شنبه ۱۲ خردادساعت ۲۰:۳۴Jun 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای صفحه اقتصاد 5 اردیبهشت 1403 - safheeghtesad.ir

صفحه اقتصاد 29 اسفند 1402 صفحه اقتصاد 31 فروردین 1403 صفحه اقتصاد 1 اردیبهشت 1403 صفحه اقتصاد 2 اردیبهشت 1403 صفحه اقتصاد 3 اردیبهشت 1403 صفحه اقتصاد 4 اردیبهشت 1403 صفحه اقتصاد 5 اردیبهشت 1403 صفحه اقتصاد 6 اردیبهشت 1403 صفحه اقتصاد 7 اردیبهشت 1403 صفحه اقتصاد 8 اردیبهشت 1403 صفحه اقتصاد 9 اردیبهشت 1403 صفحه اقتصاد 10 اردیبهشت 1403 صفحه اقتصاد 11 اردیبهشت 1403 صفحه اقتصاد 12 اردیبهشت 1403 صفحه اقتصاد 13 اردیبهشت 1403 صفحه اقتصاد 14 اردیبهشت 1403 صفحه اقتصاد 15 اردیبهشت 1403 صفحه اقتصاد 16 اردیبهشت 1403 صفحه اقتصاد 17 اردیبهشت 1403 صفحه اقتصاد 18 اردیبهشت 1403 صفحه اقتصاد 19 اردیبهشت 1403 صفحه اقتصاد 20 اردیبهشت 1403 صفحه اقتصاد 21 اردیبهشت 1403 صفحه اقتصاد 22 اردیبهشت 1403 صفحه اقتصاد 23 اردیبهشت 1403 صفحه اقتصاد 24 اردیبهشت 1403 صفحه اقتصاد 25 اردیبهشت 1403 صفحه اقتصاد 26 اردیبهشت 1403 صفحه اقتصاد 27 اردیبهشت 1403 صفحه اقتصاد 28 اردیبهشت 1403 صفحه اقتصاد 29 اردیبهشت 1403 صفحه اقتصاد 30 اردیبهشت 1403 صفحه اقتصاد 31 اردیبهشت 1403 
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۲۱:۵۵    
افرادی که دوره خدمت خود را تمام کرده اند، می توانند میزان دوره ای که به خدمت سربازی مشغول بوده اند را به سنوات سابقه بیمه خود اضافه کنند.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۲۰:۵۵    
از اول فروردین ماه تا چهارم اردیبهشت ماه سال جاری، 3 میلیارد و 465 میلیون دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی، دارو، کالاهای تجاری و بازرگانی، واردات در مقابل صادرات و خدمات تامین شده است.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۸:۵۷    
طبق اعلام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی افزایش حقوق بازنشستگان در اردیبهشت ماه اعمال می شود.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۷:۴۵    
وزیر جهادکشاورزی در پیامی به نخستین نشست شورای حکام مرکز بین المللی مدیریت جامع حوزه آبخیز و منابع زیستی در مناطق خشک و نیمه خشک ...
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۷:۱۲    
با حکم دکتر بابک افقهی، حسین رفیق دوست بعنوان مدیرعامل شرکت پتروشیمی فن آوران منصوب گردید
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۷:۰۶    
مرتضی شاهمیرزایی معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در بازدید صبح امروز خود از مجتمع پتروشیمی فن آوران ...
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۶:۳۶    
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه گفت: استراتژی توسعه فولادمبارکه رسیدن به خودکفایی در صنایعی مانند خودروسازی است و پیش بینی وبرنامه ریزی می کنیم که طی یک تا دوسال آینده بتوانیم همه گریدهای مورد نیاز صنایع ...
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۶:۲۸    
کیوسک های دیجیتال پایش سلامت توسط همراه اول رونمایی و در تعدادی از مراکز بهداشت شهر تهران نصب شد.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۶:۰۶    
فولاد مردان شرکت فولاد خوزستان به مناسبت گرامی داشت هفته کار و کارگر و بسیج کارگری با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۶:۰۵    
نخستین جلسه هم اندیشی روسای روابط عمومی شرکت های تابعه گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس در منطقه ماهشهر در سال جدید، با حضور مدیر ارتباطات و توسعه برند گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس برگزار شد.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۶:۰۲    
این دیدار با هدف افزایش هماهنگی جهت دور دوم خدمت در حرم مطهر و قدردانی برای ایجاد فرصت خدمت کارکنان خدمتگزار فولاد خوزستان در آستان مطهر رضوی (ع) برگزار شد.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۵:۵۶    
آیین واگذاری مالکیت دو تیم استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی، صبح روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه با حضور سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۵:۱۵    
دانش آموزان برای ثبت سفارش کتاب های درسی باید به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی my.Gov.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir یا سامانه irtextbook ...
