جمعه ۱۱ خردادساعت ۱۲:۰۷May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1402 - shabestan.ir

خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1394 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1400 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1401 خبرگزاری شبستان 31 فروردین 1402 خبرگزاری شبستان 1 اردیبهشت 1402 خبرگزاری شبستان 31 خرداد 1402 خبرگزاری شبستان 31 تیر 1402 خبرگزاری شبستان 31 مرداد 1402 خبرگزاری شبستان 1 شهریور 1402 خبرگزاری شبستان 30 مهر 1402 خبرگزاری شبستان 30 آبان 1402 خبرگزاری شبستان 30 آذر 1402 خبرگزاری شبستان 30 دی 1402 خبرگزاری شبستان 30 بهمن 1402 خبرگزاری شبستان 1 اسفند 1402 خبرگزاری شبستان 2 اسفند 1402 خبرگزاری شبستان 3 اسفند 1402 خبرگزاری شبستان 4 اسفند 1402 خبرگزاری شبستان 5 اسفند 1402 خبرگزاری شبستان 6 اسفند 1402 خبرگزاری شبستان 7 اسفند 1402 خبرگزاری شبستان 8 اسفند 1402 خبرگزاری شبستان 9 اسفند 1402 خبرگزاری شبستان 10 اسفند 1402 خبرگزاری شبستان 11 اسفند 1402 خبرگزاری شبستان 12 اسفند 1402 خبرگزاری شبستان 13 اسفند 1402 خبرگزاری شبستان 14 اسفند 1402 خبرگزاری شبستان 15 اسفند 1402 خبرگزاری شبستان 16 اسفند 1402 خبرگزاری شبستان 17 اسفند 1402 خبرگزاری شبستان 18 اسفند 1402 خبرگزاری شبستان 19 اسفند 1402 خبرگزاری شبستان 20 اسفند 1402 خبرگزاری شبستان 21 اسفند 1402 خبرگزاری شبستان 22 اسفند 1402 خبرگزاری شبستان 23 اسفند 1402 خبرگزاری شبستان 24 اسفند 1402 خبرگزاری شبستان 25 اسفند 1402 خبرگزاری شبستان 26 اسفند 1402 خبرگزاری شبستان 27 اسفند 1402 خبرگزاری شبستان 28 اسفند 1402 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1402 
شبستان   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۱۵:۴۸    
مدیر اداره زندان شهرستان شیروان گفت: در آستانه عید نوروز و پس از بررسی های انجام شده 300 زندانی در این شهرستان از مزایای قانونی و مرخصی بهره مند شدند.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۱۵:۴۴    
فرماندار شهرستان شیروان گفت: براساس توافقات انجام شده 50 درصد این واحدها به دهک های یک و 2 و افراد تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی و ایثارگران و 50 درصد به افراد عادی اختصاص یافته است.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۲۲:۳۴    
دکتر اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دقایقی پیش پس از افتتاح رسمی سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از بخش های این نمایشگاه بازدید کرد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۱۲:۱۴    
حجت الاسلام والمسلمین رفیعی گفت: مومن نباید توبه را با آرزوهای طولانی به تاخیر اندازد و در حالی که از شکر نعمت های الهی عاجز است بیشتر از آن را بخواهد.
شبستان   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۰۶:۵۶    
رییس جمهور با بیان اینکه جلوگیری از وقوع فاجعه انسانی در فلسطین و غزه را مسئولیت فوری مجامع بین المللی به ویژه سازمان ملل، سازمان همکاری اسلامی و دادگاه بین المللی می دانیم ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۰۳:۵۰    
سیدابراهیم رئیسی و الهام علی اف روسای جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان در پیام هایی فرا رسیدن عید مشترک نوروز را تبریک گفته و ضمن تاکید بر تحکیم روابط و دوستی ها، برای مردم دو کشور آرزوی رفاه ...
شبستان   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۰۰:۱۵    
سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم همزمان با اول فروردین ماه و با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مصلای تهران افتتاح می شود.
شبستان   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۲۳:۱۹    
اعلمی در بازدید از پشت صحنه ویژه برنامه افطاری شبستان با بیان اینکه باید سهم بیشتری به بچه های مسجد در رسانه ملی بدهیم، گفت: شبستان ابتکار و اتفاقی متفاوت و جدید است که با حضور جوانان رقم می خورد.
شبستان   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۲۳:۰۱    
حجت الاسلام والمسلمین با بیان اینکه برای عبادت الهی معرفت لازم است، اظهار کرد: خدا را با معرفت عبادت کنید، خدایی که شما، زمین و هفت آسمان را برای شما خلق کرده است ...
