دوشنبه ۳۱ اردیبهشتساعت ۱۶:۰۱May 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای صفحه اقتصاد 6 اردیبهشت 1403 - safheeghtesad.ir

صفحه اقتصاد 29 اسفند 1402 صفحه اقتصاد 31 فروردین 1403 صفحه اقتصاد 1 اردیبهشت 1403 صفحه اقتصاد 2 اردیبهشت 1403 صفحه اقتصاد 3 اردیبهشت 1403 صفحه اقتصاد 4 اردیبهشت 1403 صفحه اقتصاد 5 اردیبهشت 1403 صفحه اقتصاد 6 اردیبهشت 1403 صفحه اقتصاد 7 اردیبهشت 1403 صفحه اقتصاد 8 اردیبهشت 1403 صفحه اقتصاد 9 اردیبهشت 1403 صفحه اقتصاد 10 اردیبهشت 1403 صفحه اقتصاد 11 اردیبهشت 1403 صفحه اقتصاد 12 اردیبهشت 1403 صفحه اقتصاد 13 اردیبهشت 1403 صفحه اقتصاد 14 اردیبهشت 1403 صفحه اقتصاد 15 اردیبهشت 1403 صفحه اقتصاد 16 اردیبهشت 1403 صفحه اقتصاد 17 اردیبهشت 1403 صفحه اقتصاد 18 اردیبهشت 1403 صفحه اقتصاد 19 اردیبهشت 1403 صفحه اقتصاد 20 اردیبهشت 1403 صفحه اقتصاد 21 اردیبهشت 1403 صفحه اقتصاد 22 اردیبهشت 1403 صفحه اقتصاد 23 اردیبهشت 1403 صفحه اقتصاد 24 اردیبهشت 1403 صفحه اقتصاد 25 اردیبهشت 1403 صفحه اقتصاد 26 اردیبهشت 1403 صفحه اقتصاد 27 اردیبهشت 1403 صفحه اقتصاد 28 اردیبهشت 1403 صفحه اقتصاد 29 اردیبهشت 1403 صفحه اقتصاد 30 اردیبهشت 1403 صفحه اقتصاد 31 اردیبهشت 1403 
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۷:۲۲    
کارشناس سیاستگذاری مسکن در واکنش به ادعای رئیس کل سابق بانک مرکزی گفت: ملک مصرفی افراد از شمول مالیات بر عائدی سرمایه خارج است، حتی اگر طی یکسال قیمت آن 10 برابر شود.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۲۰:۰۰    
نرخ سود بین بانکی در هفته منتهی به 12 اردیبهشت ماه با کاهش بسیار جزئی به 23.5 درصد رسید.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۰:۵۴    
با غیرفعال کردن یک گزینه ساده می توانید سرعت گوشی اندرویدی خود را از این رو به آن رو کنید. اما این گزینه چیست و چطور باید خاموش کرد؟
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۱:۱۲    
معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اهداء لوح تقدیر از زحمات مدیرعامل شرکت پتروشیمی پارس در تقدیر کرد.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۸:۲۷    
معصومه حائری فرزند مرحوم آیت الله شیخ مرتضی حائری دارفانی را وداع گفت.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۳:۴۴    
رئیس انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان سنگ آهن، پیش بینی کرد رشد 13درصدی توسعه معادن در برنامه هفتم توسعه به چند دلیل محقق نخواهد شد.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۲:۳۸    
مدیر کنسرسیوم بانک های خریدار پرسپولیس با بیان اینکه می خواهیم تیمی در حد آسیا تجهیز کنیم،گفت: یکی از اهداف مهم ما، کمک به باشگاه پرسپولیس و کم شدن حاشیه های این تیم است
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۲:۳۲    
کانون انجمن های صنفی نمایندگان بیمه آسیا در دیداری صمیمانه با مدیر عامل،اعضای هیات مدیره و معاونین مدیر عامل، با آنها گفت و گو کردند.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۱:۵۰    
یارانه 600 هزار تومانی در قالب اعتبار خرید رایگان بسته های حمایتی برای مادران باردار و دارای فرزند زیر 2 سال ارائه شده است.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۱:۲۷    
اعضای شورای تامین شهرستان بافق پس از بازدید از مجموعه شرکت سنگ اهن مرکزی ایران از میزان پیشرفت پروژه آهن اسفنجی اعلام رضایت کردند.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۱:۲۷    
اجرای دو طرح کاشت پایلوت چمن بیابانی و استفاده از مالچ های طبیعی برای بهینه سازی مصرف آب در واحد تحقیق و توسعه شرکت سنگ آهن مرکزی ایران مورد بررسی قرار گرفت.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۱:۱۹    
