دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۶:۳۷Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای قدس آنلاین 17 فروردین 1403 - qudsonline.ir

قدس آنلاین 29 اسفند 1393 قدس آنلاین 29 اسفند 1394 قدس آنلاین 30 اسفند 1395 قدس آنلاین 1 فروردین 1396 قدس آنلاین 29 اسفند 1397 قدس آنلاین 29 اسفند 1398 قدس آنلاین 30 اسفند 1399 قدس آنلاین 29 اسفند 1400 قدس آنلاین 11 دی 1401 قدس آنلاین 29 اسفند 1402 قدس آنلاین 1 فروردین 1403 قدس آنلاین 2 فروردین 1403 قدس آنلاین 3 فروردین 1403 قدس آنلاین 4 فروردین 1403 قدس آنلاین 5 فروردین 1403 قدس آنلاین 6 فروردین 1403 قدس آنلاین 7 فروردین 1403 قدس آنلاین 8 فروردین 1403 قدس آنلاین 9 فروردین 1403 قدس آنلاین 10 فروردین 1403 قدس آنلاین 11 فروردین 1403 قدس آنلاین 12 فروردین 1403 قدس آنلاین 13 فروردین 1403 قدس آنلاین 14 فروردین 1403 قدس آنلاین 15 فروردین 1403 قدس آنلاین 16 فروردین 1403 قدس آنلاین 17 فروردین 1403 قدس آنلاین 18 فروردین 1403 قدس آنلاین 19 فروردین 1403 قدس آنلاین 20 فروردین 1403 قدس آنلاین 21 فروردین 1403 قدس آنلاین 22 فروردین 1403 قدس آنلاین 23 فروردین 1403 قدس آنلاین 24 فروردین 1403 قدس آنلاین 25 فروردین 1403 قدس آنلاین 26 فروردین 1403 قدس آنلاین 27 فروردین 1403 قدس آنلاین 28 فروردین 1403 قدس آنلاین 29 فروردین 1403 قدس آنلاین 30 فروردین 1403 قدس آنلاین 31 فروردین 1403 
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۰:۳۶    
مراسم وداع مردمی با شهید محسن حسین نیا در شهر بهنمیر برگزار شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۰۹:۴۹    
سومین مرحله طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک در حالی از فردا (20 فروردین) آغاز می شود که طی 2 مرحله قبلی بیش از 91 میلیون بسته غذایی میان خانوارهای مشمول توزیع شده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۴:۳۲    
شانزدهمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد فردا یکشنبه برگزار می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۲:۵۰    
رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی گفت: سامانه بارشی از اوایل هفته آینده وارد استان شده و تا پایان هفته موجب بارش های متناوب باران می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۰:۲۸    
کودکان و نوجوانان ایرانی در مسیر راهپیمایی بزرگ روز جهانی قدس در برنامه هایی که کانون پرورش فکری برای آنان تدارک دیده بود، شرکت کردند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۰:۱۶    
مدیر کل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: با تلاش و اقدام به موقع اداره حراست مجتمع بندری امام خمینی(ره)، اختلاس یکی از کارکنان امور مالی این مجتمع بندری کشف شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۰۸:۴۳    
در آغاز هزاره جاری شرکت های فناوری مجموعه ای از محصولات در حال تغییر را ایجاد کردند که زندگی را نه تنها برای بزرگسالان در سراسر جهان بلکه برای کودکان نیز متحول کرد...
