجریان در پیامی که در صفحه شخصی خود گذاشته است، درگذشت صادق طباطبایی را تسلیت گفت.
پول نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۱:۲۸    
جمشید حمزه زاده بر ضرورت استفاده از برندهای معتبر جهانی در صنعت هتلداری کشور تاکید کرد و افزود: افزایش رقابت جهانی و ارایه خدمات مطلوب هتلداری در توسعه گردشگری کشور سهم بسزایی دارد.
پول نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۱:۲۵    
همچنین نرخ تورم در دوازده ماه منتهی به بهمن ماه 1393 نسبت به دوازده ماه منتهی به بهمن ماه 1392 معادل15.8 درصد می باشد.
پول نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۱:۲۲    
تولید طلای ازبکستان در سال 2014 نسبت به سال 2013 بیش از 4 درصد افزایش یافت.
پول نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۱:۱۹    
وزیر امور اقتصادی و دارایی شرایط کاهش نرخ سود بانکی را همزمان با کاهش نرخ تورم اعلام کرد.
پول نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۱:۰۸    
زنی اهل تگزاس فرزندخوانده پنج ساله خود را در کمد زیر پله پنهان کرد و وزن آن پسر به 13 کیلوگرم رسید. او به دلیل ارتکاب این جرم متهم شده است.
پول نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۸:۴۳    
منتخبی از بهترین تصاویر برای دسکتاپ با حجم کم و دانلود آسان را اینجا دریافت کنید.
پول نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۶:۰۵    
برنامه زمان بندی پرداخت سود سهام بیمه دانا به سهامداران حقوقی اعلام شد .
پول نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۵:۵۹    
به دنبال اخذ مجوز صادرات محصولات شیلاتی ایران به روسیه، دومین دور از جلسات دوجانبه و همچنین بازدیدهای رسمی تیم دامپزشکی این کشور از واحدهای تولیدی در هفته جاری ادامه می یابد.
پول نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۵:۵۰    
پول نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۵:۴۷    
وزیر کشور: مسیر پول های کثیف و گردش های مالی مشکوک را کنترل می کنیم.
پول نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۵:۳۹    
حجت الاسلام آقائی در ادامه ضمن تأکید بر ضرورت برگزاری جلسات حلقه های صالحین برای کارمندان تصریح کرد: از جمله وظایف اصلی فرماندهان پایگاه های بسیج ادارات برگزاری کلاس های آموزشی درخصوص ترویج و توسعه ...
پول نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۵:۲۷    
در این بازدید که حسین دشتی رئیس اداره کل رفاه و درمان و نماینده بانک در امور ایثارگران نیز وی را همراهی می کردند، ایزدی با تقدیر از ایثارگری های جانبازان در راه حفظ و حراست از نظام ...
پول نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۵:۲۱    
وزیر امور اقتصادی و دارایی طی حکمی مدیرعامل بانک سپه را به عنوان عضو شورای راهبردی تحول نظام بانکی وزارتخانه مذکور منصوب کرد.
پول نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۵:۱۵    
احدی مهدی آبادی درباره ظروف آلومینیومی تصریح کرد: این نوع ظرف کاربردهای وسیعی در پخت و پز دارد و دلیل پُرطرفدار بودن آن، سبک بودن و همچنین پخش سریع و یکنواخت حرارت است.
پول نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۵:۰۴    
فولکس واگن همزمان با نمایشگاه ماه آتی ژنو از خودروی جدیدی با نام Passat Alltrack رونمایی خواهد کرد.
پول نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۴:۵۵    
از این باند دو هزار و 650 دستگاه انواع گوشی و تبلت و 63 میلیون و 200 هزار عدد قرص های غیرمجاز و نیروزا به ارزش 20 میلیارد ریال کشف و ضبط شده است.
پول نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۴:۵۲    
با توجه به این که راه آهن مشترک ایران و عراق باید از فراز رود اروند عبور کند و دو کشور در سال های گذشته تلاش کرده اند امکان مجددی برای عبور کشتی های غول پیکر از این رودخانه بزرگ فراهم شود ساخت این ...
