شنبه ۱۲ خردادساعت ۰۵:۳۴Jun 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای قدس آنلاین 1 اردیبهشت 1403 - qudsonline.ir

قدس آنلاین 29 اسفند 1393 قدس آنلاین 29 اسفند 1394 قدس آنلاین 30 اسفند 1395 قدس آنلاین 1 فروردین 1396 قدس آنلاین 29 اسفند 1397 قدس آنلاین 29 اسفند 1398 قدس آنلاین 30 اسفند 1399 قدس آنلاین 29 اسفند 1400 قدس آنلاین 11 دی 1401 قدس آنلاین 29 اسفند 1402 قدس آنلاین 31 فروردین 1403 قدس آنلاین 1 اردیبهشت 1403 قدس آنلاین 2 اردیبهشت 1403 قدس آنلاین 3 اردیبهشت 1403 قدس آنلاین 4 اردیبهشت 1403 قدس آنلاین 5 اردیبهشت 1403 قدس آنلاین 6 اردیبهشت 1403 قدس آنلاین 7 اردیبهشت 1403 قدس آنلاین 8 اردیبهشت 1403 قدس آنلاین 9 اردیبهشت 1403 قدس آنلاین 10 اردیبهشت 1403 قدس آنلاین 11 اردیبهشت 1403 قدس آنلاین 12 اردیبهشت 1403 قدس آنلاین 13 اردیبهشت 1403 قدس آنلاین 14 اردیبهشت 1403 قدس آنلاین 15 اردیبهشت 1403 قدس آنلاین 16 اردیبهشت 1403 قدس آنلاین 17 اردیبهشت 1403 قدس آنلاین 18 اردیبهشت 1403 قدس آنلاین 19 اردیبهشت 1403 قدس آنلاین 20 اردیبهشت 1403 قدس آنلاین 21 اردیبهشت 1403 قدس آنلاین 22 اردیبهشت 1403 قدس آنلاین 23 اردیبهشت 1403 قدس آنلاین 24 اردیبهشت 1403 قدس آنلاین 25 اردیبهشت 1403 قدس آنلاین 26 اردیبهشت 1403 قدس آنلاین 27 اردیبهشت 1403 قدس آنلاین 28 اردیبهشت 1403 قدس آنلاین 29 اردیبهشت 1403 قدس آنلاین 30 اردیبهشت 1403 قدس آنلاین 31 اردیبهشت 1403 
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۶:۱۹    
بازار سرمایه پس از رشدی که در دو روز گذشته تجربه کرد، امروز (3 اردیبهشت) معاملات خود را با رشد 4 هزار واحدی به پایان رساند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۰:۵۹    
علی طاهرفر کارگردان فیلم آپاراتچی در اکران مردمی این فیلم در مشهد گفت: دفاع از هنر یعنی/ قرار جنگ اگر باشد/ محل فیلمبرداری/ تل آویو است تهران نه.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۱:۴۶    
مدیر روابط عمومی آتش نشانی مشهد از حادثه گرفتار شدن مرد میانسال مشهدی در چاله آسانسور و تلاش آتش نشانان برای نجات وی خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۹:۱۰    
در نشست مشترک کمیسیون های مدیریت واردات و توسعه صادرات اتاق بازرگانی مشهد چشم انداز تجارت با آفریقا، چالش ها و روش های پرداخت و نقل وانتقال مالی در تجارت با این قاره ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۸:۳۷    
مجموعه ای از ده ها سکه نقره تاریخی متعلق به سده های 4 الی 8 هجری حکومت های اسلامی توسط یک دانش پژوه، به گنجینه تمبر، اسکناس و سکه موزه رضوی اهدا شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۷:۴۶    
به همت مجمع جهانی اهل بیت(ع)، جلد سیزدهم کتاب اعلام الهدایه به زبان اردو ترجمه و منتشر شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۶:۳۷    
حزب الله لبنان صبح امروز(یکشنبه) مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را در شهرک شومیرا در شمال فلسطین اشغالی زیر آتش قرار داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۶:۳۷    
چهارمین دوره نمایشگاه دستاوردهای وقف از صبح روز چهارشنبه (5 اردیبهشت) فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۵:۵۲    
معاون برنامه ریزی فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به پیش بینی حضور چهار میلیون دانش آموز در برنامه های اوقات فراغت تابستان امسال ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۳:۳۷    
