پنجشنبه ۲۴ خردادساعت ۰۳:۳۶Jun 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای قدس آنلاین 30 آذر 1402 - qudsonline.ir

قدس آنلاین 29 اسفند 1393 قدس آنلاین 29 اسفند 1394 قدس آنلاین 30 اسفند 1395 قدس آنلاین 1 فروردین 1396 قدس آنلاین 29 اسفند 1397 قدس آنلاین 29 اسفند 1398 قدس آنلاین 30 اسفند 1399 قدس آنلاین 29 اسفند 1400 قدس آنلاین 11 دی 1401 قدس آنلاین 31 اردیبهشت 1402 قدس آنلاین 31 خرداد 1402 قدس آنلاین 31 تیر 1402 قدس آنلاین 31 مرداد 1402 قدس آنلاین 31 شهریور 1402 قدس آنلاین 30 مهر 1402 قدس آنلاین 30 آبان 1402 قدس آنلاین 30 دی 1402 قدس آنلاین 30 بهمن 1402 قدس آنلاین 29 اسفند 1402 قدس آنلاین 1 آذر 1402 قدس آنلاین 2 آذر 1402 قدس آنلاین 3 آذر 1402 قدس آنلاین 4 آذر 1402 قدس آنلاین 5 آذر 1402 قدس آنلاین 6 آذر 1402 قدس آنلاین 7 آذر 1402 قدس آنلاین 8 آذر 1402 قدس آنلاین 9 آذر 1402 قدس آنلاین 10 آذر 1402 قدس آنلاین 11 آذر 1402 قدس آنلاین 12 آذر 1402 قدس آنلاین 13 آذر 1402 قدس آنلاین 14 آذر 1402 قدس آنلاین 15 آذر 1402 قدس آنلاین 16 آذر 1402 قدس آنلاین 17 آذر 1402 قدس آنلاین 18 آذر 1402 قدس آنلاین 19 آذر 1402 قدس آنلاین 20 آذر 1402 قدس آنلاین 21 آذر 1402 قدس آنلاین 22 آذر 1402 قدس آنلاین 23 آذر 1402 قدس آنلاین 24 آذر 1402 قدس آنلاین 25 آذر 1402 قدس آنلاین 26 آذر 1402 قدس آنلاین 27 آذر 1402 قدس آنلاین 28 آذر 1402 قدس آنلاین 29 آذر 1402 قدس آنلاین 30 آذر 1402 
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۰/۳۰ - ۱۰:۱۰    
ساعت صفر بامداد یکشنبه (یکم بهمن ماه) 60 لیتر سهمیه بنزین آذر خودروهای شخصی بدون هیچ گونه تغییری، در کارت های هوشمند سوخت شارژ می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۰/۱۲ - ۰۸:۴۴    
شاخص کیفیت هوای تبریز امروز، سه شنبه 12 دی ماه همچنان در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس قرار دارد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۰/۰۹ - ۰۹:۰۳    
شاخص لحظه ای کیفیت هوای مشهد به 42 رسیده و هوای این شهر در وضعیت پاک قرار گرفت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۰/۰۴ - ۲۰:۲۱    
حسینیه حکمت در راستای خدمت رسانی به زائران و مجاوران عالم آل محمد(ع) در مدرسه علمیه عباسقلی خان افتتاح شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۰/۰۴ - ۱۰:۳۱    
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، با بیان اینکه جابجایی ساکنین کوی فلسطین با طرح کلید به کلید انجام می شود ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۰/۰۳ - ۱۵:۵۹    
رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: در قالب پویش ملی سلامت در جنوب کرمان، 2 هزار و 703 فرد مشکوک به فشار خون بالا و یک هزار و 347 نفر مشکوک به دیابت شناسایی شدند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۰/۰۳ - ۰۸:۳۹    
توشیبا زمانی یکه تاز صنعت الکترونیک در ژاپن بود. اما حالا کار به جایی رسیده حتی از بورس ژاپن هم خارج شده است .