پول نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۴:۲۴    
وی اظهار کرد: از فردا - پنجم اسفند - قیمت نان های فانتزی به طور میانگین 20 تا 25 درصد افزایش می یابد که البته بر اساس آنالیزی که ما انجام دادیم به این نتیجه رسیدیم و ممکن است برخی واحدها قیمت های خود ...
پول نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۴:۱۵    
رتبه بندی 33 گروه اقتصادی فعال در کشور از منظر ریسک عملیاتی نشان می دهد، گروه منسوجات و فرش با 23.11 بالاترین ریسک عملیاتی را دارند. صنایع با ریسک بالا در شرایط رکود بیش از سایر صنایع آسیب می بینند.
پول نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۴:۱۲    
بهای نفت در بازار های جهانی امروز (دوشنبه) به دلیل نگرانی درباره عرضه بیش از حد در آمریکای شمالی کاهش یافت.
پول نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۴:۰۹    
حجم آب معادل برف کشور از ابتدای سال آبی جاری تاکنون، 789 میلیون مترمکعب که این رقم در مدت مشابه سال آبی گذشته، یک میلیارد و 389 میلیون مترمکعب گزارش شده است.
پول نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۳:۵۸    
این متخصص تغذیه با برشمردن خواص شکلات تلخ گفت: خواص زیادی در تحقیقاتی که هر روزه انجام می شود برای ما روشن تر می شود به طور مثال شکلات تلخ دریافت قند و کلسترول بد را کاهش می دهد.
پول نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۳:۴۶    
منبع: اقتصاد انلاین
پول نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۳:۴۱    
به گفته این مقام مسئول، متاسفانه هواپیمای این شرکت که از تهران عازم شیراز شد در فرودگاه این شهر دچار نقص فنی شد و نتوانست برای انتقال مسافران خود از دوبی به تهران عازم امارات متحده عربی شود.
پول نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۳:۳۲    
دبیرکل کانون انجمن های صنایع غذایی ایران با تشریح ظرفیت های موجود در صنایع غذایی و امکان افزایش میزان ارزآوری کشور از این مسیر ...
پول نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۳:۲۹    
قیمت برخی از خودروهای وارداتی در هفته جاری افزایش یافته است.
پول نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۳:۱۵    
هرچند در پیشنهاد سازمان بورس، بحث تعدیل بهره مالکانه تا 15 درصد مطرح شده، اما خروج کل موضوع از بودجه نیز مطرح است ...
پول نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۳:۱۵    
مدیر عامل بانک مسکن گفت: بانک مسکن باید نقش رهبری را برای تامین مالی بخش مسکن داشته باشد و اگر این تنها نهاد تامین مالی مسکن به عنوان یک بانک توسعه ای و تخصصی طبق اصل 44 قانون اساسی بتواند این نقش را ...
پول نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۳:۰۶    
پول نیوز - مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) گفت: صدور کد سهامدار خارجی در بازار سرمایه در سال 93 از مرز 100 کد گذشت. ...
پول نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۳:۰۰    
سخنگوی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی خواستار تسریع در روند صدور آرای قطعی در خصوص کالاهای قاچاق شد و گفت: فروش کالاهای قاچاق توسط این سازمان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 23 درصد رشد داشته است.
پول نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۲:۵۱    
مسابقات دوچرخه سواری تریال ظهر امروز یکشنبه با حضور 28 ورزشکار از 10 استان کشور در همدان آغاز شد.
پول نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۲:۴۹    
منبع: اقتصاد انلاین
پول نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۲:۴۳    
در هفته دوم نیز با حضور ناظری از بانک، همانند هفته اول برندگان خوش شانس پذیرندگان پایانه های فروشگاهی بانک از طریق گوی و گردونه انتخاب شدند.
پول نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۲:۳۷    
مدیرکل تعاونی های توزیعی وزارت کار در ادامه از طراحی و تدوین برنامه تحول تعاونی ها در معاونت امور تعاون وزارت تعاون خبر داد و گفت که این برنامه در مرحله عملیاتی قرار دارد.
