دوشنبه ۳۱ اردیبهشتساعت ۰۸:۱۲May 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه سپهر 2 اردیبهشت 1403 - sepehrnewspaper.com

روزنامه سپهر 1 فروردین 1398 روزنامه سپهر 30 اسفند 1399 روزنامه سپهر 3 تیر 1400 روزنامه سپهر 28 اسفند 1402 روزنامه سپهر 30 فروردین 1403 روزنامه سپهر 1 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 2 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 3 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 4 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 5 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 6 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 7 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 8 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 9 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 10 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 11 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 12 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 13 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 15 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 16 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 17 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 18 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 19 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 20 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 21 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 22 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 23 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 24 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 25 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 26 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 27 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 28 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 29 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 30 اردیبهشت 1403 
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۴:۲۳    
بررسی ها نشان داده که افزایش تعطیلات و فارغ شدن از کار، با افزایش تعداد سفر دارای تناسب است. مرکز پژوهش های مجلس در گزارشی با اشاره به اینکه تعداد روزهای تعطیل در ایران نسبت به بسیاری از کشورها ...
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۴:۰۲    
دانشمندان برای حفظ سبک زندگی سالم، توصیه به گنجاندن فعالیت های ورزشی در برنامه های روزمره شهروندان دارند که پیاده روی نیز در این دسته قرار می گیرد ...
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۵:۱۲    
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) همدان اساس سپاه را معنویت و اعتقاد دانست و گفت: پاسداران باید با بصیرت بر فتنه ها و نقشه های شوم دشمنان فائق آیند.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۲:۴۲    
رئیس ششمین جشنواره مد و لباس نقش تن پوش اروند گفت: داوری آثار این دوره از جشنواره تا هفتم اردیبهشت در سطح کشور در حال برگزاری است.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۲:۲۲    
کتاب شعر من خیالم تخت است توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر و راهی بازار نشر شد.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۲:۱۲    
اصلاح ژنتیک گیاهان به عنوان یک جنبه کلیدی در طراحی شهرهای آینده ظاهر شده است. برای مثال گیاهان اصلاح شده ژنتیکی این توانایی را دارند که آلودگی هوا را برطرف کنند و حتی با افزوده شدن دی ان ای های خاص ...
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۱:۴۲    
عملیات اجرایی فاز سوم پروژه آبرسانی رینگ جنوبی خط انتقال آب سد کمال صالح به شهر اراک با حضور معاون عمرانی استانداری مرکزی، سرپرست شرکت آب منطقه ای مرکزی و جمعی از مسولین اجرایی این استان آغاز شد.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۱:۴۲    
شرکت ارتباطات زیرساخت در سال 1402 با هدف ایجاد ظرفیت های جدید در بخش ترانزیت ارتباطات و پیاده سازی دیپلماسی تجاری خود، حضور موثری در عرصه های بین الملل داشت. ...
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۷:۴۲    
فرماندار نهاوند گفت: لازم است اداره کل نوسازی مدارس استان همدان برای پروژه هایی که در شهرستان نهاوند تعریف می شود، زمان بندی اجرا تعیین کند.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۷:۴۲    
سرپرست معاونت بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان گفت: برودت هوا در هفته پایانی فروردین ماه 875 میلیارد ریال به کشاورزان این استان خسارت وارد کرد.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۷:۴۲    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز در مدارس را از اولویت های آموزش وپرورش دانست و گفت ...
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۷:۴۲    
رئیس کمیسیون سرمایه گذاری، مالی و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه همدان آزمونه (پایلوت) سرمایه گذاری خودروهای تولیدی برقی است و باید دستگا ه ها در این زمینه همراهی کنند ...
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۷:۴۲    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از اجرای 200 کیلومتر خط انتقال برای آب رسانی به روستاهای استان در طرح جهاد آب رسانی خبر داد.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۷:۳۲    
رئیس مرکز اصلاح نژاد و بهبود تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی با تأکید بر اینکه برای تولید مثل در دام سبک برنامه داریم، گفت: نرخ بره گیری در شرایط موجود هفت دهم است که باید این نرخ افزایش پیدا کند.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۷:۳۲    
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان گفت: با بهره گیری از تجربیات سال گذشته در واگذاری تسهیلات تبصره 18 به واحدهای تولیدی، موانع پیش روی واگذاری این تسهیلات در استان برطرف شد.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۵:۵۲    
امام جمعه بهار با تأکید بر راستگویی، ابراز کرد: مسئولین کارهایی که انجام شده و کارهایی که نتوانستند انجام دهند را صادقانه به اطلاع مردم برسانند، زیرا نجات در راستی است.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۵:۱۷    
تورم نقطه به نقطه شاخص بهای تولیدکننده به روند نزولی خود از ابتدای سال 1402 ادامه داد و با کاهش 16.2 واحد درصدی، از 40.7 درصد در فروردین ماه 1402 به 24.5 درصد در اسفندماه 1402 رسید. ...
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۵:۱۲    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام گفت: واگذاری طرح های عمرانی- خدماتی که قابلیت واگذاری به بخش خصوصی را دارند ...
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۵:۱۲    
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام گفت: میزان شاخص مقاوم سازی واحدهای روستایی در این استان به 63 درصد رسیده است.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۵:۱۲    
اداره اطلاعات انرژی آمریکا اعلام کرد که صادرات نفت عراق به آمریکا طی هفته گذشته افزایش یافته است. اداره اطلاعات انرژی آمریکا روز یکشنبه اعلام کرد که صادرات نفت عراق به آمریکا طی هفته گذشته افزایش ...
