دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۰:۵۰Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای سلامت نیوز 26 اردیبهشت 1403 - salamatnews.com

سلامت نیوز 29 اسفند 1393 سلامت نیوز 29 اسفند 1394 سلامت نیوز 30 اسفند 1395 سلامت نیوز 29 اسفند 1396 سلامت نیوز 29 اسفند 1397 سلامت نیوز 29 اسفند 1398 سلامت نیوز 29 اسفند 1399 سلامت نیوز 5 دی 1400 سلامت نیوز 29 اسفند 1401 سلامت نیوز 29 اسفند 1402 سلامت نیوز 31 فروردین 1403 سلامت نیوز 1 اردیبهشت 1403 سلامت نیوز 2 اردیبهشت 1403 سلامت نیوز 3 اردیبهشت 1403 سلامت نیوز 4 اردیبهشت 1403 سلامت نیوز 5 اردیبهشت 1403 سلامت نیوز 6 اردیبهشت 1403 سلامت نیوز 7 اردیبهشت 1403 سلامت نیوز 8 اردیبهشت 1403 سلامت نیوز 9 اردیبهشت 1403 سلامت نیوز 10 اردیبهشت 1403 سلامت نیوز 11 اردیبهشت 1403 سلامت نیوز 12 اردیبهشت 1403 سلامت نیوز 13 اردیبهشت 1403 سلامت نیوز 14 اردیبهشت 1403 سلامت نیوز 15 اردیبهشت 1403 سلامت نیوز 16 اردیبهشت 1403 سلامت نیوز 17 اردیبهشت 1403 سلامت نیوز 18 اردیبهشت 1403 سلامت نیوز 19 اردیبهشت 1403 سلامت نیوز 20 اردیبهشت 1403 سلامت نیوز 21 اردیبهشت 1403 سلامت نیوز 22 اردیبهشت 1403 سلامت نیوز 23 اردیبهشت 1403 سلامت نیوز 24 اردیبهشت 1403 سلامت نیوز 25 اردیبهشت 1403 سلامت نیوز 26 اردیبهشت 1403 سلامت نیوز 27 اردیبهشت 1403 سلامت نیوز 28 اردیبهشت 1403 سلامت نیوز 29 اردیبهشت 1403 سلامت نیوز 30 اردیبهشت 1403 سلامت نیوز 31 اردیبهشت 1403 
سلامت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۰:۵۷    
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، از رشد 70 درصدی بودجه تعرفه های خدمات پرستاری خبر داد.
سلامت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۰:۵۱    
مستمری افراد زیر پوشش سازمان بهزیستی این ماه پرداخت نشده است و بسیاری از این افراد که از جامعه معلولان هستند، برای تامین هزینه های دارو و درمان خود با مشکل جدی مواجه شده اند.
سلامت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۰:۴۶    
خراسان رضوی با اعلام هواشناسی استان، هشدار سطح نارنجی بارندگی دریافت کرده بود؛ فعالیت سامانه بارشی از بعدازظهر سه شنبه (25 اردیبهشت) به تدریج تقویت شد و روز چهارشنبه شهرستان های مختلف این استان شاهد ...
سلامت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۹:۲۹    
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران، از سهم اندک بیمه سلامت در پوشش خدمات سرپایی گلایه کرد.
سلامت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۴:۴۲    
علی فرهادی درباره بودجه اعلام شده برای وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: بودجه امسال تا حدودی متناسب بسته شده است و امیدوارم براساس پیش بینی هایی که کردیم به موقع تخصیص یابد.
سلامت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۴:۲۳    
پیش دیابت می تواند با حذف چیزهایی که زندگی شما را لذتبخش می کند مانند خوردن آنچه می خواهید یا رانندگی یا حتی رابطه جنسی، زندگی شما را تحت تاثیر قرار دهد.
سلامت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۴:۱۹    
اصغر جهانگیر اعلام کرد: باغی که پزشکان شیرازی در آن به دلیل مصرف مشروبات الکلی مسموم شده بودند، پلمب شد. او گفت: 24 نفر در این مراسم حضور داشتند؛ 6 نفر دچار مسمومیت شدند و یک نفر فوت کرده است ...
سلامت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۴:۰۳    
پسر جوان که در اقدامی کینه جویانه مادربزرگش را خفه کرده و به قتل رسانده بود، بزودی در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه می شود.
