دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۲:۴۸Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای رویداد ایران 24 اسفند 1401 - ruydadiran.com

رویداد ایران 26 فروردین 1397 رویداد ایران 1 فروردین 1398 رویداد ایران 28 اسفند 1399 رویداد ایران 29 اسفند 1400 رویداد ایران 31 فروردین 1401 رویداد ایران 31 اردیبهشت 1401 رویداد ایران 31 خرداد 1401 رویداد ایران 31 تیر 1401 رویداد ایران 31 مرداد 1401 رویداد ایران 31 شهریور 1401 رویداد ایران 30 مهر 1401 رویداد ایران 30 آبان 1401 رویداد ایران 30 آذر 1401 رویداد ایران 1 دی 1401 رویداد ایران 30 بهمن 1401 رویداد ایران 1 اسفند 1401 رویداد ایران 2 اسفند 1401 رویداد ایران 3 اسفند 1401 رویداد ایران 4 اسفند 1401 رویداد ایران 5 اسفند 1401 رویداد ایران 6 اسفند 1401 رویداد ایران 7 اسفند 1401 رویداد ایران 8 اسفند 1401 رویداد ایران 9 اسفند 1401 رویداد ایران 10 اسفند 1401 رویداد ایران 11 اسفند 1401 رویداد ایران 12 اسفند 1401 رویداد ایران 13 اسفند 1401 رویداد ایران 14 اسفند 1401 رویداد ایران 15 اسفند 1401 رویداد ایران 16 اسفند 1401 رویداد ایران 17 اسفند 1401 رویداد ایران 18 اسفند 1401 رویداد ایران 19 اسفند 1401 رویداد ایران 20 اسفند 1401 رویداد ایران 21 اسفند 1401 رویداد ایران 22 اسفند 1401 رویداد ایران 23 اسفند 1401 رویداد ایران 24 اسفند 1401 رویداد ایران 25 اسفند 1401 رویداد ایران 26 اسفند 1401 رویداد ایران 27 اسفند 1401 رویداد ایران 28 اسفند 1401 رویداد ایران 29 اسفند 1401 
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۷ - ۰۹:۰۲    
اعتمادآنلاین نوشت: تصویر پاسپورت شهید حاج قاسم سلیمانی با نام مستعار حسین محمودی را می بینید. کپی این پاسپورت از گاوصندق منزل ضیاء عبدالعزیز الموسوی یکی از مسئولان سرویس اطلاعات ملی عراق در دوران ...
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۷ - ۰۰:۰۹    
شورای نگهبان بند الحاقی 1 به تبصره 9 لایحه بودجه 1402 در خصوص تکلیف صداوسیما به تهیه آیین نامه رسیدگی به تخلفات VODها و تنظیم لایحه تاسیس ساترا را به جهت ماهیت غیربودجه ای ...
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۶:۰۶    
فرارو نوشت:باتوجه به نوسانات بازار ارز در روزهای اخیر، بازار موبایل نیز شاهد نوسانات زیادی بود و همزمان با ریزش های پی درپی قیمت دلار، قیمت موبایل نیز کاهش پیدا کرده است ...
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۴:۱۰    
ایرنا نوشت: رئیس جمهوری فرانسه در دیدار چهارشنبه شب با نخست وزیر و وزیران پیگیر لایحه افزایش سن بازنشستگی اعلام کرد که در صورت عدم تصویب این لایحه جنجالی در رای گیری امروز، مجلس را منحل می کند.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۴:۰۵    
معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از انتخاب مصلی بزرگ امام خمینی (ره) به عنوان محل برگزاری سی و چهارمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۳:۰۰    
ایسنا نوشت: مرکز تحقیقات سازمان صداوسیما با انتشار آماری از تعداد بیننده سریال های تلویزیونی در روزهای پایانی اسفند ماه، به انتظار سال 1402 و میزان مخاطبان سریال های جدید می نشیند.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۳:۰۰    
وزارت ارتباطات اعلام کرد پنجره ملّی خدمات دولت هوشمند به عنوان پروژه برتر اتحادیه بین المللی ارتباطات برگزیده شد.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۳:۰۰    
خبرورزشی نوشت: شنیدیم سرمربی پرتغالی استقلال به تازگی با یک پیشنهاد مالی وسوسه انگیز از سوی یکی از تیم های ایرانی مواجه شده است.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۳:۰۰    
تجارت نیوز نوشت:گرچه قرار بود قیمت خرید تضمینی گندم دو روز پیش در جلسه شورای قیمت گذاری مشخص شود، اما به دلیل حضور رئیس جمهوری بلاروس در ایران این جلسه لغو و به زمان دیگری موکول شد ...