بر اساس ارزیابی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد، اروند و ارس بعنوان مناطق برتر انتخاب و در همایش ملی مناطق آزاد که در مشهد برگزار شد توسط وزیر کشور، تجلیل شدند.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۱:۱۶    
وزیر کشور در همایش ملی مناطق آزاد در مشهد، تسهیل گری برای ورود سرمایه گذاران داخلی و خارجی را یکی از ضرورت های این مناطق دانست.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۰۹:۴۰    
در این خبر به قیمت سکه پارسیان امروز شنبه 8 اردیبهشت 1403 پرداخته شده است.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۰۹:۰۱    
شاهین اتومات مدل 1403 صفر امروز هشتم اردیبهشت 900 میلیون تومان به فروش می رسد؛ این در حالی است که قیمت شاهین اتومات مدل 1402 صفر 885 میلیون تومان اعلام شده است.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۰۸:۱۰    
در این خبر به قیمت دینار عراق به تومان، امروز شنبه 8 اردیبهشت ماه 1403 پرداخته شده است.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۱:۴۱    
بیت کوین، اتریوم و سایر آلت کوین های اصلی در بحبوحه اخبار مربوط به دستگیری بنیانگذاران کیف پول سامورایی (Samourai) توسط وزارت دادگستری ایالات متحده (DOJ) و در پی ادامه تنش های جاری در خاورمیانه و ...
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۱:۲۶    
با توجه به وجود تحریم های گسترده علیه ایران، اقتصاد کشور دچار چالش های اساسی است، بنابراین اکسپو 2024 که با هدف حمایت ویژه دولت از بنگاه های تولیدی و تجاری در جهت تسهیل و توسعه صادرات برگزار می شود ...
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۷:۵۶    
در این گزارش آمده است که چگونه یک معامله گر بازار ارزهای دیجیتال 8,524 دلار را در عرض چند هفته به بیش از 12,800,000 دلار افزایش داد!
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۷:۰۲    
EXEED با میراث چشمگیر و دسترسی جهانی خود در بازار پریمیوم اروپای شرقی، آسیا و اقیانوسیه، خاورمیانه، آمریکای مرکزی و جنوبی، خود را برای نمایشی تماشایی در نمایشگاه خودرو پکن آماده می کند.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۶:۵۰    
لامبورگینی SE جدید در مقایسه با اوروس S، 0٫1 ثانیه سریع تر از حالت توقف به سرعت صد کیلومتر بر ساعت می رسد و این کار را در 3٫4 ثانیه انجام می دهد.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۵:۱۰    
مسلما همه ما دوست دارم که مبلغ سود سهام عدالت برایمان بیشتر باشد برای این موضوع راه حلی وجود دارد.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۳:۵۳    
بانک تجارت با انجام کامل همه فرآیندها، نسبت به صدور اولین برات الکترونیک سپامی اقدام کرد.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۳:۵۳    
مدیرعامل بانک سینا از رشد 64 درصدی منابع بانک سینا در دو سال گذشته خبر داد.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۸:۴۲    
تصاویری متفاوت از سومین سالگرد شهادت سردار سید محمد حجازی ، به ثبت رسیده است.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۲:۱۷    
معاون وزیر و رئیس هیات عامل ایمیدرو گفت: اگر بتوانیم جهش تولید مورد نظر رهبر معظم انقلاب را در بخش معدن محقق کنیم، آثار مستقیم و قابل توجهی در شاخص های اقتصادی کشور خواهد داشت.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۲:۰۷    
مهندس علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان با اشاره به فرارسیدن هفته کار و کارگر اظهار داشت:در شرایط اقتصادی امروز کشور که نیاز به رونق اقتصادی بیشتر از گذشته احساس می شود ...
