دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۷:۴۸Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای قدس آنلاین 31 تیر 1402 - qudsonline.ir

قدس آنلاین 29 اسفند 1393 قدس آنلاین 29 اسفند 1394 قدس آنلاین 30 اسفند 1395 قدس آنلاین 1 فروردین 1396 قدس آنلاین 29 اسفند 1397 قدس آنلاین 29 اسفند 1398 قدس آنلاین 30 اسفند 1399 قدس آنلاین 29 اسفند 1400 قدس آنلاین 11 دی 1401 قدس آنلاین 31 اردیبهشت 1402 قدس آنلاین 31 خرداد 1402 قدس آنلاین 31 مرداد 1402 قدس آنلاین 31 شهریور 1402 قدس آنلاین 30 مهر 1402 قدس آنلاین 30 آبان 1402 قدس آنلاین 30 آذر 1402 قدس آنلاین 30 دی 1402 قدس آنلاین 30 بهمن 1402 قدس آنلاین 29 اسفند 1402 قدس آنلاین 1 تیر 1402 قدس آنلاین 2 تیر 1402 قدس آنلاین 3 تیر 1402 قدس آنلاین 4 تیر 1402 قدس آنلاین 5 تیر 1402 قدس آنلاین 6 تیر 1402 قدس آنلاین 7 تیر 1402 قدس آنلاین 8 تیر 1402 قدس آنلاین 9 تیر 1402 قدس آنلاین 10 تیر 1402 قدس آنلاین 11 تیر 1402 قدس آنلاین 12 تیر 1402 قدس آنلاین 13 تیر 1402 قدس آنلاین 14 تیر 1402 قدس آنلاین 15 تیر 1402 قدس آنلاین 16 تیر 1402 قدس آنلاین 17 تیر 1402 قدس آنلاین 18 تیر 1402 قدس آنلاین 19 تیر 1402 قدس آنلاین 20 تیر 1402 قدس آنلاین 21 تیر 1402 قدس آنلاین 22 تیر 1402 قدس آنلاین 23 تیر 1402 قدس آنلاین 24 تیر 1402 قدس آنلاین 25 تیر 1402 قدس آنلاین 26 تیر 1402 قدس آنلاین 27 تیر 1402 قدس آنلاین 28 تیر 1402 قدس آنلاین 29 تیر 1402 قدس آنلاین 30 تیر 1402 قدس آنلاین 31 تیر 1402 
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۵/۰۵ - ۰۹:۳۴    
دولت مصر در صدد احداث بزرگ ترین رودخانه ساخت دست انسان در این کشور است. این رودخانه مصنوعی بین 150 تا 170 کیلومتر طول دارد و از قلب صحرای غربی مصر عبور می کند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۵/۰۴ - ۲۱:۵۸    
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی گفت: در راستای رسیدگی به شکایات متقاضیان سفر و تکریم ارباب رجوع در سه ماهه نخست امسال به پنج مورد شکایت واصله از دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۵/۰۲ - ۰۸:۴۱    
دقایقی پیش جلسه علنی مجلس شورای اسلامی آغاز شد و بررسی سوال نماینده مردم آبادان از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دستورکار قرار گرفت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۵/۰۱ - ۱۹:۰۴    
استاندار اردبیل با اشاره به ضرورت سرعت بخشی به اجرای واحدهای نهضت ملی مسکن، بر تلاش پیمانکاران برای اجرای واحدها در مورد مقرر تأکید کرد و از هماهنگی های لازم برای تأمین نیازمندی های اجرای واحدهای ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۵/۰۱ - ۱۷:۵۹    
معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: آمار پذیرش اسکان فرهنگیان مشهد از 27 خرداد تاکنون 34 هزار و 697 نفر بوده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۵/۰۱ - ۱۷:۲۱    
چند روزی است خبر پخش نشدنِ سریال مختارنامه و غیبت آن در کنداکتور محرمی تلویزیون در فضای مجازی دست به دست می شود؛ پیگیری ها نشان می دهد قرار است در قالب سینمایی روی آنتن برود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۵/۰۱ - ۱۴:۰۹    
نائب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: در برنامه هفتم سعی مان این است که در تولید شکر با سیاستگذاری صحیح و قیمت گذاری مناسب در خرید تضمینی به بالای 90 درصد خودکفایی برسیم.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۵/۰۱ - ۱۲:۲۹    
رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه با تاکید بر اینکه پایه اساسی جنگ شناختی این است که جامعه را نسبت به افتخارات گذشته خود بی اطلاع کند، گفت: گمراه کردن جامعه یکی از اهداف جنگ شناختی است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۵/۰۱ - ۱۱:۵۰    
110 نفر از قاریان، حافظان و فعالان قرآنی عضو گروه همخوانی و تواشیح بین المللی محمد رسول الله (ص) در بیانیه ای اهانت به ساحت قرآن را محکوم کردند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۵/۰۱ - ۱۱:۴۶    