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۰۷:۴۹    
رییس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی فلسطین گفت: وظیفه همه مسلمانان وعلمای اسلامی، تحریم هرگونه ارتباط با رژیم غاصب اسرائیل در دفاع از مردم مظلوم فلسطین است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۰۷:۳۱    
محفل انس با قرآن کریم با حضور حجت الاسلام والمسلمین سیدجواد شهرستانی نماینده حضرت آیت الله العظمی سیستانی و با حضور جمعی از قاریان و حافظان ممتاز کشور در محل احداث بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی نور در ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۲۳:۰۴    
شاخص بازار سهام و اوراق قرضه دلاری اسرائیل روز گذشته بیشترین کاهش ارزش را در سراسر جهان تجربه کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۲۳:۰۴    
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، گفت:حضور در اجتماع روز قدس پاسخ به فطرت انسانی است. انسانی که فطرت توحیدی دارد از مردم فلسطین حمایت می کند ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۲۳:۰۱    
مقام های روسیه از کشف اسناد و مدارک جدیدی دال بر دست داشتن اوکراین در حمله تروریستی اوایل فروردین ماه به تالار کنسرتی در شهر مسکو خبر دادند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۲۲:۵۸    
نماینده عربستان در سازمان ملل در نشست شورای امنیت به نمایندگی از کشورهای عربی خواستار تصویب قطعنامه ای تحت فصل هفتم منشور سازمان ملل در رابطه با اقدامات رژیم اسرائیل در نوار غزه شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۲۲:۲۱    
فرمانده پلیس راه کاشمر گفت: برخورد یک دستگاه تریلی با 10 خودروی پارک شده در حاشیه جاده کاشمر به کوهسرخ یک کشته و پنج مجروح برجای گذاشت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۲۲:۲۱    
نماینده روسیه در سازمان ملل در سخنانی نسبت به بی توجهی رژیم صهیونیستی به قطعنامه آتش بس در نوار غزه و ادامه حملات وحشیانه به این باریکه علی رغم تصویب چنین قطعنامه ای انتقاد کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۲۲:۲۱    
پژوهشگر انرژی با اشاره به افزایش صادرات نفت از روزانه 600 هزار بشکه به 1.45 میلیون بشکه در دولت سیزدهم، گفت: در این دولت راهبرد مواجهه با تحریم تغییر کرد و ضمن فعال شدن دیپلماسی انرژی ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۲۲:۲۱    
رسانه های رژیم صهیونیستی به تازگی به طور معناداری پس از حمله به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق، موج خبری جدیدی درباره تعطیلی دفاتر دیپلماتیک خود در برخی کشورهای جهان از بیم پاسخ ایران منتشر می کنند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۲۲:۲۱    
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و استاندار این استان به دنبال حادثه تروریستی در راسک و چابهار و شهادت جمعی از مدافعان امنیت فردا شنبه را عزای عمومی اعلام کردند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۲۲:۲۱    
وزارت دادگستری رژیم صهیونیستی از حمله گسترده سایبری به این وزارتخانه و درز اطلاعات رسمی آن خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۲۲:۲۱    
مسئول مرکز اورژانس خواف گفت : واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پراید عصر جمعه در این شهرستان 6 مصدوم برجای گذاشت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۲۰:۱۹    
مدیر عالی حرم مطهر رضوی در راهپیمایی روز قدس گفت: جنایات رژیم اشغالگر قدس قطعاً به نفع آن ها نبوده و در میان مدت باعث اضمحلال این رژیم ستمگر و شیطانی خواهد شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۲۰:۱۶    
هزاران تن از مسلمانان روزه دار، فعالان مدنی و گروه های مدافع حقوق بشر و ضد جنگ و نیز فعالان یهودی و مسیحی مخالف رژیم صهیونیستی در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان و برای تکریم روز جهانی قدس ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۲۰:۱۰    
بیژن حیدری داوری دیدار استقلال تهران و مس رفسنجان را در هفته بیست و دوم فصل جاری لیگ برتر فوتبال کشور را بر عهده دارد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۹:۳۷    
رئیس ستاد اقامه نماز گفت: سبک زندگی صحیحی که در قرآن بر آن تأکید شده براساس توحیدمداری و یک زندگی خدامحور همراه با امنیت و آرامش، به دور از دغدغه های دلهره آور بوده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۹:۲۱    