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۲:۰۷    
نشست هم اندیشی منتخبین سی و پنجمین جشنواره امتنان از کارگران نخبه، گروه های کار و واحدهای نمونه با حضور وزیر تعاون ...
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۱:۵۷    
معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با صدور حکمی سیاوش میرحاجی را به سمت مدیر شرایط اضطراری و بحران پتروشیمی های منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس منصوب کرد.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۱:۵۷    
رهبر معظم انقلاب اسلامی، در اولین روز از هفته بزرگداشت کار و کارگر فرمودند کارگر و کارآفرین دو همکار در خط مقدم نبرد اقتصادی هستند ...
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۲۱:۴۰    
بنابر اعلام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برای مشترکین ایرانسل جهت غیرفعال کردن مصرف اینترنت آزاد، کدهای دستوری مخصوصی مشخص شده است.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۲۱:۳۱    
کارشناس سازمان هواشناسی ضمن اعلام خبر رگبار، رعد و برق و وزش باد در نیمه شرقی ایران نسبت به وقوع سیلاب در کرمان، سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی هشدار داد.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۲۱:۰۱    
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران به هر کجای رژیم صهیونیستی را که لازم باشد و بخواهد موشک می زند.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۲۰:۵۵    
بانک پارسیان به افراد حقیقی صاحبان مشاغل برای راه اندازی و یا گسترش کسب وکار بسته نوید را با اعتبار حداکثر 300 میلیون تومان اعطا می کند.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۲۰:۱۰    
در ادامه جزئیات جدید از دریافت زمین رایگان دولتی را بخوانید.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۹:۲۵    
مدیرعامل و اعضای هیات مدیره مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب از سایت دریایی پارسیان بازدید نمودند.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۹:۲۵    
حمایت دستگاه قضایی از تقویت اشتغال و رفع موانع تولید، به گزارش روابط عمومی مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب ...
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۹:۱۵    
ارزیابان همایش نهمین جایزه ملی مدیریت انرژی با حضور در شرکت پتروشیمی بندرامام، دستاوردهای این شرکت در حوزه انرژی و بهینه سازی را مورد ارزیابی قرار دادند.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۹:۱۲    
غرفه پتروشیمی جم در دومین روز از نمایشگاه چاینا پلاس 2024 (چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403) میزبان شرکت های بزرگی از گوشه و کنار دنیا بود.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۹:۱۲    
مدیرکل صداوسیمای مرکز خوزستان با حضور در مجتمع پتروشیمی اروند، ضمن بازدید از دستاوردهای شرکت، با دکتر کریمی دیدار و گفتگو کرد.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۹:۱۲    
رییس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مجلس شورای اسلامی در عین اختلاف سلیقه و اختلاف دیدگاه با سیاست های ارزی دولت همراهی کرده است ...
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۹:۱۲    
جمعی از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف با حضور در شرکت پتروشیمی اروند در جریان روند افزایش تولید بزرگترین زنجیره پی وی سی و کلر غرب آسیا، بومی سازی ...