سخنگوی وزارت امورخارجه با انتشار یک پیام توئیتری به اقدامات تحریک آمیز دولت سوئد و دانمارک در ارائه مجوز برای هتک حرمت قرآن کریم به آن واکنش نشان داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۵/۰۱ - ۱۱:۲۰    
مسلمانان در انگلیس با تجمع اعتراضی برابر سفارت سوئد در لندن، اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم را محکوم کردند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۵/۰۱ - ۱۱:۲۰    
دکتر محمودی متخصص طب اورژانس: برای پیشگیری از ابتلا به این ویروس فست فود و غذای مانده نخورید.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۵/۰۱ - ۱۱:۲۰    
در تابلوی معاملاتی مرکز مبادله ارز و طلای ایران، امروز یک شنبه اول مرداد ماه، قیمت هر اسکناس دلار 41 هزار و 270 تومان و نرخ حواله دلار 37 هزار و 518 تومان اعلام شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۲۲:۵۹    
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه ای اعلام کرد: حادثه تلخ و دردناک اهانت مجدد به قرآن کریم در سوئد و همچنین تکرار آن در دانمارک، حماقت ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۲۲:۵۳    
دبیرکل حزب الله لبنان در واکنش به صدور مجوز مکرر مقامات سوئدی برای سوزاندن قرآن کریم و سوزانده شدن قرآن مجید در استکهلم، از کشورهای اسلامی خواست تا سفرای سوئدی را اخراج کنند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۲۲:۵۳    
مدیرعامل توزیع برق پایتخت به اعلام اسامی ادارات پرمصرف ملی و استانی در آخرین روز تیرماه پرداخت و از بی توجهی به مصرف زیاد گلایه کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۲۲:۴۸    
سازمان بسیج حقوقدانان تهران بزرگ طی بیاینه ای دولت سوئد در اهانت به قرآن کریم را محکوم کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۲۲:۴۸    
جشنواره یک روزه استعدادیابی تنیس روی میز منطقه دو کشور به میزبانی مازندران با پیشتازی و کسب بیشترین مقام قهرمانی برای ورزشکاران تیم میزبان خاتمه یافت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۲۲:۴۸    
با تصویب پارلمان بلغارستان، این کشور 100 دستگاه خودروی نظامی قدیمی ساخت روسیه را به اوکراین تحویل می دهد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۲۲:۴۱    
فرمانده انتظامی مشهد گفت: با تلاش ماموران کلانتری 43" معراج" مشهد متهم به 10سرقت وسایل خانه شناسایی و دستگیر شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۲۲:۳۶    
بازی دوستانه بارسلونا و یوونتوس لغو شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۲۲:۳۶    
تیم های مشهدی از صعود به لیگ دسته دوم فوتبال کشور بازماندند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۲۲:۳۳    
حسین امیرعبداللهیان و هاکان فیدان در یک گفتگوی تلفنی اهانت به قرآن کریم را محکوم کردند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۲۲:۳۳    
تیم والیبال لهستان با پیروزی مقابل ژاپن به فینال لیگ ملت های 2023 صعود کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۲۲:۲۸    
رئیس جمهور گفت: صدور بیانیه محکومیت اهانت به قرآن کریم از سوی دولت سوئد به هیچ وجه کافی نیست و این دولت باید عاملین این جنایت را به دست عدالت بسپارد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۲۲:۲۴    
هواشناسی استان فارس با انتشار اطلاعیه سطح زرد نسبت به رشد ابر، رگبار پراکنده باران، وزش باد و رعد و برق به ویژه در ارتفاعات مناطق جنوب شرق، جنوب و منطقه فورگ داراب هشدار داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۲۲:۰۵    
رایزن نظامی چین در اتحادیه آفریقا در دیدار با رئیس ستاد نیروی آماده باش این اتحادیه تاکیدکرد که ارتش آزادی بخش چین به منظور ایجاد صلح و ثبات در این قاره ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۲۱:۵۹    
رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه مطالبات گندمکاران در یک هفته آینده پرداخت می شود، گفت: خرید تضمینی گندم در استان در 65 مرکز خرید گندم از مرز 100 هزار تن گذشت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۲۱:۵۹    
