دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۱:۴۴Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای پول نیوز 10 اسفند 1393 - poolnews.ir

پول نیوز 30 بهمن 1393 پول نیوز 1 اسفند 1393 پول نیوز 2 اسفند 1393 پول نیوز 3 اسفند 1393 پول نیوز 4 اسفند 1393 پول نیوز 5 اسفند 1393 پول نیوز 6 اسفند 1393 پول نیوز 7 اسفند 1393 پول نیوز 10 اسفند 1393 پول نیوز 11 اسفند 1393 پول نیوز 12 اسفند 1393 پول نیوز 13 اسفند 1393 پول نیوز 14 اسفند 1393 پول نیوز 15 اسفند 1393 پول نیوز 16 اسفند 1393 پول نیوز 17 اسفند 1393 پول نیوز 18 اسفند 1393 پول نیوز 19 اسفند 1393 پول نیوز 20 اسفند 1393 پول نیوز 21 اسفند 1393 پول نیوز 22 اسفند 1393 پول نیوز 23 اسفند 1393 پول نیوز 24 اسفند 1393 پول نیوز 25 اسفند 1393 پول نیوز 26 اسفند 1393 پول نیوز 27 اسفند 1393 پول نیوز 28 اسفند 1393 پول نیوز 29 اسفند 1393 
پول نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ - ۲۳:۵۴    
بیمه رازی به عنوان اولین شرکت بیمه تندیس طلایی حمایت از حقوق مصرف کنندگان را دریافت کرد.
پول نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ - ۲۳:۳۹    
گفتنی است این جایزه معتبرترین جایزه ملی برای رتبه بندی شرکتهای تولیدی و خدماتی کشور می باشد که هر ساله پس از ممیزی سازمان حمایت ار حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با محوریت وزارت صنعت ...
پول نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ - ۲۳:۳۳    
شرکت بیمه البرز برای سومین بار موفق به دریافت گواهی نامه رعایت حقوق مشتری شد.
پول نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ - ۲۳:۲۴    
پول نیوز - همه انسان ها ماجراجویی را دوست دارند، اما برخی کمی بیشتر به ماجراجویی علاقه دارند. بعضی از ماجراجویی ها نفس را در سینه حبس می کند و تعداد افرادی که حاضرند این کارها را انجام دهند شاید ...
پول نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ - ۲۲:۵۱    
ابراهیمی به اهمیت نقش حوزه پولی و بانکی در اقتصاد کشور اشاره کرد و افزود: در حالی که 85درصد تأمین مالی کشور توسط این حوزه صورت می گیرد پس توجه جدی و تحول در این حوزه ضرورت دارد.
پول نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ - ۲۲:۱۶    
در این همایش که 500 شرکت برتر ایران مورد بررسی قرار گرفته اند، شرکت توسعه دیدار ایرانیان از زیر مجموعه گروه مالی دی توانست در این گروه بالاتر از 100 شرکت برتر ایران قرار بگیرد.
پول نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ - ۲۱:۵۰    
براساس اعلام بانک مرکزی، نرخ لبنیات؛ تخم مرغ، برنج، حبوب؛ قند و شکر؛ چای و روغن نباتی در هفته منتهی به هشتم اسفند ماه 93 نسبت به هفته قبل از آن ثابت مانده است.
پول نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ - ۲۱:۴۷    
لوح سپاس "سازمان شنوا" در دومین دوره کنفرانس روش های پیشرفته و کاربردی در روابط عمومی، به مدیر روابط عمومی بانک شهر اهدا شد.
پول نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ - ۲۱:۳۸    
مدیرعامل بانک ملت گفت: دیگر در بانکداری بین الملی شعبه اساس کار نیست و اتکا به شعبه یک روش منسوخ شده است.
پول نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ - ۲۱:۲۹    
بر اساس این تفاهمنامه که با هدف حمایت از طرح های دانش بنیان تدوین شده است، بانک ملت از طرح های دانش بنیان و نوآورانه معرفی شده از سوی سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران حمایت مالی خواهد کرد.