واکنش اخیر نویسنده مشهور یعنی جی کی رولینگ به قانون اسکاتلند، منجر به افزایش محبوبیت او در شبکه های اجتماعی شده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۹:۲۱    
فیلم سینمایی خجالت نکش 2 با عنوان جدایی قنبر از صنم به کارگردانی رضا مقصودی و تهیه کنندگی امیر پروین حسینی با پایان مراحل فنی آماده نمایش شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۹:۲۱    
روز جهانی قدس، این میراث گران سنگ امام خمینی (ره)، همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در نقاط مختلف جهان گرامی داشته شدو و مردم جهان همانند گذشته فریاد انزجار از رژیم صهیونیستی را سر دادند
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۹:۲۱    
مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: 16 واحد صنفی در رسته کافی شاپ، رستوران، اغذیه و پیتزا فروشی در مشهد از روز گذشته تاکنون به دلیل تخلفات متعدد پلمب شدند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۹:۲۱    
مردم عراق با مشارکت در فعالیت های روز جهانی قدس حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام کردند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۹:۲۱    
زمین لرزه لحظاتی پیش در صبح جمعه به وقت محلی شهر نیویورک آمریکا را لرزاند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۹:۲۱    
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به پیش بینی هواشناسی مبنی بر احتمال وقوع وزش باد شدید از عصر امروز تا 20 فروردین ماه درخصوص احتیاط در فعالیت های عمرانی پایتخت به خصوص مناطق غربی و جنوبی ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۹:۲۱    
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهوری از ارسال پیام هشدارآمیز مکتوب ایران به آمریکا خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۹:۲۱    
آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل یک روز پس از درخواست جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در گفتگو با نخست وزیر اسرائیل مبنی بر برقراری آتش بس فوری در غزه ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۹:۲۱    
دبیرکل حزب الله لبنان گفت جمهوری اسلامی ایران حتما به حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری خود در دمشق پاسخ می دهد اما زمان آن را ایران تعیین می کند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۹:۲۱    
رئیس جمهور با بیان اینکه امروز به برکت غیرت و شجاعت فلسطینی ها، بر همگان روشن شده کاخ پوشالی صهیونیسم، سست تر از خانه عنکبوت است ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۹:۲۱    
سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: دوره ای که تماشاگران هزینه کنند و به ورزشگاه بیایند تا بازی بدون گل ببینند تمام شده و باید فوتبال جذاب ارایه کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۷:۴۵    
مراسم یادبود رضا داودنژاد بازیگر سینما و تلویزیون ایران دوشنبه 20 فروردین ماه برگزار می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۷:۴۵    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز جمعه 17 فروردین ماه در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۷:۴۲    
چهاردهمین جایزه بیتا به شهرام ناظری اهدا خواهد شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۷:۲۴    
نماینده مردم تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی گفت: انجام عملیات طوفان الاقصی و به اسارت گرفتن 400 نفر در این عملیات، اثبات شکست پذیری اسرائیل است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۷:۲۴    
سلام زیبا ، داستان زندگی خانواده پاداوانو است. یک خانواده 6 نفره؛ پدر، مادر و چهار دختر که در شیکاگو زندگی می کنند. داستان از دوران نوجوانی این دخترها آغاز می شود و تا میانسالی آن ها ادامه دارد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۷:۱۵    
امام جمعه شیراز گفت: پیشنهاد ما برای حل مساله فلسطین همچنان خروج اسراییل غاصب است و سپس مردم فلسطین از هر دینی اعم از یهودی، مسیحی، مسلمان هر حکومتی که خواستند تشکیل می دهند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۷:۱۲    
رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست گفت : در دریاچه ارومیه اکنون یک میلیارد و 770 میلیون متر مکعب آب وجود دارد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۷:۱۲    
روزنامه فرانسوی نوشت شایعه ای که روز 10 اکتبر درباره کودکان سربریده اسرائیلی منتشر شد، همچنان بعد از 6 ماه از آغاز جنگ غزه ادامه دارد که منجر شد گزارش هایی درباره عوام فریبی رژیم صهیونیستی منتشر شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۷:۱۲    