پول نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۲:۳۴    
منبع: اقتصاد انلاین
پول نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۲:۳۱    
در این زمینه فعالان بازار خودرو می گویند که قیمت خودروهای داخلی عرضه شده با پلاک 94 به طور میانگین یک میلیون و 500 هزار تومان گران تر از مدل پلاک 93 این محصولات است.
پول نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۲:۳۱    
براساس اطلاعات استخراج شده متوسط اجاره بهای یک متر مربع مسکن در شهر تهران در پاییز 1393 معادل 210 هزار ریال برای یک متر مربع بوده است ...
پول نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۲:۲۸    
در 11 ماهه سال 93، 46 میلیارد و 300 میلیون دلار کالا صادر شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 22 درصدی داشته است.
پول نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۲:۱۶    
طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی زوج های مشمول دریافت وام ازدواج می توانند به جای دریافت وام به صورت نقدی از تسهیلات فروش اقساطی که برای هریک از زوجین 100میلیون ریال است، استفاده کنند.
پول نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۱:۵۷    
گروه صنعتی ایران خودرو در چهاردهمین نمایشگاه محیط زیست، آخرین دستاوردهای خود در زمینه تولید موتورهای کم مصرف و کاهش آلاینده های زیست محیطی را در معرض دید عموم قرار داده است.
پول نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۱:۵۲    
متقاضیان سفر به عتبات عالیات که در قرعه کشی این دوره از پیش ثبت نام ها پذیرفته شده اند، از امروز می توانند ثبت نام خود را در کاروان های عتبات قطعی کنند.
پول نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۱:۴۶    
پول نیوز - روزنامه گاردین با نگران کننده خواندن وضعیت بیکاری در بین جوانان در انگلیس نوشت: براساس آمارهای منتشر شده، جوانان انگلیسی تقریبا سه برابر بیشتر از بقیه اقشار این کشور بیکار هستند. ...
پول نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۱:۴۰    
پول نیوز - با انتشار آمار امیدوارکننده از اقتصاد یونان، وضعیت بازار بورس در بیشتر کشورهای آسیایی بهبود یافت و ارزش سهام در بازار ژاپن به بالاترین حد خود در 15 سال اخیر رسید. ...
پول نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۱:۴۰    
پول نیوز - یک نشریه آلمانی نوشت: خروج یونان از منطقه یورو به طور اجتناب ناپذیری رابطه این کشور را با روسیه نزدیک تر می کند و فرصتی برای مسکو خواهد بود تا نفوذ خود را در منطقه بالکان گسترش دهد. ...
پول نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۱:۴۰    
وزیر نیرو: چنین مواردی مثل درآمد 50 تا 100 تومانی در مقایسه با هزینه های صنعت، کفایت نیاز را نخواهد کرد.
پول نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۱:۲۶    
در دوازدهمین دوره جایزه ملی تعالی سازمانی که بر اساس مدل EFQM از سوی سازمان مدیریت صنعتی و مرکز مطالعات بهره وری و منابع انسانی و همچنین با مشارکت جمعی از نخبگان دانشگاهی، اقتصادی و صنعتی برگزار شد ...
پول نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۱:۲۳    
مطالعات بر روی هفت درصد از مساحت کشور موجب شناسایی 57 میلیارد تن ذخیره معدنی به ارزش 770 میلیارد دلار شد که حدود 37 میلیارد تن آن ذخیره قطعی و بقیه احتمالی است.
پول نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۱:۱۴    
منبع: روزنامه قانون
پول نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۱:۰۸    
بر این اساس به نیروی انتظامی جمهوری اسلامی اجازه داده می شود، بابت شماره گذاری خودروها اعم از نو شماره ...
پول نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۱:۰۵    
نمایندگان موافقت کردند مساجد، حسینیه ها و موسسات قرآنی از پرداخت هزینه مصارف ماهانه آب، برق و گاز معاف شوند.