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۲:۰۳    
ایسنا نوشت: معاون سیما در آیین افتتاحیه استودیو صبا شبکه یک، تاکید کرد: استودیو صبا ظرفیتی است که به رسانه ملی اضافه شده و موجب تقویت آنتن خواهد شد.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۲:۰۳    
مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش گفت: قانون رتبه بندی معلمان اولین تجربه آموزش وپرورش بود.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۲:۰۱    
بر اساس اعلام وزارت ارتباطات از مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در امور ایثارگران تقدیر شد.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۱:۰۶    
یورونیوز نوشت: تایوان از یک پهپاد تهاجمی قابل حمل با کوله پشتی خود رونمایی کرد. این پهپاد مشابه مدل های آمریکایی است که سربازان اوکراینی آن ها را در جنگ با روسیه به کار می گیرند.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۱:۰۵    
ایسنا نوشت: تلویزیون برای آخر هفته و روزهای پایانی سال 78 فیلم سینمایی و تلویزیونی به روی آنتن خواهد برد.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۰:۰۵    
آرمان رمضانی در بخشی از تمرین امروز استقلال در نقش یک بسکتبالیست ظاهر شد.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۰:۰۵    
معرفی نوروز توسط شرکت دیزنی، بسته شدن مراکز گردشگری و وعده های متولیان برای پیگیری آنها و قول عدم افزایش نرخ در نوروز 1402 از جمله خبرهای حوزه گردشگری و میراث فرهنگی در این هفته بود.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۰:۰۰    
ورزش سه نوشت: اعلام لیست جدید تیم ملی پرتغال می تواند با یک سورپرایز بزرگ همراه باشد.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۰:۰۰    
تجارت نیوز نوشت:قیمت خودرو امروز با نوساناتی همراه بود. برخلاف روزهای گذشته که بازار شاهد ریزش قیمت ها بود، امروز در افزایش قیمت در برخی از خودروها دیده شد.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۰۹:۰۰    
سرمربی جدید تیم ملی بعد از دیدار گل گهر و فولاد لیست خود را برای اردوی پیش رو اعلام خواهد کرد.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۰۹:۰۰    
ایرنا نوشت: نشریه انگلیسی آی ضمن تکرار ادعای بی اساس بکارگیری پهپادهای ایرانی در جنگ اوکراین که بارها از سوی مقامات کشورمان رد شده است مدعی شد که چین درصدد تولید پهپادهای شبیه به مدل ایرانی برای فروش ...
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۰۸:۰۰    
شرق نوشت: بلیت هواپیما نیست؛ شاید این جمله کوتاه را این روزها زیاد شنیده باشیم، اما علت اصلی این اتفاق که هر سال (منهای دو سالی که کشور با کرونا درگیر بود) در آستانه نوروز و تعطیلات تابستانی تکرار می ...
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۰۵:۰۵    
خبرورزشی نوشت: جورجینا رودریگس، بار دیگر با پوشش خاص خود توجه ها را به خودش جلب کرد.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۰۳:۰۱    
ماجرای گم شدن فرزند یک پدر نگران که ردپای فرزندش در زندان ها، اورژانس ها، بازداشتگاه ها و...وجود ندارد، این روزها باعث بروز دغدغه های فراوانی برای خانواده اش شده است. ...
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۰۲:۰۰    
ایسنا نوشت: منابع مطلع در گفت وگو با العربی الجدید اعلام کردند که علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران در سفرش به مسکو در اوایل ماه گذشته میلادی با سران روسیه درخصوص پیشنهاد چین برای وساطت ...
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۰۲:۰۰    
عصر ایران نوشت: رحیمی جهان آبادی در پاسخ به این سوال که چرا وزیر امور خارجه این مذاکرات را انجام نداد و دبیر شورای عالی امنیت ملی در این مذاکرات حضور داشت ...