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۰/۰۲ - ۱۸:۵۹    
حجت الاسلام رمضانی گفت: ما باید مبانی اهل بیت (ع) را علاوه بر آحاد مردم، به نخبگان جهان نیز معرفی کنیم. اگر ما ائمه را به درستی معرفی کنیم، بدون شک مردم زمانه ما، پیرو اندیشه های ایشان خواهند شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۰/۰۲ - ۱۰:۳۱    
معاون فنی و فناوری های نوین سازمان انتقال خون ایران گفت: محدودیت دینی و مذهبی در دریافت و تزریق خون وجود ندارد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۰/۰۱ - ۲۰:۰۳    
زائران دور حرم جمع شده اند. کاسه های انار و قاچ های مرتب و سرخ هندوانه را روی سفره های ترمه چیده اند و زیر سایه آستان امن شاه خراسان به استقبال سردترین روز سال شان می روند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۰/۰۱ - ۱۷:۱۲    
در آستانه شب یلدا، خادمان و خادمیاران رضوی بار دیگر دستگیر محرومان شدند و با اهدای بسته های ویژه به کارگران روزمزد، شب یلدای آنها را شیرین کردند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۰/۰۱ - ۱۷:۰۹    
تولیت آستان قدس رضوی ولایت فقیه را خلاصه فقه سیاسی اسلام و عصاره تفسیر سیاسی امام خمینی(ره) از فقه دانست.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۰/۰۱ - ۱۷:۰۹    
آیت الله جاودان با بیان اینکه عبادت هرچه سخت تر باشد سلطنت روح بر بدن بیشتر می شود. ابراز کرد: شما با عبادات شاقه به قوت روح می رسید و بر طبیعت غالب می شوید ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۰/۰۱ - ۱۷:۰۹    
در حالی که سازمان حج و زیارت تشرف به عمره را با توجه به تکمیل نشدن ظرفیت کاروان ها به تعویق انداخت، با بروز اختلال در سامانه عمره، امکان ثبت نام از متقاضیان از امروز 30 دی وجود ندارد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۰/۰۱ - ۱۵:۴۹    
کارشناس مذهبی گفت: عالمان ربانی که وارثان پیامبران هستند، نفوذشان در میان مردم باید با کلام، معنویت و اراده پولادین باشد، نه با تظاهر دل های مومنان را به سمت خدا هدایت کنند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۰/۰۱ - ۱۵:۴۰    
پیش تولید کارما به عنوان سریال موزیکال پلتفرمی در شبکه نمایش خانگی به کارگردانی حسین سهیلی زاده آغاز شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۰/۰۱ - ۱۳:۴۹    
مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان نیشابور گفت: در آستانه شب یلدا 200 بسته اقلام میوه و شیرینی با همت انجمن حمایت از زندانیان بین خانواده های زندانی توزیع شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۰/۰۱ - ۱۲:۳۷    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ایران به عنوان صاحب اصلی جزایر سه گانه با دقت تحرکات بدخواهان منافع ملی و منطقه ای را رصد نموده و پاسخ لازم را خواهد داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۰/۰۱ - ۱۲:۲۸    
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت بخشی از معوقات رتبه بندی معلمان بازنشسته خبر داد و گفت: حدود 62 هزار نفر مشمول طرح رتبه بندی می شوند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۰/۰۱ - ۱۲:۲۵    
نماینده مجلس با انتقاد از مالیات و سودهای بالای گرفته شده از خودروهای وارداتی گفت: این مسئله باعث می شود یک خودرو 15 هزار دلاری با قیمت 40 هزار دلار یعنی حدود سه برابر به مردم فروخته شود که عملا مانع ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۰/۰۱ - ۱۱:۵۸    
رئیس کل سازمان نظام پرستاری، بر پیگیری پرداخت فوق العاده خاص، استخدام نیروهای طرحی و تمدید طرحی کرونا و اجرای درست قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری تاکید کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۰/۰۱ - ۱۱:۳۱    
کیفیت هوای تهران امروز، جمعه در اولین روز دی ماه نیز همچنان ناسالم و وضعیت نارنجی (آلوده برای گروه های حساس) گزارش شده و وضعیت 2 نقطه نیز قرمز (آلوده برای همه) است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۰/۰۱ - ۱۱:۲۵    
رییس ستاد انتخابات کشور گفت: دولت به دنبال حضور همه جریان ها، اقوام و سلایق سیاسی در انتخابات مطابق با قوانین کشور است و در تلاشیم با اجرای خوب انتخابات شاهد حضور حداکثری مردم و تشکیل یک مجلس قوی ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۰/۰۱ - ۱۰:۱۶    
رئیس جمهور گفت: ماموریم که اقتصاد دریا را فعال کنیم و اگر اقتصاد دریا در استان گلستان فعال شود، زمینه اشتغالزایی نیز فراهم می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۰/۰۱ - ۱۰:۰۱    
