جمعه ۱۱ خردادساعت ۱۵:۵۳May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه سپهر 16 اردیبهشت 1403 - sepehrnewspaper.com

روزنامه سپهر 1 فروردین 1398 روزنامه سپهر 30 اسفند 1399 روزنامه سپهر 3 تیر 1400 روزنامه سپهر 28 اسفند 1402 روزنامه سپهر 30 فروردین 1403 روزنامه سپهر 1 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 2 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 3 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 4 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 5 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 6 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 7 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 8 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 9 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 10 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 11 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 12 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 13 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 15 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 16 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 17 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 18 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 19 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 20 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 21 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 22 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 23 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 24 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 25 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 26 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 27 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 28 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 29 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 30 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 31 اردیبهشت 1403 
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۶:۰۲    
کشورهای گروه 7 شامل ایالات متحده، بریتانیا، ایتالیا، فرانسه، ژاپن، آلمان و کانادا توافقی را برای پایان دادن به استفاده از زغال سنگ برای تولید برق تا سال 2035 امضا کردند.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۶:۰۲    
لوس کابوس شهری با زیباترین خط ساحلی و چشم نوازترین مناظر طبیعی در مکزیک است که سالانه میلیون ها گردشگر را به خود جذب می کند، با این حال با وجود 300 کشته در سال از خطرناک ترین شهرهای جهان است.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۶:۰۲    
ساختمان های بسیاری از مناطق ژاپن برای طولانی مدت طراحی نشده اند، بلکه عمر مفید 30ساله دارند و وقتی صاحب خانه از دنیا می رود، خانه او برای ساختن خانه جدید تخریب می شود.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۴:۱۷    
مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان گفت: به تمامی محصولاتی که از سوی سازمان جهاد کشاورزی استان به عنوان الگوی کشت تعیین شده باشند، کودهای یارانه ای ازته، فسفاته و پتاسه تخصیص داده می شود.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۹:۱۱    
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان ابراز کرد: امروز خط مقدم دفاع از کشور، کلاس درس است.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۷:۴۴    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی گفت: میزان جابجایی بار از مبدا این استان در سال گذشته نسبت به سال قبل از آن 18 درصد افزایش داشته است.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۷:۱۶    
رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه مبنی بر حمایت ویژه برای اشتغالزایی در پنج استانِ با نرخ بیکاری بالاتر در قالب یک کارگروه ملی ...
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۳:۳۱    
رئیس اداره ساخت و توسعه راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان گفت: سال گذشته با احداث 134 کیلومتر راه روستایی، چهارهزار و 522 خانوار از راه آسفالته بهره مند شدند.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۲:۳۱    
دبیر ستاد توسعه فناوری های اتصال پذیری و ارتباطات معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری گفت: هزینه هایی که اپراتورها باید به عنوان مالیات بپردازند ...
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۹:۱۶    
مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان از تخصیص زمین به خانواده های سه فرزند به بالا در استان همدان خبر داد.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۹:۱۳    
مدیر امور عشایر همدان از ورود عشایر به استان خبر داد و گفت: از روز شنبه 15 اردیبهشت ماه ورود عشایر به استان همدان آزاد شده است ...
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۹:۱۳    
معاون میراث فرهنگی استان همدان از کشف آثار تاریخی ازجمله یک دیواره تاریخی در حین عملیات پیاده راه سازی در خیابان باباطاهر خبر داد.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۹:۱۳    
کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: در پی فعالیت یک سامانه بارشی در آسمان استان، بارش باران طی ساعاتی از روز دوشنبه در بیشتر نقاط آغاز و در این رابطه نسبت به بارش و رگبار باران با احتمال رعد و ...
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۹:۱۳    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: 32 کیلومتر شبکه توزیع و خط انتقال جمع آوری فاضلاب شهری و 1.5 کیلومتر شبکه توزیع و خط انتقال جمع آوری فاضلاب روستایی سال گذشته در استان اجرا شده است.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۹:۱۳    
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کبودراهنگ از تولید 10 هزار نهال در نهالستان موقت این شهرستان خبر داد.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۹:۱۳    
مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در شهرستان همدان گفت: از یک هزار و 350 فقره تسهیلات سهمیه ابلاغی برای مسکن روستایی همدان تاکنون 993 فقره به بانک های عامل معرفی و 714 فقره موفق به عقد قرارداد شده اند.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۹:۰۳    
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان گفت: توسعه و گسترش مراکز معاینه فنی خودروهای سبک و سنگین در شهرستان ها در راستای کم کردن هزینه های درون شهری و ایجاد رضایتمندی با گرفتن مجوز و انتشار فراخوان ...
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۹:۰۱    
معاون عمران و برنامه ریزی فرماندار نهاوند گفت: نهاوند به زودی صاحب شهرک شیلاتی می شود و احداث این شهرک ایجاد اشتغال در پی خواهد داشت.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۹:۰۱    
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان همدان با بیان اینکه متوسط بارندگی استان همدان از ابتدای سال آبی جاری تاکنون 360 گزارش شده است ...