پول نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۰:۵۶    
شترهایی که بدنشان حاوی آنتی بادی مورد نظر است، کاملید (Camelid) نام دارند. آنتی بادی های موجود در بدن این خانواده از شتر ها، برخلاف آنتی بادی های انسان و حیوانات، کاملا مقاوم و پایدار هستند.
پول نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۰:۳۵    
همایش فوق هرساله با هدف ارائه آمار و اطلاعات شفاف و مفید در مورد بنگاه های اقتصادی کشور و یاری رساندن مدیران، سیاستگذاران و پژوهشگران در امر شناخت و درک عمیق تری از مقیاس ...
پول نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۰:۱۱    
مدیرکل امور فنی بیمه شدگان تامین اجتماعی، در تشریح جزئیات دریافت مقرری بیکاری، گفت: دو گروه مشمول بیمه بیکاری هستند یکی رسمی هایی که غیر ارادی بیکار می شوند و دیگر قراردادی ها، پس از پایان قرار داد.
پول نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۰:۱۱    
بهای نفت در بازارهای جهانی از 100 دلار برای هر بشکه به 50 دلار کاهش یافته است و این کاهش قیمت بالغ بر 180 میلیارد دلار به اقتصاد روسیه ضرر زده است.
پول نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۰۹:۵۹    
نرخ دلار آمریکا با یک ریال افت 27,669 ریال، پوند انگلیس با 33 ریال کاهش 42,562 ریال و یورو با 8 ریال افزایش 31,498ریال تعیین شد.
پول نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۰۹:۵۹    
دبیرخانه دوازدهمین همایش تعالی سازمانی، تقدیرنامه و لوح یاد بود تعالی سازمانی را در بخش خدمات به بانک ملت اهدا کرد.
پول نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۰۹:۵۳    
در این دوره، روابط عمومی بانک آینده ، به دلیل فعالیت های صورت پذیرفته در راستای تحقق اصل مشتری محوری و برقراری ارتباط مؤثر با مخاطبان و شنیدن صدای مردم و ذی نفعان ...
پول نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۰۹:۵۳    
نمایندگی رسمی Dichtomatic GMBHجهت تکمیل کادر فروش و خرید خارجی در بخش Sealingنفت و گاز نیاز به همکاری واجدین شرایط ذیل دارد : تاریخ انقضا : 10 اسفند 1393 شهرهای مورد نیاز : اصفهان ...
پول نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۰۹:۴۷    
برندهای مختلفی از ساعت های ساخت سوئیس را تا کنون مورد بررسی قرار داده ایم اما امروز زمان را به سبک اودمار پی گی محاسبه خواهیم کرد.
پول نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۰۹:۴۴    
هر اندازه اتاق بازرگانی در برگیرنده دیدگاه های مختلف باشند، تصمیماتش دقیق تر است و به هر میزان حضور بانوان را در اتاق های بازرگانی بیشتر کنیم در بالا بردن نقش آنان در فعالیت های اجتماعی کمک کردیم.
پول نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۰۹:۴۴    
منبع: اقتصاد انلاین
پول نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۰۹:۴۱    
وزیر امور اقتصادی و دارایی تاکید کرد: شرایط تک نرخی کردن ارز باید در اقتصاد کشور فراهم شود تا بتوان این برنامه را اجرایی کرد.
پول نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۰۹:۳۶    
منبع: تسنیم
پول نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۰۹:۳۴    
یک شرکت معتبر تولیدی و بازرگانی ، فعال در زمینه لوله و اتصالات پلیمری درتهران جهت تصدی مشاغل زیر دعوت به همکاری مینماید. تاریخ انقضا : 8 بهمن 1393 شهرهای مورد نیاز : تهران عنوان شغلی ...
پول نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۰۹:۳۴    
یک شرکت معتبر جهت تکمیل کادر فروش خود، تعدادی کارشناس فروش خانم با شرایط زیر استخدام می کند: تاریخ انقضا : 13اسفند 1393 شهرهای مورد نیاز : تهران - آشنا به اصول فروش -آشنا به فنون مذاکره ...