مستند ایستاده با گرگ به تهیه کنندگی سعید نبی نامزد دریافت جایزه جشنواره محیط زیستی آسیا در سال 2024 در دهلی نو هند شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۲:۵۲    
رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای آخرین آمار استادان جذب شده پیام نور در دانشگاه فنی و حرفه ای را اعلام کرد و همچنین خواستار اصلاح سرانه دانشجویی این دانشگاه شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۲:۴۳    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دستور تشکیل کارگروه مشترک همکاری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و وزارت کار را با هدف تحقق مشارکت مردم در عرصه تولید و اقتصاد کشور صادر کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۱:۴۰    
معاون دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش تاکید کرد: در قوانین بالادستی بر این موضوع تاکید شده که هیچ کس اجازه ندارد بدون رضایت دانش آموزان مطلب ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۱:۳۴    
سپاه پاسداران در دوم اردیبهشت ماه سال 58 با فرمان حضرت امام خمینی(ره) تأسیس شد و رفته رفته به یکی از نهادهای مهم و تأثیرگذار تبدیل شد و دستاوردها و توانمندی های آن در کشور در تمامی عرصه ها ملموس است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۱:۳۱    
فرهاد آئیش گفت: از بازی کردن در نقش های تاریخی می ترسم و حالت دفاعی دارم و در سینما و تلویزیون هم وقتی پیشنهاد شخصیت های تاریخی داشتم معمولا رد می کردم.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۱:۲۲    
رقم بالاترین شهریه های مدارس غیردولتی با احتساب فوق برنامه 65 میلیون و 400 هزار تومان است که با ابلاغ آیین نامه جدید مدارس غیردولتی، تکلیف مدارس متخلف که شهریه بالاتر دریافت می کنند مشخص شده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۰:۴۳    
برای تهیه اثر به آدرس ... ایمیل دهید این پیامی است که ناشر مقیم خارج از کشور برای فروش آثارش در ایران تبلیغ می کند و آثارش مجوز جمهوری اسلامی را ندارد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۰:۲۲    
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: با پروژه های فاقد پیوست محیط زیستی برخورد جدی می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۰:۱۰    
نمایندگان نظامی 22 کشور از جمله وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه بین المللی امنیت و دفاع در بغداد حضور یافتند و این نمایشگاه افتتاح شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۰:۰۴    
رئیس اداره دارو سنتی، اداره کل فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو درباره مراکز مجاز به ارائه خدمات زالودرمانی توضیح داد و نسبت به تهیه زالو از مسیرهایی غیر از داروخانه و خارج از زنجیره ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۰۹:۵۸    
فرمانده سپاه تهران بزرگ با اشاره به اهتمام مضاعف در اجرای قانون رعایت حجاب گفت: مردم نجیب ایران همواره در رعایت عفت و حیا و حفظ محیط خانواده از گزند بیگانه، زبان زد و الگو بوده اند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۰۹:۵۲    
اگر تعداد اندکی در بحث نهی از منکر، ناشیانه عمل کنند، باید همنوا با رسانه های مسموم دشمن، اصل حکم الهی را زیر سؤال ببریم؟!