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۰۱:۰۵    
اهواز- فرمانده انتظامی خوزستان از کشف 162 هزار و 462 بسته مواد محترقه غیرمجاز و پلمب 31 واحد صنفی متخلف در استان خبر داد.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۰۱:۰۵    
فارس نوشت:تجمع کنندگان، خواستار پیگری اموال به سرقت رفته مردم ایران از طریق مراجع قضایی بین المللی توسط قوه قضاییه و دادستان کل کشور شدند.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۰۱:۰۵    
ایکس پنگ از فیس لیفت خودروی P7 رونمایی کرد. این فیس لیفت با تغییراتی در ظاهر و امکانات و فناوری همراه بوده است.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۰۱:۰۵    
وب سایت فرارو در خبری از فروش آیفون 110 میلیونی در بازار موبایل خبر داده است.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۰۰:۰۶    
خواست کمک از دولت به نتیجه رسیده و باشگاه استقلال ممکن است به زودی با یک شرکت به عنوان اسپانسر قرارداد ببندد.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۰۰:۰۶    
پاکو خمس، سرمربی اسپانیایی تیم تراکتور، قرارداد خود را با این تیم تمدید کرد.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۰۰:۰۶    
ورزش سه نوشت: درگیری میان هواداران فرانکفورت و ناپولی ساعاتی قبل از شروع بازی امشب شهر میزبان را به آشوب کشید.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۰۰:۰۶    
ایسنا نوشت:نمایندگان مجلس جهت تامین نظر شورای نگهبان بند مربوط به پرداخت 100 میلیون تومان به هر مسجد را از لایحه بودجه 1402 حذف کردند.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۰۰:۰۴    
ایسنا نوشت: وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه شرکت ها در حوزه ریلی برای واردات یا ساخت لکوموتیو و واگن مسافری و باری مجوز کامل دارند ...
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۰۰:۰۴    
ایسنا نوشت: خبرنگار وال استریت ژورنال در توییتی از ارسال یک تیم فنی توسط آژانس بین المللی انرژی اتمی به ایران طی روزهای آتی خبر داد.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۰۰:۰۴    
ایسنا نوشت: وزیران امور خارجه ایران و سریلانکا در خصوص روند توسعه و گسترش روابط دو کشور و برخی موضوعات مورد اهتمام مشترک تلفنی گفت و گو و تبادل نظر کردند.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۰۰:۰۴    
سقوط پهپاد مدرن آمریکایی در کریمه خبرساز شده است و جالب اینجاست که مدل بهینه سازی شده یکی از قدیمی ترین جنگنده های روسی توانسته این پهپاد آمریکایی را روی هوا شکار کند.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۰۰:۰۴    
ایسنا نوشت: سفارت ایالات متحده در ریاض امروز چهارشنبه در بیانیه ای از تعیین سفیر جدید آمریکا در عربستان خبر داد.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۰۰:۰۴    
روزنامه ایران نوشت: تا چند ماه قبل قرار بود ایران تبدیل به کشوری منزوی و ناامن شود اما با عدم تحقق این رؤیا، کشورهای مختلف جهانی رویه ای سازنده تر با تهران را در پیش گرفته اند ...
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۰۰:۰۴    
روزنامه جوان نوشت: اپوزیسیون جمهوری اسلامی متشتت ظاهراً به هم پیوسته که به نام اپوزیسیون موسوم و معروف شده، یک جریان پوچ، پوک، پوسیده، پلشت و ایران ستیز است.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۰۰:۰۴    
ایسنا نوشت: رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا اعلام کرد که روسیه در حال جنگ علیه اوکراین است و این نقض آشکار قوانین بین المللی به شمار می رود.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۰۰:۰۴    
صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: با همکاری سازمان برنامه و بودجه و خزانه داری کل کشور حقوق اسفند ماه 1401 بازنشستگان و وظیفه بگیران کشوری پرداخت شد.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۲۳:۰۳    
خبرورزشی نوشت: عربستان سعودی می خواهد برای اغوای لیونل مسی پیشنهاد دستمزدی برابر با کریستیانو رونالدو به او بدهد و کاپیتان آرژانتین را هم به لیگ داخلی خود بکشاند.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۲۳:۰۳    
تجارت نیوز نوشت: در سال 1400 از کل درآمدهای مالیاتی دولت، 38 درصد مربوط به مالیات اشخاص حقوقی، 38 درصد مربوط به مالیات بر کالا و خدمات ...