سلامت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۳:۴۱    
سخنگوی قوه قضاییه در خصوص آخرین وضعیت ماجرای واردات روغن های آلوده و توزیع روغن های آلوده مسموم و تاریخ مصرف گذشته در بازار، توضیحاتی ارائه کرد.
سلامت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۳:۳۷    
هتل را همه جا می توان ساخت اما درخت را همه جا نمی توان کاشت. این جمله را معاون فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری چند روز پیش گفت ...
سلامت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۳:۳۵    
متخصص زنان و زایمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت:در دوران بارداری خون ریزی، درد شکم و زیر شکم، تورم دست و صورت، افزایش وزن سریع، تاری دید و سر درد ...
سلامت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۳:۲۷    
خدمات برخط با شتابی کنترل نشدنی تبدیل به یک کسب وکار رضایت بخش برای سرمایه گذاران، صاحبان کسب وکار و مشتریان شده است. کسب وکار و خدمتی که طرفین از آن رضایت دارند ...
سلامت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۳:۲۶    
بسیاری از افراد عادت دارند قبل از خواب یک وعده غذایی کوچک مصرف کنند یا نوشیدنی هایی از جمله نوشیدنی های کافئین دار بنوشند که می تواند خواب آنها را تحت تاثیر قرار دهد.
سلامت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۳:۱۷    
با وجود ورود آب زیادی به هامون، هنوز نمی توان گفت حقابه ایران به طور پایدار تامین شده است.
سلامت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۳:۱۰    
روشن است در وضعیت موجود اگر به جای سالانه 17 هزار نفر، 700 هزار نفر هم در تصادف ها کشته شوند باز هم اتفاقی نمی افتد ...
سلامت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۳:۰۹    
اختلالات خوردن شرایط پیچیده سلامت روانی هستند که با اختلالات مداوم در الگوهای خوردن و رفتارهای مرتبط با غذا مشخص می شوند ...
سلامت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۲:۰۹    
نیمی از پزشکانی که اسم شان به عنوان پزشک خوب در تهران پیچیده در بیمارستان های خصوصی جراحی می کنند و کمتر به بیمارستان دولتی می روند ...
سلامت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۱:۵۹    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی لایحه کاهش ساعت کاری و تعطیلی روزهای جمعه و شنبه به عنوان تعطیلات پایان هفته را تصویب کردند.
سلامت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۱:۴۷    
تناسب اندام یکی از مهم ترین دغدغه های افراد برای داشتن ظاهری زیباتر می باشد و برای رسیدن به تناسب اندام و داشتن وزنی ایده آل، راهکارهای بسیاری را امتحان می کنند.
سلامت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۱:۴۷    
زنانی که به دلیل بیماری های مختلفی مانند سرطان سینه یا جراحی های پستان، سینه خود را از دست داده اند، می توانند با پروتز سینه مجدداً ظاهر طبیعی خود را پیدا کنند ...
سلامت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۱:۳۵    
هفته دوم اردیبهشت، وقتی خبر تعطیلی خانه امن مهر شمس آفرید و انتقال زنان به اورژانس اجتماعی روی خروجی بسیاری از کانال های خبری رفت، فاطمه باباخانی، مدیر این موسسه تمایلی به گفت وگو نداشت.
سلامت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۱:۳۱    
درد شدید چشم یک احساس ناراحتی ناگهانی و شدید می باشد که ممکن است شبیه احساس چاقو خوردن، سوزش یا تیر کشیدن باشد.
سلامت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۱:۲۷    
دبیر انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران با اعلام اینکه تقاضای بیمارگونه و عوام فریبی در شبکه های مجازی، آمار صدمات و مرگ ناشی از عمل های زیبایی را افزایش داده است ...
سلامت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۱:۲۶    
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از افتتاح 9 هزار تخت بیمارستانی در سالجاری خبر داد و گفت: 3 هزار مرکز بهداشتی و هزار خوابگاه متاهلی نیز امسال افتتاح می شود.
سلامت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۱:۱۶    
معاون فنی و فناوری های نوین سازمان انتقال خون گفت: امنیت و ایمنی و سلامت خون در ایران سطح بالایی دارد و انتخاب اهداکننده سالم و غربالگری خون در ایران به صورت ویژه انجام می شود.
سلامت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۱:۱۴    
رئیس سازمان حفاطت محیط زیست درباره آلودگی های مطرح شده در رود ارس توضیحاتی ارائه کرد و گفت: رود را کاملا پایش می کنیم و آن آلودگی هایی که مطرح هست به هیچ عنوان واقعیت ندارد.
