جمعه ۱۱ خردادساعت ۰۹:۳۳May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای سلامت نیوز 2 اردیبهشت 1403 - salamatnews.com

سلامت نیوز 29 اسفند 1393 سلامت نیوز 29 اسفند 1394 سلامت نیوز 30 اسفند 1395 سلامت نیوز 29 اسفند 1396 سلامت نیوز 29 اسفند 1397 سلامت نیوز 29 اسفند 1398 سلامت نیوز 29 اسفند 1399 سلامت نیوز 5 دی 1400 سلامت نیوز 29 اسفند 1401 سلامت نیوز 29 اسفند 1402 سلامت نیوز 31 فروردین 1403 سلامت نیوز 1 اردیبهشت 1403 سلامت نیوز 2 اردیبهشت 1403 سلامت نیوز 3 اردیبهشت 1403 سلامت نیوز 4 اردیبهشت 1403 سلامت نیوز 5 اردیبهشت 1403 سلامت نیوز 6 اردیبهشت 1403 سلامت نیوز 7 اردیبهشت 1403 سلامت نیوز 8 اردیبهشت 1403 سلامت نیوز 9 اردیبهشت 1403 سلامت نیوز 10 اردیبهشت 1403 سلامت نیوز 11 اردیبهشت 1403 سلامت نیوز 12 اردیبهشت 1403 سلامت نیوز 13 اردیبهشت 1403 سلامت نیوز 14 اردیبهشت 1403 سلامت نیوز 15 اردیبهشت 1403 سلامت نیوز 16 اردیبهشت 1403 سلامت نیوز 17 اردیبهشت 1403 سلامت نیوز 18 اردیبهشت 1403 سلامت نیوز 19 اردیبهشت 1403 سلامت نیوز 20 اردیبهشت 1403 سلامت نیوز 21 اردیبهشت 1403 سلامت نیوز 22 اردیبهشت 1403 سلامت نیوز 23 اردیبهشت 1403 سلامت نیوز 24 اردیبهشت 1403 سلامت نیوز 25 اردیبهشت 1403 سلامت نیوز 26 اردیبهشت 1403 سلامت نیوز 27 اردیبهشت 1403 سلامت نیوز 28 اردیبهشت 1403 سلامت نیوز 29 اردیبهشت 1403 سلامت نیوز 30 اردیبهشت 1403 سلامت نیوز 31 اردیبهشت 1403 
سلامت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۵:۲۲    
آیا ویتامین D روند پیری را در انسان ها کاهش می دهد؟ برای پاسخ به این سوال بهتر است مطالعات دانشمندان را مورد بررسی قرار دهیم.
سلامت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۵:۲۰    
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: متوسط سن بازنشستگی به حدود 40 سال و کمتر رسیده است. گاهی نیروی کار در اوج تجربه و مهارت از بازار کار خارج می شود ...
سلامت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۵:۱۶    
محققان دانشگاه لوزان سوئیس به ارتباط بین درآمد و سرعت پیری مغز انسان دست یافته اند.
سلامت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۱:۲۵    
متخصص روانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی نسبت به سوءمصرف مخدرهای توهم زا هشدار داد و گفت: اگر فردی بیماری زمینه ای مربوط به روان داشته باشد ...
سلامت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۹:۵۶    
یک متخصص جنین شناسی گفت: تغییر سبک زندگی، مشکلات ژنتیکی و زندگی های مجردی از مهم ترین عوامل آمار کاهش موالید به شمار می رود که برخی از آنها حتی در آمارهای ناباروری به شمار نمی روند.
سلامت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۶:۰۱    
مادر ترانه علیدوستی حال ترانه خوب نبوده، اما الان خوب است؛ دعا کنید.
سلامت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۵:۳۱    
رییس کمیته اجرایی بیست و هفتمین کنگره سالیانه جامعه اورولوژی ایران از ارایه جدیدترین یافته های علمی پژوهشگران در زمینه های سرطان های دستگاه ادراری، پیوند کلیه، ناباروری مردان و.. ...
سلامت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۵:۲۲    
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از دستگیری 6 نفر از عوامل مرتبط با توزیع مشروبات الکلی تقلبی خبر داد.
سلامت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۵:۰۹    
درصد مردان کچل در کشورهای مختلف چگونه است؟
سلامت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۴:۵۹    
2 مرد نقابدار با ورود به آرایشگاههای زنانه با چاقو زنان را تهدید و طلاو جواهرات شان را سرقت می کردند. هرچند آنها با این شیوه توانستند از چند آرایشگاه سرقت کنند؛ اما بعد از آخرین سرقت شان دستگیر شدند.
سلامت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۳:۵۴    
رئیس کل سازمان نظام پزشکی گفت: علی رغم وجود بیش از 90 هزار پزشک عمومی در کشور، درصد پر شدن ظرفیت دستیاری برخی رشته های تخصصی در مرز بحران قرار دارد.
سلامت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۳:۱۹    
اگرچه نوروز امسال آمار فوتی ها در تصادفات جاده ای نسبت به سال گذشته 61 نفر کاهش داشته اما این تعداد در مقایسه با 10 سال اخیر همچنان روند افزایشی را نشان می دهد.
سلامت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۳:۱۹    
یکی از مواردی که قطعا از جانب جراح بینی به شما زیبا جویان طی پروسه جراحی بینی توصیه می شود، مراقبت های بعد از جراحی بینی می باشد ...