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۲۳:۰۳    
از نسل جدید لباس های فضانوردی که برای سفر دوباره انسان به ماه طراحی شده است، رونمایی شد.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۲۳:۰۳    
احمد زیدآبادی در کانال تلگرامی نوشت:یک نفر در سرمقالۀ امروز کیهان خواستار توقیف روزنامه های مستقل و منتقد به اتهام "دروغ سازی" و "شایعه پردازی" شده است.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۲۳:۰۳    
ایرنا نوشت : باتوجه به اینکه از ابتدای سال 1402 دیگر تغییری در ساعت رسمی کشور به وجود نخواهد آمد، پیشنهادی از سوی سازمان امور استخدامی مبنی بر تغییر ساعات کاری ادارات، دانشگاه ها و مدارس مطرح شد.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۲۳:۰۳    
امروزه یکی از مؤلفه های قدرت و توسعه یافتگی در عرصه بین المللی قدرت دریایی هست. به طوری که اگر به تاریخ قدرت های هژمونی در گهواره جهانی بنگریم آمریکا، انگلیس ...
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۲۳:۰۳    
مهاجم ایرانی هال سیتی یکی از 11 نفر اصلی تیمش مقابل برنلی است.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۲۲:۰۷    
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی، بر لزوم گذراندن دوره های آموزشی ویژه معلمان، مدیران، مربیان و سایر کارکنان مدارس غیردولتی تأکید کرد.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۲۲:۰۷    
نسخه بعدی بازی رایانه ای فیفا با یک اتفاق ویژه خبرساز شد.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۲۲:۰۷    
عباس عبدی در کانال تلگرامی خود نوشت: 30 سال است آقای نیکبخت را از نزدیک می شناسم. ابتدا از پرونده مشهور بانک صادرات [در ماجرای ارتشای فاضل خداداد وکیل بانک صادرات بود]، سپس هم وکیل خودم بود ...
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۲۱:۰۱    
تسنیم نوشت:سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یادمان شهدای عملیات والفجر 8 حضور یافت.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۲۱:۰۱    
ورزش سه نوشت: عصبانیت کریستیانو رونالدو در بازی دیشب النصر مقابل ابها سوژه یک شرکت هواپیمایی شد.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۲۱:۰۱    
پی بُردن دولت های عربی به واقعیت افول قدرت آمریکا و نشانه های فروپاشی اسرائیل می تواند نقطه آغاز همگرایی در جهان اسلام باشد که آن را به فال نیک می گیریم.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۲۱:۰۱    
فدراسیون فوتبال در آستانه توافق نهایی با یک کشور برای برگزاری دومین دیدار دوستانه تیم ملی است.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۲۱:۰۱    
دردولت ها روشی وجود داشته که شاید روش خیلی مطلوبی نیست چون در هر صورت همه ما در ساخت این بنا از ابتدای پیروزی انقلاب سهیم بوده ایم و هر کس به وسع و توان خود بخشی از این کشور را ساخته و نباید تغییر ...
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۲۱:۰۱    
ورزش سه نوشت: سرپرست پرسپولیس دقایقی پیش در سعادت آباد مورد حمله سه زورگیر قرار گیرد که در آن گوشی اش به سرقت رفت.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۲۱:۰۱    
روند کاهشی قیمت خودرو که از ابتدای هفته جاری آغاز شده بود، امروز متوقف شد و اکثر خودروهای موجود در بازار در 24 ساعت گذشته افزایش قیمت ها را تجربه کردند.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۲۱:۰۱    
مشاور حسن روحانی در دوران ریاست جمهوری، از سفیر چین در تهران به خاطر توییتش درباره ی نشستی با عنوان مدرنیزاسیون به سبک چینی، فرصت های نو برای ایران و چین سوال هایی را پرسیده است. ...
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۲۰:۳۴    
در آستانه فرارسیدن نوروز باستانی و جشن بزرگ لحظه تحویل سال، مشهدالرضا و بارگاه منور ثامن الحجج(ع) آماده میزبانی از زائران در لحظه تحویل سال و ایام نوروز است ...
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۲۰:۱۷    
مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: طرح های آرامش بهاری و ضیافت الهی از 25 اسفند ماه تا 4 اردیبهشت ماه در 123 بقعه متبرکه خراسان رضوی اجرا می شود.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۲۰:۰۷    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد گفت: در تابستان سال 1402 حدود 30 درصد در مشهد یعنی حدود 4 متر مکعب در ثانیه با کمبود منابع آب رو به رو هستیم.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۲۰:۰۲    
ری- سرپرست فرماندهی انتظامی ری از دستگیری پنج عامل قمه کشی و ایجاد وحشت در جنوب تهران دستگیر شدند.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۲۰:۰۲    
ایسنا نوشت: دادگاه پاکستان امروز (چهارشنبه) عملیات پلیس این کشور را مبنی بر دستگیری عمران خان، نخست وزیر سابق پاکستان در منزلش تا ساعت 10 صبح روز پنجشنبه به حالت تعلیق درآورد و پس از این اتفاق ...
