دوشنبه ۳۱ اردیبهشتساعت ۱۹:۲۴May 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای صدای بورس 1 اردیبهشت 1403 - sedayebourse.ir

صدای بورس 25 فروردین 1399 صدای بورس 29 اسفند 1400 صدای بورس 29 اسفند 1401 صدای بورس 29 اسفند 1402 صدای بورس 31 فروردین 1403 صدای بورس 1 اردیبهشت 1403 صدای بورس 2 اردیبهشت 1403 صدای بورس 3 اردیبهشت 1403 صدای بورس 4 اردیبهشت 1403 صدای بورس 5 اردیبهشت 1403 صدای بورس 6 اردیبهشت 1403 صدای بورس 7 اردیبهشت 1403 صدای بورس 8 اردیبهشت 1403 صدای بورس 9 اردیبهشت 1403 صدای بورس 10 اردیبهشت 1403 صدای بورس 11 اردیبهشت 1403 صدای بورس 12 اردیبهشت 1403 صدای بورس 13 اردیبهشت 1403 صدای بورس 14 اردیبهشت 1403 صدای بورس 15 اردیبهشت 1403 صدای بورس 16 اردیبهشت 1403 صدای بورس 17 اردیبهشت 1403 صدای بورس 18 اردیبهشت 1403 صدای بورس 19 اردیبهشت 1403 صدای بورس 20 اردیبهشت 1403 صدای بورس 21 اردیبهشت 1403 صدای بورس 22 اردیبهشت 1403 صدای بورس 23 اردیبهشت 1403 صدای بورس 24 اردیبهشت 1403 صدای بورس 25 اردیبهشت 1403 صدای بورس 26 اردیبهشت 1403 صدای بورس 27 اردیبهشت 1403 صدای بورس 28 اردیبهشت 1403 صدای بورس 29 اردیبهشت 1403 صدای بورس 30 اردیبهشت 1403 صدای بورس 31 اردیبهشت 1403 
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۱:۲۵    
کارگزاری بانک سامان، با رونمایی از سرویس تخصیص آنی اعتبار، گامی دیگر در جهت ارتقای خدمات دیجیتالی مطابق با نیاز مشتریان برداشت.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۰:۰۱    
گزارش کمیسیون تلفیق در مورد بخش دوم (جداول) بودجه 1403 کل کشور در دستور کار صحن علنی مجلس قرار گرفت.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۰:۳۲    
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در دیدار با رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در راستای تحقق شعار سال گفت: رونق بازار سرمایه و افزایش مشارکت مردم موجب تحقق شعار سال می شود.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۰:۳۴    
بازنشستگان کشوری از انتظار برای اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان خبر دادند.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۰:۱۶    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دستور تشکیل کارگروه مشترک همکاری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و وزارت کار را با هدف تحقق مشارکت مردم در عرصه تولید و اقتصاد کشور صادر کرد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۰۹:۴۰    
مدیرکل دفتربازرسی ونظارت برکالاهای اساسی وزارت جهادکشاورزی از آغاز مانور نظارت بر مراکز تامین وتولید کالاهای اساسی خبر داد و بر تشدید نظارت در بازار و برخورد با هرگونه افزایش قیمت تاکید کرد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۰۹:۳۱    
در حالی این روزها بحث بر سر احتمال تغییر در رقم دستمزد داغ شده است که در آخرین خبر از زبان وزیر کار، گفته شده است که آنچه که در آخرین جلسه شورای عالی کار در سال گذشته درباره دستمزد 1403 مصوب شده ...