سلامت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۱:۰۸    
رواج تب زیبایی در دو دهه اخیر پیامدهای اجتماعی فراوانی هم به دنبال داشته از پرونده های قطور قصور پزشکی در پزشکی قانونی گرفته تا عمل های زیبایی که توسط افراد غیرمتخصص انجام می شود و حتی گاهی به قیمت ...
سلامت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۱:۰۴    
بر اساس یک آزمایش تازه، داروی تزریقی سماگلوتید که برای مقابله با چاقی طراحی شده است، می تواند خطر حمله قلبی و سکته مغزی را در افراد، بدون توجه به میزان وزنی که در حین مصرف دارو کم می کنند، کاهش دهد.
سلامت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۱:۰۰    
یکی از متخصصان برجسته سلامت توضیح داد که چگونه ورزش ساده روزانه می تواند کلید کاهش خطر ابتلا به بیماری آلزایمر باشد.
سلامت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۰:۴۱    
حرکت اسپرم با افزایش سن تغییر می کند؛ تحرک اسپرم در واقع به این معناست که اسپرم چگونه حرکت می کند. تحرک اسپرم قبل از 25 سالگی در بهترین حالت و بعد از 55 سالگی به کمترین میزان خود می رسد.
سلامت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۰:۳۵    
سخنگوی سازمان غذا و دارو با اشاره به اینکه نحوه محاسبه نرخ تورم شیرخشک باید بر اساس نسبت مصرف انواع آن صورت گیرد، تاکید کرد که نرخ تورم شیرخشک در شش ماه اخیر حدود 7.5 درصد بوده است.
سلامت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۰:۳۱    
وزارت بهداشت اعلام کرده برای سال 1403، جذب 25 هزار نیروی انسانی را پیش بینی کرده است؛ در حالی که قرار بود ظرف سال گذشته و امسال، سه مرحله آزمون استخدامی برگزار شود.
سلامت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۰:۲۹    
در این مقاله علاوه بر بررسی وزن مناسب برای عمل بینی به تأثیر وزن بر نتیجه جراحی و همچنین شرح نکات ضروری می پردازیم.
سلامت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۰:۲۵    
دندان های تمیز و مرتب یکی از بهترین الگوهای سلامت دهان و دندان است که با رعایت تکنیک های بهداشتی می توان به دست آورد ...
سلامت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۰:۲۴    
عزت نفس و اعتماد به نفس مسائلی است که بسیاری از افراد گمان میکنند ذاتی است. در این بخش به بررسی این موضوع و راهکارهای تقویت این دو مورد میپردازیم.
سلامت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۰۹:۳۴    
یک بررسی جدید از داده های مربوط به این موضوع نشان می دهد که از هر چهار فرد 16 ساله یا بالاتر مبتلا به دیابت نوع 1، یک نفر ممکن است با اختلال خوردن دست و پنجه نرم کند.
سلامت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۰۹:۲۹    
یک مطالعه جدید نشان می دهد که سرطان روده بزرگ به طور پیوسته در بین جوانان در ایالات متحده در دو دهه گذشته افزایش یافته است، به طوری که نوجوانان دارای بیشترین جهش در میزان سرطان بوده اند.
سلامت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۰۹:۱۰    
رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از تداوم بارش باران و وزش باد شدید در نقاط مختلف کشور تا پایان ماه جاری خبر داد.
سلامت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۰۹:۰۷    
بررسی شواهد جدید نشان می دهد که روی (زینک) در واقع ممکن است طول مدت علائم سرماخوردگی را حدود دو روز کاهش دهد.
سلامت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۰۹:۰۶    
کودکان و نوجوانانی که بی تحرک هستند با افزایش خطر حمله قلبی، سکته مغزی و مرگ زودهنگام روبرو هستند.
سلامت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۰۸:۵۹    
سرپرست دفتر نظارت و پایش مصرف فراورده های سلامت سازمان غذا و دارو، نسبت به مصرف خودسرانه و عوارض منجر به مرگ آنتی بیوتیک سفتریاکسون هشدار داد.
سلامت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۰۸:۴۵    
رییس کل سازمان نظام پزشکی ایران، در نشست با منتخبین مجلس دوازدهم، به تشریح دستاوردها و چالش های نظام سلامت کشور پرداخت.
سلامت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۰۸:۴۲    
مدیرکل دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت درباره تعرفه های طب ایرانی و پوشش بیمه ای این خدمات توضیح داد.