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان تاکید کرد: هر پروژه ای که در راستای افزایش ایمنی تردد و خدمات زوار اربعین تعریف می شود، باید هزینه کرد آن زیر نظر استانداری باشد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۲۱:۵۹    
- فرماندار اردستان گفت: نخل تاریخی 300 ساله عزاداری هیات حضرت ابوالفضل(ع) محله کوشک امروز(31 تیر)طعمه حریق شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۲۱:۵۹    
مدیر جهاد کشاورزی بردسکن گفت: سرمازدگی دی ماه سال گذشته و خشکسالی و خاموشی چاه موتورهای کشاورزی باعث شد تولید محصول انجیر در این شهرستان نسبت به سال گذشته بیش از 80 درصد کاهش پیدا کند و در همین راستا ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۲۱:۵۹    
روسیه آمریکا را مسئول کشته شدن خبرنگار نظامی روس که در حمله اوکراین به زاپوریژیا کشته شد، دانست.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۲۱:۵۶    
مردم عراق امروز (شنبه) در محکومیت توهین به قرآن کریم در بغداد و دیگر مناطق این کشور تظاهرات برگزار کرده اند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۲۱:۵۶    
منابع خبری عصر امروز (شنبه) از ورود یک کاروان حامل تجهیزات نظامی، مهمات و سوخت از پایگاه های آمریکا در عراق به شرق سوریه خبر دادند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۲۱:۵۶    
ارتش اوکراین تایید کرد که کی یف پشت حمله ای است که یک انبار مهمات در شبه جزیره کریمه را هدف قرار داده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۲۱:۵۶    
معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: تا به امروز دهک های جامعه نسبت به مرحله قبل تغییر نکرده است، اما به زودی داده های جدید خود را اعمال می کنیم.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۲۱:۵۶    
معاون اقتصادی بانک مرکزی گفت: تسهیلات پرداختی در سه ماهه ابتدایی 1402 نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 25.8 درصدی داشته در حالی که رشد تجمعی نقدینگی سه ماهه نخست امسال 3 ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۲۱:۵۲    
وزارت خارجه عراق از برگزاری نشست فوق العاده سازمان همکاری اسلامی بنابه درخواست این وزارتخانه با هدف بررسی اهانت های اخیر به قرآن کریم، خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۲۱:۵۲    
رسانه های رژیم صهیونیستی از پیوستن حدود 100 ژنرال، رئیس ستاد مشترک ارتش و رئیس موساد به اعتراضات علیه طرح تغییرات قضایی نخست وزیر این رژیم خبر دادند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۲۱:۴۹    
با توجه به تخلف یک جشنواره سینمایی در انتشار پوستر بی حجاب، با دستور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، برگزاری آن رویداد متوقف شده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۲۱:۴۴    
وزارت خارجه روسیه اعلام کرد کشورهای عضو بریکس در نشست ماه آینده خود در مورد ایجاد یک سازوکار پرداخت پایدار برای مبادلات تجاری دوجانبه بحث و گفت وگو خواهند کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۲۱:۳۸    
قیمت طلا در آخرین روز کاری بازارهای جهانی با کاهش ارزش دلار و نزدیک شدن به نشست بانک مرکزی آمریکا بیش از 7 دلار کاهش یافت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۲۱:۳۸    
بعد از گذشت بیش از یک ماه از برگزاری انتخابات غیرقانونی هیأت رئیسه اتاق بازرگانی ایران، وزیر صمت به عنوان رئیس شورای عالی نظارت بر اتاق به این موضوع ورود کرد و مقرر شد با برگزاری جلسه ای این مسأله ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۲۱:۱۶    
بانک مسکن جزییات افزایش انواع تسهیلات مسکن اعم از خرید مسکن انفرادی، خرید مسکن زوجین و جعاله در تهران و شهرستان ها را اعلام کرد
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۲۱:۰۸    
قوت خطابه عبدالله در برابر عبیدالله که با به شهادت رساندن امام حسین(ع)، احساس یک فاتح غالب را داشت و تصور نمی کرد این گونه در مسجد کوفه و در برابر چشم جمعیتی عظیم توسط یک پیرمرد نابینا به لکنت بیفتد ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۲۱:۰۲    
در پی استفاده اوکراین از مهمات خوشه ای در منطقه زاپوریژیا، چهار خبرنگار روس کشته و زخمی شدند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۲۱:۰۲    