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۰۸:۳۱    
وضعیت بازار گوشت هر روز عجیب تر از قبل می شود.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۰۸:۲۸    
معاون حقوقی، مجلس و استان ها سازمان اداری و استخدامی گفت: اجرای تغییر ساعات کاری ادارات مشروط به تصویب هیأت وزیران است.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۲۰:۳۵    
عضو هیات مدیره گروه خدمات بازار سرمایه آشنا از آغاز پذیره نویسی صندوق مختص اوراق دولتی همگام آشنا خبر می دهد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۹:۲۹    
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به راهکارهای افزایش مشارکت کردم در جهت تولید اشاره می کند.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۹:۲۶    
یک مقام صنفی گفت: بررسی صورت مالی شرکت پشتیبانی امور دام، نشان دهنده 16 همت زیان است که به بیت المال وارد شده، بنابراین اگر این شرکت وجود نداشت، آیا قیمت گوشت از 750 هزار تومان بیشتر می شد؟
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۹:۱۴    
رئیس کانون عالی انجمن های صنفی کارگران درباره تغییرات مصوبه حداقل دستمزد کارگری 1403، حکایت از تغییر 35درصدی حق مسکن و یک درصدی سایر سطوح گفت: چانه زنی ما برای این عدد نیست ...
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۹:۰۵    
مدیرعامل مرکز مبادله ارز و طلا گفت: 527 میلیون دلار معادل 69 درصد کل ارز عرضه شده در مرکز، از اول سال تاکنون به کالای اساسی و دارو به نرخ 28500 تومان اختصاص یافت.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۹:۰۲    
خانه صمت در نامه ای سرگشاده به نمایندگان مجلس شورای اسلامی مخالفت خود را با تعطیلی پنجشنبه ها اعلام کرد و مصوب شدن آن را به ضرر به اقتصاد کشور دانست.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۹:۰۲    
بررسی اقتصادآنلاین از آخرین قیمت گوشی های موبایل در بازار را در این گزارش بخوانید.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۸:۰۸    
بررسی تحولات بلندمدت نرخ رشد نقدینگی در اقتصاد ایران نشان می دهد، این نرخ در پایان اسفندماه 1402 نسبت به متوسط 20 ساله، 25 ساله و حتی 62 ساله این شاخص میزان کمتری را نشان می دهد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۸:۰۵    
پیمان پاک، قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی گفت: با افزایش عرضه نهاده های دامی در بازار نرخ این محصولات به زیر نرخ مصوب خود رسیده است.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۷:۵۹    
وزیر کار در واکنش به برخی شایعات درباره افزایش مجدد دستمزد کارگران گفت که آنچه درباره میزان دستمزد کارگران مصوب و ابلاغ شده اجرایی خواهد شد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۷:۵۶    
طی هفته گذشته بازارهای مختلف مالی شاهد فراز و فرودهای فوری و سریعی بودند، اما در بازار خودرو شرایط متفاوت بود.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۷:۲۶    
موارد مربوط به ارز اشخاص از محل صادرات خود ظرف 1 الی 15 روز پس از ایجاد ثبت سفارش تأیید می گردد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۷:۲۳    
مدیرکل دفتر امور صید و صیادی سازمان شیلات ایران با اشاره به صید 20 هزار و 360 تن کیلکا ماهی توسط صیادان استان های مازندران و گیلان، از رشد 12 درصدی صید این گونه ماهیان دریای خزر خبر داد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۷:۰۰    
رییس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه خرید و فروش هواپیماهای جت 7 نفره برای عموم آزاد است، گفت: در حال حاضر هم بسیاری از مردم از این فضا استفاده می کنند و تاجرها، برخی از مسئولان ...