بررسی قیمت روز و جدید انواع خودروهای ایرانی در تاریخ 1 دی ماه.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۰/۰۱ - ۰۹:۵۸    
واژگونی خودرو پژو 405 در محور مه ولات به گناباد 4 مصدوم بر جا گذاشت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۰/۰۱ - ۰۹:۳۱    
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون 177 هزار واحد در بافت فرسوده وارد مرحله ساخت شد از تحویل 54 هزار واحد به متقاضیان طبق تازه ترین آمار خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۱۰/۰۱ - ۰۹:۱۶    
وزیر نفت در پاسخ به سوالی درباره افزایش قیمت بنزین در سال 1403 گفته است: هنوز برنامه هفتم نهایی نشده است، پس از آنکه نهایی شد درباره قیمت بنزین اظهارنظر می کنیم.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ - ۲۳:۱۷    
رییس سازمان خصوصی سازی کشور گفت: با مولدسازی املاک مازاد کمبود حدود 2500 کلاس درس در خراسان رضوی رفع خواهد شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ - ۲۲:۳۸    
وزیر راه و شهرسازی در آیینی از خانواده راهدار گلستانی جان باخته در حین خدمت تجلیل به عمل آورد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ - ۲۲:۳۸    
نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: برای رفع ریزگرد ها باید 250 کیلومتر کمربند سبز ایجاد کنیم که نیاز به همراهی دولت دارد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ - ۲۲:۳۸    
همزمان با سفر دوم رییس جمهور به گلستان، موزه حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست استان شامگاه پنجشنبه با حضور معاون رییس جمهور و رییس این سازمان در گرگان افتتاح شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ - ۲۲:۲۹    
آمریکا نسبت به پیش نویس قطعنامه برقراری آتش بس در غزه، توقف حملات رژیم اسرائیل و افزایش کمک های بشردوستانه به این منطقه که روی میز دیپلمات ها و کشورهای مختلف در سازمان ملل در حال بررسی است ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ - ۲۲:۲۶    
با جدیدترین خبر سایت لیگ قهرمانان آسیا از قرعه کشی مرحله حذفی یک اتفاق عجیب در قرعه کشی رخ خواهد داد که ممکن است به سود سپاهان شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ - ۲۲:۲۶    
باشگاه وولورهمپتون اعلام کرد قرارداد هوانگ هی چان، ستاره کره ای این تیم را تا سال 2028 تمدید کرده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ - ۲۲:۰۵    
معاون نمایندگی آمریکا در سازمان ملل بدون اشاره به حمایت های کشورش از اسرائیل در شعله ور شدن دامنه جنگ میان این رژیم و گروههای مقاومت فلسطینی با ادعای اینکه "ما خواهان آرامش در سوریه هستیم" ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ - ۲۲:۰۵    
رزمندگان گردان های قدس یک پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی را در شمال نوار غزه سرنگون کردند و گردان های قسام هم از به هلاکت رساندن شش نظامی اشغالگر در منطقه الیرموک غزه خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ - ۲۱:۳۸    
یک رسانه انگلیسی در تحلیلی دلیل عدم مشارکت عربستان سعودی در ائتلاف دریایی تحت رهبری آمریکا را عدم تمایل ریاض برای به هم نزدن رابطه با ایران توصیف کرده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ - ۲۱:۳۵    
سخنگوی گردان های قسام با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در حال تکرار اشباهات تاریخی و حماقت های خود است، گفت که این رژیم راهی جز انتقام برای ما باقی نگذاشته است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ - ۲۱:۳۲    
نماینده دایم ایران در سازمان ملل گفت: وضعیت انسانی در سوریه همچنان بسیار چالش برانگیز است، مردم با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می کنند که توسط ایالات متحده بدتر شده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ - ۲۱:۲۹    
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: از محل دارایی های مازاد ورزش و جوانان، 100 هکتار از اراضی بلااستفاده مجموعه ورزشی ثامن الائمه (ع) مولدسازی خواهند شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ - ۲۱:۲۶    
رئیس جمهور امشب، شب یلدا را در کنار سربازان سپری کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ - ۲۱:۲۳    
عضو شورای عالی سیاسی یمن هشدار داد که اگر این کشور توسط آمریکا یا کشور دیگری مورد حمله قرار گیرد، پاسخ خواهند داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ - ۲۰:۵۶    