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۸:۴۲    
سیر نزولی قیمت ها در حالی در بازار ارز ادامه دارد که هم اکنون قیمت دلار در بازار تهران به کانال 62 هزار تومان بازگشته است.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۸:۳۷    
تصویری از بازرسی بدنی شرکت کنندگان در کنکور خبرساز شد.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۸:۱۵    
رئیس سازمان حج و زیارت از واریز ارز مورد نیاز حج تمتع1403 از سوی بانک مرکزی به حساب این سازمان خبر داد و درباره اعتراض هایی که به قیمت حج امسال شده است.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۸:۰۷    
وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن هشدار از مردم خواست به منظور جلوگیری از هر گونه کلاهبرداری به اخبار فاقد اعتبار در این حوزه توجهی نداشته باشند.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۷:۳۳    
مدیر شیلات و کشاورزی سازمان منطقه آزاد قشم گفت: سیاست های کلان این سازمان برای سال 1403 تا افق 1408 با هدف کمک به فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران حوزه شیلات و کشاورزی بر پایه چندین برنامه کلیدی طراحی ...
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۷:۳۳    
مدیر جذب سرمایه گذاری و بازاریابی سازمان منطقه آزاد قشم تشکیل کمیته سرمایه گذاری در این سازمان با هدف تسهیل صدور مجوزها و ارائه خدمات به سرمایه گذاران ...
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۷:۳۰    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم از پاسداشت نام دریای تمدن ایرانی به عنوان مهمترین وجه ویژه برنامه های هفته ملی خلیج فارس در قشم نام برد که افتتاحیه و اختتامیه آن با اجرای دو برنامه قشم بوم ...
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۷:۳۰    
جزیره کیش با کسب بالاترین امتیازها در شاخصه های سرمایه گذاری، تولید وصادرات، برترین منطقه آزاد کشور در حوزه اقتصادی شد.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۷:۲۸    
روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش برترین روابط عمومی مناطق آزاد وویژه اقتصادی کشور شد.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۷:۲۷    
معاون اول رئیس جمهور گفت: یکی از فرصتهایی که برای تحقق شعار سال محیا شده، مناطق آزاد و ویژه اقتصادی هستند.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۷:۲۴    
در آستانه فرارسیدن روز فرهنگ پهلوانی ، دو فیلم پهلوانی برای جامعه ورزش پهلوانی به نمایش در خواهد آمد.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۷:۲۱    
سلما سادات نقیب زاده بازیگر فیلم "نذر بی بی" گفت: بازیگری حالا تمام من شده است و تحت هیچ شرایطی آن را رها نخواهم کرد.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۷:۱۵    
معاونت فرهنگی شهرداری اسلامشهر نیز در جمع ورزشکاران و هنرمندان در سینما فجر این شهرستان حضور پیدا کرد و به تماشای فیلم "نذر بی بی" نشست.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۷:۱۲    
شرکت پالایش نفت آفتاب به منظور حمایت از توسعه علمی و آموزشی اقدام به بورسیه تحصیلی دانشجویان بومی استان هرمزگان کرده است.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۶:۳۶    
همراه اول با پلتفرم های دیجیتال خود راهی نمایشگاه بین المللی Mobilefest ترکیه شد.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۶:۲۶    
در طرح پرداخت وام قرض الحسنه بانک ملی ایران با عنوان طرح مهربانی ملی متقاضیان می توانند با افتتاح حساب قرض الحسنه در این بانک تا سقف 300 میلیون تومان (سه میلیارد ریال) وام دریافت کنند.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۶:۱۴    
مدیر فروش شرکت فولاد اکسین خوزستان از حضور پررنگ این شرکت به عنوان صادرکننده نمونه کشور در ششمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران خبر داد.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۶:۱۱    
پلتفرم طرح تو طرح، نخستین پلتفرم آنلاین مسابقات معماری در ایران، در طی یک کنفرانس خبری در روز 5 اردیبهشت 1403 ...
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۶:۰۶    
بسیاری از رانندگان و مالکان خودروهای تجاری قصد دارند کشنده ای با کیفیت مثل فاو J6-460 را مالک شوند ولی نسبت خرید در بورس کالا مردد و نگران هستند.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۵:۴۱    
یک سال و نیم پس از آنکه میتسوبیشی ASX به نسخه ای از رنو کپچر تبدیل شد، این خودروساز ژاپنی این مدل را برای مطابقت با کپچر 2024 به روزرسانی کرده است ...