سلامت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۳:۱۷    
تصویر حیات وحش با پس زمینه شکوفه های بهاری هر عکاس یا گردشگری را برای زدن به دل کوه و دشت های پرگل به وجد می آورد. اشتیاقی که برای حیات وحش گران تمام می شود.
سلامت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۲:۵۸    
مصرف کره تاثیر غیرمنتظره ای بر خطر ابتلا به سرطان دارد.
سلامت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۲:۴۵    
شرکت های دارویی برای اینکه محصول نهایی را تولید کنند، به صنعت ماده موثره وابسته اند و این وابستگی در برخی کشورها به سمت خودکفایی در حال حرکت است و ایران هم یکی از همین کشورها است.
سلامت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۲:۰۲    
در ساعات بعدازظهر امروز (2 اردیبهشت) با نفوذ موج تراز میانی جو به غرب کشور رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب کشور پیش بینی می شود.
سلامت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۱:۳۳    
رئیس گروه بیماری های قابل انتقال از حیوان به انسان، مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از فوت 18 نفر به دلیل هاری در سال گذشته خبر داد.
سلامت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۱:۲۷    
رییس سازمان غذا و دارو از تدوین آیین نامه مشترک وزارت بهداشت با وزارت ارتباطات برای راه اندازی سکوهای اینترنتی حمل دارو در کشور خبر داد و تاکید کرد ...
سلامت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۱:۲۵    
سخنگوی وزارت آموزش و پرورش از افزایش نرخ حق التدریس معلمان تا 2 برابر خبر داد و گفت: باقی مانده حقوق خرید خدماتی ها تا هفته معلم پرداخت می شود.
سلامت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۱:۱۱    
رئیس اداره سلامت مادران وزارت بهداشت گفت: انجام زایمان های زودرس باعث افزایش خطر عفونت و انتقال نوزاد به بخش های مراقبت های ویژه نوزادان می شود.
سلامت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۱:۰۷    
بیلی روبین محصول جانبی گلبول های قرمز شکسته شده قدیمی است؛ هنگامی که گلبول های قرمز خون چرخه زندگی خود را در بدن شما به پایان می رساند ...
سلامت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۱:۰۵    
کبد چرب غیرالکلی به دلیل مشکلات سندرم متابولیک و افزایش وزن و بدون مصرف زیاد الکل رخ می دهد.
سلامت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۱:۰۴    
سرپرست اداره سازمان غذا و دارو، از کم فروشی و گران فروشی فرآروده ها و محصولات سلامت محور به عنوان خط قرمز سازمان نام برد.
سلامت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۱:۰۳    
خوردن غذاهای شیرین برای هیچ کس مفید نیست. این تغییر ذائقه ای که برای بچه ایجاد شده را باید کم کم با جایگزین کردن مواد دیگر جبران کنیم.
سلامت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۰:۵۲    
شرکت های لوازم آرایشی و بهداشتی زیادی در سرتاسر دنیا خط تولید محصولات آرایشی شامل انواع ریمل ، کرم پودر، پنکک ...
سلامت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۰:۳۳    
تعرفه های پزشکی و میزان رشد ارقام آن به مهمترین موضوع نظام سلامت تبدیل شده است، دولت هر سال با توجه به بودجه خود تعرفه های پزشکی را افزایش می دهد، اما جامعه پزشکی و حتی شورای عالی بیمه ...
سلامت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۰:۲۷    
سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: طی هفته گذشته 26 مورد حادثه غیرترافیکی مرتبط با آتش سوزی/انفجار ناشی از نشت گاز به ثبت رسیده است که منجر به مصدومیت 59 نفر و فوت 8 نفر شده است.
سلامت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۰:۱۴    
جامعه پرستاری از تبعیض در پرداختی های نظام سلامت گلایه مند است و همین موضوع باعث خروج نیروهای پرستاری از مراکز درمانی در بخش دولتی شده است.
سلامت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۰۹:۵۹    
پیش دیابت همیشه نشانه های واضحی ندارد؛ در واقع، با توجه به مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC)، بیش از 1 نفر از هر 3 بزرگسال آمریکایی مبتلا به پیش دیابت هستند اما هیچ اطلاعی از وضعیت خود ندارند.
سلامت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۰۹:۱۹    
معاون توسعه و مدیریت منابع سازمان غذا و دارو از تخصیص هفت همتی (7 هزار میلیارد تومان) برای ماه فروردین دارویار خبر داد.
سلامت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۰۹:۱۸    
رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی از تداوم رگبار و رعدوبرق تا اواخر هفته جاری در کشور و کاهش دما در نوار شمالی خبر داد.
سلامت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۰۹:۰۶    
بعد از پایان طرح 5ساله تنفس جنگل که با هدف صیانت از جنگل های شمال و جلوگیری از قطع درختان جنگلی اجرا شد، برخی صنایع با مشکل تامین چوب مواجه شدند.
سلامت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۰۸:۵۲    
یک متخصص طب سنتی با تاکید بر اینکه افزایش یا کاهش وزن فرایندی تدریجی و منظم است و سرعت بخشیدن به آن آسیب های جدی به بدن وارد می کند ...
سلامت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۰۸:۴۵    
رئیس کل سازمان نظام پرستاری با بیان اینکه بررسی نرخ تعرفه های خدمات پرستاری ابلاغ شده بیانگر این است که ارزش این خدمات به میزان قابل توجهی رشد داشته است، گفت: به طور قطع ...