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۲۰:۰۲    
مهر نوشت: وزارت دفاع تایوان از رویت شماری هواپیما و کشتی متعلق به ارتش چین در اطراف این جزیره خبر داد.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۲۰:۰۲    
بایدن و ترامپ کماکان با هم رقابت می کنند و یاران قدیمی ترامپ هم قصد کاندیداتوری دارند.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۲۰:۰۲    
ایسنا نوشت: سپیده قلیان از زندان آزاد شد. سپیده قلیان که در جریان اعتراضات کارخانه نیشکر هفت تپه بازداشت شده بود دراینستاگرام اعلام کرد که از زندان آزاد شده است. انتهای پیام ...
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۲۰:۰۲    
در حالی که دولت ابراهیم رئیسی در اقدامی تبلیغی "سامانه انتقال آب از سد کانی سیب به دریاچه ارومیه" را در ردیف دستاوردهای خود دانسته است ...
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۲۰:۰۲    
ایسنا نوشت:پس از اعلام نتایج نوبت خودروهای وارداتی، تعداد بسیاری اعلام کردند که از لیست متقاضیان حذف شده اند و سخنگوی وزارت صمت دلایل حذف برخی متقاضیان خودروهای وارداتی را توضیح داد.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۲۰:۰۲    
حسین دلیر، روزنامه نگار خوزستانی، در یادداشتی که در اختیار انصاف نیوز قرار داده است، درباره ی حضور سفیر برزیل در آبادان نوشت: ...
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۲۰:۰۲    
ایسنا نوشت:سخنگوی هیات رئیسه مجلس گفت که طرح پیشنهادی برخی نمایندگان نیز هنوز وارد روند بررسی نشده و رؤسای قوا نیز نفیاً یا اثباتاً دربارۀ آن نظر نداده اند.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۹:۰۷    
165 نفر از دانش آموزان سمپاد که از هفت استان کشور در قالب ویژه برنامه راهیان پیشرفت نورانی به استان هرمزگان رفته بودند، با پیشرفت ها و دستاوردهای کشور در حوزه های مختلف آشنا شدند.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۹:۰۲    
خبرورزشی نوشت: 5 بازیکن از پرسپولیس در لیست جدید تیم ملی حضور دارند
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۹:۰۲    
ایسنا نوشت: یک مقام شورای امنیت ملی کاخ سفید در گفت وگویی به رزمایش دریایی مشترک ایران، چین و روسیه واکنش نشان داده و گفت که آمریکا به دقت آن را رصد می کند.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۹:۰۲    
همشهری آنلاین نوشت:رئیس انجمن خرمای ایران در مورد توزیع خرما در ماه رمضان گفت: در بحث تامین خرمای ماه مبارک رمضان مشکلی نخواهیم داشت و قیمت ها هم قیمت مصوب خواهد بود.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۹:۰۲    
تجارت نیوز نوشت:سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1402، درباره افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان در سال جدید توضیحاتی ارائه کرد.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۹:۰۲    
ورزش سه نوشت: مهدی محمدنبی، نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال سرپرستی تیم ملی را در یک تورنمنت بزرگ دیگر بر عهده خواهد داشت.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۹:۰۲    
ایسنا نوشت: رئیس جمهور سوریه در دیدار با همتای روس خود در کرملین، با بیان اینکه سفرش به روسیه اولین سفر او به این کشور پس از جنگ اوکراین محسوب می شود ...
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۹:۰۲    
ایسنا نوشت: دبیر ستاد نوروزی سیما درباره فعالیت هنرمندان مطرح در این روزها در تلویزیون و شبکه نمایش خانگی، معتقد است: خیلی از هنرمندانی که مردمی هستند و هنرمندانی که واقعا دغدغه ی مردم را دارند ...