پول نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۰۹:۳۱    
منبع: اقتصاد انلاین
پول نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۰۹:۲۸    
لامپ کم مصرف 32 ولت مینی پیچی مهتابی آوا 11 هزارو200 تومان و لامپ کم مصرف 30 ولت پیچی 10 هزارتومان است.
پول نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۰۹:۲۲    
این ربات ها با قابلیت کنترل از راه دور طراحی شده اند و چندین حسگر و دوربین آن ها به این معنی است که اپراتورها می توانند از آن ها برای نگهبانی از خیابان ها در هر منطقه استفاده کنند.
پول نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۰۹:۱۰    
نام شخص حقوقی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان چهارمحال و بختیاری کد فراخوان 1,393,833 - یک میلیون و سیصد و نود و سه هزار و هشتصد و سی و سه تاریخ آخرین به روز رسانی ...
پول نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۰۹:۰۴    
بانک صادرات دستورالعمل پرداخت تسهیلات 30 میلیون تومانی مسکن مهر را به شعب استان ها ابلاغ کرد و تعداد بانک های ابلاغ کننده از میان شش بانک به عدد سه رسید.
پول نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۰۹:۰۴    
نام شخص حقوقی اداره کل نوسازی مدارس استان سمنان کد فراخوان 1,393,835 - یک میلیون و سیصد و نود و سه هزار و هشتصد و سی و پنج تاریخ آخرین به روز رسانی ...
پول نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۰۸:۵۸    
بانک صادرات ایران در راستای حمایت از تولید، رونق اقتصادی و اشتغالزایی تأمین مالی پروژه های عظیم سیراف انرژی، پتروشیمی سبلان و آلومینیوم جنوب را عهده دار شد .
پول نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۰۸:۵۸    
کادیلاک اسکالید ایی اس وی 2015 بازار بورس نیویورک کانتینرها در بندر تجاری لس آنجلس، آمر یکا یک سرمایه گذار در بورس شانگ های، چین خریدارن در حراج یک فروشگاه پوشاک- پاریس، فرانسه ...
پول نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۰۸:۵۸    
نام شخص حقوقی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی کد فراخوان 1,393,866 - یک میلیون و سیصد و نود و سه هزار و هشتصد و شصت و شش تاریخ آخرین به روز رسانی ...
پول نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۰۸:۴۶    
بانک مهر اقتصاد در دوازدهمین دوره جایزه ملی بهره وری و تعالی سازمانی موفق به کسب تندیس بلورین جایزه تعالی سازمانی شد.
پول نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۰۸:۳۱    
متخصص طب کار گفت: سر و صدا، مسائل روانی و استرس، مشکلات جسمی، مسافرت و شب کاری جزء مهم ترین علل بی خوابی است، همچنین آنتی هیستامین ها ...
پول نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۰۸:۱۹    
مارسین سوباس عکاس لهستانی می گوید: برای ثبت بهترین نتیجه، آسمان باید تا حد امکان صاف و بدون ابر باشد. البته دما نیز بسیار اثر گذار است و هوا نباید خیلی گرم باشد ...
پول نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۰۸:۱۰    
امارات و تلاش برای مبدل شدن به شاهراه اقتصادی منطقه/ اهمیت صنعت گردشگری برای اقتصاد مصر/ یک عضو جدید از خانواده لومیا در راه است/ افزایش سرمایه گذاری عربستان در حوزه طلا/ فقیرترین ایالت آلمان ...
پول نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۰۸:۰۷    
علی ماجدی سفیر ایران در آلمان و مدیر اجرایی جرمانیا کارستن بالکه پرواز خط هوایی جرمانیا را روز یکشنبه در مراسمی ویژه در فرودگاه شوئن فلد شهر برلین افتتاح کردند.
پول نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۰۷:۴۶    
بر خلاف باور عمومی بررسی های جدید نشان داده است که پرش برای افزایش سلامت غضروف زانو مناسب است.