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۹:۰۱    
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان گفت: هفت هزار و 500 اشتغال پایدار امسال برای دانش آموختگان دانشگاهی در سطح این استان ایجاد می شود.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۸:۵۳    
روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان در ارزشیابی مدیران کل نوسازی مدارس کشور، عنوان شایسته تقدیر و رتبه برتر کشوری را به دست آورد.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۸:۵۳    
استاندار همدان گفت: اقدامات شرکت شهرک های صنعتی استان همدان در دولت مردمی سیزدهم بی نظیر بوده است.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۸:۵۳    
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان همدان اظهار کرد: در راستای طرح تشدید برخورد با متخلفین اضافه تناژ طی یک ماه 206 تخلف اضافه تناژ شناسایی و اعمال قانون شده است.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۸:۴۳    
سرمربی تیم رعد پدافند همدان با اشاره به اعتراض به نحوه داوری در دیدار مقابل تیم دانشگاه آزاد، گفت: منتظر پاسخ فدراسیون به این درخواست هستیم.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۸:۴۳    
پیکارهای کُشتی آزاد قهرمانی روسیه به عنوان مرحله نهایی انتخابی این تیم برای حضور در بازی های المپیکی شب گذشته با شناخت نفرات برتر به کار خود پایان داد.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۸:۴۳    
رئیس شورای اسلامی شهر از بررسی وضعیت کیفیت نان و افزایش تعداد نانوایی ها در صحن شورا خبر داد.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۶:۲۳    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: پنج میلیارد و 500 ریال برای بهره مندی اهالی روستای دره دول بخش ماژین از توابع شهرستان دره شهر از آب شرب سالم و بهداشتی هزینه شد.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۶:۱۶    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: مجوز واردات میوه های گرمسیری از مرز باشماق مریوان با تلاش و پیگیری استاندار کردستان اخذ شد.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۶:۱۳    
رئیس حوزه هنری استان کردستان گفت: بانوان هنرجوی کارگاه سیاه قلم حوزه هنری استان کردستان از یکشنبه 16 اردیبهشت به مدت یک هفته آثار خود را در معرض نمایش علاقه مندان قرار می دهند.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۶:۱۳    
معاون خدمات شهری شهرداری سنندج گفت: طرح ساماندهی وانت های میوه فروش در راستای کاهش ترافیک، از امروز در 11 نقطه سطح شهر آغاز شد.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۶:۰۱    
سرپرست اداره حفاظت محیط زیست سقز گفت: 9 قطعه کبک وحشی در منزل دو شکارچی سودجو توسط محیط بانان این شهرستان کشف و ضبط شد.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۵:۴۳    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: امدادگران این جمعیت به 122 نفر از آسیب دیدگان از سیلاب و آبگرفتگی های ناشی از سامانه قوی بارشی اخیر در استان کمک کرد.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۵:۳۱    
رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان مرکزی گفت: یکی از مصوبات سفر رییس جمهور به استان مرکزی در سال 1401 راه اندازی ایستگاه تحقیقات ماهیان زینتی در شهرستان محلات بود که پیگیری مجوزهای ...
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۵:۳۱    
چند سالی می شود موضوع ثبت جهانی محور ساسانی در دستورکار مسئولین میراث فرهنگی کرمانشاه قرار گرفته و چند باری هم وعده هایی برای تدوین پرونده آن با اعلام یک بازه زمانی مشخص داده شده ...
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۴:۳۱    
شکرستان با پردازش های خوبی که روی موضوعات روز و آداب و رسوم ایرانی دارد، ازجمله پویانمایی های موفق رسانه ملی است که حالا 18 ساله شده است.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۴:۱۳    
آپاراتچی نه مانند کمدی های مرسوم مبتذل است و نه قصد دارد اثری پرفروش باشد، اما بهتر بود کارگردان برای فیلم اولش کمی نبوغ به خرج می داد و اینگونه شاید می توانست از این شکل ایستا و تکراری فاصله بگیرد.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۳:۴۶    
یادداشت: اجداد این نسل چگونه تربیت شدند تلخک: غافل نباش که به هرحال، مراجع تربیتی حق و باطلی در هر دوره داشته و دارند. خبر اقتصادی: بازار ارزآور مبل شهر مریانج ...
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۳:۴۳    
در جامعه انسانی اساسی ترین کار، تعلیم و تربیت بوده و کسی که این رسالت را به دوش می کشد، معلم است. کار معلمی به هرگونه تلاشی که برای هدایت، تکامل و تعلیم و تربیت انسان صورت می گیرد ...
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۳:۴۳    
معاون بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی استان همدان اذعان کرد: در شهر نهاوند مساحت محلات بازآفرینی چیزی حدود 290 هکتار است که 100 هکتار آن با محدوده تاریخی هم پوشانی دارد.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۳:۴۳    
رئیس جمهور گفت: آن چه دولت را می تواند بیشتر در دل مردم جای دهد و اعتماد مردم را افزون کند و سرمایه اجتماعی را افزایش دهد، صداقت با مردم است.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۳:۴۳    
دانشگاه های آمریکا در روزهای اخیر شاهد تشدید تنش و سرکوب آزاردهنده فعالان دانشجویی حامی غزه بوده اند؛ سرکوبی خشونت آمیز که این بار استاد دانشگاه کالیفرنیای جنوبی روایتگر آن است.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۳:۳۱    
سخنگوی شورای نگهبان از تایید طرح تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی (سپند) از سوی شورای نگهبان خبر داد.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۳:۱۳    
مقام های کلیساهای آشوری و کلدانی با محکوم کردن قرآن سوزی یک مسیحی نما در سوئد اعلام کردند که چنین حرکات شریرانه ای نمی تواند خدشه ای میان روابط پیروان اسلام و مسیحیت ایجاد کند. ...
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۱:۱۳    
مدیرعامل مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت مکتب نور هدایت همدان با تأکید بر اینکه توسعه جلسات خانگی قرآن در استان نیاز به برنامه ریزی مدون و اساسی دارد ...
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۱:۰۳    
سپهرغرب، گروه سیاسی- سمیرا گمار: نویسنده و پژوهشگر حوزه روابط بین الملل و تاریخ نظامی گفت: محاکمه رژیم صهیونیستی و تحریم آن در سطح بین الملل ...