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۸:۰۷    
خبرورزشی نوشت: وینچنزو مونتلا و فابیو کاناوارو دو گزینه ایتالیایی برای هدایت فدراسیون فوتبال بودند.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۸:۰۴    
برنا نوشت: فربد زاوه ، کارشناس و فعال بازار خودرو پس از حدود سه ماه که به دلیل عارضه مغزی در کما به سر می برد، درگذشت.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۸:۰۳    
صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران اعلام کرد سامانه انتشار اطلاعات طرح های پژوهشی بنیاد ملی علم ایران راه اندازی شد.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۸:۰۳    
فیلم مستند قطعه 19 به کارگردانی مسعود دهنوی محصول گروه مستند روایت فتح در جشنواره فیلم اشراق جایزه بهترین مستند را دریافت کرد.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۸:۰۳    
ورزش سه نوشت: مدافع ایرانی ملی پوش الاهلی قطر انتخاب امیر قلعه نویی را یک اتفاق مثبت برای نیمکت تیم ملی می داند و مدعی است قادر خواهند بود شرایط برای قهرمانی شکل دهند.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۸:۰۳    
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: محیط بانان منطقه حفاظت شده ورجین موفق به دستگیری یک شکارچی غیرمجاز شدند.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۸:۰۳    
رئیس مرکز توانمندسازی سازمان بهزیستی کشور گفت: در حال حاضر 160 هزار خانوار اعم از معلولان سرپرست خانوار، خانوارهای دارای حداقل دو عضو معلول و زنان سرپرست خانوار تحت پوشش فاقد مسکن هستند.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۸:۰۳    
فراز نوشت: سیاست های اقتصادی تبدیل به ابزار امرار معاش دولت و اداره خانواده دولت شده است. 85 میلیون ایرانی می دوند، مالیات می دهند ...
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۸:۰۳    
جماران، پوستر مرحوم حجت الاسلام والمسلمین سید احمد خمینی را به مناسبت بیست وهشتمین سالگرد درگذشت وی منتشر کرد.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۸:۰۳    
تسنیم نوشت: ناوهای چین و روسیه برای برگزاری رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی 2023 در شمال اقیانوس هند وارد آب های سرزمینی ایران شدند.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۸:۰۳    
ایلنا نوشت: شرکت دیزنی با انتشار ویدئویی فرا رسیدن نوروز را تبریک گفت.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۸:۰۳    
نرخ دیه سال 1402 به موجب ابلاغ بخشنامه رئیس قوه قضائیه 900 میلیون تومان تعیین شد.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۸:۰۳    
ایرنا نوشت: تغییر توازن منطقه ای، گسترش روابط دفاعی تهران-مسکو و تقویت حریم هوایی ایران به دغدغه اصلی رسانه های آمریکایی درباره خرید سوخو-35 تبدیل شده است.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۷:۰۶    
ورزش سه نوشت: دو ستاره استقلال در تمرین امروز آبی ها با کسب اجازه از ساپینتو حضور پیدا نکردند.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۷:۰۶    
طی حکمی از سوی محمد خزاعی، رئیس سازمان سینمایی کشور؛ مهدی آذرپندار دبیر چهلمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران شد.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۷:۰۶    
شبکه فراتر به عنوان شبکه پیشران در صداوسیما با کیفیت 4K و فناوری HDR و WCG برای سومین سال در نوروز با پخش سریال، فیلم های سینمایی و برنامه هایی که ویژه این ایام تدارک دیده شده، همراه خواهد بود.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۷:۰۶    
خبرورزشی نوشت: اسطوره تیم پرسپولیس اعتقاد داشت: اینکه خبر مرگم را منتشر می کنند تا باعث اذیت خانواده ام شوند، اصلا کار درستی نیست.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۷:۰۶    
اقتصاد 100 نوشت:بسیاری از مسئولان وزارت جهاد کشاورزی اذعان می کنند که با توجه به شرایط مساعد تولید و برنامه های اجرا شده، نوسان چندانی در بازار محصولات پروتئینی نخواهیم داشت.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۷:۰۶    
تسنیم نوشت:معاون امور زنان ریاست جمهوری در مورد حواشی به وجود آمده پیرامون پیام ویدئویی اش به نشست کمیسیون مقام زن توضیحاتی ارائه داد و گفت: ما می توانیم در این کمیسیون شرکت کنیم.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۷:۰۶    
اعتمادآنلاین نوشت:به گفته سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس طرح عفاف و حجاب، به هیات رئیسه مجلس ارائه شده اما هنوز اعلام وصول نشده است.