امام جمعه گناباد گفت: روز جهانی قدس عامل تقویت روحیه رزمندگان فلسطینی و تضعیف روحیه رژیم غاصب صهیونیستی است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۷:۰۹    
شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد درباره وقوع جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت در غزه توسط رژیم صهیونیستی یک قطعنامه تصویب کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۷:۰۶    
محل آرام گرفتن شهید زاهدی در گلستان شهدای اصفهان مشخص شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۷:۰۳    
امام جمعه بردسکن در خطبه های نماز جمعه از حضور باشکوه و با بصیرت مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس قدردانی کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۶:۴۸    
راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور در بردسکن برگزار شد و شکوه همبستگی و بیداری شهروندان مسلمان و روزه دار این شهرستان را به نمایش گذاشت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۶:۳۶    
رییس فدراسیون فوتبال گفت: دو باشگاه پرسپولیس و استقلال از بابت مجوز حرفه ای مشکل جدی ندارند، اما آنها باید خودشان مدارک را بارگذاری کنند و تحولات را می دانند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۶:۳۶    
زیارت یک ارتباط دوطرفه نیست، بلکه رابطه ای چندوجهی است، برای همین به آداب زیارت که نگاه می کنیم تنها به زائر و زیارت شونده توجه نشده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۶:۲۷    
جعفر نکونام، استاد دانشگاه قم با بیان اینکه بسیاری از چالش ها در فهم قرآن با تفسیر 3 لایه ای قرآن قابل حل است، گفت: اگر بخواهیم جمود در فهم داشته باشیم ممکن است تفسیر طالبانی از قرآن به دست آید.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۶:۲۱    
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: تعرفه های اعلامی معاینه پزشکان عمومی مورد تأیید وزارت بهداشت نیست و تعرفه مذکور متعاقبا از سوی این وزارتخانه اعلام می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۶:۱۵    
وزیر ورزش و جوانان با حضور در جمع راهپیمایی کنندگان روز جهانی قدس گفت: جامعه ورزش همیشه پیش قدم دفاع از مردم مظلوم فلسطین بوده و در میادین بین المللی این کشور را به رسمیت نمی شناسد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۶:۰۳    
رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی گفت: ما باید قرآن را تبدیل به کتاب زندگی کنیم و تا چنین کاری صورت نگیرد تبدیل به کتاب تمدن نمی شود ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۶:۰۰    
پس از برگزاری رقابت انتخابی، میان برترین های تنیس روی میز ایران در رده سنی جوانان پسر، ترکیب تیم ملی جهت حضور در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا کامل شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۵:۵۷    
حجت الاسلام والمسلمین علوی تهرانی گفت: فقیرترین مردم کسی است که به خرج خودش هم روا ندارد در حالی که وسعت مالی دارد همه پول را برای غیر خودش نگه می دارد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۵:۴۸    
زائران و مجاوران مشهدی همزمان با آخرین جمعه ماه رمضان با حضور خود در راهپیمایی روز قدس، با شعار مرگ بر اسرائیل جنایات این رژیم را در فلسطین و سوریه محکوم کردند ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۵:۳۶    
وزیر دفاع انگلیس تصویری تاریک از وضعیت امنیتی کنونی ترسیم کرده و ضمن تاکید بر لزوم تقویت ائتلاف نظامی ناتو اظهار داشت: ما از دنیای پس از جنگ به دنیای قبل از جنگ رفته ایم.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۵:۱۹    
فرمانده نیروی زمینی سپاه در حاشیه راهپیمایی روز قدس در زاهدان گفت: روز قدس میراث گرانبها و جاویدان امام راحل عزیز است که امروز تبدیل به یک فرهنگ جهانی در مقابله با ظلم و ستم رژیم نامشروع صهیونیستی و ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۵:۱۹    
رسانه آمریکایی گزارش داد آنکارا هفته آینده عضویت خود را در معاهده نیروهای مسلح متعارف در اروپا به حالت تعلیق درمی آورد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۵:۱۶    
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: روز قدس با روزهای دیگر تفاوت دارد و نگاه به آینده است؛ باید قدس را آزاد کنیم و با شکست رژیم صهیونیستی، اسلام از مسجد الاقصی جهانی خواهد شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۵:۰۱    