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۵:۰۲    
سخنگوی وزارت خارجه روسیه یکشنبه (امروز) گفت که آمریکا یک جنگ ترکیبی علیه مسکو به راه انداخته است که سرانجام همچون جنگ های ویتنام یا افغانستان به شکستی تحقیرآمیز برای آمریکا منجر خواهد شد.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۵:۰۲    
قدردانی رهبری از عملکرد نیروهای مسلح در حوادث اخیر
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۵:۰۲    
ناظر گمرکات کردستان گفت: میزان درآمدهای وصولی گمرکات استان در سال گذشته افزون بر پنج هزار و 211 میلیارد ریال بوده است.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۵:۰۲    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: عمیق ترین چاه آب شرب غرب کشور با طراحی مجدد، دوباره در مدار بهره برداری قرار گرفت.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۴:۵۲    
کشاورزان کلزاکار شهرستان دهلران از واریز مطالبات فروش کلزای امسال خود که در مدت کمی از زمان فروش است، ابراز خرسندی کردند.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۴:۴۷    
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان گفت: سال گذشته 125 میلیون و 400 هزار لیتر نفتگاز در بخش کشاورزی استان تأمین و توزیع شد.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۴:۴۷    
نخستین کارگزاری صدور شناسنامه فرش کُردی به همت شرکت شهرک های صنعتی کردستان با حضور جمعی از مسئولان و تولیدکنندگان فرش دستباف در استان افتتاح شد.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۴:۳۲    
مدیر فرودگاه شهدای اراک از افزایش تعداد پرواز به مقصد عسلویه خبر داد و گفت: پرواز مسیر عسلویه - اراک - عسلویه از یکم اردیبهشت انجام شد.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۴:۲۲    
برنامه پاک سازی حریم جاده منتهی به نیروگاه شهیدمفتح از زباله های پلاستیکی به مناسبت روز زمین پاک با هدف ارتقای آگاهی و آموزش مسائل زیست محیطی، برگزار شد.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۴:۰۲    
مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: تحقق اشتغال این استان در سال گذشته با ایجاد 19 هزار و 607 شغل جدید به 178 درصد رسید.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۴:۰۲    
معاون فرهنگی سپاه انصارالحسین علیه السلام استان همدان اظهار کرد: هنرمندان اعزامی از معاونت فرهنگی هنری سپاه انصارالحسین علیه السلام استان همدان با کسب دو عنوان برتر در هفتمین جشنواره مردمی مدرسه عشق ...
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۴:۰۲    
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی، از تولید سالانه 50 میلیون متر مکعب پساب از خروجی تصفیه خانه های این استان خبر داد.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۳:۴۷    
رئیس اداره حمل ونقل مسافر استان همدان از جابه جایی 140 هزار مسافر طی طرح نوروزی در این استان خبر داد.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۳:۴۷    
شهردار کرمانشاه از آغاز طرح جهادی خدمات رسانی در مناطق هشت گانه شهرداری خبر داد و افزود: این طرح تا پایان سال در هر هشت منطقه شهر اجرایی شده و کرمانشاه چهره متفاوت و زیباتری به خود می گیرد.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۳:۴۲    
مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالای اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: نظارت مستمر با تمام توان در بازار ادامه دارد و با هرگونه افزایش قیمت غیرقانونی برخورد می شود.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۳:۴۲    
شرکت های دارویی برای اینکه محصول نهایی را تولید کنند، به صنعت ماده موثره وابسته اند و این وابستگی در برخی کشورها به سمت خودکفایی در حال حرکت است و ایران هم یکی از همین کشورها است.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۳:۴۲    
رئیس کل سازمان نظام پزشکی گفت: به رغم وجود بیش از 90 هزار پزشک عمومی در کشور، درصد پُر شدن ظرفیت دستیاری برخی رشته های تخصصی در مرز بحران قرار دارد.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۳:۳۲    
سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه سپند به همه نیروهای مسلح خدمات علمی می دهد ، تاکید کرد: سازمان سپند در سطح مرز شکنی دانش حرکت می کند.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۳:۳۲    
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مرکزی گفت: هر گونه اقدامی که باعث تخریب زیستگاه حیات وحش و محیط زیست شود تخلف محسوب و با متخلفان برخورد قانونی می شود.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۲:۴۲    
سپهرغرب، گروه - زهره پوروهابی : ازجمله سجایای اخلاقی، عفت و حیا هستند که باعث خویشتن داری فرد در برابر هر آن چیزی که با شأن و کرامت او تعارض دارد ...
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۱:۵۲    
رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: از تابستان به بعد احتمال تغییر فاز دورپیوند نوسان جنوبگان به لانینا افزایش می یابد ...
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۰:۱۷    
دانشیار ترویج و آموزش کشاورزی با بیان اینکه در حال حاضر طبق آمارهای رسمی اعلام شده حدود 86.6 درصد نظام تولید و کشاورزی کشور، خرد است که بیشتر این ها شامل اراضی سه تا پنج هکتاری می شوند ...
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۰:۱۷    
بنیان گذار اندیشکده حقوق گمرک و تجارت خارجی ایران با بیان اینکه مشکل ما در کشور عدم ارائه ظرفیت های سرمایه گذاری به مردم است، گفت: نکته حائز اهمیت در جلب مشارکت ...
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۰:۱۲    
آرامستان فضایی متروک، خاموش و غمبار نیست بلکه می توان با ساماندهی و کیفیت بخشی به بافت های اطراف، آن ها را به حیات پویای شهری بازگردانده و به مراکز برجسته یادمانی، فرهنگی و ارزشی تبدیل کرد.