تحلیلگران شبکه الجزیره با بررسی تحولات سرزمین های اشغالی، به احتمال وقوع جنگ داخلی در تل آویو پس از تشدید اعتراضات، آینده کابینه بنیامین نتانیاهو و روابط رژیم صهیونیستی با واشنگتن پرداختند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۲۱:۰۲    
ای اف پی نیوز به تازگی گزارشی از نحوه کار بادگیرهای ایرانی منتشر کرد که توجه رسانه ها و افراد مختلف را به خود جلب کرد؛ اما این بادگیرها چگونه می توانند اتاق ها را در گرم ترین شهرها خنک کنند؟
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۲۱:۰۲    
نمایشگاه صنایع دستی در محل راهرو اصلی مجلس شورای اسلامی افتتاح و 30 نماینده از این نمایشگاه بازدید کردند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۲۱:۰۲    
کنسرت علیرضا قربانی در دو هفته اول ماه نوامبر در کانادا برگزار می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۲۱:۰۲    
هواشناسی خراسان رضوی اعلام کرد: بر اساس تحلیل نقشه ها و مدل های هواشناسی از بعد از ظهر شنبه در نواحی بادخیز به ویژه مناطق شرقی و جنوب شرق استان خراسان رضوی شاهد وزش باد گاهی شدید همراه با گرد و خاک ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۲۱:۰۲    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در ایتالیا با صدور بیانیه ای، خواستار محکومیت اهانت به قرآن کریم در کشورهای اروپایی، از سوی جوامع اسلامی شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۲۱:۰۲    
عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان گفت: دشمن صهیونیستی بهتر است بپذیرد و از سراسر سرزمین لبنان خارج شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۲۱:۰۲    
تیم ملی پاراکاراته ایران در رقابت های قهرمانی آسیا عنوان قهرمانی را کسب کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۲۱:۰۲    
رئیس فدراسیون تیراندازی ابراز امیدواری کرد، اعضای کاروان اعضای ایران به سی ویکمین دوره یونیورسیاد با سربلندی و عزت به ایران بازگردد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۲۱:۰۲    
تهران- ایرنا- باشگاه پرسپولیس در اطلاعیه ای نسبت به مطالبات رادووشویچ واکنش نشان داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۲۱:۰۲    
مدیرکل اداره نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس خراسان رضوی گفت: 102 پروژه با 690 کلاس درس با بیش از 104هزار متر مربع متراژ زیربنا در مشهد در دست پیگیری است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۲۱:۰۲    
تیم فوتبال نساجی در دومین بازی تدارکاتی در اردوی ترکیه برابر القادسیه عربستان به پیروزی رسید.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۲۱:۰۲    
فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ، از کشف نوشیدنی های انرژی زای قاچاق از یک دستگاه خودروی پژو 405 در محور قزوین – کرج خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۲۱:۰۲    
امام جمعه اصفهان گفت: ما باید شیوه پدر معنوی را داشته باشیم و با محبت و به عنوان راهنما و با کمال ادب بیان و توصیه کنیم و البته قاعده این است که مسؤولان در بسیاری از امور مشورت کنند و اگر مشورت کنند ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۲۱:۰۲    
دادگاه کارکنان دولت رئیس معلق فدراسیون جودو را از اتهامات تبرئه کرد تا او در آستانه بازگشت به این فدراسیون قرار بگیرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۲۱:۰۲    
دروازه بان تازه وارد تیم فوتبال استقلال گفت: از تیم های پرسپولیس و تراکتور پیشنهاد داشتم اما ترجیح دادم پیراهن استقلال را بپوشم.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۲۱:۰۲    
مهاجم تیم تراکتور از این تیم جدا خواهد شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۲۱:۰۲    
اولین مدرسه تابستانه اقتصاد اسلامی به همت وزارت امور اقتصادی و دارایی با حضور علاقه مندان حوزوی و دانشگاهی در دانشگاه قم برگزار می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۲۱:۰۲    
سازمان امور مالیاتی درباره اظهارات رئیس شورای عالی کانون بانک های خصوصی که ناظر به اجرای تبصره (5) ماده (4) قانون جهش تولید مسکن بود، توضیحاتی داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۲۱:۰۲    