شبستان   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۲۲:۵۵    
گلزار شهدای کرمان به عنوان مکانی که بیشترین زائر را در استان کرمان دارد؛ آماده برگزاری مراسمی متفاوت در تحویل سال شد.
شبستان   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۲۲:۳۵    
نامداری از آزادی 66 زندانی جرائم مالی غیر عمد توسط خیران گلپایگانی در یکسال اخیر خبر داد و خواستار کمک مردم برای آزادی 15 زندانی دیگر در جشن گلریزان شد.
شبستان   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۲۲:۰۳    
یونس میجانی پخش نماهنگ را یکی از برنامه های سه شنبه های مهدوی آخرین سه شنبه سال 1402 برشمرد و عنوان کرد: علاوه بر این نیز امشب کارت های عهد با امام زمان (عج) در بین رهگذران توزیع شد.
شبستان   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۲۱:۰۳    
مرجع تقلید عالم تشیع گفت: از فیض، معنویت و جایگاه ماه مبارک رمضان بی توجه نگذریم که بر اساس روایات گذر بی توجه، انسان خیلی محروم خواهد بود.
شبستان   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۲۱:۰۳    
تعدد برنامه های فرهنگی و هنری با تلفیق بهار قرآن و طبیعت، نوروز قرآنی را در کانون های مساجد منتج شده که شمیم معنویت به محله های مختلف شهری و روستایی می رساند.
شبستان   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۲۰:۵۹    
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه اصفهان گفت: 200 بقعه متبرکه همزمان با ماه مبارک رمضان در این استان میزبان رویدادهای قرآنی از جمله کرسی های تلاوت و جزخوانی هستند.
شبستان   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۲۰:۵۹    
مدیر اجرایی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان اصفهان گفت: مراسم تحویل سال بر اساس ظرفیت هر مسجد و محله و مشارکت نمازگزاران در بخشی از مساجد این استان برگزار می شود.
شبستان   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۲۰:۵۹    
دکتر امانی ضمن تبریک فرا رسیدن بهار طبیعت، بر استفاده از تمام ظرفیت های بیمارستانی در ایام نوروز تاکید کرد.
شبستان   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۲۰:۴۳    
حجت الاسلام محمدتقی سعیدی با بیان اینکه جامعه هدف این طرح نوجوانان هستند، عنوان کرد: یکی از اهداف طرح تسنیم معرفت، زمینه سازی حضور نوجوانان در محافل قرآنی، آشنایی و انس بیشتر آنها با قرآن کریم است.
شبستان   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۲۰:۳۵    
گروه سرود وارث از کانون فرهنگی هنری رضوان مسجد حضرت ابوالفضل(ع) شهرستان اسلامشهر در برنامه شبستان شبکه تهران سرودی با مضمون کودکان ایرانی اجرا کردند.
شبستان   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۹:۵۳    
در ایام ماه مبارک رمضان پس از اقامه نماز مغرب و عشاء به همت بچه مسجدی های عضو کانون فرهنگی هنری فاطمیه، سفره افطاری در مسجد و تکیه فاطمیه برپا می شود و آنها پذیرای مهمانان خانه خدا هستیم.
شبستان   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۷:۴۳    
حضرت آیت الله خامنه ای در نخستین دقایق آغاز سال 1402، در پیامی به ملت شریف ایران، با تشریح اوضاع مهم سال ِ قبل، چارچوب کلی و افق پیش روی ملت و مسئولان جمهوری اسلامی را در سال ِ پیش ِ رو ...
شبستان   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۷:۱۱    
عسگریان با بیان اینکه از حق مردم کوتاه نمی آییم و چک سفید امضا به کسی ندادیم، بر حمایت از مدیر خوب، و برخورد با مدیر خاطی تاکید کرد و گفت: راهبرد اصلی شهرستان ...
شبستان   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۷:۰۹    
حیدرزاده از آغاز طرح نوروزی جمعیت هلال احمر شهرستان آستارا خبر داد.
شبستان   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۶:۱۷    
حجت الاسلام رحیمی گفت: مراسم تحویل سال جدید همراه با اجرای برنامه های مختلف در 29 بقعه متبرکه خراسان جنوبی ساعت 5 صبح اول فروردین ماه اجرا می شود.
شبستان   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۶:۱۵    
محسن سلمان شناس مسئول کانون فرهنگی هنری شهرستان بدره چشمه شیرین درباره فعالیتهای مختلف این کانون از جمله برگزاری جلسات حفظ قرآن کریم می گوید.
شبستان   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۵:۲۷    
کشاورزیان گفت: برای داشتن کانون های پویا و فعال مدیران توانمند می توانند با مدیریت و برنامه ریزی افراد بیشتری را جذب کنند.
شبستان   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۵:۲۷    
کشاورزیان گفت: نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت استان همدان 7 تا 13 فروردین 1403 مصادف با 15 تا 21 رمضان در شهرستان ملایر برگزار می شود.
