پنجشنبه ۰۳ خردادساعت ۰۹:۲۲May 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای صاحب نیوز 29 اسفند 1394 - sahebnews.ir

صاحب نیوز 29 اسفند 1393 صاحب نیوز 31 فروردین 1394 صاحب نیوز 30 اردیبهشت 1394 صاحب نیوز 31 خرداد 1394 صاحب نیوز 31 تیر 1394 صاحب نیوز 31 مرداد 1394 صاحب نیوز 31 شهریور 1394 صاحب نیوز 30 مهر 1394 صاحب نیوز 30 آبان 1394 صاحب نیوز 30 آذر 1394 صاحب نیوز 30 دی 1394 صاحب نیوز 30 بهمن 1394 صاحب نیوز 1 اسفند 1394 صاحب نیوز 2 اسفند 1394 صاحب نیوز 8 اسفند 1394 صاحب نیوز 9 اسفند 1394 صاحب نیوز 10 اسفند 1394 صاحب نیوز 11 اسفند 1394 صاحب نیوز 12 اسفند 1394 صاحب نیوز 13 اسفند 1394 صاحب نیوز 14 اسفند 1394 صاحب نیوز 15 اسفند 1394 صاحب نیوز 16 اسفند 1394 صاحب نیوز 17 اسفند 1394 صاحب نیوز 18 اسفند 1394 صاحب نیوز 19 اسفند 1394 صاحب نیوز 20 اسفند 1394 صاحب نیوز 21 اسفند 1394 صاحب نیوز 22 اسفند 1394 صاحب نیوز 23 اسفند 1394 صاحب نیوز 24 اسفند 1394 صاحب نیوز 25 اسفند 1394 صاحب نیوز 26 اسفند 1394 صاحب نیوز 27 اسفند 1394 صاحب نیوز 28 اسفند 1394 صاحب نیوز 29 اسفند 1394 
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۲:۱۵    
محمدجواد ظریف در سخنانی در استرالیا نسبت به تغییر مرزها در منطقه و وقوع آرماگدون هشدار داده بود، اما آیا نبرد آخر الزمانی واقعیت دارد؟ آیا ظریف ناخواسته تعبیر صهیونیست مسیحی را بر زبان رانده است؟
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۲:۰۹    
بازار قیصریه بازاری است در بافت تاریخی اصفهان که عمدتاً به فعالیت فرش فروشان اختصاص دارد. سردر قیصریه، ورودی این بازار است ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۰:۰۴    
احمد رضا مصور گفت: شب گذشته 10 هزار و 500 نفر در هتل ها و میهمانپذیرها، سه هزار و 31 نفر در مدارس آموزش و پرورش، یک هزار و 799 نفر در منازل استیجاری ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۹:۴۷    
در آخرین روز سال 94 به رسم سال های گذشته، مردم فریدونشهر به منظور دیدار با خانواده های مصیبت دیده در مسجد جامع این شهر جمع شدند تا با این خانواده های داغ دیده در آستانه عید نوروز هم دردی و همدلی کنند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۹:۲۰    
شهردار سمیرم گفت: 500 کوچه سمیرم در سال 94 شناسنامه دار شده و نصب پلاک پستی منازل و اماکن در سمیرم آغاز شده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۸:۳۰    
حسینعلی دیانت در مسابقات پاورلیفتینگ کشور که 12 اسفندماه در شیراز برگزار شد به مقام قهرمانی دست یافت.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۶:۰۳    
مصرف بنزین کل کشور در روز چهارشنبه 26 اسفندماه امسال با 13 درصد افزایش از مرز 86 میلیون و 500 هزار لیتر گذشت.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۵:۵۱    
بر اساس پیش بینی های انجام شده، از روز دوشنبه نواحی غرب و جنوب استان شاهد بارش باران خواهد بود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۵:۲۵    
جمالی نژاد گفت: رشادت ها و پایمردی شهدا و جانبازان انقلاب اسلامی ایران به عنوان الگویی برای جهانیان به شمار می رود و همین پایمردی آنان بود که اکنون هیچ ابر قدرتی در دنیا جرات تعرض به خاک به ایران ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۵:۱۹    
از همه زیباتر روز تشییع پیکر شهدای مدافع حرم است. تشییع پیکر پاک شهدایی که حال و هوای همه را عوض می کنند و تازگی و طراوت خاصی به شهرها می دهند
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۵:۱۶    
استاتوس ها، توئیت ها و پست های امروزی به طور معمول مثل لطیفه های قدیمی شخصیت پردازی و داستان ندارند، کوتاه هستند ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۵:۱۳    
از آیه 36 سوره نساء به دست می آید که خویشانی که همسایه فرد متوفی هستند مورد توجه قرار گیرند و چیزی از ارث به آنان داده شود حتی اگر از طبقات ارث بر نباشند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۵:۱۰    
آخرین برنامه نود در شرایطی روی آنتن رفت که خیلی به مسائل فوتبالی اختصاص نداشت و موضوعات متنوعی را با حال و هوای نوروز شامل می شد. این برنامه هم یک مهمان ویژه داشت که فوتبالی نبود!