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۰۹:۲۵    
فاطمه مجلل در روئینگ تکنفره بانوان در فینال مسابقات سوم شد و با کسب مدال برنز جواز حضور در سهمیه المپیک پاریس را کسب کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۰۹:۲۲    
مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالای اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و بسته بندی کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی با حضور رئوسای جهاد کشاورزی استان و مدیران شهرستان ها و ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۰۸:۴۳    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، از رشد فزاینده بیماری های غیرواگیر در کشور خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۰۸:۱۰    
رئیس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت گفت: آیین نامه فروش اینترنتی دارو اصلاح شده و طی چند روز آینده با امضای وزیر بهداشت، ابلاغ می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۰۱:۱۱    
سرپرست سازمان آتش نشانی سبزوار گفت: وقوع حادثه آتش سوزی در یک منزل مسکونی منجر به مصدومیت 2 نفر شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۰۱:۱۱    
هواشناسی خراسان رضوی درباره وزش باد شدید و کاهش کیفیت هوا در استان هشدار سطح زرد صادرکرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۰۱:۱۱    
رییس پلیس آگاهی مشهد از دستگیری متهمی به 27 فقره سرقت از معابر عمومی مشهد خبرداد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۲۳:۱۱    
مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت: بر اساس گزارش تیم های ارزیاب اعزامی، زلزله 4.2 ریشتری در خوی هیچ گونه خسارتی نداشته است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۲۲:۵۹    
در ادامه هفته های اعتراضی، هزاران نفر از مهاجران صهیونیستی با تجمع در تقاطع کاپلان خواستار برگزاری فوری انخابات شدند
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۲۲:۵۹    
رژیم صهیونیستی شنبه شب سفرای کشورهایی که به عضویت فلسطین در سازمان ملل متحد رأی دادند، احضار کرده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۲۲:۵۶    
وزارت دفاع ژاپن شنبه اعلام کرد که 2 بالگرد نیروهای دفاع از خود این کشور با هشت سرنشین در اقیانوس آرام سقوط کردند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۲۲:۳۵    
سید بدر بن حمد البوسعیدی با محکوم کردن اقدام های بی ثبات کننده رژیم صهیونیستی در منطقه تاکید کرد: تنها راه بازگشت امنیت به منطقه توقف جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در غزه است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۲۲:۱۴    
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ 3 بزرگراهی را که بیشترین سهم تصادفات عابران پیاده در تهران را به خود اختصاص داده اند، نام برد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۲۲:۱۴    
مدیر کل هواشناسی گیلان اعلام کرد: ازعصر فردا سامانه هوای ناپایدار وارد استان می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۲۲:۱۴    
رییس مرکز سلامت و محیط کار وزارت بهداشت با تاکید بر ضرورت طبخ نان مطابق استاندارد ملی، گفت: طبخ نان ساده در اولویت نانوایی ها باشد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۲۱:۴۷    
محرومیت تعلیقی کاپیتان تیم فوتبال استقلال به قوت خود همچنان باقی است و او برای همراهی تیمش در بازی با تراکتور مشکلی نخواهد داشت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۲۱:۴۴    
کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران گفت: مقابل بحرین غافلگیر شدیم اما توانستیم به بازی برگردیم.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۲۱:۴۴    
مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور گفت: تعداد راه های مسدود شده در شهرهای جنوبی کشور که دچار سیل شده بودند به 15 محور رسید.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۲۱:۴۱    
ملی پوشان بوکس ایران با کسب سه برد و سه باخت، سه مدال برنز را در تورنمنت تدارکاتی قزاقستان قطعی کردند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۲۱:۴۱    