شبستان   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۵:۲۶    
طاهری گفت: همزمان با آغاز سال نو و ماه مبارک رمضان، فرودگاه اراک کمپین راه_آسمان را برگزار می کند.
شبستان   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۵:۲۵    
حجت الاسلام جعفری با اشاره به پیوست های مهدوی بهار و دعای تحویل سال، گفت: احسن الحالی که هنگام حلول بهار طلب می کنیم با ظهور امام زمان (عج) به عنوان بهتر مردمان محقق می شود.
شبستان   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۵:۲۳    
سردار ملکی از آمادگی پلیس برای استقبال از سفرهای نوروزی خبر داد و گفت: پلیس گیلان با بیش از 4 هزار و 700 نفر از کارکنان انتظامی در اجرای طرح نوروزی 1403 به مردم خدمت رسانی خواهد کرد.
شبستان   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۵:۲۳    
آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به اهمیت احیای کارکردهای مساجد، گفت: مسجد پایگاه اصلی فعالیت های دینی و انقلابی است.
شبستان   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۵:۲۳    
قناعت گفت:خراسان جنوبی آمادگی کامل برای پذیرایی از مسافران نوروزی دارد.
شبستان   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۴:۲۷    
ناظمی جلال با اشاره به آماده کردن 79 مدرسه استان کردستان برای اسکان مسافران نوروزی گفت: مدارس استان مهیای اسکان مسافران و فرهنگیان است.
شبستان   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۴:۲۷    
آیت الله رئیسی، حضور ایران و روسیه در سازمان های منطقه ای مهم نظیر شانگهای و بریکس و همچنین تلاش برای عملی شدن توافقات صورت گرفته بین دو کشور از جمله احداث خط آهن رشت-آستارا را زمینه های مناسبی برای ...
شبستان   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۴:۲۱    
برنامه های دانشگاه علوم پزشکی کرمان در ایام نوروز در بخش های مختلف تشریح شد.
شبستان   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۴:۱۵    
مسجد جامع در نایروبی با الگوبرداری از معماری مغول برای مهاجران پنجابی که توسط بریتانیایی ها به آفریقا آورده شده بودند، ساخته شد و اکنون به اقلیت مسلمان کنیا خدمت می کند.
شبستان   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۴:۰۷    
هاشمی گفت: 16 روستای هدف گردشگری در خراسان جنوبی میزبان مسافران نورزی هستند.
شبستان   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۳:۵۷    
موسوی میرزایی گفت: ذخیره لازم برخی از داروها همانند شیرخشک و وارفارین در استان خراسان جنوبی انجام شده است.
شبستان   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۳:۵۳    
رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی از اجرای بیش از 90 دوره آموزشی جهت کاربران آسیب پذیر جاده ای در استان خبر داد.
شبستان   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۳:۴۳    
پایگاه های اسکان نوروزی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان در 14 شهر مسافرخیز استان پذیرای مسافران و گردشگران است.
شبستان   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۳:۴۱    
ملک حسینی از برگزاری 17 کاروان سلامت در مناطق محروم خبر داد و گفت: این کاروان ها با مشارکت 183 نفر از داوطلبان برگزار و 2400 نفر از خدمات آن بهره مند شدند.
شبستان   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۳:۳۳    
رضایی گفت: 14 هزار وسیله نقلیه از 29 اسفند تاکنون در سطح جاده های استان خراسان جنوبی اعمال قانون شده اند.
شبستان   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۲:۵۱    
مردم ترکیه در ماه مبارک رمضان با آداب و رسوم خاصی به استقبال این ماه می روند.
شبستان   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۲:۴۷    
مدیرکل بازرسی استان کهگیلویه و بویراحمد از ستاد مرکزی اسکان نوروزی آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد بازید کرد.
شبستان   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۲:۲۷    
قناعت گفت: ایجاد استراحتگاه های نوروزی در خراسان جنوبی با جدیت دنبال شود.
شبستان   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۳    
دشت باوینه جدیدترین اثر هنری گروه سرود پسران خورشید استان کهگیلویه و بویراحمد ویژه نوروز 1403 به زودی رونمایی می شود.
شبستان   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۱:۵۳    
این روزها شیراز حال و هوای خاصی دارد؛ از یک سو بهار قرآن این شهر را معطر کرده و از سوی دیگر بهار دل انگیز طبیعت؛ شهر راز را بامسماتر کرده است.
شبستان   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۱:۴۹    
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی گفت: 59 پروژه آموزشی با 161 کلاس درس با زیربنای 18 هزار و 381 مترمربع آموزش و پرورش استان شد.