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۴:۱۵    
مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد براساس حکم صادره از سوی دادگاه، به دلیل اظهار ندامت و پشیمانی و همکاری توماج صالحی ...
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۴:۰۲    
محرابی نیا، مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور گفت: ممنوعیت تردد در محورهای شمالی کشور از امروز تا پایان هفته اعمال شد.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۲:۱۷    
قیمت طلا، سکه و دلار امروز در بازار تهران تغییر کرد.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۰:۱۵    
مدیر کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان تهران گفت: هفت هزار تن چای خارجی با کیفیت در مزایده اموال منقول به فروش گذاشته شده است.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۰:۰۲    
رئیس شورای تامین کنندگان دام از توزیع روزانه 250 تا 300 تن گوشت گرم خبر داد و گفت: واردات روزانه گوشت گرم به 600 تن افزایش می یابد.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۹:۵۶    
مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن تصویب لایحه ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره را راهکاری برای انجام معاملات شفاف در بازار مسکن برشمرد و گفت ...
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۹:۲۷    
رییس سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه اینترنت در هیچ کدام از حوزه های امتحانی نوبت اول کنکور قطع نمی شود، گفت: دستگاه های اجرایی، انتظامی ...
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۹:۱۲    
با نزدیک شدن به موسم حج تمتع، عربستان به بازدیدکنندگان و ساکنان این کشور نسبت به شرکت در حج آینده بدون کسب مجوزهای لازم هشدار جدی داد.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۰:۵۵    
رئیس هیئت مدیره اتحادیه بارفروشان میوه و تره بار تهران می گوید عرضه نوبرانه ها از 20 اردیبهشت ماه جاری افزایش پیدا می کند و با گسترش عرضه، قیمت ها تعدیل و کاهشی می شود.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۰:۴۶    
بارش باران از صبح امروز چهارشنبه 5 اردیبهشت در شیراز و مناطق اطراف آن باعث آبگرفتگی معابر در این مناطق شد ...
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۰:۴۳    
حسن یزدانی دارنده مدال های طلای جهان و المپیک از حذف رقیب سنتی خود از المپیک ابراز ناراحتی کرد.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۰:۱۱    
در این خبر به پیش بینی قیمت دلار فردا پنجشنبه 6 اردیبهشت ماه 1403، پرداخته شده است.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۵۶    
در این خبر به پیش بینی قیمت طلا و سکه فردا پنجشنبه 6 اردیبهشت ماه 1403 پرداخته شده است.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۳۵    
یک فعال بازار طلا با بیان اینکه انتظار می رود بازار سکه و طلا به تعادل برسد شرط کاهش حباب سکه را عرضه سکه های حراج شده بانک مرکزی در بازار عنوان کرد.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۱۴    
معاون ارتقای کسب و کارهای بین المللی سازمان توسعه تجارت با بیان اینکه گوشت گرم از کنیا، آفریقای جنوبی و تانزانیا به ایران وارد می شود ...
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۸:۴۷    
رهبر انقلاب به اقدام جالب یکی از کارگران درخواست انگشتر ایشان واکنش نشان دادند.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۸:۳۷    
در این خبر به یک خبر درباره افزایش حقوق بازنشستگان امروز 5 اردیبهشت 1403 پرداخته شده است.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۷:۵۷    
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در پیامی با تبریک آغاز هفته کاروکارگر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کارگر، از زحمات کارگران جهادگر و سخت کوش صنعت مس کشور تقدیر کرد.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۷:۵۷    
حضور محسن رضایی در جلسه شریان این گمانه را در فضای رسانه ای ایجاد کرده است که آیا او قصد جدا کردن راه خود از حداد عادل و قالیباف را دارد؟
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۷:۵۲    
سجاد خراسانی سرپرست روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان با اعلام این خبر اظهار داشت: به مناسبت هفته جهانی کار و کارگر ...
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۷:۵۲    
مدیرعامل شرکت فولادمبارکه گفت: با توجه به سیاست های فولاد مبارکه مبنی بر تولید محصولات ویژه و کیفی، بخشی از این محصولات در سال 1402 در خدمت صنعت خودروسازی قرار گرفت و با توجه به اهداف تعیین کننده ...