قیمت طلا و سکه در نخستین روز اردیبهشت با کاهش قابل توجه قیمت بازگشایی شد. روند نزولی بازار طلا با افت قیمت دلار همراه شد و افزایش قیمت اونس جهانی طلا تاثیری در بازار طلای داخلی نگذاشت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۲۱:۱۷    
چند روزی است که از اجرای طرح سراسری نور با هدف حفظ عفاف و حجاب و مقابله با ناهنجاری های اجتماعی از سوی فرماندهی انتظامی کل کشور می گذرد ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۲۱:۱۴    
تیم فوتسال کشورمان موفق شد در دومین دیدار خود در جام ملت های آسیا با نتیجه 5 - 3 بحرین را شکست دهد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۲۱:۰۸    
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با انتقاد از وتوی قطعنامه شورای امنیت توسط آمریکا گفت که در روابطشان با واشنگتن بازنگری خواهند کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۲۰:۵۹    
سپاه امام رضا (ع) با صدور اطلاعیه ای از همراهی ها، حمایت ها و ابراز محبت نخبگان، اقشار مختلف مردم، دستگاه ها و سازمان های دولتی و غیر دولتی به فرزندانشان در سپاه پاسداران برای پاسخ تنبیهی به رژیم ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۲۰:۵۳    
رهبر جنبش انصارالله یمن امروز (شنبه) تأکید کرد که عربستان سعودی برای جلب رضایت رژیم صهیونیستی، قرآن را تحریف می کند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۲۰:۵۰    
مهاجم سابق استقلال می گوید نکونام تا همینجای لیگ هم دست به کار بزرگی زده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۲۰:۵۰    
مسئول مسابقات سازمان لیگ گفت: بحث مربوط به تعیین تیم قهرمان در صورت تساوی امتیازها با توجه به بازی رو در رو را قبل از فصل به باشگاه ها ابلاغ کردیم.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۲۰:۲۹    
رجب طیب اردوغان رییس جمهوری ترکیه در دیدار با وزیر خارجه مصر و هیأت همراه او که به ترکیه سفر کرده اند، نسبت به افزایش دامنه درگیری و تنش در منطقه هشدار داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۲۰:۲۹    
مهدی تاج می گوید فدراسیون فوتبال تنگناهای مالی زیادی دارد اما آنها به وظیفه شان عمل خواهند کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۹:۵۹    
رییس فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان با حکم رییس کمیته پارالمپیک آسیا به عنوان رییس کمیته پزشکی و علوم ورزشی این کمیته انتخاب شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۹:۵۳    
استاد دارالقرآن لندن گفت: خداوند در آیات متعدد بر مسئله انسجام و وحدت میان مؤمنان و همچنین لزوم رعایت عدالت ولو اینکه به ضرر انسان باشد تأکید کرده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۹:۴۷    
رییس سازمان سنجش آموزش کشور از انتشار کارت ورود به جلسه نوبت اول آزمون سراسری سال 1403 از روز دوشنبه 3 اردیبهشت ماه خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۹:۰۲    
با اعلام سازمان تیم های ملی، نفرات اعزامی به بیست و ششمین دوره رقابت های قهرمانی آسیا مشخص شدند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۹:۰۲    
مدیرعامل آب و فاضلاب مشهد از بهره برداری فاز یک و دو تصفیه خانه پرکندآباد در آینده نزدیک خبرداد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۹:۰۲    
باشگاه پرسپولیس در واکنش به اظهارات یکی از پیشکسوتان باشگاه استقلال علیه سرخپوشان، با ارسال نامه ای به سازمان لیگ مراتب اعتراض خود را اعلام کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۹:۰۲    
چشم آبی ها که روزی با ضرب و زور، مردم این جغرافیا را به بردگی کشانده و روزگار ساکنان قاره سیاه را تیره و تار کرده بودند، حال با خیزش هایی مواجه هستند که اخراج آنها را فریاد می زنند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۸:۲۶    
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: طبق قانون حقوق مسافری بلیت تمامی مسافران پروازهای باطل شده بازگردانده و استرداد شده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۸:۲۳    
مسوول عملیات حج شرکت فرودگاه ها گفت: عملیات حج عمره و اعزام زائران به خانه خدا از دوشنبه سوم اردیبهشت از فرودگاه بین المللی مشهد آغاز می شود و عملیات رفت تا 13 اردیبهشت ادامه خواهد داشت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۸:۲۰    