مربی که در یکی از مراکز نگهداری کودکان زیر 18سال با آن ها بد رفتاری می کرد، بازداشت شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ - ۲۰:۵۳    
فرمانده پلیس راه آذربایجان غربی با اشاره به وقوع تصادف زنجیره ای در جاده سرو ارومیه گفت: بر اثر این سانحه، تاکنون یک نفر فوت و حدود 20 نفر مصدوم شده اند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ - ۲۰:۵۳    
کم کم قطار پائیز در ایستگاه آخر توقف می کند و زمستان از راه می رسد اما گویا پائیز برای وداع و رفتن زمان بیشتری نیاز دارد فقط یک دقیقه بیشتر ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ - ۲۰:۴۴    
استاندار خراسان رضوی گفت: قطار سریع السیر تهران مشهد مطالبه جدی زائران مشهدالرضا (علیه السلام) است و سال های زائران و مجاوران چشم انتظار این پروژه هستند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ - ۲۰:۲۹    
گردان های عزالدین القسام یک یگان نظامیان رژیم صهیونیستی را در شمال شهر غزه با بمب های ضد زره شواظ هدف قرار داده و در درگیری های سنگین 11 نظامی اشغالگر را به هلاکت رساندند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ - ۲۰:۲۳    
سخنگوی جنبش انصارالله سکوت بین المللی در قبال وحشیگری صهیونیست ها در نوار غزه را محکوم کرد و گفت عملیات دریایی یمن برای هیچ کس به جز رژیم صهیونیستی برای وادار کردن آن به توقف تجاوزات و رفع محاصره ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ - ۲۰:۰۸    
سید اقبال(سید محمد علی) واحدی را مردم ایران با صبح بخیر ایران و سفرهایش به نقاط مختلف کشور می شناسند مجری خوش صحبت و مردمی تلویزیون در گفت و گوی با ما به گذشته ها اشاره کرد و سفرهای سختی که همراه ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ - ۲۰:۰۲    
رییس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: حادثه برخورد 2 خودروی پراید و سمند در جاده فیروزه- نیشابور ، 2 کشته و سه مصدوم برجا گذاشت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ - ۲۰:۰۲    
نشست هیات اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا با حضور رئیس فیفا در جده برگزار شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ - ۲۰:۰۲    
وزیر راه و شهرسازی از 95 نقطه حادثه خیز در گلستان وجود داشته که تاکنون 30 نقطه حادثه خیز رفع شده و 65 نقطه حادثه خیز دیگر تا پایان دولت به اتمام می رسد، خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ - ۲۰:۰۲    
نتایج نظرسنجی ها نشان می دهد، از زمان آغاز تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به نوار غزه، ناامنی غذایی در جمعیت قریب به 10 میلیونی سرزمین های اشغالی شدت گرفته است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ - ۲۰:۰۲    
معاونت بهداشت وزارت بهداشت اعلام کرد: 20 میلیون و 173 هزار و 872 نفر تا امروز در پویش ملی سلامت در زمینه بیماری های پرفشاری خون و دیابت در سطح کشور، غربالگری شده اند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ - ۱۹:۵۵    
بازیکنان پرسپولیس امروز (پنج شنبه) تمرین سبکی را برگزار کردند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ - ۱۹:۵۵    
رییس شورای مشارکت های زنان مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی گفت: بیش از 600 بسته غذایی ویژه یلدا توسط این شورا در بین گروه های مختلف نیازمندان در مشهد توزیع شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ - ۱۹:۵۵    
باشگاه های رئال مادرید و بارسلونا حکم دیوان دادگستری اروپا علیه یوفا در خصوص پرونده سوپرلیگ را یک پیروزی بزرگ برای فوتبال قلمداد کردند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ - ۱۹:۵۵    
مربی اسپانیایی هدایت نساجی را برعهده گرفت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ - ۱۹:۵۱    
حزب الله لبنان مواضع صهیونیست ها را در مزارع اشغالی شبعا با سه پهپاد هدف حمله قرار داد و منابع عبری به زخمی شدن پنج صهیونیست در حملات موشکی مقاومت اسلامی لبنان اذعان کردند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ - ۱۹:۵۱    
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: مرحوم آیت الله خلخالی نماد همگرایی و وحدت حوزه های علمیه شیعی است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ - ۱۹:۵۱    
رییس پلیس راه گناباد گفت: سانحه واژگونی خودرو در جاده گناباد- مه ولات یک کشته و سه مصدوم برجا گذاشت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ - ۱۹:۵۱    
مدیرعامل مؤسسه بذر و نهال رضوی گفت: از پروژه های مهم مؤسسه بذر و نهال رضوی در مرکز زیست فن آوری عملیاتی کردن برنامه های فنآورانه در حوزه بذرهای گیاهی است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ - ۱۹:۵۱    