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۶:۵۴    
مدیرکل صنایع پوشاک و منسوجات وزارت صمت گفت: در سال 1402 وضعیت باثباتی در تأمین مواد اولیه و رشد سرمایه گذاری بیش از 30 درصدی را در صنعت نساجی و پوشاک شاهد بودیم.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۶:۴۶    
گزارش افشای اطلاعات بااهمیت - (نتایج برگزاری مزایده - گروه الف) منتهی به سال مالی 1402/12/29(اصلاحیه) شرکت غگز منتشر شد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۶:۴۶    
سال 1403 با التهابات بسیاری آغاز شد اوج این فشارها در هفته ابتدای هفته پایانی فروردین بود که ایران به صورت مستقیم به اسرائیل حمله کرد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۶:۴۳    
همواره در چهار دهه گذشته یکی از موضوعاتی که عموم کارشناسان بر آن اتفاق نظر داشتند، این بود که هر نوع حمله نظامی به رژیم صهیونیستی دارای عواقب خطرناک اقتصادی و مالی برای بازارهای ایران خواهد بود.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۶:۲۵    
بر اساس آخرین گزارش ها از مراجع رسمی آماری، نرخ بیکاری کشور در سال گذشته به 8.1 درصد رسیده، نرخ بیکاری بانوان 2 درصد کاهش داشته و نرخ بیکاری فارغ التحصیلان 1.2 درصد کمتر شده است.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۶:۲۲    
جدیدترین قیمت رهن و اجاره واحدهای مسکونی در منطقه 16 تهران و براساس اطلاعات میدانی نشان می دهد که برای رهن یک واحد 90متری در محله جوادیه حدود 550 میلیون تومان پول لازم است.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۶:۰۰    
مرجع تقلید معروف در دیدار مدیر عامل بانک ملی ایران و هیئت همراه بیان داشت:غالباً اختلاس ها از راه بانک ها می گذرد ...
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۶:۰۰    
مدیر سرمایه گذاری صندوق مشترک بورسیران به تاثیر حراج سکه وشمش در مرکز مبادله ارز و طلا در بازار اشاره و به خریداران توصیه کرد در خرید سکه از این مرکز به برخی نکات توجه داشته باشند.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۶:۰۰    
کارگروه تأیید اهلیت و صلاحیت سازمان خصوصی سازی صلاحیت خریداران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را تأیید کرد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۴:۲۲    
بنا بر اعلام سازمان امور مالیاتی کشور، در سال 1402 بالغ بر 805 هزار و 922 میلیارد تومان درآمد مالیاتی وصول شد که با تحقق 108 درصدی نسبت به بودجه مصوب همراه شده است.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۴:۱۹    
وزیر نیرو گفت: بر اساس قانون برنامه هفتم و به دنبال اصلاح نظام مالی صنعت برق از این پس تمامی شرکت های توزیع نیروی برق، انرژی موردنیاز خود را از بورس انرژی خریداری خواهند کرد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۳:۵۳    
خلاصه تصمیمات مجمع عمومی عادی سالیانه دوره 12 ماهه منتهی به 1402/09/30 شرکت ثامید منتشر شد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۳:۳۸    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: مدیریت بنگاه های اقتصادی کوثر به بنیاد مستضعفان واگذار و سهام غیرمدیریتی به ما داده می شود.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۳:۲۰    
عدم تحویل پژو پارس در موعد زمستان 1402 نشان می دهد که شرکت ایران خودرو تعمدا تحویل این خودرو را به بهار 1403 موکول کرد تا بتواند با دریافت مجوز، قیمت را افزایش دهد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۳:۱۴    
یکی از راه هایی که برق ایران می تواند از آن طریق به اروپا برسد، کشور ترکیه است، باتوجه به مذاکرات و برنامه ریزی های صورت گرفته تبادل برق ایران و ترکیه وارد فاز عملیاتی شده و اکنون مذاکرات برای رسیدن ...
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۳:۱۱    
با رخ دادن اتفاق های سیاسی مردم به سراغ دارایی هایی با قابلیت نقدشوندگی بالا می روند تا ارزش پول خود را حفظ کنند.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۳:۰۵    
بعد از پایان معاملات امروز هشت نماد معاملات مشکوک داشتند.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۳:۰۵    
علی رغم آنکه قانونگذار، مسیر دستیابی به اطلاعات قابل اتکا برای مدیریت صحیح و کامل حوزه مسکن را سامانه املاک و اسکان تعیین کرده است اما به دلیل عدم همکاری برخی سازمان ها این سامانه کامل نیست.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۳:۰۲    
در حالی که اعلام شده است بیش اظهاری مصداق قاچاق محسوب می شود شاهد واردات آیفون های 13 رفرش و ری پک شده به عنوان کالای نو هستیم و با توجه به مسئولیت گمرک و ستاد مبارزه با قاچاق کالا در این خصوص ...