رئیس جمهور گفت: برخورد با عناصر توزیع محدود و خُرد لازم است، اما اساس اقدامات بر برخورد با شبکه های اصلی توزیع باشد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۸:۲۰    
قیمت سکه امامی (طرح جدید) نسبت به صبح امروز با کاهش حدود 900 هزار تومانی مواجه شد و به 43 میلیون و 84 هزار تومان رسید.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۸:۱۷    
مدیر دفتر اطلاع رسانی دولتی در غزه گفت: بیش از 72 درصد از قربانیان تجاوزهای رژیم صهیونیستی کودکان و زنان هستند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۸:۰۵    
ایلان ماسک در پستی بیان کرد که ممنوعیت احتمالی تیک تاک برخلاف آزادی بیان است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۷:۵۶    
یواس ای تودی با اشاره به نتایج نظرسنجی های اخیر اعلام کرد که محبوبیت جو بایدن در میان جوانان این کشور در حال کاهش است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۷:۴۴    
حضرت آیت الله خامنه ای در پیامی درگذشت پرویز داودی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و از مدیران مومن و انقلابی و دانشمند را تسلیت گفتند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۷:۳۵    
تیم ملی فوتسال از ساعت 17:30 دقیقه در دومین بازی جام به مصاف بحرین می رود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۷:۳۵    
بازداشت موقت به عنوان مهم ترین وشدید ترین قرار تامیین کیفری، با هدف دسترسی به متهم در مواقع لزوم، در نظر گرفته شده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۷:۲۶    
قیمت های رهن و اجاره بر اساس به روز ترین قیمت آپارتمان های مشهد در 1 اردیبشهت ماه 1403
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۷:۲۳    
یک کارشناس انرژی گفت: در مدل تخصیص سهمیه انرژی معادل مصرف بهینه برای هر نفر اگر یک خانوار انرژی را تا حد مطلوب مصرف کند، هیچ هزینه ای پرداخت نخواهد کرد و اگر مصرف کمتر از سهمیه باشد ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۷:۲۰    
کارشناس اقتصادی در مورد سامانه خودنویس و اقدام مهم دولت در رونمایی از این سامانه گفت: موضوع بالا بودن حق الزحمه مشاوران املاک در قراردادهای اجاره مسکن از دیرباز دغدغه مستاجران بوده و منجر به افزایش ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۷:۲۰    
سخنگوی وزارت خارجه پاکستان بیانیه ای نسبت به تحریم چهار شرکت خارجی مرتبط به برنامه موشکی پاکستان واکنش نشان داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۷:۱۷    
موندو دوپلانتیس سوئدی موفق شد، در جریان برگزاری مسابقات لیگ الماس رکورد جهانی ماده پرش با نیزه را ارتقاء دهد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۷:۱۷    
قرار است مزایده سرخابی ها روز دوشنبه هفته جاری برگزار شود و سهام 85 درصدی این دو باشگاه به خریداران واگذار شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۷:۱۴    
دروازه بان مصدوم پرسپولیس آماده بازی در دیدار حساس تیمش می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۷:۱۱    
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: با همکاری وزارت راه و شهرسازی زمین برای مردم تخصیص داده شده ما در بحث ساخت مشکل داریم که باید تسهیلات داده شود تا مردم شروع به ساخت و ساز کنند ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۷:۰۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه روز بزرگداشت سعدی حکیم و شاعر بلند آوازه ایران، را گرامی داشت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۶:۳۸    
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: سال گذشته 1.5 میلیون مددجو از پرداخت هزینه قبوض آب و برق و گاز معاف شدند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۶:۳۵    
یک مزرعه خورشیدی در روستای پنداس کاشان راه اندازی شده که برق پنج روستا را تامین می کند، نکته جالبش اینجاست که این تعاونی با مشارکت 40 بانو راه اندازی شده و نه فقط قطعی برق روستا را حل کرده بلکه برق ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۶:۲۳    
سرپرست شبکه بهداشت و درمان خوشاب گفت: 42 هزار نفر سال گذشته از خدمات بهداشتی و درمانی مراکز خدمات جامع سلامت و خانه های بهداشت خوشاب بهره بردند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۶:۲۰    