استاندار ایلام با اشاره پیشرفت پروژه های اربعین در استان گفت: مسیر تردد حمل و نقل ساحلی(کاپوتاژ) خودروها برای سفر اربعین در مرز مهران مشخص شده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۲۱:۰۲    
آژانس بین المللی انرژی اعلام کرد پیش بینی رشد تقاضا برای نفت در جهان را بر اساس چشم انداز رشد اقتصادی چین و برخی کشورهای دیگر اصلاح خواهد کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۲۱:۰۲    
مسئول کانون خدمت رضوی بردسکن گفت: به همت کانون خدمت رضوی شهرستان بردسکن تعدادی مداح به مناطق روستایی و محروم شهرستان در دهه اول ماه محرم اعزام می شوند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۲۱:۰۲    
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی فت:با توجه به اینکه از حدود 70 ماده معدنی موجود در کشور، 50 ماده معدنی در سطح استان خراسان رضوی وجود دارد و بر همین اساس ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۲۱:۰۲    
جمهوری خواهان آمریکای جو بایدن را به عنوان کشوری نشان داده اند که در آن جنایات خشونت آمیز، مهاجرت و تورم به شدت افزایش یافته است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۲۱:۰۲    
ده ها هزار نفر مهاجران صهیونیست معترض به سیاست های نتانیاهو امروز شنبه راهی بیت المقدس اشغالی شدند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۲۱:۰۲    
با این تفاسیر برای علاقمندان به استقلال این سوال همچنان وجود دارد آیا نکونام با این وضعیت می تواند در لیگ بیست و سوم رقابت های لیگ برتر عملکرد قابل قبولی داشته باشد یا خیر؟
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۲۱:۰۲    
براساس اعلام رسانه های عبری 72 هزار معترض اسرائیلی برای برگزاری بیست و نهمین هفته اعتراضات ضد نتانیاهو در راه قدس هستند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۱۸:۴۷    
رییس پلیس آگاهی البرز با انتشار تصاویر 2 سارق کش رو زن تلفن همراه، از شهروندان خواست در صورتی که توسط این متهمان مورد سرقت قرار گرفته اند، به پایگاه یکم پلیس آگاهی این استان مراجعه کنند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۱۸:۴۴    
محققان دانشگاه علوم پزشکی مشهد بعد از تحقیقات گسترده در حیطه درمان زخم های مزمن، دیابتی و فشاری با استفاده از سلول های بنیادی و فرآورده های مشتقات پلاسما و همچنین پرده جنینی آمنیون موفق به درمان زخم ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۱۸:۴۱    
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: توانمندسازی معلمان مهم ترین عنصر طراحی " مسیر شغلی معلمی" و کارآمدترین ابزار کیفیت بخشی و بهبود مستمر نظام آموزش و پرورش است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۱۸:۳۷    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز گفت: ترافیک در آزادراه تهران - کرج حدفاصل شهرک جهان نما تا پل فردیس نیمه سنگین است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۱۸:۳۷    
بر اساس نگاه ایشان مردم 50 ساله دوره امام حسین(ع) پیامبر(ص) را ندیده بودند و آنها که پیامبر(ص) را دیده بودند پیر و خانه نشین بودند و ترجیح می دادند فکر آخرت باشند و وارد دعواهای سیاسی نشوند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۱۸:۳۱    
وزارت کشور در بیانیه ای درباره اقدام ضدبشری اهانت به قرآن کریم در سوئد، اعلام کرد: واکنش های جهانی به اهانت صورت گرفته نشان داد ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۱۸:۳۱    
مدافع ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس با عملکرد خوبش در دیدارهای تدارکاتی، به سرمربی این تیم ثابت کرد که می تواند روی او برای گلزنی حساب کند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۱۸:۳۱    
سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی خوزستان از اختصاص اعتبار برای ساخت مجتمع رفاهی در محوطه ورودی پایانه مرزی چذابه خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۱۸:۳۱    