شرکت پدیده شاندیز 170هزار سهامدار دارد که 70هزار نفر از این تعداد سهامدار از استان خراسان رضوی هستند ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ - ۱۹:۵۱    
یکی از رهبران حماس گفت که هدف محور آمریکایی-غربی-اسرائیلی، تحت سلطه درآوردن غزه است، گفت: نخواهیم پذیرفت که آمریکا و اسرائیل، دیدگاه خود را درباره وضعیت فلسطین، تحمیل کنند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ - ۱۹:۵۱    
رئیس جمهور در آیین افتتاح متمرکز پروژه های آبرسانی، برق رسانی و فاضلاب استان گلستان گفت: تاکید من به همه همکاران و همه کسانی که سخن من را می شنوند این است که دولت نسبت به سامان رساندن طرح های نیمه ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ - ۱۹:۵۱    
در دیدار امروز سفیر ایران با معاون سیاسی وزارت خارجه جمهوری آذربایجان آخرین روند مناسبات 2 کشور، اوضاع قفقاز و پروژه های مشترک مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ - ۱۹:۵۱    
کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد که نرخ بلیت های جام ملت های آسیا از 350 هزار تومان آغاز می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ - ۱۹:۵۱    
کمیته استیناف فدراسیون فوتبال آرای خود را درباره پرونده های مطروحه اعلام کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ - ۱۹:۵۱    
فرمانده کل انتظامی کشور در راسک گفت: در این حادثه تروریستی، سرعت عمل نیروهای انتظامی در به دست گرفتن سلاح و دفاع افتخار آمیز بود و دشمن نتوانست به مقصد شومش برسد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ - ۱۸:۱۱    
تک تیراندازان گردان های عزالدین القسام دو نظامی صهیونیست را در شمال و مرکز نوار غزه به صورت مستقیم هدف قرار دادند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ - ۱۷:۴۴    
فدراسیون بین المللی فوتبال(فیفا) تازه ترین رده بندی تیم های ملی را منتشر کرد و تیم ملی ایران در این رده بندی بدون تغییر همچنان در رده 21 جهان و دوم آسیا قرار دارد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ - ۱۷:۳۸    
سازمان جهانی بهداشت در اعلامیه ای اعلام کرد که دیگر هیچ بیمارستانی در شمال غزه قادر به پذیرش مجروحان نیست و همگی به خاطر فقدان تجهیزات درمانی غیرفعال شده اند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ - ۱۷:۳۸    
مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری گفت: به مناسبت شب یلدا 300 بسته معیشتی به ارزش 2 میلیارد ریال بین نیازمندان استان توزیع شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ - ۱۷:۳۵    
امید پایدار، سنگین وزن تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان ایران در رقابت های جهانی 2021 در بوداپست مجارستان، چهارشنبه شب گذشته به علت گازگرفتگی درگذشت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ - ۱۷:۳۲    
نخستین بوستان ویژه کاشت نهال به نام قهرمانان و مدال آوران حوزه اهدای خون به نام باغ زندگی و با هدف فرهنگسازی این اقدام خداپسندانه برای نخستین بار در مشهد راه اندازی شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ - ۱۷:۲۹    
رییس اتحادیه صنف فروشندگان مصالح ساختمانی مشهد گفت: افزایش حدود چهار برابری نرخ گاز، صدور قبض های جدید و محاسبه قبض های قبلی با بهای کنونی ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ - ۱۷:۲۶    
دبیر شورای مسکن سیستان و بلوچستان از پرداخت بیش از 21 هزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی به حساب سازندگان مسکن در این استان خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ - ۱۷:۲۰    
مدیر نظارت و بازرسی اتاق اصناف مشهد در خصوص بازرسی های اتاق اصناف مشهد در یلدا سال جاری گفت: طی 20 روزه گذشته بیش از 2000 بازرسی از واحدهای صنفی انجام و دو واحد صنفی آجیل و شیرینی فروشی در خیابان های ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ - ۱۷:۰۵    
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: محققان باید به سمت انجام تحقیقات مساله محور حرکت کنند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ - ۱۷:۰۵    
مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی پیرامون وقوع بادهای طوفان زا و کاهش کیفیت هوا در استان خراسان رضوی هشدار سطح زرد صادر کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ - ۱۶:۴۱    
فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه آذربایجان خط مقدم صحنه آزمایش های بزرگ است، گفت: اقتدار امروز ایران اسلامی از فداکاری شهدا و پیشکسوتان دفاع مقدس نشات گرفته است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ - ۱۶:۳۵    
مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: چهار نفر در مشهد و چناران بر اثر 2 حادثه گازگرفتگی دچار مسمومیت شدند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ - ۱۶:۲۶    
فیلم سینمایی قرارگاه سری به نویسندگی و کارگردانی دانش اقباشاوی در آبادان در حال فیلمبرداری است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ - ۱۶:۱۱    
نایب رییس شورای شهر مشهد گفت: یکی از اهداف مهم نمایشگاه مدیریت شهری می تواند انتقال تجربه، دانش، ابزارآلات و تخصصی باشد که در شهر مشهد طی سالیان طولانی شکل گرفته و در اختیار کشورهای دوست و برادرمان ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ - ۱۵:۵۹    
بانوی تکواندوکار خراسانی گفت: بسیار خوشحالم که حریفم را به رسمیت نشناختم و با این کار دست کم توانستم از حق مظلوم در برابر ظالم دفاع کنم. به نظرم این نشان از هر مدالی ارزشمندتر است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ - ۱۵:۴۷    
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان سینمایی کشور، همزمان با فرارسیدن شب یلدا، از واریز هدیه سازمان سینمایی برای حدود 2000 سینماگر خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ - ۱۵:۴۷    
رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تربت حیدریه از اجرای 9 جشن آیینی یلدایی همزمان با نخستین سالگرد ثبت جهانی یلدا در مجموعه های تاریخی و گردشگری این شهرستان خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ - ۱۵:۴۱    
تهیه کننده انیمیشن بچه زرنگ : انیمیشن رسانه ای است که بچه ها از طریق قوه تخیلشان با قهرمان قصه های آنها ارتباط برقرار می کنند و با آن قهرمان مدت ها در تخیلشان زندگی می کنند و بعد تلاش می کنند که این ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ - ۱۵:۳۸    
یلدا، شبی که از قدیم فرصتی برای دورهم جمع شدن و شروع شب نشینی ها زمستانه بود. اما این روزها هستند کسانی که با تجملات و تشریفات اصل فرهنگ یلدا را به حاشیه برده اند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ - ۱۵:۲۹    
منابع عربی و عبری در گزارش هایی به جزئیات دور جدید مذاکرات غیر مستقیم آتش بس میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی در غزه، اشاره کردند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ - ۱۵:۲۹    
چند صهیونیست در حمله حزب الله با موشک های ضد زره به منطقه الجلیل اعلی و شهرک اشغالی دوویو زخمی شدند و منابع خبری از شنیده شدن صدای انفجار مهیب در شهرک اشغالی صفد خبر دادند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ - ۱۵:۲۹    
نخست وزیر انگلیس در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با همتای مصری خود گفت که تل آویو باید به قوانین بین المللی پایبند باشد و برای کاهش تعداد قربانیان غیرنظامی تلاش کند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ - ۱۵:۲۶    
الی کوهن مقام های ارشد حماس از جمله خالد مشعل و اسماعیل هنیه را به ترور تهدید کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ - ۱۵:۲۶    
با تداوم ناکامی ارتش رژیم صهیونیستی در نبرد زمینی غزه، صدای انتقاد محافل داخلی این رژیم علیه سران سیاسی بیش از گذشته به گوش می رسد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ - ۱۵:۲۰    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گناباد گفت: 2 هزار و 250 بسته معیشتی در مجموع به ارزش چهار میلیارد و 500 میلیون ریال همزمان با شب یلدا و در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه هفته جاری بین نیازمندان این ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ - ۱۵:۱۷    
ابراهیم محمد الدیلمی در مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهادت شهید ایرلو: در سخت ترین دورانی که یمن با آن روبرو بود، شهید حسن ایرلو در کنار مردم یمن قرار گرفت. در زمانی که تمام سفیران فرار کردند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ - ۱۵:۰۳    
بررسی های میدانی نشان می دهد که حداقل قیمت آجیل شب یلدا سال 1402 از مبلغ 298 تا 300 هزارتومان آغاز و حداکثر تا850 هزارتومان است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ - ۱۵:۰۰    
معاون بازرگانی وزارت جهادکشاورزی با بیان اینکه ارز برنج وارداتی نیمایی است گفت: طی10 سال گذشته به طور میانگین واردات برنج خارجی 30 درصد افزایش یافته است.