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۵:۳۲    
وکیل ترانه علیدوستی از آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی نوشت.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۵:۲۸    
در این خبر به تازه ترین خبر از طرح ساماندهی کارکنان دولت امروز 6 اردیبهشت ماه 1403 پرداخته شده است.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۵:۰۲    
در این خبر به توضیحاتی درباره مدارس کرمانشاه فردا شنبه 8 اردیبهشت ماه 1403 تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس کرمانشاه شنبه 8 اردیبهشت 1403 پرداخته شده است.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۴:۳۲    
در این خبر به توضیحاتی درباره مدارس فارس فردا شنبه 8 اردیبهشت ماه 1403 تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس فارس شنبه 8 اردیبهشت 1403 پرداخته شده است.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۴:۲۶    
در این خبر به توضیحاتی درباره مدارس یزد فردا شنبه 8 اردیبهشت ماه 1403 تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس یزد شنبه 8 اردیبهشت 1403 پرداخته شده است.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۴:۲۶    
روند کاهشی بازار ارز ادامه دارد. قیمت دلار آزاد پس از برخورد با سقف کانال 64هزار تومانی در بازار روز سه شنبه، مجددا دچار افت نرخ شد.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۴:۲۶    
قیمت اونس طلا باز هم با کاهش 0.2 درصدی، به مرز کانال 2200 دلار رسید.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۴:۱۳    
شیائومی بیش از 75 هزار سفارش برای خودروی SU7 ثبت کرده و بیش از 10 هزار تحویل در ژوئن را هدف قرار داده است.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۳:۴۱    
در این خبر به توضیحاتی درباره مدارس تهران فردا شنبه 8 اردیبهشت ماه 1403 تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس تهران شنبه 8 اردیبهشت 1403 پرداخته شده است.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۳:۳۵    
قیمت بلیط هواپیما تهران-شیراز، امروز 6 اردیبهشت 1403، اعلام شد.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۳:۳۲    
در این خبر به آخرین خبر از رتبه بندی معلمان امروز پنجشنبه 6 اردیبهشت ماه 1403 پرداخته شده است.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۳:۲۶    
در این خبر به توضیحاتی درباره وضعیت آب و هوا قم فردا جمعه 7 اردیبهشت ماه 1403 پرداخته شده است.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۳:۲۰    
بیست و یکمین حراج شمش طلا بناست روز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه در مرکز مبادله ارز و طلای ایران برگزار شود.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۳:۱۶    
قیمت بلیط هواپیما تهران-نجف، امروز 6 اردیبهشت 1403 با پرواز های شرکت کاسپین و آتا اعلام شد.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۲:۴۳    
قیمت گوشی اپل، امروز 6 اردیبهشت 1403 اعلام شد.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۲:۲۸    
قیمت بلیط هواپیما تهران-مشهد، امروز 6 اردیبهشت 1403، با پرواز شرکت هواپیمایی کیش ایر اعلام شد.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۲:۱۳    
قیمت دلار مبادله ای، امروز 6 اردیبهشت 1403، به 44،038 تومان رسید.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۲:۰۸    
قیمت لیر ترکیه امروز 6 اردیبهشت 1403 با کاهش 0.51 درصدی به 1،955 (یک هزار و نهصد و پنجاه و پنج) تومان رسید.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۱:۴۱    
نقش مشاوره کسب و کار به عنوان یک سرویس حیاتی برای سازمان هایی که این چالش ها را دنبال می کنند، ارائه تخصص و استراتژی هایی برای رشد، کارایی و نوآوری است.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۱:۱۱    
قیمت گوشی های سامسونگ، امروز 6 اردیبهشت 1403 اعلام شد.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۱:۰۶    