رئیس جامعه الزهرای کربلا گفت: انتخاب ایران به عنوان محل حضور اهل بیت (ع) هدفمند بوده است، چنانکه امام رضا (ع) برای حضور در این سرزمین انتخابی هدفمند داشتند و حامل پیام های آسمانی بودند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۱۸:۲۸    
ماندگار فرزامی موفق به کسب عنوان قهرمانی در مسابقات تور جهانی تنیس شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۱۸:۲۸    
براساس آسیب شناسی فصول قبل یکی از مهم ترین آسیب ها انعقاد قراردادهای یکساله بود که باعث می شد در سال بعد بی ثباتی جدی در ترکیب تیم ها ایجاد شود ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۱۴:۳۳    
پژوهشگر و مدیر گروه پرستاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد موفق به اختراع دستگاه کاهنده درد در زمان تزریق دارو به کودکان شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۱۴:۳۳    
پیکر آیت الله صانعی به دلیل ممانعت شهرداری از دفن در وادی السلام قم، برای تدفین به تهران منتقل شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۱۴:۳۳    
مسابقات وزنه برداری قهرمانی کشور کمبود شدید وزنه بردار در کشور را نمایان ساخت و فدراسیون باید به دنبال زنده کردن وزنه برداری در استان ها باشد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۱۴:۳۳    
نظامیان صهیونیست در جریان یورش وحشیانه امروز به نابلس در شمال کرانه باختری، یک جوان فلسطینی که سوار بر خودروی خود بود را با شلیک بیش از 40 گلوله به شهادت رساندند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۱۴:۳۳    
رئیس کمیته دومای دولتی روسیه می گوید که رئیس جمهور اوکراین با حرف هایش درباره پل کریمه، به مسئولیتش در تروریسم دولتی اعتراف کرده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۱۴:۳۳    
رسانه های ژاپنی اعلام کردند که کشتی جنگی آمریکا برای مقابله با چین برای نخستین بار فعالیت خود را در آبهای استرالیا آغاز کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۱۴:۳۳    
رئیس جمهور الجزایر امروز (جمعه) پس از پایان سفر چند روزه اش به چین بنا به دعوت رجب طیب اردوغان وارد ترکیه شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۱۴:۳۳    
اسوه و الگو کسی است که طبق قاعده عمل می کند و دیگران هم باید چگونه زیستن و چگونه مردن را از او یاد بگیرند. این معنای حسین(ع) و اسوه بودن او برای انسان است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۱۴:۳۳    
محمد اسفندیاری می نویسد: اگر امام حسین خانواده اش را به همراه خود نمی برد به محض خروج از مدینه یا مکه و یا به محض رسیدن به کوفه آن ها را دستگیر می کردند ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۱۴:۳۳    
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف 2 تُن شیر خشک به صورت قاچاق و خارج از شبکه توزیع در مهاباد خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۱۴:۳۳    
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه نمی توانیم همه نیاز بازار را با ناوگان فعلی جوابگو باشیم، گفت: هدف گذاری کرده ایم که تا پایان سال به 250 فروند هواپیمای فعال برسیم.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۱۴:۳۳    
معاون اول قوه قضائیه با تاکید بر اینکه پلیس باید مقتدرانه و براساس قانون به وظیفه خود در قبال برخورد با بی حجابی و بدحجابی، عمل کند، گفت: قوه قضائیه از پلیس مقتدر که براساس قوانین عمل کند ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۱۴:۳۳    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی جسارت به ساحت مقدس قرآن مجید در سوئد را حادثه ای تلخ و توطئه آمیز و خطر آفرین خواندند و تاکید کردند ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۱۴:۳۳    
خودشیفته ها تمایل دارند استعدادها و دستاوردهای خود را اغراق کنند و درعین حال استعدادهای دیگران را کم اهمیت جلوه دهند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۱۴:۳۳    
فرمانده انتظامی مشهد گفت: مردی 40 ساله هنگام کندن یک چاه در حاشیه شهر مشهد به علت گاز گرفتگی فوت کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۱۴:۳۳    
محمد خزاعی در حکمی مجید زین العابدین را به دبیری سی وپنجمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان منصوب کرد.