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۵:۰۴    
در ادامه این مسابقات امید نوروزی در وزن 66 کیلوگرم کشتی فرنگی و کمیل قاسمی در وزن 125 کیلوگرم کشتی آزاد روز یکشنبه اول فروردین ماه به مصاف رقبای خود می روند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۵:۰۱    
شورای استانداری الانبار با صدور بیانیه ای از آغاز عملیات بزرگ آزادسازی شهر استراتژیک هیت واقع در این استان خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۴:۵۵    
رئیس اداره حفاظت از محیط زیست نطنز گفت: با اقدام محیط زیست و رای قطعی دادگاه تجدید نظر، 15 هکتار از مناطق حفاظت شده کرکس در محدوده کشه بعد از سه سال پیگیری طاقت فرسا به اراضی ملی بازگردانده شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۴:۴۹    
صبح امروز گلستان شهدای اصفهان میزبان عاشقانی بود که مسیر امامزاده ابوالعباس خوراسگان تا گلستان شهدا را با پای پیاده و به عشق شهدا پیمودند و در این مسیر از خانواده شهدا و ایثارگران انقلاب اسلامی تجلیل ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۴:۴۰    
مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: باید در کسب لذت های حلال به خطوط قرمز اسلام توجه شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۴:۴۰    
طرح آرامش بهاری از 28 اسفند 94 تا 14 فروردین 95 دراغلب امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان اردستان اجرا می گردد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۴:۲۶    
با نهایی شدن مذاکرات و توافق هسته ای در 23 تیر، دولت همچنان به تک روی های خود در این زمینه ادامه داد و برای بررسی و تصویب برجام در مجلس شورای اسلامی به جای همکاری، سنگ اندازی کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۴:۱۹    
یک کارشناس مذهبی تصریح کرد: شادی و نشاط و تفریح نیاز روح است و به نوعی غذای روح است وهمان طور که بدن خسته می شود و نیاز به استراحت و غذا دارد روح نیز نیاز به خوراک و استراحت دارد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۳:۵۵    
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: معرفت افزایی محور فعالیت مبلغان در بقاع متبرکه استان اصفهان است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۲:۴۹    
در یکی از مزارع بخش امامزاده بخشی از زمین های کشاورزی توسط آب خانگی آبیاری می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۲:۴۶    
فرمانده نیروی دریایی تصریح کرد: امروز شناخت قدرت اسلامی بر همه واجب است زیرا بعضی این قدرت را نمی فهمند و بعضی مظاهر ظاهری قدرت آمریکا را می بینند و برای او رسمیت قائل می شوند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۲:۴۰    
آرامش حاکم بر کشور اسلامی و عزت بین المللی ما مرهون جان فشانی و ازخودگذشتگی شهداست و ما حداقل کاری که می توانیم انجام دهیم، پیروی از سفارش ها، کلام شهدا و احترام به خانواده های آن هاست.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۲:۳۱    
کتب فقهی و اجتهادی آداب و اعمال مستحبی بسیاری برای نوروز آورده اند که از جمله آن انجام غسل، روزه گرفتن، پوشیدن لباس نو و زیبا، استعمال عطریات و خوشبو کردن در آغاز فصل بهار است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۲:۱۰    
یک فروند هواپیمای مسافربری در روسیه سقوط کرد و 55 مسافر به همراه 6 خدمه پرواز همگی جان خود را در این حادثه از دست دادند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۱:۵۶    
شهید عبدالحمیدی امسال با بازگشت خود در روز شهادت حضرت صدیقه زهرا عطری از بی نشانی و چادر خاکی مادر در شهر منتشر کرد و پس از 33 سال به چشم انتظاری مادرش پایان داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۱:۳۸    