مسئول سیاسی قرارگاه شمال شرق ثامن الائمه(ع) گفت: اسرائیل و دست نشانده هایش در محاصره جبهه مقاومت قرار گرفته اند و تا فروپاشی آنها مدت زمان کوتاهی باقی مانده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۴:۴۶    
کمیته های مقاومت فلسطین در بیانیه ای به مناسبت روز جهانی قدس خواستار به کارگیری تمام توان و امکانات برای تبدیل این روز به روز خشم جهانی علیه رژیم صهیونیستی شدند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۴:۴۰    
یک کارشناس انرژی گفت: یکی از محورهای مهم در زمینه تداوم رشد اقتصادی کشور از محل بخش نفت و گاز، تمرکز بر مشارکت سرمایه های مردمی و توان بخش خصوصی در جهت توسعه میادین مشترک نفت و گاز است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۴:۴۰    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: حمایت جمهوری اسلامی ایران از محور مقاومت، توان آن را افزایش داده و اکنون رژیم غاصب صهیونیستی به ذلیل ترین شرایط خود رسیده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۴:۳۷    
خطیب جمعه تهران با اشاره به حمله اسرائیل به کنسولگری کشورمان گفت: ایران برای پاسخ گویی فعال، هوشمند، با قدرت ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۴:۳۷    
خطیب جمعه قم با بیان اینکه ما آمریکا را متهم ردیف اول در حمله اخیر به کنسولگری ایران در سوریه می دانیم، گفت: رژیم اشغالگر بدون موافقت و دستور آمریکا کاری انجام نمی دهد ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۴:۳۴    
رئیس جمهور با بیان اینکه راهپیمایان روز قدس همان هایی هستند که در روزهای گذشته قرآن بر سر گرفتند و امروز از رژیم صهیونیستی اعلام بیزاری می کنند ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۴:۲۵    
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با مشارکت در مراسم روز قدس امسال در تهران، بر لزوم حفظ اتحاد همه جبهه های مقاومت علیه اشغالگران تاکید کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۴:۲۲    
سخنگوی سپاه پاسداران گفت: صهیونیست ها به گونه ای با امپراتوری رسانه ای خود برخورد کرده بودند که حتی یک کشور خارج از امت اسلامی قادر نبودند علیه آن ها شعار دهند ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۴:۲۲    
کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش های پراکنده همراه با رعد و برق و وزش باد در بیشتر نقاط استان از امروز، جمعه تا روزهای میانی هفته آینده پیش بینی شده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۴:۲۲    
حزب الله لبنان از هدف قرار دادن تجهیزات جاسوسی صهیونیست ها در پایگاه زرعیت خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۴:۱۹    
وزیر کشور درخصوص حادثه تروریستی روز گذشته در جنوب شرق کشور گفت: از قبل از پاکستان خواسته شده که مرزها را کنترل کنند چون تروریستها از آن طرف مرز می آیند و این تذکرات داده شده و بازهم داده می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۴:۱۶    
درحالی که پیش از این نخست وزیر جدید پاکستان دعوت از رئیس جمهور ایران برای سفر به اسلام آباد را تجدید کرده بود، سخنگوی وزارت خارجه این کشور اظهار داشت: درحال تنظیم و هماهنگی میزبانی از این سفر هستیم.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۳:۴۹    
جمهوری خواهان ارشد مجلس نمایندگان آمریکا درخواست جو بایدن رئیس جمهوری این کشور از بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اسرائیل برای برقراری آتش بس فوری برای محافظت از غیرنظامیان بی گناه در غزه را مورد ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۳:۴۶    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در راهپیمایی روز جهانی قدس حاضر شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۳:۴۳    
یک جوان فلسطینی صبح امروز(جمعه) به ضرب گلوله نیروهای رژیم صهیونیستی در شهر طولکرم به شهادت رسید.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۳:۴۳    
فیلمی از حضور گسترده مردم ایلام در راهپیمایی روز قدس مشاهده کنید.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۳:۳۵    
سرنگونی 53 پهپاد اوکراینی در آسمان روسیه، ایجاد ماموریت مشترک ناتو در اوکراین، بررسی امکان ارسال پاتریوت برای کی یف، عدم قصد لهستان برای مداخله در مناقشه اوکراین ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۳:۳۵    
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: در مجازات دشمن نباید شتاب زده عمل کرد. در چنین موقعیت هایی است که باید گوش جان به تدبیر این رهبر فرزانه سپرد زیرا همه می دانیم که در نهایت ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۳:۳۵    
حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان به مناسبت روز جهانی قدس پیامی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۳:۳۵    
رئیس باشگاه دانش پژوهان جوان با بیان اینکه ایران سال 1403 میزبان المپیاد فیزیک جهانی است، گفت: المپیاد هوش مصنوعی و فلسفه و منطق برگزار می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۳:۳۲    
مردم غیور و قهرمان پرور تبریز در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بار دیگر در راهپیمایی روز قدس به میدان آمدند و از خواهران و برادران دینی خود در فلسطین حمایت کردند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۳:۳۲    
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه رژیم صهیونیستی با تنفس مصنوعی زنده است، تاکید کرد که این رژیم در اتاق مراقبت های ویژه سیاسی، امنیتی و روانی آمریکا در حال نفس کشیدن است ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۳:۲۳    
کارشناس اقتصادی: بخش ساخت و ساز مسکن یکی از مهم ترین بخش ها جهت تحقق مشارکت توان مردم در جهش تولید کشور است ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۳:۲۰    
معاون اول رئیس جمهور با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، جنایت های اخیر رژیم صهیونستی را به مثابه دست و پا زدن در باتلاق دانست.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۳:۱۷    
کارشناس اقتصادی در رابطه با تصمیم اشتباه دولت در افزایش مالیات بر ارزش افزوده گفت: افزایش مالیات بر ارزش افزوده در بودجه سال 1403 بحث ها و بحث های قابل توجهی را به راه انداخته است ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۰۹:۵۱    
رئیس اتحادیه مرغداران میهن گفت: با توجه به مازاد تولید، خرید تضمینی حداقل 10 هزارتن تخم مرغ از مرغداران در راستای تعدیل قیمت بازار امری ضروری است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۰۹:۴۵    
اگر بحث تحریم ها و سیاست خارجی را کنار بگذاریم، یکی از بزرگ ترین چالش اقتصادی کشور ما در سالی که گذشت به تصمیمات اقتصادی دولت بازمی گردد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۰۹:۴۵    
مدیر عامل سازمان بازآفرینی کشور از تلاش گسترده و الزامات قانونی در زمینه کاهش فرایند صدور پروانه مسکن در ایران خبرداد و گفت ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۰۹:۴۲    
معاون محیط زیست طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست ضمن اشاره به آغاز فنس کشی 2 کیلومتر از جاده عباس آباد، برلزوم تسریع در فنس کشی و نورپردازی این جاده برای حفاظت از یوزپلنگ آسیایی تاکید کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۰۹:۴۲    
بر اساس گزارش صندوق بین المللی پول، در سال 2023 میلادی ایران با نرخ رشد اقتصادی 5/4 درصد، دومین رتبه را در بین کشورهای جهان داشته است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۰۹:۳۶    
ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مقرر کرده دفتر صنایع لوازم خانگی و اداری گزارشی از اجرای مصوبه در سال 1402 و برنامه های سال 1403 از جمله جلوگیری از واردات گوشی تلفن همراه دکمه ای را در ستاد ارائه کند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۰۹:۳۰    
رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا آخرین وضعیت جوی استان های کشور را تشریح کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۰۹:۲۴    
شاخص لحظه ای کیفیت هوای مشهد به 96 رسیده و در وضعیت قابل قبول قرار دارد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۰۹:۱۸    
معاون برنامه ریزی امور مشاوره وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه خط اورژانس دانش آموزی با شماره تلفن 1570 در کنار سایر برنامه های مشاوره ای برای دانش آموزان طراحی شده است گفت ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۰۹:۰۶    
یک مشاور خانواده با بیان اینکه می توان به ازدواج به عنوان یک مدرسه نگاه کرد که قرار است در آن رشد کنیم، گفت: با این نگاه، دیگر سختی ها، تعارضات و اختلاف نظرهایی که در زندگی به وجود می آیند ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۰۸:۵۱    
مدیرکل دفتر سلامت روان وزارت بهداشت، هزینه خدمات و همچنین ترس از انگ اجتماعی را 2 چالش مهم حوزه سلامت روان خواند و در عین حال با اشاره به اقدامات انجام شده جهت راه اندازی 100 مرکز سراج در کشور ...
  • ۱