دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۳:۵۶Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای قدس آنلاین 10 فروردین 1403 - qudsonline.ir

قدس آنلاین 29 اسفند 1393 قدس آنلاین 29 اسفند 1394 قدس آنلاین 30 اسفند 1395 قدس آنلاین 1 فروردین 1396 قدس آنلاین 29 اسفند 1397 قدس آنلاین 29 اسفند 1398 قدس آنلاین 30 اسفند 1399 قدس آنلاین 29 اسفند 1400 قدس آنلاین 11 دی 1401 قدس آنلاین 29 اسفند 1402 قدس آنلاین 1 فروردین 1403 قدس آنلاین 2 فروردین 1403 قدس آنلاین 3 فروردین 1403 قدس آنلاین 4 فروردین 1403 قدس آنلاین 5 فروردین 1403 قدس آنلاین 6 فروردین 1403 قدس آنلاین 7 فروردین 1403 قدس آنلاین 8 فروردین 1403 قدس آنلاین 9 فروردین 1403 قدس آنلاین 10 فروردین 1403 قدس آنلاین 11 فروردین 1403 قدس آنلاین 12 فروردین 1403 قدس آنلاین 13 فروردین 1403 قدس آنلاین 14 فروردین 1403 قدس آنلاین 15 فروردین 1403 قدس آنلاین 16 فروردین 1403 قدس آنلاین 17 فروردین 1403 قدس آنلاین 18 فروردین 1403 قدس آنلاین 19 فروردین 1403 قدس آنلاین 20 فروردین 1403 قدس آنلاین 21 فروردین 1403 قدس آنلاین 22 فروردین 1403 قدس آنلاین 23 فروردین 1403 قدس آنلاین 24 فروردین 1403 قدس آنلاین 25 فروردین 1403 قدس آنلاین 26 فروردین 1403 قدس آنلاین 27 فروردین 1403 قدس آنلاین 28 فروردین 1403 قدس آنلاین 29 فروردین 1403 قدس آنلاین 30 فروردین 1403 قدس آنلاین 31 فروردین 1403 
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۱۱ - ۱۶:۴۸    
فرمانده نیروی دریایی سپاه از برگزاری رژه شناورهای بسیج مردمی نیروی دریایی سپاه و شناورهای مردمی کشورهای محور مقاومت در روز جهانی قدس خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۱۱ - ۱۳:۴۲    
تازه ترین دیوارنگاره میدان ولیعصر (عج) به منظور ابراز هم دردی با مردم و کودکان مظلوم غزه در ایام ماه مبارک رمضان رونمایی شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۱۱ - ۱۳:۳۶    
جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی از ورود بیش از 8 میلیون و 794 هزار نفر زائر به استان و مشهد خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۱۱ - ۰۹:۵۷    
مدیر بازرسی نظارت اصناف خراسان رضوی گفت: یک رستوران و 2 فست فود در محدوده هاشمیه مشهد پلمب شدند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۱۱ - ۰۹:۴۱    
رئیس شورای تامین کنندگان دام گفت: بنابر آخرین آمار جمعیت دام پروار گوساله به 150 هزار راس رسیده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۱۱ - ۰۹:۴۱    
اثر جدید حسن روح الامین با عنوان میزان در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان رونمایی شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۲۳:۲۷    
مدیر عامل آتش نشانی مشهد، از استقرار قریب به 100 نفر از پرسنل این سازمان در شب های قدر در خیابان های منتهی به حرم رضوی خبر داد و گفت: تعدادی از آتش نشانان نیز در حرم امام رضا (ع) مستقر می شوند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۲۱:۰۹    
مدیرکل فرودگاه های استان خراسان رضوی از افزایش 3 درصدی ورود مسافر به فرودگاه مشهد نسبت به زمان مشابه در سال گذشته خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۲۰:۵۷    
ناپایداری جوی و بارش تگرگ عصر جمعه باعث ترافیک موقت جاده ای و تصادف زنجیره ای در محور گناباد - قائن واقع در جنوب استان خراسان رضوی شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۹:۵۴    
مدیرکل راه آهن خراسان رضوی گفت: در ایام نوروز سال جاری 77 رام قطار به صورت رفت و برگشت در مسیر خراسان رضوی برنامه ریزی شده که نسبت به ایام قبل از نوروز 4 رام با ظرفیت 37 هزار نفر افزایش داشته است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۸:۵۷    
مدیر اجرایی آستان امامزاده سلطان محمد عابد (ع) کاخک گفت: مراسم احیای شب های قدر در این بقعه متبرکه برگزار می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۸:۳۳    
مدیر جهاد کشاورزی مه ولات از توزیع بیش از 600 هزار قطعه بچه ماهی از مرکز حد واسط مه ولات بین آبزی پروران و منابع آبی خراسان رضوی خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۷:۴۲    
سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به اینکه تعریض پل دهرود به صورت کامل در این دوره از مدیریت شهری اجرایی شده است، گفت: با بهره برداری از این پروژه ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۶:۵۷    
نمازگزاران مشهدی پس از اقامه نماز جمعه با راهپیمایی اعتراضی، جنایات اخیر رژیم صهونیستی در بیمارستان غزه و اعلام انزجار از نسل کشی این رژیم غاصب را محکوم کردند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۶:۵۴    
ریشا شیر نر باغ وحش مشهد که زاده همین مکان بود، پس از حدود دو ماه از رسانه ای شدن حال بدش شب گذشته تلف شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۶:۴۵    
سازمان هواشناسی کشور با توجه به فعالیت سامانه بارشی طی روزهای شنبه تا دوشنبه هفته آینده هشدار هواشناسی سطح زرد را صادر کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۶:۲۱    
معاون وزیر نفت گفت: با الکترونیکی شدن خدمات صدور کارت های سوخت تا پایان اردیبهشت، زمان تحویل این کارت ها از یک ماه به یک هفته کاهش می یابد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۶:۲۱    