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۲:۵۹    
بند س تبصره 6 لایحه بودجه 1403 به گفته فعالان بازار سهام باعث ایجاد هزینه هایی برای شرکت های تولیدی و ضرر هلدینگ ها، بیمه ها و صندوق ها می شود که کارشناسان معتقدند باید اصلاح شود ...
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۲:۳۰    
تحلیلگر اقتصادی، بازار سرمایه در اردیبهشت ماه را پیش بینی کردو گفت: انتظار بازاری با بازدهی بیش تر نسبت به بازارهای موازی در اردیبهشت ماه را دارم ...
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۲:۲۷    
داده های شرکت ورتکسا نشان داد صادرات نفت ایران در سه ماهه نخست سال 2024، به بالاترین سطح در 6 سال گذشته صعود کرده است.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۲:۲۴    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: بازار ارز و طلا از امروز با فروکش کردن تنش های سیاسی، آرام می شود.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۲:۱۵    
طبق ابلاغیه سازمان توسعه تجارت ایران، ارز نیمایی از چند ردیف تعرفه پارچه های رومبلی و پارچه های رویه و پرده ای وارداتی حذف شد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۲:۱۵    
جلسه کارگروه تأیید اهلیت و صلاحیت سازمان خصوصی سازی برای خریداران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس صبح امروز برگزار شد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۲:۱۲    
نخست وزیر بریتانیا روزهای سختی را سپری می کند و هر روز بر حجم مشکلاتش افزوده می شود. این مشکلات در دو بعد داخلی و خارجی، دولت او را با بحران روبه رو کرده اند.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۲:۰۹    
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.54 درصد افزایش به 2391 دلار و 93 سنت رسید.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۱:۰۹    
درحالی سال قبل حدود 800 میلیون دلار ارز برای واردات قطعات موتورسیکلت تخصیص یافته که بازار خوردو همچنان درگیر پرونده واردات خودروهای نو و دست دوم با ارزبری حداکثر یک میلیارد دلار در سال است.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۱:۰۹    
گزارش اطلاعات و صورت های مالی میاندوره ای دوره 6 ماهه منتهی به 1402/12/29 (حسابرسی نشده) شرکت وسخراش منتشر شد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۱:۰۹    
یک نماینده مجلس گفت: لایحه اصلاح قانون مالیات های مستقیم، نظام حمایتی مالیاتی دولت در جهت تحقق شعار سال است.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۱:۰۶    
دبیر اجرایی خانه کارگر قزوین گفت: مشخص نیست همسان سازیِ بازنشستگان تامین اجتماعی چگونه قرار است اجرا شود ...