معاون فناوری اطلاعات و آمار جمعیتی سازمان ثبت احوال کشور گفت: نام پدر از روی کارت های هوشمند ملی حذف نمی شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۶:۲۰    
همزمان با درخواست آمریکا از اتحادیه اروپا برای همکاری در مقابله با چالش های چین، این اتحادیه قصد دارد به منظور آرام کردن کشاورزان معترض و مدیریت واردات غله از روسیه ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۶:۲۰    
رئیس سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور با هشدار درباره اینکه ذخایر معادن سطحی در کشور رو به اتمام است ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۶:۱۷    
درگاه ملی مجوزها اعلام کرد: تعداد مجوزهای کاغذی که به شناسه یکتا تبدیل شده تا روز 31 فروردین به 379 هزار و 661 مجوز رسیده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۶:۱۷    
بررسی آمارهای وزارت راه و شهرسازی حاکی است ترانزیت انجام شده در بخش جاده ای در سال 1402 به میزان 14.3 میلیون تن بوده است که در مقایسه با سال پیش از آن (9.3 میلیون تن)، افزایش 54 درصدی نشان می دهد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۶:۱۷    
مدیرکل دفتر امور صید و صیادی سازمان شیلات ایران با اشاره به صید 20 هزار و 360 تن کیلکا ماهی در استان های مازندران و گیلان، از رشد 12 درصدی صید این گونه ماهیان دریای خزر خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۶:۱۷    
رئیس فدراسیون فوتبال: امروز جلسه ای در سازمان برنامه و بودجه کل کشور داشتیم و خدمت وزیر ورزش و جوانان، مسئول تجهیز اماکن ورزشی و خزانه دار کل کشور بودیم تا تشریفات ورود VAR را انجام دهیم.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۵:۵۹    
نماینده صندوق جمعیت سازمان ملل متحد در فلسطین، پس از 6 ماه و نیم حمله به بخش بهداشت غزه و بیمارستان های نابود شده در شمال، مرکز و جنوب غزه ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۵:۵۳    
منابع خبری گزارش دادند که تعداد زیادی از نمایندگان حزب محافظه کار پارلمان انگلیس رسوایی به بار آورده و اکثرا به تجاوزهای جنسی متهم و برکنار شدند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۵:۵۳    
مدیر عامل هلال احمر سیستان و بلوچستان: علاوه بر امدادگران هلال احمر استان سیستان و بلوچستان، گروه های امدادی از سه استان اصفهان، فارس و یزد، در حال خدمت رسانی به مردم هستند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۵:۵۰    
نشست آینده سران کشورهای عرب با محوریت مساله فلسطین، اواسط ماه مه در منامه پایتخت بحرین برگزار خواهد شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۵:۵۰    
آلمان قصد دارد تا چهار آتشبار دفاع هوایی دیگر سامانه پاتریوت به ارزش 1.3 میلیارد دلار را خریداری کند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۵:۵۰    
ارتش آزادی بخش خلق چین از راه اندازی یک نیروی پشتیبانی اطلاعاتی خبر داد و رئیس جمهور چین هم بدین مناسبت پرچمی را به این نیرو تقدیم کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۵:۵۰    
افسر سابق اطلاعات سوئیس و مشاور ناتو گفت نمایندگان گروه غرب درک نمی کنند که چگونه با کمترین ضرر از درگیری در اروپای شرقی رهایی یابند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۵:۵۰    
مجموعه نمایشی هیس، هیچی نیس! به تهیه کنندگی حمیدرضا عطارد از امروز اول اردیبهشت روی آنتن می رود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۵:۴۱    
پسربچه مشهدی چطور در استخر شهید هاشمی نژاد غرق شد؟فلسفه وجود نجات غریق ها در استخر چیست؟چرا رئیس هیات نجات غریق خراسان رضوی به تماس ها پاسخ نداد؟ چرا ماجرا مخفی ماند؟
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۵:۴۱    
رئیس دولت امارات متحده عربی و دبیرکل اوپک در پیام های جداگانه ای عید سعید فطر را به رئیس جمهور، دولت و مردم ایران تبریک گفتند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۵:۳۵    
سرپرست مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس وزارت بهداشت گفت: آمارهای اولیه حاکی از آن است که میزان موالید در سال 1402 نسبت به 1401 کاهشی بوده است.