مراد از قدر، تقدیر و اندازه گیری است و شب قدر شب اندازه گیری است و خداوند متعال دراین شب حوادث یک سال را تقدیر می کند و زندگی، مرگ، رزق ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۶:۲۱    
اینجا بندرِ بریسِ چابهار است؛ جایی که کوه و دریا در هم می آمیزند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۶:۲۱    
بنابر تصریح قرآن و آموزه های دینی، ماه مبارک رمضان به عنوان ماه نزول قرآن برترین ماه ها نزد خدا است، ماهی که در آن ابواب رحمت الهی گشوده شده و دست های شیطان در غُل و زنجیر است و شب های قدرش از هزار ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۶:۲۱    
معاون حمل و نقل وزارت راه شهرسازی گفت: حدود یک میلیون نفر از مسافران نوروزی از قطار برای سفر خود استفاده کرده اند که مشهد مقدس نخستین مقصد این مسافران است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۴:۴۴    
امام جمعه بردسکن در خطبه های نماز جمعه از برخی تصمیمات عجولانه و بی پایه و اساس مدیران انتقاد کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۴:۴۴    
امام جمعه مشهد گفت: مردم به عرصه تولید بیایند و از سرمایه، نبوغ، توان و استعدادشان در مسیر اقتصادی استفاده کنند، اگر مشارکت مردم در این عرصه باشد، موفق هستیم.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۴:۲۹    
حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امیرالمومنین علیه السلام و لیالی قدر سیاهپوش شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۴:۱۲    
بر اساس آماری که وزیر امور اقتصادی و دارایی منتشر کرد، دولت سیزدهم در 3 سال عملکرد خود بیش از 8 سال دولت حسن روحانی سرمایه گذاری مصوب و معتبر خارجی جذب کرده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۳:۵۷    
جانشین انتظامی داورزن گفت: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان موفق به کشف 97 کیلو و 800 گرم ماده مخدر تریاک شدند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۳:۰۳    
رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سبزوار گفت: 20 هزار و 314 زائر و مسافر از ابتدای تعطیلات نوروزی تا روز پنجشنبه در مراکز اقامتی این شهرستان اسکان یافته اند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۲:۴۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان، حملات هوایی شب گذشته رژیم صهیونیستی به مناطقی از استان حلب سوریه که منجر به شهادت تعدادی از نیروهای نظامی و غیرنظامیان سوری شد را به شدت محکوم کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۲:۰۰    
شاخص لحظه ای کیفیت هوای مشهد به 36 رسیده و در وضعیت پاک قرار دارد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۱:۵۵    
رئیس دفتر سیاسی حماس با رئیس ستادکل نیروهای مسلح کشورمان دیدار و گفتگو کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۱:۴۹    
نشست تبیین شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم در محل سالن اجتماعات سردار شهید حاج قاسم سلیمانی استانداری با حضور مشاور رئیس جمهور برگزار شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۱:۳۱    
جانشین پلیس راه کشور از فوت 617 نفر از هموطنان بر اثر سوانح رانندگی خبر داد و گفت:طی این مدت، 16 هزار و 583 نفر از عزیزان در تصادفات جاده ای مجروح شده اند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۱:۳۱    
کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: با ورود سامانه بارشی به خراسان رضوی، میانگین دمای هوای امروز استان نسبت به چند روز گذشته حدود 13 درجه کاهش یافته است که همچنان روند کاهشی دما ادامه ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۱:۱۳    
اگرچه سوگواری برای یک فقدان، تجربه ای ناخوشایند نیست، با این حال بخشی از زندگی است که برای هر کسی پیش می آید. تجربه سوگ و فقدان، بر احساسات، جسم، افکار و رفتار شما تاثیر میگذارد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۱:۰۷    
پسکوف سخنگوی کاخ کرملین تاکید کرد پیام رسان تلگرام در حال تبدیل شدن به به ابزاری برای اقدامات تروریستی است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۰:۴۰    
سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: تاییدیه اتحادیه اروپا و ایکائو برای مدیریت سوخت در پروازهای بین المللی اخذ شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۰:۰۱    
شب قدر همان شبی است که در تمام سال شبی به خوبی و فضیلت آن نمی رسد و عمل در آن بهتر است از عمل در هزار ماه و تقدیر امور بشر انجام می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۰۹:۵۲    
حمله های رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف باریکه غزه امروز نیز ادامه یافته است که بر اثر آن شماری دیگر از فلسطینی ها شهید و زخمی شده اند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۰۹:۰۴    
لاوروف در مصاحبه ای که امروز (جمعه) منتشر شد، گفته که طرح صلح پیشنهادی اوکراینی از آن جهت بی معناست که بر اساس گزینه های غیرقابل قبولی چون خروج روسیه از مناطق تحت کنترلش بنا شده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۰۰:۵۱    
فعالان و نخبگان مشهدی بر پیگیری مطالبات مردم و پاسخگویی منتخبان به رای با کیفیت مردم مشهد در مجلس آینده تاکید کردند.