پول نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ - ۲۱:۲۰    
حسینی این دستاورد فناورانه را ثمره همکاری موثر صنعت و حوزه تحقیق و توسعه دانست و خاطر نشان کرد پژوهشگاه هم اکنون با گذر از مرحله پژوهش برای پژوهش ...
پول نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ - ۲۱:۱۱    
قوانین جدیدی در فوتبال اروپا تصویب شده است که این امکان را می دهد تا 5 تیم از یک کشور در لیگ قهرمانان حاضر باشند.
پول نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ - ۲۱:۰۲    
معاون فنی ودرآمد سازمان تأمین اجتماعی از معافیت مساجد، تکایا، حسینیه ها و دارالقرآن ها از پرداخت حق بیمه ساختمانی خبر داد.
پول نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ - ۲۰:۵۶    
شکرایی با اشاره به اینکه نرخ طلاق روز به روز در کشور در حال افزایش است، گفت: امروزه در سراسر دنیا به این امر واقف شده اند که بنیان خانواده ها در معرض تهدید است تا جایی که نرخ طلاق در برخی از مناطق ...
پول نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ - ۲۰:۵۳    
عصمت الملوک دختر دوست محمدخان معیرالممالک و نوه ناصرالدین شاه قاجار در میان خویشان عکسی ویژه از خود به یادگار می گذارند.
پول نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ - ۲۰:۵۰    
معاون خبر سازمان صدا و سیما با صدور حکمی سید مهرداد سیدمهدی را به عنوان رییس خبرگزاری صدا وسیما منصوب کرد.
پول نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ - ۲۰:۴۷    
مرد یخی مشکین شهر در اوج برف و سرما برای آبتنی به رودخانه های یخ بسته سبلان رفت.
پول نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ - ۲۰:۳۵    
معامله گران بورس و اوراق بهادار تهران امروز 526 میلیون برگ سهم را در بیش از 42 هزار دفعه و به ارزش 109میلیارد تومان داد و ستد کردند.
پول نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ - ۲۰:۳۵    
شرکت مدیریت منابع آب ایران اعلام کرد: حجم کنونی جریان های سطحی کشور درمقایسه با متوسط درازمدت 55 درصد کاهش یافته است.
پول نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ - ۲۰:۳۲    
به گفته رئیس اتاق بازرگانی برزیل و ایران، زعفران، کشمش، پسته، فرش ماشینی و مواد صنعتی نیز از جمله کالاهای صادراتی ایران به برزیل هستند.
پول نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ - ۲۰:۲۶    
یک مرغ انگلیسی تخم مرغی گذاشت که در سایت ای بی 480 پوند ( معادل دو و نیم میلیون تومان) قیمت گذاری شد.
پول نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ - ۲۰:۲۳    
وی افزود: همچنین ساعت کار مراکز یادشده در استان ها نیز از روز دوشنبه از ساعت 7 تا 18 خواهد بود.
پول نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ - ۲۰:۱۷    
جمشید مرادیان - هنرمند مجسمه ساز - در این باره گفت: بلوار ماهان به زودی شاهد ظهور مجسمه هایی می شود که از درختانی که در معرض قطع شدن بودند، ساخته شده اند ...
پول نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ - ۱۸:۱۲    
از این مجموعه بیشتر ببینید...
پول نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ - ۱۸:۱۲    
پس از افتتاح شعبه مراسمی با حضور کارکنان و نمایندگان شعبه در هتل دلوار بوشهر برگزار شد که در این نشست پرسش، مشکلات و پیشنهادات نمایندگان مطرح و مدیران ارشد به ارائه پاسخ و راه حل پرداختند.
پول نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ - ۱۶:۰۵    
گفتنی است این مسابقات طی روزهای ششم و هفتم اسفندماه از سوی انجمن نابینایان ایران با شرکت قاریان روشندل برجسته کشور در تهران برگزار شد .
پول نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ - ۱۶:۰۵    
وی با بیان اینکه دولت اعلام کرد که 20 درصد آرد کل نانوایی ها باید ی آزادسازی شود، گفت: متاسفانه چون دولت نتوانست این 20 درصد نانوایی های سنتی را پوشش دهد به همین دلیل سهمیه آرد نانوایی های حجیم را ...