سواری پراید به دلیل سرعت زیاد و عدم توانایی در کنترل ماشین در محور پلیس راه خور به چوپانان دچار واژگونی شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۱:۲۶    
این سامانه بارشی تا اواسط هفته آینده در کشور فعال است و فعالیت آن درروز دوشنبه به مناطق شمال شرق، زاگرس جنوبی و جنوب کشور نیز می رسد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۰:۵۰    
نعناع مسکن ناراحتی های گوارشی، اشتهاآور، دفع صفرا، پاک سازی و تقویت کبد و طحال، مفید برای سرماخوردگی و بیماری های حلق و گلو و ضد نفخ، سکسکه، تهوع، اسهال، دل پیچه و...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۰:۳۵    
دانشجویان و اساتید ایرانی و غیر ایرانی که در امریکا مانده اند و توان علمی خود را به نام خدمت به جامعه علمی در اختیار سیاست های غربی قرار می دهند در نگاه راهبردی همانند عضلات یک بدن هستند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۰:۳۲    
مهدی لعلی توانست مقام نایب قهرمانی مسابقات موی تای wmf بخش آماتور قهرمانی جهان را به دست آورد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۰:۰۳    
گلخانه شهید احمدرضا میرزاعلیان دستگرد برخوار با حضور مسئولان روز گذشته در شهر دستگرد افتتاح شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۰۸:۳۱    
شاخص جهانی بهای گوشت، لبنیات، غلات، روغن و چربی و شکر طی بازه زمانی 2013- فوریه 2016 به ترتیب با 36، 100، 71، 43 و 64 واحد افت در اعداد 148، 142، 148، 150واحد و 187واحد جا خوش کردند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۰۸:۱۶    
امیرتیمور کلالی، نماینده مشهد، که تازه به اقلیت پیوسته بود، به جعل امضای خود پای قرارداد الحاقی شدیداً اعتراض کرد و کوشید با کمک حائری زاده ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۰۸:۰۴    
یکی از فعالان ملی شدن صنعت نفت دیداری با شاه داشت و گفت: در آن دیدار شاه ما را پذیرفت، واقعاً به حرف هایمان گوش داد، ولی با صحبت هایی که کرد، من احساس کردم خیلی توخالی است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۰۸:۰۱    
ثبت تصاویری از یک راسو قطبی در جزایر لوفوتن نروژ که از حیوانات نادر حیات وحش به شمار می رود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۰۷:۵۲    
بازار مرکزی گل و گیاه اصفهان شامل 134غرفه در خیابان همدانیان قرار داشته و این روزها مملوء از شهروندانی است که خود را برای نوروز آماده می کنند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۰۷:۴۴    
رسانه های عربی اعلام کردند که تروریست های تکفیری داعش برای فروش اسرای زن عراقی به قیمت 1000 دلار، بازارهای برده فروشی در روستاهای این کشور برپا کرده اند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۰۷:۳۲    
میرفندرسکی از معاصران میرداماد و شیخ بهایی و آقا حسین خوانساری و ملاصدرا بوده است و چندین تن از مدرسان حکمت معروف آن دوره، مانند ملاصادق اردستانی، محمدباقر سبزواری، آقاحسین خوانساری ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۰۷:۰۸    
وزیر خارجه اسبق آمریکا و نامزد انتخابات ریاست جمهوری این کشور، با لحنی اهانت آمیز از کودتای آمریکا علیه دولت دکتر مصدق دفاع کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۰۷:۰۰    
مخارج جاری دولت در سال 94 از 155 هزار میلیارد هم عبور می کند / دولت یازدهم در حالی طی 10ماهه ابتدایی سال جاری 129هزار میلیارد تومان در بخش بودجه جاری صرف کرده است که اگر همین روند ادامه یابد 155هزار ...