در این خبر به توضیحاتی درباره مدارس کرمان فردا شنبه 8 اردیبهشت ماه 1403 تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس کرمان شنبه 8 اردیبهشت 1403 پرداخته شده است.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۱:۰۵    
در این خبر به قیمت سکه پارسیان، امروز 6 اردیبهشت 1403 پرداخته شده است.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۱:۰۲    
در این خبر به توضیحاتی درباره مدارس ایلام فردا شنبه 8 اردیبهشت ماه 1403 تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس ایلام شنبه 8 اردیبهشت 1403 پرداخته شده است.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۰:۵۶    
در این خبر به توضیحاتی درباره مدارس سیستان و بلوچستان و زاهدان فردا شنبه 8 اردیبهشت ماه 1403 تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس زاهدان شنبه 8 اردیبهشت 1403 پرداخته شده است.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۰:۴۵    
در این خبر به توضیحاتی درباره مدارس اصفهان فردا شنبه 8 اردیبهشت ماه 1403 تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس اصفهان شنبه 8 اردیبهشت 1403 پرداخته شده است.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۰:۳۶    
در این خبر به توضیحاتی درباره مدارس هرمزگان فردا شنبه 8 اردیبهشت ماه 1403 تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس هرمزگان شنبه 8 اردیبهشت 1403 پرداخته شده است.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۰:۳۲    
در این خبر درباره نتایج کنکور 1403 کی اعلام می شود؟ پرداخته شده است.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۰:۲۳    
در این خبر به توضیحاتی درباره وضعیت آب و هوا یزد فردا جمعه 7 اردیبهشت ماه 1403 پرداخته شده است.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۰:۲۳    
در این خبر به توضیحاتی درباره مدارس خراسان جنوبی فردا شنبه 8 اردیبهشت ماه 1403 تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس خراسان جنوبی شنبه 8 اردیبهشت 1403 پرداخته شده است.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۹:۵۳    
در آگهی های بازار خودرو، شاهین دنده ای مدل 1401 با کارکرد 40 هزار کیلومتر امروز ششم اردیبهشت 645 میلیون تومان به فروش می رسد ...
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۹:۵۳    
آنروزها که برخی از مدیران صنعت بیمه با تصور حذف سند کتبی بیمه نامه شخص ثالث زمینه فروش اینترنتی از طریق سایت های مقایسه قیمت فراهم می کنند و اسم آنرا [ فناوری دیجیتالی ] گذاشتند حدود پنج سال می گذرد !
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۹:۴۱    
با نگاهی به نوسانات متغیرهای پولی در سال گذشته و مسیر کاهشی تورم نقطه به نقطه و همچنین هدف گذاری متغیرهای پولی در سال جاری توسط بانک مرکزی ...
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۹:۳۹    
بررسی قیمت روز و جدید انواع خودروهای ایرانی در تاریخ 6 اردیبهشت ماه را مشاهده کنید.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۹:۳۹    
نرخ ین ژاپن در برابر دلار به کمترین میزان خود در 34 سال گذشته رسیده است.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۹:۱۲    
در این خبر به توضیحاتی درباره مدارس خراسان رضوی و مشهد فردا شنبه 8 اردیبهشت ماه 1403 تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس مشهد شنبه 8 اردیبهشت 1403 پرداخته شده است.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۹:۰۰    
در این خبر به پیش بینی بورس فردا شنبه 8 اردیبهشت ماه 1403، پرداخته شده است.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۸:۱۲    
در این خبر به توضیحاتی درباره لیست فیلم های سینمایی تلویزیون امروز پنجشنبه 6 اردیبهشت ماه 1403 پرداخته شده است.
صفحه اقتصاد   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۸:۰۰    
در این خبر به قیمت دینار عراق به تومان، امروز پنجشنبه 6 اردیبهشت ماه 1403 پرداخته شده است.
  • ۱