شبستان   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۱:۳۱    
دررمضان 2024، مسلمانان فنلاند، گرینلند و ایسلند طولانی ترین دوره های روزه داری را تجربه می کنند و به طور متوسط حدود 17 ساعت در روز روزه می گیرند.
شبستان   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۱:۰۵    
شهید محمد جواد بیاناتی در تاریخ 27 اسفند ماه 1402 در منطقه هیرمند استان سیستان و بلوچستان حین حراست و پاسداری از مرز های جنوب شرق کشور توسط افراد ناشناس مورد اثبات گلوله قرار گرفته و به درجه رفیع ...
شبستان   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۰:۴۹    
محمدحسین نوحه خوان مسئول کانون فرهنگی هنری جواد الائمه مسجد جامع اراج کتابی درباره نوروز نوشته است که در این کتاب به نظر جالب آیت الله کاشف الغطاء درباره عید نوروز اشاره می کند.
شبستان   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۰:۴۷    
مدیر کل مدیریت بحران استانداری لرستان از مسدود شدن راه ارتباطی و قطع آب آشامیدنی 5 روستا از توابع شهرستان معمولان به دلیل بالا آمدن سطح آب رودخانه کشکان خبر داد.
شبستان   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۰:۳۹    
حجت الاسلام امیدی از فراخوان مسابقه عکاسی ضیافت رمضان ویژه اهالی مساجد استان فارس با محوریت مسجد و ماه رمضان خبر داد.
شبستان   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۰:۳۳    
سال 1402 درحالی به ساعت های پایانی خود نزدیک می شود که در این سال جهان مسایل مختلفی همچون اسلام هراسی، هتک حرمت، اقدامات ضد اسلامی ...
شبستان   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۰:۱۱    
عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی گفت: تقویت اراده و تقوای انسان مسلمان از جمله آثار و برکات روزه داری در ماه مبارک رمضان است.
شبستان   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۰:۰۳    
حجت الاسلام محلاتی ضمن تشریح جزئیات عملیات زندگی با آیه ها، کلید پیشرفت محله ، گفت: این عملیات با محور تبدیل مساجد به پایگاه قرآنی از ماه مبارک رمضان آغاز شده و تا عید غدیر ادامه دارد.
شبستان   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۰۹:۳۷    
حجت الاسلام نجفی از توزیع 2هزار و 500 جلد کتاب مسطورا در گیلان خبرداد.
شبستان   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۰۹:۳۱    
حجت الاسلام رضایی از تکثیر جلسات جزءخوانی قرآن در مساجد با حضور نوجوانان و جوانان در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت ...
شبستان   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۰۹:۰۷    
با تصویب شورای عالی کار، حداقل دستمزد کارگران در سال 1403 نسبت به سال1402، به میزان 35.3 درصد افزایش یافت.
شبستان   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۰۹:۰۵    
کانون فرهنگی هنری باب الحوائج(ع) در شهر جیرفت واقع در جنوب کرمان از کانون هایی است که با راه اندازی پایگاه قرآن، مسجد حضرت ابوالفضل (ع) را به یکی از سنگرهای مقابله با جنگ نرم تبدیل کرده است.
شبستان   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۰۹:۰۵    
در دعای روز هشتم ماه مبارک رمضان آمده استکه خدایا روزیم گردان در این ماه مهرورزی نسبت به یتیمان و خوراندن طعام، و به آشکار کردن سلام و هم نشینی با کریمان به فضل و کرمت ای پناه آرزومندان.
شبستان   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۰۹:۰۳    
مسجد جامع امام سید الساجدین(ع) در شرق تهران در ماه مبارک رمضان به مدت 30 روز محفل جزءخوانی قرآن کریم با دو سفر مشهد مقدس رایگان برگزار می کند.
شبستان   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۰۸:۵۹    
هفتمین قسمت از برنامه اذانگاهی شبستان با حضور محمدحسین نوحه خوان به عنوان مهمان و فعال مسجدی به اهمیت کادرسازی در جامعه پرداخت ...
شبستان   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۰۱:۲۵    
همزمان با فرارسیدن سال نو، ویژه برنامه های تحویل سال در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) اعلام شد.
شبستان   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۰۱:۱۳    
اجتماع روزه اولی ها با حضور 500 دانش آموز دختر در آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی (ع) برگزار شد.
شبستان   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۰۱:۱۳    
آستان مقدس امامزاده جعفر شهید(ع) برنامه های متنوعی را در طول ماه رمضان و نوروز امسال در قالب طرح ضیافت بهاری اجرایی می کند.
شبستان   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۰۱:۰۵    
در کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور از جمله کانون مسجد روستای رحیم آباد استان کرمان کلاس های فرهنگی در قالب بازی و نمایش برای قشرهای مختلف کودک و نوجوان برگزار می شود.