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۷:۵۲    
قیمت گوشت مرغ در تاریخ 5 اردیبهشت 1403 اعلام شد که بر اساس آن، هر بسته 1.8 کیلوگرمی گوشت سینه مرغ 261 هزار تومان است.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۷:۵۲    
ذوب آهن اصفهان شناسنامه فولاد ایران به همت والای مردان و زنان خدوم چون دری درخشان با قدمتی بیش از نیم قرن در دل این مرز و بوم می درخشد ...
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۷:۴۶    
در این متن به یک خبر جدید و فوری درباره حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش، پرداخته شده است.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۷:۴۶    
عطاالله معروفخانی، مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان صبح امروز در دیدار جمعی از کارگران و کارفرمایان منتخب کشور با رهبر معظم انقلاب به مناسبت روز کارگر حضور یافت.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۷:۴۶    
گروه خودروسازی سایپا در ششمین نمایشگاه بین المللی توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (ایران اکسپو) شرکت می کند.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۷:۴۶    
در هفته زمین پاک با حضور مدیرعامل پارس خودرو، مدیران محیط زیست کشور و مدیران شهرداری منطقه21، پروژه تکمیلی پساب تصفیه خانه جهت مصارف صنعتی شرکت پارس خودرو راه اندازی شد.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۷:۳۷    
شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات، اولین شرکت پروژه محور سهامی عام، از زیرمجموعه های هلدینگ سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات (ومعادن)، در حال حاضر 30 معدن در اختیار دارد که این معادن شامل پلی متال، مس ...
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۷:۳۷    
در دومین ماه از سال جهش تولید با مشارکت مردم و به مناسبت هفته کار و کارگر، جمعی از کارگران و تولید کنندگان کشور با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار نمودند.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۷:۲۲    
در این خبر از پیش بینی ردیف جداگانه بودجه برای قانون معلولان تا رشد 30 درصدی مستمری مددجویان پرداخته شده است.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۷:۱۷    
نگران نباشید! در این مقاله، نکاتی را با هم مرور می کنیم که بهتان کمک می کند با وجود پوست چرب، آرایشی ماندگار و بهاری داشته باشید.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۶:۳۷    
مجید هدایت؛ مشاور و دستیار وزیر کشور در امور صنعتی در جریان بازدید از شرکت پتروشیمی ایلام گفت:توسعه متوازن استان ها بر اساس ظرفیت های موجود در اولویت دولت و وزارت کشور قرار دارد.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۶:۳۴    
شرکت پتروشیمی جم در سی و ششمین نمایشگاه بین المللی صنعت لاستیک و پلاستیک چین در شهر شانگهای چین از 23 تا 26 اپریل سال 2024 (04 تا 07 اردیبهشت 1403) حضور یافت.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۶:۱۶    
ایرانسل ضمن حمایت از برگزاری رویداد استارتاپی هوش مصنوعی؛ از داده تا ثروت ، در مرحله داوری ایده ها و نوآوری های این رویداد حضور دارد.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۶:۰۴    
برگزیدگان، 5 نماینده و شعبه3 خواهند بود که بهترین عملکرد را داشته باشند. همچنین، 5 بیمه گزار که بیشترین امتیاز را کسب کنند و 5 بیمه گزار به قید قرعه ...
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۶:۰۱    
صفحه اقتصاد - حجم ویدیو: 2.44M مدت زمان ویدیو: 00:00:28 دانلود ویدیو
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۵:۵۵    
نمایشگاه دائمی وسایل نقلیه تاریخی با همکاری حوزه اتومبیلرانی و وسایل نقلیه گردشگری استان اصفهان و انجمن وسایل نقلیه تاریخی این استان گشایش یافت.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۵:۵۲    
در این خبر به بررسی نحوه دریافت هزینه عینک از تامین اجتماعی| بیمه شدگان تامین اجتماعی بخوانند می پردازیم.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۵:۲۵    
معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و اموزش پزشکی گفت: 21 هزار نفر از پرستاران که بخش عمده آنها در دوران کرونا نیروهای طرحی بودند استخدام شدند.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۵:۱۳    
قیمت بلیط هواپیما تهران-مشهد، امروز 5 اردیبهشت 1403، با پرواز شرکت هواپیمایی زاگرس اعلام شد.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۵:۱۳    
قیمت بلیط هواپیما تهران-استانبول، امروز 5 اردیبهشت 1403 با پرواز های شرکت آسمان و ماهان اعلام شد.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۴:۵۶    
بزرگترین و استثنایی ترین فروش فوری ایران خودرو ویژه زمستان آغاز شد.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۴:۴۱    
بر اساس اعلام وزارت آموزش و پرورش امسال حقوق معلمان حق التدریس دوبرابر افزایش خواهد یافت.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۴:۲۶    
مصطفی زمانی از همسر عربش رونمایی کرد/ ناریمان الصالحی بازیگر زن عراقی کیست؟
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۴:۲۶    
قیمت بلیط هواپیما تهران-شیراز، امروز 5 اردیبهشت 1403، اعلام شد.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۴:۰۸    
بررسی ها نشان می دهد درآمدهای مالیاتی پیشبینی شده در سال 1403 حدود 44 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته و بیشترین میزان این افزایش از ناحیه مالیات بر درآمد اشخاص حقیقی و مالیات بر کالاها و خدمات ...