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۱:۰۳    
سهمیه های بنزین اردیبهشت ماه خودروهای شخصی و عمومی بدون هیچ گونه تغییری، ساعت صفر بامداد امروز (یکم اردیبهشت ماه) در کارت های هوشمند سوخت شخصی شارژ شد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۱:۰۳    
شفاف سازی در خصوص خبر شپلی و دلایل عدم انتشار صورت های مالی منتشر شد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۱:۰۰    
کارشناس اقتصادی گفت: اوراق گام به ابزار بسیار جذاب بنگاه های اقتصادی برای تامین مالی تبدیل شده است.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۰:۴۲    
در هفته گذشته سبدهای پیشنهادی سبدگردان آمیتیس و ویستا در میان 8 سبد بیشترین بازدهی را از آن خود کردند و جایگاه نخست را به دست آوردند.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۰:۲۱    
آمارهای بانک جهانی از کاهش 37درصدی فقر مطلق در ایران طی سال های 2021 و 2022 حکایت دارد و نشان می دهد 0.5درصد کل جمعیت ایران در این وضعیت به سر می برند.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۰:۱۸    
از ابتدای امسال و همزمان با ماه مبارک رمضان، قیمت حبوبات حدود 30 درصد، گوشت قرمز حدود 25 درصد، صیفی جات 50 درصد، برنج حدود 10 درصد و برخی اقلام دیگر هم حدود 15 درصد افزایش داشته اند.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۰:۱۵    
به تازگی شایعه کناره گیری وزیر اقتصاد مطرح شد و برخی از این تغییر استقبال کردند و آن را مقدمه ای برای تغییر فرمان اقتصادی تلقی کردند تا گشایشی ایجاد شود.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۰:۰۹    
رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی به بیان توضیحاتی درباره تاریخچه قانون تجارت پرداخت.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۰:۰۶    
زمان پذیره نویسی اوراق مرابحه شرکت لورچ مشخص شد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۰:۰۶    
طبق گفته وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، امسال مسیر هوشمندسازی دولت دنبال می شود، سال گذشته 70 درصد خدمات دولت از طریق پنجره ارایه می شد که 12 درصد از آن هوشمند بوده و تلاش می شود امسال این میزان به ...
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۰۹:۵۴    
گزارش خالص ارزش داراییها (NAV) هر سهم وسپه بررسی شد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۰۹:۴۸    
گزارش توضیحات در خصوص اطلاعات و صورت های مالی شمواد منتشر شد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۰۹:۴۲    
معاون تعاون وزارت کار گفت: افزایش صادرات و توجه به رویکرد صادرات در تعاونی ها، حرکت به سمت مدل های کسب وکار جدید و نوین در بخش تعاون و تدوین مدل های نوین تأمین مالی تعاونی ها و.. ...
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۰۹:۳۳    
صادرات نفت ایران به بالاترین حد خود در 6سال اخیر رسیده و به رغم تحریم های یک جانبه غرب، به اقتصاد این کشور برابر با 35 میلیارد دلار در سال رونق بخشیده است.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۰۹:۳۰    
عضو اتاق بازرگانی ایران با پیش بینی شرایط بازار با توجه به اتفاقات احتمالی در منطقه گفت: تاکنون که با مداخله و نظارت سیاستگذار ...
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۰۹:۲۷    
یک کارشناس بازار سرمایه به تشریح بسترهای تامین مالی سینما، تئاتر و موسیقی از طریق ابزارهای نوین مالی از طریق بازار سرمایه پرداخت.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۰۹:۲۴    
شاید شما هم این روزها اخباری را درباره کاهش نرخ بیکاری برای اولین بار بعد از دهه ها تجربه افزایش این شاخص شنیده باشید؛ آیا این اخبار می تواند قابل استناد باشد؟
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۰۸:۲۷    
یک کارشناس اقتصادی با بیان اینکه از ابتدای 1402 با تغییراتی که در تیم اقتصادی دولت صورت گرفت، سیاست های جراحی اقتصادی قدری تعدیل شد ...
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۰۸:۲۱    
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 18 سنت معادل 0.21 درصد افزایش به 87 دلار و 29 سنت رسید.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۰۸:۲۱    
ثبت نام سهامداران در سامانه جامع اطلاعات مشتریان سجام درششمین سالروز راه اندازی این سامانه از رقم 46 میلیون نفر عبور کرد.
صدای بورس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۰۸:۱۸    
عضو هیئت مدیره مجمع عالی نمایندگان کارگری گفت: هزینه زندگی کارگران با یک حساب سرانگشتی کاملاً مشخص است و به قدری اختلاف نرخ تورم و سبد معیشت با مصوبه مزدی 1403 زیاد است که می توانیم خودمان دستمزد را ...