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۳:۵۷    
در این خبر به توضیحاتی درباره وضعیت آب و هوا ایلام فردا پنجشنبه 6 اردیبهشت ماه 1403 پرداخته شده است.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۳:۵۲    
در این خبر به توضیحاتی درباره وضعیت آب و هوا خراسان رضوی فردا پنجشنبه 6 اردیبهشت ماه 1403 پرداخته شده است.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۳:۴۶    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران گفت که برخی تولیدکنندگان لوازم خانگی درخواست افزایش قیمت ارائه کرده اند که در دست بررسی است و هنوز تایید نشده است.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۳:۴۴    
وزارت رفاه با هشدار درباره پیامک های جعلی از هموطنان خواست به منظور جلوگیری از هر گونه کلاهبرداری به اخبار فاقد اعتبار در این حوزه توجهی نداشته باشند.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۳:۴۱    
تصویری از فرونشست زمین در یزد پس از بارش شدید باران در فضای مجازی پربازدید شد.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۳:۲۹    
سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از وقوع آتش سوزی در یک مدرسه خبر داد.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۳:۲۶    
به مناسبت هفته کار و کارگر، جمعی از کارگران سراسر کشور صبح امروز چهارشنبه 5 اردیبهشت با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۳:۲۲    
دبیرکل کانون ملی مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی از ایجاد ظرفیت فرا مرزی در صنعت ساختمان خبر داد.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۳:۲۰    
مدیرعامل بانک شهر گفت: طبق توافقی که در کنسرسیوم بانکی انجام شده و با توجه به اینکه شهرداری تهران متولی امور فرهنگی پایتخت است و ظرفیتهای قابل اتکایی دارد ...
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۳:۰۸    
در این خبر به بارندگی شدید در محله بنجیر، پرداخته شده است.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۳:۰۵    
ثبت نام ایران خودرو از 4 اردیبهشت ماه آغاز شده است.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۳:۰۱    
نمایش اقتدار نظامی کشورمان در منطقه طی روزهای اخیر موجب بازگشت آرامش به بازار ارز شد؛ عدم وجود خریدار در بازار موجب ادامه روند نزولی قیمتها شده تا جایی که دلار به کانال 63 هزار تومان بازگشته است.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۲:۵۶    
پیام دکتر هاشم خنفری منتخب مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی در پی تحریم های ناجوانمردانه شرکت فولاد خوزستان توسط استکبار جهانی
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۲:۴۷    
معاون پارلمانی رئیس جمهوری گفت: نظر دولت درباره تعطیل دوروز در هفته مشخص است اما مجلس باید در این زمینه به نتیجه نهایی و قاطع برسد.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۲:۳۷    
قیمت دلار کانادا، امروز 5 اردیبهشت 1403، 470,100 ریال اعلام شد.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۲:۳۵    
قیمت درهم امارات، امروز 5 اردیبهشت 1403، ساعت 11:25، 177,330 ریال به ثبت رسید.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۲:۳۱    
سرپرست مدیریت بازرسی، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات سازمان منطقه آزاد قشم از بررسی و رسیدگی به 390 مورد شکایات و درخواست های واصله در سال 1402 با هدف رفع مشکلات مردم و افزایش اعتماد عمومی به این ...
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۲:۲۹    
شایسته سعید مرادزاده معاون وزیر حمل ونقل تاجیکستان و هیأت همراه با استقبال مدیرکل و معاونین بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان و معاونین و مدیران بندر و منطقه آزاد چابهار و نماینده وزارت امور ...
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۲:۲۷    
گروه خودروسازی سایپا اولین طرح فروش فوق العاده محصولات خود را با خودروی سایپا 151 SE و با قیمت جدید، ویژه متقاضیان عادی آغاز کرده است ...
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۲:۲۶    
تالارهای بورس کالای ایران روز چهارشنبه 5 اردیبهشت ماه میزبان عرضه 632 هزار و 283 تن انواع کالا و محصول است.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۲:۲۶    
مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با بیان اینکه اگر اقتصاد قدرت تولید داشته باشد به عنوان لوکوموتیو و نیروی محرکه عمل می کند گفت ...
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۲:۲۳    
طبق مصوبه مجلس، عایدی سرمایه حاصل از انتقال اوراق بهادار یا کالای مورد معامله در بورس ها و بازارهای خارج از بورس مانند صندوق های کالایی، املاک و مستغلات و گواهی سپرده سکه طلا، مشمول مالیات نخواهد بود.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۲:۲۲    
لطف اله سیاهکلی، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس بیان کرد: کسانی که در امر سرمایه گذاری تخصص کافی ندارند با ورود به بازار سرمایه و مواجه با برخی اتفاقات دچار ضرر و زیان می شوند، بنابراین ...
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۲:۲۰    
رهبر انقلاب در دیدار با گران فرمودند: امنیت شغلی اطمینان کارگر به آینده شغلی خود است.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۲:۲۰    
معاون خرید راهبردی اداره کل درمان غیرمستقیم سازمان تأمین اجتماعی از اتصال داروخانه ها به سازمان بیمه سلامت و فراهم شدن امکان بهره مندی بیماران خاص تحت پوشش تأمین اجتماعی از خدمات صندوق حمایت از ...
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۲:۱۲    
اساسنامه جدید بیمه سینا مطابق با اساسنامه نمونه بیمه مرکزی به تصویب اعضای مجمع رسید.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۲:۱۱    
اسامی برندگان قرعه کشی بلیت بازی پرسپولیس و سپاهان ویژه دارندگان "پرسپولیس کارت" بانک شهر منتشر شد.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۲:۰۸    
در حاشیه بازدید مدیرعامل بانک شهر از بزرگترین شرکت تولید کننده فراورده های لبنی، تفاهمنامه همکاری مشترک میان این بانک و شرکت کاله به امضاء رسید.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۲:۰۷    
بانک کارآفرین از کلیه اشخاص حقیقی سهامدار بانک که داوطلب عضویت برای مدت باقیمانده دوره جاری هیات مدیره هستند، دعوت می کند.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۲:۰۵    
معاونین مدیر عامل بانک توسعه تعاون طی جلسه ای اعلام داشته اند بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس در حال انجام است.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۲:۰۵    
سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران با اعلام آغاز فرآیند نام نویسی دارندگان تاکسی فرسوده جهت جایگزینی با تاکسی برقی گفت: ثبت نام این طرح از امروز ، پنجم اردیبهشت ماه آغاز شد.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۲:۰۵    
طرح چند منظوره سد و نیروگاه اوما اویا در سریلانکا، به ارزش بیش از 50 میلیون دلار با تأمین مالی بانک توسعه صادرات ایران با حضور رئیس جمهور کشورمان به بهره برداری رسید.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۲:۰۲    
بانک رفاه کارگران با اجرای "طرح ماندگار" گام دیگری در راستای ارائه خدمات و محصولات متمایز بانکی برداشت.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۲:۰۱    
با حضور قائم مقام مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، هیات عامل، معاونان، مدیران امور و جمعی دیگر از مدیران و مسئولان ارشد بانک ملی ایران ...
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۱:۵۹    
سرپرست سازمان خصوصی سازی از واگذاری سهام استقلال و پرسپولیس بعد از دو دهه به دو کنسرسیوم نفتی و بانکی خبرداد.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۱:۵۲    
در نشست روز دوشنبه مورخ سوم اردیبهشت 1402 با حضور دکتر سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن و دکتر علی استاد هاشمی رئیس کل بیمه مرکزی ایران ...
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۱:۵۲    
جلسه معارفه مدیر و معاون اداری مالی مدیریت شعب منطقه استان های اصفهان، قم، مرکزی و چهارمحال بختیاری با حضور عضو هئیت سرپرستی و مدیر امور شعب بانک ایران زمین برگزار شد.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۱:۵۰    
آیین امضای تفاهمنامه همکاری مشترک علمی _ پژوهشی بین مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و شرکت نفت پاسارگاد امروز سه شنبه (4 اردیبهشت1403) برگزار شد.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۱:۵۰    
قیمت روز و جدید انواع خودرو رانا در تاریخ 5 اردیبهشت ماه اعلام شد.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۱:۴۷    
هلدینگ توسعه معادن و فلزات، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های سرمایه گذاری در حوزه صنایع معدنی و فلزی ...
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۱:۴۶    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: به نظر می رسد که آخرین جمع بندی کمیسیون و امضایی که دوستان کردند بر مبنای تعطیلات روز شنبه است و احتمالا گزارش کمیسیون به عنوان تعطیلات روز شنبه به هیات و برای صحن ارسال ...
  • ۱